Válasz Sk Laci #3719. hozzászólásáraHehe, úgy is van! Azért, ha egy thaiföldi szextúrát nem is lehet kipréselni, de pl. egy gyárlátogatást néha ki lehet alkudni.
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraLegközelebb ha netalán tán vásárolnák új JD, akkor behajtom rajtuk az előző elmulasztott időt. /Legaláb egy hates nyaralást kérek teljes körü kiszolgálással./ A tavaly vett JD-ől egy centet se alkudtam le, ezt azért figyelembe vehették volna.
Válasz fexco #3714. hozzászólásáraMiről tudtatok 6 órát beszélni egy traktor átadásnál?
JD kb 1 óra volt. Egy kérdésem volt: arra is azt mondták, nézzem meg a "könyvben".
JD-os ismerőseim jobban elmagyarázták, mint az iskoláztató főnök.
De a szerviz az tényleg első osztályu a JD-nak.
Válasz fexco #3713. hozzászólásáraEgyik ismerős most vett T6-125-öt abba sokkal kisebb négyhengeres motor van mint a kubotában,mégis megy mint az állat.De az új dizájnával visz mindent,sokkal szebb mint az előző nyuszik.
Válasz szanberg #3709. hozzászólásáraa forgalmazó tény és való le a kalappal előttük.bótótam már velük,volt gépáttadás-beüzemelés is. nekem ez a normális.nekem ez a természetes.a t6ot nekem a Szániel Imre mester adta átt,nálam a gépáttadás az1nap volt.reggel9től3ig.az első súly vonószemnél elkezdte a történetet,a hátsó függesztőkaroknál meg befejezte....kötelező szervizre járnak ki:1telefon....
Válasz szanberg #3708. hozzászólásáraasszem ezeket néztem bábolnán.egyetlen1dolog miatt nemvenném meg:4henger....az ára meg ha ugyanannyi mint egy kategoriatársa a cnh ból,akkor meg abszolutt szóba se.abba az időbe nagyon variáltam a t6 és a mgx 135 között,hogy melyiket vegyem.kibaszott jól döntöttem!!!!!!!
Válasz lala #3710. hozzászólásáraMenj el Dányba, nézd meg közelebbről, de adnak referencia helyet is, biztos, hogy van nem túl messze is tőled eladva.
Tényleg merrefelé is laksz?
Válasz lala #3706. hozzászólásáraNekünk M135GXII-es vas van. Nekem univerzális vas kellett ami alapból belefér a sorba, hogy ne kelljen ápoló kerekezni, így 380-480 széles elsőhátsó gumizással tökéletesen eleget is teszi ennek, hídrugózás alapfeltétel volt, az is van benne, meg az 5455-ös MF-től kicsit erősebbet akartam volna hogy nagyobb póttal is mégjobban bírjon. Ennek a 135 Gx tökéletesen megfelelt, sokan gazdaságuk vezér traktorának is veszik az ahhoz passzoló üzemmérethez persze, ezt te tudod neked mi hogyan alakul hektár-munka tekintetében.
M135 GX ami nem fronthidrós csak az alap táska súlyos és nincs rajta semmi más ballaszt keréken meg sehol, az üzemkész tömegben 55q. Az M7-es lecsupaszítva is +2 tonna!!!
Ha csak talajra kell akkor a nagyobb biztosan többet tud, ez nyílvánvaló, bár motorerőben szignifikáns különbség nem lesz, csak más a talajfogás.
Válasz mtz1221 #3701. hozzászólásáraNincsen!
Sőt a 170-es is ugyan az ami 175 max lóerős, igaz abba kérhető a fokozatmentes KVT váltó is, ha azzal szerelik nyilván más lesz.
Hajtáslánc 200+ lóerőre tervezett ezeknek a gépeknek, vaskos tömör nehéz traktor a maga kategóriájában, 8 tonna feletti a súly a 132-nek is!
Fronthidraulika nagy súly, rugózott híd, kabin, 50es váltó ilyesmi...
Korábban volt akció ezekből akkor nagyon jó áron volt kapható, jelenleg fogalmam sincsen róla mennyibe kerülhet, fel kell venni Kétkatával a kapcsolatot ez ügyben.
Válasz lala #3703. hozzászólásáraGx az M7-es mellett nagyon karcsúnak néz ki,kereskedőnk szerint 1500 kilóval több vas van az M7-ben.De egyik ismerős m128x -et vezet túl van 12000 órán,és olyan bánáti földeken dolgoznak vele föld munkát,amit ingyen osztottak kb.
150Le körüli traktorok között mi lehet a legjobb választás.nehéz igazán kiigazodni ebben a kategóriában.Minél többet törpölök annál inkább bizonytalanná válok
Válasz ICE #3681. hozzászólásáraNálunk már volt olyan is (amíg még szántottam), hogy a 4 fej elég volt a 300 lónak is. Szóval nálunk az 500 axionoknak kényelmesen elég a 3 fej. Aki meg szét akarja baxni a gépét az terhelje határai fölé és utánna meg lehet szidni, hogy milyen szar.......
Ha ott működik ezen kategória 4 fejjel, akkor azok ott faxa talajok.
Válasz ICE #3692. hozzászólásáraMondjuk ez nem igaz, de most legalább pontosítottál.
Valamennyit segíthet, ha összehasonlítod a különböző teljesítményű gépek tömegeit. Ha van ugrás, akkor biztosan van különbség a vasakban, ha nincs, akkor meg talán(!) azonosak.
Van online Claas alkatrészjegyzék, abban is meg lehet nézni ezt-azt.
Válasz ICE #3681. hozzászólásáraöcsém nem ekefejet számolunk hanem fogásszélességet,6x25=3x50 a gyengébbek kedvéért,én 190 lóval 4-est bírok húzni,amúgy tiszteld az idősebbet
Válasz ICE #3681. hozzászólásáraDolgoztam 510-el és 530-al is. Azt a pár lóerőt észrevenni.
3 fejes Lemken ekét, ami ha jól emlékszem 38 centis fogásra volt állítva 30-35cm mélyen, az erősebbik 9,5-10el tudja húzni, a kisebb egy fokozattal lassabban, 8-8,5 max 9el.
3,2 omikron tárcsát teljes mélységben 11-12, a 510es ezt is egyel lassabban. A fokozatok között kb 1,5km/h eltérés van.
Messziről ránézésre masszív nagy gépnek tűnik, de közelebbről másik géppel összehasonlítva kevésbé.
Nekem van egy 20on pár éves Fergusonom, az teljesítményben hasonló (107 ló, de 6000ccm) sokkal masszívabbak a lehajtásai.
Úgyhogy szerintem ezt nem kell 170ig tornázni mert valami megadja magát.
Válasz ICE #3678. hozzászólásáraEzek szerint többet mint te, van egyebkent 530 is meg 640 is te kb az előzőből akarod az utóbbi teljesítményt, meg van egyeb kapcsolatom is.
Válasz ICE #3678. hozzászólására540-esem van, JD motor, mert ugye még erről sem esett szó, hogy melyik motoros.
Ami biztos, nálunk 4 fejes ekét nem vinne el, de 4m-es IH tárcsát sem.
Igaz nem talajmunkára vettem, nem is talajozott még.
MTZ helyett tökéletes.
Válasz feri6 #3677. hozzászólásáraTe értesz is valamit ezekhez a gépekhez vagy csak úgy jó esik hozzászólni?!
Talán pont CLAAS ARION 530 vagy 550 traktorod van esetleg?
Válasz ICE #3675. hozzászólásáraCsak te hiszed, hogy minden egyforma, vegyél húzasd fel és majd megtudod mi volt benne a gyengébb xd. Miért nem lehet alpból akkora traktort venni ami kell, mindig a kicsit kell szétmarcingolni.
Válasz Dave #3674. hozzászólásáraIgen, mivel az Arion 550-es is ugyan ezt tudja leadni, és nincsen köztük semmi különbség motor és váltó minden egyforma...
Válasz ICE #3673. hozzászólásáraEbből a 4,5 literes 4 hengeres motorból szeretnél 171 lovak kipréselni, és még adja is le talajra? Szerintem a 135 ló már így is a gép határait feszegeti.
6522 hozzászólás
Válasz medikus #3721. hozzászólásáraOké!
Laci, akkor inkább a gyárlátogatást erőltesd!
Válasz Bárány #3720. hozzászólásáraThaiföld veszélyes! Ott van a leg több átoperált lány,akinek töke van!


Válasz Sk Laci #3719. hozzászólásáraHehe, úgy is van! Azért, ha egy thaiföldi szextúrát nem is lehet kipréselni, de pl. egy gyárlátogatást néha ki lehet alkudni.
Válasz Bárány #3717. hozzászólásáraLegközelebb ha netalán tán vásárolnák új JD, akkor behajtom rajtuk az előző elmulasztott időt. /Legaláb egy hates nyaralást kérek teljes körü kiszolgálással
./ A tavaly vett JD-ől egy centet se alkudtam le, ezt azért figyelembe vehették volna.
Válasz Doszpodm #3697. hozzászólásáraMi vettünk tőlük, minden rendben volt. Szervizelni nem kellett, úgyh olyan téren nem tudom milyenek.
Válasz Sk Laci #3716. hozzászólásáraA Claashoz kétnapos, ottalvós oktatást adtak.
Persze volt rendes beüzemelés is.
Válasz fexco #3714. hozzászólásáraMiről tudtatok 6 órát beszélni egy traktor átadásnál?
JD kb 1 óra volt. Egy kérdésem volt: arra is azt mondták, nézzem meg a "könyvben".
JD-os ismerőseim jobban elmagyarázták, mint az iskoláztató főnök.
De a szerviz az tényleg első osztályu a JD-nak.
Válasz fexco #3713. hozzászólásáraEgyik ismerős most vett T6-125-öt abba sokkal kisebb négyhengeres motor van mint a kubotában,mégis megy mint az állat.De az új dizájnával visz mindent,sokkal szebb mint az előző nyuszik.
Válasz szanberg #3709. hozzászólásáraa forgalmazó tény és való le a kalappal előttük.bótótam már velük,volt gépáttadás-beüzemelés is. nekem ez a normális.nekem ez a természetes.a t6ot nekem a Szániel Imre mester adta átt,nálam a gépáttadás az1nap volt.reggel9től3ig.az első súly vonószemnél elkezdte a történetet,a hátsó függesztőkaroknál meg befejezte....kötelező szervizre járnak ki:1telefon....
Válasz szanberg #3708. hozzászólásáraasszem ezeket néztem bábolnán.egyetlen1dolog miatt nemvenném meg:4henger....az ára meg ha ugyanannyi mint egy kategoriatársa a cnh ból,akkor meg abszolutt szóba se.abba az időbe nagyon variáltam a t6 és a mgx 135 között,hogy melyiket vegyem.kibaszott jól döntöttem!!!!!!!
Válasz szanberg #3711. hozzászólásárabodrogköz
Válasz lala #3710. hozzászólásáraMenj el Dányba, nézd meg közelebbről, de adnak referencia helyet is, biztos, hogy van nem túl messze is tőled eladva.
Tényleg merrefelé is laksz?
Válasz szanberg #3709. hozzászólásáraKöszönöm a válaszokat.egyre inkább haladok a kubu felé
Válasz lala #3706. hozzászólásáraNekünk M135GXII-es vas van. Nekem univerzális vas kellett ami alapból belefér a sorba, hogy ne kelljen ápoló kerekezni, így 380-480 széles elsőhátsó gumizással tökéletesen eleget is teszi ennek, hídrugózás alapfeltétel volt, az is van benne, meg az 5455-ös MF-től kicsit erősebbet akartam volna hogy nagyobb póttal is mégjobban bírjon. Ennek a 135 Gx tökéletesen megfelelt, sokan gazdaságuk vezér traktorának is veszik az ahhoz passzoló üzemmérethez persze, ezt te tudod neked mi hogyan alakul hektár-munka tekintetében.
M135 GX ami nem fronthidrós csak az alap táska súlyos és nincs rajta semmi más ballaszt keréken meg sehol, az üzemkész tömegben 55q. Az M7-es lecsupaszítva is +2 tonna!!!
Ha csak talajra kell akkor a nagyobb biztosan többet tud, ez nyílvánvaló, bár motorerőben szignifikáns különbség nem lesz, csak más a talajfogás.
Válasz mtz1221 #3701. hozzászólásáraNincsen!
Sőt a 170-es is ugyan az ami 175 max lóerős, igaz abba kérhető a fokozatmentes KVT váltó is, ha azzal szerelik nyilván más lesz.
Hajtáslánc 200+ lóerőre tervezett ezeknek a gépeknek, vaskos tömör nehéz traktor a maga kategóriájában, 8 tonna feletti a súly a 132-nek is!
Fronthidraulika nagy súly, rugózott híd, kabin, 50es váltó ilyesmi...
Korábban volt akció ezekből akkor nagyon jó áron volt kapható, jelenleg fogalmam sincsen róla mennyibe kerülhet, fel kell venni Kétkatával a kapcsolatot ez ügyben.
Válasz lala #3706. hozzászólásárameglévő gépparkomat is figyelembe kel hogy vegyem
Válasz mtz1221 #3705. hozzászólásárakét kategória között a nagy törpölés nálam hogy univerzális vagy talajos gép legyen e?
Válasz lala #3703. hozzászólásáraGx az M7-es mellett nagyon karcsúnak néz ki,kereskedőnk szerint 1500 kilóval több vas van az M7-ben.De egyik ismerős m128x -et vezet túl van 12000 órán,és olyan bánáti földeken dolgoznak vele föld munkát,amit ingyen osztottak kb.
Válasz mtz1221 #3701. hozzászólásáraEz engem is érdekelne
135GX?
Válasz szanberg #3700. hozzászólásáraiGen csakis új gép:használtal rosszak a tapasztalataim.szinte mideggkiel van valami pöcök
Válasz szanberg #3700. hozzászólására132-152 között van alkatrész különbség,vagy csak szoftveres ???
Válasz lala #3698. hozzászólásáraÚj?
Mert akkor Kubota M7.132 vagy M7.152
Előbbi 150 lovas, második 170.
kiterjesztett 5év gyári gari meg ilyenek.
de ez már úgy is 2020ra marad
150Le körüli traktorok között mi lehet a legjobb választás.nehéz igazán kiigazodni ebben a kategóriában.Minél többet törpölök annál inkább bizonytalanná válok
Sziasztok. Új John Deere traktor vásárlása előtt álok. Mit lehet tudni a Gépközvetítő cégről?
Válasz Szabi. #3695. hozzászólásáraFelén elég gyenge aranykoronás, inkább homokos területek vannak.
Válasz ICE #3681. hozzászólásáraNálunk már volt olyan is (amíg még szántottam), hogy a 4 fej elég volt a 300 lónak is. Szóval nálunk az 500 axionoknak kényelmesen elég a 3 fej. Aki meg szét akarja baxni a gépét az terhelje határai fölé és utánna meg lehet szidni, hogy milyen szar.......

Ha ott működik ezen kategória 4 fejjel, akkor azok ott faxa talajok.
Válasz Bárány #3693. hozzászólásáraKözben megtaláltam, ahol belinkelted.
Válasz ICE #3692. hozzászólásáraMondjuk ez nem igaz, de most legalább pontosítottál.
Valamennyit segíthet, ha összehasonlítod a különböző teljesítményű gépek tömegeit. Ha van ugrás, akkor biztosan van különbség a vasakban, ha nincs, akkor meg talán(!) azonosak.
Van online Claas alkatrészjegyzék, abban is meg lehet nézni ezt-azt.
Válasz jozef19 #3689. hozzászólásáraÉn pontos évjáratot és típust linkeltem be kicsit lejjebb, (2019)
Válasz Claastra. #3684. hozzászólásáraÖcsém olvass kicsit vissza, hogy
Válasz »
#3679 Szabi. -nak válaszoltam, ő írta a 4 fejes ekét... :D
Válasz ICE #3675. hozzászólásáraDe az 550 gyárilag csak 155LE. Szerintem 170ig húzni kár lenne.
Válasz ICE #3688. hozzászólásáraVan egy kicsi baj,milyen évjárat,mert ebböl van 3 fajta is...
Válasz Dave #3683. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod, végre valaki normálisan tud is valamit leírni ezekről a gépekről.
Válasz Dave #3674. hozzászólásáraÖssze is fogja magát fosni egy két év alatt!

Nem lehet, hogy itt most van, aki a régi 500-asokról beszél, más meg az újakról? Mert azoknak nem sok közük van egymáshoz.
Válasz ICE #3682. hozzászólásáraMert nem is akartam, nincs itt ebben köszönet, amugy itt sem talajozik teljesen hibátlan.
Válasz ICE #3681. hozzászólásáraöcsém nem ekefejet számolunk hanem fogásszélességet,6x25=3x50 a gyengébbek kedvéért,én 190 lóval 4-est bírok húzni,amúgy tiszteld az idősebbet
Válasz ICE #3681. hozzászólásáraDolgoztam 510-el és 530-al is. Azt a pár lóerőt észrevenni.
3 fejes Lemken ekét, ami ha jól emlékszem 38 centis fogásra volt állítva 30-35cm mélyen, az erősebbik 9,5-10el tudja húzni, a kisebb egy fokozattal lassabban, 8-8,5 max 9el.
3,2 omikron tárcsát teljes mélységben 11-12, a 510es ezt is egyel lassabban. A fokozatok között kb 1,5km/h eltérés van.
Messziről ránézésre masszív nagy gépnek tűnik, de közelebbről másik géppel összehasonlítva kevésbé.
Nekem van egy 20on pár éves Fergusonom, az teljesítményben hasonló (107 ló, de 6000ccm) sokkal masszívabbak a lehajtásai.
Úgyhogy szerintem ezt nem kell 170ig tornázni mert valami megadja magát.
Válasz feri6 #3680. hozzászólásáraAhhoz képest, hogy van ilyen géped nem sokat tudtál idáig leírni róla tapasztalatokat...
Válasz Szabi. #3679. hozzászólásáraNálunk 4 fejes ekével szántanak az 530-as JD motoros géppel, én is azt néztem amúgy.
Válasz ICE #3678. hozzászólásáraEzek szerint többet mint te, van egyebkent 530 is meg 640 is te kb az előzőből akarod az utóbbi teljesítményt, meg van egyeb kapcsolatom is.
Válasz ICE #3678. hozzászólására540-esem van, JD motor, mert ugye még erről sem esett szó, hogy melyik motoros.
Ami biztos, nálunk 4 fejes ekét nem vinne el, de 4m-es IH tárcsát sem.
Igaz nem talajmunkára vettem, nem is talajozott még.
MTZ helyett tökéletes.
Válasz feri6 #3677. hozzászólásáraTe értesz is valamit ezekhez a gépekhez vagy csak úgy jó esik hozzászólni?!

Talán pont CLAAS ARION 530 vagy 550 traktorod van esetleg?
Válasz ICE #3675. hozzászólásáraCsak te hiszed, hogy minden egyforma, vegyél húzasd fel és majd megtudod mi volt benne a gyengébb xd. Miért nem lehet alpból akkora traktort venni ami kell, mindig a kicsit kell szétmarcingolni.
Válasz Dave #3674. hozzászólására530 - 4.5 V4 | 2017 - | Tier 4F
550 - 4.5 V4 | 2017 - | Tier 4F
Válasz Dave #3674. hozzászólásáraIgen, mivel az Arion 550-es is ugyan ezt tudja leadni, és nincsen köztük semmi különbség motor és váltó minden egyforma...
( Motorteljesítmény (Specifikus) 135PS ; 171PS + 36 PS
Forgatónyomaték 612 Nm ;726 Nm + 114 Nm)
Válasz ICE #3673. hozzászólásáraEbből a 4,5 literes 4 hengeres motorból szeretnél 171 lovak kipréselni, és még adja is le talajra? Szerintem a 135 ló már így is a gép határait feszegeti.
Válasz Dave #3672. hozzászólásáraLeírnád, hogy ezzel mit is szeretnél mondani?