A hátsó ablakon akarok gumi kédert cserélni...
Közületek valaki cserélt már????
Hol tudom ezt beszerezni? Kb. 4.5-5m kellene..
Dorkernél nincs, Axiálnál nincs..
Válasz rsándor #15081. hozzászólásáraAha... Én arra gondoltam, hogy mindegyik oldalon
lemérem milliméter pontosságra az egyes részek közötti távolságokat és ugyan olyanra visszaállítom az új alkatrészekkel...
Szóval nem nagy kunszt .... köszi...akkor megcsinálom én...
Válasz Roli74 #15080. hozzászólására Miért ne lehetne, a kormány munkahenger egyik oldalon meg van lapolva/ 4-es/ ott meg lehet fogni villás kulccsal és le tudod csavarni az axiálist a másikat meg csak simán kiütöd, a kúpból ezt már én is cseréltem.A kerékösszetartást meg 0 ra állítsd.
Szerintetek a gömbfejeket, otthon egyénileg ki lehet cserélni , vagy jobb egy szakival csinálni-csináltatni...
Első ránézésre nem tűnik, nagy kunsztnak ...
Válasz Roli74 #15072. hozzászólásáraOlajozd be és az idő majd megoldja. A behajlítást csak óvatosan, mert ha nem megy, akkor a műanyag tönkre megy, aztán lehet esztergálni másikat.
Válasz rsándor #15071. hozzászólásáraPedig régebben hajnaltól estig pörgött 2000-2200 -as fordulaton (tlt miatt) és akkor sem ette meg a tank gázolajat (79l).
Sajnos rosszat fogtál ki.
Az 1600-as fordulaton történő szántást minden márkánál láttam már, de nem tartom egészségesnek. Én 1900-2000 között használom úgy, ha odalépek neki akkor felpörögjön 2200-ig.
Válasz VMisi #15068. hozzászólásáraDehogy törtem...
Csak ott ahol el kellene, hogy hajoljon mikor ellenállásba ütközik ,nem hajol. A szárak meg egy csavar segítségével, teleszkóp szerűen állíthatók. Na azok a csavarok, fullra be vannak rohadva. És most úgy is jön a nagy semmit tevés, hát ezt is megcsinálom. Ha lehet !!!!
Válasz VMisi #15070. hozzászólására Mondom ha nem pörgetem kiváló de ha pörgetem /nem kiváló/ max 1900 ha kell az erő max 1500 ha nem kell, ja és az előző és egyben első tulajdonos is ezt mondta. Ha megnézel néhány valtrás videót van amelyikben a csóka 8000 szériával 1600 fordulaton szánt.
Válasz rsándor #15069. hozzászólásáraAkkor furcsa.
Még a régi valtra képviseleten Csongrádon ecseteltük, hogy milyen kedvező a 700-as fogyasztása erre és ők mondták, hogy a 800-kat szokták pedig igazán dicsérni a tulajok.
Válasz VMisi #15066. hozzászólására Valószínü hogy minden rendben mert bontatlan 8500 órás motor a porlasztókon nyomócsöveken gyári festék, még nem volt rajta villáskulcs, semmi füst, pöcc röff még egynéhány minuszban izzítás nélkül is, jelentéltelen olajfogyasztás.
A 6650 valtrához , pontosabban annak tükreihez létezik felújító készlet? Vagy lehet hozzájuk gyári vagy utángyártott tükröket szárral tokkal vonóval kapni???
Válasz VMisi #15060. hozzászólásáraAkár milyen hihetetlen tênyleg így van. Ên múlt télen cserêltem le a 465-öst egy 85 lovas JD-re. A valtrába belement 60-65l gázolaj és azzal egész nap padlógázon lehetett szárzúzni. Nem ám napraforgószárat hanem 2 mêteres nádas sásos dzsungelt. Most ugyan így egésznap a JD a 150 literes takját üríti ki, igaz fél méterrel többet visz. Jó, strapabíró gêp volt, de rohadt könnyű és nekünk kicsit fapados a napi 20 órát megérzi benne az ember . Az irányváltója lehetne jobb hogy ne egymás mellé kelljen pakolni az irányváltáshoz hanem csak előre-hátra tolni. Meg a 3pont kezelés volt fos, az egyszerű karos mód, de egyszerűen nem lehetett finoman játszani vele. Ami viszont dícséretes hogy egyszer nem kell megálni nap közben kifújni a hűtőt, 2-3 naponta elég volt, míg a JD- nek egy igazi nyári napon naponta 5x is ki kell.
Válasz rsándor #15058. hozzászólásáraAzért az hogy megeszi a gatyát kicsit tulzas. A 700-as hajnaltol késő estig folyamatosan legalább 2000-es fordulaton ette meg a tank gázolajat (79l) bálàzàs közben.
Nemrég találkoztam egy emberrel akinek 800-asa volt és 15-18 literből szántott fel egy hekit. Most egy kicsit nagyobb jd van neki,de azzal majd 30 literből jön ki.
Válasz Deke #15057. hozzászólására A sisu motort nem kell pörgetni mert megeszi a fejedet ha 1700-1800 -ig használod jól fogyaszt ez tapasztalat is meg mondták is, egyszerű munkánál 1500-ig használom úgy nagyon takarékos.De szerintem ez a legtöbb motorra igaz.
Válasz B-brikett #15050. hozzászólásáraA 465 -ös 70 LE. Permetezni, kaszálni, tökéletes, nagyon keveset fogyaszt, de talajmunkába nem tud annyit mint a 82-es. Könnyebb is, meg gyengébb is. 82-es kiváltására 6000-es széria már tökéletes. (6300, 6400, 6250, ...) Vagy a C90-es. Hirdettek régebben kettőt is.
Válasz B-brikett #15052. hozzászólásáraPapír, ceruza és számolás döntsön! A vételárat gondolom, már tudod, érdeklődd meg, évente kb. mennyi lesz a szerviz, meg az első 5000 üzemórára számolj a nyugatira mondjuk 500 000 Ft javítást (ez nyilván csak erős tipp) és ezt oszd vissza a várható használat alapján egy-egy évre.
Ha megvan ugyanez a ruszkinál is, döntsd el, hogy a nagyobb kényelem a jövedelmed mellett megér-e neked annyi plusz kiadást, megengedheted-e magadnak.
Szempont még: az MTZ gyakrabban betegeskedik, de minden bokorban van hozzá olcsó alkatrész. Erre folyamatosan kicsit, a mígbízhatóbb nyugatira ritkán, de akkor sokat kell költeni.
És ott van még, amit rsándor írt: ha a 82-es picit többet bír, nem fog-e hiányozni pont ez a pici?
Válasz B-brikett #15052. hozzászólására Én nem döntök helyetted.Nekem van 1 valmet800 asom /az kb annyi lóerőben mint a 465-4/ meg egy 820.2 mtz-m mind a kettőnek meg van az előnye meg a hátránya is,kérdezz meg mást is.
Válasz B-brikett #15050. hozzászólására Alkatrész ár horror az mtz-hez képest, szerintem az mtz picit többet tud. Viszont vezetni nagyon könnyű nem fáradsz úgy el benne mint az mtz-ben, zaj fele sincs,sebváltó szinkron, a kezelőkarok kézre esnek,kormánya félujjas egész napos munka után is.
Válasz cs.tomi87 #15046. hozzászólásáraHirdettek mostanában kettőt is, de az egyik homlokos a másik oldal szárzúzós volt. Ez azok közül valamelyik? Holnap megnézem a könyvet, hogy tudok-e valahogy segíteni.
Válasz Roli74 #15037. hozzászólására Vannak utto olajok ezeket azért találták ki hogy ne legyen összeöntés hidraulikában váltóban motorban egyaránt használható.200l hordóban érdemes venni keress rá.
15934 hozzászólás
Sziasztok..
A hátsó ablakon akarok gumi kédert cserélni...
Közületek valaki cserélt már????
Hol tudom ezt beszerezni? Kb. 4.5-5m kellene..
Dorkernél nincs, Axiálnál nincs..
Köszönöm válaszotok....
Válasz Roli74 #15082. hozzászólására A felnit mérd tengely magasságban elől hátul a kerékösszetartás beállításakor
Válasz rsándor #15081. hozzászólásáraAha... Én arra gondoltam, hogy mindegyik oldalon
lemérem milliméter pontosságra az egyes részek közötti távolságokat és ugyan olyanra visszaállítom az új alkatrészekkel...
Szóval nem nagy kunszt .... köszi...akkor megcsinálom én...
Válasz Roli74 #15080. hozzászólására Miért ne lehetne, a kormány munkahenger egyik oldalon meg van lapolva/ 4-es/ ott meg lehet fogni villás kulccsal és le tudod csavarni az axiálist a másikat meg csak simán kiütöd, a kúpból ezt már én is cseréltem.A kerékösszetartást meg 0 ra állítsd.
Válasz rsándor #15079. hozzászólásáraKomplett, ami az első kerekeknél van..
Válasz Roli74 #15078. hozzászólására Az axiális gömbfejre gondolsz?
Sziasztok....
Szerintetek a gömbfejeket, otthon egyénileg ki lehet cserélni , vagy jobb egy szakival csinálni-csináltatni...
Első ránézésre nem tűnik, nagy kunsztnak ...
köszi...
Válasz kissgé #15076. hozzászólására7-8 évvel ezelőtt 250 000 körül volt svédországból tokkal vonóval.
Sziasztok!
Valmet 8550-hez mennyi lehet egy bontott hátsó difi?
2000-es évjárat.
Válasz VMisi #15073. hozzászólására Lehet hogy terhelés nélkül nem eszi meg a tankot de ha ki van terhelve és pörgeted akkor kevés neki a tank
Válasz Roli74 #15072. hozzászólásáraOlajozd be és az idő majd megoldja. A behajlítást csak óvatosan, mert ha nem megy, akkor a műanyag tönkre megy, aztán lehet esztergálni másikat.
Válasz rsándor #15071. hozzászólásáraPedig régebben hajnaltól estig pörgött 2000-2200 -as fordulaton (tlt miatt) és akkor sem ette meg a tank gázolajat (79l).
Sajnos rosszat fogtál ki.
Az 1600-as fordulaton történő szántást minden márkánál láttam már, de nem tartom egészségesnek. Én 1900-2000 között használom úgy, ha odalépek neki akkor felpörögjön 2200-ig.
Válasz VMisi #15068. hozzászólásáraDehogy törtem...
Csak ott ahol el kellene, hogy hajoljon mikor ellenállásba ütközik ,nem hajol. A szárak meg egy csavar segítségével, teleszkóp szerűen állíthatók. Na azok a csavarok, fullra be vannak rohadva. És most úgy is jön a nagy semmit tevés, hát ezt is megcsinálom. Ha lehet !!!!
Válasz VMisi #15070. hozzászólására Mondom ha nem pörgetem kiváló de ha pörgetem /nem kiváló/ max 1900 ha kell az erő max 1500 ha nem kell, ja és az előző és egyben első tulajdonos is ezt mondta. Ha megnézel néhány valtrás videót van amelyikben a csóka 8000 szériával 1600 fordulaton szánt.
Válasz rsándor #15069. hozzászólásáraAkkor furcsa.
Még a régi valtra képviseleten Csongrádon ecseteltük, hogy milyen kedvező a 700-as fogyasztása erre és ők mondták, hogy a 800-kat szokták pedig igazán dicsérni a tulajok.
Válasz VMisi #15066. hozzászólására Valószínü hogy minden rendben mert bontatlan 8500 órás motor a porlasztókon nyomócsöveken gyári festék, még nem volt rajta villáskulcs, semmi füst, pöcc röff még egynéhány minuszban izzítás nélkül is, jelentéltelen olajfogyasztás.
Válasz Roli74 #15067. hozzászólásáraBiztos, de nem hiszem, hogy ki akarod majd fizetni. Letörted?
Sziasztok...
A 6650 valtrához , pontosabban annak tükreihez létezik felújító készlet? Vagy lehet hozzájuk gyári vagy utángyártott tükröket szárral tokkal vonóval kapni???
köszi...
Válasz rsándor #15064. hozzászólásáraAkkor ott valami nem stimmel. Porlasztók, adagoló rendben?
Sziasztok! Tudtok valahol eladó valtrát 120-150 lovasat a t szériából?
Válasz VMisi #15060. hozzászólására Nekem most van 800-asom pl ha pótkocsizok és nyomom neki többet meg bír enni mint a 820.2 mtzm,sajna
Válasz Bárány #15061. hozzászólására
Azt mondta az illető, ha ez nem ő vele történik, ő se hinné el.
Válasz VMisi #15060. hozzászólásáraAkár milyen hihetetlen tênyleg így van. Ên múlt télen cserêltem le a 465-öst egy 85 lovas JD-re. A valtrába belement 60-65l gázolaj és azzal egész nap padlógázon lehetett szárzúzni. Nem ám napraforgószárat hanem 2 mêteres nádas sásos dzsungelt. Most ugyan így egésznap a JD a 150 literes takját üríti ki, igaz fél méterrel többet visz. Jó, strapabíró gêp volt, de rohadt könnyű és nekünk kicsit fapados a napi 20 órát megérzi benne az ember . Az irányváltója lehetne jobb hogy ne egymás mellé kelljen pakolni az irányváltáshoz hanem csak előre-hátra tolni. Meg a 3pont kezelés volt fos, az egyszerű karos mód, de egyszerűen nem lehetett finoman játszani vele. Ami viszont dícséretes hogy egyszer nem kell megálni nap közben kifújni a hűtőt, 2-3 naponta elég volt, míg a JD- nek egy igazi nyári napon naponta 5x is ki kell.
Válasz VMisi #15060. hozzászólásáraAzért ez a fogyasztáskülönbség a mesebeli kategóriába tartozik.
Válasz rsándor #15058. hozzászólásáraAzért az hogy megeszi a gatyát kicsit tulzas. A 700-as hajnaltol késő estig folyamatosan legalább 2000-es fordulaton ette meg a tank gázolajat (79l) bálàzàs közben.
Nemrég találkoztam egy emberrel akinek 800-asa volt és 15-18 literből szántott fel egy hekit. Most egy kicsit nagyobb jd van neki,de azzal majd 30 literből jön ki.
Válasz Deke #15057. hozzászólásárahány hengeres?
Válasz Deke #15057. hozzászólására A sisu motort nem kell pörgetni mert megeszi a fejedet ha 1700-1800 -ig használod jól fogyaszt ez tapasztalat is meg mondták is, egyszerű munkánál 1500-ig használom úgy nagyon takarékos.De szerintem ez a legtöbb motorra igaz.
Udv!
Nekem van egy N 103.4 -es Valtram.
Most van 800 oraban meg nem volt gondom vele bar ehetne kevesebbet is...
Udv!
Nekem van egy N 103.4 -es Valtram.
Most van 800 oraban meg nem volt gondom vele bar ehetne kevesebbet is...
Válasz B-brikett #15050. hozzászólásáraA 465 -ös 70 LE. Permetezni, kaszálni, tökéletes, nagyon keveset fogyaszt, de talajmunkába nem tud annyit mint a 82-es. Könnyebb is, meg gyengébb is. 82-es kiváltására 6000-es széria már tökéletes. (6300, 6400, 6250, ...) Vagy a C90-es. Hirdettek régebben kettőt is.
Válasz B-brikett #15052. hozzászólásáraPapír, ceruza és számolás döntsön! A vételárat gondolom, már tudod, érdeklődd meg, évente kb. mennyi lesz a szerviz, meg az első 5000 üzemórára számolj a nyugatira mondjuk 500 000 Ft javítást (ez nyilván csak erős tipp) és ezt oszd vissza a várható használat alapján egy-egy évre.
Ha megvan ugyanez a ruszkinál is, döntsd el, hogy a nagyobb kényelem a jövedelmed mellett megér-e neked annyi plusz kiadást, megengedheted-e magadnak.
Szempont még: az MTZ gyakrabban betegeskedik, de minden bokorban van hozzá olcsó alkatrész. Erre folyamatosan kicsit, a mígbízhatóbb nyugatira ritkán, de akkor sokat kell költeni.
És ott van még, amit rsándor írt: ha a 82-es picit többet bír, nem fog-e hiányozni pont ez a pici?
Válasz B-brikett #15052. hozzászólására Én nem döntök helyetted.Nekem van 1 valmet800 asom /az kb annyi lóerőben mint a 465-4/ meg egy 820.2 mtz-m mind a kettőnek meg van az előnye meg a hátránya is,kérdezz meg mást is.
Válasz rsándor #15051. hozzászólásáraAkkor nem ajánlod a cserét? 15-20 ha gazdálkodok +bérmunkka 30-50 ha
Válasz B-brikett #15050. hozzászólására Alkatrész ár horror
az mtz-hez képest, szerintem az mtz picit többet tud. Viszont vezetni nagyon könnyű nem fáradsz úgy el benne mint az mtz-ben, zaj fele sincs,sebváltó szinkron, a kezelőkarok kézre esnek,kormánya félujjas egész napos munka után is.
Sziasztok
Szerintetek milyen a valmet465-4? Egy mtz 82 helyére veném!
Segítséget előre is köszönöm
Válasz VMisi #15048. hozzászólására2004 es 7000 üzem .
Válasz cs.tomi87 #15046. hozzászólásáraHirdettek mostanában kettőt is, de az egyik homlokos a másik oldal szárzúzós volt. Ez azok közül valamelyik? Holnap megnézem a könyvet, hogy tudok-e valahogy segíteni.
Válasz cs.tomi87 #15046. hozzászólására Mennyi volt, éjárat üzemóra???Magyar papiros??
Válasz VMisi #15044. hozzászólásáraKb 3 hete vettem .
3 het .
Válasz cs.tomi87 #15043. hozzászólásáraMost vetted?
Sziasztok tud valaki valmet 6250 eshez használati utmutatot magyarul ?
sziasztok nincs valakinek egy valmet 8750 es 190 lovas trakesza nekem a belselyéről kéne kép hogy fel tudjam ujjitani
UDv ujra!
Sajnos megint valto problemank akadt a Valmet 900ason.
Csoportkerék tengelyt tud e esetleg valaki valahol?
Ez lenne az...
Valtra T170-röl vélemény...
Válasz Roli74 #15037. hozzászólására Vannak utto olajok ezeket azért találták ki hogy ne legyen összeöntés hidraulikában váltóban motorban egyaránt használható.200l hordóban érdemes venni keress rá.
Sziasztok..
Esetleg tudja valaki hogy a 6650 hi-tech gépbe hány liter váltó-hidraulika olaj kell?
Esetleg, a valtra olajon kívűl tudtok valami alternatívát??? (Esetleg Fuchs olaj??)
Köszi a segítségetek..
Valtra 800-as víz szivattyúhoz érdemes venni javító készletet, vagy inkább komplett új szivattyút????