Fórum

Renault traktorok. 

Létrehozta: Vendég, 2008-02-08 18:22:07

Új hozzászólás Frissítés
  • Válasz » #272 Zoli1006 | 2021-04-08 17:40:14

    Üdv mindenkinek.Ismételten segítséget szeretnék kérni.Renult 826rz traktor,1-es hidraulika karhoz tartozó bowdent cseréltem.Reggel dolgoztam vele egy kicsit de nem volt tul jo a beállítása,ezért gondoltam állitok rajta.Hát és azóta nem tudom mi lelte de nem enged le,csak 5-10cm.Emelni emel de nem sülyeszt.Jah és ez front hidraulika!Megcseréltem a kettes kar bowdenjével de ugyan az.

  • Válasz » #271 Bárány | 2021-02-11 19:55:16

    Válasz cskaresz84 #269. hozzászólására

    Azért egy tízmilliós kiadás előtt én nem spórolnék egy pártízezres felmérésen.smile wink

  • Válasz » #270 Ares 826 | 2021-02-11 18:20:10

    Válasz cskaresz84 #269. hozzászólására

    Sajna a programot nem adja ki senki sem, ebből lehet jó nagyot kaszálni 17-22 ezer forintos órabérért! Milyen adagoló van a traktoron mikori gyártás?? Én szereztem elég nagy tapasztalatot ezen trakikkal az elmúlt 18 év alatt!

  • Válasz » #269 cskaresz84 | 2021-02-11 15:14:59

    Válasz Ares 826 #257. hozzászólására
    S nincs mód hibakód előhiváshoz valami úton módon?

  • Válasz » #268 cskaresz84 | 2021-02-11 10:06:37

    Válasz Ares 826 #267. hozzászólására
    Nem venni szeretnék. Unokatesóm gépe.

  • Válasz » #267 Ares 826 | 2021-02-11 09:37:41

    Válasz tanker #261. hozzászólására

    Ha a Bihardiószegit nézted annak más a váltója, azt már több mint egy éve árulják, én úgy látom a hirdetésben! már egy éve az ismerősi körben is nézték de mondtam neki hogy más a váltó én nem venném meg!

  • Válasz » #266 tanker | 2021-02-11 09:21:03

    Válasz Ares 826 #264. hozzászólására

    Bihardiószeg , ott hirdeti. de megtaláltam ezt a gépet , Magyarban is hirdetik , Létavértesen

  • Válasz » #265 tanker | 2021-02-11 09:17:46

    Válasz F-A-R-M-E-R \ #263. hozzászólására

    megnéztem , de nem vettem meg . Használtam volna pótkocsizáshoz is , de a váltó kiosztása nem igazán jó ahhoz . ha terepfokozattal elindulok a tarlón nem tudok gyorsan felkapcsolni országutaba hogy lendületet vegyek .

  • Válasz » #264 Ares 826 | 2021-02-11 09:12:04

  • Válasz » #263 F-A-R-M-E-R \ | 2021-02-11 09:07:21

    Válasz tanker #258. hozzászólására

    Valtrát nem vetted meg??

  • Válasz » #262 tanker | 2021-02-11 09:00:27

    Válasz tanker #261. hozzászólására

    akkor , négy terep, négy országuti, plusz négy powr ??

  • Válasz » #261 tanker | 2021-02-11 08:58:58

  • Válasz » #260 Ares 826 | 2021-02-11 08:58:49

    Válasz tanker #258. hozzászólására

    Amúgy Ferga váltó van benne nagyon sokban Dyna 4 váltó 32 előre 32 fokozat meg hátra!

  • Válasz » #259 Ares 826 | 2021-02-11 08:57:24

    Válasz tanker #258. hozzászólására

    Románoktól venni valamit?????????????? Még adnak pénzt is esetleg hogy elhozzad tőlük???????? Vagy a határszéli kupecnál találtad a gépet amit ki tudja honnét szerzett???????? Szerintem a románoknál is a gond a gépeknél a "kormány és az ülés" között van!smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdropsmile cryingsmile cryingsmile cryingsmile cryingsmile cryingsmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wacko

  • Válasz » #258 tanker | 2021-02-11 08:49:31

    Üdv. mindenkinek . Nézegetek egy Ares 825, amit Romániában árulnak. elmondaná valaki hogy ennek a tipusnak hogyan működik a sebességváltója ??

  • Válasz » #257 Ares 826 | 2021-02-11 08:33:40

    Válasz cskaresz84 #256. hozzászólására

    Hát így nehéz tanácsot adni, vakon tapogatózás csak így!smile whistlingsmile whistling

  • Válasz » #256 cskaresz84 | 2021-02-11 01:04:12

    Válasz Ares 826 #255. hozzászólására
    Úgy tudom rendes szerelő s mellé még egy kábelköteget is cserélt.
    Nem a saját gépem.

  • Válasz » #255 Ares 826 | 2021-02-10 22:03:16

    Válasz cskaresz84 #253. hozzászólására

    Ki cserélte ki a generátort, rendes szerelő vagy házi mókolós ember????????????

  • Válasz » #254 Ares 826 | 2021-02-10 22:01:22

    Válasz BolliKat #251. hozzászólására

    Azt a gépet némedin tárolták, de nem ottani lakos volt a gazdája! Ha jól tudom fergát vett helyette a gazda.smile blink

  • Válasz » #253 cskaresz84 | 2021-02-10 18:14:53

    Tisztelt Fórumozók!
    Egy problémával fordulnék hozzátok.
    Adott egy Renault Ares 836 rz generátor problémája volt. Cserélték a generátort, azóta hidegen rendesen müködik, de ha bemelegszik akkor 1200as fordulatnál magasabban nem lehet terhelni s ezzel összefügésben nem vált át országutiból terepbe.
    Gondolom vészüzembódba áll.
    Van valakinek valamilyen ötlete mi baj lehet, vagy ki lehet e kódolni mi lehet a baj?
    Válaszokat elöre is köszönöm.

  • Válasz » #252 cskaresz84 | 2021-02-10 18:10:47

    Tisztelt Fórumozók!
    Egy problémával fordulnék hozzátok.
    Adott egy Renault Aeros 836 rz generátor problémája volt. Cserélték a generátort, azóta hidegen rendesen müködik, de ha bemelegszik akkor 1200as fordulatnál magasabban nem lehet terhelni s ezzel összefügésben nem vált át országutiból terepbe.
    Gondolom vészüzembódba áll.
    Van valakinek valamilyen ötlete mi baj lehet, vagy ki lehet e kódolni mi lehet a baj?
    Válaszokat elöre is köszönöm.

  • Válasz » #251 BolliKat | 2021-02-02 03:06:44

    Válasz Ares 826 #249. hozzászólására

    Jó lenne rálátás a márkára katalógus szinten...nincs semmi konkrétum.

    A 8630 JD-re gondolsz, ami Pistához került Mohácsra? Nem tudom hol tart...én csak fotót tettem fel róla az egyik némedis traktoros napról.


  • Válasz » #250 Ares 826 | 2021-02-01 21:23:15

    Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #246. hozzászólására

    Az a baj hogy a termosztátban lévő jeladónak semmi köze a műszerfalon jévőhöz, az a jelet a panelnak adja ami ha befosik fasz jelet küld és letiltja a motort és elfogy a lóerő a trakiból!smile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

  • Válasz » #249 Ares 826 | 2021-02-01 21:20:50

    Válasz BolliKat #248. hozzászólására

    Mi lett a sorsa a némedis JD trakinak használjátok még????????smile blink Mi kellene röncsihez????????

  • Válasz » #248 BolliKat | 2021-02-01 19:18:03

    Üdv

    Renault traktorokhoz(Ares, Atles, Ceres, Celtis meg a régebbi TX,TZ szériákhoz) tud valaki neten elérhető alkatrész katalógust?
    Köszi

  • Válasz » #247 Skodoo96 | 2021-01-21 02:09:12

    Meglett a probléma. Ugyan csak elektromos gondnd volt. Az egyik csatlakozo nagyobb furdulaton a rezonanciátol egy picit ki tudott mozdulni ezáltal nem érintkezett rendesen.

  • Válasz » #246 >>>>Cs.Gazda>>>> | 2020-12-20 18:10:51

    Válasz Ares 826 #245. hozzászólására

    Pedál jeladók nem szoktak motor problémát csinálni, 8-10db-ot már cseréltem.
    Vízhőfok jeladó gond még nem volt, ha az csinálna problémát, akkor az a kamu adat is látszana a visszajelzőn.

  • Válasz » #245 Ares 826 | 2020-12-20 17:48:14

    Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #244. hozzászólására

    Nem csak ezeknél szerintem másik gépeknél is van vezeték gond! minél újabb annál szarabb mind szerintem! Az amit leírtál nem biztos hogy vezeték gond lehet más apró szarság is, pl: kuplung pedálnak a jeladójának a hibája is! De lehet víz jeladó hiba is amely az vezérlő panelnak adja a jelet a víz hőfokáról!smile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wackosmile wacko

  • Válasz » #244 >>>>Cs.Gazda>>>> | 2020-12-19 23:44:09

    Válasz Ares 826 #243. hozzászólására

    Menet közbe leáll, elindítod de hallani hogy alapjáraton nem az igazi a hangja, nem igazán akar fölpörögni. Sebességbe teszed, engeded a kuplungot finoman de csak lefullad.

    Ez az 566 mellett van még egy 836is. 7200 ü.o. van mindkettőbe kb., ezeknek az elektronikája a gyengéje úgy veszem észre. Nem szoftveresen, hanem a vezetékek szigetelése, gégecsövek motor körül hő hatására, de máshol is elkeményednek a műanyagok és a rezgéstől a gégecső a saját vezetékét dörzsöli ki.

  • Válasz » #243 Ares 826 | 2020-12-19 23:02:35

    Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #241. hozzászólására

    Neked mikor zsinórt kell rángatni milyen jelenséget csinál a masina??????? Nincs lóerő vagy valami más??????????

  • Válasz » #242 Ares 826 | 2020-12-19 23:01:29

    Válasz Skodoo96 #240. hozzászólására

    Én dugulásra gondolnék először, sokáig volt benne a gázolaj "pihenő" állapotban több mint 100 liter???????

  • Válasz » #241 >>>>Cs.Gazda>>>> | 2020-12-19 19:58:31

    Válasz Skodoo96 #240. hozzászólására

    Nekünk 566rz van. Azon a motorvezérlő panel vezetékkötegét kell megrázni évente 1x 2x ha ledadog.
    Tiéd rugózott fülkés, gázpedál mozgatásra jött a hiba, én a fülke alatt, gázpedál körül keresnék elektromos hibát. Valami kidörzsölődés, kontakt hiba lesz.

    De kezdésnek hidegindítót priccentsetek be neki indítózáskor a levegő szűrőbe. Hátha csak "akuvaanyjatudjamibajavan" és elindul.

  • Válasz » #240 Skodoo96 | 2020-12-19 19:02:17

    Válasz Ares 826 #239. hozzászólására

    Nem folyamatosan volt járatva egy órát. Többször volt indítva mozdulva vele de nagyjarészt alapjáraton ment.
    A nyomócsöveket meglazítva jön a gázolaj. Kezdünk inkább valami elektromos hibára gyanakodni.
    Helyileg Borsod megye Mezőkövesd.

  • Válasz » #239 Ares 826 | 2020-12-18 18:20:16

    Válasz Skodoo96 #234. hozzászólására

    Hogy járattátok egy órán keresztül csak alapjáraton vagy félgázon??? Szerintem dugulás lehet a gond, de lehet több is a gond! Sajnos így messziről csak találgatni lehet! De ez tuti ha sokat pihent a masina az nem jó dolog mert kiválik a gázolajból a repceolaj és dugulást okozhat bárhol a rendszerben! Merre van ez a gép látni kellene igazából???smile blinksmile blinksmile blink

  • Válasz » #238 Skodoo96 | 2020-12-18 11:28:53

    Válasz mtz1221 #237. hozzászólására

    Köszönöm a tippet megnézzük majd!

  • Válasz » #237 mtz1221 | 2020-12-18 11:05:51

    Válasz Skodoo96 #236. hozzászólására
    Enyém lukas.Meg kellene tágítani a porlasztóknál a csöveket,és figyelni hogy indítózáskor megy e oda nafta.Nekem nem jött,de ez még bowdenes mechanikus.

  • Válasz » #236 Skodoo96 | 2020-12-18 11:01:22

    Válasz mtz1221 #235. hozzászólására

    Igen köradagolos. Elektromos standyne adagoló.

  • Válasz » #235 mtz1221 | 2020-12-18 10:40:41

    Válasz Skodoo96 #234. hozzászólására
    Kör adagolós ? Nekem sokat állt kombájnál volt pont ilyen,tűnet.Adagolóban valamit megfogott egy icipici kosz.

  • Válasz » #234 Skodoo96 | 2020-12-18 09:07:33

    Válasz Ares 826 #233. hozzászólására

    Dolgozni nem dolgozott 3éve beindítgatva be volt mindig. Most cseréltünk rajta szűrőket ki lett légtelenitve friss gázolajbol lett járatva egy órát kb. Es utánna állt meg a pedál lenyomására.

  • Válasz » #233 Ares 826 | 2020-12-18 08:45:24

    Válasz Skodoo96 #232. hozzászólására

    Mennyit állt a gép, több hónapot????

  • Válasz » #232 Skodoo96 | 2020-12-18 07:57:24

    Sziasztok! A segítségetekre lenne szükségem Renault Ares 656rz azt a jelenséget produkálta, hogy gázpedál kétszeri lenyomása után leállt azota nem tudjuk beinditani. Mi lehet a hiba merre induljak keresni? Előre is köszönöm a válaszokat!

  • Válasz » #231 csillagi | 2020-12-15 18:01:36

    Szebb napokat!
    Tud valaki velemenyt irni Renault 75 34 MX tipusu traktorrol? Van egy elado 1991-es evjaratu 8.000 euroert. Szeretnem megvasarolni de erdekelne velemeny olyan szemelytol akinek volt mar ilyen tipusu traktora! Elore is koszonom!

  • Válasz » #230 Zoli1006 | 2020-11-22 21:19:51

    Válasz ARES 816 #229. hozzászólására

    Igen megnéztem.A bal oldali gomb volt a hibás ezzel orvosolva is lett a hiba!Köszönöm a segítséget!A vezetékek már elég ramaty állapotban voltak!!!Na meg persze a gombok is!

  • Válasz » #229 ARES 816 | 2020-11-17 21:38:46

    Válasz Zoli1006 #228. hozzászólására

    Megnézted amit mondtam? A kapcsolókra gondolok.

  • Válasz » #228 Zoli1006 | 2020-11-16 08:55:56

    Válasz Ares 826 #227. hozzászólására

    Ez pontosan így van,őrületes öszegeket kérnek el.De talán nég ezzel se volna gond csak akkor ne találgassanak és ezeken túl nem jó a végeredmény.Amúgy aláírom telejes elektromos vezetéket át kellene nézni mert nagyon rossz állapotban van.Ma reggel megütögettem a sárvédőket és működik,tehát itt van a baj vagy beragad a gomb!

  • Válasz » #227 Ares 826 | 2020-11-16 07:49:23

    Válasz Zoli1006 #226. hozzászólására

    Ahhoz drága az órabérük szerintem hogy csak úgy sakkozzanak a dologgal hogy ez vagy az a baj és a végén még nem is lesz jó sajnos! Rengeteg apró elektromos szarság keverhet be egy fiatal de 10 év fölötti gépnél az idő múlása miatt! Aztán vagy sikerül vagy épp nem megtalálni a hibát és kijavítani a dolgokat! Ha újat veszel azzal szívsz mert arany áron mérik őket az öreget meg ha kell javítani akkor ül bele az ember a "horgoló tűbe" az tuti!

  • Válasz » #226 Zoli1006 | 2020-11-15 19:24:31

    Hát lassan biztos vagyok benne hogy nem,de ezt állapította meg az axiálsmile glare
    Csak ezzel az a baj hogy a végösszeg közel volt a 7 jegyű számhoz és talán nem is ez volt a gond!
    És am megkérdezhetem,hogy ott menyire vált be a renault?

  • Válasz » #225 Ares 826 | 2020-11-15 08:07:12

    Válasz envagyok2 #216. hozzászólására

    Ebbe még nem merültem bele szerencsére, mikor szar volt a kicsibe azt gariban cserélték még anno 2008-ban. Fájdalmas dolog az tuti mármint zsebre tekintettel. De nem biztos hogy az a gond.

  • Válasz » #224 Zoli1006 | 2020-11-15 07:49:01

    Hát gyári felújított 202ezer nettó + elvitték a másikat.De valamennyit vissza utalnak a javítás költséget!

  • Válasz » #223 envagyok2 | 2020-11-14 22:07:26

    Válasz Zoli1006 #220. hozzászólására

    11 Short circuit on lift lowering valve or circuit open.

Fórum szabályzat

Elolvasom »

FRISS AGRÁRHÍREK A POSTAFIÓKODBAN

URBAN SM70
Iratkozz fel szakmai hírlevelünkre,
és NYERJ egy URBAN SM70 ágaprítót!
[bezárás x]