Üdv!
Én is jártam így, és nekem a munkahenger karmantyúja ment szét.
Ha nagyon kopot, vagy netán rozsdafoltos, fel kell csiszolni.
Egy erősebb peremű karmantyú- tömítés- jobban bírja.
Nekem egy EO tolólaposé van benne, nagyon jó!
Ja, kis esztergályos meló kell hozzá.
Utána meg kell nézni a biztonsági szelepeket .
2 van belőlük.
Remélem jó lesz!!
Tiszteletem az uraknak! Olyan gondom akadt, hogy a munkaeszközt elkezdte engedni a hidraulikám egyik napról a másikra. Emelni is csak teljes gázadásra emel. mielőtt szétszedném gondoltam írok hátha adtok nekem valami tippet mi lehet a gond. Ha a hidraulika kört használom akkor meg szinte alapjáraton kell hogy járassam ahhoz hogy emeljen pl. pótkocsi billentésnél.
Lehetséges hogy nyomástartó szelep? vagy a munkahengerbe kinyomta a tömítő gyűrűt? vagy talán a hidraulika szivattyú?
Ha nem forog a tlt, akkor a bronzperselyen forgó fogastengely hajtja meg a szivatyút. Ha az elkopik, drágább móka lesz, mint a csapágyak cseréje.
Aki szerelt már difiházat, tudja miről van szó.
Én mindig a kardántengelyen keresztül használom.
Kímélni kell mert egy KINCS !
Szia Adorex! 1973-ban kezdtem trktorozni egy Z3011-en.A TSZ-ben a gépesíto utasítására motorolajat tettem a sebváltóba gondolm a gyártó ajánlása szerint.Iskolai tanulmányaim alatra is úgy emlékszem,hogy a Z3011 és Z4011 sebváltójába motorolaj megy.A további tipusoknál a Z5611-tol a sebváltóba sebváltóolajat kell tenni az az
PP90-est.Muszaki irodalommal nem rendelkezem mivel szuleim háza padlásán maradtak a régi feljegyzéseim,de remélem az emlékezetem nem csal.Mellékesként megemlítem
a DH113/POKLAJN/báger hidraulikájába a gyártó szerint motorolajat M3AD-kellett tenni,és a DH112/POKLAJN/-ba pedig hidraulikus olaj OTH3-van.Tisztelettel Kiskér.
3011-es hidraulika: Ma végeztem vele, 2szer is leszedtem a difi ház fedelet meg a sebváltóét is. Szóval az egész úgy működik,(a TLT váltó karnak 5 állása van, a 0 az a középső lefele kettő és felfele is kettő. A felfelé 2 csak úugy működik ha a jobboldai terepváltókart üresbe az az középső állásba teszm és a sebváltót valamejik sebessébe teszem így a TLT nem forog viszont a hidralika működik. Ha a jobboldali terepváltókart bekapcsolom akkor szántásnál a TLT nemforog viszont a hidralika szuperűl dolgozik, ha viszont a semlegestől lefele kapcsolok akkor a meghajtást igénylő gépek mint rota, fűkasza,permetező, akkor a tengely is forog és a hidralika is jól dolgozik.
Szia Kavics64! A Zetor3011 sebváltója és hátsóhídja egybe
van kotve ami az olajat illeti,és motorolajat használtunk
benne.Tudok Szlovákiában két magyarul is beszélo uzletest
akik elvileg, szerintem tudhatnánaak segíteni.Ha érdekel
írj és én elkuldom a telefonszámukat.Ami a kerékméreteket illeti per pillant nincs kézkozelben
muszaki adatokat tartalmazó konyvem ha találok valamit akkor írok.Tisztelettel Kiskér.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy 12145 ös zetor ami télen lett felújítva (hüvely,dugó,gyűrű,hengerfej,adagoló,porlasztó) azóta 41 üzemóra van benne. Ma kezdett el kopogni a motorja amikor odalépek neki és ,hogy akkor most ilyenkor a csak a hajtókar csapágyakat kell cserélni mert arra vetek ,hogy az az oka a kopogásnak. A segítő válaszokat előre is köszönöm szépen!
Helló mindenkinek, zetor 3011-hez kellene néhány műszaki adat,a gépkönyvében nem szerepelnek, ha lehet és tudja valaki leírhatná az összeset , ami fontos lenne ,kisebb kereket hogy lehet rá szerelni hogy a műszakin is elfogadják ,eredeti 28-as gumit eddig csak horror árakon találtam 26-24 esetleg, a krísztál első felnije stimmel a felni csillagra,milyen olaj kell a váltóba ,egyben van a hátsóhíddal vagy külön van, mennyi időnként kell az olajat cserélni, a vonófejet mit fogadnak el a műszakin és egyáltalán mit néznek mit kell javítani hogy átmenjen a vizsgán, hol lehet alkatrészeket venni ehhez a géphez ,szlovák is jó,Salgótarján,Miskolc közelében
sziasztok lenne még egy gondom nem igazán sikerül az élőtöltést beállítanom nem e volna valami egyszerű módszer a helyes be állításhoz!!!!!! elöre is köszönöm
sziasztok!!
tudna valaki segíteni nekem!
van egy 1962-es Zetor 3011-esem és szeretném meg tudni hogy mennyi a szelep hézag a kipufogó és a szívó szelepnél mert szeretném a gyári értékre állítani
előre is köszönöm
23 Liter + 4 Liter, lejtős terepen hidraulikával végzet munkánál.
Hivatalosan ennyi olaj kell bele, a nívó pálcán a két vonal úgy 3-4 centi távolságra van egymástól de ha még szükséges pontosabban le tudom mérni.
Olyan problémám lenne hogy elhagytuk a váltó nívópálcáját és nem tudom mennyi olaj kell bele. Esetleg tudna nekem valaki egy méretett mondani a nívó nyílástól minimum és maximum jelölés hány mm-re kell lenni? Zetor 3011. Előre is köszönöm!
Tisztelt fórumozók!
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy a 3011 zetor adagoló meghajtótengely tárcsám eltört egyszer hegesztettük de nem bírta sokáig. Hol lehet ilyen tengely kapni?? A fibernek kellet volna eltörni nem a vasnak. Nagyon fontos lenne a segítség, aki valami infóval tud szolgálni, írjon a eszterga79@gmail.com
Válasz #6. hozzászólásra
Heló
Arra lennék kiváncsi, hogy lehetne egy 2511 zetort keskenyebbre épiteni és a magasságát csökkenteni valamelyest, pl a 2023 lánctalpas lehajtását használni a nyomtáv csökkentésére, kisebb felniket használni, stb ehez kellenének ötletek,úgy hogy a műszaki vizsgán is átmenjen. Előre is köszönöm
A zetor 3011 hidraulika problémája, miszerint a kuplung pedál kinyomásánál azonnal leejti a munkagépet az okozta, hogy a vezérműtömbe a differenciál szelepen lévő gumigyűrű kopott volt, illetve a visszacsapó szelep le volt ragadva. Jobb híján a kiszerelt vezértömböt víznyomással átmostuk és a szelepek alól a szennyeződés kimosódott és a gumigyűrűt újra cseréltük. Ennek következtében a leírt hiba során jelentkező hidraulika emelgetése megszűnt.
Remélem valakinek hasznosak az infók, nekem is elkeltek volna.
Jónás Miklós írta az alábbi üzenetet, segítsen aki tud!
Tisztelt fórumozók!
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy a 3011 zetor hidraulikája a kuplung pedál kinyomása után, miért ejti le a munkagépet? A munkahengerbe a karmantyú új. Nagyon fontos lenne a segítség, aki valami infóval tud szolgálni, írjon a micu69@freemail.hu címre.
Válasz #10. hozzászólásra
Köszönöm!
#1. hozzászólás, KEGE küldte be 2011-05-17 11:38:25-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
KEGE
V.ki keresett ZETOR 3011.traktor karok állásáról infót!
Ha érdekli még a KEGE@citromail.hu-ra írjon és küldöm a dokumentációt!
Van valakinek rajza a hidraulikáról?
A karok állását magyarázó leírás sokat segít. Én 30 éve javítok Zetor 3011.-eseket.
Mára már csak hobbi gép!
3 hete volt műszaki vizsgán de sokan megcsodálták.
A maga korában korszerű gépnek számított.Ilyen fékmegoldás.....
Ragad az útra.
444 hozzászólás
Válasz #43. hozzászólásra

Üdv!
Én is jártam így, és nekem a munkahenger karmantyúja ment szét.
Ha nagyon kopot, vagy netán rozsdafoltos, fel kell csiszolni.
Egy erősebb peremű karmantyú- tömítés- jobban bírja.
Nekem egy EO tolólaposé van benne, nagyon jó!
Ja, kis esztergályos meló kell hozzá.
Utána meg kell nézni a biztonsági szelepeket .
2 van belőlük.
Remélem jó lesz!!
Tiszteletem az uraknak! Olyan gondom akadt, hogy a munkaeszközt elkezdte engedni a hidraulikám egyik napról a másikra. Emelni is csak teljes gázadásra emel. mielőtt szétszedném gondoltam írok hátha adtok nekem valami tippet mi lehet a gond. Ha a hidraulika kört használom akkor meg szinte alapjáraton kell hogy járassam ahhoz hogy emeljen pl. pótkocsi billentésnél.
Lehetséges hogy nyomástartó szelep? vagy a munkahengerbe kinyomta a tömítő gyűrűt? vagy talán a hidraulika szivattyú?
Válasz #40. hozzászólásra


Hali!
Ha nem forog a tlt, akkor a bronzperselyen forgó fogastengely hajtja meg a szivatyút. Ha az elkopik, drágább móka lesz, mint a csapágyak cseréje.
Aki szerelt már difiházat, tudja miről van szó.
Én mindig a kardántengelyen keresztül használom.
Kímélni kell mert egy KINCS !
Szia Adorex! 1973-ban kezdtem trktorozni egy Z3011-en.A TSZ-ben a gépesíto utasítására motorolajat tettem a sebváltóba gondolm a gyártó ajánlása szerint.Iskolai tanulmányaim alatra is úgy emlékszem,hogy a Z3011 és Z4011 sebváltójába motorolaj megy.A további tipusoknál a Z5611-tol a sebváltóba sebváltóolajat kell tenni az az
PP90-est.Muszaki irodalommal nem rendelkezem mivel szuleim háza padlásán maradtak a régi feljegyzéseim,de remélem az emlékezetem nem csal.Mellékesként megemlítem
a DH113/POKLAJN/báger hidraulikájába a gyártó szerint motorolajat M3AD-kellett tenni,és a DH112/POKLAJN/-ba pedig hidraulikus olaj OTH3-van.Tisztelettel Kiskér.
3011-es hidraulika: Ma végeztem vele, 2szer is leszedtem a difi ház fedelet meg a sebváltóét is. Szóval az egész úgy működik,(a TLT váltó karnak 5 állása van, a 0 az a középső lefele kettő és felfele is kettő. A felfelé 2 csak úugy működik ha a jobboldai terepváltókart üresbe az az középső állásba teszm és a sebváltót valamejik sebessébe teszem így a TLT nem forog viszont a hidralika működik. Ha a jobboldali terepváltókart bekapcsolom akkor szántásnál a TLT nemforog viszont a hidralika szuperűl dolgozik, ha viszont a semlegestől lefele kapcsolok akkor a meghajtást igénylő gépek mint rota, fűkasza,permetező, akkor a tengely is forog és a hidralika is jól dolgozik.
Válasz #38. hozzászólásra



Miért használtok sebváltóba és hidraulikával egybeépitett diferenciálmübe motorolajat
Szia Kavics64! A Zetor3011 sebváltója és hátsóhídja egybe
van kotve ami az olajat illeti,és motorolajat használtunk
benne.Tudok Szlovákiában két magyarul is beszélo uzletest
akik elvileg, szerintem tudhatnánaak segíteni.Ha érdekel
írj és én elkuldom a telefonszámukat.Ami a kerékméreteket illeti per pillant nincs kézkozelben
muszaki adatokat tartalmazó konyvem ha találok valamit akkor írok.Tisztelettel Kiskér.
Válasz #36. hozzászólásra
ugyanannyi melegen 3bar
Válasz #35. hozzászólásra
Melegen vagy hidegen? Azelott mennyi volt mielott elkezdett kopogni?
Válasz #34. hozzászólásra
3 bar az olajnyomás
Válasz #33. hozzászólásra
Szelepek? Mérjél olajnyomást. Mert ha a hajtokar csapágy akkor az olajnyomás is elszalad.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy 12145 ös zetor ami télen lett felújítva (hüvely,dugó,gyűrű,hengerfej,adagoló,porlasztó) azóta 41 üzemóra van benne. Ma kezdett el kopogni a motorja amikor odalépek neki és ,hogy akkor most ilyenkor a csak a hajtókar csapágyakat kell cserélni mert arra vetek ,hogy az az oka a kopogásnak. A segítő válaszokat előre is köszönöm szépen!
Válasz #29. hozzászólásra
lazíds le az adagolót és billentsd meg befelé..nekünk is ugyanez volt és azóta kivállóan működik :DD
bocsi lemaradt hogy előre is köszönöm a segítséget!
Helló mindenkinek, zetor 3011-hez kellene néhány műszaki adat,a gépkönyvében nem szerepelnek, ha lehet és tudja valaki leírhatná az összeset , ami fontos lenne ,kisebb kereket hogy lehet rá szerelni hogy a műszakin is elfogadják ,eredeti 28-as gumit eddig csak horror árakon találtam 26-24 esetleg, a krísztál első felnije stimmel a felni csillagra,milyen olaj kell a váltóba ,egyben van a hátsóhíddal vagy külön van, mennyi időnként kell az olajat cserélni, a vonófejet mit fogadnak el a műszakin és egyáltalán mit néznek mit kell javítani hogy átmenjen a vizsgán, hol lehet alkatrészeket venni ehhez a géphez ,szlovák is jó,Salgótarján,Miskolc közelében
igen az elötöltésröl van szó nem igazán sikerül beállítani ugymond fehérel meg nem is igazán égeti él az üzemanyagot csak talán a harmadik henger
vagy is élőtöltést....
Válasz #26. hozzászólásra
Mire gondolsz hogy nem sikerül beállítanod az elő töltést?
üdv.:N/A
sziasztok lenne még egy gondom nem igazán sikerül az élőtöltést beállítanom nem e volna valami egyszerű módszer a helyes be állításhoz!!!!!! elöre is köszönöm
köszönöm a segítséget
!!!!

A gyári hézag hidegen:
Szívó szelepnél: 0,20 mm
Kipufogó szelepnél: 0,30 mm
üdv.:N/A
sziasztok!!
tudna valaki segíteni nekem!
van egy 1962-es Zetor 3011-esem és szeretném meg tudni hogy mennyi a szelep hézag a kipufogó és a szívó szelepnél mert szeretném a gyári értékre állítani
előre is köszönöm
Válasz #21. hozzászólásra
Köszönöm szépen az infót ennyi elég lesz!
Üdv: Gabi
Válasz #18. hozzászólásra
23 Liter + 4 Liter, lejtős terepen hidraulikával végzet munkánál.
Hivatalosan ennyi olaj kell bele, a nívó pálcán a két vonal úgy 3-4 centi távolságra van egymástól de ha még szükséges pontosabban le tudom mérni.
üdv.:N/A
Válasz #19. hozzászólásra
Igen át lehet építeni, létezik úgynevezett 3045-ös kivitel ami annyit tesz hogy van első kerék meghajtása is a gépnek, a többi része azonos a 3011-el.
Üdv. fórumozók!
A 3011-est át lehet építeni össz kerekesre?
Olyan problémám lenne hogy elhagytuk a váltó nívópálcáját és nem tudom mennyi olaj kell bele. Esetleg tudna nekem valaki egy méretett mondani a nívó nyílástól minimum és maximum jelölés hány mm-re kell lenni? Zetor 3011. Előre is köszönöm!
Válasz #16. hozzászólásra
Tisztelt Bittner Úr!
Szlovákiában minden alkatrészt kaphat minden tipusú Zetorhoz,tudok elérhetőséget adni.
Tisztelettel Guttmann Gábor 06705717212
Tisztelt fórumozók!
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy a 3011 zetor adagoló meghajtótengely tárcsám eltört egyszer hegesztettük de nem bírta sokáig. Hol lehet ilyen tengely kapni?? A fibernek kellet volna eltörni nem a vasnak. Nagyon fontos lenne a segítség, aki valami infóval tud szolgálni, írjon a eszterga79@gmail.com
Válasz #6. hozzászólásra
Heló
Arra lennék kiváncsi, hogy lehetne egy 2511 zetort keskenyebbre épiteni és a magasságát csökkenteni valamelyest, pl a 2023 lánctalpas lehajtását használni a nyomtáv csökkentésére, kisebb felniket használni, stb ehez kellenének ötletek,úgy hogy a műszaki vizsgán is átmenjen. Előre is köszönöm
Tisztelt fórumozók!
A zetor 3011 hidraulika problémája, miszerint a kuplung pedál kinyomásánál azonnal leejti a munkagépet az okozta, hogy a vezérműtömbe a differenciál szelepen lévő gumigyűrű kopott volt, illetve a visszacsapó szelep le volt ragadva. Jobb híján a kiszerelt vezértömböt víznyomással átmostuk és a szelepek alól a szennyeződés kimosódott és a gumigyűrűt újra cseréltük. Ennek következtében a leírt hiba során jelentkező hidraulika emelgetése megszűnt.
Remélem valakinek hasznosak az infók, nekem is elkeltek volna.
Üdv Micu!
Jónás Miklós írta az alábbi üzenetet, segítsen aki tud!
Tisztelt fórumozók!
Szeretném a segítségeteket kérni, hogy a 3011 zetor hidraulikája a kuplung pedál kinyomása után, miért ejti le a munkagépet? A munkahengerbe a karmantyú új. Nagyon fontos lenne a segítség, aki valami infóval tud szolgálni, írjon a micu69@freemail.hu címre.
Tisztelettel Micu.
ha a gardán be van fékezve akkor nem emel a hidraulika
Válasz #10. hozzászólásra
Köszönöm!
#1. hozzászólás, KEGE küldte be 2011-05-17 11:38:25-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
KEGE
V.ki keresett ZETOR 3011.traktor karok állásáról infót!
Ha érdekli még a KEGE@citromail.hu-ra írjon és küldöm a dokumentációt!
Válasz #9. hozzászólásra




ide kellett volna irányitani
Válasz #6. hozzászólásra

Nézz be a Zetor topikba ott egy email cím.
Válasz #7. hozzászólásra

nem én 

Sanyiiiiiii
Van valakinek rajza a hidraulikáról?
A karok állását magyarázó leírás sokat segít. Én 30 éve javítok Zetor 3011.-eseket.
Mára már csak hobbi gép!
3 hete volt műszaki vizsgán de sokan megcsodálták.
A maga korában korszerű gépnek számított.Ilyen fékmegoldás.....
Ragad az útra.
Válasz #1. hozzászólásra
a terepváltó melletti kar teljesen lenyomva akkor megy a gardán, jobb oldalon ülés melletti felső kart felfelé húzva emel lefelé nyomva ereszt le
Hali!
Baloldali kar teljesen lenyomva!
Csak így hajt a kardán és hidraulika egyszerre.
Az a gondom, hogy rotázás közben nem akar ahidraulika emelni,csak ha átváltom kihajtás kart.
Válasz #1. hozzászólásra

pl???
Most vettem egy 3011 -es zetort ,de nem igazán igazodom el a hidraulika és gardán kihajtáson.
Volna egy pár kérdésem.