Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 619 Ft EUR 412.2 Ft USD 390.32 Ft CHF 444.05 Ft GBP 498.01 Ft

Fórum

Becenév: kavics64
Csatlakozott: 2011-09-12 10:53:20
Utolsó belépés: 2019-05-05 10:53:06
Fórum hozzászólás: 239

Fórumhozzászólásai

Előzmény: trikolor5 #44 hozzászólása


Akkor ezek szerint nincs is a 115 lóerő körüli kategóriában egy normális traktor sem ! ? smile cursingsmile cursing

Előzmény: mtz1221 #40 hozzászólása



Akkor mi a megoldás ? Valami traktort venni kell ezzel nem tudom meddig tudunk még menni ! smile sweatdrop

Helló mindenkinek ! IMT 1 fejes ekéhez keresek ekevasat ,vagy mihez passzol az ekevasa ,vagy mivel lehet helyettesíteni amit magyarban is lehet venni ? Előre is köszönöm !smile hammer

Vigyázni kell a japán gépekkel ,mert a csapágyak bennük kb 5000 órát bírnak ,pontosan meg vannak tervezve és ha lejár az óra idejük törnek mint a ropi ! Mi szívunk épp a Kubotával ezek miatt ! Ebben az évben azt lehet mondani csak javítás volt rajta !smile cursing

Előzmény: somlyaigbi9 #11233 hozzászólása



Olajszint rendben van ,szűrő nincs eldugulva ?

Előzmény: Hali Laci #11218 hozzászólása

Csak az a baj a nyugati traki is ugyanolyan szar a csapágyak törnek azokban is a gombnyomásos váltó meg kb 5000 óra után úgy halott ahogy van ! Egy nagy márka épp most vérzik el ,ebben az évben többet állt mint ment, váltójavítás kb 3-4 misi ,most meg épp az irányváltóval küzdenek a szervizesek ,tegnap nem lett belőle semmi csapágy törése volt ,kicserélték és újra csapágy hang halható valahol a váltóból ,felújítás után 50 órával kb ! Olyan gépet kell keresni ami kézi váltós és házilag javítható, a többi csak pénztemető hiába kerül 30 millióba . Újabban az a divat kezd kialakulni ,eladják a modern gépeket és keresik a régi traktorokat ,mert azok házilag is javíthatók ,nem kell a szervíz hozzá 170 ezerért kiszállással + a többi alkatrész tetemes ára ! Amerikában már a Jodeere trakikból is a 4650 és társai a menők és egy új traki árát adják egy 30 éves traktorért ,ezeket ugyan is házilag is meg lehet javítani és nincs bennük elektronika !smile thumbupcool

Előzmény: picipityu #1677 hozzászólása



A kék füstölés ! Amit leírtál az a jelenség az adagoló hibája ,még pedig azért múlt el mert a röpsúly az adagolóban ki van hézagolva ,namost egy ilyen hézagoló lemezed eltört és kidobta amit a röpsúly elkapott és a ház falához szorított és ennek következtében nem volt a fordulat szabályozva ,némiképp túltöltött és az elégetlen gázolaj jelent meg a kipufogón ! A megszünés meg azért lett a darabok lepotyogtak a fordulatszám szabályozó ház aljára ! Én is jártam már így ! Minél hamarabb vidd az adagolóshoz el és nézesd át az adagolódat mielőtt tönkre tesz benne valamit . Nem tudom merre laksz de Hortobágyon keresd az adagolóst a debrecen felőli végén van egy tsz telep szerűség ott működik a műhelye ! Precíz ember ! smile thumbupcool

Na most legyen valaki okosabb mint én ,segítségre szorulok ! Melyik az a hidraulika szivattyú amit a 3011 Zetorba beletudok tenni és a belseje olyan megoldású amiben nincs aluminium !!!! 1 éve vettem bele újat és ma megszorult ,mert a fogaskerék benne leforgácsolta az alu csapágyat ,teleszórta a váltót és az egész hidraulika rendszert aluforgáccsal ,még azt sem tudom hogy mosom ki belőle ! A megszorulás széttörte a meghajtó fogaskerekeket is ! smile helpsmilie

Valaki megmondhatná hogyan van a kihelyezett munkahenger csöve csatlakoztatva a hidraulika fedélhez . Eddig nem sikerült a besüllyesztés miatt meghúzni a derékszögű elemet . Vagy mi van a besüllyesztésbe becsavarva ?smile surrender

Előzmény: 359trafic #1626 hozzászólása



De a porlasztókat is szedd ki ,mert nekem rosszak a tapasztalataim a csúcsokkal is ! Ha csepegnek ,vagy nem jól porlasztanak a henger melett is lefolyhat a gázolaj ! De meglátod ha kiszeded a porlasztókat és úsznak a gázolajban akkor a csúcs is hibás ! Az adagolóshoz amúgy is célszerűbb vinni a porlasztókat is . De a munkájára vállaljon garanciát is ! A zetor alkatrészekkel nincsenek jó tapasztalatim !

Előzmény: vinchi #10729 hozzászólása



Műszaki vizsga állomáson tudnak erről hivatalosan mondani valamit . De írásban kérd ,nehogy aztán mást mondjanak .

Előzmény: kajszi_71823 #1583 hozzászólása



Ki van mosva agyon még benzinnel is ,tudom a konzerváló anyag hibákat . A probléma az hogy elmegy 2-3 napot egy új és leáll, hol az egyik hol a másik ! Vagy alapjárat közelében nem megy csak kb fél gáztól fentebb lép be addig csak 2 hengeres a háromhengeres motor . Dobálja a füstöket ,rántgat a motor . Nemrég szedtem szét még talán 3 napot ment és már valamelyik henger megint csak részlegesen megy, már mindent kicseréltem vagy kicseréltettem rajta ! Az adagolóban új elemek vannak ,új fejszelepek , új fejszelep rugók ! De egyébként én a DOP150S424,vagy 428 csúcsokat használom ,jóval kevesebbet eszik mint az 525 csúcsokkal .

Előzmény: Sk Laci #1578 hozzászólása



3011-sem van de a porlasztó csúcsok a szarok ,simán kiöntöm a vadiúj csúcsból a tűt ! Nekem van még régről 1-2 darab amik használtan kerültek hozzám azokban csak a jóisten tudja mennyi üzemóra van a csúcsban még is szépen dolgoznak és nem potyog ki a tűje még most sem.

Előzmény: Buvargabi #1577 hozzászólása



De hogy jön át a határon ? Vagy menjek érte ?

Előzmény: Sk Laci #1578 hozzászólása



Igen ! Már a gázolajat is váltogatom benne de ha szar egy alkatrész akkor teljesen mindegy !

Ki hol veszi a porlasztó csúcsokat ? Állandóan baj van velük a guta ütöget ! Amelyik porlasztó csúcsból a tű kiönthető az nem való semmire sem ! A gyári illesztése 0,002 ezred ,ez már olyan passzos ha kihúzod belőle a tűt nem biztos hogy vissza tudod dugni ! Vagy használ-e valaki más gyártó csúcsát ? Minden megoldás érdekel !smile helpsmilie

Ki hol és milyen porlasztó csúcsokat vesz ? Lassan feladom a Zetort a szar minőségű alkatrészek miatt ,már mindenhol vettem de egy sem volt tartós 50-100 óra után tönkre megy leáll csepeg ! Csak olyan illesztésű csúcs érdekel amiből a csúcs tűje nem önthető ki ,az ugyanis nem való semmire ! A tű illesztése gyárilag 0,002 ezred ! Ez olyan passzos ha kihúzod nem biztos hogy vissza tudod tenni a helyére !

Helló ! Állandóan porlasztócsúcs hibánk van a csúcsok hitványsága miatt ! Mondjatok valamit honnan kéne vegyek ,vagy mik a tapasztalataitok e téren ?smile helpsmilie

És ezen gépekhez az alkatrész árakról mit lehet tudni ? Már csak azért kérdem ,mert a kínai vacakhoz egy munkahenger karmantyú 21 ezer forint ! Egy komplett munkahenger meg 73 ezer lett volna bele, és 5 év után esik szét a Dongfeng klón .

Előzmény: mgszerelo #10377 hozzászólása



Agrobíró szerintem tud küldeni .

A 3011-hez keresek legalább 3 darab fejszelep rugót 9mm a külseje és 16mm a hossza kb . A legrégebbi adagolóhoz való .

Előzmény: A.I. #10357 hozzászólása



Ezt én úgy mondanám a beszállító alkatrészei nem a hosszú élet titkai ! Ezen nem sokat volt más a gazdán és rajtam kívül ! Szántás közben kiértem a barázda végére ,megfordultam és amikor vissza álltam és letettem az ekét már recsegett is ! Egy csapágy tört benne darabokra .

Előzmény: tibor.torda #400 hozzászólása



Agrobiró tud segíteni !

Előzmény: Hús Futár #10353 hozzászólása



Nem igen terveznek többre sajnos ! Én japán traktorral járok és az is meghalt már 4000 óránál és több hiba is van benne jelenleg is ! Valami nagy bajok vannak a gépekkel mert igen rövid idő az amit zavartalanul tudnak teljesíteni.

Na ilyen traktort ne vegyen senki se ! Az alkatrész árak horror a hidraulikus munkahenger felújítása ,a munkahenger a dugattyú , a karmantyú hozzá 76 ezer ! 70mm átmérőjű még házilag sem tudja az ember átalakítani 70 méretben nincs semmi hasonló amiből meg lehetne esztergálni ! Az első hidat is javítani kellene már meg sem merem kérdezni mibe kerülne hozzá a javító anyag ! 6 éves gép ! Több száz ezret kéne rákölteni jelenleg . smile cursingsmile cursing

Előzmény: _NB_ #75 hozzászólása



A nagy baj az ,ezek egyike sincs látható helyen ,csak bontással lehet megnézni ,a csere meg egészen bonyolult !smile confused

Eléggé halott fórum ! LGW 30 lovas traktor hárompontja állandóan leereszt ,nem bírja tartani a munka eszközt . Mit nézzek meg rajta . smile helpsmilie

Láttam az előbb a porlasztók voltak a témák ! Gázolajat nem csak az adagoló elemek tudnak az olajba juttatni hanem a tápszivattyú is ! Alternatív porlasztó csúcsot használ valaki ? mifélét ? A DOP rendszerűek egy gagyik szart sem érnek ! A BOSCH DLLA 150S-ből nem jó hozzá valamelyik ? smile surrender

Előzmény: agroinformz #1502 hozzászólása



Pl a nyomáshatároló szelep golyója felverődött és be van szorulva ,nagy nyomásnál nem nyit ki.A szivattyúnál is van ilyen szelep és a vezértömbön is van egy . Nem egyformák .

Tiszta gagyi az IH eke alkatrészei ! A balos fejem még mindig működésképtelen ,a törzshöz a kormány lemez nem illik pedig már a második törzs van fent ! Már most nem tudok mit tenni kormány lemezt cserélek ! Már annyit rá költöttem erre az IH fejekre bármelyik normális gyártóét is meg vehettem volna ! Így lehet tönkre tenni egy jó márkát !smile cursing

Váltvaforgatós ekén vízszintes menet orsó, és a tengely végén 3 lyuk van mire valók ? Egy kicsit keresztben van a gép mögött ! De tippem sincs hogy lehetne irányba hozni ! Amilyen egyszerűnek tűnik ,de valamiért még sem az ,vagy rosszul gondolom az állítását ! Helló mindenkinek ! smile confused

Valaki mondja meg mi az oka hogy alig van az IH ekékhez alkatrész ! Főleg a balos cuccok a közép mélyszántó kategóriában ! Hosszú balos ekenádat nem is találtam !

Előzmény: MtzMakai #104 hozzászólása



De mi okozza ?

Látott-e már olyat valaki hogy egy féltengely ki-be csúszkál és kopog menet közben ! smile helpsmilie

Előzmény: gessztimuvek #392 hozzászólása



Kisebb kerekeket is lehet rá tenni ha nem lényeges a műszaki ,vagy lehet azt használni igy is úgy is ! A hátsó lehajtások is lehetnek más pozicióban is ! A 2023 kis lánctalpast is lehet néha találni ,azt is vissza szokták építeni gumikerekesre és az akkor keskeny traki lesz !

Előzmény: gessztimuvek #389 hozzászólása



A kipufogót jobb cserélni ,nekem is le van törve egy füle 9000 forint körül van még itthon is ! Agrobírótól tudsz árajánlatot kérni és még itt is körbenézel az árakban és utána vásárolsz a legolcsóbbnál ,de inkább eredeti Cseh legyen mint indiai vacak ! A füstölést az adagló végében ahol a hidegindító pöcökje van ott tudod megszüntetni az két csavar anya összekontrázva az vezérli a fogasléc végét meddig toljon gázolajat kicsi füst lehet ha hirtelen odarántod de utána már füst nélkül menjen ! Érdemes az ad agolót felújíttatni mert sok bajtól megmenekülsz ! A porlasztók koszolódása nem mindig a porlasztó csúcs hibája sokall inkább az adagoló elem gyengélkedése okozza ! Én is állandóan szereltem mire megértettem ha nincs nyomás a porlasztóban melegen akkor hiába állítgatom hidegen a porlasztót a próbapadon ,ott jó de a gépben már nem fog jól üzemelni ! Jó adagolós a Hortobágyon van preciz szakértő !

Előzmény: gessztimuvek #389 hozzászólása



A kardán nem nagy ügy ki lehet húzni a hátuljánál ,gondolom a csapágyazása ment ki ! Két állásban lehet használni a kardánt ,mert ezen keresztül hajtja a hidraulika szivattyúját is ,állandóan forgatja mindenki mert a külön meghajtó csőtengely állítólag hamar elkopik és ezt előszeretettel kidobják belőle ,az enyémben sincs benne ,így a kardán állandóan forog hogy a hidraulika menjen ! De jobb ha egyébként a váltó fedelet leveszed és ha már csinálod átnézed a belsejét ,a fogácsokat is kimosod a váltóházból a hidraulika szivattyút is leveszed az alján ott lesz egy nagy nyílás akkor és könnyebb lesz kitakarítani ! Ezt elküldöm !

Előzmény: konyari89 #376 hozzászólása



Agrobíró aki neked tud segíteni a magyar posta viszi házhoz és forinttal kell fizetni ! Magyarországon is van hozzá alkatrész csak jóval drágábban !

Előzmény: oattila #375 hozzászólása



15W40 tökéletes de a 10W40 is jó bele ,ez télen jobb neki !

Előzmény: ittaszetoros #372 hozzászólása



Az olajszűrőben van a nyomás szelepe ! Nézz bele ,gondolom került bele valami kosz a hengerfej pakolás lekaparásával ,és bele akadhatott ! Ez a szelep amúgy is egy betegsége ennek a típusnak !

Előzmény: G Tomi #371 hozzászólása



Az első híd mögé vannak súlyok ,az első felnibe is vannak súlyok de ha még kevés lenne a TZ4K súlyait is fel tudod fúrni az első kerekekre ,ezek kb 2 mázsa plusz !

Helló mindenkinek ! Ezekhez a kis lánctalpasokhoz hol lehet alkatrészt kapni ? Lán vezető kerék ,vízpumpa , Vagy mié van rajta , hengerfej tömítés és 3 hengeres talán ! Vagy milyen motorokat lehet beleépíteni ?smile hammer

Kellemes Karácsonyt mindenkinek ! Nem tudja valaki a gázpedál rudazatok méreteit ? Csak fél gázig tudom a pedállal nyomni neki ! Lyuk középtő lyuk középig kéne !smile thumbup

Előzmény: zetor guru #7855 hozzászólása



Már azt is cseréltem nem változott semmi ! 5db porlasztóm van a 3 hengerhez ! Tök mindegy melyiket rakom bele ! Valamelyik nap szétszedem a motort apróra ,lehet a gyűrűk a ludasok megvannak szorulva !smile confused

A porlasztó csúcsot ki honnan szerzi be és milyet használ ? smile helpsmilie

Előzmény: Gepi #1396 hozzászólása



A sebességváltó jobb oldalán a váltó nivója mellett ,a váltó fedélhez közel a fékpedál teteje magasságában keresd !

Előzmény: mtz1221 #7851 hozzászólása



Ez 160 fokos, nekem 150fokos kéne 3 sugarasban 0,30-as furatokkal Ez úgy néz ki DOP 150S 330 meg valami gyártási szám de azok nem lényegesek !smile helpsmilie

Előzmény: lorant90 #7850 hozzászólása



Ezen verzión már túl vagyok 50-szer félnapig jó és utána jó ha 1,5 henger megy a háromból !

Előzmény: csoppika #7848 hozzászólása



Ezt én is igy gondolom de mi a megoldás ? smile helpsmilie

Helló mindenkinek ! Olyan kérdésem volna az UR-1 sorozatú zetorokhoz csak PAL gyártású porlasztócsúcs létezik vagy van jobb gyártó is aminek lehet használni a csúcsait ? 10 dbjával veszem bele de olyan szarok hogy van amit már új korában sem lehet beállítani ,nem porlaszt az istennek sem hitványak ! Ami jó is néhány nap után már csepeg ! Az ezeréves DOP 150S 330-as csúcs ami vagy 30 éves még mindig jobb mint egy új !smile surrender

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Ezek a 2025-ben bemutatkozó új napraforgók! – Heti Körkérdés
Ezek a 2025-ben bemutatkozó új napraforgók! – Heti Körkérdés
Ismerd meg a jövőre termesztésbe lépő hibrideket!
Sajtóközlemény
Jó üzlet? Közel kétszeresére nőtt a különböző mákfajták vetésterülete
Jó üzlet? Közel kétszeresére nőtt a különböző mákfajták vetésterülete
Az ízletes desszertek mellett számos gyógyszerünk alapanyaga.
Loipfinger T310 fűnyíró adapter
Loipfinger T310 fűnyíró adapter

1.900.000 Ft

Loipfinger FLM5H4 - Frontfüggesztésű fűnyíró adapter
Loipfinger FLM5H4 - Frontfüggesztésű...

900.000 Ft

Rakodó felfogatás átalakító adapter,  minden rakodóhoz
Rakodó felfogatás átalakító adapter,...

630 EUR

Sulky forgóborona
Sulky forgóborona

3.390.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]