Dzsanosi adatlapja

Becenév:Dzsanosi

Csatlakozott:2013-07-22 20:29:50

Utolsó belépés:2017-12-26 06:23:59

Fórum hozzászólás:162

Fórumhozzászólásai

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-03-15 20:18:34

    Válasz Buvargabi #9089. hozzászólására

    Dugattyúkamra a megnevezése itt a dugattyúban kialakított mélyedésnek
    Két nagy típus van Diesel motoroknál
    Előkamrás mikor a hengerfejbe van kialakítva a kompresszió tér
    És dugattyúkamrás mikor a dugattyúban van belemélyitve a kompressziós tér

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-02-23 16:11:06

    Válasz csoppika #9046. hozzászólására

    Van nekem egy kcd202 behordó csigám 6+2 méteres 3 fázisú motorral szerelt
    80 ért viheti akinek kell

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-02-23 06:31:33

    Oké hogy mennek ki a divatból ezek a gépek és nehéz már rá vevőt találni mert mindenkinek az újj kéne.
    De inkább leadni vasba mint olcsóbban eladni hát nem tudom
    Nincs még már az hogy nah had vigye akkor ennyiért mert úgyse kell ő meg ha tudná használni boldoguljon vele.
    Vagy arany áron akar megválni ez ember dolgoktól vagy kidobja a szemétbe.

    6 hengeres hegerfejet ha nincs baja
    Nem repedt nincs agyonverődve a fészke
    Vezetőt szelepet úgyis kapna újat vasártol kicsit többet adnék érte ha tud valaki
    Jelenleg nincs rá szükségem de sose tudni ha legyen egy tartalék ha van rá lehetőség

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-02-22 18:51:23

    Hú uraim
    Ma úgy megfájdult a szívem
    Méh telepen dolgoztunk (Gyöngyös) és a sok vas között megakadt a szemem egy blokkon
    Hát egy 6hengeres crystal motor mindenestül. Szerintem túl nagy baja nem lehetett míg be nem került ott meg lánggal szétvágták nyugvó csészéket meg a hajtókarokat is hogy kiforduljon a főtengely hengerfej szétbarmolva
    Hát amit kapott érte akárki is vitte oda szerintem annyit énis adtam volna érte
    Gondoltam megosztom ezt veletek milyen barbárok vannak

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-02-19 19:02:46

    Megoldódott a váltó kar problémám

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-02-19 05:44:01

    Válasz Filler #9025. hozzászólására

    Szabolcs megye Tiszadada

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-02-18 20:32:51

    Válasz Filler #9022. hozzászólására

    Igen erre gondolok
    Nem is drága többre gondoltam smile laugh
    Pedig nem szoktam erővel húzni dehát ki tudja milyen előélete volt 76 os a kicsike smile laugh nálunk meg kicsit több mint 3 éve van
    Látszik az öntvényen több mint fele erősen rozsdás de kb ami friss törés az 35% körül néz ki
    Az mtz50es sokkal erősebben kell tolni hogy bemozduljon

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-02-18 13:24:15

    Valakinek nincs elfekvőben 12045 négysebességes váltókar csonkja a váltó fedélbe??
    Váltottam pedig nem szoktam erölteni dupla kuplunggal reccsenés nélkül finoman beveszi de most mikor kivettem 2. Bol éshúzni akartam 4be a kezembe maradt a sebváltó kar

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-02-01 17:37:44

    Válasz Sk Laci #8961. hozzászólására

    Mikor vettük egy 120 as cső volt rajta hát azzal ordított azt rögtön lecseréltem 76 osra csendesebb lett most hogy meg megkapta a turbót ugyanazzal a csővel még csendesebb lett
    Nem tudom ennek nagyon szép hangja van hasonlít a rábáéhoz csak csendesebb
    Dicsérik nagyon
    Ha zárva a fülke tök csendes alighallom ha kinyitom hát hangosabb de még mindig csendesebb mint az MTZ 50/80 rendes dobbal

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-31 20:08:50

    Válasz Dzsanosi #8957. hozzászólására

    A kíméletlen szörnyeteg

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-31 20:02:48

    Válasz ravalohn #8950. hozzászólására

    Hello ravalohn
    Hát hogy is mondjam nekünk úgy jött a kristály 12045 az udvarra hogy
    Felmerült a géphiány nah és nézegessünk valamit
    Feltétel volt max 2 milla legyen összkerékhajtás minimum 85-90 ló lehetőleg üzemképes és műszakis vagy műszakiztatható legyen
    Nah hát ezt találtuk 1.4 ért megnéztük hát totál ismeretlen volt ez a gép nekünk a környéken se láttam előtte de azóta se
    Kezdésnek 4 gumi meg műszaki kellet rá utánna
    Végülis több mint 1 évig használtuk hát mondjuk a vége fele inkább kínlódás és kínzás volt mint használat de ment
    Jött egy váltó generál majd megint kicsit több mint 1 év és jött a motor generál
    Így 3 év után végülis 3 Milla környékén áll de nem bántam meg
    Most van egy tip topp gép ennyiért és nagyon szeretem és a lényeg hogy nem eggyösszegbe kellet kiadni
    Bármék használtra kell költeni azt tudni kell
    Egy 820 vagy 892vagy bármék MTZ többe lett volna és nem tud ennyit persze nem is egy kategória de árát tekintve mégis magasabb az MTZ jó persze újjabb is de egy perccel se kényelmesebb vagy tartósabb
    Hátránya: ,,talán "a lassúsága ezt azért írom így mert nekünk nem jelentkezik ez hátrányként nem kell messzire utaznom vele és elég pocsékok az utak is így gyorsabban nem is volna jó menni
    Másik még gazdát igényel rendszeres szervizet
    Igényesebb komolyabb szerelőt
    Persze lehet barmolni lehet olvasni ilyet is csak nem mindegy mi lesz belőle
    Alkatrész ha kell nem kapol minden sarki boltba mint az mtz-hez kicsit menni kell utánna
    Talán a hidraulikája nem az erőssége mondjuk nekem még nem jelentkezett ilyen jellegű hiba
    Előnye van egy kuplung nélküli sebesség ami ha jó az nagy előny
    Továbbá kényelmesebb az MTZ-nél kissebb fogyasztás Szintszabályzós függesztőkar és tartósabb hosszabb életű szerintem
    Hát remélem segítettem
    A faluban jobban megnézik ezt mint bármék újj nyugatot , csodálják nagyon szép hangja van és teszi a dolgát
    Crystal for ever

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-31 08:35:37

    Válasz T.f. #8948. hozzászólására

    A gomba 8 bár alatt villan be??
    Nekem nincs gombám óra van benne egésznapos szántás után vagyis üzemmelegen alapjáraton eleje bekapcsolva meg nyulba kapcsolva 12.5 bárt mutat
    Ha kapcsolok nyulba alapjáraton
    Persze álló helybe 8.5-9 ig esik vissza
    Nekem egyenlőre nincs bajom a géppel mióta javítottam
    Végülis akkor nem tudni hogy hány lovas lett gép ha beállitáson múlik csak
    Lényeg hogy vigabban megy nem erölködik fogyasztásom 4 literrel csökkent
    Munkaeszközt meg nem rakok utána nagyobbat
    Köszi az infókat

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-31 08:35:36

    Válasz T.f. #8948. hozzászólására

    A gomba 8 bár alatt villan be??
    Nekem nincs gombám óra van benne egésznapos szántás után vagyis üzemmelegen alapjáraton eleje bekapcsolva meg nyulba kapcsolva 12.5 bárt mutat
    Ha kapcsolok nyulba alapjáraton
    Persze álló helybe 8.5-9 ig esik vissza
    Nekem egyenlőre nincs bajom a géppel mióta javítottam
    Végülis akkor nem tudni hogy hány lovas lett gép ha beállitáson múlik csak
    Lényeg hogy vigabban megy nem erölködik fogyasztásom 4 literrel csökkent
    Munkaeszközt meg nem rakok utána nagyobbat
    Köszi az infókat

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-30 19:03:58

    122 super turbós 140 ló és 4 sebességes
    A 140 meg már csak 3
    Akkor ezt most nem értem bírja is meg nem is a 140 et a 4 es váltó vagy inkább tutira mentek hogy bírja azért lett hármas
    És akkor csak adagoló beállítás különbség van a 140 és a 160 között?? Vagy mi mert löket furat mindnél ugyan az

    Hát én nem adnám semmiért a nyúl/béka részét
    Énis elég sürün megfordulok az erdőn és mostoha körülmények között is és jól szokott jönni ez a része

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-26 17:52:32

    Válasz fanatiek #8899. hozzászólására

    A tengelyre labirint gyűrű kell nem gumigyűrű
    Igazság szerint mikor kapcsolod nyulba olajat két helyre küld egyszer összenyomja a lamellákat amit úgy jó beállítani hogy mikor összerakod a legfelső lamella és a záró zégergyűrű között 2-2.2mm legyen
    Másik hely pedig a szalagot oldja azt is jó beállítani kiveszed a rugót ami behúzza érintőre tekered aztán vissza
    Nahebben most nem leszek biztos hogy mennyit de talán másfél fordulatot
    De az a lényeg oldott állapotban simás elforduljon különben surolni fog melegedni égeti az olajat meg s szalagot is aztán rugó vissza és akkor bitangra fogni fog 300 Nm minimum
    Érdemes olajnyomást mérni kikapcsolva bekapcsolva 1500 fordulaton kapcsolás közbe mennyire esik le a nyomás és mekkora mértékben

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-23 15:34:05


    Milyen zetorba van ez

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-22 09:48:59

    Válasz fanatiek #8876. hozzászólására

    Fogaskerék párt kell cserélni
    Úgymondva megszünik a jelenlegi 3. Fokozat és annak a fogaskereke helyett másik áttétel kerül be
    Eredeti váltó 25 ös
    Gyorsító pedig talán kettő is van van egy 35 ös meg egy 40 is
    Nem vagyok benne biztos de ezt találtam énis
    Menet váltó ki a gép alól szétgórni darabokra csere kerekek be és mehet össze

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-22 06:47:51

    Válasz T.f. #8874. hozzászólására

    Köszönöm a választ

    Még egy kérdésem volna
    Difizár gyengeséget is olvastam
    De ez se nagyon volt kifejtve
    Mi törik hol vagy csak lenyalja a körmöt??
    Most tervezem cseppet kiváltani a pedálját
    Váltó nyomásrol elektromosan vezérelt szeleppel munkahenger kapcsolna be és tartaná is bent

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-20 11:06:30

    Végigolvasgattam a zetoros beszélgetéseket
    Találtam olyanokat hogy gyengéje a turbó
    Az mibe jelentkezik ?
    Töri a tengelyt vagyhamar hordja az olajat vagy esetleg rugalmatlan ?
    Igaz én nem gyárit tettem rá hanem egy garette a/r 50 est
    Szerintem ezzel nagyon jól viselkedik

    Esetleg milyen lazító ajánlott utánna
    Ha mtz892 egy késsel 5-5.5km/h
    Landini 165 három késsel 4-5km/h bírja
    12045 höz nézve nem akarom széttépetni a váltóját azért ahoz méretezek

    Idén tuning után 18l/ha szántott
    Tavaj beteg motorral 22l/ha volt

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-11 18:49:26

    Válasz fanatiek #8867. hozzászólására

    Hol jársz meddig sikerül szétszedni??
    Fékszalagot kikell engedni
    Nyelestengely tartó váltófék ki
    Zéger gyűrű le kisbolygó a taróval kijön
    Aztán talán van mögötte is zéger
    Ki kéne tudni húzni a lamella házat
    Ha nem rágott be nagyon a labirint gyűrű
    De talán mögötte körbe a csavarokat kilehet venni
    Meg ha leveszed a váltó fedelet van egy lyuk ahol krovával belehet nyúlni és egy üreges csavart ki tudol engedni a szalag lazító munkahengerhez megy egy cső azt engeded el
    Utánna egybe kijön az egész akkor
    Mögötte meg az előtét tengely már könnyen kiszedhető
    Csak negyedikben csendes a váltód a többi sebesség zúg azért gondolod hogy az a csapágy rossz???

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-11 07:10:28

    Válasz Filler #8855. hozzászólására

    Én most generáloztam gyári lett rakva többnyire és így volt 600 ba
    Főtengely köszörülve blokk/hengerfej síkolva szelepfészek marva adagoló javitás
    Hüvely/dugó/gyűrű
    Javító csapágysor
    Olajszivattyú, porlasztó, szelep szelepvezető ,szelepemelő tőke ,termosztát, turbó, kipufogó csonk
    Tápszivattyú, tömítés készlet
    Szűrő, olaj
    De gondolom van pár dolog amit nem kell cserélni neked

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2019-01-02 09:36:54

    Válasz Petja #8809. hozzászólására

    Rossz méretű vagy rossz minűségű a gumigyűrű amit ráteszel azért ereszt szerintem

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-12-29 19:24:58

    Válasz Petja #8805. hozzászólására

    Tömítő gumi alatt azt érted hogy gumigyűrű lehet nem jót teszel alá
    Gumigyűrűt úgy méretezünk hogy megméred a horgony mélységét és plusz 0.5
    Ha mérsz 2.5 akkor hármas kell és ha külső átmérőt mérsz pl 32 akkor kivonod 2x a vadtagságot így ebben az esetben 26x3 rakol be és nem lesz gond
    Ha kelvés a kiállás hamar ereszteni fog ha vastag lehet őssze se tudod rakni de lehet összemegy de tuti elcsiped és akkor megint hamar előjön a hiba

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-12-25 07:18:52

    Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket mindenkinek
    https://m.youtube.com/watch?v=nfrnCEMk1a4

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-12-19 19:05:21

    Nyíregyházán
    Nyírség nehézgép 93bt
    Vállalunk ilyet is akár helyszínen is
    Járjuk az egész országot
    Többnyire mindent megcsinálunk
    motor váltó hidraulika munkahenger lakatos esztergályos munkák

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-12-05 18:32:01

    Válasz .Richard. #8728. hozzászólására

    Azt hiszem mikor írtam az összehasonlítást és az érveket leírtam miért is lett ez a választás
    Ár állapot és az hogy végül már így kiállok mellette az a tapasztalat miatt van
    Igenis találkoztam már elég sok géppel
    Pl landini 165 a világon mindenki szidja nem tudom nekem az is bejött szerettem vele dolgozni csak nincs rávalom használtan 10 körül mozog aztán míg le nem cserélte a tulaj egy dzsonira aztán meg engem is smile laugh
    De volt 82 892 major80 Dzsoni 115 utánna meg egy 170 es is
    Mondjuk a 80 as major egy köpefelem valahol eltünt a kényelem meg a kis fogyasztás is
    Egy kínzás volt ha azzal kellett mennem

    Meg van egy bukócsöves 80as motorral derékkal azt is szeretem

    De az újabb mtz-k nagyon hurkák az hogy már alaptartozéka az hogy orrán száján folyik az olaj meg hogy az anyagminősége nulla

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-12-04 18:57:26

    Válasz B.Bali #8717. hozzászólására

    Összehasonlitom vételár plusz ráköltéssel kevesebb mint feléböl megvan a crystal
    Tovább nem ragozom
    Mikor vettük a szempont az volt hogy kb 80-100 le 4x4 és üzemképes papiros legyen és hát 2 milla alatt legyen ezt lett a vége 1.4 be meg azóta ráment 1 akkor azt hiszem nincs hova ragozzam
    mikor használtan 5 alatt nem nagyon látni hogy hirdetnének 1221 de még az emlegetett 90 lovasok se nagyon vannak ilyen árba

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-12-04 18:00:03

    A t150 es egy otromba talajgép ami már közútra végképp nem igazán való és nem eggy kategóriába sorolhatóak
    De mtz-hez is kár hasonlitgatni
    nekem a döglött motorral a 12045 megette a 892 952mtzket
    Pedig 1 dugóm lyukas volt és 2 hengerbe törött volt a gyűrű
    Most hogy rendbeszedtem pedig már fényêvekkel veri őket
    Fogyasztásban kényelemben
    Ugyan azt a munkaeszközt gyorsabban vigabban elhúzgáltam
    Dehát kár is folyamatosan vitázni hogy MÉK gép a jobb ár minőség kivitel milyen felhasználásra kerül kinek mi jön be
    Az biztos hogy eleinte kicsit féltünk megvenni a crystallt meg aztán hogy beteg is volt és lett kicsit bántuk de mióta rendbe lett szedve örülök neki hogy megvettük
    Talán lehetne kicsit gyorsabb de amilyen pocsék állapotban vannak az utak ez is elég mert úgyis csak pattog az orra mint a bólogatós kutyának ahogy jár a feje
    És nem csak talajra hanem erdőre is jobban szeretem igaz lehetne kicsit magasabb a hasa mert volt már hogy felakadt.
    Crystal mindörökkésmile thumbupsmile thumbup

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-12-02 07:51:39

    Válasz Sanyee #8697. hozzászólására

    Ha jó állapotban van a zetor agyonvert az mtz-t
    Meg mennyire akarsz lassú sebességet meg mennyit mire akarod használni
    Elölre 16 hátra 8 25km/h-ra elosztva nekem nincs bajom a sebességtartománnyal

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-11-26 12:47:38

    Válasz robi-man #8678. hozzászólására

    Én is jártam így
    A kuplung pedált mikor benyomod nem csak a kuplungot emeli ki hanem van belül egy fékező pofa segít váltani
    Állítani kell a pedál tövênél
    Mert egy bizonyos pedál állás után fordít egy csőtengelyt ami belül a nyúl béka dobot fékezi
    Váltás segítő ne kelljen kétszer kuplungolni ha tövig benyomod összefékezi
    Olyan mintha alapjáraton visszakuplungolsz felváltáshoz
    Nagyon rávan állitva

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-11-25 06:36:35

    Válasz endypapa #8670. hozzászólására

    Ha jól volt bekötve amit láttam akkor a kézi elzáró szelep és az elsődleges munkahenger közé volt bekötve

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-10-30 17:28:05

    Válasz kajszi_71823 #8625. hozzászólására

    Nem tudom hogy a kissebb same milyen motorral szerelt de a nagyobb 200 ló feletti deutz 2013 motor van benne és ugyan az van a fendbe is meg a classba is csak abba 1013
    A Deutz motorok meg alapvetően jók csak 10000 üó után jelentkezhet olyan hiba hogy a szelepemelő tőke meg a magasnyomású pumpának a tőkéjének a megvezető tüske van az oldalában az elszáll elfordul és kockásra rágja a görgőt meg odavág a vezérmű tengelynek is
    Rosszabb esetben ha nem veszik észre a hibát hajintós lesz a blokk mert olyan közel vannak a fészkek egymáshoz hogy nem javítható

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-10-29 17:51:51

    Válasz kajszi_71823 #8617. hozzászólására

    Ha rendbe van a gép azt a 40 hektárt elművelgeti vagy 20-30 évig
    Karbantartástol gazdátol függően
    Pl most amilyen szárazság van kimész kínozni vagy sem
    Én eddig megtárcsáztam a földeket oszt várjuk az esőt
    A többiek meg kimentek kinlódni
    Szanaszét tépette a mélylazitóját meg nem győzik a nyirószeget az ekékbe
    Minek ??
    Előbb utóbb csak lesz valami

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-10-02 06:58:20

    Nekünk úgymond hála az égnek jó vagy inkább nagyon jó talajunk van csak ez az év nagyon odaverte magát hogy szinte semmi eső nem volt alig májustól augusztusig nem érte el a 100mm-t
    Bármék irányba mentem már a szomszédos falukba mindenfele esett minket folyton elkerült
    Pedig tavaly 130 at adott hektáronként mert volt miböl nőnie szerencsétlennek
    Az almát még nem is mondom ottfog megrohadni a kutyának se kell

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-10-01 18:50:33

    4000 Szabolcs megye
    Siralmas évet zárunk 60 mázsás átlag
    Ettöl kevesebb eső már nem is tudott esni
    Pocsék termés pocsék áron
    Idén befürödtünk szinte mindennel

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-10-01 18:49:42

    4000 Szabolcs megye

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-09-11 06:50:43

    Válasz zozobp #8571. hozzászólására

    A fogyasztást ne órára nézd hanem elvégzett munkára
    Nem mindegy mennyire gyilkolod milyen munkát végez
    Pl ugyan azt a munkát ha szépen végzi késôbb leszel kész de kevesebbet is fog enni.
    Az MTZ hez képest kevesebbet fogyaszt a zetor ,,ha persze jó " és valamivel kényelmesebb is.

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-09-05 20:17:54

    Válasz Krisz_B #8567. hozzászólására

    Menetirány szerinti bal oldalon van a szalagnak a feszítő csavarja is és alatta egy kocka fedél 4 csavarral az alatt van a feszítő rugó és az oldó munkahenger

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-08-14 06:00:27

    Válasz _NB_ #8546. hozzászólására

    Köszi de nem kell megmagyarázni hogy van személyautónál sokat szereltek énis meg csinálom is
    Autótechnikus a végzettségem
    Meg jelenleg a Nyírség nehézgép 93 nál dolgozok mint motor váltó szerelö
    Amúgy nem mindenhol van autómata utánálitó személyautóknál sem
    Jol bekell lőnni a hézagot hogy ha kézzel forgatod a dobot éppen hogy súroljon oszt mehet
    Nah de ennél van kézi szerszám hogy ha beszerelted a betétet beszabályzod a dobhoz mert sose teljes felülettel fog hozzáérni ha berakod az újjat
    ami már leírtam ezelőtt

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-08-13 18:07:33

    Válasz ratti #8540. hozzászólására

    Biztos hogy beállítási probléma van ha ez a tünet hogy kétszer kell hirtelen nyomni a pedált
    Az új betétet beszabáloztátok??? És a dob milyen állapotban van??
    Lehet már úgy érzed hogy súrol de kevés a surlódó felület amit első nyomásra össze tudna nyomni
    Jobb ötletem nincs

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-08-13 18:00:52

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-08-11 06:50:57

    Válasz Kelemen Mihály_82222 #8534. hozzászólására

    Nekem 100 van benne 650 hideginditó áramú gondozásmentes
    4. Éve van benne még tökéletes
    Teszterrel mértem 590 / 600 at tudnak még ennyi idő után
    Ahhoz hogy sokat birjon azért sok mindenen múlik pl hogy indul a gép meg aztán hogy tölt a generátor
    De kicsit nagyobb még elférne 110
    De megméred mi fér el max helyileg aztán lehet válogatni ahány gyártó annyi méret

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-08-04 06:05:27

    Válasz rudi56 #8517. hozzászólására

    Ha levegőt szivna vagy hibás volna a szivattyú eggyik esetben se tudná szépen a 14 bart
    még esetleg a 14 bárt hogy tudja??
    Alapjárat /fordulat kiegészítő szerveket kapcsolva nyúl/eleje/tlt
    Nem tudom pontosan azért érdeklődök hátha kiderülne valami hiba
    Nekem mindegy mit hogy egyszerre külön hidegen melegen fordulaton alapjáraton 13 körül van már csak
    Már kb 200üó van benne mióta csináltam összerakás után 13.5 tudott

    Vagy mikor kapcsolod változik valamit a nyomás
    Úgy értem feltolod nyúlba alapjáraton melegen esik a nyomás és mekkorát

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-08-02 14:05:31

    Válasz csoppika #8513. hozzászólására

    Pont jó 35-40Ak fekete föld
    30 cm szántók
    Pl a dzsondirok 30-32 böl jönnek itt ki
    De az MTZ is 25-26

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-08-01 18:26:32

    Válasz Sk Laci #8511. hozzászólására

    Nem fogok nagyobb ekét se tárcsát se utánnarakni csak amit eddig 120asnak használom továbbra is
    Így igazság szerint birnija kéne csak könnyebben húzza majd nem fog kinlódni
    És fogyasztásba kéne majd jelentkeznie a többlet erőnek hogy tisztábban éget nem koromként jön ki az üzemanyag jobban hasznosit
    De majd az őszi munka után megmondom hogy hogy sikerült
    Tavaj 20-22 literböl számítottam ki majd kiderül mennyi lesz idén

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-08-01 17:39:30

    Válasz Sk Laci #8509. hozzászólására

    Nekem 12045 1976os évjáratú nekem így van
    Csináltam tavaj a váltóját
    Most meg a motorját
    Mostmár patent a gép
    Főleg hogy kapott turbót másik adagolót porlasztót dugót
    Harap rendesen jókis mérges motorja lettsmile laughsmile laugh

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-08-01 14:08:56

    Válasz MIHI10045 #8506. hozzászólására

    A béka a szalag
    A nyúl a lamella
    Bizonyíték ha nincs olajnyomás nem bírja összenyomni a lamellákat és felengedni a szalagféket és kidobálja a nyulat
    mert mikor átkapcsolsz ráengeded az olajat a lamella dugattyúra mega szalagfék oldó munkavégzésre

    Ha megvan a nyomás és nyúlba csak velvisit elkezd lassulni
    Nagy valószínűséggel oldja a szalagot de megcsúszik a lamella
    Hibalehetőség nagy a lamellahézag (szereléskor 2-kopottan max 6mm)
    Vagy rosszul van belőve a fékszalag hézag és egyszerre a két sebességet nem igazán szereti
    Beállítás először rugó nélkül összeszerelés 0.5 hézag mérő alámenjen vagyis szépen látszódjon hogy nem ér hozzá körbe ilyenkor szépen ellehet forgatni a sonkát
    Aztán berakod a rugót így nem bírod megforgatni forgásiránynak megfelelően 300nm forgató nyomatékra nem kéne hogy megcsússzon
    Ezután összeszerelés és mehet a mélyvízbe

    Remélem segitettem


  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-07-30 19:24:38

    Válasz Kelemen Mihály_82222 #8482. hozzászólására

    Jobb oldali féltengelytok mellett van a difiházon hátulrol

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-07-15 16:58:39

    Válasz Hús Futár #8436. hozzászólására

    A 10w30as nem lesz vékony a váltó szivattyúnak???

  • Ugrás a témához » Dzsanosi | 2018-07-07 18:45:11

    Hengerfejet gépkönyv leírás után szerelitek??
    Vagy 150-170 nem aztán 10üó játszás és visszaellenörzés
    ezzel ki hogy szokott foglalkozni ??

[bezárás x]