Gázolaj árak 604 Ft Benzin árak 587 Ft EUR 399.2 Ft USD 342 Ft CHF 428.82 Ft GBP 462.75 Ft

Fórum

Becenév: Dzsanosi
Csatlakozott: 2013-07-22 20:29:50
Utolsó belépés: 2022-12-22 06:02:53
Fórum hozzászólás: 351

Fórumhozzászólásai

Előzmény: kicsi503 #11245 hozzászólása



Hello
A javításba tudunk segíteni
06309335755

Előzmény: erik18 #11190 hozzászólása



Nézd meg kinek mi van kb milyen kategóriához a környéken és ha rendban a gép akkor kb tudni fogja amit kell

Pl mifelénk mtz80 2.5-2.8 mtz892 3-3.6, landini165 4.2
Igy én a 12045+turbó 4.2 összecsukható 560as lapokkal vettünk
Mikor keményebb első nekifutás birja lenyitva felvéve a kereket teljesen
Puhább másodolásba rá kell tartani a kerékkel
Vagy volt hogy nem nyitottam le és 2.5 be húztam jó mélly szép munkát csinált

Előzmény: i.2002 #11151 hozzászólása



Totál 15w40 simán jó bele
45 ösbe 18 liter a nívó szint
Én hogy megturbóztam a 20 as kannát beleborítom oszt csá

Előzmény: Buvargabi #11147 hozzászólása



A netes csavar nyomaték az nulla a hengerfej csavaroknak
Pl liebherr M14x xxx táblázati nyomaték a 200at se éri el és mire lehúzod nyomatékra fokra 330nm lesz

Várni a lépcsők között csak akkor szoktam ha előírás
Amúgy szépen sorba haladok ,nem kapkodva de ahogy befejeztem az egyik lépcsőt folytatoom a következővel
Semmit nem befolyásol
Inkább az érne többet ha megvolna síkolva legalább a hengerfej sok mezei szerelő azt se tudja mi az ha meg azt mondom hogy még s blokkot is ki kell venni mert az is szar jo volna azt is csak pislognak hogy azt minek ilyenröl nrm hallottak hogy a blokk rossz tud lenni

Köszörű kővel megtolom párszor ha rossz már mutatja is magát
Persze ez nem léghűtésesre értem a blokk síkot azt nem szoktuk bántani

Előzmény: jozef24 #11141 hozzászólása



Azt én se
Nekem az van felirva erre a motorra hogy
60nm+3x60fok kb a vége 210nm lesz

Előzmény: jozef24 #11139 hozzászólása



Passzolom még igy nem szereltük
Végülis a szelepnek nem szabad beesnie felső holtponton
Van rá esély hogy megcsinálható

Előzmény: Dzsanosi #11092 hozzászólása



Ittvan amihez van adatom ha már kodot nem irtál

Előzmény: Petya8230 #11091 hozzászólása



Mi a motorkódod ??
Hátha tudok segiteni

Előzmény: lupijani84 #11060 hozzászólása



Hello ha gondolog van blokk 121 es
Újfehértón
06309655689
Ezen a számon érdeklődj

Előzmény: Sk Laci #11069 hozzászólása



Vázoltam neki ezt is hogy jobban járny egy másikkal
Gumik is kb 30%
Motor szerintük jo hsngja van
Nekem nem tetszik mondjuk nagy baja nem lehet egy szelephézag porlasztó vizsgálat nem ártana
Csattog kopog
Szervó is ereszt
Ezt leharcolták rendesen

Előzmény: Lipi #11067 hozzászólása



Nem nézelődtem mert nem tudom mit merre azért kérdeztem
Elvállaltam javitasra
Alkatrész még csak csak szoktam rendelni de esz anyagi totálkár
De szegénykémet addig kinozták még mozgott
Kezdte 2 nincs aztán 3 majd 4
Plc csapágy széthullott eltudott feszülni a fogaskerék letörte a fogakat
Max az 1. es maradhatna hs nem volna más baja
De igy komplett csere
Nyul béka komplett kinyirva még a labirint tartó is
Minden tengely berágva
Kupkerékröl a menetet lerugta
Véglehajtások pikkrlyes fogak megpattanva
Difizár köröm legömbölyödve
Már csak a ház ami használható minden más 99% ba kuka
Olyan szemét olaj volt benne szerintem még gyári volt az is smile thumbupsmile thumbup

A srác mondta a végén már azért tárcsázott 1. Vel mert már a 4. Is meghalt
Megérte halálra kinozni

Keresek crystal 12045 alá komlett bontott hátulját
A lendkeréktöl hatrafelé
Javitani kellett volna de a hazon kívül minden kuka
Lehetőleg olyan ami használható megnézhető
Kevesebb ráforditással talpra állitható

Előzmény: robert93 #11056 hozzászólása



A 3. Sebesség fogaskerék párt kell cserélni az lesz a gyors
Valamennyit talán vàltozik a többi is minimálisan de nem tudom

Ha sokat használod akkor kár ranta gondolkodni
Utánna lassu leszel munka közben

El kell dönteni mi kell jobban hogy gyorsabban közlekedik vagy gyorsabban dolgozol vele

Előzmény: Dzsanosi #11051 hozzászólása



Szerintem nincs bennne
Ilyen van bent kibontott moci

Előzmény: jozef24 #11050 hozzászólása



Ez egy jo kérdés
Holnap megnézem
Van bent egy v8

Előzmény: Ares 826 #317 hozzászólása


Én csak hirdetem
Megkért egy nagyon jo ismerős hogy tegyem már ki
Nem akarja pakolgatni tovább

Hátha érdekes lehet valakinek
Mezőgazdasági technika cìmű ujjság gyüjtemény 1985 töl szinte teljes gyüjtemény eladó
Érdeklődni 06309655689 számon érdeklődni

Előzmény: jozef24 #11022 hozzászólása



Érzéssel azt is hülyére nem kell húzni mert utánna rossz állitani betapad majd meg nehéz lekontrázni mert forditan fogja az állitót nehéz lessz ellentfogni

Előzmény: jozef24 #11020 hozzászólása



Hengerfej lehúzás
60nm +3x60 fok kb 210nm a vége
Szelephézag 0.3 / 0.3
A kis anyákat meg érzéssel mint bárhol máshol amit mdghúzol
Ne maradjon laza de ne szakitsd meg

Előzmény: Sk Laci #11006 hozzászólása



Sajnos árat nem tudok mondani max a munkadijrol annyit tudok az alkatrész felét a tulaj hozta meg széthányva a motort
Ez a kedvencem mikor ismeretle motort váltót kapok szétrókázva persze össze lehet rakni de csak mégis macerásabb

Köszörülni kellett a főtengelyt amit ráadásul a köszörűsünk matekolt ki adat nél kül állt neki

És ami közrejátszott hogy igy járt
A talpszűrő gyárilag hegesztéshibás
Mikor kivettemm az alkatrészmosóbol láttam ott spriccel a viz ahol nem kéne

Előzmény: csipi145 #11007 hozzászólása



Köszi a segìtséget
Az adattába elég szarul néz ki de holnap ránézek mennyire lehet kivenni belőlle valamit

Fent vagyok facen
Jánosi Gábor

Előzmény: Lipi #11005 hozzászólása



Igen nyírség nehézség
Vezér utcai telephelyünkön az otosi uton a körforgalomnál van az adagolós műhely Kropkó János az adagolósunk többnyire keni vágja a dolgokat de èrdemes rá felhìvni a figyelmet hogy ne sajnálja a kroftot mert sűrűn rá kell állitani gyenge lágy ha nem szólok hogy adjon neki

Előzmény: jozef24 #11004 hozzászólása



Igen javitunk minden féle deutz motort is
Meg ami van szinte minddn elvállal a főnök
Keress mdg facebook on Jánosi Gábor
Adok elérhetőséget alkatrész ügyben is meg a főnökét is hogy mikor mennyiér vállal

Előzmény: Dzsanosi #11002 hozzászólása



Elérhetőségem Jánosi Gábor (Tiszadada)

Előzmény: csipi145 #10999 hozzászólása



Esetleg még dugattyú kiállás értéket tudnál adni ??
Mert sikolni kell a blokkot is totálkáros

Előzmény: csipi145 #10999 hozzászólása



Előzmény: csipi145 #10999 hozzászólása



Köszönöm a segítséget
Napi szinten motorjavitást végzek 5 éve
Csak ezzel a tipussal nem találkoztam
Pl deutz motorok hasonlóak hézagolás szempontjábol a 1011 és 2011 es motorokhoz hasonlit csak ahoz van könyv munkahelyen
Leginkább csak munkagépeket javitunk nagyon ritka a mezőgazdasági traktor

Ha valami kicsit nehezebb nem probléma legalább tanulunk
Ami eddig igazán feladta a leckét végül nrm is csinltunk meg még a márkaképviselet is visszaküldte a gyárba
Egy HATZ 4w35 youtube ott van 1 video rolla nézzétek meg.
Nem volt gyerekszobálya tuti a tervezőnek

A kis birodalmam smile smile

Kis segitség kéne
Ismeri ezt a motort valaki
Műszaki infó kéne
Nyugvó/ hajtókar / hengerfej nyomaték
Szelephézag

Stekpumpa beállitásTalán zetor

Előzmény: siposs #10980 hozzászólása



Ha az előtöltésed kicsi indulhat nehezen és erőtlen is tőlle de jellemző tünete hogy fehéren füstöl és hidegen ha megpadlózod nem fekete füstöt ad hanem csak kitiszti a füst ahogy alapjataron kéne lennie lágy járású
Mert ha helyén van az előtöltésed és működik az inditás segítő akkor induládkor pici pamacs járása tiszta padlózásra enyhén fekete
Ilyenkor optimális az erő fogyasztás normálisan indull
Ha sok az előtöltésed rögtön feketés a füst padlózásra mint a gyárkémény
Kopogós krmény hang többlet erő de melegedést okoz

Ha 2 adagolós is azt mondja hogy jó akkor már kár a 3.
Olajfogyasztásod kartelgáz?
Esetleg mérni egy kompressziót vagy esetleg komlyabb bontás előtt műszeres előtöltést ha a tünetek indokolják

Láttam hozzászólasba a gyűrű forgatást hogy nem e eggyállású de nemhinném hogy ez lenne
De a szelepzárás már esélyesebbnek néz ki ha levegőszűrőt ujjat akkor látott mikor beletették a gyárba akkor megeszi a hengert is meg a szelepet is
Hs nem zárna ennrk is van némi tünete
Vedd ki a levegőszűrőt gázadásra csúnyán visszaduhog
Ha enné az olajat lehet a gyűrűk megvannak ragadva

Meg esetleg még ha tényleg minden jo akkor a károstér nagy vastag hengerfejtömités van benne ami még okoz erőtlenséget

Kb ennyi jut a fejembe most

Előzmény: gojoscsaba #10966 hozzászólása



A kapcsolóig hajt legalábbis a 12045
Az ülès mellett van egy kar ott tudod kapcsolni
a kuplungját meg a kormányoszlopon
Mint az mtz nél az ülès alatt a lábadnál plusz a kar a fékszalagot

12045 tel csak a permetezést meg a sorközművelèst nem üzzük mined mást mecsinál mèg a vetèst is
Ha hosszú távra nem kell vonulni vele szerintem fölösleges a 40 es váltó mert munkábol hiányozni fog
Szállitáshoz se fogyaszt túl sokat az mtzket megvertem mindenbe fogyasztasba mind mennyisègbe mind fordulóba hiába volt a 40 es alattuk
6km kemèny terep 10 km közút
Terepen bártabban könnyebben vette az akadályokat
A felező rengeteget segit rossz terepen hogy kuplung nèlkül lehet váltani

Ha sorközművelèsre permetezèsre van más ami megoldja akkor pl azèrt is érdemesebb egy nagyobb mert hamarabb megvan a munka
Munkahely melllett számit mennyi idő
Nem sok van 10 ha de anno még csak az mtz50/80 as 2 es ekèvel volt ès fater szántott vele
2 ha betett egy napra neki
Mióta megvan a kristály igaz pótolni kell a tankba de 1 nap alatt megoldom az egèszet ha ugy kívánja az idő meg a vetèsforgó

Amúgy az mtz se volna olysn rosszha pluszba nem kóklerek szerelnék
Mert egy normális szerelőnek mindegy mit szerel megtudja csinálni odafigyelve
De mikor jönnek a villaskulcskezelők ès húzd meg csővel jo lesz az ugy meg a síkolás minrk nincs annak baja akkor ndm kell csodálkozni mikor 50-100 órát bir a gèp oszt megint szar
Okè hogy nincs anyagminősèg de ha normálisan van összerakva azèrt többet kibírna

Nem beszèlve a szervízröl sokan azt se tudják hogy mikor volt vagy volt e szervizelve a gèpe

Előzmény: nszabolcs55 #10875 hozzászólása



Ha gyári akkor ne várd az erőt 1400-1500 alatt ott kezd el dolgozni
Vègülis az adagolón meg nem vákum szabályoz hanem nyomás mert a szívótoroktol kapja a vezèrlèst ès mikor nő a nyomás a szívótorokba akkor fogja adni a plussz kaját
Az lehet hogy lyukas a membrán ès nem adja a plusszot azt hiányolod

Előzmény: nszabolcs55 #10873 hozzászólása



Ha szabályzatlan turbót tettél rá akkor sehol nem tudol állitani
Annyit nyom amennyit bir
Ha szabályozható akkor van egy vákumlabda rajta egy rudazattal azon lehet tekerni mikor nyissa a megkerülő ágat ( amúgy a nyomás nyitja)
Lehet több terhelès kell hogy nagyobb legyen a nyomasod
De ugy èrzed hogy kevès az erő ?? Hogy több nyomást szeretnèl ??
Füstöl feketèn ? Hogy sok a kaja ès nincs levegő ?

Turbó nyomás a terhelèstöl nő ha van füst van nyomás
Ha gyári a turbó 2200 on 0.7-0.8 körül tud

De amúgy elég hosszadalmas irogatni tippelgetni
Itt a számom hátha egyszerűbb beszèlve megoldani a problèmát
06309335755

Előzmény: nszabolcs55 #10867 hozzászólása



Hát ha hordta a turbo az olajat akkor lehet mèg attol olajos a torok de persze ez nem tuti
Kartelgázad mennyire van ??
Mert ha kopott a motor akkor az is okoz nèmi turbónyomás hiányt
Milyen fordulaton tudta azt a 0.3 körüli èrtèket milyen terhelèsnèl
Lehet kicsi a turbó de lehet beállitasi hiba is
Adagolónak adni kène anyagot vagx előtöltèst
Szelhèzagot ellenőrizni
Igy látatlanba csak találgat az ember
Jol indul , hogy füstöl , csattog e
Normálisan volt e átalakitva turbós dugó van e benne meg minden ami kell vagy csak rálett lökve
Kompresszió van e mèg benne

Az enyèm is utolag turbózott garette turbó került rá ( merci om366 os motorè gyarilag 6000ccm 210 lo)
1700-1800 on 0.5-0.7 szokott lenni normál terhelèsnèl pl szántás váltvaforgós 3 mas van utánna lepadlózom 2200 ig gondolkodás nèlkül pörög ki nyomás 1.5 ig felmegy majd szèpen visszaesik 0.5 körülig
Nem szoktam kinozni csak azèrt kipróbáltam mit is tud

Előzmény: Hali Laci #10862 hozzászólása



Mivel a váltó is meg a hidraulika is megállt igy a szivóági szűrőt azért megnézném
Mert ha megállitod egy időre megjavul ez pedig mint azt mutatná hogy utoléri magát az olaj majd mikor elkezd dolgozni a szivattyú hiány lesz

Előzmény: endypapa_20120 #10857 hozzászólása



Egy a szivó ága a hidraulika szivattyúéval
Ha a hidraulikád működik akkor a váltó szivattyúnál nem kéne hogy maradjon levegő

Esetleg a szívó ági szűrőt nézd meg nincs e eltömődve ha tiszta akkor kampec a szivattyúnak szerintem

Esetleg munkagépeken a fogaskerekes szivattyúkat ugy szoktuk légteleniteni hogy a nyomó ágat lazitani kell mert mire felkapná magátol megsül a szivattyú

Azt tudod csinálni hogy a mérőpontnál szétveszed de szerintem nem sok értelme van
Szét kell húzni megnézni mi lett vele

Tlt nél hol folyt ki az olaj
Szimeringnél ??
Az enyémen megtuningoltan ugy hogy 2 véknyabb lett beütve a kettő között meg zsirral kitömtem
Tengelyt berágta a régi aztán igy gyorsabb volt a javitás
Mashol is fut meg duplán zár

Előzmény: endypapa_20120 #10854 hozzászólása



Vannak kényszer kenésű csapágyak is benne amit a váltószivattyú olajoz
De ha nem használsz semmit tlt 4x4 nyul akkor sincs nyomásod ?? Mert ugy még akkor birja egy darabig

Előzmény: rudi88 #10849 hozzászólása



Igen a lapos csak funkció váltó
A külső kar pedig helyzet
És csak emelni tud
Lefelé csak uszó van nem tud nyomatni lefelé

Előzmény: rudi88 #10847 hozzászólása



Van 1 kar hátul kersztbe lapos fejjel
Az vagy elölre vagy hátra húzod ( 2 állású)
Ott vagy szintszabályzás van ahova húzod a páros karbol a külsőt annak ott kellene tartania a magasságot vagy zetormatik itt pedig vonóerő szabályzás történik ekkor pl ha keményebbe ér megnő a vonóerő rá kéne emelni hogy ne ássa el magát vagy megfulljon
A kicsi kar a párosból a kihelyezett hidraulika
És van egy tekerős szelep ülés alatt vagy mögött ezzel a süllyedési sebességet tudod szabályozni illetve teljesen elzárva lefixálod nem volna szabad engednie de emelni tovább tud ha húzod a kart

Ha valamit rosszul irtam vagy kihagytam javitson ki valaki

Előzmény: rudi88 #10836 hozzászólása



Talán 1200 on tudnia kell a minimumot
De ha megméred hidegen melegen ki be kapcsolva
Meglesz a bűnös hogy miért nem jo
Sajnos gépkönyvbe igy fogalmazza meg
A váltószivattyú elettartama üzemszerű használat esetén néhány év

Igy valószínű lehet széthúzni a gépet a beteg és ilyenkor jönnek sorba a dolgok

Előzmény: rudi88 #10834 hozzászólása



Üzemmelegen minimum 7.8 bár gépkönyv szerint
De a jó azért 10 felett mondható

Nézd meg kikapcsolva bekapcsolva
Lehet a szivattyú rossz de lehet amit kapcsolt
Milyen olaj van benne
Szűrő volt e cserélve vagy takaritva
Ezek segitenek valamennyit

Előzmény: Peku39 #10809 hozzászólása



170 Nm a vége
És 10 üó járatas után 1 lépcsőben meg 170 Nm rel végigmész

De ha már a sorrend is gondot okoz ebböl az jön le hogy nem igazán vagytok benne a szerelésbe

Ha gondolod megoldható hogy segitsek

Pl károstér mérés sem eggy utolsó szempont hogy milyen vastagságú tömitést teszel alá

Hüvelykiállás jó e vagy azért hengerfejes mert elsüllyedt a hüvely
Ezt is jó kimérni hogy nem e kell síkolni a blokkot

A hengerfejet mindenféleképpen síkoltatni

De ha már belenyul az ember érdemes megnézni hogy szelep / vezető milyen állapotú kell e cserélni köszörülni bemarni a fészket


Szelephézag 0.3/0.3

Stb

Előzmény: robika52 #10776 hozzászólása



Nyomást kéne mérni előnek
Aztán hogy sikerült beállitani a szalagféket , lamellahézagot
Milyen olajat tettél bele

Előzmény: mogyi9668 #10750 hozzászólása



Olajnyomás jo ??
Láttam már sok bakit/ hülyeséget
Konkrétan ezt a motort nem szereltem még pontos felépitést igy nem tudom
Látni kéne pontosabb diagnózishoz

Volt olyan hogy bepasztázták a hengerfej tömitést persze jo vastagon az leszárta az olajfuratot
Vagy forditva felrakva tömités lezarta ott is
Vagy himbatengely középen kapja az olajat egy kis csövön be kell dugni egy furatba a hengerfejbe
Az a kis cső az felfelé volt forditva
Vagy csak szimplán kevés az olajnyomás mert kimaradt egy vakcsavar a blokkbol

Stb

Előzmény: mogyi9668 #10748 hozzászólása



Himbát le kell venni megfújni levegővel
Ha belehet fújni akkor jonak kéne lenni
Ha vakra megy akkor vagy szerelési hiba vagy lezar a tömités igy látatlanba

Előzmény: vén cigány #10743 hozzászólása



Nem az igazi de lehet kapni direkt rövid függesztő toldót az mtzhez is

Előzmény: vén cigány #10743 hozzászólása



Ha nem kapsz választ holnapig akkor megnézem

Előzmény: Nyomasek Bobo #10672 hozzászólása



Akkornem épp a szomszédba van
300 km
Én Tiszadada

Előzmény: lorant90 #10669 hozzászólása



Hanem vagy tul messze ránézhetek ha gondolod
Van hengerfej teszterem
Ha beledolgozik a gáz kimutassa

Előzmény: *** HM *** #10646 hozzászólása



Víz megy az olajba
Akkor valószínűleg hüvelygumigyűrű
Vagy repedt a hengerfej megkell nyomáspróbázni
Hengerfej tömítés esetén fújná a vizet nem keverné a vizet az olajjal ha csak ennyit bir az vagy üzemeltetési vagy szerelési hiba
Hüvelykiállás jó e? Sikolva volt e a hengerfej
Hengerfejezés után 10 óra járatás után ujra kell húzni

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


 Ez a búzafajta hozta a legtöbbet 2025-ben – mutatjuk az adatokat
Ez a búzafajta hozta a legtöbbet 2025-ben – mutatjuk az adatokat
A siker szempontjából döntő a fajtaválasztás és a technológia.
Hirdetés
ARASZ Gazdálkodási Napló és Farm menedzsment!
ARASZ Gazdálkodási Napló és Farm menedzsment!
Megbízható és naprakész segítséget nyújt a gazdálkodóknak az adminisztrációs...
Takeuchi TB235-2 / TILT + 5 kanál / 2023 / 389 üzemóra / Lízing 20%-tól
Takeuchi TB235-2 / TILT + 5 kanál / 2023...

62.900 EUR

Kuhn 280cmes kalapácsos szárzuzó
Kuhn 280cmes kalapácsos szárzuzó

1.199.999 Ft

Krone 460cmes rendsodró
Krone 460cmes rendsodró

2.199.999 Ft

John deere 568 hálós körbálázó
John deere 568 hálós körbálázó

4 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]