Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.62 Ft USD 366.43 Ft CHF 401.45 Ft GBP 458.3 Ft

Fórum

33 találat

VERSATILE kombájn

Létrehozta: Vendég , 2012-03-08 10:35:45

Kedvencekhez Segítség

hozzászólás

Valakinek Nova 330 kombájnról véleménye, tapasztalata?

Válasz Hús Futár #180. hozzászólására

Szerintem is jó kis kombájn kis gazdaságok részére, jók az alkatrészek, jó a cséplés technika és 30millió alatt marad árban újként garanciával, ami páratlan.

Válasz J.D. Borda #158. hozzászólására

Ez egy új széria de a márka sem régi kombájn fronton, ki kell forrnia, hogy ütőképes legyen a nyugati gépek mellett ez nyílvánvaló.

Ládásból lehet én is a lexiont választanám, bár kérdés, hogy ha már nem bérmunkázok, csak a saját akkor érdemes e lenne a plussz felára mondjuk egy nagy CX-el szembe, mert van köztök vagy 15millió a végén, valós teljesítményben meg nagyon fej-fej mellett vannak már ezek.

Válasz J.D. Borda #153. hozzászólására

jaaaa félreértessz, én traktoros videót raktam fel előbb, kombájn fronton abszolút nem is gondolkodok, itt vannak a mostaniak azokkal el vagyunk még sokáig, traki viszont kellesz ahogy már megbeszéltük...

Válasz szanberg #152. hozzászólására

Nem tudom mennyire ismered az igrici sertéstelepet, ott traktor és kombájn is van Versatile smile whistling

Válasz szanberg #152. hozzászólására

trakiba még oké... de kombájnba biztos hogy ezt akarod... hm....?

Válasz szanberg #146. hozzászólására

fgyi kombájn nagy van a Bácsai Agrár Zrt.nek Győrben kérdezd meg őket itt van két video tőlük. Ők 2500-on nyomják.

https://www.youtube.com/watch?v=I7-rde-cS2o
https://www.youtube.com/watch?v=0zuWeCJuZFg

És van a Kisalföldi Zrt Nagyszentjános nekik 2 db derékcsuklós versatjuk van 3500 hekin gazdálkodnak őket is felhívhatod.

Elmondják milyenek...

Nem kombájn, de nincsen más Versatile topic.

Azért király a videó:

Voltam múltkor az Acros 595 Plus bemutató aratásán, egy nagyobb cég vett egyet belőle ahol 15 éve van törzscsuklós versatile, most vettek egy új 400-ast ebből is meg a kombínót.

Egészen pofás már, közel sem olyan oroszos mint az első acrosok voltak, ültem is benne arattunk, viszonylag csendes a kabin, mtz lámpakapcsolókat elhagyták belőle érintőképernyős svájci elektronikával van megoldva, jó nagy vasak, szíjtárcsák, kezd elég jól kinézni, annyi, hogy nagyobb kereket tehettek volna alá mint az RSM161-esen is van már akkor megint egy fokkal jobban nézne ki illetve magasabb lenne hasa.

Szerintem lesz ezeknek létjogosultságuk, ez a gép 325 lovas 6méteres asztallal, igaz csak 5 ládás de szélesebb ládák vannak benne mint egy átlag kombájnban így elég széles a bele neki, jó közepes 6 ládás kategóriát képvisel és 37milla az ára, ez kb a CX6090-nek a megfelelője teljesítményben ami 60+millás, kicsit több a flanc meg kevesebb a vas de majdnem dupla drága, és akkor 800mm-es hordó van benne vazzeg nem apró dobocska érted.


Nem azt mondom az 1000hektárosok vegyenek ilyet de akinek 2-300hektárja van és nincsen normális bérvállalkozó ennyi pénzért félig lehasznált nyugatit tudsz venni ez meg új, jól leírható, garanciás és tényleg nem rossz gép na.

Valaki hasznal Vector 425E kombajnt?
Vannak tapasztalatok?

http://versatile.hu/versatile-vector425e-gabonakombajn/

Válasz _NB_ #136. hozzászólására

Az utolsó linkednél levő kombájnokat itthon is árulják hivatalosan, tavaly megírta az agroinform.

A Mega gyártósort melyik orosz gyár vette meg.Abból a kombájnból miért nem látni sehol sem ??

Válasz Gepi #125. hozzászólására

Én már láttam... ez az ÁTI raktára itt Győrben itt tárolják őket, van is pár gép a környéken... hagyjuk... még a derékcsukis trakik azok elmennek de a kombájnok...

Meg hát próbáld eladni 8-10 évesen senki nem fogja megvenni olyan áresése van hogy ihaj! És akkor melyik a drága?

Itt repül az RSM kombájn

Egy ilyet szívesen megnéznék terepen, csak nem tudom merre veszik meg.

Itt van a közelembe 2 nagygazdaság. Egyiknek van 2 db derékcsuklós versat. trakija a másik vett egy kombájnt.

akinek a trakija van nem tud vele közlekedni mert akkora itt Győr környékén szinte csak ott tud menni vele ahol a telep körül vannak a földek... és azért volt is vele műszaki gondjuk. Akinek a kombájn van mellette van neki NH és Lexi is... Azt a napot átkozták amikor megvették szotyinál kezdtek vele többet állt mint ment és a kukinál is egy átok...

Arról nem beszélve mint amit itt valaki mondott az árkülönbség az eladási árnál simán bejön mert ezt senki nem fogja megvenni 15 év után csak az ócskatelep.

Ezek ukránokhoz valók ott van terület reggel elindul délbe visszafordul... nem ide!

Válasz cimbike. #97. hozzászólására

Neeem ez 4dobos kombájn mint a T széria, nem rotoros

Válasz *** HM *** #93. hozzászólására

Szerintem egy nagyon jó kombájn lesz!
Lexion és T széria verő.
Egyszerűen a két nagy 800-as dob mindent visz, előtte lényegében aps gyorsító is van, hozzá a 380 lovas motor, nagy rostafelület és már a dizájn/kidolgozás is európás.

50 millerbe fáj egy ilyen 7 méteres asztallal, ennyiért 5ládás tucanócskát sem kapsz ami egy hokedli ehhez képest...

Válasz ..MZ/X.. #85. hozzászólására

Ez hol volt helyileg? A nagy rotoros gép volt az?

Felkell még épülni a rendszernek meg biztosan vannak lesznek még egy darabig olyan dolgok melyeken javítani kellessz, bár már a pár éve bejövő modellek többszöri frissítéseken túlvannak.

Van kb 15darab eladva az országban, elfogok menni egy nagy céghez azt hiszem Sáránd környékén dolgozik egy Acros 580-as, kíváncsi vagyok ott hogyan vélekednek róla.

Kiállításon beszéltem egy emberrel, Ő vett egy Vector 420-ast az a kisebb modell, akkor alkudoztak a nagyobbra mert kell neki mégegy kombájn annyi vágnivalója van azt mondta.
Egyszerű jó masína így tett nekem.

A 800-as dobja nagyon teccik, egyik gépnek sincsen ekkora bele

Itt az új generácia!

Szerintem teljesen nyugatias komoly gép, nekem nagyon teccik, igaz az ilyen nem általános dolgokhoz mindig is vonzódtam hehesmile aikido



Versatile RSM 161

Válasz Tomszi #60. hozzászólására
Az nh kombájnokon is zárt szalmarázók vannak és nem szoktak eldugulni.
A claas tisztító rendszerében az a gyűjtőasztal elég sok helyet elvesz egyrészt a szerelhetőség rovására, másrészt kisebb a légáramnak a helye a rosták felett. Gondolom ezért nem tudják olyan tisztán szedni a magot mint egy nh.

Válasz Tomszi #60. hozzászólására

Mondjuk az 516-os nem ruszki volt hanem német, de mindenképpen ugyan úgy néz ki a technika ezen része(i).
Az 516-os egyébként ilyentéren nagyon jó gép volt, sosem mackózott megett az mindent, egy kicsit arattam nagyon régen 16-os géppel.

Néztem a youtube-on ilyen verszájos videókat, valamelyik alatt nagy fasza kerekek/gumik vannak, azok sokkal jobban néz ki. Nekem erről ha ránézek meg az 512-es kombájn jut az eszembe, kis keskeny kerék olyan satnya alatta, hogy ihajj...

Annyi van, hogy senki sem meri bevállalni ebben az országban. Ezekből már lehet, hogy lesz mert tényleg feljebb léptek színvonalban, már az oldalburkolatok alatt is nyugatiasak a megoldások, de nemfognak tolongani érettük.
Ez mondjuk egy 55-60milliós Nyuszi kategória társa, amit ha 40-ért adnának akkor működne hamarabb is a bót talán, de többért nehéz lesz.

Továbbá a gyárral kéne felvenni még a dealernek a kapcsolatot és vagy 10gépet kihelyezni fejlesztői munkára az ország különböző részeire.
Értem ezalatt, hogy megkapnék egy kombájnt egész szezonra, végig dolgoznék vele, közben jönnének a mérnökök felügyelni nézegetni, én minden nap csinálnám a feljegyzéseimet, dokumentálnám a gép munkáját. Ha jó akkor kevés lenne a macera, sok a munka, ezt látnák a gazdák és egyre szimpatikusabb lenne, egy jól árazott politikával beindulhatna a térhódítás.

Én szívesen bevállalnék egy ilyet, nagyon érdekel a téma, kitudnám vesézni a gépet legutolsó milliméteréig szakszerűen, hozzá értően. Állnám a karbantartást olajcseréket, kopó alkatrészeket, -persze ha nem minden nap kéne rá egy ékszíjj hehe-
vágnék vele 1000hektárt akár mindenféle anyagban és körülmények között.

Ha itt jól teljesítene meg közben párhuzamosan máshol is ugyanígy persze, akkor mehetne a piacra.

Válasz papa maci #46. hozzászólására

No ezek már alakulnak!
de kezdeném a negatívumokkal:
-leválthatnák végre ezt a ruszkis ötszög motollát, minden rendes gépen hatszög alakú ez.
-nagyon kicsik a kerekeik, ebből kifolyólag a hasmagasság is. Ez nagy baj, a motolla csak esztétika de ez marhára gond tud lenni. Szélesebb meg sokkal magasabb nagyobb kerekekre kell pakolni, akkor már nem lenne annyira oroszos a kinézete sem, illetve inkább állása sem úgy mondom.
-a szalmarázó ládák alatt nincsen rázóasztal ami a rosták elejéhez hordja a leválasztott, ládák alól kipergett szemet.
Ennél a ládákban csúszik végig a szem. Ez egyszerűbb amúgy, alap esetben minden okés, csak régen az ilyen rendszerű kombájnnál gyakran teletömte a ládákat és volt baj nem kicsi, amíg a visszahordó tálcás rendszereknél mivel alig csúszik "alagútban" a szem/törek így ott ilyen gond sosem lépett fel.

Viszont a gép jól néz ki, kabinja is elhagyta az oroszos mivoltát, jó alkatrészekből van összerakva.

A cséplő egységéről meg nézni kell egy videót, szerinten nagyon bitang erős szerkezet.
Két nagy 800-as dobja van, közöttük meg a kisebb utánverők/továbbítók, sőt a ferde után az első dob előtt már van egy kis gyorsító-pofozó egység. Az meg ,hogy a két 800-as dob mennyire jó, szerintem nagyon. Nagy a lendtömeg/lendület, nincs mackó, kisebb fordulaton nagyobb kosárhézagokkal is lehet vele jól dolgozni, nagy az átfedési szög, nagy a cséplő felület.

Nekem teccik nagyon, ezt már elfogadnám!

Válasz csöpi #49. hozzászólására

Olyan mindt az elodje,mit gondolsz egy csapasra megvalltjak a vilagot,enis orulnek ha mar egy olyan árú kombajn lenne ami alá tudna verni a nagy neveknek.

Válasz #26. hozzászólásra

200.000euró körl adják ami egyébként kategóriájában igen jó ár. Kiténél 400órás S680i-t 105milláért árulnak egy évesen.....
csak írtam egy kontrasztot.
Mondjuk ha meg azt nézem, hogy mi a Torum árától jelentősen olcsóbban vettünk egy nagy rotoros morzsolót igaz demós volt akkor nem piacképes a történet...

No félretve ezeket én láttam élőben aratni dolgozni, belebújtam jó kombájnos hegyiparaszt módjára.

Az elgondolás nem rossz, meg jók a fődarabok mert mindene minőségi beszállítótól van de az összhang oroszor csakúgy mint a dizájn.
A körbeforgó rotorkosár is tuti jó de hogy egy szimpla kb colos lánc hajtja ami ott van a por meg törek között no ez már igencsak sovány megoldás gépész érzelmű embernek. Nyílván olcsó megoldás de könyörgöm miért nem baxintottak már rá egy bitang duplex láncos megoldást!?!?!?!?
Gondold el amikor forog a rotor mondjuk 800-at ezmeg vele szemben 8-at, mert amúgy ekkora sebességgel van meghajtva a kosár ellenkező irányban, szóval egy 8tonnás fogós búzánál milyen ellenhatásokat él meg. Én sejtem mert rengeteg ilyet vágtam idén, bizony beremeg a kombájn ha zöldes a szár, de az új S690i is ugyanúgy....Ilyenkor ha a colos lánc elszakad akkor egyszerűen medve....
Biztos bírja kiszámolhatták de akkor is alulméretezés játszik itt.

Aztán szörnyen kicsi a hely a kilépő szalmának ha nem szecskázol. EGyik rotorosnál sem nagy mert ezeknél nemcsak pereg ki az anyag hanem fújja tolja ki a rotor, de ez akkor is kicsi. Megintcsak azt mondom, hogy idei fogós mellig érő 8tonnás anyagban a szalma alig bírt kijönni a Challengerből, minden szalma terelő lapátot maximumra kellett nyitni meg felszerelni kilökő lapátokat körbe...a CX nyuszi mellettem bemacizott egyszerűen folyamatos haladás közben, azt mondták ilyen még nem fordult elő soha.
Ilyenben megdöglik szerintem mert berakja a farát. A szecskázónak gyengus a szíj hajtása, kicsi apró szíjtárcsák játszanak rajta de amúgy amblokk mindenhol a gépen, szerintem 500 lovas gépre ez szerény...

Visszatérve a rötör technikára, nagon univerzális. IGazából nemkell semmitsem csinálni gabonáról kukoricra történő átszereléshez hézagállításon kívül, mert nem is lehet.... JA igen a cséplő hézagot kintről kell a rotorkosárnál abelében csavarorsós megoldással állítanismile cursing
Azt mondják ez így jó mert csak szezonok közt kell variálni vele egyébként elég a rotor fordulattal....Ja persze...MAgán a forgó rotoron is alig van valami, vagy 3sor verőléc oszt jónapot. Persze így könyebben megy meg egyszerűbb de egy nehezen csépelhető anyagban nem is lesz 100%-os a munkája.
3.szezonban aratok a nagy Challenger rotorossal és bizony vannak kihívások beállítások terén, kell vele játszani minig minden változónál, igaz nekem érintőképernyőn minden variálható szabályozható fél perc alatt így nincs állásidő. Kukoricára való átszerelésnél is csak toklászoló lemezeket kosár fedőket kell levenni meg felemelni a ferde szájhengerének a tengelyét, fél óra az egész mutatvány.

Szóval ezek látszonak, egy szezont ha végignyomnék vele így már egy pici rotoros múltal a hátam mögött kitudnám mégjobban vesézni biztos vagyok benne.
Meg ami még nem jön be az a recsegős műanyagból való lindekar amit nem fogdosnék szívesen egész nap mert nem patent, márpedig egy igényes kombájnosnak ez fontos dolog.

Szóval nem leszólni akarom, teccenek az alap ötleteik csak a jó magyar búzák meg repcék meg minden ahol bitang tömeg van az megvallatná, nem egy extenzív ruszki zabocska vagy szója amit itthon vágni kell az a helyzet, se nem kukorica mert akármilyen tömeg van a tengerin azt mindig könyebb morzsolni főleg egy rotorosnak mint egy fogós szárú anyagot.

No még pár szó, alacsony hasmagasság, de nagyon, kicsi ruszkis kerekek, mechanikus talajkövető rendszer mint az SZK-kon, meg az az 5szögű motolla ami engem kikészít, ez utóbbi nagyon nem nyugati....a lépcsőjével együtt hehe

Adnák 5millióval drágábban de ezeket átkonstruálnák alapból és rögtön más képet mutatna.
Tavaly a bemutató után nem is hiszem hogy adtak el itthon. Én megvenném amúgy ha nyernék valami potya pénzt és megvallatnám egy éven ahogy írtam, meg lett is volna jó referencia ajánlat rá, nagyon jó csak még egy befutottabb rotoros is lutri kategória itthon még, nemhogy egy ilyen.
Amúgy drukkolok nekik csak fejlesszenek végre és dobják le a lenines harckocsi technikát.

Válasz #33. hozzászólásra

Referencia hely szerződéssel valami 30miller körül emlékszem rá, az 560-asra.

Amúgy ennyiért nem veszel nagyobb kombájnt, egy kis MF activa is 130ezertől kezdődött 2012-ben, Tucano 440-re pedig 46milliós árat kaptam.
Nem is lett belőle semmi mert amúgyis 450-es kellett volna a partok végett, a 440-es gyenguskább. Meg amúgyis claasnál csak Lexionban szabad gondolkodnismile pimp

Válasz #36. hozzászólásra
Teljesen irreális ár érte, de a tucanoért is az az 50 milla.
Egy csukható conspeed meg egy sunspeed asztallal meg mennyi lenne a vége? 75?
Annyi pénzt ha valaki jól befekteti akkor életében nem kell dolgoznia és akkor is jól meg élne.
És akkor ez még csak egy alsó középkategóriás kombájn, nagy hozamban meg nagy területeknél kinevetik ha ilyennel akar valaki odamenni bérbe aratni.

Válasz #27. hozzászólásra
forog benne a rotorkosár is, az áteresztőképessége jó de a minőség nem egészen nyugati még,
ezeknél nem is ezzel van a baj hanem azzal hogy kicsi a gyártott darabszám és az alkatrésszel lesz gond előbb utóbb.
Nekem az ih-vonal tetszik, 2 szériát gyárt amik a szérián belül csak a motorban meg néhány kisebb dologban térnek el egymástól.
A claas nem tudom minek gyárt 8 féle kombájnt?
Mikor meg kell hozzá egy cső akkor napokat kell rá várni főleg ha valaki hibázik a rendelés során. Ha meg a paraszt ezen fölháborodik akkor azt válaszolják hogy ne képzelje hogy valaki is készletet tart ennyi féle típushoz.

Nem Versatille de ez is kombájn alkatrész egy IH-ba csináltam őket C45-ből smile biggrin

Sziasztok! Lehet, hogy tudjátok de hátha van akinek új info:
Kedden lesz egy Versatile kombájn bemutató két géppel is:

Versatile Vector 420 as kombájn és
Versatile RT 490 (Torum 760) kombájn.

Egyébként az IKR-nek is lesznek kombájn bemutatói több helyszínen. Erről is lehet olvasni a Progrmaok rovatban.
A csatolt képen vannak részletek a Versatile bemutatóról.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A Hód-Mezőgazda tanösvényen mindent megtudhatsz, ami most fontos
A Hód-Mezőgazda tanösvényen mindent megtudhatsz, ami most fontos
Gyakorlatorientáltság és érzékletes szemléltetés.
Hirdetés
Támogassa a növényei kezdeti fejlődését talaj- és növénykondicionáló készítménnyel
Támogassa a növényei kezdeti fejlődését talaj- és növénykondicionáló készítménnyel
Vegye fel a harcot a termés eredményességét befolyásoló stresszfaktorok ellen.
Bss potkocsi,  kéttengelyes
Bss potkocsi, kéttengelyes

2.000.000 Ft

New Holland G190 traktor
New Holland G190 traktor

7.800.000 Ft

Eladó 4db kerék
Eladó 4db kerék

350.000 Ft

2942. nagyigmánd. bajcsy-zs u. 107
2942. nagyigmánd. bajcsy-zs u. 107

500 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]