Válasz #4688. hozzászólásra
Cső Atti.
2X cseréltem eddig olajat a szűrőházban,de nekem nem tűnt fel a két csík mint neked.
Én csak kipucoltam,+ belecsurgattam az 1 lityi motorolajat.
A két csík terhességi teszten pozitív eredményt jelez.
Lehet,hogy lesz kicsije a kicsikédnek?
Akkor azt a fél deci oilt neked bell belöknöd....mégis csak te vagy az apuka!
Válasz #4686. hozzászólásra
Szeva Árpi.
Külön nívója legalábbis az enyémnek nincs.
1,05 liter olaj kell a teknőbe,és ezt 500üóránként ildomos cserélni a szűrőbetét és a szűrőház kitakarítása mellett.
Csákány...Á vazze megállt a növésbe...húsvétkor beleraktam a földbe,és a hideg föld nem igazán akarja hogy csírázzon..cumi van...ha csíráztattam volna már kin lenne...
Üdv!
A trakin szeretnék szelephézagot állítani, ebben kérném a segítségeteket.A hézag mérete úgy tudom mind a kifufogószelepnél és a szívószelepnél is 0,3mm. A beállítás menetére lennék kíváncsi, aki tudd kérem segítsen.
Köszönöm!
Válasz #4673. hozzászólásra
Szia.
A T-25 szárain 24mm-er,illetve 29mm-es a furatátmérő.
Az MTZ vonószár mindkét végén 29mm-es furat van a golyó közepén.
Válasz #4670. hozzászólásra
Szia Atti.
Az MTZ szár végén a golyó furata nagyobb,mint a Vlagyi gyári szárain,ezért esztergáltunk hozzá csapokat,ami passzentosan illeszkedik bele.
Az 1ik végén önzáró anya van,a másik végén hagytunk 8mm-er széles 40mm-er átmérőjű "korongot" ,amit aztán lelapoltam,hogy villáskulcsal meglehessen fogni.
Ez a lapolt rész akadájozza meg,hogy a szár lecsússzon.
A tartó fül,és a szár közé raktuk 5 mm-er széles gyűrüt,hogy nagyobbat lehessen "terpesztetni" a szárakkal.
Csőváz : B Peti
Szia Koppány!
Ahova az MTZ szárak csatlakoznak a traki alatt a vonópadra és ahova teszed rá a szárat.Nem tudom,hogy mondják de ha jól tudom csapnak.Te azt cserélted vagy az eredeti van még fent?
Üdv Mindenkinek! Azt szeretném megkérdezni hogy véletlenül valakinek nincs e T 25ről valami magyar dokumentuma ami a traktor fejlődésével kapcsolatos, hol találták ki,honnan ered, milyen fejlődésen ment keresztül stb! Segítségeteket előre is köszönöm!
Egyébként nekünk is van egy ilyen gépünk és már több éve csak 5-6 kert szántására használjuk évente! De úgy döntöttem hogy ősztől munkára fogom, mivel még tanulok így nyáron megpróbálom rendbe tenni mert van egy kis hibája, de ha valamit nem tudok akkor számítok a segítségetekre!!!
Üdv Mindeninek!
Akkor majd megvárom, a műhelytitkokat. Én is most töltöttem fel olajjal,reggel megyek először azt hittem h. víz aztán néztem majd égnek állt a hajam.
Pedig csak 870 üzemóra van benne, és meg van kímélve.
Szia Márk!
hát igen nekem is mozog sajna le- föl az bisztos és ezért is nyomja nekem ott az olajat mert így kiverte a szimeringet ami ott van. ki-be ha mozog szerintem az nem baj annyira, de tervezem hogy szétszedem hogy mi is a baja miért lógicál a gardán
miánt megtudom, leírom neked
Jasi neked az első peremhajtásnál a kardánkereszt mozog ki-be? Ha mozog kb mennyit? Mert ma munkaközben azt vettem észre h. kicsit mozog és nyomta kifele a hajtóműolajat.
Válasz #4658. hozzászólásra
Hali.
Nekem 400literes 3 dugattyús függesztett axi permetezőm van,amivel még velebír a 30 ló.
A 300 lityis ideális lesz hozzá.
Hali!
Ati kezd összeállni a kis kombinátoromhoz az anyag. nagy kérésem lenne még hozzád légyszíves 1 mértet adj még nekem
azok a laposvasak amire a kapák vannak fogatva, azok milyen távolságra vannak egymástól?
köszi előre is
Válasz #4656. hozzászólásra
Cső Atti.
MTZ vonószárak+vonópad van fenn a Vlagyin.
Műszakin ugyan nem fogadják el,de 5 évente 1x arra a fél napra felrakom a kampót.
Helo!
Te ezt a kocsit ami a képen van.Milyen húzó van felszerelve a T25 re?Mert nekem még az eredeti van ami a szárakra van felszerelve.Csinálnál rólla képet?
áááá ez nem szép dolog én ott laknák bizniszelnék mit állat
van képed a trakid ekéjéről??? mert kellene vennem hozzá valami jófajta hattyúnyakas ekécskét jó áron
25342 hozzászólás
Válasz #4682. hozzászólásra
No meg tudod, az ünnepnapjaim.....meg utána a szívás..én szóltam.
Válasz #4682. hozzászólásra
mhm mhm....
Válasz #4691. hozzászólásra
A gyári csap végén a szárat csak 1 vékony rugós biztosító védi meg a lecsúszástol,ezért aztán új csapok mellett döntöttem.
Helo Koppány!
Majd utána nézek MTZ száraknak.Nem akarnák csapot cserélni gondolom megoldható perselyekkel is.Jó lenne az is?
Válasz #4688. hozzászólásra


Cső Atti.
2X cseréltem eddig olajat a szűrőházban,de nekem nem tűnt fel a két csík mint neked.
Én csak kipucoltam,+ belecsurgattam az 1 lityi motorolajat.
A két csík terhességi teszten pozitív eredményt jelez.
Lehet,hogy lesz kicsije a kicsikédnek?
Akkor azt a fél deci oilt neked bell belöknöd....mégis csak te vagy az apuka!
Válasz #4679. hozzászólásra

Kösszi Koppány!
Válasz #4687. hozzászólásra

Arra a kettő csíkra gondoltam, ilyen biztos van a tiédben is. (?)
Amúgy okés, 1, 05 liter kell, hogy benne legyen? Vagyis 1 liter.
Köszi!
Válasz #4686. hozzászólásra
Szeva Árpi.
Külön nívója legalábbis az enyémnek nincs.
1,05 liter olaj kell a teknőbe,és ezt 500üóránként ildomos cserélni a szűrőbetét és a szűrőház kitakarítása mellett.
A levegőszűrőben hol kell állnia az olajszintnek a teknőben?
A műanyag ami benne van, annak a 2 csíkja között?
hali!
gyújtási sorrend 1-2-0-0
Válasz #4683. hozzászólásra
nálunk meg tegnap 35...Viszont ma elég meleg volt...
Válasz #4682. hozzászólásra
1 hete esett felénk bő 50mm csapadék most már cak a meleg hiányzik mindennek.
Válasz #4681. hozzászólásra
Csákány...Á vazze megállt a növésbe...húsvétkor beleraktam a földbe,és a hideg föld nem igazán akarja hogy csírázzon..cumi van...ha csíráztattam volna már kin lenne...
Válasz #4680. hozzászólásra

Szeva Jancsi.
Újfalusi burgi csírázik?
Válasz #4677. hozzászólásra

Igen nem együtt járnak...
Válasz #4678. hozzászólásra
Nem tudom,hogy létezik e több féle.
A 920-as MTZ-nken ugyan ilyen van,mint amit a Vlagyira tettem.
Válasz #4674. hozzászólásra
Vagy tök mindegy csak MTZ legyen.
Kösz szépen!Melyik MTZ tipús szára van a trakidon?
Válasz #4676. hozzászólásra
Nem biztos, mert lehet 1,2,0,0 vagy 1,0,2,0 a gyújtássorrend szelepváltás, azt hiszem a t25nek nem együtt járnak a dugói az az 1.2.0.0.
Válasz #4675. hozzászólásra
Két hengernél /himba váltás/ amásikat állítod.Négy hengernél is igy van befecskendezési sorrend 1-3-4-2.Hathengeresnél általábam 1-5-3-6-2-4.
Üdv!
A trakin szeretnék szelephézagot állítani, ebben kérném a segítségeteket.A hézag mérete úgy tudom mind a kifufogószelepnél és a szívószelepnél is 0,3mm. A beállítás menetére lennék kíváncsi, aki tudd kérem segítsen.
Köszönöm!
Válasz #4673. hozzászólásra
Szia.
A T-25 szárain 24mm-er,illetve 29mm-es a furatátmérő.
Az MTZ vonószár mindkét végén 29mm-es furat van a golyó közepén.
Válasz #4672. hozzászólásra

Mekkora átmérőjű a golyós furat az MTZ száron?Akkora mint a T25 a szár végén lévő mert az nagyobb mint a belsö.
Válasz #4670. hozzászólásra



Szia Atti.
Az MTZ szár végén a golyó furata nagyobb,mint a Vlagyi gyári szárain,ezért esztergáltunk hozzá csapokat,ami passzentosan illeszkedik bele.
Az 1ik végén önzáró anya van,a másik végén hagytunk 8mm-er széles 40mm-er átmérőjű "korongot" ,amit aztán lelapoltam,hogy villáskulcsal meglehessen fogni.
Ez a lapolt rész akadájozza meg,hogy a szár lecsússzon.
A tartó fül,és a szár közé raktuk 5 mm-er széles gyűrüt,hogy nagyobbat lehessen "terpesztetni" a szárakkal.
Csőváz : B Peti
Válasz #4668. hozzászólásra
Írj ide: gépkönyvek@citromail.hu tel:+36309347166 szinte minden géphez kínál katalógust itt az agroinformon.
Válasz #4657. hozzászólásra

Szia Koppány!
Ahova az MTZ szárak csatlakoznak a traki alatt a vonópadra és ahova teszed rá a szárat.Nem tudom,hogy mondják de ha jól tudom csapnak.Te azt cserélted vagy az eredeti van még fent?
Válasz #4668. hozzászólásra

Szovjetunióban találták ki, és nem sokat fejlődött.
Tömören ennyi
Keress rá cirill betűkkel a neten, használd ezt:
http://209.85.135.132/search?q=cache:LUMblX-banoJ:translate.google.hu/+google+ford%C3%ADt%C3%B3&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu&client=firefox-a#
Üdv Mindenkinek! Azt szeretném megkérdezni hogy véletlenül valakinek nincs e T 25ről valami magyar dokumentuma ami a traktor fejlődésével kapcsolatos, hol találták ki,honnan ered, milyen fejlődésen ment keresztül stb! Segítségeteket előre is köszönöm!
Egyébként nekünk is van egy ilyen gépünk és már több éve csak 5-6 kert szántására használjuk évente! De úgy döntöttem hogy ősztől munkára fogom, mivel még tanulok így nyáron megpróbálom rendbe tenni mert van egy kis hibája, de ha valamit nem tudok akkor számítok a segítségetekre!!!
Üdv Mindeninek!
Akkor majd megvárom, a műhelytitkokat. Én is most töltöttem fel olajjal,reggel megyek először azt hittem h. víz aztán néztem majd égnek állt a hajam.
Pedig csak 870 üzemóra van benne, és meg van kímélve.
Válasz #4664. hozzászólásra
le- föl az bisztos és ezért is nyomja nekem ott az olajat mert így kiverte a szimeringet ami ott van. ki-be ha mozog szerintem az nem baj annyira, de tervezem hogy szétszedem hogy mi is a baja miért lógicál a gardán
Szia Márk!
hát igen nekem is mozog sajna
miánt megtudom, leírom neked
Valami oknál fogva most a t25 motorja 1800 rpm helyett 1950 forog és nem áll meg a bomnál mint eddig.Mi lehet az oka meg baj e?
Jasi neked az első peremhajtásnál a kardánkereszt mozog ki-be? Ha mozog kb mennyit? Mert ma munkaközben azt vettem észre h. kicsit mozog és nyomta kifele a hajtóműolajat.
Válasz #4660. hozzászólásra

Köszi Ati!
Kösz az infot Koppány vezér
Válasz #4658. hozzászólásra
Hali.
Nekem 400literes 3 dugattyús függesztett axi permetezőm van,amivel még velebír a 30 ló.
A 300 lityis ideális lesz hozzá.
Válasz #4659. hozzászólásra
Az enyém az 1 felújitott RAU vetéselökészitö.
Távolság 30cm!
Válasz #4656. hozzászólásra
légyszíves 1 mértet adj még nekem

Hali!
Ati kezd összeállni a kis kombinátoromhoz az anyag. nagy kérésem lenne még hozzád
azok a laposvasak amire a kapák vannak fogatva, azok milyen távolságra vannak egymástól?
köszi előre is
Üdv mindenkinek!
Még nem írtam a fórumba de most szeretnék venni egy 300l AXIÁL ventillátoros permetezőt a T25 höz.
Az érdekelne hogy szerintetek nem e nagy hozzá?
Válasz #4656. hozzászólásra


Cső Atti.
MTZ vonószárak+vonópad van fenn a Vlagyin.
Műszakin ugyan nem fogadják el,de 5 évente 1x arra a fél napra felrakom a kampót.
Válasz #4650. hozzászólásra

Helo!
Te ezt a kocsit ami a képen van.Milyen húzó van felszerelve a T25 re?Mert nekem még az eredeti van ami a szárakra van felszerelve.Csinálnál rólla képet?
A T-30as adagolóján melyik csavaron kell állítani ha gyarapítani szeretnénk a ménest? Van ezzel már valakinek tapasztalata?
Szervómunkahenger úgyis engedi az olajat, csak után kell tölteni meg szűrőt kitisztítani
. Ez már az új orosz technológia automata olajleengedés.
Válasz #4649. hozzászólásra




Hát nem gyengék a lengyelek
Válasz #4651. hozzászólásra
a könyve nem hoz hozzá ilyen dolgot, hogy olajat kell cserélni
csak zsírozás van benne.
Sziasztok!
Srácok a kormányműben nem lehet olajat cserélni, nics rajta leeresztő?
Válasz #4649. hozzászólásra



Csak az íííze kedvéért.
Ez tetszik nagyon!

Válasz #4647. hozzászólásra
Sajna ezzel a géppel nem szántok, így ebben sajna nem tudok segíteni. De ha iwiw-re bekukkantol. . .
Válasz #4646. hozzászólásra
én ott laknák bizniszelnék mit állat


áááá ez nem szép dolog
van képed a trakid ekéjéről??? mert kellene vennem hozzá valami jófajta hattyúnyakas ekécskét jó áron
Válasz #4645. hozzászólásra
Ha hiszed ha nem, én még nem jártam soha Ukrajnában. Valahogy nem vonz az a rész.
Pl. hidraulika szivattyút is a Habitól rendeltem. . .
jah jut eszembe... ha te a határ széllén laksz akkor te tudsz ócó új alkatrészeket az orosz teknikához
igaz???