Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 393.39 Ft USD 367.51 Ft CHF 401.77 Ft GBP 459.14 Ft

Fórum

RS-09 eszközhordozó

Létrehozta: evo , 2008-10-23 15:21:51

Kedvencekhez Segítség

3419 hozzászólás
Nincs profilkép
#69 evo
2008-10-26 17:39:18

Válasz #68. hozzászólásra

Jöhet mindkettő.

#68 prütyi
2008-10-26 17:38:24

a gyárirol vagy a házirol?

Nincs profilkép
#67 evo
2008-10-26 17:37:37

Válasz #66. hozzászólásra

Cső!
Nincs véletlenül közeli képed a sorközművelőről, mert szerintem azt le kell gyártanom hozzá a télen, mert venni úgysem tudok ilyet.

#66 prütyi
2008-10-26 17:33:32

de evo ne hid azt hogy egy sorközmüvelövel rosszul néz ki kirakok neked egy képet

Nincs profilkép
#65 evo
2008-10-26 17:27:42

Válasz #64. hozzászólásra

Pedig nekem tepsi nélkül lesz, mert csak sorközművelésre akarom használni.
Küldtem neked mailt!

Nincs profilkép
#64 KL
2008-10-26 17:23:00

Még egy érv az RS-09 mellett:
:)
A minap plató nélkül szántottam a T-16-al a tengelyek között hordozott ekéjével. Hát mit mondjak?! Kívülről nézve valami botrányosan néz ki a szerkezet a tepsije nélkül! Nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek... (lehet legközelebb éjszaka csinálok ilyet)

Mi tagadás a tepsi nélkül az RS sokkal szalonképesebb....

Nincs profilkép
#63 KL
2008-10-26 17:17:43

Válasz #59. hozzászólásra

kotanl@freemail.hu

Sikerült beszkennelnem mind a 88 oldalát a használati utasításnak, de az ősöreg scanner az ősöreg P1-essel meg a WinMe- vel valami .awg formátumba tette, ami az XP-s gépnek magas. Dolgozom a megoldáson. Hamarosan tudom majd küldeni.

Nincs profilkép
#62 alesi1982
2008-10-26 12:00:42

VTZ 30 2001 évjárat, olyan mint T-16M-ös.

Nagyon jó állpaot, 840 ezer ft.

Hajdú-Bihar megyében.

#61 prütyi
2008-10-25 20:39:29

az rs-nél

#60 prütyi
2008-10-25 20:38:10

helosztok az hidegben indulásról annyit hogy nekeünk 80ahz aksink van ami még cella hibás és -16 fokban elsö forgatásra beindult és ez az aksi nem birt beinditani egy tz4k sokkal jobb mint

Nincs profilkép
#59 evo
2008-10-25 18:26:01

Válasz #57. hozzászólásra

Nagyon szépen köszönöm előre is! Ha adsz egy mail címet , akkor megadom a címemet neked!

Nincs profilkép
#58 KL
2008-10-25 17:50:02

Válasz #56. hozzászólásra

Sajnos csak az eredi -82-es- könyv van meg. Van ugyan egy öreg scannerem, de az XP-s géppel nem működik.

Ha egyszer sikerül összehoznom, akkor közkinccsé teszem, természetesen ellenszolgáltatás nélkül...

Nincs profilkép
#57 Joci
2008-10-25 17:38:29

Válasz #56. hozzászólásra

Szia. Nekem van két cd-n teljes javitási utmutató ábrákkal beállitásokkkal stb. ha kell szivesen lemásolom neked.

Nincs profilkép
#56 evo
2008-10-25 16:18:55

Válasz #54. hozzászólásra

Esetleg tudnál küldeni egy gépkönyvet, vagy valamilyen anyagot róla? Lehet fénymásolt, vagy elektronikus formátumú is, persze ellenszolgáltatás fejében gondoltam.

Nincs profilkép
#55 KL
2008-10-25 08:32:30

Még annyit, hogy az RS legnagyobb -talán egyetlen- előnye a T-16M -el szemben, hogy van gyári hátsó hidraulikája (de nincs mindegyikre felszerelve) az oroszhoz, meg fabrikálni kell.

Ami a könnyű indítást illeti, szerintem a motor nagy kompressziója miatt van. Nem véletlenül kell a 150 Ah-s akksi a 2080 ccm-es motornak Az 1800-as max fordulat meg szinte örök életet ad neki.

Az RS 2 hengeres motorja ezzel szemben 1020 ccm. és a 18 LE-t 3000-es fordulaton adja le.

Nincs profilkép
#54 KL
2008-10-25 08:17:50

Válasz #44. hozzászólásra

Üdv!

A hasmagasságot kissé alábecsülted! A könyve szerint 56 cm.

Az enyém nem szervós ('83-as) teher alatt nehéz ugyan a kormány, de nem vészes. Sokkal rosszabb, ha egyenetlen talajon jársz vele: kirángatja a karjaidat egy idő után....

/Tegnap 5 órát szántottam az egyfejes hordozott ekémmel, hát mára kicombosodtam rendesen! :) /

Nincs profilkép
#53 Jani X
2008-10-25 00:04:41

Válasz #52. hozzászólásra

Há e miatt nem nagyon:)) Esetleg a német márkát:))

#52 Laci
2008-10-24 22:57:10

Válasz #51. hozzászólásra

Jani,és mennyi lízing van még ezeken?
Kell figyelned a svájci frankot? :)

Nincs profilkép
#51 Jani X
2008-10-24 22:10:04

Válasz #50. hozzászólásra

Az szk-n kívül van egy zt 323asom, meg egy kisfűlkés kotróból átalakitott nagyfülkés jumzom :)

Nincs profilkép
#50 Mérnökferi
2008-10-24 22:02:30

Válasz #47. hozzászólásra
Látod alakul :-), de kicsit nagyobb darabokra is gondolj. Mire használnád? Engem kikérdeztél, visszakérdezek. Milyen gépeid vannak?

Nincs profilkép
#49 Mérnökferi
2008-10-24 21:58:35

Válasz #43. hozzászólásra

Az az igazság, hogy szívesebben cserélném vmire. Hova valósi vagy? Mert végső estbe pénz is szóba jöhet. Én a MÉH- be is úgy szoktam "becserélni" a dolgokat, csak ott kicsit rossz a cserearány :-)

Nincs profilkép
#48 Mérnökferi
2008-10-24 21:52:04

Válasz #35. hozzászólásra

A ventilátor légbeömlő alu burkolatába van öntve. De hát ami öreg az csak öreg! Ezt már néha magamon is tapasztalom sajnos :-)

Nincs profilkép
#47 Jani X
2008-10-24 21:49:48

Válasz #46. hozzászólásra

Majd gondolkodom tehát leszek:). Van egy csomó szmd adagolóm pl...

Nincs profilkép
#46 Mérnökferi
2008-10-24 21:47:16

Válasz #25. hozzászólásra

Találj ki vmit :-) Nagyon távol lakunk egymástól, de közbe előfordulok az ország bármely pontján. Van egy pick-up-om úgyhogy még a szállítást is esetleg le lehetne bonyolítani. A motorok lábon mentek be Zegen a MÉH telepre, mikor a husipar tönkrement. Én másnap tudtam elmenni bontani és már más is nekiállt. Amúgy jól egybe vannak ahogy emlékszem rájuk. Önindítót viszont már lelopták. Én gépszínbe tárolom őket csak nagyon útba vannak. Akkor vettem amikor még azt hittem E kombájnom lesz. Ott tartok, hogy télen elbontom és eladom a MÉH-be, de nagyon sajnálnám!

Nincs profilkép
#45 kistrakis
2008-10-24 19:09:26

Válasz #42. hozzászólásra

Lehet,de szerintem az a titka ,hogy 154 ah-ás akksi van benne ,ugyanaz mint az mtz -be ,meg csak két hengert kell meghajtani az önindítónak ezért indul olyan könnyen.Meg jóval kisebb motor mint az mtz-é ,ez kb olyan mintha az mtz 24 voltról indulna ,az is indul pöcre úgy télen ,csak az önindító nem sokáig bírja ,meg az akksik se ,mert a generátor nem tudja feltölteni.

Nincs profilkép
#44 kistrakis
2008-10-24 19:06:58

Válasz #40. hozzászólásra

Szervó ,nem mindegyiknek van ,de létezik szervós is,talán ha jól tudom 1990-től gyártottak ilyet,akkor érzed a szervó hiányát ha legalább 1 tonnánál többet raksz a platóra ,addig nem nehezebb mint egy mtz-é.üresen meg egy kézzel nyugodtan lehet tekerni,hátsó hidraulika nincs ,de megoldható ,mert itt a fórumozok között is van egy tulaj ,Zolinak hívják ,és ő tárcsát ,meg vetőgépet is húz vele,a hasmagassága kb 40 cm ,ez a váltó alja,de nem mértem ,nyomtáv az állítható,gerendelyen azért van sok lyuk mert ida különféle eszközök szerelhetőek fel ,mint pl ,eke sorközművelő ,fűkasza,azt nem tudom a gerendely hossza állítható -e azt nem néztem még ,én is egy sorközművelőt akarok alá ,de nehéz beszerezni illetve drága,meg egy fűkaszát ,mert a tlt-je elől van.

Nincs profilkép
#43 Sanyi
2008-10-24 18:55:16

Válasz #24. hozzászólásra

"Van két IFA motorom. Elcserélném bármire, ha valakit érdekel." Pénzbe mennyiért cserélnénk, ha működnek is?

Nincs profilkép
#42 Jani X
2008-10-24 18:37:16

Válasz #38. hozzászólásra
Tán gyujtó gyertyával indul? :))

Nincs profilkép
#41 evo
2008-10-24 17:36:19

Válasz #40. hozzászólásra

ja, és hátsó hidraulikája esetleg van-e?

Nincs profilkép
#40 evo
2008-10-24 17:16:24

Válasz #39. hozzászólásra

nagyon hajlok mostmár a T-16 felé. Főleg az alkatrészellátást látom bajosnak az RS esetében. Lenne néhány kérdésem a T-16-tal kapcsolatban:
1. Van -e benne szervókormány? Vagy létezik-e lehetőség rátenni?
2. Mekkora a hasmagassága alapból, lehet -e változtatni?
3. Úgy láttam mintha ezeknél lehetne változtatni az eszköztartó gerendely hosszát. Jól láttam?
4. A nyomtáva állítható-e?

Nincs profilkép
#39 kistrakis
2008-10-24 15:50:12

Ja és egy üzemóra alatt 1.5 -2 liter gázolaj ,nem semmi mi ,nekem a 180 -200 óra alatt évente ,kb 350 liter gázolajból beéri ,de mondom ebből 200 órát elketyeg ,ja és én minden nap használom.Rs régen nagyvaternek volt ,én is vezettem de én még 10 -11 voltam akkor ,ő is meg volt vele elégedve ,de ennek már 20 éve ,ma már az a baja ,hogy nincs hozzá alkatrész az rs-hez ,és vagy szarért -húgyért eladod lerobbanva ,vagy méreg drágán veszel hozzá bontott cuccot ,ha találsz ,ugyanez van a zetor 30-11-el is ,az 50 -essel ilyen gond nincs,pedig 30-11 ből is van,még legalább 3-ad annyi mint 50-esből ,nekem is volt anno 30-11 -em ,de én is így jártam vele hogy napokat kellett járni alkatrészért,és ennek már 14 éve ,hát akkor most mi lehet az újság vele.

Nincs profilkép
#38 kistrakis
2008-10-24 15:38:30

Ja és tényleg pöc röffre indul télen is ,nem tudom mi a titka ,ennek nem úgy indul hogy el kell érni a gázolajnak az öngyulladási hőmérsékletet,mert -15-20 fokba is ha jó az akksid ,semmi izzítrás ,és pöcre indul.

Nincs profilkép
#37 kistrakis
2008-10-24 15:37:01

Válasz #9. hozzászólásra

A sebbeség eloszlás,nem annyira rossz szerintem ,inkább a mászófokozat nagyon lassú ,kb fele az mtz.terep egynek ,lefelezve,de 2-3 ba simán lehet sorművelni vele,mert én is 1.5 ha-on konyhakerti növényeket termesztek ,és a trágylevet a sorok közt ezzel szoktam kiöntözni ,50% vízzel hígítva,egy 1000 literes tartályt teszek a platóra,és 3-3 mre egy műanyag csövet ,kifurkálva ,ezen fokyik a trágylé ,anni ,hogy harisnyával meg kell sűrni a trágyalavet ,mert akkor eldugul ,de fejemnyi nagyságú karalábék ,nőnek ,illetve 30 -40 kg-os sütőtökök.

#36 prütyi
2008-10-24 11:46:39

én azt mondom hogy az rs már elavult a t-16m az sokkal jobban megcsinálták a ruszkit mint a németek az rs-t.Az rs-sel az a baj hogy olyan lassú mint egy csiga .Ahoz a t-16m az ugy megy mint egy rakéta.Az rs nem megy ell olyan jól a sárba mint a t-16m .A t-16m két hengerével a 25 lóerölyével még igyis kevesebbet eszik mint az rs és ezt a gépet nem olyan könnyü tönkre menni -20 fokban pöc röfre indult nem ugy mint az rs

Nincs profilkép
#35 evo
2008-10-24 09:18:19

Válasz #16. hozzászólásra

én is ezt tapasztalom, hogy akinek van és rendbe rakták, az nagyon szereti. Állítólag a két hengeres változata volt a jobb konstrukció. Hol lehet látni azt rajta, hogy Austro diesel motor van benne vagy nem?

Nincs profilkép
#34 alesi1982
2008-10-24 00:16:03

Válasz #12. hozzászólásra

Igen, 2 hengeres nagyon egyszerű. Kevés fogyasztás. 2 hengeres 14 lóerős. NDK-beli 60-éveken RS-stabilmotoros. Egy vagy két személyes kézi inditás, illetve öninditó. Akár cseplőgép, kazal szállitószalagos, gabonaörlő is. 4 hengeres 22 lóerő még kicsi több erő van. Régi Tsz-én RS-felszerelhető orrhoz 2 fő ülés - kézi műtrágyaszórás, hátsó boronálás.

Sok hülyeség volt, mert túl sok karok, váltó, stb.

Nincs profilkép
#33 alesi1982
2008-10-24 00:06:11

Válasz #24. hozzászólásra

Ismered Simson Schwable turbóhűtés gyári négy sebessége?

Nincs profilkép
#32 Jani X
2008-10-23 23:14:09

Válasz #31. hozzászólásra

Arról ne is álmodjon senki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincs profilkép
#29 Paldoo
2008-10-23 23:10:22

Válasz #27. hozzászólásra

Mert az engem aztán nagyon szokott zavarni! :-)))))

Nincs profilkép
#27 Jani X
2008-10-23 23:08:37

Válasz #26. hozzászólásra

De téged nem kérdeztek:((

Nincs profilkép
#25 Jani X
2008-10-23 23:04:27

Válasz #24. hozzászólásra

Jó bizony. Engem érdekel az ifa motor, de nem tudom mit adjak érte.

Nincs profilkép
#24 Mérnökferi
2008-10-23 22:48:32

Válasz #22. hozzászólásra

Így hirtelen nem is tudom. Az az igazság mindent imádok ami berreg. A teljesség igénye nélkül:
-Szk5 3db
-MF70 tartozékaival
-Kapálógépek
-Kaszálógépek
-Fűnyírók
-Láncfűrészek
-Pár munkagép
-Motorkerékpárok: Danuvia, Simson, Jawa, Mz-k, gyári 250-es cross CZ
-Pár trakit elbontottam fődarabokra, hogy beférjenek tető alá.
Építettem pár gépszint, de sajnos így is sok minden már kint van szabad ég alatt. Télen talán lesz időm egy kisebbet csinálni.
Van két IFA motorom. Elcserélném bármire, ha valakit érdekel.
Akkor szerinted a DT hengerfejtömítés bármelyik SZK-mba jó lesz?

Nincs profilkép
#23 Mérnökferi
2008-10-23 22:12:58

Válasz #20. hozzászólásra

Akkor melegszik, ha már kopott. Úgy megtudott szorulni, hogy az önindító nem fordította meg, míg le nem hűlt kicsit. Felújítottam. Akkor meg eltört a főtengely, nem bírta az erős motort. A 2hengeresem a szintén kopott motorjával azért melegedett, mert a szelepszárnál annyi olaj belefolyt, hogy a kipufogó nyílás helyén már csak egy kis lyuk volt az egyik hengernél. Évente kiszoktam pucolni a hengerfejet és így szüleim a kis házkörüli munkára sokáig tudták használni. Ez még eredeti AUSTRO dizel motoros.

Nincs profilkép
#22 Jani X
2008-10-23 22:04:50

Válasz #21. hozzászólásra

És, ami nem traktor?

Nincs profilkép
#21 Mérnökferi
2008-10-23 22:03:34

Válasz #19. hozzászólásra

Amiket használok és nagyobbacska, és traktor :-)
-Yanmar F20D
-2hengeres Rs
-4hengeres Rs
-T25 2db
-MTZ 50
-MTZ 80
-MTZ 820.2 (általam turbósítva)
-Jumz EO kiskotró

Nincs profilkép
#20 Sanyi
2008-10-23 21:53:03

Válasz #18. hozzászólásra

Rs-ednél volt már olyan, hogy meleg volt az olaj és nem indult?
Néha nagyon túlmelegszik.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
Búzatermés: gyenge hozamoktól tartanak a gazdák
A reméltnél kevesebb gabonát takaríthatnak be.
Egyre több gluténmentes termékre van szükség
Egyre több gluténmentes termékre van szükség
Folyamatosan emelkedik az étrendi korlátozásokkal küzdők száma.
Geringhoff rotadisc Rd875FB 8soros Csukható kukorica adapter
Geringhoff rotadisc Rd875FB 8soros...

7.550.000 Ft

Lőcsös kocsi,  szekér eladó
Lőcsös kocsi, szekér eladó

140.000 Ft

Bika borjú eladó
Bika borjú eladó

5 Ft

Kuhn 320cmes fűkasza
Kuhn 320cmes fűkasza

1.499.999 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]