Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.93 Ft USD 365.76 Ft CHF 401.28 Ft GBP 458.09 Ft

Fórum

58 találat

Középkategóriás kombájnok IH, Deutz Fahr, stb...

Létrehozta: Vendég , 2010-09-10 11:34:44

Kedvencekhez Segítség

hozzászólás

Van e valakinek,vagy valaki ismerősi körében újabb fajta Deutz kombájn esetleg?
Mert venni valaki?
Egykét régi szépen üzemel itt felénk, de az új nagy teljesítményű gépekről semmi infó. Németben van jobban eladó belőlük, egész jó árban és a 9000-es sorozat meg valódi nagy kombájn.

Sziasztok. Szeretnék a közel jövőben venni egy kombájnt. 3.6m és asztallal illetve 4soros kukorica asztallal. Ki milyet ajánl? Kb 6millió rá a keret. A lényeg hogy hidro hajtás legyen Lyndés.

Válasz Toxi #710. hozzászólására

"E" kombájn vagy Dominátor. De ha még a kukorica adapter is beleférjen ennyibe, főleg zúzós akkor az már szép történet.

Hali!

3-4 millió FT-ért ki milyen kombájnt venne, legyen hozzá zúzós kukorica asztal 4-6 soros és gabonaasztal issmile helpsmilie

Válasz mtz1221 #701. hozzászólására

Hat nevet nem tudom. Ket eve van kombajn azelott nem volt soha ugyhogy most tanulgatunk. Tifeletek van is van ilyen tipusu? Mert itt a kornyeken nincs egy sem. Amugy nincs rohadas vagy foltozas rajta. Ez nem is csak tori. Egy bizonyos szazalekat meg is daralja, es csunyan mutat benne a lisztes darabkak.

Válasz Czanik Sanyi #679. hozzászólására

A tartalyban es urites utan nincs kulombseg vagy legalabb is nem szembetuno. Bocsi de nem ertem h melyik lemezrol van szo. Kalaszos vagas utan cserelek dobkosarat, valamint a dobra felteszek a verolecek koze egy lemezt. Mast nem cseretem eddig. 2 eve van a kombajn elotte nem is volt de miota megvan tori a szemet.

Sziasztok. Ismet a Deutz Fahr M34.80 kombajnomrol lenne szo. A kukorica aratasnal az a problemem h nagyon tori a szemet nem csak kettepatintja hanem van benne orlemeny is. Az lenne a kerdesem mi lehet ennek az oka? Dobfordulat 400, es a dob sincs tulsagosan beszarva! Otletek?

Sziasztok. Egy kerdesem lenne a tapasztaltabb kombajnosokhoz. Van egy Deutz Fahr M34.80 as kombajnom,aminel a kovetkezo problema jelentkezett: a cseplodobban a verolecek besurolnak a kombajn falahoz/oldalahoz. Lecsiszoltunk belole de egy par kor utan megint elojott. Mindez a meghajtas iranyaba mozdul el. Az lenne a kerdesem h mi lehet ennek az oka? Helyi kolegak a dobcsapagyra tippeltek, de kezileg is konyen megy a dob,nem ugy tunik h a csapaggyal lenne problema! Otletek?

Ez beindul mindig, mondjuk van hogy felkell pumpálni, illetve volt ilyen!
hogy miért? mert a tank mellett van egy üvegpohár víz ülepítő amit valamiért kikötöttek a rendszerből és az adagolóról egyenesen zuhant vissza a gázolaj a tank aljára. Kipucoltam és visszakötöttem ezt a rendszert így úgy néz ki a rendszer, hogy adagolótól a gázolajcső lemegy erre a pohárra onnan fel a tank tetejére majd a búvárcsővel le az aljára. Így nemtud visszafolyni a gázolaj és indult is rögtön utána ahogy megcsináltam és pár napra indítottam, pedig közben cseréltem gázolajszűrőket is ahol némi levegő marad a rendszerben ugye.

Ez a fehéres füst megvan a megánál is szomszédoknak azis ilyesmi évjáratú gép merci motor. Valamelyik porlasztó gyengébb lehet mint a többi aztán a hideg motornál nem olyan az égés, ahogy melegszik beáll ezis prímán.
ifa jahh... csak az E kombájn nem ment 5000órát az is biztos, mert két-3-5évesen már kiálltak a nagytermelésből, maszeknál meg csak aprókat dolgozik az évek során. Ez még kétéve 800hektárt vágott egymaga azért nem ugyanaz a kettő.
15évnagy idő, a gép nem áll szín alatt, szabadon van mindig, ennek még a motoron sincsen fedőlemez, van ilyen hogy nem akarja az igazságot.

Most kimegyek úgyis, megöntöm fékolajjal kicsit körbe, fellazítom a leszorítóját aztán beindítom hátha kifújja kicsit a gyógyulást. Ha sikerült akkor fain ha nem akkor így marad, megy rendesen nem füstöl jól fogyaszt. De egy jó adagolós szavára hallgatni akkor is érdemes, én nem olyan vagyok mint Te, hogy ráxarok a dolgokra amíg megy addig, az nemszámít hogyan...
smile lol

Egy 15éves jó dízel motornak gyógyszere a fain befecskendezés, ugyanis egy rossz motorbó is lehet még kihozni ezzel dolgokat, és egy jót is ellehet cseszni hibás befecskendezéssel ugye

Válasz #459. hozzászólásra

smile lol
amúgy milyen kombájn is ez???
kisdominátor?

Nekem még egy gömbfejecskét kell cserélni ami a szalmarázók alatti leválasztott magot csúsztatja vissza a rosta elejére, ez télen elszakadt mert befagyott a belében a kukoricamálé, aztán indításkor meg elreccsentsmile tonguep aztán csak egy oldalon volt rángatás itt és még aratott elég sokat így a szilentjeit is megviselte igaz még jók de cserélem őket kifelé.
Asztal visszaforgatót kellene szétszedni megvan ragadva, nomeg a kukorica kosarat gabonásra cserélni aztán mehet össze.
Van még olyan dolog rajta, hogy a magtartály alján a kihordó csigán lévő háztető lemez magasságát egy elektromotorral lehet emelni süllyeszteni, ürítési sebesség szabályozás végett. No ez vagy hároméve nem jó rajta. Nem is kell de megakaromcsinálni, hogy utolérjem magamat és minden működjön ami a kombájnon van. Ezt is csak szétkell szedni és megpucolni, zsírozni, a szelelő variátor motorja ugyanez, azzal is eljátszottam már ezt.

Ja meg a fékekből is kiengedtem a fékolajat, mert ragadt ésgyúlt fel utánam alattam a tarló, szorúlt a fék,aztán gyorsan megoldottam ezt annakidején, de most ezt is megkellene csinálni végre, igaz egyik oldalon már fékbetét is kuka, de legalább a másik fogjon, kényszerhelyzetben életet menthet. Meg ilyenek. Nem nagy dolgok de főleg úgy, hogy közben intézni kell inden mást, így nem lehet haladni és persze vannak hsonló xopós dolgok ezen is

Sziasztok!


Az igaz, hogy a kombájnnak nehezebb kicsépelni a tritikálét, mint a búzát?

A búza és a tritikálét ugyan azzal a beállítással szokták vágni?

Válasz #16. hozzászólásra
Helló! Bocsi hogy csak most jövök, de szüreti karnevál van nállunk a hétvégén és ilyenkor szoktunk egy gazda összejövetelt is rendezni,Meghívott vendég Jakab István,tartott tájékoztatót,és előkellet készíteni 80 gazdatás,bográcsos meg ebédeltetését is.Maradjunk a kombájn- nál. Ami szerencsére itthon van,írom ezt azért mert ez az őrült tréleres, melyre a kerekei ép hogycsak a gumi közepéig feküdt fel.Még bogárdon be előzött a városba, és végig 100 felett tépett vele.Mikor utolértük majdnem félórát várt ithon.

Válasz #427. hozzászólásra

jólvan, nincs itt a noteszem, az eszem meg rövid mindent megjegyezni smile cowboy

Lassan itt is beindítom a kombájnokat, lesz mit csinálgatni rajtuk azért.

Tavaly a sár az kemény volt, meg a ráncigálás meg a fagy. Nemtudom hányszor tömte ki a belét a jég reggelente 4-5-en -10-15-ben kétórákat véstük hogy tudjonak forogni a tengelyek, ékszíj füstölt el, ferdelánc szakadt el, ferdefelhordó és asztal kuplungjában elszakadtak a csavarok amikor a nagy sarat betömte a kerék mögé úgy, hogy a burkolólemez behajlott amíg csak bírt, ez meg a csavarokat leskalpolta fokozatosan, meg ilyenek...

Végülis ami van az egykét kopó cucc cseréje(ferdelánc ilyesmi, egykét kis ékszíjj), olajak szűrők cseréje, hidraulika tartályom megvan repedve két éve, összekeni magát alatta körülötte, igaz olajból nagyon kevés szivárog el, de végre kikell javítani, venni kell egy újat mert nemlehet hegeszteni, mindig melléreped olyan buzzancs az acél.
Meg az adagolóban nyomástartó szelep vagy ilyesmi rosszalkodhat, mert főleg hidegben illetve amikor fél tank alatt van a gázolaj többször felkell pumpálni amire rendesen beindúl és nem áll le néhány böffenés után. Aztán amikor elkapja akkor megy mint az óra, ebből gondolom, hogy valami ilyen gebax lehet vele.
Lehet leveszem az adagolót és porlasztókkal együtt megvizsgáltatom beállítatom, 15évesen egy kis frissítés bajt nem okoz szerintem.

Nomeg klímámmal is van baj, elereszti egy nyári szezon alatt a gázt aztán nincs hideg, bár azt megláttam, hogy a kompresszorjánál a nyomásszenzor körül tapad rá a por, ezt kell megtömíteni meg végignézni a rendszert majd, ékszíjj kell rá ide új meg ilyesmi...

sok apróság de összetud jönni, én a nyuszit még megsem néztük...

Válasz #412. hozzászólásra

Mátékám ez nem éppen középkategóriás,amugy elég masszivnak néz ki,és azt mondták adnak gépenként 2 miiliós alkatrészkészletet meg lesz raktáron több kombájn és arrol bármit lelehet szedni,na ez lett gyanússmile cursingsmile cursingsmile cursing

Nekem akkoris teccik, da valamiért nincsen 29millióm zsebbe amit kockára tehetnék...
Ha volna mgtenném a köz érdekében aztán kitudja lehet megváltaná a világotsmile cowboy

Kértem Demo gépet, Acros 560-ra de csak megvenni lehet, igaz évközben ha nem tudnak eladni egyet sem akkor majd lesz ez másképpen is.
Elvileg már kivan épülve az alkatrész bázis, szervízeseket oktattak külföldön, megvan hozzá a szerszámszett minden hogy lehessen rugalmasan a dógokhoz állni.

Csupán annyi a baj, hogy ha éppen kombájnt is venne az ember ilyen bizonytalan kockázatot bevállalni szerintem senki sem fog, nagy cég aki pedig rávan állva egy bizonyosra az presztízsét nemfogja rontani kísérletezgetésekért...

Szóval ezvan.
De nekem teccik, jobban is mint akármi így hirtelen, egyszerű masína, nekem nem szimpatikus a sokdob meg a variációk tömkelege, a hagyományosabb egyszerűbb dógok célravezetőbbek.

Ja igen, ez ugye 8,3Cummins commonrail motoros, de van az 580-as ami tök ugyanez, lóerőben is motorban is csak éppen hagyományos mehanikus adagolós blokkja van

Válasz #496. hozzászólásra
Te, hogy ráxarok a dolgokra amíg megy addig, az nemszámít hogyan...
Furcsa ezt olyantól olvasni akinek a kombájnja 15 évet,több ezer hektárt megy és most akarja kiszedni a porlasztókat. Nálunk van aki évente átnézeti, ha akkora hektárokat vág mint te. De mitom én 1000h-ként még én is megnézetném ha valami újabb gépem lenne.



smile lolsmile lolsmile lol

Válasz #540. hozzászólásra

.Szabi. ezt mondta nekem is hogy adjam el a kombájnt ne gondolkodjak újabban hívjam Manax-ot.
Hogy kijöjjön az ember normális tarifára/hektár akkor óránként tudni kell a jó3 hektárt a gépnek.
Namost itt az ódalgósban, parton sok kisebb táblában vonulgatva, főleg ha sár van és megy a baxakodás akkor mennyit fizetnék hektárjára???
pl tavaly amikor az STS-ek itt nemmessze óránként 2hektárt vágtak maximum.

ááááá kell a gép egy többszáz hektáros helyre.

Válasz #529. hozzászólásra

köztudott,hogy Brandt csak xart árul
van olyan kombájn nála ami MÁR akkor is megvolt amikor én vettem (2005)

Válasz #37. hozzászólásra

ide is hoztak be 17 évvel ezelőtt egy 1928-as évjáratú
J.D kombájnt benzines motorral , tökéletes műszaki állapotban, egy gond volt csak , az ,hogy kb annyi értékü benyát ivott meg egy hekin mint amennyi akkor volt egy heki betakarítása ( és ez nem vicc !)

Válasz #667. hozzászólásra
Jó estét Sándor. egy kérésem lenne ha lehet. olvasgatom a fórumokat rég óta. Én is gondolkodom kisebb kombájn vásárlásában. a Deutz-ok nagyon tetszenek és ezekről, illetve a beszerzésről szeretnék egy párat kérdezni tőled.meg tudnád adni a telefonszámodat, hogy felhívjalak ezzel kapcsolatban? Üdv,Gábor

Válasz #496. hozzászólásra

Mikor mi megvettük 12 éve első dolog volt, porlasztók ki adagoló le meg összes szűrő csere. Azóta csak szűrő cserék volt. A másikon még sajnos nem volt idő erre, az előző gazdája feles gázolaj-használt sütőolaj keverékkel nyomatta a szűrők szépen néztek ki rajt. Meg kipucolták a tankját aztán valami sziloplasztal rakasztották, ezt beszívta a fémcsőbe, ezért egyik este hazafele menet megált az út közepén fél kilenckor.
Hatalmas élmény volt. Csövezet le gázolaj nem jön a tankból megfúj jó lett elindul mentem 100 métert motor gyengül, megint odaszívta. (persze motor forró mint állat)
Sztem ha még nem arattál nyitott köla kombájnal 100 hektárt(még én sem) nem is tudod milyen kellemes dolog aratni.

Sziasztok!

Deutz-fahr M2780H kombajnhoz érdekelne eladó gépkönyv!! smile rolleyes
Előre is köszönöm!

ha már középkategóriás kombájn...ez eladó...szezonra elkészitve
ja meg ez is mellé...

Válasz #272. hozzászólásra

3OO hektár pityóka bevételéböl nem futja egy normális gabonakombájnra ????????

Válasz #170. hozzászólásra

a kocka el van vetve. úgy néz ki idén kombájn vásárlás lesz

Válasz #446. hozzászólásra

Szerintem kér enni a kefét emiatt... meg lesz minden időben még cseppet se vagyunk elkésve semmivel. Nekem még darabokba a kombájn... jövőhét közepére ha össze áll akkor jól dolgozok. Persze jobb lenne már túl lenni a stresszes aratáson de hát ha stresszelünk akkor se lesz hamarabb vége. Szóval csak nyugodtan, mindennek meg lesz az ideje!smile thumbupcool

Rendszeresen termesztesz repcét évek óta?

Válasz #447. hozzászólásra

csatlakozom, még itt is darabokban van a kombájn!
Haladok folyamatosan vele, ma többen is csináltuk, benne is van a 4új lánc a ferdefelhordóban, megmég egykét dolgot vakeráltam rajta de mindent egyedül nem lehet és nem is bírom, egykétpár dolog/nap meg nem túl gyors haladás.

Mondjuk kis kombájnon minden kisebb könyebb, lehet azt egy ember is hamarabb összerakja

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
2-2 kreditet ér, ha ezeken a konferenciákon veszel részt
2-2 kreditet ér, ha ezeken a konferenciákon veszel részt
A program elismerése a NAK jelenléti ívén helyszíni regisztrációval történik.
Sajtóközlemény
Fény az alagút végén: emelkednek a gabonaárak
Fény az alagút végén: emelkednek a gabonaárak
Feldman Zsolt szerint nem érdemes a készleteken ülni.
Hesston körbálázó
Hesston körbálázó

500.000 Ft

Strom PC 7000 tárcsa
Strom PC 7000 tárcsa

4.700.000 Ft

John Deere 1770 12 soros vetőgép
John Deere 1770 12 soros vetőgép

15.000.000 Ft

IH Kühne 6200 gabonavetőgép eladó
IH Kühne 6200 gabonavetőgép eladó

1.550.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]