Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR408.83 FtUSD389.56 FtCHF436.3 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Én gondoolkodom majd a közeljövőben egy 100-120 lovas gépben.
10540 és a 11641 forteraban gondolkodtam, de a közeli felvidéki ismerőseim mind szidják őket mert nincs hozzájuk alkatrész. Esetleg erről tudsz mondani valamit?
Válasz csoppika #8307
Csináltam egyszer egy ilyen gépet, mint a tiéd. Ma futottam össze a tulajjal, 8300 üo-t rakott bele azóta. Még mindig hiba mentes a motor
Válasz Sk Laci #8309. hozzászólásáraNem számolom... Nincs értelme... egyirányú azt utca... KB úgy jönne ki mint egy szarabb állapotú autó... Csak a kocsi nem hoz pénzt... Ez meg elvileg igen... De amúgy akkor sem volt egyben 3.5-4.5 millióm... Talajmunkára viszont kellett valami... Nem érte meg... abban igazad van...
Válasz csoppika #8307. hozzászólásáraAmint olvasom az írásaidat, te rendesen beleköltesz ebe a Crystálba. Nem akarom elveni a kedvedet, de öszeszámoltad, menyit költötél már el erre a traktora? Amikor vásárolni akartad, említetem neked a Forterra sorozatot, szerintem jobban jártál volna vele, ha drágáb is. Sokal ügyeseb, mozgékonyab gép, alkatrészárak nincsenek a csillagokban, mégis újab traktorod lene, és szállitásban jóval gyorsab.
Válasz Hús Futár #8306. hozzászólásáraJó csíkosra kopott a tengely. Csap@gyfém elfogyott... Olajnyomás 2.5-2.8 melegen fordulaton. No meg hüvelyezve is lesz. Hüvely gumigyűrűk kuka... 5ha lazít@s 2liter olaj... Mondjuk nem ment könnyen... Ma hüvelygarnitúra beszerzés. Holnap kiderül kell-e a hajtókarokat bactatni gépműhelyben... Adagolót, porlasztókat viszem SKandiba megnézetni...
Oszt ha összeáll remélem a váltó nem kezd szopatni...
Válasz lorant90 #8300. hozzászólásáraKöszörülés lesz... Komoly szerelő lehetett az előző... A gyújtás sorrend fel van írva a fülkére. A főtengő alapméretes... Nek tűnik a csapágy feliratok alapján. Szinte minden pasztázva.
Válasz csoppika #8298. hozzászólásáraZetornal ilyen 6911 7011 nel van tulfolyo cso a kontrolcsavarhoz szoktuk rakni ha mar lemegy a nafta akk tudjon szepen ki is jonni es igy nem bolgassa az olajat
Válasz buszsofőr #8294. hozzászólásáraKöszönöm
Remélem nem fog folyni egy darabig mert most lett felújítva beállítva
Ezt sikerült szereznem ami turbószabályzós 160asra való
Mert az enyém ami rajta van központi olajzású volt de csak sima 120 As
Lassan nekifogok már a felújitásnak
Válasz Hús Futár #8291. hozzászólásáraA fő gond, hogy a kombájnt is a szabad ég alatt kell csinálnom... Nincs műhelyem. Kedvem meg főleg... Meló mellett...
Nem vagyok műszaki zseni...
Utálok javítani...
Egyéb kérdés?
Válasz Hús Futár #8277. hozzászólásáraNem örült, mikor megvettem a zetort...
Inkább mtz-ket szerel...
a: Megcsinálja Ő...
b: Senki...
Nincs más megbízható ember a környéken...
Így ugye mindenki oda jár...
Majd rábeszélem, hogy húzza ketté...
Válasz csoppika #8273. hozzászólásáraHa rendesen meg akarod csinálni ki kell venni a főtengelyt és elpucolni meg a blokkban is az olajcsatornákat, szerinted a hiányzó csapágyfém hova lett?
Válasz csoppika #8268. hozzászólásáraHolnap ha nem felejtem el utana nezek h ez hanyadik koszorulesre valo. Ha addig valaki meg nem elooz. Hat a tengelyben a dugoknal bizony van mit kitakaritani azt erdemes megnezni ha kint a fotengely. Egy 8011 es crytalba ugy bevolt rakodva a dugon belul h csak a 2,5 os hegeszto elektroda vastagsagnyi lyuk volt. Es ezt koszorules utan takaritottam.
Válasz csoppika #8268. hozzászólásáraMeg ha úgy látod a főtengelyen az olaj járat dugót vedd ki és pucold ki lehet csodát látni olyan helyeken . olyan menetes dugót tudsz venni ha véletlen szt kell verni ahhoz hogy kijöjön .
Válasz csoppika #8268. hozzászólásáraNem tudom milyen méret de mérd meg és a boltban megmondják , de valami normális pontos toló mérővel .
Ilyen hasonló kopásnál nekem is elég volt a csapágyakat cserélnem .
Másik ilyen szilikon meg fbs meg egyéb ákom bákomot a ne használjatok a gumigyűrűknél sőt lehetőleg egyik papír tömítésnél sem csak sima zsír elég a papírnak meg a guminak is .
Nekem a 160ason is lefutott a víz de csak ha kihűlt a motor melegen nem volt gond vele
A második hüvelynél folyott, kapott új gumigyűrűt + piros szilikont és megjavult.
Én a helyedben biztos köszörültetném a fötengelyt nekem kb 200euro volt kb 4éve
11563 hozzászólás
Válasz csoppika #8312. hozzászólásáraEsetleg megmondanád majd mennyibe fájtak az alkatrészek és a köszörülés?
Válasz Sk Laci #8309. hozzászólásáraHello.
Én gondoolkodom majd a közeljövőben egy 100-120 lovas gépben.
10540 és a 11641 forteraban gondolkodtam, de a közeli felvidéki ismerőseim mind szidják őket mert nincs hozzájuk alkatrész. Esetleg erről tudsz mondani valamit?
Válasz némedi #8311. hozzászólásáraNos...ha nálam összejön a 8300 óra...azt a szerelő meg én sem biztos hogy megéljük... Olyan 30-40év...
Válasz csoppika #8307
Csináltam egyszer egy ilyen gépet, mint a tiéd. Ma futottam össze a tulajjal, 8300 üo-t rakott bele azóta. Még mindig hiba mentes a motor
Válasz Sk Laci #8309. hozzászólásáraNem számolom... Nincs értelme... egyirányú azt utca... KB úgy jönne ki mint egy szarabb állapotú autó... Csak a kocsi nem hoz pénzt... Ez meg elvileg igen... De amúgy akkor sem volt egyben 3.5-4.5 millióm... Talajmunkára viszont kellett valami... Nem érte meg... abban igazad van...
Válasz csoppika #8307. hozzászólásáraAmint olvasom az írásaidat, te rendesen beleköltesz ebe a Crystálba. Nem akarom elveni a kedvedet, de öszeszámoltad, menyit költötél már el erre a traktora? Amikor vásárolni akartad, említetem neked a Forterra sorozatot, szerintem jobban jártál volna vele, ha drágáb is. Sokal ügyeseb, mozgékonyab gép, alkatrészárak nincsenek a csillagokban, mégis újab traktorod lene, és szállitásban jóval gyorsab.
Válasz csoppika #8307. hozzászólásáraÉrtem már
Válasz Hús Futár #8306. hozzászólásáraJó csíkosra kopott a tengely. Csap@gyfém elfogyott... Olajnyomás 2.5-2.8 melegen fordulaton. No meg hüvelyezve is lesz. Hüvely gumigyűrűk kuka... 5ha lazít@s 2liter olaj... Mondjuk nem ment könnyen... Ma hüvelygarnitúra beszerzés. Holnap kiderül kell-e a hajtókarokat bactatni gépműhelyben... Adagolót, porlasztókat viszem SKandiba megnézetni...
Oszt ha összeáll remélem a váltó nem kezd szopatni...
Válasz csoppika #8305. hozzászólásáraMiért lesz köszörülve ?
Válasz Hús Futár #8304. hozzászólásáraVan rajta hajtókar.. Nem hupogott... Nincs mérőóra csak tolómérő...
Válasz csoppika #8301. hozzászólásárahajtókaros lett ?
Válasz lorant90 #8302. hozzászólásáraSchwarz... A többi jövő 7 2hetezett...
Válasz csoppika #8301. hozzászólására153624 , hol fogod tudni koszorultetni?
Válasz lorant90 #8300. hozzászólásáraKöszörülés lesz... Komoly szerelő lehetett az előző... A gyújtás sorrend fel van írva a fülkére. A főtengő alapméretes... Nek tűnik a csapágy feliratok alapján. Szinte minden pasztázva.
Válasz csoppika #8298. hozzászólásáraZetornal ilyen 6911 7011 nel van tulfolyo cso a kontrolcsavarhoz szoktuk rakni ha mar lemegy a nafta akk tudjon szepen ki is jonni es igy nem bolgassa az olajat
Válasz csoppika #8298. hozzászólásáraEzt se tudod tulönteni visszafordult a motortérbe
Válasz buszsofőr #8297. hozzászólásáraKülön olajteres mtz adagolón van Túlfolyó cső.
Válasz csoppika #8295. hozzászólásáraMilyen túlfolyó?
Válasz buszsofőr #8294. hozzászólásáraKöszönöm
Remélem nem fog folyni egy darabig mert most lett felújítva beállítva
Ezt sikerült szereznem ami turbószabályzós 160asra való
Mert az enyém ami rajta van központi olajzású volt de csak sima 120 As
Lassan nekifogok már a felújitásnak
Válasz buszsofőr #8294. hozzászólásáraTúlfolyó van ezeken is ugye?
Válasz Dzsanosi #8293. hozzászólásáraAkkor kell cserélni mikor a motorban is cserélsz+ ellenőrizni h nem telik e fel naftával
Milyen időközönként öntöttök olajat az adagolóba améknek nincs központi olajzása
Válasz Hús Futár #8291. hozzászólásáraA fő gond, hogy a kombájnt is a szabad ég alatt kell csinálnom... Nincs műhelyem. Kedvem meg főleg... Meló mellett...
Nem vagyok műszaki zseni...
Utálok javítani...
Egyéb kérdés?
Válasz csoppika #8280. hozzászólásáraÉs te magad miért nem csinálod nem olyan nagy ördöngősség.
Válasz Gepi #8289. hozzászólására
Most haver várhat a sorára a forterrájával...
Válasz lorant90 #8288. hozzászólásáraEz a beszéd! Amúgy nem kéne ilyet csinálni mert beégeted csoppika szerelőjét
Válasz lorant90 #8287. hozzászólására
Hát elkezdodott...
Valaki megtudná írni, hogy a 6-18 gumihoz való zetor első felni mennyibe kerül újonnan?
Válasz lorant90 #8282. hozzászólásáraTolómérővel kerek 70-et mért a főtengelyen a szerelő... Majd otthon meglesem...
Válasz Gepi #8283. hozzászólásáraErrol van szoo, 03.033 nincs a tablazatba legalabbis az enyembe
Válasz lorant90 #8282. hozzászólásáraRánagyítva a képre én az utolsó számnál 8 látok és nem 3
Válasz csoppika #8281. hozzászólásáraTablazatban nem lattam 03.033 szamut. Viszont a 03.038 az a 3 as koszorules.
Válasz lorant90 #8272. hozzászólásáraVisszaírt a Biro. Szerintük alapméretes ez a hajtókar csapágy.
(szerelő is erre tippelt a vastagság alapján...)
Válasz Hús Futár #8277. hozzászólásáraNem örült, mikor megvettem a zetort...
Inkább mtz-ket szerel...
a: Megcsinálja Ő...
b: Senki...
Nincs más megbízható ember a környéken...
Így ugye mindenki oda jár...
Majd rábeszélem, hogy húzza ketté...
Válasz JD 4630 #8278. hozzászólásáraEz igaz :) a jó munkához idő kell meg nagy hely .
Válasz Hús Futár #8277. hozzászólásáraA jó szerelő gondoskodik magának melóról
Válasz csoppika #8273. hozzászólásáraMinek vállalja el ha nem akarja rendesen megcsinálni ?
Válasz JD 4630 #8274. hozzászólásáraHolnap közlöm a jó hírt a szerelővel...
Úgyis csak kedden tudok alkatrészt venni...
Válasz csoppika #8273. hozzászólásáraHat megis kell vele dolgozni. En mist eg 6911 el kinlodok
Válasz csoppika #8273. hozzászólásáraHa rendesen meg akarod csinálni ki kell venni a főtengelyt és elpucolni meg a blokkban is az olajcsatornákat, szerinted a hiányzó csapágyfém hova lett?
Válasz lorant90 #8271. hozzászólásáraAz a szitu, hogy a szerelő nem igazán akarja széthúzni ha nem muszáj...
Nyakig ül a melóban mindig...
Válasz csoppika #8265. hozzászólásáraNem latom jol a csapagyon de a katalog szerint a 3 as koszoruleshez a csapagy szama 03.038
Válasz csoppika #8268. hozzászólásáraHolnap ha nem felejtem el utana nezek h ez hanyadik koszorulesre valo. Ha addig valaki meg nem elooz. Hat a tengelyben a dugoknal bizony van mit kitakaritani azt erdemes megnezni ha kint a fotengely. Egy 8011 es crytalba ugy bevolt rakodva a dugon belul h csak a 2,5 os hegeszto elektroda vastagsagnyi lyuk volt. Es ezt koszorules utan takaritottam.
Válasz csoppika #8268. hozzászólásáraMeg ha úgy látod a főtengelyen az olaj járat dugót vedd ki és pucold ki lehet csodát látni olyan helyeken . olyan menetes dugót tudsz venni ha véletlen szt kell verni ahhoz hogy kijöjön .
Válasz csoppika #8268. hozzászólásáraNem tudom milyen méret de mérd meg és a boltban megmondják , de valami normális pontos toló mérővel .
Ilyen hasonló kopásnál nekem is elég volt a csapágyakat cserélnem .
Másik ilyen szilikon meg fbs meg egyéb ákom bákomot a ne használjatok a gumigyűrűknél sőt lehetőleg egyik papír tömítésnél sem csak sima zsír elég a papírnak meg a guminak is .
Válasz csoppika #8264. hozzászólásáraHányadik túlméret lehet?
Nekem a 160ason is lefutott a víz de csak ha kihűlt a motor melegen nem volt gond vele
A második hüvelynél folyott, kapott új gumigyűrűt + piros szilikont és megjavult.
Én a helyedben biztos köszörültetném a fötengelyt nekem kb 200euro volt kb 4éve
Válasz csoppika #8265. hozzászólására
Válasz csoppika #8264. hozzászólására03 033
Valami jel meg 4 00
Ezek mit jelenthetnek?