Azt azért ne felejts el megmondani Petyám, hogy a papa 1,1 misit kér érte. Annyit kétséges, hogy adnánk érte, de ki tudja. Ami tény, hogy pöpec.
Ekeszakértő urak, mi a vélemény, erről az ekéről?
használtat nem találtam ennyiért, vagyis igen az ismeretségünkben meghalt egy bácsika akinek van egy t25-se egy-két száz üzemórával és hozzá egy hasonló tárcsa + kétfejes eke! a tárcsát megakarnám bizniszelni az özvegyével (semmit sem ért a dologhoz), valószínű a traki is eladó lesz,de én azt nem bírom megvenni, pedig nagyon meg kímélt, évek óta belesem szált az öreg, csak mások indígatták neki. a kardán kihajtásról még le sincs véve a gyári védő burkolat. Szerintem egy 500.000 ér a gép, úgy tudom hogy annyi papírja van hogy forgalomba lehessen helyeztetni, de még nem volt! 1 hete temeték az öreget még nincs képem oda menni, pedig ha én nem akkor más tutti. MIT TEGYEK??? mit tennétek?
Lehet kivágom, T30 é is ugy van elvileg. Fülke eleje elég sovány, az a baj.
Csak gondoltam hátha van vmi ötlet, esetleg ha vmi eszedbe jutna szólj!
Köszi
Azzal tudom összehozni normálisan. Nem lenne szükséges a kereszt, de így tudtam megvenni készen. Tudod ha megcsináltattam volna a bordás tengelyt, sokkal többe lenne.
És így még most állithatóra is meg lehetne csinálni, de nem volt a fixszel gondom soha.
Az orbitot alul szépen tudnám rögzíteni, a kuplung házhoz, ahogy az eredeti is van.
A kormány oszlopot viszont jó lenne felül rögzíteni, de mihez lenne célszerű?
Úgy akartam h a kuplung háztól hozok zárt szelvény tartót fel, de nem akarok padlólemezt vágni. . .
Erre kellene vmi ötlet, megoldás.
Szasz!
Igen 20 leveles a tárcsa.Az lehet,hogy elvinné a vlagyi a 24 is de én nem akartam akkorát venni.Jók ezek az X elrendezésü tárcsák csak 1 a bajuk ha nagyon elvannak forgatva a lapok akkor hantot csinálnak a hátsók.
Mint pl a képnél is látszik.
Köszönöm a képeket! Ez már elég kiindulási alapnak, már csak jó áron kellene találni egyet! Bár a szomszédban van egy ekkora méretű elöl 9, hátul 10,de ö egy régi 80-sal húzza, de plusz súly van rárakva. Lehet csak elkérném tőle mert 4 hold földért nem biztos h megérné venni.
Üdvözlet!
Ez a tárcsa már nagyon hasonlít a miéinkre,mert nagyon szerbesen néz ki.20 lapot számoltam,de ebből a típusból a 24-est is elviszi a vlagyi talajtípustól,és munkamélységtől függően.
De ha jól értem Magyar testvéreink csak az egyik tagon lévő lapok szerint határozzák meg hogy hány lapos a 1 tárcsa. A nálunk kapható tárcsa 2*2 tagból áll ahol a lapok dőlésszöge irányban változtatható,az egyenestől a teljesen szétforgatásig.
Csak a nagy tárcsákat készítik olyan típusra mint nálatok.Fix-re nem állíthatóra. Ellenben a fix tárcsák lapátmérői minta nagyobbak lennének,bár is úgy tűnik.
25342 hozzászólás
Válasz #4042. hozzászólásra
50 ezret ajánlgatnak neki, annyiért meg nem adja.
Megvetted a nagytarcsai méhész ekéjét misi?
Válasz #4041. hozzászólásra
Szemre.
Pl, ha a kormány lemez az ekevas vége felett éles , akkor kuka.
Válasz #4041. hozzászólásra
Az ürge elég régóta árulja és nem nagyon cuppantak rá még!
Válasz #4040 hozzá
Köszi.
Hogyan lehet a kopottságát lecsekkolni?
Mi lehet a viszonyítási alap?
Vágja bele a fagyott földbe, oszt hajrá? :-)
Válasz #4039. hozzászólásra
Nem rossz, ha nem kopott nagyon.
Azt azért ne felejts el megmondani Petyám, hogy a papa 1,1 misit kér érte. Annyit kétséges, hogy adnánk érte, de ki tudja. Ami tény, hogy pöpec.
Ekeszakértő urak, mi a vélemény, erről az ekéről?
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/Eberhardt-2-es-eke/20091211-205275/
A tulaja nagyon dicséri, az utat felszántja szerinte. Azt nem kérdeztem hogy földútra vagy 4 sávosra gondolt-e?
Válasz #4037. hozzászólásra
Sógi Te sem akarsz menni???
Válasz #4036. hozzászólásra

Úgy tűnik.
A vlagyisokat nem képviseli senki az akasztói bulin???
Válasz #4034. hozzászólásra

Zalában én is tudok 1 ilyen trakit,190 órával.
Nagyon zsír a gép.
használtat nem találtam ennyiért, vagyis igen az ismeretségünkben meghalt egy bácsika akinek van egy t25-se egy-két száz üzemórával és hozzá egy hasonló tárcsa + kétfejes eke! a tárcsát megakarnám bizniszelni az özvegyével (semmit sem ért a dologhoz), valószínű a traki is eladó lesz,de én azt nem bírom megvenni, pedig nagyon meg kímélt, évek óta belesem szált az öreg, csak mások indígatták neki. a kardán kihajtásról még le sincs véve a gyári védő burkolat. Szerintem egy 500.000 ér a gép, úgy tudom hogy annyi papírja van hogy forgalomba lehessen helyeztetni, de még nem volt! 1 hete temeték az öreget még nincs képem oda menni, pedig ha én nem akkor más tutti. MIT TEGYEK??? mit tennétek?
igen új!
Válasz #4030. hozzászólásra
Ez vatta új tárcsa???Korrekt ár és tuti viszi a vlagyi...
Válasz #4029. hozzászólásra
Amúgy látod azt a kis fehér fejű csavarocskát a hajtásházon???No ha azt kitekered és ott megjelenik az oil annyi ke bele...
sziasztok! Kaptam egy árajánlatot tárcsára, 1,6 méteres, 2x9 leveles, 36 cm átmérőjű tárcsalapok!
120.000 Ft-ért, mit szóltok hozzá?
Képek:
https://www.agroinform.hu/files/forum/agroinform_20100209163653_1f-main.jpg
https://www.agroinform.hu/files/forum/agroinform_20100209163744_74-main.jpg
Készen a hidraulika...Pár életkép



Megkapta a kötelező oltást:
Sziklás , barlangos , tavacskás kép:
Válasz #4027. hozzászólásra


Válasz #4025. hozzászólásra

"Régi regét mondok szálljon messze tájra,aki nem hisz benne az járjon utána."
Válasz #4025. hozzászólásra




hali fürésztelepet nyitottál?
Válasz #4024. hozzászólásra
Hm..3 dl, az nagyon kevésnek tűnik oda..Mert az az olaj bemegy a hajtó fogaskerékbe is.
Válasz #4023. hozzászólásra
Szeva Árpy.
A házba 3dl hajtóműolaj kell.
Légtelenítésre nincs szükség,hamar kidolgozza magából.
Csőkutya.
B Peti
Hidraulikások! Szétszedtem, kicseréltem, majd mindent a helyére raktam a hidraulika szivattyúnál.
Leszedtem az egész házat a fogaskerék házzal együtt.
Kérdezném, hogy akkor mennyi olajat öntsek a fogaskerék házba? ...és milyen olajat?
Másik kérdésem: Légteleníteni a rendszert hogyan kell a hidraulikánál?
Válasz #4021. hozzászólásra
Az sem lenne egy rossz megoldás, elgondolkozok rajta
Válasz #4020. hozzászólásra
Oké szólok...És ha a kardánod belehúznád egy vastag csőbe a cső alját az orbitra,a tetejét meg a kormányoszlopra fogatnád??Azt nem lehet???
Válasz #4019. hozzászólásra
Lehet kivágom, T30 é is ugy van elvileg. Fülke eleje elég sovány, az a baj.
Csak gondoltam hátha van vmi ötlet, esetleg ha vmi eszedbe jutna szólj!
Köszi
Válasz #4018. hozzászólásra
Hát ha nem akarsz trepnit vágni meg minden elég szar lesz rögzíteni....
Válasz #4017. hozzászólásra
Azzal tudom összehozni normálisan. Nem lenne szükséges a kereszt, de így tudtam megvenni készen. Tudod ha megcsináltattam volna a bordás tengelyt, sokkal többe lenne.
És így még most állithatóra is meg lehetne csinálni, de nem volt a fixszel gondom soha.
Válasz #4015. hozzászólásra
Te és az orbitra feltétlen kell az a kis kardán ???
Az orbitot alul szépen tudnám rögzíteni, a kuplung házhoz, ahogy az eredeti is van.
A kormány oszlopot viszont jó lenne felül rögzíteni, de mihez lenne célszerű?
Úgy akartam h a kuplung háztól hozok zárt szelvény tartót fel, de nem akarok padlólemezt vágni. . .
Erre kellene vmi ötlet, megoldás.
Mindjárt teszek fel mégegy képet
Válasz #4013. hozzászólásra
Nem sok köze van a szervóhoz, csak ötlet kéne, kormányoszlop elhelyezés ügyben, rögzítés megoldása.
1 pill és idenyomom a képet, kérdésemet.
Válasz #4012. hozzászólásra
Hát abban nem vagyok nagyon otthon...Nekem ilen nincs a vlagyimon..Én kóbászt használok szervó helyett..
Válasz #4011. hozzászólásra

Hogy találtad ki?
Válasz #4010. hozzászólásra
Szervó???
Sziasztok!

Ki van még éberen ? Kellene kis segítség, ötlet ilyesmi, de csak akkor írom ide, ha nem alszotok
Válasz #4007. hozzászólásra

Nem hantot öcsém hanem bakhátat.
mekkora rugóskapás kombit visz el ez a gép 8-10 cm mélyen ?
Válasz #4004. hozzászólásra
.jpg)
Szasz!
Igen 20 leveles a tárcsa.Az lehet,hogy elvinné a vlagyi a 24 is de én nem akartam akkorát venni.Jók ezek az X elrendezésü tárcsák csak 1 a bajuk ha nagyon elvannak forgatva a lapok akkor hantot csinálnak a hátsók.
Mint pl a képnél is látszik.
Végre mást is látok sörközművelő kerékkel, már bizakodóbb vagyok,hogy nem fog elkaparni.
Köszönöm a képeket! Ez már elég kiindulási alapnak, már csak jó áron kellene találni egyet! Bár a szomszédban van egy ekkora méretű elöl 9, hátul 10,de ö egy régi 80-sal húzza, de plusz súly van rárakva. Lehet csak elkérném tőle mert 4 hold földért nem biztos h megérné venni.
Üdvözlet!

Ez a tárcsa már nagyon hasonlít a miéinkre,mert nagyon szerbesen néz ki.20 lapot számoltam,de ebből a típusból a 24-est is elviszi a vlagyi talajtípustól,és munkamélységtől függően.
De ha jól értem Magyar testvéreink csak az egyik tagon lévő lapok szerint határozzák meg hogy hány lapos a 1 tárcsa. A nálunk kapható tárcsa 2*2 tagból áll ahol a lapok dőlésszöge irányban változtatható,az egyenestől a teljesen szétforgatásig.
Csak a nagy tárcsákat készítik olyan típusra mint nálatok.Fix-re nem állíthatóra. Ellenben a fix tárcsák lapátmérői minta nagyobbak lennének,bár is úgy tűnik.
Válasz #3991. hozzászólásra

Kósa Józsefnek
Az enyémhez ez van, 460-as lapokból. 160 cm széles.
elöl 9 db csipkés lap, hátul 10 db sima.
Ez teljesen jó hozzá!
Válasz #4000. hozzászólásra
4.lett 20-bol
Válasz #3999. hozzászólásra
nyert a gyerök?
Válasz #3990. hozzászólásra

most vett egy zsáknyi bmw-t

még annál is fanatikusabb
Válasz #3995. hozzászólásra

Szeva Petya.
Nem semmi a csávó!
Tetszik,ízléses ez a chopper.
De azért nem esek neki flexel az enyémnek.
Válasz #3996. hozzászólásra

Full,full,full
Válasz #3994. hozzászólásra

1960-as kiadás.175cm.Dynastarter indítás,4-seb. kéziváltó.Utasnak télire lábfűtés.
KIcsit off, de koppány vezér barátomnak küldeném, mi minden lehet egy simsonból:
http://totalbike.hu/tesztek/2010/02/06/a_simson_amerikaban_folytatja/