Válasz a2457 #19042. hozzászólására A 10-15 perc a melegítés idejére vonatkozik nem az olajnyomás hiányára.
Szép lenne ennyi ideig menne olajnyomás nélkül!
15w-és olajjal nagy hidegben izzítással,dekompresszorral is kb.4-5másodperc amíg van olajnyomás.Melegítéssel pedig azonnal van.
Csak -10C° felett szoktam melegíteni az olajat.Feleslegesen nem szenvedtetem a gépezetet.
Válasz Wendelke #19041. hozzászólásárajaja, 85 AH bőven elég a 3 hengeresnek is.
a kéthengerest indítottam már 55 AH s akksiról is télen, ha áttételes önindító van rajta simán indul.
Válasz Gerimur #19028. hozzászólására10-15 perc??
visszalököm a dekompresszort, utánna max 2 másodperc és van olajnyomásom.
a t-25 ön is, meg a vtz-n is.
hogyan indítottok amúgy ?
rendben, dekompresszor, mert az kell. én várni szoktam nagyjából egy másodpercet onnantól hogy nem tekeri már gyorsabban az önindító a motort, addigra felkapja az olajat a szivattyú.
hát pont ezért jó mindíg dekompresszorral indítani, tekerteted az olajszivattyút is, aztán mire indul a diesel már eleve felkapta az olajat, nincsen szárazonfutás.
Sziasztok!Olyan problémám van,hogy nem komplett traktorom van,hanem csak a T-25 motor.Valaki tudna nekem 3D-be feltenni képet,hogy hol és hogyan kell a motorról hőfokot,olajnyomást mérni!Tehát az a kérdés hogy hol találom a motoron ezeket a részeket és milyen órákat vegyek hozzá,az órákat hogyan kell bekötni?Előre is várom a segítségeteket István.
Ui:Szilárd nekem áttételes önindítóm van és 55Ah órás akksival lájtosan indul.
Válasz Maszek Zs #19035. hozzászólásáraJaaa. Agip néven erre felénk nem is lehet kapni. Csak ENI néven. Bocsi,hogy ezt nem részleteztem.De én úgy tudom,hogy az Agip már nincs is,motor olajban,de lehet tévedek. A link azért ment ,mert azt találtam . Régebben az volt amit linkeltem.
Válasz Maszek Zs #19034. hozzászólásáraNa ma beszéltem a fiúval aki lebeszét. És aztmondta miota kiszált az Agip mellöl eni(mert valami egyesülés volt valamikor)azóta romlott a minösége. Végülis mindegy csak meg akartam osztani amit hallotam.
Válasz Gerimur #19028. hozzászólásáraÉn szint úgy csinálom, nagyon bevált módszer nekem is a hőlégfúvó, pikk-pakk van olajnyomásom. Én is csak ajánlani tudom.
Válasz stefi69 #19018. hozzászólásáraÜdv!
Nem kötöszködni akarok. Az Agip olajat nem igazán dícsérik,mondjuk úgy másfél éve! Attól még a Vlagyiba lehet jó. Csak úgy hallomásból van a hír. Te nem veszel észre semmit? Mármint cáfolni vagy alátámasztani tudnád?
Ha rendbe a gép indulnia is kell csak,nehezen lesz olajnyomás.{főleg 20w-és olajjal,kb:10-15min}.
Én nagyon hidegben alá teszem a hőlégfúvót 15 percre és pöcc-röff dekompresszorral indítok.Pár pillanat alatt az olajnyomás is jó.{15w40-es olajjal}.
olajteknőbe lehet tenni fűtőszálat, de fölösleges igazából. ha rendbe a gép, akkor minusz végtelenbe is indul dekompresszorral.
kismotoros önindítóval meg főleg.
Válasz kamus #19021. hozzászólásáraIndítás előtt egy negyedóráig tedd alá a karternak a hősugárzót.Annyit langyosodik hogy az olaj nem lesz benne olyan mint a kocsonya.Simán indulnia kell.
Télen, hidegben az önindító nehezen képes megforgatni az olajat. Szerintetek lehetne vmi melegítőt szerelni az olajteknőbe?
Egyéb ötlet?
Jelenleg télen ha tudom, hogy másnap használni kell, akkkor előző este alámelegítünk kicsit rezsóval...
Én a szivattyúra gondolok mert abba is kel néhány deci nem a tartálytra abba van de a szivattyu hajtásához is kell 3 deci asziszem csak nem tudom hol kell betölteni
Válasz Herpai János #19005. hozzászólásárahát hidraulikát hátul tudod tölteni, a gép seggénél álsz és a fülke alatt van egy bazinagy csavar, ott lehet bele tölteni, de nem 3 deci megy bele, hanem nemsitudom hirtelen hány liter.
sziasztok szeretném kérdezni valaki tudja e nekem képen jelölni hogy a hidraulika szivattyúba hol kell olajat töltani 3 dl kell bele ugy tudom köszönöm a választ elöre is
Válasz dávidka234567 #19001. hozzászólásáraBocs,hogy bele ugatok de kiegyensúlyozo tengelyt jól jelre raktátok?? Mert szerintem a remegés onnan indul és a szívócső repedése is lehet a remegéstöl.
ja mondjuk még olajszívó csövet érdemes megnézni, de ez hogy beremeg a gép meg lemegy nullára a nyomás , ez.. elég rosszul hangzik.
így is, meg úgy is...
tudomisén valami nem nyomatékra lett húzva vagy valahogy visszalazult vagy más okosság..
sokminden lehet.
de ha megbontjátok akkor majd okosabbak lesztek.
ennek a kéthengeresnek semmivel sem összetéveszthető a járása, alattam 3 kerekzett eleget, ha minden patent ugyanúgy jár.
még esetleg a motortartó gumibakot érdemes megnézni, ha már megvolt ereszkedve és atomra rá lett húzva az is hasonlót csinálni.
Válasz dávidka234567 #18995. hozzászólásáraAkkor ez most hogy is van ? Előbb ezt írtad :"mikor egyek vele és elengedem a kormányt akor ugy rezeg majd kitörik a ejéről"
Ha 800.000-ret költenél 1 T-25-re ,az nem akarna szétesni az TUTI !
25342 hozzászólás
Köszi a válaszokat, gyári önindítóm van még benne inkább legyen nagyobb az akku, fő a biztonság :)
Válasz a2457 #19042. hozzászólására A 10-15 perc a melegítés idejére vonatkozik nem az olajnyomás hiányára.
Szép lenne ennyi ideig menne olajnyomás nélkül!
15w-és olajjal nagy hidegben izzítással,dekompresszorral is kb.4-5másodperc amíg van olajnyomás.Melegítéssel pedig azonnal van.
Csak -10C° felett szoktam melegíteni az olajat.Feleslegesen nem szenvedtetem a gépezetet.
Válasz Wendelke #19041. hozzászólásárajaja, 85 AH bőven elég a 3 hengeresnek is.
a kéthengerest indítottam már 55 AH s akksiról is télen, ha áttételes önindító van rajta simán indul.
Válasz Arpy #19033. hozzászólásáraaz ízítás nem jo
Válasz Attikaa #19039. hozzászólására100 amperes is jó
Válasz Gerimur #19028. hozzászólására10-15 perc??
visszalököm a dekompresszort, utánna max 2 másodperc és van olajnyomásom.
a t-25 ön is, meg a vtz-n is.
hogyan indítottok amúgy ?
rendben, dekompresszor, mert az kell. én várni szoktam nagyjából egy másodpercet onnantól hogy nem tekeri már gyorsabban az önindító a motort, addigra felkapja az olajat a szivattyú.
hát pont ezért jó mindíg dekompresszorral indítani, tekerteted az olajszivattyút is, aztán mire indul a diesel már eleve felkapta az olajat, nincsen szárazonfutás.
Áttételes önindító, 85 Ah-s akksi, télen is jól indul.
Sziasztok!Olyan problémám van,hogy nem komplett traktorom van,hanem csak a T-25 motor.Valaki tudna nekem 3D-be feltenni képet,hogy hol és hogyan kell a motorról hőfokot,olajnyomást mérni!Tehát az a kérdés hogy hol találom a motoron ezeket a részeket és milyen órákat vegyek hozzá,az órákat hogyan kell bekötni?Előre is várom a segítségeteket István.
Ui:Szilárd nekem áttételes önindítóm van és 55Ah órás akksival lájtosan indul.
Válasz nagy0szilard #19038. hozzászólásáraha gyári önindítód van akkor szerintem 150 Ah kell. Ha áttételes önindítód van, akkor 10
Sziasztok! Sajnos megadta magát az akkumulátor :( milyet lenne érdemes bele venni ami télen is gond nélkül indítt?
Sziasztok!
Kb.hány liter olaj megy T-25 motorjába és milyen olajat(10w?15w?) érdemes bele tenni?
Válasz Maszek Zs #19035. hozzászólásáraJaaa.
Agip néven erre felénk nem is lehet kapni. Csak ENI néven. Bocsi,hogy ezt nem részleteztem.De én úgy tudom,hogy az Agip már nincs is,motor olajban,de lehet tévedek. A link azért ment ,mert azt találtam . Régebben az volt amit linkeltem.
Válasz Maszek Zs #19034. hozzászólásáraNa ma beszéltem a fiúval aki lebeszét. És aztmondta miota kiszált az Agip mellöl eni(mert valami egyesülés volt valamikor)azóta romlott a minösége. Végülis mindegy csak meg akartam osztani amit hallotam.
Válasz stefi69 #19032. hozzászólásáraJó akkor csak állhír
Mert az autót ilyennel töltöttem fel azelött,azt lebeszéltek róla.
Válasz Gerimur #19028. hozzászólásáraÉn szint úgy csinálom, nagyon bevált módszer nekem is a hőlégfúvó, pikk-pakk van olajnyomásom. Én is csak ajánlani tudom.
Válasz Maszek Zs #19029. hozzászólásáraNem halottam ,és nem tapasztalok
Pedig vannak ismerősök akik 200 L számra veszik !
Válasz kamus #19021. hozzászólásáraRégen volt valahol egy kép is. Egy kis höfoku höfokszabályzost már láttam.
Válasz Gerimur #19027. hozzászólásáraGerimur köszönöm a segítséget.Holnap talán összejön .Kíváncsian várom milyen lesz.
Válasz stefi69 #19018. hozzászólásáraÜdv!
Nem kötöszködni akarok. Az Agip olajat nem igazán dícsérik,mondjuk úgy másfél éve! Attól még a Vlagyiba lehet jó. Csak úgy hallomásból van a hír. Te nem veszel észre semmit? Mármint cáfolni vagy alátámasztani tudnád?
Ha rendbe a gép indulnia is kell csak,nehezen lesz olajnyomás.{főleg 20w-és olajjal,kb:10-15min}.
Én nagyon hidegben alá teszem a hőlégfúvót 15 percre és pöcc-röff dekompresszorral indítok.Pár pillanat alatt az olajnyomás is jó.{15w40-es olajjal}.
Válasz the boss #19019. hozzászólására Szia!

olajteknőbe lehet tenni fűtőszálat, de fölösleges igazából. ha rendbe a gép, akkor minusz végtelenbe is indul dekompresszorral.
kismotoros önindítóval meg főleg.
Válasz kamus #19021. hozzászólásáraIndítás előtt egy negyedóráig tedd alá a karternak a hősugárzót.Annyit langyosodik hogy az olaj nem lesz benne olyan mint a kocsonya.Simán indulnia kell.
Válasz Myrrdin #19023. hozzászólásáraÚgy van!
Válasz Richard. #19022. hozzászólásárainkább két kanna víz
Válasz kamus #19021. hozzászólásáraEgy öntözőkanna forróvíz indulás elött. Szerelés nélküli megoldás.
Sziasztok,
Télen, hidegben az önindító nehezen képes megforgatni az olajat. Szerintetek lehetne vmi melegítőt szerelni az olajteknőbe?
Egyéb ötlet?
Jelenleg télen ha tudom, hogy másnap használni kell, akkkor előző este alámelegítünk kicsit rezsóval...
Hali vlagyisok egy kis segítséget kérnék.T -25 hajtókar ill. hengerfejcsavar meghúzási nyomaték érdekelne.Előre is köszönöm.
Hali vlagyisok egy kis segítséget kérnék.T -25 hajtókar ill. hengerfejcsavar meghúzási nyomaték érdekelne.E
lőre is köszönöm.
Válasz Barbár #19016. hozzászólásáraÉn ezt használom. De télen nem sokat megy. Aki sokat megy télen azok a 15W-st.Olaj
Válasz Barbár #19013. hozzászólásáraköszönöm
Stefi,Te hanyas viszkozitású olajat használsz?
Tudna esetleg valaki képet felrakni a fülketető lemez illesztéséről
? nála hogy van megoldva
köszi
Válasz Herpai János #19012. hozzászólásáraKözvetlenül a kapcsolókar mögött van pár centire a beöntőcsavar.[kep1]
Válasz Herpai János #19012. hozzászólásáraKözvetlenül a kapcsolókar mögött van pár centire a beöntőcsavar.
Válasz Barbár #19009. hozzászólásáranem tudnád egy képen megjelölni meg köszönném
Én a szivattyúra gondolok mert abba is kel néhány deci nem a tartálytra abba van de a szivattyu hajtásához is kell 3 deci asziszem csak nem tudom hol kell betölteni
Válasz Herpai János #19005. hozzászólására
hát ez nem jött össze
, ide még nem rakták fel
Ha a szivattyú hajtásházára gondolsz abba valóban annyiforma megy.Közvetlenül a szivattyú mellett találod.
Válasz Maszek Zs #19003. hozzászólásáraKöszi, de sajnos nem találtam.
Kiegyensúlyozo tengejhez nem nyultunk
Válasz Herpai János #19005. hozzászólásárahát hidraulikát hátul tudod tölteni, a gép seggénél álsz és a fülke alatt van egy bazinagy csavar, ott lehet bele tölteni, de nem 3 deci megy bele, hanem nemsitudom hirtelen hány liter.
sziasztok szeretném kérdezni valaki tudja e nekem képen jelölni hogy a hidraulika szivattyúba hol kell olajat töltani 3 dl kell bele ugy tudom köszönöm a választ elöre is
Válasz dávidka234567 #19001. hozzászólásáraBocs,hogy bele ugatok de kiegyensúlyozo tengelyt jól jelre raktátok?? Mert szerintem a remegés onnan indul és a szívócső repedése is lehet a remegéstöl.
Válasz nagy0szilard #19002. hozzászólásárahttps://drive.google.com/folderview?id=0B0QGVwMYmygzeEEwOW1VWk9rdms&usp=sharing
Elvileg itt megvan.
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy valakinek nincsen meg digitalizálva, szkennelve a traktor gépkönyve?
Csak hogy elárujam nem a pénzt kell nézni hanem az alkatrészek minőségét ami kalap szarok
Claas olajat nemkapasz tescoba
ja mondjuk még olajszívó csövet érdemes megnézni, de ez hogy beremeg a gép meg lemegy nullára a nyomás , ez.. elég rosszul hangzik.
így is, meg úgy is...
tudomisén valami nem nyomatékra lett húzva vagy valahogy visszalazult vagy más okosság..
sokminden lehet.
de ha megbontjátok akkor majd okosabbak lesztek.
ennek a kéthengeresnek semmivel sem összetéveszthető a járása, alattam 3 kerekzett eleget, ha minden patent ugyanúgy jár.
még esetleg a motortartó gumibakot érdemes megnézni, ha már megvolt ereszkedve és atomra rá lett húzva az is hasonlót csinálni.
Válasz dávidka234567 #18995. hozzászólásáraAkkor ez most hogy is van ? Előbb ezt írtad :"mikor egyek vele és elengedem a kormányt akor ugy rezeg majd kitörik a ejéről"
Ha 800.000-ret költenél 1 T-25-re ,az nem akarna szétesni az TUTI !