Fórum

John Deere W540 kombájnok 

Létrehozta: pumas, 2010-10-20 10:06:45

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #530 jozef19 | 2019-11-06 20:40:40

  • Válasz » #529 határjáró | 2019-11-06 20:02:21

    Üdv

    Valaki nem érdeklődött mostanában ilyen kombájn után? Milyen árban vannak kb?

  • Válasz » #528 szasza8308 | 2018-08-17 07:18:35

    Ok. Köszi a válaszokat. Akkor majd csak kukoricára lemezelem be.

  • Válasz » #527 RkTomi | 2018-08-17 07:03:55

    Válasz szasza8308 #525. hozzászólására

    Nem kell lemezelni, csökkenti a dob behúzó képességét. A kukorica kosárbetéteket belerakva (ha van hozzá) nem megy annyi anyag a rostákra mivel a nagy darabos anyagot a ládákra küldi egyből.

  • Válasz » #526 bandigh | 2018-08-17 06:28:28

    Válasz szasza8308 #525. hozzászólására

    Forgóra nem kell. Persze berakhatod, de a zöldszárú gazos cuccot nehezebben eszi belemezelve. Kukoricát is lemorzsolja a lemez nélkül, de ott jobb ha be van téve, szebben dolgozik, kisebb fordulat elég neki

  • Válasz » #525 szasza8308 | 2018-08-17 06:16:53

    Üdv!
    Érdeklődnék, hogy w540 kombájnnál napraforgóra felrakjátok -e a dobtakaró lemezeket vagy sem? Eddig Z2058 arattam ott nem raktam be és tisztán szedte, könnyen ment a gép.
    Valamint a W540 előző tulaja mondta, hogy ő a kukoricára sem rakta be a takarólemezeket, erről mi a véleményetek, tapasztalatok? A régi gépet lemezeltem mindig kukoricára.

  • Válasz » #524 Lacika... | 2017-10-25 18:03:07

    Válasz Mtz-s Kölök #517. hozzászólására

    Üdv!
    Érdeklődni szeretnék,írtad,hogy kivagtatok wts kombájnon valami lemezt a repcében való bedugulas végett! Milyen lemezről van szó?
    Köszönöm előre is a választ!

  • Válasz » #523 bandigh | 2017-10-24 20:43:51

    Válasz Gazda12 #522. hozzászólására

    A pelyvaterítő az mindenképp jó ha van! Még ha az elektromos rosta terhére is. Ha új kukiasztalt akarsz akkor egy oros hsa is megteszi, persze márkásban határ a csillagos ég!

  • Válasz » #522 Gazda12 | 2017-10-24 19:25:16

    Válasz bandigh #521. hozzászólására
    Búza 30 kukorica 30 repce 25 és napraforgó 15 százalékban oszlik meg! Köszönöm a tanácsot!smile thumbupcoolPelyva terítőre érdemes áldozni? meg az elektromos rosta állítóra? vagy nem ér annyit egyik sem?Esetleg valami kukorica adaptert milyet javasolsz elé?

  • Válasz » #521 bandigh | 2017-10-24 19:00:45

    Válasz Gazda12 #520. hozzászólására

    Doblassító, szecskázó lassító, könnyen mozgatható cséplésfokozó. Attól függ hogy a kalászos vagy a forgó/kukorica a fő profil olyan szalmarázóládát kell bele kérni. De a legjobb ha cserélhető betétes. Nagy lyuk búza, kis lyuk kukorica.

  • Válasz » #520 Gazda12 | 2017-10-24 18:36:18

    Valakinek azóta valami tapasztalat? smile blushsmile wink:) egyébként mire kell oda figyelni ennél a típusnál? Ha új milyen felszereléssel érdemes rendelni?Mi az ami tényleg fontos? Előre is köszönöm a válaszokat!smile rolleyes

  • Válasz » #519 misi63 | 2017-07-08 09:24:20

    Motor forgatyusház nyomás nagyon alacsony.
    Forgatyusház szűrő ellenörzés .ECU 101-16
    Kódot ír ki. Kicseréltem a szűröt , továbbra is kiír. lecseréltem az olajat továbbra is kiírta .mi lehet az oka ?

  • Válasz » #518 Mátéka188 | 2017-04-06 16:26:33

    Sziasztok ugy nez ki jön egy T 660-as kombájn kinek milyen tapasztalatai voltak vele? Válaszokat előre is köszönöm!!{:

  • Válasz » #517 Mtz-s Kölök | 2014-08-23 15:22:54

    Válasz #501. hozzászólásra

    Nálunk van 3 db WTS 9560, 2 db 2256, 2 db T660, 2 db Mega 360.
    Az összessel Árpát, Repcét, Búzát, Szotyit, Kukik vágunk.
    Átlagban a repcével szokott gond lenni a WTS-nél. Berakja a seggét a szalmarázónál.
    Kivágtuk a lemezeket benne azóta jó.
    Alföldön megy, tehát domb nincsen.
    Kisebb alapvető gondok voltak, de a nem tudok rosszat mondani egyikről sem.
    Próbálunk vigyázni, maga a motorra mert a KITE szerint a 350++++-os az olaja... Ez vicc mert 250-270 üzemóra után elkezdi enni az összes kombájn főleg a Traktorok. Ezért cseréljük 250nél. Hosszútávon megérdemli a motor...

    A T600-al annyi baj volt tavaly, hogy a Szotyiszár lebasztatta a váltó felett egy gombát és beálltak az alsó rosták sajnos. Oda gyárilag rakhattak volna védőt.

  • Válasz » #516 Pampaliny | 2014-05-26 13:20:39

    Sziasztok!

    Vett valaki mostanság W650-es kombájnt?
    Lenne egy két kérdésem privátba!

  • Válasz » #515 DENIS | 2013-02-09 18:39:28

    Válasz #514. hozzászólásra
    Igen, a másik alternatíva a 450-es lexi, az 500-as szériában csak a 580-ba lehet MB motrot, az meg már tul nagy!

  • Válasz » #514 papa maci | 2013-02-09 18:32:21

    Válasz #513. hozzászólásra

    Így van kissé megdől a rosta előre. A repce macerás ha sok a zöld anyag akkor nehezen szedi ki a gép ! A WTS nél, javarészt kivették a szeparátort, esetleg (tuning). persze van benne szerencse is. Nálunk anno sokat kint volt a forgalmazó és a gyártó, csináltunk két különböző verziót a szeparátor gyorsítás vállt be. Azért volt min kísérletezni. Mivel 1500 ha kalászos 900-1100 ha szója. Jobb évben+ az aktuális vetésforgók. Akkor változott a számarány. Most lexik nyomják és a következők is azok lesznek (de csak a merci motorosok)

  • Válasz » #513 DENIS | 2013-02-09 18:13:30

    Válasz #512. hozzászólásra

    Mért kellett megemelni a farát? Nagy volt a veszteség a rázokon? Mert ilyen bajunk a 2264-essel volt repcében, a rázókon vitte ki az anyagot, a kolléga a hillmaster-es verzión leeresztette a gép elejét és a probléma megoldodott. Hozzáteszem szeparátor nem volt benne egyikunknek sem, de akiknek meg benne volt arra panaszkodtak hogy eldugul. A wts-nek evvel problémája nem volt smile confused
    Szólyát itt nem termelunk, fo novények gabona, kuki, napra meg repce, és gabonát csak 15 és alattit vágunk mivel nincs szárító.

  • Válasz » #512 papa maci | 2013-02-09 16:54:18

    Válasz #508. hozzászólásra

    Az volt a baj ha (nagyon) ki nyitottuk akkor sok anyag ment a kalász vissza hordóra. Pláne ha 17-18 víz fok körüli volt a gabona. A 20-as széria azt is ette rendesen. Hogy mért nem vártunk,hogy legyen szárazabb ? Egyszerű, kiváló minőségű anyag s nyakunkon az eső. De lényegtelen szerintem ,mivel az elődje simán vitte, ezért ennek is kellet volna. De ez csak egy történet, mondom csak a kukban tetszett a paripa. Naprát nem vágott,mivel a fő növény . Gabona-szója-kuk-repce. Nekem -nekünk kinek volt alkalma a paripához a régióban,nem jött be. De kinek a pap kinek a paplan. Ha tetszik és megfelel az elvárásaidnak akkor hajrásmile rolleyes Jah a gép farát megemeltük de nem lett jobb. Meggyorsítottuk a szeparátort így már....jobban ette a szóját mi nem ritkán (zöldszáron) érik. Vagyis a szára mint a kötél. Én sokat vártam tőle,mivel a kabin s technikai megoldások a mai napig tetszenek benne. De a nyúzása alkalmával felháborított.

  • Válasz » #511 7810 | 2013-02-09 16:44:46

    A gépet tavaly augusztus 23. vettem így még nem arattam vele gabonát.Előtte cd106 volt,véleményem szerint a cd106 teljesítményét tudja, de a két gépet kényelem szempontjából nem lehet összehasonlítani.

  • Válasz » #510 DENIS | 2013-02-09 16:33:29

    Válasz #509. hozzászólásra
    És a gabonában? Nincs valami infod?

  • Válasz » #509 7810 | 2013-02-09 15:23:29

    W550 kombájnom van.A rosták már előre vannak megdöntve. Az előtisztítórostát felére csökkentették.A géppel napraforgó és kukoricát arattam.Nagyon tisztán dolgozik.

  • Válasz » #508 DENIS | 2013-02-09 14:42:12

    Válasz #506. hozzászólásra

    Úgy tudom a W-nek picit változtattak a tisztítórendszerén. Az előtisztító rostához máshogy van a levegő vezetve, meg nagyobb mennyiségben, így a gyártó szerint jobban ki lehet nyitni s ennek köszönhetően nincs annyira leterhelve mint a WTS. -Valahogy így magyarázták a JD-sek nálunk! smile confused

  • Válasz » #507 DENIS | 2013-02-09 14:34:24

    Válasz #505. hozzászólásra

    smile laugh na már vártam mikor jon egy ilyen hozzászólás! smile lol smile lol

  • Válasz » #506 papa maci | 2013-02-09 13:37:36

    Válasz #503. hozzászólásra

    smile laughsmile laugh persze a WTS ről de azzal hogy csak W lett nem igazán változott, kicsit talán tele tunkolták szolgáltatással ! Hát igen fut pár darab, van kinek megfelel....annó a kite olyan árat adott a használt szekerekre+támogatás. Az új paripa geringhoff 6 sorossal csak pakk 10 milkacsokiba volt/db. Na ezt senki sem tudta űberelni akkor. (2003) Van persze a szomszédban W 660-660 adapterrel , megnéztem de inkább nem. S látszik hogy hol aratott a masina. Tavaly már ők is demózták az új lexit. Tetszett nekik. bár a kezelők régivonalas szakik. S mivel tobb mint 20 éve zömében JD a gép park ezért már (gondolom) érzelmileg sem fogadnak el más alternatívát. Bár a vezetés nem így gondolja.smile laugh

  • Válasz » #505 jozef19 | 2013-02-09 13:36:42

    Válasz #501. hozzászólásra

    Ezek a zöldek nem szeretik a gabonát...

  • Válasz » #504 papa maci | 2013-02-09 13:27:23

    Válasz #502. hozzászólásra

    Jó gép ott igazán a központi elektronika (panel) nem szereti a párás időt. S szét megy a nyáklap. Csak a tuki val kezdődött a probléma lényegi megoldása, mivel az alap lap be került a fülkébe.Mondjuk ha az agyasok már annó műanyag dobozba rakták volna, nem lett volna vele probléma.A 400 as szériánál sem.

  • Válasz » #503 2266 | 2013-02-09 13:24:22

    Válasz #500. hozzászólásra

    Te most W-röl vagy WTS-röl bszélsz egyébként??? WTS böl fut egészen sok.smile scared

  • Válasz » #502 DENIS | 2013-02-09 13:01:16

    Válasz #499. hozzászólásra

    Minek legyen ketto ?! Akk inkább 450-es LEXI smile lol

  • Válasz » #501 DENIS | 2013-02-09 12:54:08

    Hát ez nem valami jó ha ennyi gond van vele! :-O Én csak kukoricában láttam éloben, ott ment mint a rakéta. Gabonában sajnos nem volt rá lehetoség, ezért jott a kérdés.

  • Válasz » #500 papa maci | 2013-02-08 16:30:50

    Válasz #498. hozzászólásra

    Nos 5 évig volt hozzá szerencsénk és türelmünk. De nem csak nekünk. Volt vagy 6-7 db a környezetemben alig várták hogy lejárjon a pályázat kifutása és mentek a piacra. Horváth országból 1 szezon után betolták az új gépeket az AXI udvarába. Vittek helyette kombájntsmile whistling. Persze van ki meg van elégedve vele....csak kukoricában volt jó kihasználható. A többiben katasztrófa volt. Szóját mindegyik kisebb átalakítás árán tudta csak szedni. Tiszta vicc volt az egész. A 20-as szériával nem kellet trükközni...adapter csere -lemezelés oszt gooooo ! Az elektronikai dolgai sem voltak annyira megbízhatók. Szétment vezetékek a kötegben 3 évesen-komplett alaplap csere a kartámaszban. Kalász visszahordó lézer szenzor. Még a motor vezérlót is meghülyítette ! Kicsit nedvesebb gabonában,bedugult a szalmarázó ! a rosták trükkjei pedig vicc kategória ! Ha nem volt elég száraz a gabona akkor ügyelni kellet hogy ne terheld túl az alsó rostát (játék az előtisztító rostával)Ha nagyon le zártad az előtisztítót akkor a felső rosta kapta a vazelint. Nézd oldalakat irhatnék lényeg el baxták a 20-as szériát. Póbáltak javítani a WTS-n a T-szériával. Állítólag ez már jobban eszi...de a tisztító rendszere ugyanaz a katasztrofális katvasz maradt. Tehát szerencsére a szakmai pájafutásom során volt már szerencsém pár paripához..de a JD még vissza nem tér ajól be vállt koncepcióhoz a ládás kombájnok terén addig nem fog újból az udvarban állni.

  • Válasz » #499 2266 | 2013-02-08 14:09:52

    Válasz #498. hozzászólásra

    Esetleg még egy Z-??????smile scaredsmile whistlingsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #498 DENIS | 2013-02-08 11:46:43

    Hát ez nagyon részletes info volt! A Z marad, mellé kellene valami .

  • Válasz » #497 papa maci | 2013-02-07 13:03:33

    Válasz #496. hozzászólásra

    smile biggrinsmile biggrinsmile biggrin Hagyd meg a 20 szériát !

  • Válasz » #496 DENIS | 2013-02-07 12:53:16

    Sziasztok! Egy ilyen gép vásárlásan gondolkozunk. Mit tudtok róla mondani, vannak-e komolyabb gondok vele. Mekkora a teljesítménye a 2264-es hez képest ?

  • Válasz » #495 2266 | 2010-12-07 20:52:11

    Válasz #494. hozzászólásra

    smile scaredsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile censoredsmile censoredsmile censoredsmile censored Egyszerüen nem értelek!!

  • Válasz » #494 pumas | 2010-12-07 20:51:13

    Szerintem a Doki utasitásai alapján akár mien bénák csak megtudják csinálni de ha nem akkor tényleg a toppon vannaksmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #493 2266 | 2010-12-07 20:41:50

    Válasz #492. hozzászólásra

    Azt a vicet ismered amikor a vak meg a süketnéma elmenek a bálba zenélni?? Attol tartok te pont igy fogsz járni!!smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #492 pumas | 2010-12-07 20:38:19

    Heló Doki!! Holnap valószinü hivlak mert ha igaz jönnek az okos fickók és mint mondtad telefonos segitségre is szükség lehetsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

  • Válasz » #491 Hodolits | 2010-12-01 18:54:43

    Válasz #488. hozzászólásra
    Erre nem válaszolok mert már tudod a válaszom!!!

  • Válasz » #490 Hodolits | 2010-12-01 18:54:15

    Válasz #489. hozzászólásra
    Néha én is kapok telefonos segítséget
    smile lolsmile lol

  • Válasz » #489 2266 | 2010-12-01 18:03:58

    Válasz #488. hozzászólásra

    smile scaredsmile confusedsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol Egyszerüen felejsd el hogy kitöl is vetted a géped!! És kezdj hozzá úgy a probláma megoldásához mintha az már futot gép lenne!!Enyi probálkozás után rá jöhetnél hogy csak magadra számithatsz és ezt neked kell megoldani vagy leszervezned!! A többi csak felesleges erölködés!! Bocsássatok meg a hasonlatért de ez KB olyan mintha egy repülö gép szerelö mobilon magyarázná el egy DRÓTOS tótnak hogy mit is kellene csinálni egy boingon!! Röhej az egész!!!smile lolsmile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #488 pumas | 2010-12-01 17:58:08

    Válasz #485. hozzászólásra

    DOKI adjál valami tanácsot mit csináljak hogy ne kerüljek nagyobb sz rba mint vagyoksmile confusedsmile confusedsmile helpsmilie

  • Válasz » #487 2266 | 2010-12-01 17:49:19

  • Válasz » #486 Hodolits | 2010-12-01 17:48:57

    Válasz #481. hozzászólásra
    Univerzälis program meg nincsen!!!!

    smile karateka

  • Válasz » #485 Hodolits | 2010-12-01 17:48:13

    Válasz #481. hozzászólásra
    Nincs annak az ECU nak semmi baja!!!
    Csak tudni kellene hogy a programozäst hogy kell csinälni.

  • Válasz » #484 pumas | 2010-12-01 17:23:10

    Hál Isten semmi de még volna bérmunkám de igysmile karatekasmile karatekasmile karateka amugy klassz az avatarod nagy a családsmile lolsmile lolsmile lol

  • Válasz » #483 papa maci | 2010-12-01 17:23:03

    Válasz #481. hozzászólásra

    Ha minden kötél szakad vedd fel a kapcsolatot a gyártóval !!!!! Minden le, mentésnek vagy felprogramozásnak megvan a pontos metodikája ! Ha nem így járunk el kukába köt ki a kütyü !

  • Válasz » #482 grün-dy | 2010-12-01 17:17:26

    Válasz #481. hozzászólásra

    Nem irigyellek smile unsure
    Emiatt a kombájn mizéria miatt mennyi kukoricád maradt kint ?

  • Válasz » #481 pumas | 2010-12-01 17:14:57

    Tudom hogy mindenkinek tele van már a töke az egéssz témával de hidjétek el nekem is smile cursing Miután a lent irottakat végigcsináltuk a szakismile confused megállapitotta hogy univerzális szoft kellsmile aikido de ha az sem segit akkor kicseréli az egéssz ECU tsmile devilsmile devilsmile devil de mondta hogy az sem egyszerü mutatvány mert nálluk a cégnél már volt ojan hogy egy azon gépen 4 et cseréltek mert valamit nem tudtak tökéletesen és 3 leblokkolt a szerelés közben smile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing na most mi a vakfrancot csináljaksmile confusedsmile confusedsmile confused

[bezárás x]