Válasz #16993. hozzászólásra Az irány váltó eleve egy fokozati kapcsolat hacsak nincs üresben merhát balra elöre jobbra meg hátra fokozat van,tehát ha mászó fokozatbol bálra tolod a váltotüres állásba a jobb kuplung benyomása kozben és átcsuszik üresböl háromba vagy négybe akkor probléma lép fel ha az irányváltó nincs üresge merrt azun fokozatok kuplung szerint nincs szétkapcsolva ....enyi...
sem cáfolni sem igazolni nemtudom.
abból amit tudok nem tartom elképzelhetőnek hogy az irányváltó átmenne sebességváltóba.
de nem ismerem teljesen a gépet, lehet én nem tudok valamiről.
látta valaki a váltó belét ?
rajzon ugyan megnéztem de nem igazáűn mondanám hogy a rajz alapján látnám hogyan volna ez lehetséges.
Válasz #16991. hozzászólásra A lényeg mászó fokozatban legjobb ha az irányváltó üres állásban van mert ha kiveszed üresbe és véletlenül átcsüszik a vele szenben lévö sebességbe ami lehez 3 vagy négy akkor bazi nagyot tud rugni egyet a váltó fogaskerekein..
ezt sose gondoltam volna, vtz-n nem tapasztaltam, vagy csak annyira minimális a különbség hogy nem vettem észre. nemtudom, amik vannak róla könyveim nem említik, sose gondoltam volna hogy van olyan fogaskerék párosítás amivel az irányváltóból sebességváltó lesz. teljesen meg voltam róla győződve hogy mászóban eleve azért a tlt kuplung pedált kell használni mert azon a kuplungon keresztül van 1 darab direkt hajtás előre. persze sose szedtem szét a váltót, nem láttam belülről. arra emlékszem hogy a könyvei azt írják mászóban az irányváltót hátramenetbe tenni tilos.
Válasz #16982. hozzászólásra
Szia!
Én jártam úgy hogy,elöl egyik izzó sem működött de, a visszajelző akkor is világitott.
Egy helyen a vezeték "megtört" és zárlat keletkezett.A biztosítékot nem vágta ki.Vezeték csere lett a vége. {megolvadt}.
Szerintem a vezetékelést és az érintkezéseket nézd át vagy ha tudod mérd ki.
Válasz #16983. hozzászólásra
Szia!
a T30-on a belső tengelykapcsoló pedál lenyomásával kapcsolható a mászó fokozat.Ezzel a fokozattal nagy vonóerőt kifejteni nem szabad.Országuti fokozatban gyorsabb,terep fokozatban lassabb.Mászó fokozatban csak előre menet van.Az irányváltó karral minimálisan csökkenthető vagy növelhető a sebesség.
Én csak marózásnál, burgonya vetésnél és pörgetésnél használom általában.
Válasz #16982. hozzászólásra
Ha eddig jó volt a világítás akkor valami szétcsúszhatott és összeér valamivel, talán még a műszerfal alat lévő csatlakozókat érdemes megmozgatni, előfordul hogy azok is beoxidálódnak. Más nem jut hirtelen az eszembe. Kell egy próbalámpa és végigbogarászni a kábeleket
Sziasztok!
Tudna nekem segiteni vki, hogy T-30on hogyan kell bekapcsolni azt a két lassu fokozatot vagy, hogy mikor müködik az? Mert egyszer semmi mertem még kiprobalni!
Válasz #16977. hozzászólásra
Hali!
A kapcsoló biztosan nem rossz. Tettem bele egy új kapcsolót és így sem működik. Mondom az a furcsa, hogy bármelyik állásba is kapcsolom a kis kart, mindig világít a visszajelző. Ezekben a gépekben nincs fényváltó relé?
Sziasztok!!
Jó vásár volt szerintem!
550x16-os a traki elejére 25e-ért(vadi új és tömlővel együtt)
természetesen 2db.
Az, hogy nem 600-as az a kutyát sem érdekli szerintem.....
Válasz #16976. hozzászólásra
Bocs,hogy bele vaú de a vissza jelző jelez úgyhogy a kapcsoló talán nem rossz Mondjuk ez egy rejtélyes hiba!Mert,ha szálszakadás akkor meg a biztit abba a pillanatba. Akkor meg nem marad más hátra multiméter próba lámpa aztán uzsgyi!!
Szia!
Az alapján amit írtál arra tippelnék hogy a kapcsoló belseje ugrott szét. Az eredetiek hajlamosak kiolvadni vagy kapcsoláskor eltörni. Ha a kapcsoló jó akkor a biztosítékok lehetnek még a hiba forrásai vagy valahol szakadás van a kábelezésben.
Van rajta műszaki? Mert az enyémnek semmilyen papírja nem volt, meg az enyémen volt azért 1-2 javítani való amiket meg kellet csinálni, mondjuk az alkatrészek már megvoltak hozzá!
De tény hogy kicsit áron alul adtam el.........de féltem hogy nem fogják elvinni mivel nincs papírja!
üd valaki rakhatna fel szántásról képeket engem ami leg inkáb érdekelne hogy kukorica tarlot hogy száncsátok és hogy milyen mélyen de egyvideonak jobban örülnék
Akadt egy kis problémám a világítással. Helyzetjelző van elől hátul, de tompított és fényszóró egyáltalán nincs. Tegnap este jöttem hazafelé és egyszer csak elmentek a fények. Annyit viszont még sikerült megfigyelnem, hogy a tompított-fényszóró kapcsoló mindkét szélső állásában világít a fényszóró visszajelzője. Mi lehet a gond?
Tudtam volna hogy te keresel, akkor neked adtam volna inkább, mint egy teljesen idegennek! Téged meg azért egy pár éve ismerlek már innen a fórumról és mivel nagyon szerettem a kis gépet, nyugodtabb lettem volna ha olyannál van aki törődik vele!
Zetorral jól beszo....tam! Jobb hátsó véglehajtás tőcsavarjai be vannak szakadva a házba, 2 csavar tartotta a 6 ból! Most vonalfúróval felfúrják és raknak bele új menetet!
Talán most kedden rakjuk össze ha isten is úgy akarja!
Üdv Urak !
Van itt egy idősebb bácsi vett egy T-25-öst és kéne neki egy húzórész.
Az amelyikkel a pótkocsit lehet húzni,amelyiket mi úgy hívjuk (felső húzórész)Amelyik nem a hidraulikát rángatná!Lehet-e valahol ilyet venni???
Tisztelettel:MaszekZs
25342 hozzászólás
Válasz #16995. hozzászólásra
Szia.
Nekem van 1 eladó !
És kelet Magyarország ! :)
És jó állapotú is !
Válasz #16994. hozzászólásra

jaj már értem te olyanra típusú trakeszra gondolsz ahol külön van a sebváltókar és külön az írányváltókar.
ha valaki megválna egy t25-östől az írjon nekem egy üzenetet, mert érdekelne egy műszakis kis-traktor megvétele, főként Kelet-Mo-ról
Válasz #16993. hozzászólásra Az irány váltó eleve egy fokozati kapcsolat hacsak nincs üresben merhát balra elöre jobbra meg hátra fokozat van,tehát ha mászó fokozatbol bálra tolod a váltotüres állásba a jobb kuplung benyomása kozben és átcsuszik üresböl háromba vagy négybe akkor probléma lép fel ha az irányváltó nincs üresge merrt azun fokozatok kuplung szerint nincs szétkapcsolva ....enyi...
Válasz #16991. hozzászólásra
sem cáfolni sem igazolni nemtudom.
abból amit tudok nem tartom elképzelhetőnek hogy az irányváltó átmenne sebességváltóba.
de nem ismerem teljesen a gépet, lehet én nem tudok valamiről.
látta valaki a váltó belét ?
rajzon ugyan megnéztem de nem igazáűn mondanám hogy a rajz alapján látnám hogyan volna ez lehetséges.
Válasz #16991. hozzászólásra A lényeg mászó fokozatban legjobb ha az irányváltó üres állásban van mert ha kiveszed üresbe és véletlenül átcsüszik a vele szenben lévö sebességbe ami lehez 3 vagy négy akkor bazi nagyot tud rugni egyet a váltó fogaskerekein..
Válasz #16989. hozzászólásra
ha valamit csinál a kar akkor az nagyon nagyon keveset,de ez nem lehet igaz
Válasz #16989. hozzászólásra
ezt sose gondoltam volna, vtz-n nem tapasztaltam, vagy csak annyira minimális a különbség hogy nem vettem észre. nemtudom, amik vannak róla könyveim nem említik, sose gondoltam volna hogy van olyan fogaskerék párosítás amivel az irányváltóból sebességváltó lesz. teljesen meg voltam róla győződve hogy mászóban eleve azért a tlt kuplung pedált kell használni mert azon a kuplungon keresztül van 1 darab direkt hajtás előre. persze sose szedtem szét a váltót, nem láttam belülről. arra emlékszem hogy a könyvei azt írják mászóban az irányváltót hátramenetbe tenni tilos.
Válasz #16988. hozzászólásra Bizony ígyvan !!!
Válasz #16985. hozzászólásra
ebben az irányváltós dologban biztos vagy ?
mászóban szerintem semmitse csinál az irányváltó.
Köszi Germur!
Akkor szárzúzáshoz nem muszály ezt a fokozatot használni, elég a normál fokozat!??
Válasz #16982. hozzászólásra
Szia!
Én jártam úgy hogy,elöl egyik izzó sem működött de, a visszajelző akkor is világitott.
Egy helyen a vezeték "megtört" és zárlat keletkezett.A biztosítékot nem vágta ki.Vezeték csere lett a vége. {megolvadt}.
Szerintem a vezetékelést és az érintkezéseket nézd át vagy ha tudod mérd ki.
Válasz #16983. hozzászólásra
Szia!
a T30-on a belső tengelykapcsoló pedál lenyomásával kapcsolható a mászó fokozat.Ezzel a fokozattal nagy vonóerőt kifejteni nem szabad.Országuti fokozatban gyorsabb,terep fokozatban lassabb.Mászó fokozatban csak előre menet van.Az irányváltó karral minimálisan csökkenthető vagy növelhető a sebesség.
Én csak marózásnál, burgonya vetésnél és pörgetésnél használom általában.
Válasz #16982. hozzászólásra
Ha eddig jó volt a világítás akkor valami szétcsúszhatott és összeér valamivel, talán még a műszerfal alat lévő csatlakozókat érdemes megmozgatni, előfordul hogy azok is beoxidálódnak. Más nem jut hirtelen az eszembe. Kell egy próbalámpa és végigbogarászni a kábeleket
Sziasztok!
Tudna nekem segiteni vki, hogy T-30on hogyan kell bekapcsolni azt a két lassu fokozatot vagy, hogy mikor müködik az? Mert egyszer semmi mertem még kiprobalni!
Válasz #16981. hozzászólásra
Szia! Akkor szerinted az mitől van, hogy a kapcsoló mindkét szélső állásában világít a fényszoró visszajelzője?
Válasz #16979. hozzászólásra
Szia. A világításnál nincsen relé, elvileg annak a háromállású kapcsolónak kéne átváltania a tompított és távolsági között.
Válasz #16978. hozzászólásra
Válasz #16977. hozzászólásra
Hali!
A kapcsoló biztosan nem rossz. Tettem bele egy új kapcsolót és így sem működik. Mondom az a furcsa, hogy bármelyik állásba is kapcsolom a kis kart, mindig világít a visszajelző. Ezekben a gépekben nincs fényváltó relé?
Sziasztok!!

Jó vásár volt szerintem!
550x16-os a traki elejére 25e-ért(vadi új és tömlővel együtt)
természetesen 2db.
Az, hogy nem 600-as az a kutyát sem érdekli szerintem.....
Válasz #16976. hozzászólásra
Mondjuk ez egy rejtélyes hiba!Mert,ha szálszakadás akkor meg a biztit abba a pillanatba. Akkor meg nem marad más hátra multiméter próba lámpa aztán uzsgyi!!
Bocs,hogy bele vaú de a vissza jelző jelez úgyhogy a kapcsoló talán nem rossz
Válasz #16963. hozzászólásra
Szia!
Az alapján amit írtál arra tippelnék hogy a kapcsoló belseje ugrott szét. Az eredetiek hajlamosak kiolvadni vagy kapcsoláskor eltörni. Ha a kapcsoló jó akkor a biztosítékok lehetnek még a hiba forrásai vagy valahol szakadás van a kábelezésben.
Válasz #16973. hozzászólásra
Az a baj nincs eladó annyi mint vevő lenne és így lehet ilyen árat kérni!
Válasz #16972. hozzászólásra



Válasz #16968. hozzászólásra
Nem Te adtad áron alul, hanem az ilyen 900 ezres-1 miliosok vannak túlárazva. Szvsz.
Válasz #16968. hozzászólásra
Még 3 év müszak!! De az max egy százasból meg van!
Válasz #16969. hozzászólásra
Lámpa testelése?
Válasz #16964. hozzászólásra
Biztosíték rendben.
Válasz #16967. hozzászólásra

Van rajta műszaki? Mert az enyémnek semmilyen papírja nem volt, meg az enyémen volt azért 1-2 javítani való amiket meg kellet csinálni, mondjuk az alkatrészek már megvoltak hozzá!
De tény hogy kicsit áron alul adtam el.........de féltem hogy nem fogják elvinni mivel nincs papírja!
Válasz #16957. hozzászólásra

Szabi!
Most van nálam egy T-25 900000ft ennyiért vették
ahhoz képest a tied?
üd valaki rakhatna fel szántásról képeket engem ami leg inkáb érdekelne hogy kukorica tarlot hogy száncsátok és hogy milyen mélyen de egyvideonak jobban örülnék
Válasz #16960. hozzászólásra Jobb oldalt a rúd tartóvázon fehér szinü hatjegyü szám felfestve.
Válasz #16963. hozzászólásra
Biztosíték?
Sziasztok!
Akadt egy kis problémám a világítással. Helyzetjelző van elől hátul, de tompított és fényszóró egyáltalán nincs. Tegnap este jöttem hazafelé és egyszer csak elmentek a fények. Annyit viszont még sikerült megfigyelnem, hogy a tompított-fényszóró kapcsoló mindkét szélső állásában világít a fényszóró visszajelzője. Mi lehet a gond?
Köszönettel, Bongyi
Nekem is ez van és tökéletes a legjobb választás!!!!!
Gerimur majd küldöm a képeket nem felejtetem el
Válasz #16959. hozzászólásra
szia!
Nekem lengyel 2-es ekém van és a kukorica szárt is leforgatja szépen.
Sziasztok!
VZT 2048 AM Tornado gy.év:2003, ennek nem tudja valaki, hogy az alváz száma hol található?
üdv t25 traktoral milyen ekét húztok? milyen tarlót szántotok és milyen mélyen?
Válasz #16953. hozzászólásra

Köszi!!
Figyi annyit csak a traktor meg ért!!!!!!!
Válasz #16956. hozzászólásra
Tudtam volna hogy te keresel, akkor neked adtam volna inkább, mint egy teljesen idegennek! Téged meg azért egy pár éve ismerlek már innen a fórumról és mivel nagyon szerettem a kis gépet, nyugodtabb lettem volna ha olyannál van aki törődik vele!
Válasz #16953. hozzászólásra
Na most mérges v ok magamra.
Válasz #16950. hozzászólásra
Zetorral jól beszo....tam! Jobb hátsó véglehajtás tőcsavarjai be vannak szakadva a házba, 2 csavar tartotta a 6 ból! Most vonalfúróval felfúrják és raknak bele új menetet!
Talán most kedden rakjuk össze ha isten is úgy akarja!
Válasz #16949. hozzászólásra
A Traktor kernél azt hiszem hogy láttam ilyet, de nem vagyok benne biztos!
Válasz #16950. hozzászólásra
550eFt ért kaszával együtt!
Válasz #16951. hozzászólásra
Köszi akkor összehozok valamit
Válasz #16949. hozzászólásra
Egyedi készítés .
Válasz #16948. hozzászólásra
Mennyiért adtad oda ? A Zetor jól műkszik?
Üdv Urak !
Van itt egy idősebb bácsi vett egy T-25-öst és kéne neki egy húzórész.
Az amelyikkel a pótkocsit lehet húzni,amelyiket mi úgy hívjuk (felső húzórész)Amelyik nem a hidraulikát rángatná!Lehet-e valahol ilyet venni???
Tisztelettel:MaszekZs
Válasz #16947. hozzászólásra
Szólhattál volna kicsi előbb is, a múlthéten vitték el az enyémet .