3800 Kg lesz az inkább. De keresd elő a forgalmit az a tuti. Mert Tl90-re három helyen is 3894 Kg-ot írnak. A 82-es 3700-3800 Kg, most épp a forgalmit kerestem, hátul a kis tábláján 3740-et találtam, legalább is annyinak néztem, mert elég rosszul van beleütve. Szóval ha 100 Le és 4100-ra fel van súlyozva az már annyira nem olyan rossz, szerintem.
Különben volt már ezekről a súlyokról szó régebben úgy két éve, hogy az újakat könnyebbre csinálják, hogy kisebb talajnyomással is lehessen dolgozni velük, de súlyozhatók rendesen.
nh tl 90 est nézd meg nekem a forgalmiba van 4800kg ha jól emlékszem! de az ujabb egyens hidas mtz k is 4500kg körül vannak akik itt mondogatták és azok is csak 90 lóerő nem 100!!! érted
Ti mivel etetitek azt a gépet?
Mivel tietekről is mindenhol azt írják, hogy 3750 Kg a súlya és Te mégis azt mondod hogy 5 tonna, így nem elképzelhetetlen, hogy ennek sem teljesen valósak az adatai...
Válasz #13922. hozzászólásra
Hoppá átfordult az avatar.
Mikor Csongrádon forgalmazták, akkor nézegettem a kicsiket.Elfértél benne kényelmesen?Kézre álltak akarok pedálok?
sanyi bácsi itt a neked való traki,ne halgass a hozzá nem értő fergásokra,igaz ez nem húz 6méteres carriert,meg 3 tengős pótot,de neked megfelelő lehet
Nem egy ferga az biztos! Viszont az ára is fele annyi
Ha üzembiztos és bírja a kiképzést akkor sokaknak alternatíva lehet. Mégiscsak új gépet állíthatnak az udvarba.
Bár én ennyi pénzért egy jó karban lévő használt, normális márkát, típust vennék.
Ez tréfával ~10 milkacsoki. Azért már kapok 2 szakadt fergát, vagy egy kevésbé jó johnit.
Maga a fülke nem olyan nagyon kicsi szerintem. A kenyai trakeszokon kisebb.
180cm vagyok és kb 85 kg, én elfértem benne.
Beszálláskor szűk a hely a műszerfal és a pótülés, sárvédő között.
Jobboldalt a kezelőszervek nem estek annyira kézre, de aztán lehet, hogy munka közben megszokható.
40-es váltó van mindben. A kisebbek, azt magyarázta a manus, hogy csak 3 hengeresek.
Ma etyeken voltam. Itt csak YTO volt mellette, de az nem érdekelt különösebben, így nem néztem csak ezt.
Holnap megyek expora akkor beülök mindkettőbe.
Akarok, engem érdekel a téma. Apám az kicsit vonakodó a géppel kapcsolatban. Mindenképp körbe akarom járni a gépet aztán meglátjuk mennyire sikerül infót kiszedni belőlük.
Különben súlyokkal együtt olyan 4100 Kg környéke a jószág, az már nem rossz. És 3200-at emel hátul, szerintem egy szemlét megérhet ennyi pénzért. Nézni még ingyen van.
15934 hozzászólás
Válasz #13932. hozzászólásra
3800 Kg lesz az inkább. De keresd elő a forgalmit az a tuti. Mert Tl90-re három helyen is 3894 Kg-ot írnak. A 82-es 3700-3800 Kg, most épp a forgalmit kerestem, hátul a kis tábláján 3740-et találtam, legalább is annyinak néztem, mert elég rosszul van beleütve. Szóval ha 100 Le és 4100-ra fel van súlyozva az már annyira nem olyan rossz, szerintem.
Különben volt már ezekről a súlyokról szó régebben úgy két éve, hogy az újakat könnyebbre csinálják, hogy kisebb talajnyomással is lehessen dolgozni velük, de súlyozhatók rendesen.
Válasz #13932. hozzászólásra
és nekünk csak 400 kg orrsuly van rajta!! kerék súly semmi!
Válasz #13931. hozzászólásra


nh tl 90 est nézd meg nekem a forgalmiba van 4800kg ha jól emlékszem! de az ujabb egyens hidas mtz k is 4500kg körül vannak akik itt mondogatták és azok is csak 90 lóerő nem 100!!! érted
3700kg körül az 80 as régi mtz van !!!
Válasz #13930. hozzászólásra


Ti mivel etetitek azt a gépet?
Mivel tietekről is mindenhol azt írják, hogy 3750 Kg a súlya és Te mégis azt mondod hogy 5 tonna, így nem elképzelhetetlen, hogy ennek sem teljesen valósak az adatai...
Válasz #13894. hozzászólásra


ha a 4100kg jó 102 lóerőnél az milyen ??? mikor 80-90 lóerős mtz 4500-4600kg !!! nekem a nyuszi 5 tonna pár kilo hiján 85 lóerő!
Válasz #13928. hozzászólásra
de az anyagiak.. addig nyújtózkodj...
Elgondolkodtam én akkor is,
Válasz #13927. hozzászólásra
Sanyibácsi!
Ermike elfogja adni az övét mert kell neki a 6480-as!
újszerű elsőgazdás patent taktoros alól, póttank fronthidró ilyenek.
Elgondolkodnék rajta...
Válasz #13926. hozzászólásra
A Deutzal voltam így az A-nál.
Válasz #13924. hozzászólásra
nekem kicsi,én meghalnék benne 1 nap után
Válasz #13923. hozzászólásra
nem rossz,van pár gagyi megoldás,de szerkezetileg szinte ugyan az.az alliance gumik se rosszak,híd ugyan az,hátsó felfüggesztés is faxa.
Válasz #13922. hozzászólásra

Hoppá átfordult az avatar.
Mikor Csongrádon forgalmazták, akkor nézegettem a kicsiket.Elfértél benne kényelmesen?Kézre álltak akarok pedálok?
Válasz #13922. hozzászólásra



mennyire igényes másolat
Válasz #13919. hozzászólásra

keress a környéken 100 as szériás valtrát,próbáldki és ha az bejön ez is be fog.
Válasz #13918. hozzászólásra



az eredetit megvette a cater,és egyébként qrva gyanus amire nem made in csajna van irva
Válasz #13918. hozzászólásra

Volt Singaporeben készült Cummins motorom, a buszban.
Válasz #13916. hozzászólásra
nem érkezek felmenni, de talaj bemutatójára elmegyek, gondolom, mindig van valami. 
Rendben,
Válasz #13917. hozzászólásra
irja az oldalán hogy perkins
az egy dolog ,hogy kinába készült perkins , az nem számit , mert eredti nem licenszes
Válasz #13915. hozzászólásra



nem tudom,még nem láttam,maga a pörkins az jó motor 100 lóig,de mennyire pörkins ez itt a kérdés
Válasz #13913. hozzászólásra



Sanyi bácsi, ha veszel egy ilyet, elmegyek kipróbálni
Válasz #13912. hozzászólásra


Ebben a kategóriában, ezzel a motorral életképes a jószág?
Tőled már meg sem kérdem mit gondolsz róla
Válasz #13912. hozzászólásra
ne szóljá bééééééééé!!!!!!
Válasz #13912. hozzászólásra


Beindult az agyam.
Válasz #13911. hozzászólásra




sanyi bácsi itt a neked való traki,ne halgass a hozzá nem értő fergásokra,igaz ez nem húz 6méteres carriert,meg 3 tengős pótot,de neked megfelelő lehet
Válasz #13879. hozzászólásra


Látom sok az érdeklődő!
Válasz #13908. hozzászólásra

Hátha idén lesznek itt bátrak akik beruháznak egy ilyenre
Válasz #13907. hozzászólásra

Ja nem hitték el, hogy olcsó és még garancia is van. Így a garancia ajándékba jár hozzá ami 3234235352 Ft összegű kedvezmény.
Válasz #13904. hozzászólásra




Nem egy ferga az biztos! Viszont az ára is fele annyi
Ha üzembiztos és bírja a kiképzést akkor sokaknak alternatíva lehet. Mégiscsak új gépet állíthatnak az udvarba.
Bár én ennyi pénzért egy jó karban lévő használt, normális márkát, típust vennék.
Ez tréfával ~10 milkacsoki. Azért már kapok 2 szakadt fergát, vagy egy kevésbé jó johnit.
Válasz #13906. hozzászólásra

Gondolom, hogy a garanciáért nem kell felárat fizetni. Lehet hogy amilyen relatíve olcsó nem hitték el nekik máshol hogy garancia is jár hozzá
Válasz #13902. hozzászólásra

Ezt nem tudom. Gondolom benne.
Azt viszont nem vágom, hogy a garancia költsége alatt mit értenek.
Válasz #13892. hozzászólásra
Maga a fülke nem olyan nagyon kicsi szerintem. A kenyai trakeszokon kisebb.
180cm vagyok és kb 85 kg, én elfértem benne.
Beszálláskor szűk a hely a műszerfal és a pótülés, sárvédő között.
Jobboldalt a kezelőszervek nem estek annyira kézre, de aztán lehet, hogy munka közben megszokható.
40-es váltó van mindben. A kisebbek, azt magyarázta a manus, hogy csak 3 hengeresek.
Válasz #13902. hozzászólásra

ja de el kell dönteni hogy szántasz vagy hűsölsz mert a kettő egyszerre nem megy!!!!
Nagyon gáz volt a szemembe ez a traki!
Válasz #13899. hozzászólásra



ferga kombájn is volt?
nem vettük észre
Válasz #13898. hozzászólásra
ebbe a klima is benne van?
Válasz #13897. hozzászólásra

Áhhh látom különítményben voltatok.
de látom valaki keeresi a Fendt utódját is!!!

Válasz #13897. hozzászólásra
na ez jól áll neki!!! Kár hogy nincs rajta rács mint az erdészeti MTZn mert akkor csak rá kéne csukni!
ZSófinak hely??????
Grün a Ferga kombikhoz mit szóltál???
Válasz #13886. hozzászólásra
Itt a teljes árlista
Válasz #13893. hozzászólásra



>
Moderálta: Adorex (20695) 2012-01-26 21:24:09
Válasz #13884. hozzászólásra

Ma etyeken voltam. Itt csak YTO volt mellette, de az nem érdekelt különösebben, így nem néztem csak ezt.
Holnap megyek expora akkor beülök mindkettőbe.
Válasz #13882. hozzászólásra

Solárker Kft Kecskemét,
Lakkos Kft Bp trakik.hu
Utóbbi az importőr.
A nyugatinál szerintem fapadosabb, de mtznél jobb.
Holnap készítek róla képeket.
Válasz #13888. hozzászólásra

Akarok, engem érdekel a téma. Apám az kicsit vonakodó a géppel kapcsolatban. Mindenképp körbe akarom járni a gépet aztán meglátjuk mennyire sikerül infót kiszedni belőlük.
Különben súlyokkal együtt olyan 4100 Kg környéke a jószág, az már nem rossz. És 3200-at emel hátul, szerintem egy szemlét megérhet ennyi pénzért. Nézni még ingyen van.
Válasz #13891. hozzászólásra

ki volt az? king-kong?
vagy godzilla?
Válasz #13889. hozzászólásra
az A valtra fülkéje is pont ekkora abbol is alig vártam hogy kiszálljak , xarbol nem lehet kártyavárat épiteni
Válasz #13887. hozzászólásra
nem én vagyok egy majd 150 kilós majd 2 méteres figura , de még én is befértem mellé a szerény 94 kilómmal
Válasz #13889. hozzászólásra

Majd beültetem fateromat... Ha az kényelmesen elfér, akkor egy átlag ember simán
Válasz #13879. hozzászólásra
aki ilyet vesz szerződtetnie kell kínai trakisokat,mert azok talán kényelmesen elférnek benne.
én be se férnék abba a játék hattat trakiba!
Válasz #13887. hozzászólásra

Pontos árat te is kérdezhetsz, hátha nincsenek annyira képbe.
Válasz #13884. hozzászólásra
Ha az ott Te vagy benne, akkor nem olyan kicsi az a fülke. Szombaton én is felpróbálom a gépet. Drisa azt mondja az ergonómia nem az igazi.
Válasz #13876. hozzászólásra
A80 24100
Erre még rájön az ÁFA is?
Válasz #13884. hozzászólásra
Hát attól nem voltam elájulva.