Sziasztok!
Új vagyok itt, segítségetekre lenne szükségem!
Zetor szerelőt keresnék, talán itt olvastam régebben, hogy Szolnok környékén van valaki öreg szaki.
3011 es motort szeretnék összerakatni vele.
Előre is köszönöm, Péter
Válasz Filler #11172. hozzászólásáraNefêlj, bírni fogja, viszont én Lacival ellentétben kerülöm a szilikont, csak papírtomitest használok, gyári. Előtte kicsit megzsirzom, h megpuhuljon és kész. Nem szabad engedni e, ha mégis, akkor már valami ferde, vagy kopott.
Válasz Sk Laci #11171. hozzászólásáraEgész nap dolgoztam így hamar észre vettem. Kb 20 percig csepeghetett. Ha csapágyon van akkor az a csapágy akkor lehet kuka nálam eléggé mozog sajnos így is kínozzam még ?
Válasz Filler #11170. hozzászólásáraSokat ment olaj nélkül?
Ha nem:
-húzzad meg a csavarokat, nézzed meg a mágnest milyen és mennyi fémtörmelék van rajta, és ha nem veszélyes tegyél bele olajat, és mehet a munka tovább. Az a 6 ha nem nagy kihívás.
Munka után lehet elég lessz a tömítést kicserélni az agyon.
Használj szilikon tömítést, a papírt felejtsed el.
A kardány felől a bemenő tengely csapágyon van nem perselyen!
16245 első reduktor háznak a külső 12es csavarjai fellazultak és elkezdte kiengedni magából az olajat a papír tömítéseknèl. A kardán behajtásnál is van lógás gondolom a persely is kopott. Az lenne a kérdésem hogy 6ha tárcsázás lenne még. Olaj feltöltés után nyúzhatom vagy inkább kezdjük el szerelni?
Válasz csola87 #11167. hozzászólásáraRomàniaba , van egy oldal , ahol pàlyàzatos àrakal vannak felrakva , ezek àltalàban alap felszereltsègüek. Ott a Proxima 110 CL 51 ezer Euro. Viszont ha zsebből veszed szerintem , egy 10% ki lehet alkudni belőle.
Amugy en sokallom ezt az àrat , a Case IH farmall 95A , 42 ezer.
Nem tudja valaki, hogy a Zetor Proxima CL100 traktor milyen áron megy mostanság? E-mailben nemigen kaptam választ árajánlat megkeresésre, nem valószínű h Zetort veszek, de érdekelne mégis kb hol vannak most árban.
Egy kérdésem lenne a zetor servo kormány tartályába a szűrö a szívo vagy a vissza dobo ágon van valaki elmagyarázná tartályba hogy van elhelyezve a szűrö?
Válasz Lacihunt84 #11158. hozzászólásáraTeoretikusan a traktor jobb oldalán az első futómü felett a motor előtt.
Bocs, hirtelen nem tudom megmondani, minek hívják a traktornak ezt a részét.
Teknőn ami az első hidat fogja.
Válasz kajszi_71823 #11154. hozzászólásáraAz öreg Zetor 6701 motorba ami a z UN 53/2 van belettem a JD 50 pluszos olajat.
Tetszik neki
Lehet a DH 112 is megkapja. Ugyan olyan motorran van szerelve, mint az UN.
Elég 2 fajta motorolajat otthon tartani, nem kell 6-8 fajtát.
Nagy árkülönbség nincsen.
Az M6AD-ről megvan a véleményem. De nem pozitív. Motorfürész lánckenésére megfelel....
Válasz i.2002 #11151. hozzászólásáraSzívó, vagy turbós? Szívónak M6AD, turbósnak M7ADS, a gyári olaja. A nívopalcan rajta kell lennie a jelzésnek, ha összkerekes akkor a 45os jelzést figyeld, ha nem akkor a 11est. Kb. 22-24 liter megy bele.
Válasz Buvargabi #11147. hozzászólásáraA netes csavar nyomaték az nulla a hengerfej csavaroknak
Pl liebherr M14x xxx táblázati nyomaték a 200at se éri el és mire lehúzod nyomatékra fokra 330nm lesz
Várni a lépcsők között csak akkor szoktam ha előírás
Amúgy szépen sorba haladok ,nem kapkodva de ahogy befejeztem az egyik lépcsőt folytatoom a következővel
Semmit nem befolyásol
Inkább az érne többet ha megvolna síkolva legalább a hengerfej sok mezei szerelő azt se tudja mi az ha meg azt mondom hogy még s blokkot is ki kell venni mert az is szar jo volna azt is csak pislognak hogy azt minek ilyenröl nrm hallottak hogy a blokk rossz tud lenni
Köszörű kővel megtolom párszor ha rossz már mutatja is magát
Persze ez nem léghűtésesre értem a blokk síkot azt nem szoktuk bántani
Válasz jozef24 #11146. hozzászólásáraJobban megnéztem,lengyelül van,az a kontrol nm-ert írja.elég érdekes mert előtte lévő oszlopban meg fokokban írja a lehúzást.lehet találni a neten táblázatot,hogy milyen csavart mennyire húzzunk le.
Válasz jozef24 #11141. hozzászólásáraAz első,másodok és harmadik az az,hogy mennyivel húzzuk le én szoktam 5-10 percet várni köztük,az utolsó az fok és itt 30 percet szoktam várni.
Üdv lenne egy 6211-és eladó , 91-s gyártás , 93 forgalomba helyezés , kevés óra , nagyon jó állapot , motorháztető javítás alatt képen látható sérülés miatt ar 2350000ft[kep1][kep2][kep3][kep4][kep1]
Válasz Dzsanosi #11140. hozzászólásáraMég egy kérdés ebbe a táblázatba a leghátso oszlopba levő értékek a véglehuzási érték az első a kezdeti a másodikba fokrol fokra a lépcsők a harmadikatt nem értem?
Válasz jozef24 #11139. hozzászólásáraPasszolom még igy nem szereltük
Végülis a szelepnek nem szabad beesnie felső holtponton
Van rá esély hogy megcsinálható
Válasz Lacihunt84 #11134. hozzászólásáraKardáncsonk átfordításával tudod váltani , de 1000-hez 21 bordás a másik vége ha 6 bordával szeretnéd az 1000-et akkor vedd ki a csonkot és tegyél bele valamit a furatba a 21 bordás csonkrészen .
Válasz andrasinorbertgeza #11129. hozzászólásáraKatalógust a crystalomhoz sem tudtam még venni sem.Az újabbakhoz pénzért sem adnak annyira nagy titok. Forterra Hsx katalógusom van, és sajnos a váltóban véglehajtásban sok minden cikkszám szerint is ugyanaz mint a crystalnál, de proximánál nem tudom mi a helyzet. Kubikzetor.cz oldalon érdemes katalógus után szétnézni.
Volt más váltó és difi bajom is, de az enyém nem proxima nem akarok ötletelgetni, hogy hátha.Remélem más tud neked igazából is segíteni, ha meglesz a hiba írd meg.
Válasz buti #11128. hozzászólásáraKöszi szépen de megnéztem de nem az csapágy alkatrészeket kaptam benne.Egy másik csapágy ment oda de még nem tudom mejik.Egy váltò rajz segitene sokat.
Válasz andrasinorbertgeza #11127. hozzászólásáraÜdv! Nem proximánál, de ugyanilyen felépítésű váltójú új crystalnál a váltó alján levő első kerkéhajtás előtétházában levő csapágy ment ki. Bekapcsolva erősebb hang, de terheletlenül is szólt. Ez a váltó legalsó pontja, az esetleges fémforgács jelentős része le tud kerülni, és ott is marad. annak a két csapágynak nem sokat használ. Ha váltó olajat leengeded, egy csövet kell lebontanod meg az elsőhajtás kardántengelyét és azt a házat simán leveheted. Nekem a csapágy olyan szinten ment ki, hogy a hengergörgős csapágy belső gyűrűje 1 mm-t kottyant de ez egy előtét tengelyen van a házban és kihajtó csonkon semmi kottyot sem éreztem.
Nem mondom hogy neked is ez a baj de ez nekem a váltó aljáról jövő csapágy hang volt, ahogy te is írtad.
Üdv mindenkinek.Egy proxima hs 120 as váltobol halatszik furcsa zaj valaki megmondaná vajon mi a gyakori problémája.Csapágy hang a váltó aljárol .Köszönöm .
11626 hozzászólás
Sziasztok!
Új vagyok itt, segítségetekre lenne szükségem!
Zetor szerelőt keresnék, talán itt olvastam régebben, hogy Szolnok környékén van valaki öreg szaki.
3011 es motort szeretnék összerakatni vele.
Előre is köszönöm, Péter
Válasz Sk Laci #11171. hozzászólásáraMeghúzás után, nem ártana a "kerék" csapágyra is ránézni!
Válasz Filler #11172. hozzászólásáraTe látod mennyire mozog a tengely. Látatlanba megmondani bírja e vagy nem, azt nem lehet.
Válasz Filler #11172. hozzászólásáraNefêlj, bírni fogja, viszont én Lacival ellentétben kerülöm a szilikont, csak papírtomitest használok, gyári. Előtte kicsit megzsirzom, h megpuhuljon és kész. Nem szabad engedni e, ha mégis, akkor már valami ferde, vagy kopott.
Válasz Sk Laci #11171. hozzászólásáraEgész nap dolgoztam így hamar észre vettem. Kb 20 percig csepeghetett. Ha csapágyon van akkor az a csapágy akkor lehet kuka nálam eléggé mozog sajnos így is kínozzam még ?
Válasz Filler #11170. hozzászólásáraSokat ment olaj nélkül?
Ha nem:
-húzzad meg a csavarokat, nézzed meg a mágnest milyen és mennyi fémtörmelék van rajta, és ha nem veszélyes tegyél bele olajat, és mehet a munka tovább. Az a 6 ha nem nagy kihívás.
Munka után lehet elég lessz a tömítést kicserélni az agyon.
Használj szilikon tömítést, a papírt felejtsed el.
A kardány felől a bemenő tengely csapágyon van nem perselyen!
Üdv.


16245 első reduktor háznak a külső 12es csavarjai fellazultak és elkezdte kiengedni magából az olajat a papír tömítéseknèl. A kardán behajtásnál is van lógás gondolom a persely is kopott. Az lenne a kérdésem hogy 6ha tárcsázás lenne még. Olaj feltöltés után nyúzhatom vagy inkább kezdjük el szerelni?
Válasz csola87 #11167. hozzászólásáraRomàniaba , van egy oldal , ahol pàlyàzatos àrakal vannak felrakva , ezek àltalàban alap felszereltsègüek. Ott a Proxima 110 CL 51 ezer Euro. Viszont ha zsebből veszed szerintem , egy 10% ki lehet alkudni belőle.
Amugy en sokallom ezt az àrat , a Case IH farmall 95A , 42 ezer.
Volna egy kérdésem zetor váltot és diferenciál házat ki lehet-e mosni dizel űzemanyagal?
Nem tudja valaki, hogy a Zetor Proxima CL100 traktor milyen áron megy mostanság? E-mailben nemigen kaptam választ árajánlat megkeresésre, nem valószínű h Zetort veszek, de érdekelne mégis kb hol vannak most árban.
Válasz Agrárman #11165. hozzászólásáraEzen a képen a tartály oldalán levö kivezetésre megy a szívo ág alulrol a tartály közepére a vissza dobo vezeték.
Válasz jozef24 #11161. hozzászólásáraSzia! A tartály alsó pontján középen van a szivócsonk így csak a szűrőn keresztül tudja szívni az olajat.
Válasz jozef24 #11161. hozzászólásáraSzivo agon van a szuro
Válasz jozef24 #11161. hozzászólásáraTípus? Bár elvileg mindig a szívó ág elé teszik a szűrőt.
Esetleg egy kép a tartály belsejéröl ? köszönöm.
Egy kérdésem lenne a zetor servo kormány tartályába a szűrö a szívo vagy a vissza dobo ágon van valaki elmagyarázná tartályba hogy van elhelyezve a szűrö?

Válasz Sk Laci #11159. hozzászólásáraNagyon köszönöm
Válasz Lacihunt84 #11158. hozzászólásáraTeoretikusan a traktor jobb oldalán az első futómü felett a motor előtt.
Bocs, hirtelen nem tudom megmondani, minek hívják a traktornak ezt a részét.
Teknőn ami az első hidat fogja.
Üdv mindenkinek! Azt szeretném kérdezni hogy nem tudja valaki h a 9540es trakinaknhol találom az alváz számát?????
Válasz i.2002 #11151. hozzászólásáraTotál 15w40 simán jó bele
45 ösbe 18 liter a nívó szint
Én hogy megturbóztam a 20 as kannát beleborítom oszt csá
Válasz Sk Laci #11155. hozzászólásáraMit értesz az alatt, h tetszik neki?
Válasz kajszi_71823 #11154. hozzászólásáraAz öreg Zetor 6701 motorba ami a z UN 53/2 van belettem a JD 50 pluszos olajat.
Tetszik neki
Lehet a DH 112 is megkapja. Ugyan olyan motorran van szerelve, mint az UN.
Elég 2 fajta motorolajat otthon tartani, nem kell 6-8 fajtát.
Nagy árkülönbség nincsen.
Az M6AD-ről megvan a véleményem. De nem pozitív. Motorfürész lánckenésére megfelel....
Válasz Sk Laci #11153. hozzászólásáraÉs ugyan minek?
bár amilyen ára van, majdnem mindegy
Válasz kajszi_71823 #11152. hozzászólásáraTehet bele minőségi olajat Ambra, JD 50 plus II, Akcela... nem haragszik meg a traktor.
Válasz i.2002 #11151. hozzászólásáraSzívó, vagy turbós? Szívónak M6AD, turbósnak M7ADS, a gyári olaja. A nívopalcan rajta kell lennie a jelzésnek, ha összkerekes akkor a 45os jelzést figyeld, ha nem akkor a 11est. Kb. 22-24 liter megy bele.
Sziasztok . Zetor motor 6 hengeres ,8701 típus ,6842 cm3 .Kérdésem milyen viszkozitású és mennyiségű olaj kell bele .
Sziasztok!
12045 ös crystalnál melyik a visszafolyó ága a vezérlőtömbnek?
Válasz Buvargabi #11147. hozzászólásáraszlovénul horvátul és angolul.
Válasz Buvargabi #11147. hozzászólásáraA netes csavar nyomaték az nulla a hengerfej csavaroknak
Pl liebherr M14x xxx táblázati nyomaték a 200at se éri el és mire lehúzod nyomatékra fokra 330nm lesz
Várni a lépcsők között csak akkor szoktam ha előírás
Amúgy szépen sorba haladok ,nem kapkodva de ahogy befejeztem az egyik lépcsőt folytatoom a következővel
Semmit nem befolyásol
Inkább az érne többet ha megvolna síkolva legalább a hengerfej sok mezei szerelő azt se tudja mi az ha meg azt mondom hogy még s blokkot is ki kell venni mert az is szar jo volna azt is csak pislognak hogy azt minek ilyenröl nrm hallottak hogy a blokk rossz tud lenni
Köszörű kővel megtolom párszor ha rossz már mutatja is magát
Persze ez nem léghűtésesre értem a blokk síkot azt nem szoktuk bántani
Válasz jozef24 #11146. hozzászólásáraJobban megnéztem,lengyelül van,az a kontrol nm-ert írja.elég érdekes mert előtte lévő oszlopban meg fokokban írja a lehúzást.lehet találni a neten táblázatot,hogy milyen csavart mennyire húzzunk le.
Válasz Buvargabi #11145. hozzászólásáraDe én a 29,32,35, re levő oszlopra gondoltam?
Válasz jozef24 #11141. hozzászólásáraAz első,másodok és harmadik az az,hogy mennyivel húzzuk le én szoktam 5-10 percet várni köztük,az utolsó az fok és itt 30 percet szoktam várni.
Üdv lenne egy 6211-és eladó , 91-s gyártás , 93 forgalomba helyezés , kevés óra , nagyon jó állapot , motorháztető javítás alatt képen látható sérülés miatt ar 2350000ft[kep1][kep2][kep3][kep4][kep1]
Válasz Dzsanosi #11142. hozzászólásáraEzt te a fej lehuzásra érted?
Válasz jozef24 #11141. hozzászólásáraAzt én se
Nekem az van felirva erre a motorra hogy
60nm+3x60fok kb a vége 210nm lesz
Válasz Dzsanosi #11140. hozzászólásáraMég egy kérdés ebbe a táblázatba a leghátso oszlopba levő értékek a véglehuzási érték az első a kezdeti a másodikba fokrol fokra a lépcsők a harmadikatt nem értem?

Válasz jozef24 #11139. hozzászólásáraPasszolom még igy nem szereltük
Végülis a szelepnek nem szabad beesnie felső holtponton
Van rá esély hogy megcsinálható
Válasz Dzsanosi #11052. hozzászólásáradeutz f8l413f motoron ki lehet-e szelep fédert cserélni a fej levétele nélkül felső holtpontba hajtanám?
Válasz Sk Laci #11135. hozzászólásáraKöszönöm szépen
Válasz Hús Futár #11136. hozzászólásáraKöszönöm szépen
Válasz Lacihunt84 #11134. hozzászólásáraKardáncsonk átfordításával tudod váltani , de 1000-hez 21 bordás a másik vége ha 6 bordával szeretnéd az 1000-et akkor vedd ki a csonkot és tegyél bele valamit a furatba a 21 bordás csonkrészen .
Válasz Lacihunt84 #11134. hozzászólásáraAz újab modelleken xxx41 a kardánycsonk megfordításával állitod át a kardányfordulatot.
Üdv!!
Segítségre lenne szükségem ha valaki tudna! Zetor 9540es traktorok kardán fordulat sebességet hol lehet állítani? 540-1000?
Válasz andrasinorbertgeza #11129. hozzászólásáraVedd ki a váltót és szedd szét akkor többet tudsz mint így találgatni .
Válasz buti #11131. hozzászólásáraA kettő megegyezik. Crystal-Hsx
Válasz andrasinorbertgeza #11129. hozzászólásáraKatalógust a crystalomhoz sem tudtam még venni sem.Az újabbakhoz pénzért sem adnak annyira nagy titok. Forterra Hsx katalógusom van, és sajnos a váltóban véglehajtásban sok minden cikkszám szerint is ugyanaz mint a crystalnál, de proximánál nem tudom mi a helyzet. Kubikzetor.cz oldalon érdemes katalógus után szétnézni.
Volt más váltó és difi bajom is, de az enyém nem proxima nem akarok ötletelgetni, hogy hátha.Remélem más tud neked igazából is segíteni, ha meglesz a hiba írd meg.
Válasz andrasinorbertgeza #11129. hozzászólásáraÍrj privátot. Holnap telefonon elmondom mi lehet a baj.
Válasz buti #11128. hozzászólásáraKöszi szépen de megnéztem de nem az csapágy alkatrészeket kaptam benne.Egy másik csapágy ment oda de még nem tudom mejik.Egy váltò rajz segitene sokat.
Válasz andrasinorbertgeza #11127. hozzászólásáraÜdv! Nem proximánál, de ugyanilyen felépítésű váltójú új crystalnál a váltó alján levő első kerkéhajtás előtétházában levő csapágy ment ki. Bekapcsolva erősebb hang, de terheletlenül is szólt. Ez a váltó legalsó pontja, az esetleges fémforgács jelentős része le tud kerülni, és ott is marad. annak a két csapágynak nem sokat használ. Ha váltó olajat leengeded, egy csövet kell lebontanod meg az elsőhajtás kardántengelyét és azt a házat simán leveheted. Nekem a csapágy olyan szinten ment ki, hogy a hengergörgős csapágy belső gyűrűje 1 mm-t kottyant de ez egy előtét tengelyen van a házban és kihajtó csonkon semmi kottyot sem éreztem.
Nem mondom hogy neked is ez a baj de ez nekem a váltó aljáról jövő csapágy hang volt, ahogy te is írtad.
Üdv mindenkinek.Egy proxima hs 120 as váltobol halatszik furcsa zaj valaki megmondaná vajon mi a gyakori problémája.Csapágy hang a váltó aljárol .Köszönöm .