Gázolaj árak 633 Ft Benzin árak 647 Ft EUR 392.46 Ft USD 365.5 Ft CHF 400.64 Ft GBP 457.46 Ft

Fórum

77 találat

Sampo kombájn

Létrehozta: Vendég , 2008-06-16 11:43:32

Kedvencekhez Segítség

hozzászólás

Üdv:
Érdeklődnék,használ valaki 2025-ös sampo kombájnt
vagy tudna mondani róla 1-2 dolgot ???
köszönöm..

Válasz KISMASZEK77 #738. hozzászólására
Ismerősnek volt, elektromos bajai voltak, nem igazán boldogultak vele, alkatrész nem igazán van hozzá polcon. Eladta egy másik ismerősnek, fél szezon után levágatta mással a sajátját, megszabadult a kombájntól és azóta mással vágatja.
Másik ismerős újonan vette, dolgoznak vele minden évben, de annyira kicsi a teljesítménye hogy 100ha-on sokszor besegit neki a haver a Mega-val.
Egyszóval ha nem volt gazdája és használva volt, akkor lehet beteges és nem biztos hogy előrébb vagy.
Régebben én is nézegettem, de mindenki lebeszélt róla. Vettem inkább egy 108 Maxi-t.

Válasz Sk Laci #741. hozzászólására

Bocs hogy ebben a topikban, de a Fendt kombájnokról valakinek tapasztalat? Viszonylag alacsonyabb áron mennek, legalábbis használtan, mint a népszerűbb márkák.

Válasz KISMASZEK77 #738. hozzászólására
Ismerüsömnek ilyen 2065 van. Mára már csak kisegítő kombájn nála a Mega mellett.
Az igazat megmondva gyenge konstrukció, de ha ésszel és kíméletesen van használva, sokat elmegy.

Válasz gazda001 #739. hozzászólására
Szerintem a a JD nem rossz kombájn.
1 éve JD kombájnt szerettem volna venni, de nem volt ár érték arányban elfogadható eladó darab.....












Válasz kisritzl #732. hozzászólására

Valószínűleg az utócséplő által befújt toklász törmelék okozza a bajt. A befújt anyagot a szalmarázó ládák alján levő fel-le
mozgó lemezek osztják szét egyenletesen a rostán. Ha ezek a lemezek hiányoznak, vagy sérültek az összes anyagot átfújhatja a jobb
oldalra és ott feltorlódhat. Ha erősen toklászos terményt vágunk ez a gond akkor is előfordulhat, ha semmi baja sincs a kombájnnak. Ilyenkor arra kell törekedni, hogy minél kevesebb toklász kerüljön az utócséplőbe. Ebben segíthet: több toklászoló
betét a dobkosárban, kisebb dobhézag, nagyobb dobsebesség, kisebb rostanyílás,
több szél. Persze ezeket csak annyira szabad
ráállítani, amennyire a magtörés vagy szemveszteség megnövekedése megengedi. Ha ezek sem segítenek marad a tisztítgatás.

Üdv: A sampo a saját nevén kivül._john deere, massey ferguson,stb márkanéven is gyárt kombájnt!!! Ukrán orosz török és más vegyesvállalatokkal van kapcsolatba. Laverda szintén gyátja a fendt és massey fergasson cselenger, és egyéb néven.

Válasz mtz1221 #719. hozzászólására

Laverda elment a faluból alacsony áron nagyon jó állapotban talán 10 évesen kevés órával. Tsz elnök hirtelen döntése volt, mert pótkocsit akart vásárolni. Ellenértéknek beadta oda, ahonnan a pótkocsit hozta.
Mostanra nincsen egy kombájnjuk se, minden aratást szolgáltatással csináltat.
Idegen ismeretlen multú kombájntól tartok, mert nem messze vettek tőlem "meghajolt rámával". Mindig javítani kell......

Van itt valaki, aki ismeri a Sampo 3xxx sorozatú kombájnokat?
Mennyire beváltak, mik a hibái?
Meglehetősen jóval olcsóbban /fele áron / árulják kevés motorórával, mint a kategóriájaval megeggyező Claas kombájnokat.

Sziasztok
Érdeklödni szeretnék hogy mik a tapasztalatok a sampo 2055 kombájnról??
20 ha saját terület plusz bérmunkára kellene.

Sziasztok! Aratott már valamelyikőtök száraz borsót Sampo kombájnnal? Mik a tapasztalatok? Mire kell ügyelni?

Sziasztok! Van egy 2065-ös kombájnunk. Egy olyan kérdésem lenne, hogy a dobfordulatot minimálisan 600-ra lehet levenni, de az kicsit magas a kukoricához, mert törte a szemet. Olvastam hogy létezik egy másik dobvariátor is amivel 450-ig lehet lemenni. Körülbelül mennyibe kerülne ez az átszerelés? Valaki tudna segíteni? Előre is köszönöm!

Szevasztok. Sampo 2055-ös kombájnhoz szeretnék alkatrészeket vásárolni. Merre induljak el, esetleg tudnátok címeket adni (akár külföldit is), vagy pl. a kaszasort lehet e helyettesíteni más gépével. Előre is köszönöm a válaszokat.

Udv. A napokban vettunk egy sampo 2065 ost 1997es kiadas. Erdekelns hogy milyen tapasztalatuk van evvel a kombajnnal es hany hektart tud learatni egy nap.

Sampo 2065 kombájnhoz kétfajta dobvariátor létezik 600-1300 400-1150 hogyan lehet megkülömböztetni őket.Engem a kisebb fordulatú érdekelne és milyen cikkszámú vagy méretű szíj kell rá.

Válasz #388. hozzászólásra

nekem már akkor is megéri ,hogy nem kell a kombájn után járni sírni a saját pénzemért ,na csináld már meg,könyörögni megalázkodni ,nem beszélve arról hogy mindenkinek elsó a sajátja ,így mindig kap esőt az enyém ,így malmi minőségűt még sose takarítottam be ,ha ezeket is beleveszem a számításba ,akkor már igen hamar megtérül az ára ,nem beszélve arról ha hamarabb aratom ,kevesebb a szemveszteség is.és mondom 10 év csak akkor ha magmnak aratok ,de időm függvényébe ,vállaolok béraratást is,sőt nem is lesz z még 1.5 be se ,emrt ha 50 es mtz vel ideadják 1.6 ért akkor olyan 1.3 ba van a kombájn.

Válasz #533. hozzászólásra
Úgy tanulsz a legtöbbet! Engem 20 méter hosszan tanítottak,még SZk val.Utána lement az oktató a létrán,és csináld.Szeretném látni,hogy etetik azok a kombájnosok a dőlt rozsot szembe!Lehet nem is ismerik!

Válasz #111. hozzászólásra

Szegána ,az olyan cég ,hogy a kombájnon rá van ragasztva hogy szegána szeged,kb 5 helyre ,meg a gépkönyvébe is van pecsétjük ,és kellet volna hozzá cucc ,és letagadták hogy ők valaha is forgamazták ,amikor már a tulaj kiakadt.Amúgy a gép 1994-es.

Válasz #316. hozzászólásra

nem a kombájn drága, mert ha akarok, akkor holnap bemegyek az axiálhoz és kihozok egy kombánjt 20 milláért
csak közbeszól a gazdaságosság (a gyengébbek kedvéért)
kifizetek kb. 3 millát az aratásért a béraratónak . abból 1 milla a gázolaj, +1 milla a munkabér(mert valakinek bele kell ülni, ha én ülök benne, akkor másnak kell valamiért fizetni), a szervizelés, alkatrész, amortizácó stb.

tehát ha van kombájnom akkor kb. 1 millát sporolok évente, ezért nem gazdaságos 5 millánál többet fordítani kombájn vásárlásra

ennyi nagyokos!

Voltam megnézni a kombájnt,nagy nehezen beindítottuk ,de kb 10 percenként lelevegősödött,szerintem adagolós ,mert csak sok artikát beléfújva indult vissza melegen is,meg az asztalt is darabosan emelte,úgyhogy elmaradt a vásár,meg kérdeztem a szegána kftéet aki anno forgalmazta ,nem tud hozzá már alkatrészt adni,de közbe kinéztem egy fortschritt 512est,800ért,szépen le van festve ,meg jó gumik,csak sajna sokat nem értek hozzá,mert még kombájnom nem volt ,mit kell megnézzek még rajta,mennyivel jobb az 514es ,mert azok 1.5 millaért mennek,de az 50 est sikerült megvennem ,olcsón most azt újítom fel,de amúgy a sampóra is ment azóta más vevő,el is adták 1millért,hát nem tudom ,majd meglátjuk jól döntöttem -e ,mert a szomszéd faluba vtték meg,kíváncsi leszek rá.

hali emberek most olvasom a mezőgazdasági technikában hogy a john deere bele kotnyeleskedett ebbe a "WU 2 sampon" kombájnba, akkó nem lehet olyan nagyon rossz. A tavalyi agritechnika kiállításon már be is mutatták az új gépet W340 és W440 típus számon futnak smile surrendersmile surrendersmile surrendersmile surrendersmile surrender

Válasz #46. hozzászólásra

Itt arról van szó, hogy ha vannak nagyobb kliensek, akiknek milliós pályázatuk van, és vesznek több fendt trakit akkor tudják őket kiszolgálni kombájnal is. Mert sokszor az ember egy helyről vásárol mert egyszerübb.

Olvasom a hozzászólásokat nekem is tettszenek ezek kombájnok.A dobkosár mennyire van elkopva és a lécek milyenek rajta mert itt a kuk buza egy kosárral megy. 3800 üzemórának már kell legyen nyoma a kosáron és a rázóládákon is . A gép honnan került hozzátok?

Sajnos senki nem akar kis gépet venni... Minnél gyorsabban learatni az a lényeg, meg a megalománia. Ha az 514-esek kikopnak művészet lesz helyette más elterjedt típust találni, amiből lehet megkíméltet is kifogni....
Itt a környékünkön nincs is ilyen kis kombájn, Claas katalógusba néztem az averot, kíváncsi lennék mennyit adtak el belőle itthon, tuti nem annyival olcsóbb mint amennyivel kisebb. smile hammer

Válasz #601. hozzászólásra

Az nem semmi motor vagy csépelt?
kersztapám ahol dolgozik ott a nekik is a medion 310 3300 motor üo -ásért 15 misit (csak a kombájn) ott mondott az axiál de nem adták oda! A lexiért is ugyan a nyit mondtak végül is a kite sokkal többet adott érte és a s,vagy t jön helyette!

Szerintem is jo gépek a medionok csak nagyon fenn van az áruk!ha figyelembe vesszük a teljesítményt!kicsi az áteresze!
Mi is class mega 208 szeretünk volna bár faternak elég lett volna a 204 is de mondtam akkor inkább nagyobb legyen ,a classok főleg a megák irreállisan drágák(nagyon bevált gépek) voltak és végül találtunk egy jó johnit és az lett árérték arányban sokkal de sokkalta jobb vétel volt mint egy 2003-as claas mega 3000üo val asztal szállító kocsi nékül a Ballánál!vagy az axiálnál 2001-es 3300üo 16,5 misi+áfa ért!És ezekhez úgy e nincs se napra se kuki asztal:)smile rolleyes

Válasz #608. hozzászólásra

Motoróra persze,a cséplóre nem emléxem ,meg kéne nézni ,multhéten valaki hirdetett 330-at 15körül,keresett tipus 1-2 napig ha fent vannak ,miénkben 4 + opciót rakattam 3d ,5,1 asztal nagykerék 650/80x32 és bordinfó,igazábol 1 ember volt végig a kombájnos rajta,vigyáz rá,amikor még csak 1 kombájn volt 1200heki is lement vele évente

Válasz #614. hozzászólásra

Igen néztem az ugyan olyan mint a miénken, nincs avval baj láttam én már olyant hogy szemre erős volt nagy átmérő stb ...még is eltört!Lényeg hogy jó anyag minőségből legyen!A 4-5 soros zúzós asztalhoz bőven elég!!

Annyi a különbség hogy a c8-as már két dobos és ebből adódik hogy azzal a +1 dobbal hosszabb a törekasztala!Átmérő(50 cm),verőléc szám(8db) és a szélesség (111 cm)megegyezik az a miénkel,elődeivel!Persze pofásabb külsővel fülkével!Szerintem nagyon jól néz ki kis kombájnok közül szerintem a legszebb smile rolleyesJa meg nagyobb motorral és kicsivel nagyobb asztallal 4,5-el!Meg pár apróbb módosításokkal:)
A ládák is ugyan azok a miénkben 4 nagyobb láda van abba pedig 5 (PL:2065-ösben)kisebb mert a gép szélessége nem változott!

Amúgy a W 340 440 john deere ugyan az minta sampo csak át van festve és matricázva kívül belül megegyezik!csak john deere a saját motorjukat meg hűtő rendszerüket rakta bele a kis sampóba vagyis jdbesmile laugh!
Kíváncsi lennék a john deere árára mert a sampo se olcsó inkább drága ha jól emlékszem olyan 40-45 misi körüli árat mondtak rá!

Válasz #626. hozzászólásra
Igen használtan, Nem volna rossz gép(ha nem a brazilok gyártanák)smile sweatdrop, lehet azért vele boldogulni, de nem erről fogják mintázni a kombájnok istenétsmile thumbup

Válasz #636. hozzászólásra

A miénkben gyárilag van zsírzó a facsapágyakhoz, az elsőkhöz és a hótsókhoz is, 2/3 alkalommal zsíroztuk meg a szezon alatt, de most ahogy elnézzük van egy kis kopás bennük, szóval lehet h ismét kicseréljük a facsapágyakat. Egy helyi privát készíti őket a környéken, lehet a minőség miatt koptak el, vagy keveset zsíroztuk? smile wink Érdekes, hogy a motornak semmiség az 5 soros héder, és a szecska is érzékelhetetlen, hogy ki vagy be van kapcsolva.......de a meghajtásnak viszont bőven elég az 5 sor kukorica, főleg ha valami erősebb, mivel egy szíj hajtsa meg hátulról amit nem szereltünk át láncra (csak a kombájn és az adapter összekötést szereltük és) és bizony amikor egy jó sűrű magas állományba belerontok, főleg ha kicsit nedvesebb akkor meg-megcsúszott a hátsó szíj ami a bittertől jön, gondoltuk, vinni elvitte így is, csak egy picit vissza kelett venni a gyorsaságból, valószinüleg a tarup végett volt nehéz neki, a szezon végére el is ment az a szíj a masinán, de mi kukiból 100hekitől többet nem nagyon szedünk és a szíj elég olcsó volt, úgyhogy nem biztos h érdemes átszerelni az egész oldalát még akkors em ha évente veszünk rá másik szíjat, legalábbis most így gondoljuk.smile cowboy 4 sorosat akart venni a fater, de mértük és nagyon necces lett volna, nem biztos h befért volna a 4 sorba a kombájn ezért lett 5 soros. Az anyagminőség amit említettél szerintem is nagyon jó, emlékszek amikor hazahajtottuk, nézte a fater h azért durván vékony rajta minden bezzeg amikor ki akarta fúrni a plének az oldalát kézi főróval 2 főróhegy is eltört és a harmadik is alig vitte át a papyr anyagot, akkor annyira biztos nem rossz az anyagminősége szerintem. A 2085 és a C8 között nem sok a különbség, a külalak új a belseje szinte ugyanaz, egy kisebb oldalsó cséplő van átalakítva a nem feldolgozott masszára a c8-ason és a motorja a miénk továbbfejlesztése ahogy olvastam, ennyiről tudok. Arattam tavaly és a szomszéd parcellában aratott egy claas, az az igazság h nem láttam pontosan h mekkora de szemre 108as lehetett, és ugye persze azért is nyomom előre ilyenkor hadd menjen, kb egyformán haladtunk, nem mentem gyorsabban ,de a clas sem birt lehagyni, annyi h annak 5.1es adaptere vol valszeg..... ja egy kérdés, mekkora aksi van a tiéteken, mert nekünk most kéne venni, de az aksiján nem írja , hogy mekkora, 180/200 amperos lehet szerintem az be kéne h robbantsa télen is, vagy mit gondolsz mekkorát érdemes venni h menjen vele hidegben is de ne legyen feleslegesen túlméretezve..... a beálításokkal volt egy kis gond még az elején, pl a dupla dobot az első két nap sokat álítgattuk mire rájöttük, hogy nyeli vele a legjobban, de ez is egy apróság szerintem.....mint ahogy minden gépet ki kell ismerni...

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Pályázni és nyerni reális projektekkel – 2. rész
Támogatott tartalom
Állattartók figyelem! Fontos pályázat jelent meg
Állattartók figyelem! Fontos pályázat jelent meg
Megjelent az antimikrobiális rezisztencia (AMR) elleni küzdelem pályázat.
JENSEN - ág és gallyaprító ELADÓ
JENSEN - ág és gallyaprító ELADÓ

8.500.000 Ft

MTZ 80 traktor
MTZ 80 traktor

2.500.000 Ft

Rau Sterntiller gruber
Rau Sterntiller gruber

2.400.000 Ft

Ferroflex 6m kultivátor gruber
Ferroflex 6m kultivátor gruber

3.790.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]