Fórum

Ifa e 5/2 fixes pótkocsi átalakitása 

Létrehozta: Kisszemán, 2009-11-15 08:35:08

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #18 csokkiraly28 | 2017-11-05 17:57:28

    Sziasztok! Érdeklődnék hogy van gyártanak-e rá új felépítményt ha igyen akkor hol?
    köszönöm

  • Válasz » #17 broll79 | 2017-05-13 21:43:44

  • Válasz » #16 Garfield | 2017-05-13 21:23:04

  • Válasz » #15 broll79 | 2017-05-13 20:57:24

    Az E5/2-es pótnak mekkora a gyári rakfelülete???

  • Válasz » #14 jancsi & | 2010-05-28 16:30:34

    Válasz #13. hozzászólásra

    Ez romániában van. Itt ugy müködik, hogy az önkormányzatnál be kell jelenteni az igénynt majd adnak egy sárga alapszinü rendszámot meg forgalmit ahová felvan irva a hejségneve is. Biztositást is lehet kötni rá és elméletileg minden évben le kellene ellenőrizze müszakilag egy a feledatra ki jelölt szakember, de ez a gyakorlatbann ugy megy, hogy bemegyünk a tanácshoz kifizetjük az éves dijjat (apropénz kb. 3000ft) és szépen lepecsételik a forgalmit.
    Ahejséghez közigazgatásilag hozzátartozó területeken lehet vele közlekedni. Viszont europai utra nem szabad vele rámenni fügetlen attol, hogy átmegy az adott helységenn vagy nem.

  • Válasz » #13 Sz@bolcs | 2010-03-27 18:57:30

    Válasz #8. hozzászólásra

    Üdv mindenkinek!

    Olvasgatok itt a forumok között, hogy megtudjak arról valamit hogy egy adásvételivel forgalmival nem rendelkező gyárilag benzines de dieselre átalakított UAZ-t hogyan vezethetném közúton legálisan. Elolvastam a piros, zöld rendszámos forumokat, de nem találtam semmi megvalósíthatót. Ezért érdekelne hogyan értette forumozó kolega a "hejség rendszám" -ot???

  • Válasz » #12 Paldoo. | 2009-11-15 22:03:58

    Válasz #10. hozzászólásra

    Ha meg mégis beleöltél akkor BELEÜLNIIIIII!!!!!
    És nyomni velük a napi 16ot!!! hehehheheeeeesmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup
    Szupikis 150Sek!smile loveyesmile loveyesmile loveye

  • Válasz » #11 Paldoo. | 2009-11-15 21:59:08

    Válasz #10. hozzászólásra

    Hát erről beszélek!!!!!
    Nem szabad eladniiiiiii!!!!smile lolsmile lolsmile lolsmile lol
    Még vlk. kúúúúúúúrvajól járna... smile biggrinsmile biggrinsmile biggrinsmile biggrin
    Ilyenekbe ha lehet ne öljün az ember mer ez kakukk befektetés... heheheheeeeesmile thumbdownsmile thumbdownsmile thumbdown

  • Válasz » #10 Józan Sándor | 2009-11-15 21:54:01

    Válasz #9. hozzászólásra

    Én darabokra szedtem a T-150-es trakijaimat mindent megcsináltar rajtuk amit a gyárban elbasztak a ruszkik, na ezért nem adom el őket mert azt a melót senki sem fizeti meg. Érded totál darabokra motor váltó difik, teljes festés meg idő idő idő!!!!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile tonguesmile tongue

  • Válasz » #9 Paldoo. | 2009-11-15 20:15:51

    Válasz #6. hozzászólásra

    Az meg = a lóvéval!
    Nemigaz Alexander?
    Ha meg el kell adni a KUTYASE!!! fogja megfizetni azt a sok energiát meg baxakodást amibe az került!!!!
    MELLŐZNI A BAXAKODÁST EMBEREK!!!!
    Töményen a lényegre koncentrálni!!!!!!

  • Válasz » #8 jancsi & | 2009-11-15 20:12:01

    Haver is vett egy lerobbant W50-es billencs ifát Morahalomról 300.000ft-ért azzal a céllal, hogy összevágja egy jó egytengelyes potkocsinak. Megondolta kicsit rendbesszedte tett rá hejség renszámot és azzal hord be mindent a mezőről erdőről, első ősszel visszahozta azdt a 300.000ft-ot.

  • Válasz » #7 Tóth Ferenc | 2009-11-15 19:57:25

    Levizsgáztatni se lenne egyszerű.

  • Válasz » #6 Józan Sándor | 2009-11-15 19:54:46

    Válasz #3. hozzászólásra
    Semmi értelme vele foglalkozni meg az időt pocsékolni rá vegyél billencset amit gyárilag csináltak meg. Számolj vasanyag munkahenger sok vágás hegesztés stb, meg idő idő idő!!!!!!!!!!

  • Válasz » #5 Claas fan | 2009-11-15 18:54:14

    Válasz #4. hozzászólásra

    hali én is átalakitottam ,csak egy magyar fixest,400-ba van eddig,de állitolag mérnökkel átalakitási tervet kell csináltatni,egyenlőre itt megakadtam

  • Válasz » #4 Sz J | 2009-11-15 17:28:04

    Válasz #3. hozzászólásra

    Számold az anyagot... még ha ezt-azt össze is szedsz hozzá imitt-amott akkor is rámennek százezre. Kell rá egy komplett platót csinálni, mert a fixesnek csak az alváza van bedeszkázva. Két billentő mh. Az alvázat is át kell alakítani , helyet kell csinálni a m.hengereknek. Konzolok kellenek az alvázra amin billen a plató. Hidraulika csövezés. 3-400e simán rámegy. Kewll hozzá egy pót is ami alsó hangon is 100-150e ft.Dolgozol vele egy csomót... 6-700ért pedig már látni 60-11est ha nem is a legszebb állapotút. De ha megcsinálod és megvan a végső elszámolás és megéri akkor szólj. Nekem van egy ilyen pótom akkor belevágok én is. :)

  • Válasz » #3 Kisszemán | 2009-11-15 17:18:47

    viszonylag olcsón hozá lehet jutni műszakishoz és akkor végülis csak az anyag kerülne pénzbe nem????????

  • Válasz » #2 Sz J | 2009-11-15 09:06:22

    Válasz #1. hozzászólásra

    Én is gondolkodtam már ilyenen. Szerintem annyiba kerülni hogy abból majdnem megvesz az ember egy HW-t. :s

  • Válasz » #1 Kisszemán | 2009-11-15 08:35:08

    nem tudom ,hogy valaki csinált már ilyet vagy akart e csinálni de megfordult a fejemben hogy az ifa fixes pótkocsit átalakitanám bilencsnek kinek milyen hozá szolása van előre is köszönöm:)

Fórum szabályzat

Elolvasom »

AGROmashEXPO

[bezárás x]