Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 399.04 Ft USD 343.41 Ft CHF 427.53 Ft GBP 461.25 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25342 hozzászólás
Nincs profilkép
#19092 ricsi.szemeti
2015-10-15 18:28:23

üdv
egy olyan gondal fordulnék az oldalhogy a 25-öm köradagoloja a zöldel bekarikázott helyen köp gázolajos olaj szerüséget mit tudnák csinálni a hiba megszüntetésére? mert nekem már nincs több ötletem

a válaszokat elöre is köszönom

#19091 Gerimur
2015-10-11 14:49:25

Válasz nmarko66 #19095. hozzászólására Szia!
Olvass vissza kicsit a2457 leírt párat.

Nincs profilkép
#19090 nmarko66
2015-10-08 22:21:51

sziasztok mire kell odafigyelni T-25A traktor vásárlásnál? vannak típushibái?

Nincs profilkép
#19089 dávidka234567
2015-10-08 20:27:32

bocsi lehet elnéztem amugy köszi a képetsmile thumbup

Nincs profilkép
#19088 dávidka234567
2015-10-08 20:22:09

kép alapján a ventilátor lemeze van alul amásik meg felül

#19087 Gerimur
2015-10-08 19:15:39

Válasz dávidka234567 #19063. hozzászólására Így néz ki a tetőillesztés:

#19086 Gerimur
2015-10-08 19:04:43

Válasz stefi69 #19087. hozzászólásáraA T25-é ez:

A T30/A80-ba és a VTZ-be van olyan amit feltettem.

Nincs profilkép
#19085 sziszmo19
2015-10-08 18:11:30

Sziasztok valakinek nincs véletlenül egy t25-ös köradagolóhoz felfogatópajzs?

Nincs profilkép
#19084 nagy0szilard
2015-10-08 17:04:50

Halihó! Ti hogy oldottátok meg a rádiót illetve a hangfalakat? Kérhetnék képeket aki már szerelt bele?

Nincs profilkép
#19083 a2457
2015-10-08 05:56:36

Válasz stefi69 #19087. hozzászólásáravtz-n nekem is így nézett ki, és a könyvemben is ilyen rajz van.
úgyfest akkor létezik belőle többféle is :D

#19082 stefi69
2015-10-07 21:36:20

Válasz Gerimur #19085. hozzászólásáraSzia.
A szivattyú az így néz ki,de a szívócső az nem éppen. Én legalábbis még ilyent nem láttam.smile blink A cső vége leszokott lenni hajlítva a teknő középvonalánál,majdnem a teknő aljánál,majd megint meghajlítva az önindító irányába,és befűzve a drótos szűrőbe,amit a teknőn kívülről 2db 8-as csavar fog.És oldalra ki is húzható.

#19081 Gerimur
2015-10-07 20:23:40

Válasz dávidka234567 #19063. hozzászólására Szia!

Amibe a ventillátor van az van felül,a hátsó része van alul és ezt egy kb:30mm-es lemez csík fogja le.
De, ha érdekel holnap lefényképezem.

#19080 Gerimur
2015-10-07 20:17:38

Válasz Márk91 #19064. hozzászólására Szia!

Így néz ki az olajszivattyú:

#19077 Gerimur
2015-10-07 08:12:28

Válasz nagy0szilard #19077. hozzászólására Szia!

Ott egy műanyag zarócsavar van aminek nálad levan törve a feje.
Vedd ki a törött részt és tegyél bele újat.

#19076 stefi69
2015-10-06 22:37:11

Válasz stefi69 #19080. hozzászólásárasmile oops
KERESEK ELADÓ JAVÍTÁSRA VÁRÓ T-25 TRAKIT smile pimp

#19075 stefi69
2015-10-06 22:35:02

smile oops
KERESEK JAVÍTÁSRA VALÓ T-25 TRAKIT smile pimp

#19074 Márk91
2015-10-06 22:19:56

Válasz a2457 #19076. hozzászólásáraKöszi :) Hétvégére akkor gyűjtök erőt :D

#19073 Myrrdin
2015-10-06 21:10:35

Válasz nagy0szilard #19077. hozzászólásárahihetetlen hogy mindenkinek az adagoló problémája vansmile surrendersmile karatekasmile scared

Nincs profilkép
#19072 nagy0szilard
2015-10-06 10:33:18

Sziasztok! A képen jelölt helyről csepeg a gázolaj! Gondot jelent ez? Hogyan tudom megszüntetni ha igen?

Nincs profilkép
#19071 a2457
2015-10-05 21:05:04

tévedtem, csak a d-130 as motorhoz van rajzom, az sem beszédes.
de ha lekapod az olajteknőt látni fogod magad is a csövet amin felkapja az olajat, oldalról megy rá a szivattyúra, két csavar rögzíti. megkell nézni nem repedt e meg, illetve hogy nem lazultak e fel a csavarok.
szószerint pofon egyszerű.

Nincs profilkép
#19070 Tomszi
2015-10-05 21:04:43

Válasz Márk91 #19074. hozzászólásáraLehet hogy egyszerűen csak "ruszki" ilyen apró finomságokkal nem mindig kell foglalkozni, legyen mindig egy minimális olajnyomása. Ettől függetlenül a tiédnél lehet hogy épp van valami konkrét hiba is, azt innen senki meg nem mondja.

#19069 Márk91
2015-10-05 20:40:21

Válasz Tomszi #19073. hozzászólásáraIgen. A döntött. Eddig nekem jó volt, kb egy hónapja kapott epilepsziás rohamot :D

Nincs profilkép
#19068 Tomszi
2015-10-05 20:16:35

Válasz Márk91 #19065. hozzászólásáraA tiéd milyen műszerfalas, már az újabb, a magas? mert abban más órák vannak, mint a régiben. Egy ismerősnek is olyan van, neki se áll meg a mutató, de amúgy semmi baja.

Nincs profilkép
#19067 Dutrás-Pisti
2015-10-05 20:02:27

Válasz Wendelke #19070. hozzászólásáraSzia!Ez puszta véletlen,hogy ilyen motor van benne.
Ezt tudtam olcsón szerezni.Nád arató gépben volt,amit ki akartak vinni a méh telepre.smile biggrin

#19066 Márk91
2015-10-05 19:41:18

Válasz Tomszi #19069. hozzászólásáraDe nekem gyárilag egy mechanikus orosz van benne :)

Nincs profilkép
#19065 Wendelke
2015-10-05 10:36:25

Válasz Dutrás-Pisti #19067. hozzászólásáraEz egy TZ4K, ami kicsit erősebb lett a Vlagyi motorral?

Nincs profilkép
#19064 Tomszi
2015-10-04 22:46:57

Válasz Dutrás-Pisti #19052. hozzászólásáraVéleményem szerint nem érdemes ilyen órákkal játszadozni, legjobb egy sima mechanikus manométer, ahhoz egy cső kell (azt a csövet rendesen elvezetni), és üzembiztosan mér esetleg világítás hogy sötétben is lehessen látni, az meg egy szál vezeték valami világítás szálról. Olyan gépnél ahol közel van a motor ez százszor jobb és egyszerűbb, mint az elektromos. Ha elektromost kötnék be akkor meg nem oroszt, hanem van ez a magyar, néhai VDO licensz Ganz, asszem most KMGY néven fut, ez elég megbízható.
Az olajnyomásutató rezgéséről annyit, Én egyszer kíváncsiságból a T-25 gyári orosz manométerje mellé betettem egy Yenkay órát (ami elég precíz szerkezet). A két óra közt volt egy kis eltérés (kb. fél bar) és a Yenkay mutatója folyamatosan rezgett, míg az orosz nem.
Ha lámpát is akarsz bekötni mellé, akkor egy jeladó kell ami megadott nyomásra kapcsol, ettől viszel egy vezetéket a jelzőlámpához (ez adja a testet ha nincs meg a nyomás) a lámpának meg adsz egy fix áramot (+). A jeladót betenni marha könnyű, csináltatsz egy új közcsavart amibe bele van fúrva az adónak megfelelő menet, és kicseréled a blokk oldalán a csavart ahol kijön az órához a cső, vagy ahol a hengerfejhez felmegy.

Nincs profilkép
#19063 a2457
2015-10-04 21:55:03

Válasz Márk91 #19064. hozzászólásáraolajteknőt leszeded látni fogod egyből.
olaj mehet vissza bele, nem lesz annak semmi baja ettől.

mm nekem a t-25 szívócsövének a végén volt egy fémhálós szűrő is, isten tudja minek. a vtz- ben nem volt, vagy kivették, nemtudom. ábrákon még nem láttam ilyent, várj még a szétszedéssel, holnap este több időm lesz, elvileg van nekem erről rajzom. bescannelem és felteszem neked.

Nincs profilkép
#19062 Dutrás-Pisti
2015-10-04 21:26:40

Válasz Myrrdin #19060. hozzászólásáraHelló!Nekem csak ilyen csettegőre telik!Hidd el hogy hálás kis gép.smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolTz4K30

#19060 Márk91
2015-10-04 20:20:02

Válasz Márk91 #19064. hozzászólásáraAzt elfelejtettem mondani, hogy ilyen 2-3 tizedet ugrál csak, de azt fordulatszám függvényében változó sebességgel. Pl. alapjáraton nagyobb kitéréssel ugrál de lassabban, fordulaton meg elég gyorsan ugrál a mutató de kevesebbet tér ki.

#19059 Márk91
2015-10-04 20:17:26

Válasz a2457 #19061. hozzászólásáraEnnek örülök :(( Új olajat akkor lehet leengedni...
Melyik részen szokott elrepedni körülbelül? Bontatlan még a motorja, így nem vagyok tisztában vele mi arra a dörgés...

Nincs profilkép
#19058 dávidka234567
2015-10-04 20:12:40

ja még valaki legyen szives lefényképezni a t25 tetejét ara lennék kiváncsi melyik tető megy egyik alá vagy fölé

Nincs profilkép
#19057 dávidka234567
2015-10-04 20:10:01

hali én terep 1 be szoktam szántani nekem egy lengyel 2 fejes ekémvan 2x35 ha 30cm kötötalajba bőven elégneki

Nincs profilkép
#19056 a2457
2015-10-04 19:58:39

Válasz Márk91 #19055. hozzászólásárailyet akkor szokott csinálni ha falsot szív.
olajteknőben van egy cső amin felszíjja az olajat a szivattyú, az szokott elrepedni.

#19055 Myrrdin
2015-10-04 19:51:35

Válasz Dutrás-Pisti #19058. hozzászólásáraés milyen csettegő van építve belőle?smile confusedsmile thumbup

Nincs profilkép
#19054 Wendelke
2015-10-04 19:29:25

Válasz Tomi81 #19057. hozzászólásáraAha! Az túl szép lett volna, ha egy olajgombával meg van mindkét funkció. smile whistling

Nincs profilkép
#19053 Dutrás-Pisti
2015-10-04 18:26:12

Köszönöm a hozzászólásokat.Megoldottam mechanikusan.Volt egy 15 báros órám,ami mutatja a nyomást.Ami adta a jelet, az sem volt jó!Igy begazultam és át alakítottam mechanikusra.Szerintem sokkal pontosabb!Még egyszer nagyon köszönöm a segítséget István.smile thumbupsmile smilesmile smilesmile smile

#19052 Tomi81
2015-10-04 17:19:13

Válasz Wendelke #19054. hozzászólásáraAzért van két csatlakozó azon a fajta gombán, mert direkt kap egy testet. Az az egyik kivezetés, a másik meg megy az órába. Ahhoz hogy menjen a piros lámpa is az órában, ahhoz még egy gomba kell. Olajnyomás vészgomba a neve. De nem biztos hogy annak megvan neked a helye

Nincs profilkép
#19051 ricsimester
2015-10-04 16:43:37

Üdv
Ki milyen sebessègbe szokott szàntani a vlagyi-val vàlaszokat elöre us köszönöm

#19050 Márk91
2015-10-04 15:29:20

Sziasztok!

Olaj és olajszűrő cserén vagyok túl, 15w-40est tettem bele, és arra lettem figyelmes amint kicsit bemelegszik az olaj ugrál az olajnyomásmérő mutatója. Alapjáraton megvan a 3 bar, fordulaton 2,1. Mitől lehet az ugrálás ?

Nincs profilkép
#19049 Wendelke
2015-10-04 12:32:36

Válasz medikus #19053. hozzászólásáraDutrás Pisti a Habi honlapjáról linkelte a képet, felteszem onnét van az óra. Nézegettem ott az olajnyomás adókat és van olyan ami kettő csatlakozós. Az kellhet ehhez? Sajnos nem sok infót van a honlapon a csatlakozók tekintetében.

Én is kiszaladtam a trakihoz megnézni az olajnyomás órát, de az enyém nem elektromos. smile biggrin

#19048 medikus
2015-10-04 11:24:49

Válasz Dutrás-Pisti #19052. hozzászólásáraAlul 2 a mutatós műszer csatlakozója.egyikre áramot kap,a másik meg megy az adóra.Kell hogy kapjon testet az óra.Van benne egy műszerfal világítás foglalat,a baloldali,és van benne egy lámpa ami a 3 as kivezetésen kap pozitívot,és egy olajgombáról negatívot az izzó fenékérintkezője!Tehát ehhez az órához 2 darab olajnyomás adó szükséges!!Mint régen a Zsiguliban!

Nincs profilkép
#19047 Dutrás-Pisti
2015-10-04 09:30:15

Én négy csatlakozási pontot találtam. olajnyomásmérő-1

Nincs profilkép
#19046 Dutrás-Pisti
2015-10-04 09:14:31

Bocsi a kép lemaradt.olajnyomásmérősmile oops

Nincs profilkép
#19045 Dutrás-Pisti
2015-10-04 08:58:49

Sziasztok T-25 szakik!Még mindig szenvedek az olajnyomásmérő műszerrel.Kérdésem a következő hozzátok,hogy ezt az új órát ismeri-e valaki?Vagy tudja-e a bekötést?Nem látok az órán semmilyen jelölést.Ha tudnátok segíteni megköszönném.smile confusedRaktam fel képeket:

#19044 Maszek Zs
2015-10-03 08:24:28

Válasz zolyko #19037. hozzászólásáraHa még nincs meg a válasz:7liter és szerintem itt többen is 15w legalább is én olyat használok.smile thumbup

Nincs profilkép
#19043 a2457
2015-10-02 22:24:53

Válasz Gerimur #19046. hozzászólásárahát, azért néztem furán mert mondom annyi idő alatt beállna mint a vasvella a ganyédombba.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Tudomány a tányéron – a MATE új sorozata közérthetően magyarázza el, mit eszünk
Tudomány a tányéron – a MATE új sorozata közérthetően magyarázza el, mit eszünk
„MA TE mit eszel?” – címmel új ismeretterjesztő sorozatot indít a Magyar Agrár-...
Mesterséges vízpótlás – válasz a csapadékhiányra
Mesterséges vízpótlás – válasz a csapadékhiányra
A talaj vízkészletének drámai csökkenésére vízvisszatartással reagál a...
Holder 600l szántóföldi permetező 12 m kerettel
Holder 600l szántóföldi permetező 12 m...

245.000 Ft

Mascar Arizona 300/25 gabonavetőgép
Mascar Arizona 300/25 gabonavetőgép

12.990 EUR

Pöttinger Lion 301 forgóborona hidraulikus vetőgép-függesztővel
Pöttinger Lion 301 forgóborona...

2.990.000 Ft

Kombinátor - kultivátor Kon 5 m
Kombinátor - kultivátor Kon 5 m

600.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]