Hirdetés
Fórum
- Eke minden mennyiségben új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Japán kistraktorok új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Földeladás új
Cikkajánló
Hirdetés
648 hozzászólás
Válasz #297. hozzászólásra
Üdv. a2457!
Küldtem innét email-re üzenetet! Kérlek majd olvasd el!
jónak hat, igen a vtz hez qrva drága minden az tuti...
emlékszem egyszer egy ilyen tetű zergeb*szta meredek helyen dolgoztunk, bontóvágást csináltunk. a lényeg az hogy a lékek helyén nem volt olyan meredek, ott elment a kis masina, de pár méterre tőle lefele meg erősebben leejtett. aztán hogy-hogynem , hát persze hogy le kellett mennem a meredekebb részbe mert legurult egy rönk s nem akartam hogy telibe verje a gépet, azon meg lecsúsztam oldalt, az alján egy fa fogott meg beverte a szemből jobbos ajtót. 35 ezer forint volt egy ilyen üveg ajtó.
roppant drága dolog szerelni a vtz-t... ez igaz a t-30 ra is..
bármi ami nem közös a t-25 el vagyonokba fáj.
dehát mit lehet, megtermeli magát.
ameddig élek, vtz márpediglen leszen a portán akkor is, ha már csak múzeumba találok gázolajat hozzá :)
Válasz #295. hozzászólásra Neles tengelyeket meg primer tengelyt is kicseréltem a kopás és felverödés miatt ,a Felsözsolcai boltbol rendeltem másnapra a postán volt elmondásuk szerint minden van hozzá csak piz legyen nem volt olcsó ....
Válasz #294. hozzászólásra
nézd a jó oldalát, elvileg csak csapágyakat kelkl cserélni, rémeselen lehetetlen alkatrészt szerezni hozzájuk, csapágy meg van a boltokban.
mondhatni ez a jobbik eset...
Elvileg megvan a hiba forrása a fötengely lendkereke volt lelazulva de nagyon s az a kuplung által szétverte a két nyelestengej csapágyat és a primer tengej végén lévö csapágyat is és ez mind szétszedve a motor elejétöl a darázsderék végéig a tűzetes átvizsgállás miatt.
Válasz #287. hozzászólásra Szia a horog zár nyitoja a vez fülke bal oldalán van a difizár nyomogomb vonalában egy taposo kar ha lenyomod akkor kinyit a kampó,,egytengejes potot lehet vele húzni nagyon jó hatásfokkal föleg ha van gardánrol átmenö hajtás trágya szoró erdöben fa kiközelittö kocsi ezekhez eggyik legjobb vonó pont, az en trakim jelenleg javittás alatt vagyis tényfeltárás torténik valami tompa morajlás költözött a motorba és rázkodik a kieggyensujozatlanságot vélek felfedezni félö hogy vajami nagy a baj s ez minden elöjel nélkül megállás elött történt...
üdv
érdeklődnék valaki tudna-e vtz 2032 traktorhoz szerelési útmutatót, gépkönyvet hol lehetne letölteni, beszerezni?
előre is köszöntem
Válasz #290. hozzászólásra
hát.. én nemtudom...
úgyvagyok vele hogy aki marha az fel fog dőlni, és a bukókeret ellenére össze is fogja magát törni rendesen ha ez erdőn történik.
persze, ha baj történik nemárt a védelem.
ugyanakkor, a bukókeret azért felfele tolja asújpontot, főleg ha elég vastag ahhoz hogy érjen is valamit. vagyis könyebb vele borulni.
ez azért ad okot az elmebajra... egy keskeny nyomtávú gépnek legkevésbé kell olyasmi amitől borulékonyabbá válik.
ha az ágak miatt kellett ez a miskulancia...
akkor maradok inkább a vékony sodronykötélnél, az erősebb, kevsébé korlátozza a kilátást, könyebb, és olcsóbb.
meg van még egy un-ordotox megoldás, egyszerűen levágom ami útban van. erre van az egykezes motorfűrész.
Biztonság érzetet ad nekik, biztos azért csinálták maguknak, bár lehet, hogy gyári megoldás lenne ez a bukókeret? Ezt is neten találtam, de láttam már ilyet eladót régebben. Azért csak véd valamit.
Válasz #288. hozzászólásra
jóég :)
hát mireföl eza keret ?
boruláskor ez semmit nem fog, ágak ellen meg túlzás...
enyém már nyugdíjas, vettem egy forwardert, mostmár nincsen máés dolga mint a kispóttal bevinni minket az erdőbe. pedzegették hogy miért nem adom el, aranyárba mennek, aztán veszek egy 50 es mtz-t szaré' meg hugyé'.
könyvelé szerint párszor behozta az árát, sajnálnám valami fakezűnek eladni aki csak tönkretenné... anyagi katasztrófa megtartani, dehát mit csináljak ha egyszer szeretem... :(
tervben van a "naaagy tunner" nyáron, szét akarom húzni és kicserélni minden váltócsapágyat egyebet bármit ami csak kopott rajta. de ahhoz még "erőt" kell gyűjtenem, + kaptam egy opel istentudja minek a klímáját, okoskodunk hogyan tudnánk eldugni benne mert piszok poénos lenne. meghát megcsinálni vellanyosra a hűtőventillátorját neki :D
aztán lehet sose lesz belőle semmi, ez már csak hobby projekt. ez a gép nekem dolgozott már annyit, hogy ha megse mozdulna többet se fognám a fejem. ledolgozta a saját 2 miliós árát, a csörlő fél miliós árát, kitermeltem vele az mtz árát, meg auz rp-6 os árát.. hozott haza durván 6-7 miliót, meg eltartott engem és a családot meg 4 alkalmazottat. mindezt alig 2 év alatt. aztán talán 4 alkalom volt hogy megálltam vele.
(elsőhíd szimmering, leszakadt 3 pontos, hűtőventillátpr csapágy, akksi csere + kisebb elektromos probléma)
ha találnék mégegy olyan faszájos gépet, ami arányaiban így bírja, akár 427% os THM re is megvenném az biztos is. múltkor dolgoztunk egy fenyvesben amit elő közelített, gyakorlatilag 2 hét alatt 1 traktoros meg egy döntő 400 erdei köbmétert leborított, eklágazott és összehúzott vele úgy, hogy másik 5 nap alatt egy fűrészes, egy hosztoló/pakoló és egy pakolós ember összevágta méretre az egészet meg összeforgatta daruzhatóvá hogy az rp-6 al kitudja vinni. hamarabb végeztünk vele mint a tercia másik felén levő brigád 8 emberrel meg csörlős mtz-vel.
mindezt korrektül, egy csapszeg töréssel, (csörlőnek a csapszegjét mindíg eltépi, pedig utoljára valami féltengelyből kínlódta ki az esztergályos.. és fogyasztásban ez 225 liter volt amit tankoltam bele összesen az idő alatt. aztán jött egy jóbarátom egy sima iveco kisteherrel, és avval eltudtuk vinni haza. nem kellett kamionozni meg ilyen baromságok.
gyerekek, ez technika a javából.igazi erdei terminátor gépállat.
aztán most ugye van gyérítésbe az rp-6, ott már nem kell vonszolnia. tarvágáshoz meg a forwarder. de hogy eladni?? halott testemen keresztül csak. ha valamiért becsődölnék inkább a lakást adnám mint ezt. mert még mostis tip-topp állapotban van, tökéletesen biztos vagyok benne hogy bármikor újra felépítené a gépparkot.
ha keskeny kistraktor, hezitálás nélkkül csak ez és semmi más.
(najó azért az UE-28 nak nincsen párja, de az se olyan tartós és takarékos mint ez..)
Válasz #283. hozzászólásra
Üdv. szeki2!
Szeretném megkérdezni, hogy az alsó vonóhorgot, amit az emelőkarokkal lehet mozgatni, szoktad használni? Hol helyezkedik el a fülkében a horog zárjának a húzója?
Válasz #277. hozzászólásra
Üdv. a2457!
Ez tetszeni fog:
Roli vegyétek le az elsőhajtást a váltóról. Sok munkával nem jár és látni a terep fogaskerekeket. Meg az a baj ha valami fog le van törve beleesik az elsőhajtásba akkor szét tudja nyomni a házat. Ugyhogy érdemes levenni!
Sziasztok!!! Van egy 2048 as Vtz-m . Keresek hozzá gumikat. Ha valaki tud eladót, szívesen fogadnám. 8.3-20 első 12.4 r28 hátsó.
Hangja? kattog , csikorog, morog, emeld meg a hátulját és probáld kézzel áthajtani a kerekeket hátha hallasz külömbséget majd rakd sebességbe s úgy is mozgasd meb lehet hogy csak egy lazulás vagy csapágy lessz a hibás.
Sziasztok!
VTZ 2048 tornádóban országuti fokozatokban csendes a váltó,
ha terep fokozatba kapcsolok hallok némi hangot.Úgy is ha nem erőlködik.
Van valami ötletetek?
Sziasztok!
VTZ 2048 tornádóban országuti fokozatokban csendes a váltó,
ha terep fokozatba kapcsolok hallok némi hangot.Úgy is ha nem erőlködik.
Van valami ötletetek?
Sziasztok!
VTZ 2048 tornádóban országuti fokozatokban csendes a váltó,
ha terep fokozatba kapcsolok hallok némi hangot.Úgy is ha nem erőlködik.
Van valami ötletetek?
Sziasztok!
VTZ 2048 tornádóban országuti fokozatokban csendes a váltó,
ha terep fokozatba kapcsolok hallok némi hangot.Úgy is ha nem erőlködik.
Van valami ötletetek?
A jutun megnézheted én használom mindenre és megy 12 éve hajtom 2200 öza órán túl van és mégcsak most menne igazán,csak az én egészségi állapotom romlott nagyon meg ez idáig szolgáltattam a falunkban vele viszont megkell adni mindent a gépnek is hogy jól müködjön, légszürö tisztittás , és a munka fázishoz igazitott pontos olajcsere,ami nagyon nagyon fontos..
köszönöm szépen :)
holnap el is hívom őket.
ha ott vanalkatrész, és valakinek belefér egy ilyen traktor, akkor nem kell rajta gondolkodni.
ha van gazdája akkor megölhetetlen, megcsinál olyasmit is amit egy ilyen picike gépnek hírből sem kellene...
Válasz #267. hozzászólásra
Szia!
Egy haver ilyennel művel vagy 30hektár szőlőt vagy 12éve.Vízszintes tngelyű kalapácsos zúzóval ,gruberrel 2 késes talajlazítóval gyilkolja még mindig bírja strapabíró kell,hogy legyen, hozzá kell tenni ,hogy precíz a gyerek a szervízre odafigyel.
Szinte minde olyan mint a t25 ösé legalább is ami elromlott eddig (csapágyak,gifizár kapcsoló köröm,simeringek) ennyi.
Alkatrész ügyben itt érdeklődj: http://www.traktor-ker.hu/elerhetoseg.html
Válasz #272. hozzászólásra
már csak egyvalamit árluj el Mester, alkatrészt hol tudtál hozzá venni ?
Szeki vagyok kapcsolodva az elözö hozzászoláshoz nekem is ilyen vtz 2048 asom van megbizható kinozható pár évig az erdön dolgoztam vele az ártéren a sárban semmi baja az elejének az viszi az egész gépet jelenleg 2200 öza órán tul vagyok egy kicsit könnyünek találom de birja a sújozást másik húzom van ejöl a potsujakon igy az enyém nehezebb eredeti elsö honapokban letörtem szakszerű szervizeléssel mindent ki bir én például mászo sebességekben is tologattan iszonyu potkocsikat is videó is van rola a jutun.
két szivattyúja van, ha minden igaz egyezik a t-25 ével.
a tömb egyezik, meg a teljes 3 pontos szerkezet munkahengerrel együtt.
a váltó kiosztás azonos, de a kuplung szerkezet és a váltó is másabb valamivel, a t-30 éval elvileg egyezhet.
olyanom pont nincsen, de ugye a t-25 ben csak egy kuplung pedál van, a t-30 nak meg ennek 2 is van, mert a TLT külön kuplung pedállal megy. Nagyon okos dolog, körmöskapcsolós a TLT, és így finoman lehet indítani vele mindenféle szerkezetet.
nekem azért eszi meg a szimmeringet, mert ezeknek az első hídja nem olyan mint az MTZ-nek, hanem nyitott ott, ahol a kettős kardánok vannak, és a féltengelyek itt összecsúszósak, nem úgy mint az MTZ-n.
Azért a szimmeringnek nemcsak a tengel forgást kell elviselni, hanem azt is ahogyan ki s be is csúszik a féltengely ha kormányzol.
Mivel én erdőbe dolgozok ez a része folyton atom sáros, lehetséges hogyha nem erdőn hajtanám nem lenne belőle gond.
T-30 gazdákat kellene faggatnod, végülis ez annka a modernizált változata, szerintem csak a fülke és a motorház design változott, meghát a motorja 3 hengeres, nem pediglen kettő.
Válasz #269. hozzászólásra
Kösz. a váltó, hidrolik ,kuplung az egyezik a t25ösel ?miért eszi meg a szemeringet ha nyomod neki?
Válasz #267. hozzászólásra
alkaatrész ellátása problémás.
van benne egy irányváltó,
egy terepváltó, és egy sebesség váltó.
összesen mászóval együtt 8 sebesség van előre, 6 hátra.
a 8 ból kettő mászó, ami csak korlátozottan terhelhető.
T-30 as trakival egyezik sokmindene.
kis fogyasztású, horribilis teherbírású masina.
ha jól emlékszem valami 1 tonna körül bír a hidraulikája neki.
rosszat nemtudok rá mondani, több mostmár mint 1200 üzemórája használom, és csakis ártéri tuskós erdőn.
kényelmes vele dolgozni, jó masinéria.
motorja nagyon nyomatékos, nagyon jó a fogyasztása, az egész gép kifejezettenigénytelen, nagyon sokat kibír.
3 pontos felfüggesztést t-25 től örökölte, azt nem árthat megerősíteni.
menetelni nemjó vele mndjuk, 25 a vége, de 20 nál többet nem érdemes menni, mert első szimmeringet akkor rendszerint tönkrevágja.
ez engem nemigen érint, de Téged lehet hogy igen.
Léghűtéses, de nem kell tőle félni. kifejezetten nem melegedő a motorja, ha tényleg hajtod kánikulában délben, akkorse fog 80 fok fölé menni ha minden stimmel.
Ha véltelen találsz hozzá megbízható alkatrész forrást, és értelmes áron tudod megvenni, megéri.
vannak olyan dolgai ami miatt nagyon jól használható.
ilyen pl. a külön tlt kuplung, ami külön pedálon van. tlt re ugyanannyi teljesítményt tud leadni mint a 82 es mtz.
csak felét se eszi meg közbe gázolajból.
Válasz #267. hozzászólásra
Hali! Az indexen mtz fórumon kérdezd Gyalogakác kollegát(itt asszem Lenz néven irogat). Neki volt valami ilyesmi.
sziasztok,valakinek ilyen van-e,egy párszót ha irna róla megköszöném. milyen a váltó hány sebesség szinkron vagy nem?menyi a végsebessége?a hidrolikája milyen ?660literes permetezöt fel bir e emelni?alkatrész van e hozá?és mik a gyengéi?http://www.mojauto.rs/polovni-poljoprivredna/1408770_BELARUS_VTZ-48_2002_god
Úgy tűnik a Tornado kasztnival is csináltak AS változatot.
VTZ 2048AS Tornado eladó
Fura nekem, hogy ez a sonka ilyen robosztus, de a féltengelyház meg maradt a vékony öntvény. De jól néz ki ez a sonka .
Áldott Boldog Békés Karácsonyt Kivánok mindenkinek..
Válasz #263. hozzászólásra
Köszönöm szépen!!
na, íme a kért kép.
sajnos pont nagy munkában van, nem tudtam lemosni mert kb. 5 km mélyen az erdőben vagyok.
Öszintén megmondom én is kiváncsi lennék egy metszeti rajzára mert ez egy kombinált olajszürövel egybeépitett fűtéscsap,rajzot nem láttam rola a gépkönyvében sincs amit a géppel együt adtak,csak az van leirva hogy hogymükszik...
Válasz #259. hozzászólásra
Meg is tenném, ha lenne VTZ-m. Én csak kíváncsi vagyok erre a részre.
tehát ez a csap amit be karikáztál..más füttés sajnos nincs ezen a gépen sajna nem melegszik fel az olaj még nehéz igénybevételnél sem,tehát hideg olajnál semmit sem ér ha bekapcsolod a füttő motort 50 60foknál kezd érezhetö lenni a füttés hatékonysága
A hejzet a következö ,a bekarikázott részen van kettö hatos csavar ,ha azt kicsavarod teljesen akkor azt sugár irányban elforgatható az alatta lévö tömittésre vigyázva ,mivel ez a csap maga,fél fordulatokat végezve hol a fülkében lévö fűttő radiátorba hol a hengerek előtt lévő hűttő csölirába vezeti az olajat, ki is húzhatod hogy megnézd hogy mijen nem lesz semmi baja egy kis olaj kifojhat ,és akkor meglátod hogy megvan furva a csap vége az olaj utjának,ennyi.....
holnap lefotózom neked.
eskü.
Szeki!
Sajnos hiába probálkozok, de azért ismét megpróbálkozok..
Nagyon érdekelne a képen látható rész!!
Arra vagyok nagyon kíváncsi, hogy itt is átállítható-e az, hogy a levegő útjában lévő hűtőradiátorokhoz NE menjen az olaj, hanem csak a fülkébe a fűtőtestbe, majd vissza a motorblokkba.
Ami zöld részt bekarikáztam és benne van a nyíl alatt egy csavarfeje, talán ott lehet az az átállító? Nagyon hálás lennék valakinek egy fotóért arról a részről.
Nagyon szépen köszönjük,kiváncsi lennék az ujjab váltó paramétereire és menettapastalokra vagy érröl valami féle videóra ,kerestem a jutun nincs pedig az országban is van egypár darab belöle de ök biztosan nem nézik e fórumot,pedig jó lenne..
VTZ 2048A teszt eredmények:
Válasz #253. hozzászólásra
Üdv. juhmar!
Tudom, hogy az az, de kíváncsi vagyok rá, hogy hogy néz ki teljesbe az a rész. Azért kérek róla egy fotót.
Válasz #252. hozzászólásra
Helló.A nyiladtól balra,a blokk oldalán.
VTZ 2048 tulajdonosok!
Kíváncsi szeretnék lenni, hogy a 3 hengeresnél az olajnyomás szabályzó, hogy néz ki.
Egy fotót szeretnék kérni valakitől arról a részről. (amin jól látható)
Puszta kíváncsiságból érdekelne.
Válasz #250. hozzászólásra
Ne értsd félre én nem kötekszem!!!!!
Válasz #248. hozzászólásra
Amit a fórumban kérdeztem, az minden új lett rá véve, számlával igazolva: hidraulika vezérlő tömb, önindító, generátor. Ez mind garanciális. Az adagoló is meg lett csinálva, nem "szart" árulok.
Válasz #248. hozzászólásra
Az adagoló megcsinálása óta nem. A gépben akkor is 691 üzemóra van, akármennyire is "kötekszel". Attól, hogy az oroszok nem bírnak jó dolgot csinálni...