Fórum
- Rövidtárcsák új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mezőgazdasági traktorgumi új
- EB7 - EB8 Pótkocsi új
- Napraforgó-termesztés új
- Zetor 3011 traktor szerelés új
Cikkajánló

Európa-szerte hatalmas a felháborodás a KAP-reform miatt, az EU biztos szerint nem csökkennek a források
Tüntetések, heves bírálatok és sok bizonytalanság: így reagált Európa a...
Hirdetés

1279 hozzászólás
Válasz #728. hozzászólásra
Hány üzemóra van benne? Mennyi a súlya a traktornak?
Elnézést hogy közbeszólol...
Egy éve vettem egy 90 lovas YTO-t, az idő alatt semmi baj nem volt vele. Most volt kötelező szervíz, kiszállási díj - 120 km - 10 000,- ft, üzemanyag, hidraulika,turbó, motorolaj szűrő tokkal vonóval az összes került 26 000,- Ft ba. Ugyanez egy nyugati gépcsodánál egy nullával több.
A motor Perkins, a váltó és a futómú Fiat és New Holland egy az egyben, igaz, minden mechanikus múködtetésű, nincsenek mágneskapcsolók meg megmindenféle csodakütyük de pont az egyszerűsége miatt könnyű javítani.
Mielőtt megvettem szétnéztem hogy másokank mi a véleménye akivel beszéltem azok meg voltak elégedve a géppel, pedig igencsak nyúzzák őket.
Egy KFT vett a múlt tavaszon kettőt, a nap 24 órájából 20 órát hajtják őket váltott kezelőkkel a kötelező szervízen kívül még nem kellet javítani egyiket sem.
Nekem is csorgott a nyálam egy JD vagy egy MF után de azoknak az árán ebből hármat vehettem volna.
Válasz #725. hozzászólásra
Sokan tartanak tőle, majd ha lesz több tapasztalat 4000-5000 üzemórás gépekről akkor gondolkodnak majd jobban rajta.
Válasz #724. hozzászólásra
A kis 320-asomba tíz ezer felett van a légszűrő betétára. Namármost amikor kerestem a gépet, akkor az is szempont volt, hogy mennyiből lehet fenttartani. Ezekbe a nyugati csodákban van vagy 8-10 szűrő és azt cserélni kell. Azon kívül amikor azokba megáll valami..., hát az aszálykáros tengeriből nem öröm kifizetni egy maréknyi alkatrészért fél milliót, vagy többet. A nem európai gépektől (kínai) meg azért is tartok a minőségén kívül, mert ki tudja milyen, milyen lesz az alkatrészellátás 10-20 év múlva. A következő szempont az, hogy ha ezektől valaki meg akar szabadulni, akkor kösse fel a gatyáját az eladáskor.
Válasz #723. hozzászólásra
.Összel szántásba az mtz letérdelt az eke elött az yto-val még mindig tudtak dolgozni,nagyon meg van vele elégedve.2000 felett van az óra,de még nem volt baja.Egy másik srác erdöre vett egyet,ott ugye van nyúzva csörlövel,de az ö elmondása alapján neki sem volt baja a kötelezö dolgokon kivül.Ezzel nem isteniteni akarom,nekem sem tetszik egy két dolog rajta,de attól még lehet jó.
Havernak van mtz 820.3,és yto mittudoménhanyas
Válasz #723. hozzászólásra

Ezt vond vissza!
Mtz helyett inkább Landinit vagy Massey-t nézzen, aki ilyen kategórában akar több hektárnyit művelni. Meg egy kis támogatással olcsóbb is lehet, mint az MTZ.
Válasz #720. hozzászólásra
Haverom vett egy 120 lovas körüli JD-t 26,5 millióért pályázatra. Namost! A JD-ért esetleg adnék annyit (mondjuk, ha megháborodnék), de a kínai hulladékért még akkor se adnék nemhogy 8,3-at, hanem semmit sem. Ha 120-as traktor kell,akkor az MTZ lemezburkolatos 120-asa igen igen jó választás. Nagyon jól eltalált gép és viszonylag jó az ára is.
Válasz #720. hozzászólásra



Innyggyé van.
Válasz #720. hozzászólásra
Nooormális???????
Ehhez a topikhoz régen nem szóltatok ....
Nekem jött ma egy ajánlat az YTO x 1204-re.
8.3 milla +fa (ajándék klímával).
Ha valakinek van ilyen, vagy hasonló írjon már róla.
Köszönöm...
Szia
Mint írtam még épphogy megvolt az első szervíz eddig nem lehetett nagyon terhelni.
Az egyik ismerősöm 3 éve használja az övét, nagyon meg van vele elégedve...
Válasz #717. hozzászólásra

Szia!
Eddig vélemény róla? Erő stb.
Én is gondolkodom ilyenben
Válasz #716. hozzászólásra

Jól megy...igaz, csak most volt nemrég az első szervíz megcsinálva...60 üzemóránál tartok
beváltak az Yto-k hogy mennek ?
Válasz #714. hozzászólásra
Hát az LTZ -t nem nagyon szeretik szerelgetni ,a szerelő barátom inkább az MTZ - szereti javítani! Tényleg nehéz eladni ő is azt mondta!
Válasz #708. hozzászólásra
Hol? Én a nyomorult LTZ-t 8 évesen adtam el és előtte 7 évig árultam.
Válasz #708. hozzászólásra
Jól szét kaptátok ,sikerült megcsinálni?Biztos sokba fájt!
Válasz #711. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=wY_FtyAIzGI&feature=channel
Válasz #708. hozzászólásra
Erre a vidire gondolsz?
http://www.youtube.com/watch?v=wY_FtyAIzGI&feature=channel
Válasz #708. hozzászólásra
Akkor jól bevált a masina !
úgy nézem, hogy hipp-hopp 5,4M lett a 80 lovas netto ára. ez is emelkedik... :((
Válasz #699. hozzászólásra
Azt a traktort megnézheted a jutubon ugyan is mert nálam van 10 éve Jani
Én is kíváncsi vagyok mi a helyzet az Yto-val.


Mi a helyzet az yto-al jól muzsikálnak???Nagyon pang a topic.
Szép, csak túl rövid a film...de valóban a YTO van átkeresztelve
Mikor a márkás YTO-t is átmatricázzák.:
Válasz #685. hozzászólásra
Lett-e vmi eredmény, hogy mi a baj?
Válasz #701. hozzászólásra
Tavalyi vihar mindent vitt és szeretnék elköltözni. Ide lehetőleg nem építkezem. Jók a gépek, csak karbantartási munka van szinte. Amit kell munkagépeken meg nyáron csinálok. Az idén rendbe tettem a vontatott tárcsát, kis ekét, stb, de maradt jövőre is.
Válasz #696. hozzászólásra
1x kuplungoztunk 1 mtz-t kint -5 ben és vesemedence gyulladást kaptam, na a következő nyáron már állt a műhely, nem nagy kb, 12*5 m-es de a traki meg a pót befér, meg a munkagépeink is. Körjárat van mindkét végén ajtóval és FŰTHETŐŐŐŐŐŐŐ űrészporos kálya még izzik is!!!! és megforr rajta a borocska, meg megsül a gesztenye is a platnin miközben megy a meló -10 ben is sikerült már +15 körül csinálni és abban már eldolgozgat a manusz.
Műhelyt kell építeni, fűthetőt
Válasz #698. hozzászólásra



Itt, meg Bácsban meg adhatták volna neki a ,,Sivatagi vihar" régiónevet.
Válasz #698. hozzászólásra






Képzelheted, milyen díj volt az............
Gyogyiztak már ezek a végén mindennel. Még díjat is kapott a VTZ egyszer Bábolnán....
Válasz #697. hozzászólásra




De nekem az Iveco motoros Tornádó tipusnév jött be
Válasz #688. hozzászólásra
Ja most jut eszembe, hogy Magyarországon a kései LTZ-k már 550-es MTZ motorral, és JUMZ motorral is voltak szerelve.
http://www.panoramio.com/photo/46751291
Válasz #694. hozzászólásra
Persze, megcsinálom én, de nem szeretek szerelni, főleg hidegben.
Válasz #692. hozzászólásra
Ja és a ,,gránát vágjon bele!" is el szokott hangzani...
Válasz #692. hozzászólásra
, nem szabad így hozzá állni, mindenre van megoldás, de az endoszkópos motordiagnosztika nem hülyeség, sok melót, meg lóvét meg lehet vele menteni.
Válasz #674. hozzászólásra

nem dicsekvés, kényszer volt, de az biztos hogy a mai mtz-k már nem bírnák ki ugyanezt.
Válasz #691. hozzászólásra

Az én verzióm ilyenkor mindig a felgyújtás, vagy az ,,atomot neki" gondolatsorral kezdődik....
Válasz #685. hozzászólásra
Létezik endoszkópos motordiagnosztika, bontás nélkül ill, min bontással megtudnak mindent mondani ami belül van, porlasztó helyén, vízcsövön, szívó csövön, kip. csövön, nívó pálca helyén, stb, bemegy a mikrokamera és mindent lát. Hasonló mint a humán gyomortükrözés. tehát vagy bontani, vagy endoszkóp.
Válasz #688. hozzászólásra

Írtam ilyet? Vagy mit ittál?
Válasz #687. hozzászólásra
aza baj hogy mindenki azt hiszi a nyugatira hogy olyan mint az mtz benne hagyom a vizet még azt is kibirja ez a hiba!!! mtz je volt valakinek erre vesz egy nyugatit mindent ugy csinál mint az mtz n és akkor csak les hogy most ez is elromlott rajta ez is szar akkor ez az egész szar!!! és akkor szidjuk a nyugatit!!! az ilyenek dolgozzanak mtz vel !!!!
Válasz #687. hozzászólásra




de az ltz-ből leengedted a vizet?
Válasz #684. hozzászólásra

Én meg arra gondoltam, amikor az LTZ-t vettem, hogy összkerékhajtás (50-es után), meg nagyobb lóerő, meg ÚJ. Egy a baj:ezeket a cocialista barkácsüzemeket nagyívben elkerülte a verseny, ami rákényszerítette volna őket a normális minőség meggyártására. Záhonytól keletre nem nagyon van ilyen verseny... Na úgyhogy ha már xart kell venni, akkor inkább az olcsó szervizelés, meg alkatrész ár=MTZ. Amikor kellet egy nyomorult nyomócső az LTZ-hez, akkor nem volt sehol. Úgy kellett MTZ nyomócsövet rátákolni.
Válasz #685. hozzászólásra
Van a blokk bal oldalán is leeresztő csap vagy esetleg a jobbik esetben olajhűtő tömítés miatt is belefolyhatott a víz!
Válasz #683. hozzászólásra
megpróbálom köszi a javaslatot!
Válasz #681. hozzászólásra
Jó persze az újban meg az ismeretlenben benne van a rizikó az biztos. De annak idején fater úgy gondolta amikor ezt választotta hogy ha 1 cég gyárt teherautót,többfajta építőipari gépet, buszt stb. és ráadásul több mint 50 éve megvan az nem lehet annyira szar. Meg korábban 1-2 kerti kistraktor ami kínai volt nagyon sok gazdánál gond nélkül működött
Vedd le az olajteknőt, és ugy próbáld meg felönteni vizzel és közben sasold hogy hol kezd el folyni hátha látsz valamit.
Válasz #680. hozzászólásra
Jókat kacarászok magamban.
Én nagyon szeretem a bajuszodat húzgálni.
Válasz #679. hozzászólásra
Én egyszer égettem meg magam egy LTZ-vel. Elég volt az ,,innovatív" traktorvásárlásból. 8 évesen adtam el bagóért 1000 órával úgy, hogy 7 évig árultam. Ha 2000-ben MTZ-t veszek az LTZ helyett, sokkal jobban jártam volna és mai napig meg lenne.
Válasz #676. hozzászólásra




ha szerelő vagyok és sok a munka ,este 7kor nekállok és 11-re megvan,és reggel dolgozhat,ennyi ,csak a hülyeséget szajkózni,és a nyugatit a szájára venni,mert sajnálja saját magátol a kényelmetmeg a kultúrált munkát,ez mindig kiakaszt tudjátok jól