Dzsanosi adatlapja

Becenév:Dzsanosi

Csatlakozott:2013-07-22 20:29:50

Utolsó belépés:2019-12-03 19:21:29

Fórum hozzászólás:217 db

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2020-01-17 19:42:13

    Válasz T.f. #9542. hozzászólására

    Köszönöm
    Mondjuk tény nem néztem rá az enyémre csak a képet néztem és hirtelen megörültem de majd lesz valami akkor

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2020-01-17 17:35:01

    Válasz T.f. #9540. hozzászólására

    Ezt elfogadják ??ezt a kifúrós menetvágós megoldást
    Munkahenger méretei mi ? Fordul vele rendesen kissebb nagyobb megeggyező lesz a fordulási sugár?
    Mtz munkahengere jo rá vagy kicsi ?
    Mtz orbittal kormány alá beépitve ? Vagy árban hogy viselkedik a gyári

    Egy ideje tervezem hogy átkéne alakitani de nekem sincs helye 0 ás
    Meg hát hogy öszinte legyek a 400 eurót sajnálom rá inkább legyen keményebb mig birom tekerni de kitudnám hozni vagy 50e ft körül ha jo a furós téma meg az mtz cuccal

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2020-01-17 05:51:54

    Válasz noticemesenta #9527. hozzászólására

    Sokat kibir nekem is ez van
    Mi majdnem pont ugyan igy vettük
    Szempont az volt hogy 4x4 legalább 80 lo és max 2 milla volt rá
    4 éve van nálunk már váltó motor felújjitva mert minden szar volt de az első évet kihúzta elősször aztán váltó mégeggyév motor félelem nélkül ülök bele megvagyok vele elégedve
    Kis odafigyeléssel sokat elmennek
    Ittvan ez is már 44 éves és még megy mék mai lesz ugyan igy ráadásul a tsz időben nyuzták rendesen
    Itt 2 volt kidolgozta az mtzket rendesen

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2020-01-16 18:25:04

    Válasz noticemesenta #9525. hozzászólására

    Esetleg milyen állapotú az olaj benne ?? Ha szép tiszta semmi gond ha fekete égettes szagú akkor kezd rosszalkodni a váltó
    Teljes feltöltési szint 45ösnél papiron 50 liter ajánlott 60 bele 80w-90

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2020-01-09 05:50:17

    Válasz jocek26 #9503. hozzászólására

    Nekem nagyon kényelmetlen volt mikor azon kellett dolgoznom mondjuk nem épp vagyok kistermetű 185 cm 110 kg
    Vagy a nyakamba kellett venni a lábam a fékhez kuplunghoz vagy a plafont fejelgettem
    Könnyű pattog sajnos
    Fogyasztás minimális
    Lovakkal nincs gond a méretéhez

    3000/ 75 akkor nézd meg az uj mtz 472 talán 9.2+ fa és a lényeg 2200 catermotor de nincs utánégető se semmi b.ziság 75 ló 270 nm ez mennyire fogja birni mennyire lesz tartós ??
    Elveszik a köbcentit nincs tartalék
    Fullad 100 fordulat oszt megdöglik
    És a legnagyobb gond nincs élettartam a régi gépek tartósabbak voltak az ujjak kényelmesebbek komfortosabbak

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2020-01-08 19:46:44

    Válasz Sk Laci #9501. hozzászólására

    Cr deutz 2 elemmel vagy hengerenkénti elemes ??
    Pl Volvo kotrókba homlokrakóba stb munkagépekbe
    Fuchs kotróba
    Az elemes motorokkal 1012 2012 motorokkal rendszeres szerviz esetén 20000 órát simán elmennek
    A cr motorok 2013 már kényesebbek 10-12000 óra injektor javitás ( mert javitható nem kell rögtön cserélni)
    Pumpáknak nem sok baja szokott lenni
    Mennyiségszabályzó még gyengesége abbol csak eredetit szabad

    18000 órás motorokat max gyűrűzni kell semmi kopás nincs se a dugó se a hüvelyen jó anyagbol van
    Persze rendszeres szerviz esetén

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-06 18:02:27

    Válasz T.f. #9461. hozzászólására

    Köszönöm hogy kisegitettél smile thumbupsmile thumbup
    A nyomásgomba nem jutott a ,, fejembe" smile laugh mert nekem csak levolt vakolva a helye.

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-06 16:19:46

    Válasz Bigiboy77 #9459. hozzászólására

    Az a helyzet nem volt időm szétszedni hogy lefotózzam
    Mert vagy a padlólemezt vagy az aksitartó dobozt ki kell venni a helyéröl hogy látható legyen.

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-05 10:30:25

    Válasz Bigiboy77 #9456. hozzászólására

    Még lemaradt a kormánynál csak a kapcsoló kar van
    Tlt 3 állású fék/üres/hajtás
    Nyul /béka

    Rudazat megy le ami a váltófedélbe mozdit tolattút és csövön megy hátra ott a tlt kuplung

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-05 10:26:53

    Válasz Bigiboy77 #9456. hozzászólására

    Megpróbálom ma este mikor hazaérek de lehet csak holnap lesz belőlle valami

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-04 21:55:35

    Válasz Full Random #9454. hozzászólására

    Hát sajnos a szivattyú cseréhez 3 darabba kell szedni mert a gyomrában van
    És mikor hozzáférsz a szivattyúhoz akkor tudod javitani a nyul/béka részét is
    Az elsőhajtáshoz csak oldalt a kihajtás részét kell levenni
    A tlt re ha nincs szükséged akkor végülis szerintem fölösleges rászánni a szerelési időt max ha nincs más dolgod
    De az elejét meg a nyulat megcsinálnám
    Ezekhez olajat lekell engedni

    Méréshez végülis hogy van e elég olaj gyors teszt függesztőt hátul húzd fel ha felveszi már azt jelenti annyi olaj van benne hogy a szivattyú ne szárazon mennyen és feltudja tölteni kb 2-3 litert az is felvesz legalább azt jelent van benne
    Engedd vissza azzal is visszajut a váltóba az is emel a szinten és akkor jöhet a mérés

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-04 19:36:28

    Válasz Full Random #9451. hozzászólására

    Félre ne értsd nem akarom rádtukmálni hogy szedd szét de szerintem nem átrana és ha nem vagy tul messze még esetleg tudok is segiteni ha kell
    Szabolcsi vagyok pontosabban Tiszadada

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-04 19:25:26

    Válasz Full Random #9451. hozzászólására

    Énis ezt mondtam hogy gyengébb lesz de kárt már nem csinál ha visszaolvasod
    De a 80-90 se fog csodátművelni nehogy azt hidd ami sajnos kaka az már az is marad maximum nem lesz szaga smile laughsmile laugh

    Mérj nyomás elsőnek mielőtt belepocsékolod az uj olajat
    Mert ha szétkell szedni akkor ugyis kikell pucolni

    Ráadásul ha gyengélkedik szépen gallyravágja a többi részét is mert vannak kényszerkenésű részei amit szintén a váltószivattyú végzi

    Ha méred melegen minimum 7.5 de ha már hidegen nem mutat 8 fölött akkor gáz van
    és ennek akkor ennyi az értéke ha bekapcsolod nyul 4x4 tlt
    De ha nem üzemel neked akkor szerintem már kikapcsolva se nagyon fogja tudni

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-04 15:08:48

    Válasz Full Random #9449. hozzászólására

    A váltófedélbe bal oldalrol 45 fokos szögben felfelé 10x1 menettel
    Az elsőhajtáshoz külső csövön megy a vezérlőolaj azt ha visszavezeted ott mellette tudol mérni ez oldalirányba egy üreges csavarral fog becsatlakozni a fedélbe kb 2 centire van tőlle a mérési lehetőség
    Remélem érthető de ha megakadnál lefotózom majd hol van
    Nekem fixen bennevan az óra
    Mtz 1025 váltóóra 16 báros 4000 forint meg 1.2 méter csővel fel a fülkébe

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-04 08:45:09

    Válasz Full Random #9447. hozzászólására

    Persze van benne három dugattyú ami kapcsolja az elejét/nyulat/tlt
    Ezt váltó szivattyú végzi
    A hidraulika másik rendszer másik szivattyú meg egy munkahenger a váltófedélbe hátul ebbe 2000 ft egy karmantyú meg egy acélkarika van rajta de a kettőnek nincs köze egymáshoz
    A hidraulika 160 báron megy a váltó ha jó abba 13-14 bár van és minimum 7.5

    A folyton béka kinyirja a bolygókereket az 50 ezer lesz magába ha széthullik ajánlás szerint hideg kb 5 perc a használata meg amikor ugymond szükség lenne visszakapcsolni mert elkezd fulladni a terheléstöl visszahúzod életrekell és minkor már nem indokolt tolod vissza

    Én dögösen vettem a gépet teljes felújitáson esett már át elősször váltó 300 aztán motor 600
    De minden ami indokolt kilett cserélve
    Váltóban az összes csapágy tűgörgő tömitések stb
    De ha csak áttömited hogy nem tökéletesre de jobb legyen olcsóbban meg lehet úszni

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-04 08:19:20

    Válasz Full Random #9445. hozzászólására

    A jd olaj gyengébb lesz aztán igy lehet a nyul/békád is elfog menni
    Meg a kisbolygókerék is szétfog hullani ha nincs jo kenés
    Mérni kéne olajnyomást minimum 7.5 bár melegen ha nincs meg aztán ha nemis mindent de lehet jobban járnál némi ráforditással
    Egy váltószivattyú kb 20000, meg áttömiteni kb 10-20 ezer és jobb lenne
    Meghálálja azt az 50-60 ezret

    Leengedni hát 2 helyen tuti aztán most nem emlékszem de megnézem ha kell
    Szivóági szűrőnél van egy meg a hasán középen ez tuti

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-04 05:49:07

    Válasz csoppika #9443. hozzászólására

    Passzolom a kérdésed
    Nekem agipos olajat hoztak bele aki rendezi az alkatrészt 3 éve volt literje 1100 áfa nélkül mert nekem nem kell a papiros rólla nem tudok mit kezdeni vele de nem hinném hogy sokat változott az ára

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-03 21:02:15

    Válasz csoppika #9441. hozzászólására

    Igazság szerint a sima hajtómű hamarabb megeszi a dugattyú tömitéseket meg a munkahenger karmantyút

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-12-03 19:23:36

    Válasz Full Random #9438. hozzászólására

    50 liter megy bele de nem sima 80-90 hajtómű
    Hanem univerzális hidraulika hajtómű 80-90
    De a jd olaj is jo bele

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-10-24 19:08:25

    Válasz Gumóka #9413. hozzászólására

    Nekem is ez a véleményem nagy szar az egész minden már csak a környezetvédelmi előirásrol szól de hogy valami tartós és hibamentes lenne az kizárt
    Régi hagyományos Diesel párti vagyok
    Se az elektronika nincs olyan stabil hogy beépitség se ez az utánégetős marhaság
    Ha a mostani traktorokat nem nyomnák tele a poweres váltóval kiderülne hogy rakás nulla a motorjuk
    8-9000 köbcentiböl hozzák ki a 350-500 lovas gépeket aztán csodálkoznak hogy csak pár ezer órát bír oszt nyekk
    Nincs nyomaték erőtartalék
    Azért régebben volt tartalék ha visszafulladt akár 1200-1300 ra is összetudta szedni magát most 2000 alatt ha nem váltaná a powerváltó szépen megfullna

    Tudom hogy alapjáraton is megy de írtam nincs tipusismeretem
    De a sok tötymörgés okoz tömődést mivel ilyenkor kínlódik nincs tökéletes égés
    Pl Lézeres hőmérővel megnézed üresjáraton alapjáraton fordulaton és keménymunka közben csak a turbó hőmérsékletét nagyon sok különbség van alapjáraton 150-160 fok míg terhelve vannak típusok hogy pontosan izzik

    A Volvo meg sok gép pluszba van az égőfej ami fordulattól függetlenül égeti ki a szűrőt
    Külön kompresszor meg befecskendezés és úgy fűti fel a kívánt hőmérsékletre ami 600-900 fok körül szokott lenni állapottól függően

    Így ezért nem mindegy hogy próbálsz segíteni rajta terhelés nélkül szinte biztos hogy nem éri el a tisztítási hőmérsékletét
    De nem úgy terhelve hogy küszödjön füstöljön,

    Nyírség nehézgép-es vagyok
    Találkozunk sokat ilyen hibával is
    És az a jó hogy van hogy félrevezet az elektronika
    Írja ez nem jó az nem jó kicseréled pár perc kidob mást

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-10-18 19:42:47

    Válasz tusalevi #9407. hozzászólására

    1600-1700 és mennyin üzemelteted ???
    Attól függ mennyire komoly a rendszer, nincs tipus ismeretem de sok gépből nem tudják kiírni a számitógépből a hiànyát aztán ha kiiktatod, vészüzembe fog menni.
    Üó mennyi van benne
    Regenerációt nem kért?? Vagy még nincs ilyen benne?
    Kiégetéshez 8-900 fokra kell fűteni a dobot amit kínzással tucc elérni
    Vagy ha van benne égőfej és regenerációt elindítani
    Mondjuk mikor már beáll vészüzembe már csak laptoppal szokta engedni elinditani

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-10-16 08:13:03

    Válasz .Richard. #9399. hozzászólására

    Átlagos éven nem venni észre de
    Ha totál semmi eső akkor talán jobbnak mutatkozik a lazított , jobban levezeti a téli csapadékot és tavasszal elhúzva lassabban szárad ki
    Másik verzió ha túl sok a csapadék jobban leszivárog nem lesz akkora vízállás mikor nem volt lazitva ugyan az a mennyiség nagyobb területet foglalt
    Ez tapasztalat

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-25 07:49:49

    Válasz Dzsanosi #9382. hozzászólására

    Aszt mondta az adagolós hogy
    Meg kéne nézni hogy nem-e szorul benne a fogasléc?
    Azt meg tudod nézni az adagoló elején van egy vakcsavar kiveszed kézzel megtologatod ha szorul megvan a bibi ha nem állítani kell rajta de azt mondta aki nem ért hozzá ne nyúljon bele mert hülyeséget fog csinálni

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-25 05:36:24

    Válasz Filler #9381. hozzászólására

    A hézag úgy jó akkor
    De ha előtte jó volt csak az lesz hogy az adagolóban kell állítani
    Ma megkérdezem az adagolós kollégát mit mond hátha mond valami okosat. Hogy mihez nyulj pontosan

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-24 19:15:45

    Válasz Filler #9378. hozzászólására

    Hello a füstje nem látszik a videón
    De nem hinném hogy előtöltés lenne
    Mert ha
    Kicsi nehezen indul, lágyan jár, nincs erő, fehéres a füstje hidegen melegedve kitisztul attól függően mennyivel van előrrébb az ideálistol annál több ideig
    Nagy előtöltésnél könnyebben indul, keményen kopogósan jár, erősebb de melegedés okoz, füstje fekete olyan mintha eröltetve volna.

    Én mintha egy kis szelep hangot hallanák,
    A hullámzást meg az adagolóban a röpsúlyos szabályzó csinálja szerintem
    Mikor Rába motort generáloztunk és hullámzott a fordulat mondjuk sokkal durvábban mintha a remegőkezű alkoholista fogná a gázkart és az rángatta volna.
    Az adagolós kolléga átlett hívva az állított raja és frankó lett
    Ennek nemtudom nemszedtem szét az adagolóját a rábának a hátulján két csavar volt az egyikkel az alapjáratot másikkal meg a szabályzót lehetett állítani
    Remélem segitettem

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-24 08:19:21

    Válasz csoppika #9370. hozzászólására

    Nem bűvészkedés
    Ha jobban megy mikor meglazitod a szalagot ,, nem kell sokat 1-2 tekerés ha jobb akkor ott a baj és kivülröl javítható nemkell kibelezni

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-24 07:30:52

    Válasz endypapa #9371. hozzászólására

    T elágazással elosztani vagy keresni a blokkon valami vakolt olajcsatornát
    Az adagoló központi olajzású vagy felöntős van rajta
    Mert ha nem központis akkor annak a helyên lehet mérni más lehetőség nincs

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-24 05:48:03

    Válasz endypapa #9359. hozzászólására

    Oda lehet bekötni ahova az elektromos gombád van betekerve jobb oldalon szerintem

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-24 05:45:31

    Válasz csoppika #9362. hozzászólására

    Közutasnak az mtz-jét rakom rá 5db ,M20 csavarral és senki nem szólt még érte
    Azt meg lehet jót venni kb 20-30 eft

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-24 05:43:49

    Válasz csoppika #9366. hozzászólására

    Valószínű kevés lesz a váltónyomás
    Ráadásul túlzottan rávan állítva a békaszalag és amint esik egy kicsit a nyomás egyszerre akarja használni a két fokozatot
    Vagy még a szalagoldó dugattyúján a karmantyú nincs vagy gyenge már és nem tudja rendesen oldani de a békát össze bírja nyomni
    Lazitsd ki a békaszalagot és nyulba próbálj menni ha nem erölködik itt lesz a megoldás hogy nem old vagy gyenge
    De mérj nyomást is

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-23 18:00:43

    Válasz endypapa #9357. hozzászólására

    Hát hogy lehet e állítani a nyomást azt nem tudom
    Szerintem nem
    A nyomástartó szelep meg az olajszivattyúra van csavarozva 4 báron kellene nyitnia
    Ha meg elektromos a mutatód
    Lehet érdemes volna rákötni egy mechanikus órát legalább addig hogy kiderüljön hogy tényleg leesik a nyomás vagy csak az elektronika szórakozik

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-22 07:38:38

    Válasz endypapa #9353. hozzászólására

    Hidegen indítva 3 ? És melegen ha alapjáratra engeded akkor lesz 0 ??
    Ha igen akkor valószínű köszörülni kell a főtengelyt
    Az enyém pont ilyen volt
    Nem 100% hogy az a baj de nekem az volt
    Vagy eggyik pillanatról a másikra lett 0 és azóta hiába inditod nincs olajnyomásod
    Mert akkor sok minden lehet de bontani kell az tuti
    Pl Olaj szivattyú megnyekkent vagy a szívó ága letört vagy a nyomástartó felakadt.
    Olaj le karter le és elárulja mi történt az olajban van e forgács fémtörmelék

    Kopog???

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-09-01 07:52:34

    Válasz csoppika #9310. hozzászólására

    Én úgy oldottam meg ezt hogy mind a két csonkra megfelelő csővet raktam és a két cső közé meg esztergáltam egy lépcsős közdarabot és kész
    Igaz így már 2 helyett 4 hiba lehetőség van ahol cseppenhet a víz de amúgy nincs gáz vele mióta megcsináltam
    Kis trükk a csonkokat meg a cső belsejét beszoktam pasztázni és utánna húzom rá a bilincset
    Nem kell megszakítani a bilincset meg tuti nem fog csepegni

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-26 08:10:39

    Válasz Dekalb #9300. hozzászólására

    Hallottam már róla Lehet jó lehet nem
    Ha olyan jó cucc volna mint amiket írnak rólla mindenki használná.
    Ár/ hatás alapján többet hoz mint visz mégse látom hogy annyira öntögetnék a tankokba
    Most gyorsan rákeresve olvasgattam
    De sehol nem találtam olyat hogy bizonyítottan mennyivel megy többet amibe volt
    Pedig a ,, korszerű" CR Diesel motorok igencsak keveset mennek el a régiekhez képest
    És nem hinném hogy nem alkalmazná mindenki ha annyit javítani mert nem olcsóság javítani ezeket
    4 injektor + cp szivattyú egy középkategóriás kocsiba is miliós körüli összegbe fáj a javítása és 2-3-400 ezret mennek el és vége

    Mivel dieselbe benzinbe ugyan úgy javasolja és heti szinten 500 km-t megyek a munkába benzinessel ki fogom próbálni csak hogy nehogy az legyen hogy hitetlen vagyok
    Rászánom azt a keveset és pár tank után megírom a tapasztalatom
    Itt jobban fog mutatkozni a fogyasztás csökkentő hatás + a teljesítmény növelés ha van mint a traktornál mert ott sok minden befolyásol

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-26 05:02:12

    Válasz lorant90 #9298. hozzászólására

    Ha fel van ujjitva a gépes akkor mondjuk egy kicsit próbálj dönteni az adagoló
    Hogy füstöl??? Ha kevés a töltés kissé fehéresebben , lágyabban megy ha sok akkor sötétebben mint kéne, durvább kopogósabb hangja lesz és mindkét esetben az erő rovására megy a beállítási hiba

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-24 19:11:46

    Válasz Józsi53 #9291. hozzászólására

    Attól függ hogy van beállítva
    Ha az alap szállítás oda van tekerve és a levegő által szabályzott többlet nincs odatekerve akkor nem veszi annyira észre
    De persze ez is csak egy tipp volt
    Így látatlanban meg pontos típus ismeret típus hibái hiján csak találgatás
    Mert pl azt se tudom hogy a 20 báros kompressziód miennek számít
    Pl perkins motorokat 25 alatt Deutz motorokat 27-28 alatt már szétszedjük
    De a dieselek nagytöbbség azért 25 alatt már halottnak mondott 30-35 se ritka a jó motorokba de persze van olyan is amibe jónak számít a 20

    Vagy pl landini 165 Iveco motor 1600 órára kétszer volt adagolós és a szervizes azt mondta nem ritka betegsége mert a gazdik ritkán olcsó szűrőt raknak bele és hát nem szereti
    De ugyan az a motor Case 210 láncos kotró normálisan szervizelve minőségi áruval 18000 órát ment el mire hozzá kellett nyúlni

    Az a jó a hazai gázolajba hogy pocsék minőség arany áron
    Pl itthol Volvoba CR 2013 Deutz motor injektor itthol 10000 óra oszt kapufa lehet elhajítani addig németbe svédbe 30000 óra

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-24 11:59:51

    Válasz Sk Laci #9284. hozzászólására

    Ha telivágja olajjal a coolert a turbó és felkapja aztán szétpörög a motor az hát gépkezelő hiba nagytöbbségben
    Mert annak vannak jelei füstölni kezd csökken a nivószint
    Átlagosan azért 15-18 ezer órát gondmentes elkell mennie egy turbónak
    Rendszeres szerviz esetén és normális üzemeltetés esetén hidegen nem pörgetni taposgatni , melegen visszahüteni beleég az olaj ha nincs visszahűtve

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-24 08:27:52

    Válasz Dzsanosi #9279. hozzászólására

    Vagy még esetleg jártunk úgy is hogy a turbómembrán lyukadt ki az adagolóban

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-24 08:24:56

    Válasz Józsi53 #9277. hozzászólására

    Ha hidegen annyival többet tud akkor szelephézagot próbálj állítani
    Meg az adagolónak kicsit oda kell tekerni
    Ha munka közben nem füstöl akkor nem a levegő kevés hanem a kaja hozzá
    Próbáld meg ha leveszed a nyomott levegőt hogy ne töltsön csak szívó motorként járjon úgy túráztatásra füstölnie kell.
    Kevés lesz az anyag neki így már azt mondanám
    Ha nincs füst nincs turbónyomás se hozzá mert attól nő ha nő a gázmennyiség az meg csak ha van beporlasztott mennyiség ....

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-24 02:39:43

    Válasz Bigiboy77 #9274. hozzászólására

    A szalag feszítő csavart úgy kell tekerni hogy kiveszed a feszítő rugót érintőre tekered a csavart és 1 egész és 1/3 ot engedel rajta
    A 3 támasztó csavart meg 0.5 mm hézag legyen
    Mikor érintőn van a szalag érintőre veszed a támasztó csavart és felet tekersz vissza
    Ha jól emlékszem így van de lehet tévedek , mert sajnos nem találtam meg a leírást

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-23 20:25:13

    Válasz Józsi53 #9269. hozzászólására

    Turbó nyomást hogy nézted?? Órát raktál be vagy kilett olvasva jeladórol?? Lehet a jeladó ad hülyeséget
    Meg a terhelés is befolyásolja a nyomást
    Típus ismeretem nincs hogy mennyinek kellene lenni
    Nekem óra van berakva a crystalon ha üresen megy 0.2-0.3 ha normálisan terhelem 0.5-0.6 ha meg akkorát fog hogy befüstöljön akkor 1.2 ig ment fel de szabályzatlan turbó van rajta.

    De ha ténylegesen kevés a nyomásod sok minden befolyásolja
    Tömitetlenség, turbó ( azt megtudod nézni te is szívó oldalt leveszed fogd meg a tengelyt és lógasd meg le/fel ki/be hossz irányú lógása szint nulla lehet függőleges minimális a házhoz nem érhet hozzá)
    Motor állapota, szelephézag, porlasztó, adagoló
    Mert a turbó nyomás a ,,füst " hatására nő. Ahogy terheled úgy lesz nagyobb mert a gáz sebessége egyre nagyobb gyorsabban tekeri a turbinát

    Ha helyben jár megpadlózod jól kipörög füstje milyen? Pici kolytot kell löknie

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-15 06:50:14

    Válasz Kóczán Péter #9245. hozzászólására

    Mennyi üó van benne??
    Mert valószinű gyűrűtörés vagy csak üzemszerű elhasználódás
    De ha kevés óra van benne akkor helyszínen karter hengerfej le de ha sok óra van benne motor ki mert akkor már érdemes igény szerint átnézni
    Mert sok órával 1 hengert kár javítani

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-08-10 21:32:48

    Válasz Filler #9237. hozzászólására

    Esetleg a hűtő cellái elvannak tömődve és többet tol bele a szivattyú mint amit áttud ereszteni ezért tolná ki
    Mtz-vel jártam így
    Meg nem túl rég volt hogy Volvo L120
    Nyomta ki egyfolytában aztán a hűtő teteje meg a felső vizcső belevegősödött, ráadásképpen a kiegyenlítő tartály meg fullon volt és leállított gépnél se cserélt helyet nézegették vagy egy hónapig aztán véletlenül felcsillant a megoldás két vizcső fel volt cserélve

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-07-23 06:38:07

    Válasz N #9220. hozzászólására

    A 90 esbe 4 hengeres van a 270 esbe 6 hengeres cr Deutz 2013 moci van
    Munkagépek motorját váltóját javitom
    Alapvetően ha rendszeresen szervizeled mind szinte ugyan annyit megy el
    Vannak kirívó esetek pl a perkins motor az lényegesen kevesebbet megy el mint az átlag annyival olcsóbb is a javítása de ellenpélda a Liebherr sokat megy de piszkos drága
    Cr Deutz gyengéje hogy a két pumpa ami a magasnyomást csinálja annak a tőkéje kissé alulméretezett és előfordul hogy kimegy belőlle
    Észrevenni ... Furcsa kopogó hangja lesz . Ha nincs cserélve akkor képes kiütni a blokkot

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-07-22 17:17:22

    Válasz N #9216. hozzászólására

    A same trakiba is deutz motor van

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-07-19 06:46:36

    Válasz Kertész75 #9205. hozzászólására

    Hello
    Mondjuk nem éppen Csongrád megyei vagyok
    De mi a probléma

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-07-17 12:57:23

    Válasz bernathgumi4 #9191. hozzászólására

    Elrontani hengerfejnél hát
    Nemhinném
    Most hiba annyi lehet pl rossza a hüvelykiállás de akkor beledolgozna a vízbe vagy rossz dugattyú kiállás ha volt sikolva a blokk a hüvely miatt akkor javító tömítés kell 1.5 ös kell a 1.2 helyett mert kicsi lesz a károstér végülis attól járhat keményen meg melegedhet
    De akár rossz szelephézag is tud melegedés okozni 0.3-0.3 de elsőre inkább gyengeséget okoz meg annak hangja is van
    Melegedhet még attól ha a hüvely meg a dugó megvan húzva
    Még melegedés eltömődött levegő szűrő is tud okozni


    Nálunk is jó kötött fekete talaj van 30-40AK-s

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-07-17 12:26:52

    Válasz csoppika #9189. hozzászólására

    2.5 ???? Nem írtad el? Vagy mivel húzod
    Nekem 12045 turbó 3.2 es tárcsát elöl/hátul pikkelyes lapokkal úgy húzza ahogy megbirom ülni, partnak felfele még tud gyorsulni 3.-ba is

    Mióta átesett a generálon 78 as termosztát van benne 80 fölé nem ment a vize

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-07-17 09:45:51

    Válasz bernathgumi4 #9183. hozzászólására

    2-2 nyúl az kb 9 km/h az elég a tárcsához 8-12 kell neki
    Én is 3.20 tárcsát húzok vele
    De nem melegedett döglött motorral sem akkor is 90 ig ment 2-2 nyúl lal húztam
    Mióta motorgenerálon esett át turbózva 2-3 nyúl és 78-80 fokon van a gép egész nap
    Ha a hűtő jó csak valami dugulás lesz valahol
    Nem érzékeny légtelenitésre

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-07-10 16:11:00

    Válasz szabozoli64 #9165. hozzászólására

    Vissza kell bontani a hengerfejeket biztos látszani fog a tömitésen hol fujjta el

    Lehet hüvelysüllyedés nem megfelelő szerelés

    Kérdés hüvely kiállás jó??? Nyomatékkal lett lehúzva vagy csak csővel??

Jön az XI. Agroinform Fórum Találkozó!

Jelentkezés itt »

AGROmashEXPO

[bezárás x]