Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.39 FtUSD390.78 FtCHF427.9 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz HGabi #21. hozzászólásáraez is csak ezért kellett mert a kolléga elfelejtette áramtalanítani a Catert ( december közepén), egy kicsit gyengébben tekert, fel akartam tölteni de a másik töltő bedugás után elfüstölte magát.
csak ezt tudtam venni hirtelen helyette.
Köszi a válaszokat.
most reggel próbálgattam egy múlt héten feltöltött aksival, Az amper mutató lemegy nullára, ha feltöltötte az aksit, mondjuk nem mértem rá a sarukra hogy tölt e még, a gép zúg ugyan úgy.
Gyorstöltőnek jó lesz, ha véletlenül kellene,
Meg lehet kap egy időzítős konnektort.
amúgy meg van kicsi lidl-s töltő az rajta lehet hagyni.
Válasz HGabi #11. hozzászólásáraHa a feszülrség ki egyenlítődik akkor fog " leállni" 24 voltot 24 voltal nem lehet tölteni , azért emeli fel a feszültséget. kisebb fokozatra állírsd ha lehet, és max a 10 százalékával töltsd /ez már sokszor le volt irva/ 100 AH akksit max 10 amperral.....Mondjuk a generátor nem így csinálja de.........
Válasz .Richard. #17. hozzászólásáraVoltot azt mindig tartja 14 körül. De ha van ampermérő is, az fogyasztók nélkül visszamegy 0 köré új feltöltött akksinál.
Válasz .Richard. #12. hozzászólásáraSzerintem is megkellett volna várni hogy lemennyen 5 amper köré. 0-ra én sem merném mert régi akksi képes állandóan venni 2-3 amperral a töltést, és ha sokáig rajta van csak 3-al is, elkezd forrni és sisteregni.
Válasz HGabi #11. hozzászólásáraugyanígy vagyok én is egy hasonló kombi töltővel, gyanítom,hogy nagyon nem tesz jót az akksiknak a túltöltés sem,sem pedig a magasabb töltőfeszültség ,ahogy a fokozatokat kapcsolom ugy emelkedik a feszültség is új kora óta rámértem multiméterrel,emiatt nem merem használni gyorstöltésen,csak csepptöltés funkción,mert véleményem szerint károsítja az akksit.
Válasz HGabi #11. hozzászólásáraHa tovább hagyod,lehet az Amper szèpen visszamegy nullára. Ahogy merül,megint kezdi. Ha nem így lenne,folyamatosan maradt volna a Maxon. a 12v akksit is 14.4 re tölti a minden. Az duplán, 28.8 a max szerintem. De talán jön ide villanyász,azt kielemzi. Szerintem mèg töltötte neked.
sziasztok
ma vettem egy ilyen töltőt
mert a régi elfüstölt reggel.
kipróbálásképpen rá raktam a teher autóra(23,5 V-t mértem a két aksin)
elkezdte tölteni 60A-ral, kb 2 óra múlva néztem rá akkor már 27,5 v ra töltötte az aksikat,és még mindig ment( 20A- ált a mutató) .
mivel időzítő nincs rajta ez vajon addig tölti az aksit ameddig ki nem kapcsolom ?
tudom hülye kérdés de eddig "okos" töltőm volt ami magától leállt.
Válasz Miky #1. hozzászólásáraMérjetek rá multiméterrel mekkora a feszültség,meg fogtok lepődni ... ezek a keréken gurulós sima trafós bikázó töltők a feszültséget is megemelik rendesen ha egy fokozattal feljebb kapcsolod. Mindenképp valami komolyabb szabályzós kell,mert tényleg hamarabb gallyra vágja a generátort is meg az akksikat is.Nem csak az amper emelkedik,hanem a feszültség is sajnos.
Válasz R Sándor #3. hozzászólásáraMtz-nél is hamarabb tönkremegy az önindító ha bikázva van. Ha szükséges akkor egy 140/180-as akksit rákell kocsira rakni, hosszú vezetéket neki, és azzal bikázni. Utána meg csepptöltőre rakni.
Válasz Miky #1. hozzászólásáraAmekkorát a pénztálca elbír , egyébként egy egyszerű két fokozarú töltőm van, tud vagy 30 ampert 12 voltnál, felesleges nagyobb mert elvileg az amperóra 10 szazalékával kell tölteni az akumlátorokat. bikát csak az MTZ -hez használtam régen , de mát nincs mtz-m.
22 hozzászólás
Válasz HGabi #21. hozzászólásáraez is csak ezért kellett mert a kolléga elfelejtette áramtalanítani a Catert ( december közepén), egy kicsit gyengébben tekert, fel akartam tölteni de a másik töltő bedugás után elfüstölte magát.
csak ezt tudtam venni hirtelen helyette.
Köszi a válaszokat.
most reggel próbálgattam egy múlt héten feltöltött aksival, Az amper mutató lemegy nullára, ha feltöltötte az aksit, mondjuk nem mértem rá a sarukra hogy tölt e még, a gép zúg ugyan úgy.
Gyorstöltőnek jó lesz, ha véletlenül kellene,
Meg lehet kap egy időzítős konnektort.
amúgy meg van kicsi lidl-s töltő az rajta lehet hagyni.
Válasz HGabi #11. hozzászólásáraHa a feszülrség ki egyenlítődik akkor fog " leállni" 24 voltot 24 voltal nem lehet tölteni , azért emeli fel a feszültséget. kisebb fokozatra állírsd ha lehet, és max a 10 százalékával töltsd /ez már sokszor le volt irva/ 100 AH akksit max 10 amperral.....Mondjuk a generátor nem így csinálja de.........
Válasz mtz1221 #18. hozzászólásáraNem. Fogyasztókkal 13.7körül. anèlkül 14.4kb. Medikus leirta.
Válasz .Richard. #17. hozzászólásáraVoltot azt mindig tartja 14 körül. De ha van ampermérő is, az fogyasztók nélkül visszamegy 0 köré új feltöltött akksinál.
Válasz mtz1221 #16. hozzászólásáraFog az igaz,de az autóban is tartja fogyasztó nèlkül a 14,4 ét. Ott is buborèkol.
Válasz .Richard. #12. hozzászólásáraSzerintem is megkellett volna várni hogy lemennyen 5 amper köré. 0-ra én sem merném mert régi akksi képes állandóan venni 2-3 amperral a töltést, és ha sokáig rajta van csak 3-al is, elkezd forrni és sisteregni.
Válasz Erdőjaro #14. hozzászólásáraAz áram és a feszültség arányban van egymással!Töltő áramot feszültség emelés nélkül nem tudsz létrehozni!


Válasz HGabi #11. hozzászólásáraugyanígy vagyok én is egy hasonló kombi töltővel, gyanítom,hogy nagyon nem tesz jót az akksiknak a túltöltés sem,sem pedig a magasabb töltőfeszültség ,ahogy a fokozatokat kapcsolom ugy emelkedik a feszültség is új kora óta rámértem multiméterrel,emiatt nem merem használni gyorstöltésen,csak csepptöltés funkción,mert véleményem szerint károsítja az akksit.
Válasz HGabi #11. hozzászólásárahttps://www.protechshop.hu/sub/protechshop.sk/images/product_attachments/01602_B2B_HU_Haszn%C3%A1lati%20utas%C3%ADt%C3%A1s.pdf
Ha jól tévedek ez a használati utasítása.
A kapcsolási rajzot nézve, nem fog leállni valószínűleg.
Válasz HGabi #11. hozzászólásáraHa tovább hagyod,lehet az Amper szèpen visszamegy nullára. Ahogy merül,megint kezdi. Ha nem így lenne,folyamatosan maradt volna a Maxon. a 12v akksit is 14.4 re tölti a minden. Az duplán, 28.8 a max szerintem. De talán jön ide villanyász,azt kielemzi. Szerintem mèg töltötte neked.
sziasztok
ma vettem egy ilyen töltőt
mert a régi elfüstölt reggel.
kipróbálásképpen rá raktam a teher autóra(23,5 V-t mértem a két aksin)
elkezdte tölteni 60A-ral, kb 2 óra múlva néztem rá akkor már 27,5 v ra töltötte az aksikat,és még mindig ment( 20A- ált a mutató) .
mivel időzítő nincs rajta ez vajon addig tölti az aksit ameddig ki nem kapcsolom ?
tudom hülye kérdés de eddig "okos" töltőm volt ami magától leállt.
[https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453] <a href="https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&tid=5453">https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&tid=5453</a> <a href="https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&tid=5453">
[link=https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453]https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453[/link]
[https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453](https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453) https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453
Válasz bavaj53550 #6. hozzászólására<a href="https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453">https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453</a> [url=https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453]https://www.agroinform.hu/forum?act=addAddon&re=6&tid=5453[/url]
Hallo
Válasz Miky #1. hozzászólásáraMérjetek rá multiméterrel mekkora a feszültség,meg fogtok lepődni ... ezek a keréken gurulós sima trafós bikázó töltők a feszültséget is megemelik rendesen ha egy fokozattal feljebb kapcsolod. Mindenképp valami komolyabb szabályzós kell,mert tényleg hamarabb gallyra vágja a generátort is meg az akksikat is.Nem csak az amper emelkedik,hanem a feszültség is sajnos.
Válasz R Sándor #3. hozzászólásáraMtz-nél is hamarabb tönkremegy az önindító ha bikázva van. Ha szükséges akkor egy 140/180-as akksit rákell kocsira rakni, hosszú vezetéket neki, és azzal bikázni. Utána meg csepptöltőre rakni.
Válasz Miky #1. hozzászólásáraAmekkorát a pénztálca elbír , egyébként egy egyszerű két fokozarú töltőm van, tud vagy 30 ampert 12 voltnál, felesleges nagyobb mert elvileg az amperóra 10 szazalékával kell tölteni az akumlátorokat. bikát csak az MTZ -hez használtam régen , de mát nincs mtz-m.
Válasz Miky #1. hozzászólására Egy új akkut a gépbe!
Ki milyen típusú akkumulátor töltő bikázót használ?