Válasz sanyi1965 #10173. hozzászólásáraSzia. A kérdezett gombák egy-egy visszajelző izzót kapcsolnak , más funkciójuk nincs ( van még egy a szervó szivattyú nyomó ágán is ) .Rajzot E-mail címre tudok küldeni , de legalább három verzió van évjárat szerint , nem tudom , hogy az ez melyikkel passzol .
Kérdésem lenne:16245-nél elektromosan kapcsolható első hajtásnál a bal oldalon található hydrokapcsoló és a váznyúlványra szereltről rajtuk található olajgombák bekötéséről van leírása-rajza valakinek?
Válasz Hús Futár #10169. hozzászólásáraVan benne,csak még olyat nem láttam amiben működne. "Taposósfelezőnek" szokták hívni. Teljesen más rendszer,mint a Crystal-é.
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraLétezett irányváltós,de annak más a sebességváltó háza,és ha jól tudom,csak 540-es kardánfordulata van. Az 540/1000 átváltókar helyén van az irányváltó kar. (Van egy ilyen váltóm). A gyorsításra én is kíváncsi lennék.
Válasz Hús Futár #10167. hozzászólásáraPedig lehet a kubikzetor.cz a katalogba benne van csak sokmindent kell cserélni a nyomaték növelö nem lesz tovább ha volt
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraSzerintem igen a kubikzetor.cz a katalogba benne van revezace.A nagyobb sebess
éget hogy akarod elérni a véglehajtásnál ez engem is érdekelne
Sziasztok zetorosok!
Van egy 6245 Zetorom. Tudja valaki, hogy az irány váltót bele lehet-e tenni a váltójába? Illetve nagyobb sebességet is szeretnék.Szlovákban láttam olyan 6245 utáni Zetort amiben irányváltó volt.
Válasz fendt309 #10159. hozzászólásáraJó igaz, már balra van vezetve, de középre van bekötve. úgy értettem, hogy a középső. Meg a régiekben még előre felé áll, nem bal oldalra.
Válasz Hús Futár #10158. hozzászólásáraSzia!
Nekem is van 120-asom...
Akkor most középen vagy bal oldalon?
????
A jobboldali is középen jön ki a váltóból
Egymás mellett van a kettő
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraA hozzászóló kolléga úgy látom nagyon építő jellegű tanácsot adott..
Nem jár lazán a váltókar? Mármint, hogy érzed, hogy bekattan a helyére ha sebességbe rakod? Nem-e véletlen csak a rudazatnál a rugós rögzítő akadt be, vagy eltört a rugó.
Ha jól sejtem akkor most a középső váltókarra gondolsz. Tehát az országúti jó, a hátramenet meg a terep nem.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 12045 zetornál mi lehet a gond, az egyest és a hátramenetet kidobja, a kettessel semmi gond. előre is köszönöm.
Válasz d-032a #10148. hozzászólásáraRemélem én is csak ilyen hiba van , mert nincs kedvem levenni a fedelet róla . De ha ott vagyok megnézem mit csináltak a billentés karjával is mert az meg elvan vágva és más a pozíciója is mint ahogy kellene . Bár billentést nem használja szerintem jobb lenne a ha az is jól állna és meg lenne .
Lehet csak annyi baja is, hogy a 31-es számú ricnis anyán szorítani kell.
Vagy a 3-as számú alkatrészen az íves pálya olajos lett és azért nem tudja a kart ott tartani az emeléshez.
6011-es kis zetorról kéne robbantott ábra az emelő és billentő hidraulika karjairól azok hogyan vannak biztosítva mert az emelő hidraulika karja vissza ugrik így leengedi az eszközt .
Válasz J87 #10139. hozzászólásáraA kubikzetor oldalán van asszem ez a pdf.
Ha ki tudott csúszni, akkor szinte biztos hogy a csavarnal van valami. Vagy törés, de szerintem az ropogott volna.
Jó nehéz lesz egybe kiemelni a sonkát...(kifele 2 ember, befele jó a 3. De alája raklapokat v valamit pakolni, mert ha nem bírjatok el, nehogy valak8t lerendezzen .
Vagy Tf kollega elmondja a teknyikát
Esetleg Lóránt90?
Ha a hézagolók lepotyogtak, azzal lehet majd probléma.
Válasz J87 #10136. hozzászólásáraGondolom a hatsó féltengely tokból csúszott ki a féltengely.
Akkor kb az olaj is elmehetett a féltengely hazból.
No véleményem szerint ha bem törött a féltengely, akkor a 3as alkatreszt a helyén tartó 32-35ös részen lesz a probléma. Lehet eltörött a rögzítő stift, vagy k8hajolt a rögzítő lemez.
Sziasztok.
Van egy kis bibi a trakeszommal. Egy crystalról lenne szó. Kicsúszott a jobb oldali tengely kb 10 centit a helyéről. Azt vettem észre hogy nem veszi a sebességet. Úgy tudtam vele elgurulni hazáig (hála az égnek nem kellett sokat menni így), hogy a difit nyomva tartottam.
Valaki esetleg hogy ennek mi lehet az oka vagy mi engedhetett?
Előre is köszi
Keresek vételre Zetor 3340. vagy 5245, traktort. Saját célra kellene valami 50 Le körüli gép én ezekre gondoltam, ha valakinek van még hasonló ötlete ami ezt tudja azt nagyon megköszönöm.
Válasz zoli6886 #10131. hozzászólásáraA szükséges kiegészítők a Habi honlapja szerint elérhetők .
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/25661/Elektromos_hidraulika_eloszto_TUR_5_homlokrakodohoz_is_.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/36986/Hidraulika_eloszto_6_2_utas_elektromos.html
Vagy
http://www.rositeh.si/default.asp?mid=hu&pid=modul_it&wid=14590&detailid=88781
Itt ha megnyitod van egy pdf , azon megvan a működési / bekötési vázlat.
Válasz erik18 #10126. hozzászólásáraSzia úgyszintén felvidék Nagykaposon név teloszáma a kapura ki írva joldolgozik az öreg úr na és arakban is elfogadható
11626 hozzászólás
Válasz Hús Futár #10176. hozzászólásáraGyári előírt . HD 80 , mint a hátuljában is .
Én ENI 80W90-et használok mindenhol .
16245-ös első hídjába milyen olajakat használtok ?
Válasz sanyi1965 #10173. hozzászólásáraSzia. A kérdezett gombák egy-egy visszajelző izzót kapcsolnak , más funkciójuk nincs ( van még egy a szervó szivattyú nyomó ágán is ) .Rajzot E-mail címre tudok küldeni , de legalább három verzió van évjárat szerint , nem tudom , hogy az ez melyikkel passzol .
Köszönöm szépen a válaszokat. Egy John Deere 2400 (Zetor 7340) traktoron láttam az irányváltót. Valóban a tlt váltó helyéről jött ki a kar.
Kérdésem lenne:16245-nél elektromosan kapcsolható első hajtásnál a bal oldalon található hydrokapcsoló és a váznyúlványra szereltről rajtuk található olajgombák bekötéséről van leírása-rajza valakinek?
Válasz Józsika #10170. hozzászólásáraIgy van a 540/1000 átválto kar helyén van
Válasz Hús Futár #10169. hozzászólásáraVan benne,csak még olyat nem láttam amiben működne. "Taposósfelezőnek" szokták hívni. Teljesen más rendszer,mint a Crystal-é.
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraLétezett irányváltós,de annak más a sebességváltó háza,és ha jól tudom,csak 540-es kardánfordulata van. Az 540/1000 átváltókar helyén van az irányváltó kar. (Van egy ilyen váltóm). A gyorsításra én is kíváncsi lennék.
Válasz jozef24 #10168. hozzászólásáraA 6245-ben nincs nyomaték növelő . 5+1 sebességes sima sebesség váltója van .
Válasz Hús Futár #10167. hozzászólásáraPedig lehet a kubikzetor.cz a katalogba benne van csak sokmindent kell cserélni a nyomaték növelö nem lesz tovább ha volt
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraLegjobb tudásom szerint a 6245-öt nem fogod tudni gyári cuccból gyorsítani és irányváltóról sem hallottam még ilyenben
Válasz bertold0203 #10165. hozzászólásáraSzerintem igen a kubikzetor.cz a katalogba benne van revezace.A nagyobb sebess
éget hogy akarod elérni a véglehajtásnál ez engem is érdekelne
Sziasztok zetorosok!
Van egy 6245 Zetorom. Tudja valaki, hogy az irány váltót bele lehet-e tenni a váltójába? Illetve nagyobb sebességet is szeretnék.Szlovákban láttam olyan 6245 utáni Zetort amiben irányváltó volt.
Válasz Nyomasek Bobo #10140. hozzászólásáraNo...meg lett a problem. Az a rögzítő stift engedte el, viszont ez köszönhető volt annak hogy a csapágy már ki volt kopva

Köszi a tippeket!!!!
Jaaa amúgy emelővel vették le az oldalát mert k...nehéz
Válasz fendt309 #10159. hozzászólásáraJó igaz, már balra van vezetve, de középre van bekötve. úgy értettem, hogy a középső. Meg a régiekben még előre felé áll, nem bal oldalra.
Válasz Hús Futár #10161. hozzászólásáraAha, értem!
Válasz fendt309 #10159. hozzászólására8011-esben középen van nekem a terepváltól a 16245-ben már bal oldalon van a váltókarja .
11-es Crystalhoz nincs valakinek első kereke?
Válasz Hús Futár #10158. hozzászólásáraSzia!
Nekem is van 120-asom...
Akkor most középen vagy bal oldalon?
????
A jobboldali is középen jön ki a váltóból
Egymás mellett van a kettő
Válasz fendt309 #10154. hozzászólásáraBálos váltókar van a 0-ásokban középen azon van a terep az országút és rükverc .
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraValószínűleg a terepváltónak reteszelési gondja van .
Válasz Nyomasek Bobo #10155. hozzászólásáraSzerintem is!
????
Írtam neked az életképek...ben
Válasz fendt309 #10154. hozzászólásáraA bal oldali lehet...
Válasz robika52 #10153. hozzászólásáraMelyik a középső váltókar?
Mert lehet az enyémben nincs is!
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraA hozzászóló kolléga úgy látom nagyon építő jellegű tanácsot adott..
Nem jár lazán a váltókar? Mármint, hogy érzed, hogy bekattan a helyére ha sebességbe rakod? Nem-e véletlen csak a rudazatnál a rugós rögzítő akadt be, vagy eltört a rugó.
Ha jól sejtem akkor most a középső váltókarra gondolsz. Tehát az országúti jó, a hátramenet meg a terep nem.
Válasz lmester33 #10151. hozzászólásáraBiztos hiányzik egy kosár tűgörgő belőle!Nálunk mikor szerelték,(Mezőtúriak)mindig az volt a végeredmény!
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 12045 zetornál mi lehet a gond, az egyest és a hátramenetet kidobja, a kettessel semmi gond. előre is köszönöm.
Válasz d-032a #10148. hozzászólásáraKöszi a segítséget . Közben a másik oldalon is megtaláltam az ábrát a 293. oldalon .
Válasz d-032a #10148. hozzászólásáraRemélem én is csak ilyen hiba van , mert nincs kedvem levenni a fedelet róla . De ha ott vagyok megnézem mit csináltak a billentés karjával is mert az meg elvan vágva és más a pozíciója is mint ahogy kellene . Bár billentést nem használja szerintem jobb lenne a ha az is jól állna és meg lenne .
Válasz Hús Futár #10143. hozzászólásáraEz is egy Zetor 6011 robbantott ábra

Lehet csak annyi baja is, hogy a 31-es számú ricnis anyán szorítani kell.
Vagy a 3-as számú alkatrészen az íves pálya olajos lett és azért nem tudja a kart ott tartani az emeléshez.
Válasz Nyomasek Bobo #10146. hozzászólásáraMajd átlapozom mert jobbat nem tudok de egyik kollegának meg kell néznem a gépé a karokat meg ha lehet rendbe is teszem neki .
Válasz Hús Futár #10145. hozzászólásáraNekem ez csehül van...de ha ráérsz?

Válasz Nyomasek Bobo #10144. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Hús Futár #10143. hozzászólásárahttps://www.kubikzetor.cz/produkt/ur-i-proxima/katalog_nd_5011_7045__222_212_337.html
6011-es kis zetorról kéne robbantott ábra az emelő és billentő hidraulika karjairól azok hogyan vannak biztosítva mert az emelő hidraulika karja vissza ugrik így leengedi az eszközt .
Válasz J87 #10139. hozzászólásáraValszeg a biztosító csavar ment el .
Válasz Nyomasek Bobo #10140. hozzászólásáraBenne vagy már te is a témában
.
Válasz J87 #10139. hozzászólásáraA kubikzetor oldalán van asszem ez a pdf.
Ha ki tudott csúszni, akkor szinte biztos hogy a csavarnal van valami. Vagy törés, de szerintem az ropogott volna.
Jó nehéz lesz egybe kiemelni a sonkát...(kifele 2 ember, befele jó a 3. De alája raklapokat v valamit pakolni, mert ha nem bírjatok el, nehogy valak8t lerendezzen .
Vagy Tf kollega elmondja a teknyikát
Esetleg Lóránt90?
Ha a hézagolók lepotyogtak, azzal lehet majd probléma.
Válasz Nyomasek Bobo #10137. hozzászólásáraKöszi! Ez nagy segítség

Remélem nem kell széthúzni
Válasz Nyomasek Bobo #10137. hozzászólásáraHa mákod van, nem ette meg a stiftet.
Válasz J87 #10136. hozzászólásáraGondolom a hatsó féltengely tokból csúszott ki a féltengely.
Akkor kb az olaj is elmehetett a féltengely hazból.
No véleményem szerint ha bem törött a féltengely, akkor a 3as alkatreszt a helyén tartó 32-35ös részen lesz a probléma. Lehet eltörött a rögzítő stift, vagy k8hajolt a rögzítő lemez.
Sziasztok.
Van egy kis bibi a trakeszommal. Egy crystalról lenne szó. Kicsúszott a jobb oldali tengely kb 10 centit a helyéről. Azt vettem észre hogy nem veszi a sebességet. Úgy tudtam vele elgurulni hazáig (hála az égnek nem kellett sokat menni így), hogy a difit nyomva tartottam.
Valaki esetleg hogy ennek mi lehet az oka vagy mi engedhetett?
Előre is köszi
Válasz Béla66 #10134. hozzászólására4 hengereset vegyél. 7245-7745 vagy az újab 5340-6340.
Sziasztok!
Keresek vételre Zetor 3340. vagy 5245, traktort. Saját célra kellene valami 50 Le körüli gép én ezekre gondoltam, ha valakinek van még hasonló ötlete ami ezt tudja azt nagyon megköszönöm.
Köszönettel!
Sötét Béla
bela6606@gmail.com
Válasz T.f. #10132. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz zoli6886 #10131. hozzászólásáraA szükséges kiegészítők a Habi honlapja szerint elérhetők .
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/25661/Elektromos_hidraulika_eloszto_TUR_5_homlokrakodohoz_is_.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/36986/Hidraulika_eloszto_6_2_utas_elektromos.html
Vagy
http://www.rositeh.si/default.asp?mid=hu&pid=modul_it&wid=14590&detailid=88781
Itt ha megnyitod van egy pdf , azon megvan a működési / bekötési vázlat.
Válasz T.f. #10102. hozzászólásáraSzia,ide kellenének a "linkek" vagy erre az e-mail
címre !!!
zoli6886@freemail.hu
köszönöm !!!!
Válasz sanya #10129. hozzászólásáraÉrdekel!
Válasz fendt309 #10100. hozzászólásárarozsdamentes kipufogó zetorra.
Válasz erik18 #10126. hozzászólásáraSzia úgyszintén felvidék Nagykaposon
név teloszáma a kapura ki írva joldolgozik az öreg úr na és arakban is elfogadható 