Cikkajánló

Félelmetes terv: veszélyes gabonakórokozót próbáltak bejuttatni az USA-ba
Bioterrorizmus? Nagyon is létezik!
Sajtóközlemény

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.
301 hozzászólás
Válasz #98. hozzászólásra
Nem szántunk 5 be hanem csak 4be és akkor is marad annyi és nem kell 100e t kiadni csak kisebb sebibe szántani.
anno sok "BNV-nagydíj-as "víztisztító berendezéssel lehetett találkozni de valahogy mind eltűnt a süllyesztőben...vajon miért?
Válasz #88. hozzászólásra
Felénk meg 5-be meg 6-ba de gyorsítósok is 4-be szántanak az MTZ-kel .
Előbb nézz körül és csak utána beszélj hülyeségeket .
1 tele tankból 1 hektárral többet tudsz megművelni.
Válasz #87. hozzászólásra
értettem én csak reagáltam rá
1 hónap szántásban végzett munkán meg takarítja az árát.
Felesleges rizsa" BNV-nagydij" folyékony üzemanyag szűrő kezelő berendezés xxx névre hallgat. A hirdető oldalon van reklám anyag nézd meg
Válasz #93. hozzászólásra


Annyi pézbű má igen csak lehetne daj-dajozni...
Válasz #91. hozzászólásra
100-ezer
Válasz #88. hozzászólásra

82-es MTZ vel 5.ben szántok 3 fejes voogellel nekem elég
Már ketten is kérdeztük menyibe kerűl de válasz még nem kaptunk.
Mért titkolják ezt,szégyenlik az árát?
Van is benne valami vagy ez csak egy sima saválló cső aminek a végei be vannak hegesztve hogy a h..lye paraszt ne tudja meg soha hogy nincs benne semmi.
Ja meg van rajta néhány nyomócső.
Válasz #88. hozzászólásra
Ja csak abba nézd már meg milyen motor van a képen !!
Mert 100 lótól már illik a 3
Haverom már majd egy éve jár egy ehhez hasonló szerkezettel igaz egy öreg D merciben


de ö esküszik rá hogy többet tud az autó kisebb fogyasztás mellet és még simább is a járása... Ezt én is tanúsítom!!Ja és neki nem műanyag kanája van hanem egy tök egyszerű befőttes üvege tehát még nem is gyári a cucc
2400 üzemórás MTZ 2-es helyett 3 asban szánt partra fel
Vas megye küldjem a számát?
Válasz #82. hozzászólásra




nem értetted a viccemet, megveszed 100 -ért ezt a cuccot és már 200-at ér a géped
érdekelne MTZ82-hez optikai tuning
Válasz #79. hozzászólásra
Az nem is olyan sok de gondolom addigra cserélni is kell ezt a szerkezetet .
Válasz #81. hozzászólásra
Szerintem az a vizeskannának több haszna van a gépen mint ennek a szarnak .
Válasz #75. hozzászólásra
Úgy ismersz hogy és hiszek az ilyenben ennél ökletesebb tuningos vagyok én . Porlasztónyomás állítással vagy egy kis benzinnel is csodát lehet művelni .
Válasz #76. hozzászólásra

már elnézést de ezzel nekem nem mondott semmit,csak magyaráz valamit néha keresi a szavakat mintha nem tudná miről beszél vagy mit akar mondani
ilyesmit árultak böszörményi traktorhúzón akkor kiszámoltam,hogy 3-4000 liter gázolaj után hozza visza az /árát/.
Válasz #74. hozzászólásra
ez szép meg jó de semmit nem tudok meg a termékről csak a felesleges rizsa van itt amit minden ilyen terméknél elszajkóznak .
Válasz #71. hozzászólásra

égésjavítónak rakok bele "spurit"...tisztán tartja a szelepeket...égésjavító...dermedésgátló...stb
Válasz #71. hozzászólásra




tamás ne idegeskedj,ha megveszed 2x annyit ér a géped
nézd meg mit tud :: http://www.youtube.com/user/flavonmargo?feature=mhee#p/u/1/03ggzv6H-ag
Válasz #69. hozzászólásra

ebből még nem látok semmit,csak,hogy valami fel van csavarozva
minden kérdésre válaszolok
Válasz #69. hozzászólásra
A lényeget mondja ne a süket dumát , mennyibe kerül és mi ez konkrétan tabletta mágnes vagy egyéb adalék ?
margo.szlavik@gmail.com
Őnáluk már bizonyított!
+10-12 paripa nyomatékban!
Válasz #67. hozzászólásra

inkább egy turbót,abban is van üzemanyag csökkenés és plusz nyomaték is
Válasz #66. hozzászólásra
És menyibe kerűl egy ilyen kis ketyere?
Tudja valaki?
10% nyomaték növekedés elérhető, ha tökéletessé teszed az égést, égésjavító filmen a működéséről. Milyen előnyökkel jár az égésjavító használata: http://www.youtube.com/user/flavonmargo?feature=mhee#p/u/1/03ggzv6H-ag
Moderálási elveink miatt törölve.
2010-12-12 22:24:24
Válasz #63. hozzászólásra

De egyhamar nem lesz...
Válasz #51. hozzászólásra

Ha JD van a portän akkor kiprobälhatod
Válasz #61. hozzászólásra


mert tuning az élet
minek tuningolni.....
ja persze van valtra is meg landini meg jd amiket nem árt........ háháháháháhá
Válasz #59. hozzászólásra
elment
Válasz #58. hozzászólásra
Elküldenéd a számod a fodorotto@gmail.com email címre és holnap felhívnálak, ha neked is megfelel.
Válasz #57. hozzászólásra
csak kipróbákni akartam a 130-as valtrán,jól működött,tetszett,de mivel van 180-as trakim is így nincs szükség a rapidra,ha akarsz beszélni a landínis haverommal hívj fel megadom a számát
Válasz #43. hozzászólásra
Szia! Nektek bírta a Valtra, milyen okból nem döntöttetek mellette? Észrevették időben a 185-ös Landininél a gondot vagy már késő volt és sok problémát okozott, lehetne erről egyik kicsit bővebben beszélnünk?
Válasz #40. hozzászólásra
Szia! Mi majdnem egy éve használjuk. Eddig jó szolgálatot tett, de remélem, hogy ezt most nem szóltam el. Bár nem húzunk nagyobb munkagépeket mint korábban, csak dinamikusabban és néha erőtartalékkal viszi, nincs túl erőltetve. Igaz a gép sem a kategória csúcsa - 135-ös Landini - és ezt a motort a Perkins 180 LE-ig ajánlja, de persze ott már más az egész erőátviteli lánc is. Ha van még kérdésed róla írj nyugodtan.
Válasz #54. hozzászólásra
A Rapid tud CR-hez is modult adni,de a sima elektromos adagolósról beszéltünk idáig
Válasz #53. hozzászólásra

Azt nem tom , de tuningolják látod...
A Rapid is CR -hez való nem ?
Válasz #51. hozzászólásra
Szerintem a landi meg a t130 nem cr. motor.
Válasz #50. hozzászólásra
dala2001.expressz.hu