Gázolaj árak 608 Ft Benzin árak 591 Ft EUR 399.04 Ft USD 344.47 Ft CHF 427.53 Ft GBP 461.89 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25342 hozzászólás
#4542 jasi
2010-04-03 21:22:27

Válasz #4543. hozzászólásra

Hali! Jancsika milyen széles a traki gyári talajmarója???smile confused

#4541 jancsika
2010-04-03 21:13:57

Válasz #4541. hozzászólásra

Azt izeni a vlagyim,bátorkodik összeakasztani a bajszát a legerősebb valtráddal...Ja kicsit meg is csavarta a talajmarón a kardánt....smile biggrinNagyon leengedtem...smile thumbup

Nincs profilkép
#4540 A-tom
2010-04-03 20:34:41

Válasz #4530. hozzászólásra

Szeva!
Menyire van elkoszólódva a kinyomócsapágyadnál. Elkoszólódást a ferodolporra értem. Én is csak úgy vettem észre hogy szét volt húzva a traki és pucolás-mosáskor jött elő. De közvetlen a kinyomó forgórésze útán van a váltó felől szembe a nyílással. A zsírzásra visszatérve csak amit megkíván. Én úgy csináltam finoman zsiroztam éppen hogy ne facsadjon ki az oldalán a zsír és közben forgattam hogy mindenhol egyenletes legyen. De ha féltek fogy kiveri a zsírt mikor melegszik ajánlom a grafitos zsírt ezzel ilyen nem fordulhat elő.

#4539 Feri
2010-04-03 20:25:15

Válasz #4540. hozzászólásra

Szia!
A trakesz forgott a kardán körül?smile winksmile w00tsmile rolleyes

#4538 jancsika
2010-04-03 20:21:26

Ja Fiúk!!!A Vlagyiainkra büszkék lehetünk!!!Tegnap ráakasztottam egy bulgár kétméteres talajmarót...És nem hagyott cserbe..Kicsit erölködött szegényke,de vitte!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

#4537 jancsika
2010-04-03 20:19:06

Válasz #4537. hozzászólásra

Ja az orosz kicsit elbacta a vlagyi adagolóját..a tápszivattyú átereszt egy kis gázolajt és így megtelik a forgattyúsház gázolajjal egy idő után...Ezt kell lecserélned...A csavarok úgy vannak ahogy leírtad..smile thumbup

#4536 Csavargó
2010-04-03 19:54:24

Hát igen hallota róla,hogy nem egyszerü meg macerás is.Még sose csináltam ilyen melot,biztam benne,hogy az enyém sose megy tönkre de ez most nem jött össze.Mindenkép meg kell csinálnom mert egy honap mulva megy müszakira.

#4535 gripen
2010-04-03 19:52:22

Válasz #4534. hozzászólásra

Szia Jancsika!
Az adagoló alján van a leeresztő csavar, az oldalán pedig a szintjelző, felül pedig beöntő furat?
Töltsem fel motorolajjal?,mert ha nincs benne motorolaj akkor ezt csinálja?
Köszi!smile confused

#4534 Márk91
2010-04-03 19:43:08

A mértéket nem tudom majd nekem is most lesz esedékes a T-30-on a kinyomó zsírzása. Könyvből okoskodtam ki én is.

#4533 jancsika
2010-04-03 19:33:22

Válasz #4531. hozzászólásra

Elég nagy meló a szalagcsere...smile whistling

#4532 jancsika
2010-04-03 19:31:49

Válasz #4532. hozzászólásra

Lekéne engedni a gázolajat az adagolóból,és feltölteni motorolajjal...smile thumbup

#4531 jancsika
2010-04-03 19:30:44

Válasz #4530. hozzászólásra

Szia!Az öreg vlagyikon még nem bonyolította túl a dolgokat az orosz...Tehát ott még nincs zsírzógomb...

#4530 gripen
2010-04-03 19:14:30

Üdv mégegyszer!
Még egy kérdés az adagoló tetején van egy beöntő furat- hörgőszelep ezen oldalt van egy kis furat, magas fordulatnál a hörgőszelep furatán gyengén spriccol a gázolaj. Ez mitől lehet?smile confused

#4529 Csavargó
2010-04-03 19:08:05

Üdvözlök mindenkit!
Egy kis segitséget szeretnék kérni töletek.
Ma teljesen kipurcant a fék a trakimon.
Azt szeretném kerdezni,hogy ha a traki közepénél leszedem körbe a csavarokat,akkor simán ki tudon huzni az egész féltengelyházat,vagy szét kell még szednem valamit hozzá.Vagy hol kezdjem el szétszedni?
Elöre is köszi a segitséget!

#4528 gripen
2010-04-03 19:07:44

Üdv!
Mindenkinek köszönöm a kuplung beállítási tanácsokat.
Túl vagyok rajta mondanom se kell mind 3 kinyomó karnál más volt a hézag mérete,volt ahol alig volt hézag /remélem azért nem történt baja szemre vételezéssel nem láttam semi rendelenességet,kuplung szagot nem éreztem/, mind hármat beállítottam 2mm-re, így a holtjátékom a pedálon mérve 50mm lett. Ma már meg is hajtottam ősziszántást /2ha/ dolgoztam el vele egy 1,6m-es v tárcsával és egy 2m-es vassín simítót akasztottam a tárcsa után, vitte lazán nem gondolkodott, így szerintem egyenlőre jó lett. De viszont Én nem találtam zsírzó gombot a kinyomó csapágynál. Vagy csak nem vettem észre?smile thumbup

#4527 Ati88
2010-04-03 13:16:23

Itt 1 kép összeálitás a T25-röl!smile thumbupsmile biggrin
http://www.indavideo.hu/video/T25_Kepek_vetitesesmile thumbupcool.

#4526 jasi
2010-04-02 22:12:21

Válasz #4527. hozzászólásra

mi az a mérték???smile biggrin mert még rám is vár ez a feladatsmile w00t

#4525 Márk91
2010-04-02 21:46:17

Csak mértékkel zsírozzad, mert ha sokat adsz neki akkor azért fog csúszni.smile lol De ezt komolyan mondtam.smile thumbupcool

Nincs profilkép
#4524 A-tom
2010-04-02 21:27:22

Válasz #4523. hozzászólásra

A kuplung kiemelőkar és kinyomó csapágy közti hézagot mérheted hézagmérővel is ha profi akarsz lenni.
Ha a deknit megbontod nézd meg a karok stiftjének sasszegeit is mert én jártam úgy hogy elkopott a stift kiesett és leszabta a másik kettő kiemelőkart, nyomlapot és mindent kelett cserélnem. Viszont a kinyomó csapágyon találsz egy zsírzógombot ott valószínű hogy elkél egy kis zsírzás.

#4523 jasi
2010-04-02 21:04:13

Válasz #4523. hozzászólásra

Üdv!
a kuplungot még nem csináltam, de a traki könyvéből puskázok neked 1-2 dolgot hátha segít
a könyv úgy hozza hogy meglazítod az ellenanyát,(ott a kiemelő villán) és a kiemelő kar és a kinyomó csapágy közti távolságnak 2-3 mm-nek kell lennie. az a lényeg h pontosan egyformák legyenek a hézagok minden karnál mert ha nem akkor félrekophat a kinyomó villa, és a a kuplung tárcsa tehermentesítő rugóit is eltörheti. (én MTZ-nél jártam igy, mert az előző gazdája mindenhez értett csak trakiszereléshez nemsmile biggrin )

Nincs profilkép
#4522 Horgasi
2010-04-02 20:27:01

Válasz #4523. hozzászólásra
Helló!
Szerintem van egyszerűbb megoldás is magán a kuplung pedálon is lehet állítani tudtommal,és ez könnyebben kivitelezhető mint a "dd" való közreműködés.
De vannak itt a fórumon nálam nagyobb koponyák is.

smile pimpsmile devilsmile devilsmile biggrin

#4521 gripen
2010-04-01 17:17:06


Sziasztok!
Egy kérdéssel fordulok hozzátok, a traki kuplungján szeretnék állítani /remélem még lehet/,ugyanis csúszik.
A lépscő mögött van egy köralakú dekni azt levettem belül pedig láttam 3 kiemelő kart minden karnál egy 12-es fejű csavar van, ami egy 14-es/kulcs/ anyával van kotrázva. Gondolom ezekkel kell a tengelykapcsolót szabályozni.De hogyan? Mennyi lehet a hézag? /mm/ A három csavarnak egymástól mennyi lehet az eltérése?, ha egyáltalán lehet? Hogyan mérem meg és hol? A kinyomócsapágy és kiemelő karok közti hézag mennyi? Vagy van egyszerűbb megoldás? A pedál rudazata már teljesen be van tekerve ott már a holtjátékon állítani nem lehet. Szerintem ha lehet már csak a kiemelő karokon van esély állitani, hogy még egy darabig bírja ne keljen egyenlőre széthúznom a trakit. Ha valaki már csinált ilyet kérem segítsen!
Köszönöm!


smile confused

#4520 Koppány vezér
2010-03-31 21:34:04

Válasz #4521. hozzászólásra
Szeva Hugó.
Nézd meg,hogy a dekompresszor a rudazattal össze van e kötve.
A ki-be huzható kar a motor jobb oldalán a hengerek alatt van összekapcsolva a dekompresszorral.
A kuplungharang alján van 1 kis furat...ott folyik a cucc?
Ha igen,akkor valóban szimmeringes a gép.
Ha nem,akkor lehet,hogy nincs kuplunghézag vagy kopott a tárcsa és ezért csúszik.
Cső: B Peti

Nincs profilkép
#4519 Hugó
2010-03-31 21:06:01

Üdv!Vettem ma egy T-25-öt de hiába huzom ki a de
kompresszort nem csinál semmit a másik hogy lehet e olajos a kuplung? mert néha mikor sebességbe rakom csak gondolkodás után indul el elösször lassan aztán felgyorsul én a főtengelyszimeringre tippelek volt már valakinek ilyen problémája?alkalmi vétel volt ezért vettem meg!smile karateka

#4518 jasi
2010-03-31 17:58:26

Válasz #4519. hozzászólásra

Hali
oda jutottam hogy a tömb tetején lévő kis deknit levettem amit 2 csavar tart, egy kicsit megtekertettem a trakit dekompresszorral kijött ott egy kis olaj, vissza tetem a deknit, most emelésnél tökéletesen visszadobja a kart, de viszont most lefele nyomatásnál bent sem marad a kar. tartanom kell hogy lefele nyomjonsmile wacko kész rejtély ez a trakismile biggrin

#4517 Márk91
2010-03-30 22:13:00

Részemről passz, nekem még csak 890 ü.ó. van benne,még csak engedi az olajatsmile smile. Ha felfele semmit nem emel nem ragadt be a szelep ami beteszi úszóba a munkahengert?

#4516 jasi
2010-03-30 21:11:49

Válasz #4513. hozzászólásra

de mi is ez a kúpos szelep??? hol van ez a vezérlőtömbön??
smile confused

#4515 jasi
2010-03-30 21:10:49

Válasz #4513. hozzászólásra

Hali
lefele menetbe alapjáraton fölemeli a traki hátulját, és a munkahenger végállásánál visszapattan a kar.

Nincs profilkép
#4514 szabi1975
2010-03-30 21:05:01

sziasztok!

Tudna nekem valaki egy T25-ös traktor váltólyáról egy szerkezeti és egy szerelési rajzot küldeni?

Nincs profilkép
#4513 szabi1975
2010-03-30 20:37:36

Sziasztok!

Problémám van a T25-ös traktorom váltójával. Abban kérném a segítségeteket, hogy ha valaki tud, küldjön nekem egy váltó szerelési útmutatót, és szerkezeti rajzot.
előre s köszönöm.
Az email címem szabolcs.babos@gmail.comsmile crying

#4512 Márk91
2010-03-30 15:28:25

T-30 farát már csak próbálja emelnismile tonguep

#4511 atti212.
2010-03-30 13:49:13

Válasz #4510. hozzászólásra

Hello!

Ha lefelé nyomatsz akkor van ereje is? Tehát ha teszel alá valamit, megpróbálja megemelni a gép hátulját?

Vagy, amikor lefelé nyomaton, és tartod a kart, valamint elérte az alsó véghelyzetet, megfogja a gép motorját?

Mert visszalökheti az a kart máskor is, nem biztos hogy lefelé is megvan a nyomás ami kellene.

Én ilyenkor kiveszem a kúpos szelepet, megtörlöm, amikor visszateszem, teszek a rugó helyére egy 10 es csavart, arra ráütök egy közepes erővel, aztán vissza bele a rugót, vissza mindent, ettől meg szokott javulni.

De persze lehet más baja is, fene tudja így megmondani.

De mindenképpen nézd meg h fel tudja e emelni a gép hátulját, vagy megpróbálja e.

Nincs profilkép
#4509 trakis001
2010-03-29 23:09:45

sziasztok,érdekelne hogy hány hektár földig érdemes a vlagyival foglalkozni.ti mennyi földet csináltok vele?gondolom 3 4 hektárt megbir csinálni a kis masina.smile cowboy

#4508 jasi
2010-03-29 22:42:29

Válasz #4504. hozzászólásra

Márk az a nagy helyzet hogy hiába adok én nagy gázokat nekismile biggrin akkor sem megysmile sad
deviszont az az érdekes hogy jár a traki alap járaton , és ha lefele nyomatom, akkor működik rendesen.tehát lefele nyomatásnál visszapattan a kar, csak emelésnél nem. namost ez már inditás után is egyből így viselkedik, tehát nem csak azútán hogy bemelegedett az olaj. de holnap lesz a napja, hogy utána járok hogy mi lehet a hiba.mert ez egyik napról a másikra sz.... be

#4507 jasi
2010-03-29 22:36:06

Válasz #4506. hozzászólásra

Hali!
köszi a képeketsmile biggrin
ahogy néztem a vidit, hát irigylem ezt a jó kis kombinátortsmile thumbup na meg azt a jó kis sík vidéketsmile biggrin mert felénk elég dimbes dobos a vidék, nem sok ilyen frankó lapos terület van...
a hiralika olajszűrő pedig nekem hátul van, ahol betöltöd a hiralika olajat, abba a magasságba, csak a másik oldalon. egy fém hidralika cső jön ki az oldalából, a tetején van 1 deknicske... azt ha fölveszed abban van a szűrő.legalábbis nekem így vansmile biggrin
ez nem filteres ,hanem ilyen takaritható réz szövetből álló betétek.

#4506 atti212.
2010-03-29 19:20:57

Sziasztok!

Egy ismerősömnek cseréltünk hidraulikaszivattyút a vlagyin, vadi új, balos, amilyen oda illik.

Első indításnál feltünő hangja volt a szivattyúnak, mint amikor télen beindul a gép és töri fel a hideg olajat. Kicsit morgó hang, de nem reszelős.
Valamint felfűti az olajat, a hidraulika rendszerrel nem volt gond, tehát nincs fojtás ami miatt nagy nyomáson kéne mennie a szivattyúnak, mértem is.

Létezhet, hogy a szivattyú annyira "szoros" még, hogy azért van hangja, meg azért melegszik?

Egyébként tökéletesen működik, emel még meleg olajnál is, de az nem normális h felmelegszik. . .

Ha találkoztatok már ilyennel írjatok valamit légyszi!

Köszönöm!

#4505 Ati88
2010-03-29 18:25:47

Válasz #4505. hozzászólásra

Neved alatt kerezsd meg az adatmódositást.

#4504 Ati88
2010-03-29 18:23:58

Válasz #4500. hozzászólásra

Szasz Jasi!
Ezek ma készülteksmile thumbup.
Legújabb videó!!smile smileVIDEÓ T25

#4503 Márk91
2010-03-29 15:41:38

Azt valaki nem tudja h. lehet avatart feltölteni?

#4502 Márk91
2010-03-29 15:28:37

Jasi azért még próbáld meg h. adsz neki gázt bőven mikor emel. Mert nekem is mikor sokat emelgetek már nem ugrik vissza alapjáraton csak ha odalépek neki.

#4501 Ati88
2010-03-29 11:23:34

Válasz #4502. hozzászólásra

Hol van a hidraulika olajnak a szűröje?smile laughMert ezt nem tudom.
A kar az nálam is bent ragad nem mén vissza alaphelyzetbe.Szerintem is a tömbel lehet valami.smile surrender

#4500 jasi
2010-03-28 21:54:10

Válasz #4501. hozzászólásra

aham olaj az van benne, szinten van.
sőt vadi új olajat kapott. a szűrőcskéjét is kitakarítottam. szerintem a vezérlőtömbbe van a bibi mert a lefele nyomatásnál megy szépen sőt vissza is rúgja a kart, de emelésnél lassan is megy és a kar is bent marad.
érdekes eddig nem volt bajasmile nonono
most meg egyik napról a másikra be sz...

#4499 Ati88
2010-03-27 21:23:10

Válasz #4500. hozzászólásra
Képek majd csak jövő héten lesznek a gépemröl mert esett esö és kicsit sár lett.smile laugh
Hidraulika olaj van benne?smile confused


#4498 jasi
2010-03-27 20:31:51

Válasz #4499. hozzászólásra

ok ok akkor majd lefigyelem azokat issmile biggrin
újabb problémám akadt...
nem emel a hidralikám
eddig jó volt most meg egyik napról a másikra fogja magát és alapjáraton jár a traki és ráhúzom a kart és enged lefelé, nem emel.
csak fordulaton emel akkor is csak gyengén.
valami tipped??
jah és az a poén hogy viszont lefele nyomatásnál működik rendesen... valami eltömődésem lehet??

#4497 Ati88
2010-03-27 12:44:44

Válasz #4498. hozzászólásra

Ezek még múlt évben készült kép és videó!Ekkora úntig elég neki nem kell nagyob 1,80m múnkaszélességű.Ma vagy holnap mék ki dolgozni vele és majd csinálok friss képeket és felrakom öket.smile laugh

#4496 jasi
2010-03-26 21:43:11

Válasz #4497. hozzászólásra

Köszike a képeketsmile thumbup
úgy látom h kb a traki szélességét viszi el
és ahogy látom szép munkát is végezsmile thumbup

#4495 Ati88
2010-03-26 11:07:12

Válasz #4495. hozzászólásra

Szasz!
Én ilyet használok

Meg itt 1 vidi is a gépemröl!VIDEÓ

Nincs profilkép
#4494 trakis001
2010-03-26 10:05:51

sziasztok.van egy t25 ösöm,nemrég vettem,és ojan probléma merült fel,hogy szántásnál kidobálja a terepeet.a sebességeket nem vettem észre hogy kidobná,de még tesztelem a gépet,járt valaki már igy? miben keressem a hibát milehet a gond ijenkor? Elöreis köszismile cowboy

#4493 jasi
2010-03-25 21:18:09

Sziasztok! olyan kérdésem lenne hogy milyen munkaszélességű kombinátort,kultivátort használtok a traki után?smile confused

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Ezért nem elég már a régi műtrágyázási technológia
Ezért nem elég már a régi műtrágyázási technológia
Folyékony vagy szilárd, szerves vagy szervetlen legyen az alaptrágya?
Kié lesz végül az ukrán föld? Erre most mindenki kíváncsi
Kié lesz végül az ukrán föld? Erre most mindenki kíváncsi
Egyes nyugat-ukrajnai régiókban már egymillió forint felett jár a hektárár.
KRONE AMT 5000 CV,  5 MÉTERES VONTATOTT TÁRCSÁS KASZA SZÁRSÉRTŐVEL
KRONE AMT 5000 CV, 5 MÉTERES VONTATOTT...

2.000.000 Ft

LEMKEN SZÁNTÁSELMUNKÁLÓ HENGER,  PACKER HENGER DUPLA SOROS,  HÁROMPONT FELFÜGGESZTÉSSEL
LEMKEN SZÁNTÁSELMUNKÁLÓ HENGER, PACKER...

650.000 Ft

OCMIS 90-300 VÍZTURBINÁS ÖNTÖZŐDOB
OCMIS 90-300 VÍZTURBINÁS ÖNTÖZŐDOB

850.000 Ft

AVR GE-FORCE 4 SOROS ROTÁCIÓS BAKHÁTKÉSZÍTŐ
AVR GE-FORCE 4 SOROS ROTÁCIÓS...

3.000.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]