Azt izeni a vlagyim,bátorkodik összeakasztani a bajszát a legerősebb valtráddal...Ja kicsit meg is csavarta a talajmarón a kardánt....Nagyon leengedtem...
Szeva!
Menyire van elkoszólódva a kinyomócsapágyadnál. Elkoszólódást a ferodolporra értem. Én is csak úgy vettem észre hogy szét volt húzva a traki és pucolás-mosáskor jött elő. De közvetlen a kinyomó forgórésze útán van a váltó felől szembe a nyílással. A zsírzásra visszatérve csak amit megkíván. Én úgy csináltam finoman zsiroztam éppen hogy ne facsadjon ki az oldalán a zsír és közben forgattam hogy mindenhol egyenletes legyen. De ha féltek fogy kiveri a zsírt mikor melegszik ajánlom a grafitos zsírt ezzel ilyen nem fordulhat elő.
Ja Fiúk!!!A Vlagyiainkra büszkék lehetünk!!!Tegnap ráakasztottam egy bulgár kétméteres talajmarót...És nem hagyott cserbe..Kicsit erölködött szegényke,de vitte!
Ja az orosz kicsit elbacta a vlagyi adagolóját..a tápszivattyú átereszt egy kis gázolajt és így megtelik a forgattyúsház gázolajjal egy idő után...Ezt kell lecserélned...A csavarok úgy vannak ahogy leírtad..
Hát igen hallota róla,hogy nem egyszerü meg macerás is.Még sose csináltam ilyen melot,biztam benne,hogy az enyém sose megy tönkre de ez most nem jött össze.Mindenkép meg kell csinálnom mert egy honap mulva megy müszakira.
Szia Jancsika!
Az adagoló alján van a leeresztő csavar, az oldalán pedig a szintjelző, felül pedig beöntő furat?
Töltsem fel motorolajjal?,mert ha nincs benne motorolaj akkor ezt csinálja?
Köszi!
Üdv mégegyszer!
Még egy kérdés az adagoló tetején van egy beöntő furat- hörgőszelep ezen oldalt van egy kis furat, magas fordulatnál a hörgőszelep furatán gyengén spriccol a gázolaj. Ez mitől lehet?
Üdvözlök mindenkit!
Egy kis segitséget szeretnék kérni töletek.
Ma teljesen kipurcant a fék a trakimon.
Azt szeretném kerdezni,hogy ha a traki közepénél leszedem körbe a csavarokat,akkor simán ki tudon huzni az egész féltengelyházat,vagy szét kell még szednem valamit hozzá.Vagy hol kezdjem el szétszedni?
Elöre is köszi a segitséget!
Üdv!
Mindenkinek köszönöm a kuplung beállítási tanácsokat.
Túl vagyok rajta mondanom se kell mind 3 kinyomó karnál más volt a hézag mérete,volt ahol alig volt hézag /remélem azért nem történt baja szemre vételezéssel nem láttam semi rendelenességet,kuplung szagot nem éreztem/, mind hármat beállítottam 2mm-re, így a holtjátékom a pedálon mérve 50mm lett. Ma már meg is hajtottam ősziszántást /2ha/ dolgoztam el vele egy 1,6m-es v tárcsával és egy 2m-es vassín simítót akasztottam a tárcsa után, vitte lazán nem gondolkodott, így szerintem egyenlőre jó lett. De viszont Én nem találtam zsírzó gombot a kinyomó csapágynál. Vagy csak nem vettem észre?
A kuplung kiemelőkar és kinyomó csapágy közti hézagot mérheted hézagmérővel is ha profi akarsz lenni.
Ha a deknit megbontod nézd meg a karok stiftjének sasszegeit is mert én jártam úgy hogy elkopott a stift kiesett és leszabta a másik kettő kiemelőkart, nyomlapot és mindent kelett cserélnem. Viszont a kinyomó csapágyon találsz egy zsírzógombot ott valószínű hogy elkél egy kis zsírzás.
Üdv!
a kuplungot még nem csináltam, de a traki könyvéből puskázok neked 1-2 dolgot hátha segít
a könyv úgy hozza hogy meglazítod az ellenanyát,(ott a kiemelő villán) és a kiemelő kar és a kinyomó csapágy közti távolságnak 2-3 mm-nek kell lennie. az a lényeg h pontosan egyformák legyenek a hézagok minden karnál mert ha nem akkor félrekophat a kinyomó villa, és a a kuplung tárcsa tehermentesítő rugóit is eltörheti. (én MTZ-nél jártam igy, mert az előző gazdája mindenhez értett csak trakiszereléshez nem )
Válasz #4523. hozzászólásra
Helló!
Szerintem van egyszerűbb megoldás is magán a kuplung pedálon is lehet állítani tudtommal,és ez könnyebben kivitelezhető mint a "dd" való közreműködés.
De vannak itt a fórumon nálam nagyobb koponyák is.
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok, a traki kuplungján szeretnék állítani /remélem még lehet/,ugyanis csúszik.
A lépscő mögött van egy köralakú dekni azt levettem belül pedig láttam 3 kiemelő kart minden karnál egy 12-es fejű csavar van, ami egy 14-es/kulcs/ anyával van kotrázva. Gondolom ezekkel kell a tengelykapcsolót szabályozni.De hogyan? Mennyi lehet a hézag? /mm/ A három csavarnak egymástól mennyi lehet az eltérése?, ha egyáltalán lehet? Hogyan mérem meg és hol? A kinyomócsapágy és kiemelő karok közti hézag mennyi? Vagy van egyszerűbb megoldás? A pedál rudazata már teljesen be van tekerve ott már a holtjátékon állítani nem lehet. Szerintem ha lehet már csak a kiemelő karokon van esély állitani, hogy még egy darabig bírja ne keljen egyenlőre széthúznom a trakit. Ha valaki már csinált ilyet kérem segítsen!
Köszönöm!
Válasz #4521. hozzászólásra
Szeva Hugó.
Nézd meg,hogy a dekompresszor a rudazattal össze van e kötve.
A ki-be huzható kar a motor jobb oldalán a hengerek alatt van összekapcsolva a dekompresszorral.
A kuplungharang alján van 1 kis furat...ott folyik a cucc?
Ha igen,akkor valóban szimmeringes a gép.
Ha nem,akkor lehet,hogy nincs kuplunghézag vagy kopott a tárcsa és ezért csúszik.
Cső: B Peti
Üdv!Vettem ma egy T-25-öt de hiába huzom ki a de
kompresszort nem csinál semmit a másik hogy lehet e olajos a kuplung? mert néha mikor sebességbe rakom csak gondolkodás után indul el elösször lassan aztán felgyorsul én a főtengelyszimeringre tippelek volt már valakinek ilyen problémája?alkalmi vétel volt ezért vettem meg!
Hali
oda jutottam hogy a tömb tetején lévő kis deknit levettem amit 2 csavar tart, egy kicsit megtekertettem a trakit dekompresszorral kijött ott egy kis olaj, vissza tetem a deknit, most emelésnél tökéletesen visszadobja a kart, de viszont most lefele nyomatásnál bent sem marad a kar. tartanom kell hogy lefele nyomjon kész rejtély ez a traki
Részemről passz, nekem még csak 890 ü.ó. van benne,még csak engedi az olajat. Ha felfele semmit nem emel nem ragadt be a szelep ami beteszi úszóba a munkahengert?
Problémám van a T25-ös traktorom váltójával. Abban kérném a segítségeteket, hogy ha valaki tud, küldjön nekem egy váltó szerelési útmutatót, és szerkezeti rajzot.
előre s köszönöm.
Az email címem szabolcs.babos@gmail.com
Ha lefelé nyomatsz akkor van ereje is? Tehát ha teszel alá valamit, megpróbálja megemelni a gép hátulját?
Vagy, amikor lefelé nyomaton, és tartod a kart, valamint elérte az alsó véghelyzetet, megfogja a gép motorját?
Mert visszalökheti az a kart máskor is, nem biztos hogy lefelé is megvan a nyomás ami kellene.
Én ilyenkor kiveszem a kúpos szelepet, megtörlöm, amikor visszateszem, teszek a rugó helyére egy 10 es csavart, arra ráütök egy közepes erővel, aztán vissza bele a rugót, vissza mindent, ettől meg szokott javulni.
De persze lehet más baja is, fene tudja így megmondani.
De mindenképpen nézd meg h fel tudja e emelni a gép hátulját, vagy megpróbálja e.
sziasztok,érdekelne hogy hány hektár földig érdemes a vlagyival foglalkozni.ti mennyi földet csináltok vele?gondolom 3 4 hektárt megbir csinálni a kis masina.
Márk az a nagy helyzet hogy hiába adok én nagy gázokat neki akkor sem megy
deviszont az az érdekes hogy jár a traki alap járaton , és ha lefele nyomatom, akkor működik rendesen.tehát lefele nyomatásnál visszapattan a kar, csak emelésnél nem. namost ez már inditás után is egyből így viselkedik, tehát nem csak azútán hogy bemelegedett az olaj. de holnap lesz a napja, hogy utána járok hogy mi lehet a hiba.mert ez egyik napról a másikra sz.... be
Hali!
köszi a képeket
ahogy néztem a vidit, hát irigylem ezt a jó kis kombinátort na meg azt a jó kis sík vidéket mert felénk elég dimbes dobos a vidék, nem sok ilyen frankó lapos terület van...
a hiralika olajszűrő pedig nekem hátul van, ahol betöltöd a hiralika olajat, abba a magasságba, csak a másik oldalon. egy fém hidralika cső jön ki az oldalából, a tetején van 1 deknicske... azt ha fölveszed abban van a szűrő.legalábbis nekem így van
ez nem filteres ,hanem ilyen takaritható réz szövetből álló betétek.
Egy ismerősömnek cseréltünk hidraulikaszivattyút a vlagyin, vadi új, balos, amilyen oda illik.
Első indításnál feltünő hangja volt a szivattyúnak, mint amikor télen beindul a gép és töri fel a hideg olajat. Kicsit morgó hang, de nem reszelős.
Valamint felfűti az olajat, a hidraulika rendszerrel nem volt gond, tehát nincs fojtás ami miatt nagy nyomáson kéne mennie a szivattyúnak, mértem is.
Létezhet, hogy a szivattyú annyira "szoros" még, hogy azért van hangja, meg azért melegszik?
Egyébként tökéletesen működik, emel még meleg olajnál is, de az nem normális h felmelegszik. . .
Ha találkoztatok már ilyennel írjatok valamit légyszi!
Jasi azért még próbáld meg h. adsz neki gázt bőven mikor emel. Mert nekem is mikor sokat emelgetek már nem ugrik vissza alapjáraton csak ha odalépek neki.
Hol van a hidraulika olajnak a szűröje?Mert ezt nem tudom.
A kar az nálam is bent ragad nem mén vissza alaphelyzetbe.Szerintem is a tömbel lehet valami.
aham olaj az van benne, szinten van.
sőt vadi új olajat kapott. a szűrőcskéjét is kitakarítottam. szerintem a vezérlőtömbbe van a bibi mert a lefele nyomatásnál megy szépen sőt vissza is rúgja a kart, de emelésnél lassan is megy és a kar is bent marad.
érdekes eddig nem volt baja
most meg egyik napról a másikra be sz...
ok ok akkor majd lefigyelem azokat is
újabb problémám akadt...
nem emel a hidralikám
eddig jó volt most meg egyik napról a másikra fogja magát és alapjáraton jár a traki és ráhúzom a kart és enged lefelé, nem emel.
csak fordulaton emel akkor is csak gyengén.
valami tipped??
jah és az a poén hogy viszont lefele nyomatásnál működik rendesen... valami eltömődésem lehet??
Ezek még múlt évben készült kép és videó!Ekkora úntig elég neki nem kell nagyob 1,80m múnkaszélességű.Ma vagy holnap mék ki dolgozni vele és majd csinálok friss képeket és felrakom öket.
sziasztok.van egy t25 ösöm,nemrég vettem,és ojan probléma merült fel,hogy szántásnál kidobálja a terepeet.a sebességeket nem vettem észre hogy kidobná,de még tesztelem a gépet,járt valaki már igy? miben keressem a hibát milehet a gond ijenkor? Elöreis köszi
25342 hozzászólás
Válasz #4543. hozzászólásra

Hali! Jancsika milyen széles a traki gyári talajmarója???
Válasz #4541. hozzászólásra
Nagyon leengedtem...
Azt izeni a vlagyim,bátorkodik összeakasztani a bajszát a legerősebb valtráddal...Ja kicsit meg is csavarta a talajmarón a kardánt....
Válasz #4530. hozzászólásra
Szeva!
Menyire van elkoszólódva a kinyomócsapágyadnál. Elkoszólódást a ferodolporra értem. Én is csak úgy vettem észre hogy szét volt húzva a traki és pucolás-mosáskor jött elő. De közvetlen a kinyomó forgórésze útán van a váltó felől szembe a nyílással. A zsírzásra visszatérve csak amit megkíván. Én úgy csináltam finoman zsiroztam éppen hogy ne facsadjon ki az oldalán a zsír és közben forgattam hogy mindenhol egyenletes legyen. De ha féltek fogy kiveri a zsírt mikor melegszik ajánlom a grafitos zsírt ezzel ilyen nem fordulhat elő.
Válasz #4540. hozzászólásra



Szia!
A trakesz forgott a kardán körül?
Ja Fiúk!!!A Vlagyiainkra büszkék lehetünk!!!Tegnap ráakasztottam egy bulgár kétméteres talajmarót...És nem hagyott cserbe..Kicsit erölködött szegényke,de vitte!


Válasz #4537. hozzászólásra

Ja az orosz kicsit elbacta a vlagyi adagolóját..a tápszivattyú átereszt egy kis gázolajt és így megtelik a forgattyúsház gázolajjal egy idő után...Ezt kell lecserélned...A csavarok úgy vannak ahogy leírtad..
Hát igen hallota róla,hogy nem egyszerü meg macerás is.Még sose csináltam ilyen melot,biztam benne,hogy az enyém sose megy tönkre de ez most nem jött össze.Mindenkép meg kell csinálnom mert egy honap mulva megy müszakira.
Válasz #4534. hozzászólásra

Szia Jancsika!
Az adagoló alján van a leeresztő csavar, az oldalán pedig a szintjelző, felül pedig beöntő furat?
Töltsem fel motorolajjal?,mert ha nincs benne motorolaj akkor ezt csinálja?
Köszi!
A mértéket nem tudom majd nekem is most lesz esedékes a T-30-on a kinyomó zsírzása. Könyvből okoskodtam ki én is.
Válasz #4531. hozzászólásra

Elég nagy meló a szalagcsere...
Válasz #4532. hozzászólásra

Lekéne engedni a gázolajat az adagolóból,és feltölteni motorolajjal...
Válasz #4530. hozzászólásra
Szia!Az öreg vlagyikon még nem bonyolította túl a dolgokat az orosz...Tehát ott még nincs zsírzógomb...
Üdv mégegyszer!
Még egy kérdés az adagoló tetején van egy beöntő furat- hörgőszelep ezen oldalt van egy kis furat, magas fordulatnál a hörgőszelep furatán gyengén spriccol a gázolaj. Ez mitől lehet?
Üdvözlök mindenkit!
Egy kis segitséget szeretnék kérni töletek.
Ma teljesen kipurcant a fék a trakimon.
Azt szeretném kerdezni,hogy ha a traki közepénél leszedem körbe a csavarokat,akkor simán ki tudon huzni az egész féltengelyházat,vagy szét kell még szednem valamit hozzá.Vagy hol kezdjem el szétszedni?
Elöre is köszi a segitséget!
Üdv!
Mindenkinek köszönöm a kuplung beállítási tanácsokat.
Túl vagyok rajta mondanom se kell mind 3 kinyomó karnál más volt a hézag mérete,volt ahol alig volt hézag /remélem azért nem történt baja szemre vételezéssel nem láttam semi rendelenességet,kuplung szagot nem éreztem/, mind hármat beállítottam 2mm-re, így a holtjátékom a pedálon mérve 50mm lett. Ma már meg is hajtottam ősziszántást /2ha/ dolgoztam el vele egy 1,6m-es v tárcsával és egy 2m-es vassín simítót akasztottam a tárcsa után, vitte lazán nem gondolkodott, így szerintem egyenlőre jó lett. De viszont Én nem találtam zsírzó gombot a kinyomó csapágynál. Vagy csak nem vettem észre?
Itt 1 kép összeálitás a T25-röl!

.
http://www.indavideo.hu/video/T25_Kepek_vetitese
Válasz #4527. hozzászólásra
mert még rám is vár ez a feladat
mi az a mérték???
Csak mértékkel zsírozzad, mert ha sokat adsz neki akkor azért fog csúszni.
De ezt komolyan mondtam.
Válasz #4523. hozzászólásra
A kuplung kiemelőkar és kinyomó csapágy közti hézagot mérheted hézagmérővel is ha profi akarsz lenni.
Ha a deknit megbontod nézd meg a karok stiftjének sasszegeit is mert én jártam úgy hogy elkopott a stift kiesett és leszabta a másik kettő kiemelőkart, nyomlapot és mindent kelett cserélnem. Viszont a kinyomó csapágyon találsz egy zsírzógombot ott valószínű hogy elkél egy kis zsírzás.
Válasz #4523. hozzászólásra
)
Üdv!
a kuplungot még nem csináltam, de a traki könyvéből puskázok neked 1-2 dolgot hátha segít
a könyv úgy hozza hogy meglazítod az ellenanyát,(ott a kiemelő villán) és a kiemelő kar és a kinyomó csapágy közti távolságnak 2-3 mm-nek kell lennie. az a lényeg h pontosan egyformák legyenek a hézagok minden karnál mert ha nem akkor félrekophat a kinyomó villa, és a a kuplung tárcsa tehermentesítő rugóit is eltörheti. (én MTZ-nél jártam igy, mert az előző gazdája mindenhez értett csak trakiszereléshez nem
Válasz #4523. hozzászólásra



Helló!
Szerintem van egyszerűbb megoldás is magán a kuplung pedálon is lehet állítani tudtommal,és ez könnyebben kivitelezhető mint a "dd" való közreműködés.
De vannak itt a fórumon nálam nagyobb koponyák is.
Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok, a traki kuplungján szeretnék állítani /remélem még lehet/,ugyanis csúszik.
A lépscő mögött van egy köralakú dekni azt levettem belül pedig láttam 3 kiemelő kart minden karnál egy 12-es fejű csavar van, ami egy 14-es/kulcs/ anyával van kotrázva. Gondolom ezekkel kell a tengelykapcsolót szabályozni.De hogyan? Mennyi lehet a hézag? /mm/ A három csavarnak egymástól mennyi lehet az eltérése?, ha egyáltalán lehet? Hogyan mérem meg és hol? A kinyomócsapágy és kiemelő karok közti hézag mennyi? Vagy van egyszerűbb megoldás? A pedál rudazata már teljesen be van tekerve ott már a holtjátékon állítani nem lehet. Szerintem ha lehet már csak a kiemelő karokon van esély állitani, hogy még egy darabig bírja ne keljen egyenlőre széthúznom a trakit. Ha valaki már csinált ilyet kérem segítsen!
Köszönöm!
Válasz #4521. hozzászólásra
Szeva Hugó.
Nézd meg,hogy a dekompresszor a rudazattal össze van e kötve.
A ki-be huzható kar a motor jobb oldalán a hengerek alatt van összekapcsolva a dekompresszorral.
A kuplungharang alján van 1 kis furat...ott folyik a cucc?
Ha igen,akkor valóban szimmeringes a gép.
Ha nem,akkor lehet,hogy nincs kuplunghézag vagy kopott a tárcsa és ezért csúszik.
Cső: B Peti
Üdv!Vettem ma egy T-25-öt de hiába huzom ki a de
kompresszort nem csinál semmit a másik hogy lehet e olajos a kuplung? mert néha mikor sebességbe rakom csak gondolkodás után indul el elösször lassan aztán felgyorsul én a főtengelyszimeringre tippelek volt már valakinek ilyen problémája?alkalmi vétel volt ezért vettem meg!
Válasz #4519. hozzászólásra
kész rejtély ez a traki
Hali
oda jutottam hogy a tömb tetején lévő kis deknit levettem amit 2 csavar tart, egy kicsit megtekertettem a trakit dekompresszorral kijött ott egy kis olaj, vissza tetem a deknit, most emelésnél tökéletesen visszadobja a kart, de viszont most lefele nyomatásnál bent sem marad a kar. tartanom kell hogy lefele nyomjon
Részemről passz, nekem még csak 890 ü.ó. van benne,még csak engedi az olajat
. Ha felfele semmit nem emel nem ragadt be a szelep ami beteszi úszóba a munkahengert?
Válasz #4513. hozzászólásra

de mi is ez a kúpos szelep??? hol van ez a vezérlőtömbön??
Válasz #4513. hozzászólásra
Hali
lefele menetbe alapjáraton fölemeli a traki hátulját, és a munkahenger végállásánál visszapattan a kar.
sziasztok!
Tudna nekem valaki egy T25-ös traktor váltólyáról egy szerkezeti és egy szerelési rajzot küldeni?
Sziasztok!

Problémám van a T25-ös traktorom váltójával. Abban kérném a segítségeteket, hogy ha valaki tud, küldjön nekem egy váltó szerelési útmutatót, és szerkezeti rajzot.
előre s köszönöm.
Az email címem szabolcs.babos@gmail.com
T-30 farát már csak próbálja emelni
Válasz #4510. hozzászólásra
Hello!
Ha lefelé nyomatsz akkor van ereje is? Tehát ha teszel alá valamit, megpróbálja megemelni a gép hátulját?
Vagy, amikor lefelé nyomaton, és tartod a kart, valamint elérte az alsó véghelyzetet, megfogja a gép motorját?
Mert visszalökheti az a kart máskor is, nem biztos hogy lefelé is megvan a nyomás ami kellene.
Én ilyenkor kiveszem a kúpos szelepet, megtörlöm, amikor visszateszem, teszek a rugó helyére egy 10 es csavart, arra ráütök egy közepes erővel, aztán vissza bele a rugót, vissza mindent, ettől meg szokott javulni.
De persze lehet más baja is, fene tudja így megmondani.
De mindenképpen nézd meg h fel tudja e emelni a gép hátulját, vagy megpróbálja e.
Válasz #4509. hozzászólásra
Szívesen!
sziasztok,érdekelne hogy hány hektár földig érdemes a vlagyival foglalkozni.ti mennyi földet csináltok vele?gondolom 3 4 hektárt megbir csinálni a kis masina.
Válasz #4504. hozzászólásra
akkor sem megy
Márk az a nagy helyzet hogy hiába adok én nagy gázokat neki
deviszont az az érdekes hogy jár a traki alap járaton , és ha lefele nyomatom, akkor működik rendesen.tehát lefele nyomatásnál visszapattan a kar, csak emelésnél nem. namost ez már inditás után is egyből így viselkedik, tehát nem csak azútán hogy bemelegedett az olaj. de holnap lesz a napja, hogy utána járok hogy mi lehet a hiba.mert ez egyik napról a másikra sz.... be
Válasz #4506. hozzászólásra

na meg azt a jó kis sík vidéket
mert felénk elég dimbes dobos a vidék, nem sok ilyen frankó lapos terület van...
Hali!
köszi a képeket
ahogy néztem a vidit, hát irigylem ezt a jó kis kombinátort
a hiralika olajszűrő pedig nekem hátul van, ahol betöltöd a hiralika olajat, abba a magasságba, csak a másik oldalon. egy fém hidralika cső jön ki az oldalából, a tetején van 1 deknicske... azt ha fölveszed abban van a szűrő.legalábbis nekem így van
ez nem filteres ,hanem ilyen takaritható réz szövetből álló betétek.
Sziasztok!
Egy ismerősömnek cseréltünk hidraulikaszivattyút a vlagyin, vadi új, balos, amilyen oda illik.
Első indításnál feltünő hangja volt a szivattyúnak, mint amikor télen beindul a gép és töri fel a hideg olajat. Kicsit morgó hang, de nem reszelős.
Valamint felfűti az olajat, a hidraulika rendszerrel nem volt gond, tehát nincs fojtás ami miatt nagy nyomáson kéne mennie a szivattyúnak, mértem is.
Létezhet, hogy a szivattyú annyira "szoros" még, hogy azért van hangja, meg azért melegszik?
Egyébként tökéletesen működik, emel még meleg olajnál is, de az nem normális h felmelegszik. . .
Ha találkoztatok már ilyennel írjatok valamit légyszi!
Köszönöm!
Válasz #4505. hozzászólásra
Neved alatt kerezsd meg az adatmódositást.
Válasz #4500. hozzászólásra
..jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
VIDEÓ T25
Szasz Jasi!
Ezek ma készültek
Legújabb videó!!
Azt valaki nem tudja h. lehet avatart feltölteni?
Jasi azért még próbáld meg h. adsz neki gázt bőven mikor emel. Mert nekem is mikor sokat emelgetek már nem ugrik vissza alapjáraton csak ha odalépek neki.
Válasz #4502. hozzászólásra
Mert ezt nem tudom.
Hol van a hidraulika olajnak a szűröje?
A kar az nálam is bent ragad nem mén vissza alaphelyzetbe.Szerintem is a tömbel lehet valami.
Válasz #4501. hozzászólásra

aham olaj az van benne, szinten van.
sőt vadi új olajat kapott. a szűrőcskéjét is kitakarítottam. szerintem a vezérlőtömbbe van a bibi mert a lefele nyomatásnál megy szépen sőt vissza is rúgja a kart, de emelésnél lassan is megy és a kar is bent marad.
érdekes eddig nem volt baja
most meg egyik napról a másikra be sz...
Válasz #4500. hozzászólásra

Képek majd csak jövő héten lesznek a gépemröl mert esett esö és kicsit sár lett.
Hidraulika olaj van benne?
Válasz #4499. hozzászólásra

ok ok akkor majd lefigyelem azokat is
újabb problémám akadt...
nem emel a hidralikám
eddig jó volt most meg egyik napról a másikra fogja magát és alapjáraton jár a traki és ráhúzom a kart és enged lefelé, nem emel.
csak fordulaton emel akkor is csak gyengén.
valami tipped??
jah és az a poén hogy viszont lefele nyomatásnál működik rendesen... valami eltömődésem lehet??
Válasz #4498. hozzászólásra

Ezek még múlt évben készült kép és videó!Ekkora úntig elég neki nem kell nagyob 1,80m múnkaszélességű.Ma vagy holnap mék ki dolgozni vele és majd csinálok friss képeket és felrakom öket.
Válasz #4497. hozzászólásra


Köszike a képeket
úgy látom h kb a traki szélességét viszi el
és ahogy látom szép munkát is végez
Válasz #4495. hozzászólásra
.jpg)
.jpg)
Szasz!
Én ilyet használok
Meg itt 1 vidi is a gépemröl!VIDEÓ
sziasztok.van egy t25 ösöm,nemrég vettem,és ojan probléma merült fel,hogy szántásnál kidobálja a terepeet.a sebességeket nem vettem észre hogy kidobná,de még tesztelem a gépet,járt valaki már igy? miben keressem a hibát milehet a gond ijenkor? Elöreis köszi
Sziasztok! olyan kérdésem lenne hogy milyen munkaszélességű kombinátort,kultivátort használtok a traki után?