Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak601 FtBenzin árak590 FtEUR400.96 FtUSD366.97 FtCHF427.35 FtGBP479.39 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz fendt309 #11011. hozzászólásáraOnnan hogy 2 alapbetegségem van. Az egyik a kombájnok szeretete, a másik az olasz gépek! Iveco és Same a szívem csücske! És persze a Clayson is!
Válasz Sk Laci #11006. hozzászólásáraSajnos árat nem tudok mondani max a munkadijrol annyit tudok az alkatrész felét a tulaj hozta meg széthányva a motort
Ez a kedvencem mikor ismeretle motort váltót kapok szétrókázva persze össze lehet rakni de csak mégis macerásabb
Köszörülni kellett a főtengelyt amit ráadásul a köszörűsünk matekolt ki adat nél kül állt neki
És ami közrejátszott hogy igy járt
A talpszűrő gyárilag hegesztéshibás
Mikor kivettemm az alkatrészmosóbol láttam ott spriccel a viz ahol nem kéne
Válasz Lipi #11005. hozzászólásáraIgen nyírség nehézség
Vezér utcai telephelyünkön az otosi uton a körforgalomnál van az adagolós műhely Kropkó János az adagolósunk többnyire keni vágja a dolgokat de èrdemes rá felhìvni a figyelmet hogy ne sajnálja a kroftot mert sűrűn rá kell állitani gyenge lágy ha nem szólok hogy adjon neki
Válasz jozef24 #11004. hozzászólásáraIgen javitunk minden féle deutz motort is
Meg ami van szinte minddn elvállal a főnök
Keress mdg facebook on Jánosi Gábor
Adok elérhetőséget alkatrész ügyben is meg a főnökét is hogy mikor mennyiér vállal
Dugattyú előállása a blokk síkjától: nyilván a dugattyú van magasabban:
0,15-0,40mm ->tömítés vastagsága 1,2 mm, tömítés színe piros, tömítés azonosító luk nélküli /lsd kép/
0,41-0,60mm ->tömítés vastagsága 1,4 mm, tömítés színe fekete, tömítés 2db azonosító lukkal
0,61-0,80mm-> tömítés vastagsága 1,6 mm, tömítés színe zöld, tömítés 1db azonosító lukkal
Nah, úgy látom az adagoló egy hatodik fajta, szerencsére ott van az oldalán a beállítandó távolság, mm-ben. Ha van a motoron típustábla, azt fényképezd már le, légyszives! Motor ban oldalán az önindító környékén. A motor előbefecskendezési szögére lennék kíváncsi. Elvileg 16 fok lesz, de azért tuti ami fix!
Bármilyen segítség kell, szólj! Facén megkereslek, jelöllek ha fennt vagy!
Válasz Dzsanosi #11003. hozzászólásáraSzia!
Ha nem gong megírni, milyen árfekvésben van egy ilyem Zetorba szerelt Same motor komplett felujítása?
Eddig nem mertem bevállalni ezt a 6 hengeres motort......
Válasz csipi145 #10999. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget
Napi szinten motorjavitást végzek 5 éve
Csak ezzel a tipussal nem találkoztam
Pl deutz motorok hasonlóak hézagolás szempontjábol a 1011 és 2011 es motorokhoz hasonlit csak ahoz van könyv munkahelyen
Leginkább csak munkagépeket javitunk nagyon ritka a mezőgazdasági traktor
Ha valami kicsit nehezebb nem probléma legalább tanulunk
Ami eddig igazán feladta a leckét végül nrm is csinltunk meg még a márkaképviselet is visszaküldte a gyárba
Egy HATZ 4w35 youtube ott van 1 video rolla nézzétek meg.
Nem volt gyerekszobálya tuti a tervezőnek
Szelephézag: hideg motornál
szívó: 0,20mm+-0,05mm
kipufogó:0,20mm+-0,05mm
/én szívót 0,20mm, kipufogót 0,25mm-re szoktam, de a gyári az azonos/
Stekpumpa beállitás.
Ez gondolom adagoló beállítás/hézagolás lenne. A motoron elvileg az 5 féle adagolók valamelyike van /nyilván mindegyik hengeren azonos sorszámú/:
PFR1K90A503
PFR1K90A517
PFR1K90A542
PFR1K90A543
PFR1K90A555
Ezeknél a motort 16 fokkal felső holtpont elé állítva az adott henger adagoló bütykének vízszintes része és az adagoló talpsíkja között 80,4 mm távolságnak kell lennie. Mivel a motoron sem felső holtpont, sem előbefecskendezési jel nincsen, így azokhoz levett hengerfejjel, indikátor órával 1/100mm pontosan, célszerszámokkal kell mindent kimérni. Ez a legnehezebb része a dolognak.
Ha minden érték ki van mérve, megjelölve /felső hp, 16 fok felső hp előtt/ minden hengernek azaz 3x felső hp és 3x 16 fok/ a 6 db adagoló kimérése, kihézagolása és összehangolása egymáshoz, ha még nem csináltad kb 10-12 munkaóra, azaz egy teljes nap.
Remélem nem ilyesztettelek el!
Válasz jocek26 #10994. hozzászólásáraMegy simán bovdennel is de akkor ne szoruljon semmi meg legyél normális erőben is . Egyébként nekem a 7745 annó csak bovdennel ment .
Válasz gojoscsaba #10992. hozzászólásáraAz a része egyforma mindnek mert a padlón az ülés előtt két kis kar van egyik a terepváltó másik a gardán . Annyi hogy a 6011 és újabbak ott már nem a kuplung pedállal nyomod ki tlt kapcsoláshoz a kuplung szerkezetet hanem a kézifék kar melett van egy ugyanolyan kar ami hátra néz és azzal bovdennel húzod a kuplung szerkezet másik tárcsáját . Itt van egy levegős rásegítő munka henger amit elektromosan vezérelsz egy féklámpa kapcsolóval .
Válasz Hús Futár #10979. hozzászólásáraA 6011be is van felező bal oldalt a padlóba. Megnézhettem egy 6245 ( saja eladták mire megtudtam),s abba jobb oldalt a difizár balboldalt a felező volt.
Válasz siposs #10980. hozzászólásáraHa az előtöltésed kicsi indulhat nehezen és erőtlen is tőlle de jellemző tünete hogy fehéren füstöl és hidegen ha megpadlózod nem fekete füstöt ad hanem csak kitiszti a füst ahogy alapjataron kéne lennie lágy járású
Mert ha helyén van az előtöltésed és működik az inditás segítő akkor induládkor pici pamacs járása tiszta padlózásra enyhén fekete
Ilyenkor optimális az erő fogyasztás normálisan indull
Ha sok az előtöltésed rögtön feketés a füst padlózásra mint a gyárkémény
Kopogós krmény hang többlet erő de melegedést okoz
Ha 2 adagolós is azt mondja hogy jó akkor már kár a 3.
Olajfogyasztásod kartelgáz?
Esetleg mérni egy kompressziót vagy esetleg komlyabb bontás előtt műszeres előtöltést ha a tünetek indokolják
Láttam hozzászólasba a gyűrű forgatást hogy nem e eggyállású de nemhinném hogy ez lenne
De a szelepzárás már esélyesebbnek néz ki ha levegőszűrőt ujjat akkor látott mikor beletették a gyárba akkor megeszi a hengert is meg a szelepet is
Hs nem zárna ennrk is van némi tünete
Vedd ki a levegőszűrőt gázadásra csúnyán visszaduhog
Ha enné az olajat lehet a gyűrűk megvannak ragadva
Meg esetleg még ha tényleg minden jo akkor a károstér nagy vastag hengerfejtömités van benne ami még okoz erőtlenséget
Válasz jozef24 #10986. hozzászólásáraA lendkereken megvannak a fok jelolesek , es a kuplungaz kis ablakanal pedig vagy egy beutes , a ket csiknak kell futni
Válasz siposs #10980. hozzászólásáraMi a traki tipusa? A haveré és az enyém is ezeket a tüneteket produkálja. Úgy látom ez nem egyedi eset. Két éve szívok vele. Minden telem ezzel megy el. Már csak az adagoló nincs kicserélve,de már 3 helyen volt. Mindenhol azt mondták,hogy hibátlan de szerintem nem.
Válasz siposs #10980. hozzászólásáraUdv. Azt kellene megnezni h az adagolo tengely vegere a rà valo fogaskerek van e teve , mert mas kell a 3 hengeresre mas a 6911 re es mas a 77 esre is , megvan szamozva ez a kerek , az alapajan lehet tudni h ra valo e , vagy ellenorizni kell a elotootesi fok szerint , a lendkereket a fok jelre tenni . Ha jelre all a lendkerek mikor nyom az esloo henger akk jo kerek van rajta , ha nem adja ki akk ki kell koszorulni egy fogat es mar jo is.
Válasz siposs #10982. hozzászólásáraNem biztos csak azért kérdeztem mert létezhet hogy ezen alkatrészek vannak a 4 hengeres motorokhoz is . Krisztáloknál pl van ilyen jelölés hogy 4 hengeresé vagy 6 hengeresé mert ugyxan az a vezérlés van rajta .
Válasz Hús Futár #10981. hozzászólásáraEzen csak egy jel van , bár ez esetben kérdéses akkor hogy a gyári meghajtó kerék van-e rajta ......
Átnézem , köszönöm !
Válasz siposs #10980. hozzászólásáraBiztos jelen van az adagoló mert láttam olyat hogy több motorhoz is ugyan az a vezérlés volt jó csak az adagoló meghajtó keréken volt több jel és azt tették rossz helyre .
Sziasztok ! Segítségre lenne szükségem ! Adott egy 3 hengeres 5201-es zetor motor . Következő a probléma : már 10 fok körüli hőmérsékleten sem hajlandó indulni csak hidegindítóval és akkor is nehezen. Ha bemelegedett onnantól kezdve pöccre indul de egy kicsit erőtlennek érzem ! Vizet nem melegíti , olajat nem eszi . Lehet vele dolgozni de nem olyan mint kéne. Motorhibásként került hozzánk , akkor fel lett újítva ,adagoló porlasztó is ! Mivel már akkor nem tűnt jónak így felújítás után ismét meglett nézetve adagoló porlasztó azt mondták minden jó ! Szelephézag beállítva viszont előtöltés állításra olyan mintha nem is változna semmi . Vezérlés átnézve , adagoló meghajtó tengely nincs elcsavarodva viszont a gép még mindig nehezen indul és gyenge. Valaki esetleg találkozott már hasonlóval ? Vagy esetleg keresek egy 3. adagolóst akivel megnézetem? Előre is köszönöm a segítséget !
Válasz gojoscsaba #10975. hozzászólására611-esbe gyárilag se padló szőnyeg sem pedig kárpit nincsen . Főtés a hűtőről behozva szellőztetés ajtó és tető nyitással lehetséges . Hátul csak egy bőr vagy műbőr ponyva szigetel de ha a gyári ülés van benne az viszont légrugós volt eredetileg . Gyári műszerfal nekünk sem működött soha de volt plusszba beszerelt töltés , levegő nyomás , olajnyomás , vízhőfok óráink mechanikus óráink .
Lassan 10 éve nagykosárban van a gép mert utolsó lehelletéig dolgozott nálunk , fel szeretném majd újítani és akkor mehet újra kisebb könnyű munkákra meg esetleg közelebbi veterános összejövetelekre .
Válasz gojoscsaba #10975. hozzászólásáraHihetetlen milyen lerobbant ócskavasakat képesek árulni milliókért. Jó ez munkagép, de ha valaki ennyire okádékul hagyja a gépét külcsinyre az vajon megfelelő időnként cseréli az olajat, tisztítja a szűrőket stb. Egy jobb állapotú 7245, 7745 stb. gépért elkérnek 3,5-5 M ft-ot. A fülke lepusztulástól nem kell félni nem sok pénzből kultúrálttá lehet varázsolni. Olajnyomás ellenőrzéséhez nem volna butaság venni egy mechanikus olajnyomásmérő órát flexicsővel, meg a megfelelő menettel amit becsavarsz a motor jobb oldalán és üzemmelegen is megnézni mit mutat persze ha az eladó is belemegy ebbe. Én így szívtam meg egy vásárlást 6045-nél megvettem, aztán kiderült hogy meleg motornál jó ha van 0,5bar nyomásom. így használom már közel 1 éve szépen jár indul stb. de nem megnyugtató ez a dolog generál lesz. Sok sikert a kereséshez, ha találsz egy megfelelőt aznap indulni kell érte pénzzel a zsebben estére nem lesz meg. Tapasztalatból mondom.
Válasz Jancsi3527 #10968. hozzászólásáraSajnos ilyen a világ!
A magánhírdetéseket alig lehet szűrni. S akkor még nem biztos, hogy arra mész oda ami a képen van.
Válasz Hús Futár #10965. hozzászólásáraEhhez kétség nem fér, s az ember el is lenne benne de amiket láttam az azért borzasztó an sok volt annyi bépzért, ott gondolkoztunk, hogy ezeket ugyan ki és mire veszi meg... Volt vízműkék színnel telibefújt jutott a gumira a fülkén belül itt ott, volt ilyen igazi kisöreges belsők@rpit a mama kidobott szőnyege, pedál zajcsillapítás slaggal, dolomit váltókar a kényelmesebb fogásért, de még az elemózsiás táskáját is benne hagyván árulták. Beültél és érezted nem magad vagy a fülkébe, 1.49m. Ami nem gond mert ugye beszéltük már a túlértékelést. Nehéz lesz jó gépet találni. Nagyon sok a kereskedő, cápa
Lesz egy 94-és évjáratú barázdában még nem járt kis Zetor valakit érdekel 6 éve áll csak tápos kocsit húzott meg fujatott. 11 végű a lóerőt nem tudom ajánlatot kell tennem rá , van ilyenre érdeklődő ?
Válasz gojoscsaba #10958. hozzászólásáraÚgy hogy messziről kopjel egyet és keres tovább 2,2 m ilyen lelakot fülkével meg ahogy írod az eladó fejre eset bisztos! Néz Felvidéken szét a bazos. sk vagy a bazos.cz
Válasz gojoscsaba #10955. hozzászólásáraÉn csak azért próbállak rávezetni az 5611-re mert fele vagy harmad pénzért van szinte ugyan olyan tudású géped mint a 6011 vagy 6211 viszont még minden egyszerű és mechanikus nincs elektromos vezérlésű levegős rásegítésed .
Nekünk volt egy műbőr ponyva az ülés mögött (gyárilag is egy bőr ponyva volt ott ) amin néha lehet belibben kis szél de nem fújt át rajta a szél . Hangosabb nem volt a fűtése miatt mint egyébként .
11464 hozzászólás
Válasz fendt309 #11011. hozzászólásáraOnnan hogy 2 alapbetegségem van. Az egyik a kombájnok szeretete, a másik az olasz gépek! Iveco és Same a szívem csücske! És persze a Clayson is!
Válasz Dzsanosi #11010. hozzászólásáraJelöltelek. A legjobb középsuliba jártál...
Válasz Sk Laci #11006. hozzászólásáraSajnos árat nem tudok mondani max a munkadijrol annyit tudok az alkatrész felét a tulaj hozta meg széthányva a motort
Ez a kedvencem mikor ismeretle motort váltót kapok szétrókázva persze össze lehet rakni de csak mégis macerásabb
Köszörülni kellett a főtengelyt amit ráadásul a köszörűsünk matekolt ki adat nél kül állt neki
És ami közrejátszott hogy igy járt
A talpszűrő gyárilag hegesztéshibás
Mikor kivettemm az alkatrészmosóbol láttam ott spriccel a viz ahol nem kéne
Válasz csipi145 #11007. hozzászólásáraSzia!
Te honnan tudsz ilyet adatokat?
Válasz csipi145 #11007. hozzászólásáraKöszi a segìtséget
Az adattába elég szarul néz ki de holnap ránézek mennyire lehet kivenni belőlle valamit
Fent vagyok facen
Jánosi Gábor
Válasz Lipi #11005. hozzászólásáraIgen nyírség nehézség
Vezér utcai telephelyünkön az otosi uton a körforgalomnál van az adagolós műhely Kropkó János az adagolósunk többnyire keni vágja a dolgokat de èrdemes rá felhìvni a figyelmet hogy ne sajnálja a kroftot mert sűrűn rá kell állitani gyenge lágy ha nem szólok hogy adjon neki
Válasz jozef24 #11004. hozzászólásáraIgen javitunk minden féle deutz motort is
Meg ami van szinte minddn elvállal a főnök
Keress mdg facebook on Jánosi Gábor
Adok elérhetőséget alkatrész ügyben is meg a főnökét is hogy mikor mennyiér vállal
Válasz Dzsanosi #11002. hozzászólásáraSzia!
Dugattyú előállása a blokk síkjától: nyilván a dugattyú van magasabban:
0,15-0,40mm ->tömítés vastagsága 1,2 mm, tömítés színe piros, tömítés azonosító luk nélküli /lsd kép/
0,41-0,60mm ->tömítés vastagsága 1,4 mm, tömítés színe fekete, tömítés 2db azonosító lukkal
0,61-0,80mm-> tömítés vastagsága 1,6 mm, tömítés színe zöld, tömítés 1db azonosító lukkal
Nah, úgy látom az adagoló egy hatodik fajta, szerencsére ott van az oldalán a beállítandó távolság, mm-ben. Ha van a motoron típustábla, azt fényképezd már le, légyszives! Motor ban oldalán az önindító környékén. A motor előbefecskendezési szögére lennék kíváncsi. Elvileg 16 fok lesz, de azért tuti ami fix!
Bármilyen segítség kell, szólj! Facén megkereslek, jelöllek ha fennt vagy!
Üdv: Trakiszaki
Válasz Dzsanosi #11003. hozzászólásáraSzia!
Ha nem gong megírni, milyen árfekvésben van egy ilyem Zetorba szerelt Same motor komplett felujítása?
Eddig nem mertem bevállalni ezt a 6 hengeres motort......
Válasz Dzsanosi #11000. hozzászólásáraNyírség nehézgép? Van ott olyan kolléga aki vágja a 3hengeres Zetor adagolót?
Válasz Dzsanosi #11000. hozzászólásáradeutz léghütős motrot javítotok-e pl f8l413f-est
Válasz Dzsanosi #11002. hozzászólásáraElérhetőségem Jánosi Gábor (Tiszadada)
Válasz csipi145 #10999. hozzászólásáraEsetleg még dugattyú kiállás értéket tudnál adni ??
Mert sikolni kell a blokkot is totálkáros
Válasz csipi145 #10999. hozzászólására
Válasz csipi145 #10999. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget
Napi szinten motorjavitást végzek 5 éve
Csak ezzel a tipussal nem találkoztam
Pl deutz motorok hasonlóak hézagolás szempontjábol a 1011 és 2011 es motorokhoz hasonlit csak ahoz van könyv munkahelyen
Leginkább csak munkagépeket javitunk nagyon ritka a mezőgazdasági traktor
Ha valami kicsit nehezebb nem probléma legalább tanulunk
Ami eddig igazán feladta a leckét végül nrm is csinltunk meg még a márkaképviselet is visszaküldte a gyárba
Egy HATZ 4w35 youtube ott van 1 video rolla nézzétek meg.
Nem volt gyerekszobálya tuti a tervezőnek
A kis birodalmam
Válasz Dzsanosi #10996. hozzászólásáraAddigis:
Nyugvócsapágyak: 3 lépcsős meghúzás.
1. lépcső: 10 Nm
2. lépcső: 40 Nm
3. lépcső:2. lépcsőt követően további 55 fok +-1 fok szögelfordulás
Hajtókar:3 lépcsős meghúzás.
1. lépcső: 10 Nm
2. lépcső: 30 Nm
3. lépcső:2. lépcsőt követően további 90 fok +-1 fok szögelfordulás /ebbe már kellesz kapaszkodni/
Hengerfej nyomaték: 2 lépcsős meghúzás.
1. lépcső: 50 Nm
2. lépcső: 1. lépcsőt követően további 100 fok +-3 fok szögelfordulás
lehúzási sorrend:
Szelephézag: hideg motornál
szívó: 0,20mm+-0,05mm
kipufogó:0,20mm+-0,05mm
/én szívót 0,20mm, kipufogót 0,25mm-re szoktam, de a gyári az azonos/
Stekpumpa beállitás.
Ez gondolom adagoló beállítás/hézagolás lenne. A motoron elvileg az 5 féle adagolók valamelyike van /nyilván mindegyik hengeren azonos sorszámú/:
PFR1K90A503
PFR1K90A517
PFR1K90A542
PFR1K90A543
PFR1K90A555
Ezeknél a motort 16 fokkal felső holtpont elé állítva az adott henger adagoló bütykének vízszintes része és az adagoló talpsíkja között 80,4 mm távolságnak kell lennie. Mivel a motoron sem felső holtpont, sem előbefecskendezési jel nincsen, így azokhoz levett hengerfejjel, indikátor órával 1/100mm pontosan, célszerszámokkal kell mindent kimérni. Ez a legnehezebb része a dolognak.
Ha minden érték ki van mérve, megjelölve /felső hp, 16 fok felső hp előtt/ minden hengernek azaz 3x felső hp és 3x 16 fok/ a 6 db adagoló kimérése, kihézagolása és összehangolása egymáshoz, ha még nem csináltad kb 10-12 munkaóra, azaz egy teljes nap.
Remélem nem ilyesztettelek el!
Válasz Dzsanosi #10996. hozzászólásáraSzia!
A motor Same 1000.6WT motor, euro I adagolókkal elektromos szabályzóval.
Adj egy emil címet vagy Facebook elérhetőséget és küldök mindent ami kell! Igaz angol nyelven, de ha kell lefordítom neked!
Üdv: Trakiszaki
Válasz Dzsanosi #10996. hozzászólásárazetor 116 vagy 117 es akkor same motor
Kis segitség kéne
Ismeri ezt a motort valaki
Műszaki infó kéne
Nyugvó/ hajtókar / hengerfej nyomaték
Szelephézag
Stekpumpa beállitás
Válasz jocek26 #10994. hozzászólásáraMegy simán bovdennel is de akkor ne szoruljon semmi meg legyél normális erőben is . Egyébként nekem a 7745 annó csak bovdennel ment .
Válasz Hús Futár #10993. hozzászólásáraAkkor ezek szerint ez csak úgy működik, hogy ha be van kapcsolva a kompresszor?
Válasz gojoscsaba #10992. hozzászólásáraAz a része egyforma mindnek mert a padlón az ülés előtt két kis kar van egyik a terepváltó másik a gardán . Annyi hogy a 6011 és újabbak ott már nem a kuplung pedállal nyomod ki tlt kapcsoláshoz a kuplung szerkezetet hanem a kézifék kar melett van egy ugyanolyan kar ami hátra néz és azzal bovdennel húzod a kuplung szerkezet másik tárcsáját . Itt van egy levegős rásegítő munka henger amit elektromosan vezérelsz egy féklámpa kapcsolóval .
Válasz Hús Futár #10979. hozzászólásáraA 6011be is van felező bal oldalt a padlóba. Megnézhettem egy 6245 ( saja eladták mire megtudtam),s abba jobb oldalt a difizár balboldalt a felező volt.
Válasz siposs #10980. hozzászólásáraHa az előtöltésed kicsi indulhat nehezen és erőtlen is tőlle de jellemző tünete hogy fehéren füstöl és hidegen ha megpadlózod nem fekete füstöt ad hanem csak kitiszti a füst ahogy alapjataron kéne lennie lágy járású
Mert ha helyén van az előtöltésed és működik az inditás segítő akkor induládkor pici pamacs járása tiszta padlózásra enyhén fekete
Ilyenkor optimális az erő fogyasztás normálisan indull
Ha sok az előtöltésed rögtön feketés a füst padlózásra mint a gyárkémény
Kopogós krmény hang többlet erő de melegedést okoz
Ha 2 adagolós is azt mondja hogy jó akkor már kár a 3.
Olajfogyasztásod kartelgáz?
Esetleg mérni egy kompressziót vagy esetleg komlyabb bontás előtt műszeres előtöltést ha a tünetek indokolják
Láttam hozzászólasba a gyűrű forgatást hogy nem e eggyállású de nemhinném hogy ez lenne
De a szelepzárás már esélyesebbnek néz ki ha levegőszűrőt ujjat akkor látott mikor beletették a gyárba akkor megeszi a hengert is meg a szelepet is
Hs nem zárna ennrk is van némi tünete
Vedd ki a levegőszűrőt gázadásra csúnyán visszaduhog
Ha enné az olajat lehet a gyűrűk megvannak ragadva
Meg esetleg még ha tényleg minden jo akkor a károstér nagy vastag hengerfejtömités van benne ami még okoz erőtlenséget
Kb ennyi jut a fejembe most
Válasz siposs #10980. hozzászólásáraKompresszio? Gyűrűk elforgatása jo? Szelepek zárnak egyáltalán?ezt kéne kideriteni elősször. Aztán a gyári beállitást.
A tengely is volt mar h megvolt csavarodva ...
Válasz jozef24 #10986. hozzászólásáraA lendkereken megvannak a fok jelolesek , es a kuplungaz kis ablakanal pedig vagy egy beutes , a ket csiknak kell futni
Válasz siposs #10980. hozzászólásáraMi a traki tipusa? A haveré és az enyém is ezeket a tüneteket produkálja. Úgy látom ez nem egyedi eset. Két éve szívok vele. Minden telem ezzel megy el. Már csak az adagoló nincs kicserélve,de már 3 helyen volt. Mindenhol azt mondták,hogy hibátlan de szerintem nem.
Válasz lorant90 #10985. hozzászólásáraA lenkereket hogy állítom fokra?
Válasz siposs #10980. hozzászólásáraUdv. Azt kellene megnezni h az adagolo tengely vegere a rà valo fogaskerek van e teve , mert mas kell a 3 hengeresre mas a 6911 re es mas a 77 esre is , megvan szamozva ez a kerek , az alapajan lehet tudni h ra valo e , vagy ellenorizni kell a elotootesi fok szerint , a lendkereket a fok jelre tenni . Ha jelre all a lendkerek mikor nyom az esloo henger akk jo kerek van rajta , ha nem adja ki akk ki kell koszorulni egy fogat es mar jo is.
Válasz siposs #10982. hozzászólásáraLátom pörbölyi vagy baján ismered a Szudár Józsit beszélj vele ő zetor szerelő .
Válasz siposs #10982. hozzászólásáraNem biztos csak azért kérdeztem mert létezhet hogy ezen alkatrészek vannak a 4 hengeres motorokhoz is . Krisztáloknál pl van ilyen jelölés hogy 4 hengeresé vagy 6 hengeresé mert ugyxan az a vezérlés van rajta .
Válasz Hús Futár #10981. hozzászólásáraEzen csak egy jel van , bár ez esetben kérdéses akkor hogy a gyári meghajtó kerék van-e rajta ......
Átnézem , köszönöm !
Válasz siposs #10980. hozzászólásáraBiztos jelen van az adagoló mert láttam olyat hogy több motorhoz is ugyan az a vezérlés volt jó csak az adagoló meghajtó keréken volt több jel és azt tették rossz helyre .
Sziasztok ! Segítségre lenne szükségem ! Adott egy 3 hengeres 5201-es zetor motor . Következő a probléma : már 10 fok körüli hőmérsékleten sem hajlandó indulni csak hidegindítóval és akkor is nehezen. Ha bemelegedett onnantól kezdve pöccre indul de egy kicsit erőtlennek érzem ! Vizet nem melegíti , olajat nem eszi . Lehet vele dolgozni de nem olyan mint kéne. Motorhibásként került hozzánk , akkor fel lett újítva ,adagoló porlasztó is ! Mivel már akkor nem tűnt jónak így felújítás után ismét meglett nézetve adagoló porlasztó azt mondták minden jó ! Szelephézag beállítva viszont előtöltés állításra olyan mintha nem is változna semmi . Vezérlés átnézve , adagoló meghajtó tengely nincs elcsavarodva viszont a gép még mindig nehezen indul és gyenge. Valaki esetleg találkozott már hasonlóval ? Vagy esetleg keresek egy 3. adagolóst akivel megnézetem? Előre is köszönöm a segítséget !
Válasz gojoscsaba #10975. hozzászólására611-esbe gyárilag se padló szőnyeg sem pedig kárpit nincsen . Főtés a hűtőről behozva szellőztetés ajtó és tető nyitással lehetséges . Hátul csak egy bőr vagy műbőr ponyva szigetel de ha a gyári ülés van benne az viszont légrugós volt eredetileg . Gyári műszerfal nekünk sem működött soha de volt plusszba beszerelt töltés , levegő nyomás , olajnyomás , vízhőfok óráink mechanikus óráink .
Lassan 10 éve nagykosárban van a gép mert utolsó lehelletéig dolgozott nálunk , fel szeretném majd újítani és akkor mehet újra kisebb könnyű munkákra meg esetleg közelebbi veterános összejövetelekre .
Válasz gojoscsaba #10975. hozzászólásáraHihetetlen milyen lerobbant ócskavasakat képesek árulni milliókért. Jó ez munkagép, de ha valaki ennyire okádékul hagyja a gépét külcsinyre az vajon megfelelő időnként cseréli az olajat, tisztítja a szűrőket stb. Egy jobb állapotú 7245, 7745 stb. gépért elkérnek 3,5-5 M ft-ot. A fülke lepusztulástól nem kell félni nem sok pénzből kultúrálttá lehet varázsolni. Olajnyomás ellenőrzéséhez nem volna butaság venni egy mechanikus olajnyomásmérő órát flexicsővel, meg a megfelelő menettel amit becsavarsz a motor jobb oldalán és üzemmelegen is megnézni mit mutat persze ha az eladó is belemegy ebbe. Én így szívtam meg egy vásárlást 6045-nél megvettem, aztán kiderült hogy meleg motornál jó ha van 0,5bar nyomásom. így használom már közel 1 éve szépen jár indul stb. de nem megnyugtató ez a dolog generál lesz. Sok sikert a kereséshez, ha találsz egy megfelelőt aznap indulni kell érte pénzzel a zsebben estére nem lesz meg. Tapasztalatból mondom.
Válasz Claastra. #10969. hozzászólásáraMelyik megyében?
Válasz Jancsi3527 #10968. hozzászólásáraSajnos ilyen a világ!
A magánhírdetéseket alig lehet szűrni. S akkor még nem biztos, hogy arra mész oda ami a képen van.
Válasz Hús Futár #10965. hozzászólásáraEhhez kétség nem fér, s az ember el is lenne benne de amiket láttam az azért borzasztó an sok volt annyi bépzért, ott gondolkoztunk, hogy ezeket ugyan ki és mire veszi meg... Volt vízműkék színnel telibefújt jutott a gumira a fülkén belül itt ott, volt ilyen igazi kisöreges belsők@rpit a mama kidobott szőnyege, pedál zajcsillapítás slaggal, dolomit váltókar a kényelmesebb fogásért, de még az elemózsiás táskáját is benne hagyván árulták. Beültél és érezted nem magad vagy a fülkébe, 1.49m. Ami nem gond mert ugye beszéltük már a túlértékelést. Nehéz lesz jó gépet találni. Nagyon sok a kereskedő, cápa
Válasz máris szomszéd #10972. hozzászólásáraInkább 77de nem vagyok biztos benne 1 éve láttam
Válasz Hús Futár #10967. hozzászólására
Válasz Claastra. #10969. hozzászólására3011?
Válasz Claastra. #10969. hozzászólásáraHa 80-120-al kezdődik, papíros, lehet.
Válasz Claastra. #10969. hozzászólásáraTipusjelölés első két számjegye?
Lesz egy 94-és évjáratú barázdában még nem járt kis Zetor valakit érdekel 6 éve áll csak tápos kocsit húzott meg fujatott. 11 végű a lóerőt nem tudom ajánlatot kell tennem rá , van ilyenre érdeklődő ?
Válasz gojoscsaba #10958. hozzászólásáraÚgy hogy messziről kopjel egyet és keres tovább 2,2 m ilyen lelakot fülkével meg ahogy írod az eladó fejre eset bisztos! Néz Felvidéken szét a bazos. sk vagy a bazos.cz
Válasz mtz1221 #10966. hozzászólásáraNem egyezik ez tuti biztos . Ha jól emlékszem akkor tehermentesítő kör 220 mm a furatközép pedig 245 mm
Valaki nem tudja a 160-as zetorok hátsó kerék osztóköre/luk távolsága nem egyezik véletlenül az mtz-ével ???https://www.mojauto.rs/polovni-poljoprivredna/3048868_ZETOR_tockovi_2012_god/?cena=low
Válasz gojoscsaba #10955. hozzászólásáraÉn csak azért próbállak rávezetni az 5611-re mert fele vagy harmad pénzért van szinte ugyan olyan tudású géped mint a 6011 vagy 6211 viszont még minden egyszerű és mechanikus nincs elektromos vezérlésű levegős rásegítésed .
Nekünk volt egy műbőr ponyva az ülés mögött (gyárilag is egy bőr ponyva volt ott ) amin néha lehet belibben kis szél de nem fújt át rajta a szél . Hangosabb nem volt a fűtése miatt mint egyébként .