Gázolaj árak 603 Ft Benzin árak 604 Ft EUR 388.05 Ft USD 356.13 Ft CHF 391.85 Ft GBP 452.28 Ft

Fórum

Becenév: Peti 8310
Csatlakozott: 2007-01-09 20:11:59
Utolsó belépés: 2023-12-07 15:12:43
Fórum hozzászólás: 268

Fórumhozzászólásai

Előzmény: Balint22 #6673 hozzászólása



Az lemaradt, hogy 3méteres 10kapás grubber.

Előzmény: Balint22 #6673 hozzászólása



Szia!

Tavaly vettünk egyet a JD 7430 Premium mögé, ez gyárilag 160Le TLT-n mérve, most mérte az Agroecopower a tavasszal és fel lett húzva 175-re.
Kellett rá az 1100kg tömbsúly, de gyári szoftverrel is könnyedén vitte 50/80 vídialapos kapahegyekkel és 80as beforgatólemezekkel szárnyak nélkül 45ös kötöttségű agyagos vályog talajon 20cm mélyen 9-10km/h-val domborzattól függetlenül. Minden alá ezzel a mélységgel dolgoztunk.
Van pár Helti gépünk, lazító, sorközművelő, crosskill henger és ez a grubber.

Ár érték arányban szerintem nagyon jók.smile thumbup

Előzmény: JD 4630 #24940 hozzászólása



Feri bácsit én is tudom ajánlani, egy telefont megér, hátha elmegy messzebb is! smile thumbupcool

Előzmény: envagyok2 #5109 hozzászólása



Létezik ilyen gumikerekes, de nem olcsó. smile sweatdrop

Előzmény: hashtag #917 hozzászólása



Most az ősszel 2 millióval volt olcsóbb a 3 méteres 10 kapás Helti, mint az ugyanilyen Noran, ezért úgy döntöttünk, hogy inkább tekergetjük a Milwaukeeval a csavarokat a Heltin. smile smile Egy Terrano 4 FX is van mellette, így merem azt állítani, hogy nálunk a 45Ka középkötött talajokon ugyanazt tudja, mint a Horsch.
Csak az ár-érték arány miatt írtam, ha nem számítana a pénz én is a Norant választanám.

Előzmény: MTZ1221.3 #7065 hozzászólása



Még a végén kiderül, hogy ez egy tavalyi kép a szomszéd vetéséről. smile sweatdrop

Előzmény: Gabro #24300 hozzászólása



Szia!
Szabit Kft
Őket szokták ajánlani mindenféle vezérlőegység javításra.

Előzmény: Sk Laci #24279 hozzászólása



Nekünk tavaly hozott be a Zsolti egy nagyon jól felszerelt 3700 üzemórás JD 7430 Premiumot amit egy francia hirdető oldalon találtam több hónap keresgélés után (sok volt a kritériumom: rugózott fülke, E-SCV, komolyabb ülés, nagy ajtós fülke, 5000 alatti üzemóra).
Na a lényeg, hogy ezen már 3 éves Trelleborg TM 800 és 900 gumizás volt és az amúgy újszerű gumin látszik, hogy valami durva köves úton használhatták. Állítólag ott a táblák között is köves utak vannak és nagyon eszi a gumikat.
A francia JD forgalmazó elküldte a szervizszámlákat és az az üzemóra volt a szűrőkre írva, ami a számlákon is szerepelt.
Több hozzáértővel is átnézettem és biztos, hogy valós az üzemóra.
A turbó is még a gyári rajta, ahogy a hengerfejcsavarok is, ezeket Franciaországban javítóprogram keretein belül szokták cserélni hengerfej tömítéssel és egy hengerfej felújítással egybekötve 5000 óránál, mert a gyári hengerfejcsavarok megnyúlhatnak és átéghet a hengerfej tömítés. A francia 5,5-6-7000óra körüli 6030-7030 JD traktoroknál általában oda van írva a hirdetésbe, hogy a turbó csere és a hengerfej felújítás megtörtént.

Van egy 1997-es MF 8140-es traktorunk 4993 órával amin elől még a gyári lassan 27 éves 40%-os Kleber első gumik vannak és egy 2008-as MF 5465 6200 órával 90%-os gyári Michelin gumikkal, ritkán járunk műúton és akkor is
max 2-3km-es szakaszon.
Ilyen is létezik. smile smile

Előzmény: BolliKat #24285 hozzászólása



Az ülés gyári, nekünk a 97-ben újan vásárolt 8140-ben ugyanilyen ülés van.

Előzmény: Peti 8310 #7130 hozzászólása



Ez lemaradt:
A Kombájnbontótól itt lehet megvásárolni a könyveket:
katalogusbazis.hu

Előzmény: ÁdámZoltán #7129 hozzászólása



Szia!

Ha papír alapú megfelel akkor őket érdemes keresni:
kombajnbonto.hu

Ez pedig az összes Claas géphez a legfrissebb szoftver, kicsit drágábban:
Claas Doc Agricultural 2.2 parts catalog

Előzmény: Sk Laci #156 hozzászólása



Szia!
https://www.honti.hu/
Ezen az oldalon van a gépkönyv listában Case Axial Flow 2388, azt nem írja, hogy kezelési utasítás-e, de egy telefont megérne, hátha.

Előzmény: atyu80 #6805 hozzászólása



Szia!
Ez + valamelyik sorvezetőjük kombinációja jó lehet, hívd fel őket, segítőkészek.
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/agrarinformatika-gps/machineryguide-bsc-presflow-permetezo-szakaszolo-es-mennyiseg-szabalyzo/h_6895201

Előzmény: VMisi #2365 hozzászólása



7,4-7,6pH mészlepedékes csernozjom talajokon gazdálkodunk, korábban MAS-t használtunk, de a 2019-es bővített vizsgálatok rámutattak, hogy savanyítani kellene, ezért ment ki elemi kén és átálltunk a nitrosolra, akkor még hatóanyagra vetítve olcsóbb is volt, mint a MAS.
1-2 kamionnal szoktunk venni egy szezonra, totális mellé is használjuk.
IBC-ben tároljuk, HW 6011kocsira felfér 6db IBC, ha kell, de a telephely 5km-es körzetében vannak a területek ezért nem kell sokat szállítani.
Ha meg vannak a tartályok, fúvókák, műanyag házas szivattyú, csövek, szerelvények, stb. akkor már egyszerűen megy.
Kontrollt nem csináltunk.

Előzmény: VMisi #2360 hozzászólása



Szia!
Sokan hiszik, hogy a nitrosol mivel folyékony, eső nélkül is hatásos, ez sajnos nem igaz. Kell neki legalább 2-3mm bemosó csapadék. A másik tévhit, hogy a nitrosol levélen is hasznosul. A nitrosol alapvetően ugyanolyan gyökéren keresztül felvehető műtrágya mint a szilárd műtrágyák, csak a kombinált hatóanyag (ammónium-nitrát és karbamid vizes oldata), az egyenletesebb kijuttatás és a talajba már eleve oldat formában jobban hasznosuló jellege miatt használjuk. Pl. Limussal keverve ki lehet tolni a fél adagnyi hatóanyag, a karbamid rész felvehetőségét, így egy kijuttatást meg lehet spórolni, viszont a hatóanyag ott lesz későbbre időzítve. Amikor nem megfelelő a kijuttatás technológiája és a levélen nagyobb mennyiség megtapad, akkor perzselhet. Ha nagy cseppméretben van kijuttatva akkor az oldat töménysége miatt a felületi fesztültsége révén nem terül el a levélen, hanem lepereg róla a talajra. Viszont itt jön az a dolog ami megalapozta a tévhitet: minimális mértékben ugyan megtapadhat a levélen ami még nem perzsel és fel tud szívódni, viszont ez a kevés hatóanyag amit levélen perzselés nélkül fel tud venni a növény, nem fogja pótolni a növény hosszútávú szükségletét. Egy kicsit bezöldíti, ennek aztán lehet örülni, de a kijuttatott hatóanyag 3/4 része nem hasznosul, max egy későbbi eső után, ha nem illan el addig.
Én így tudom, de majd az okosabbak kijavítanak, ha nem így van. smile smile

Előzmény: Koczka József #5989 hozzászólása



Ezen a linken van infó a "holland kacat"-ról smile smile

https://talajreform.hu/szolgaltatasok/novenyinedv-analizis/

Előzmény: Hús Futár #5716 hozzászólása



Szia!
Ez egy korábbi hozzászólásom a Carrier 500-al kapcsolatban:
A SteelRunner hengernél ne legyen lekopva a taraj, látszódjon a ponthegesztés ami összefogja a két profilt. A gumihengerről nincs infóm, a lényeg, hogy ne a régi öntvény cambridge henger legyen, mert azok általában már el vannak kopva és megtúrhatnak, főleg a lazább talajelmunkálásnál lehet gond. A SteelRunneren, ha le van kopva a taraj, de még nem mozdultak el a tagok akkor fel szokták hegeszteni betonvassal vagy köracéllal és úgy még használható egy darabig, viszont olyankor már a palást is meg van kopva és össze tud roppanni, mert kb. 4t erővel vannak előfeszítve a profilok a hengeren.
A tengelyek szoktak törni, de azt az itthoni használt tárcsáknál már nagy valószínűséggel kicserélték a magyar Vaderstad képviselet által gyártatott a gyárinál erősebb tengelyre.
A régebbi 9000 valahány szériaszámúig, (a gyár oldaláról letölthető alkatrészkatalógusban meg tudod nézni, nem emlékszem pontosan), a SteelRunner henger tengelyének a végébe volt behajtva egy csavar ami a csapágyat is fogta. Ha kiment a csapágy, eltört a tengely, vagy elszakadt a csavar a tengely végén, akkor a gyári célszerszámmal kellett összehuzatni a hengert és azután lehetett kilazítani a csavart és csapágyat cserélni. Ezt megváltoztatták és a csapágy elé raktak anyát ami összefogja a hengert. A magyar "erősített" tengelyen is így van megoldva, csak ott nem hatlapfejű hanem egy kör profilú anya fogja, arról lehet felismerni.
A korai, célszerszámmal összehuzatós verziónál a csapágy és a henger profil között két alátét van, az újabb fajtán hatlapfejű anya, a magyar tengelyesen pedig egy esztergált kör profilú anya.
A szélső tagok főcsapjai mindennapi zsírzás hiányában szétkopnak, belemegy a por a csap és a persely közé, összerág, rosszabb esetben megszorul és letöri a csap végéről a karikát ami azt hivatott elősegíteni, hogy szétnyitásnál egyszerre nyíljon a két tag.
A régebbi főcsapoknál is inkább kifele jött a zsír, mint a csap középső szűkített része felé, de most már ezt átdolgozták és készítettek párhuzamos zsírzóhornyokat a csapra. 2020-ban még ezt flexxel orvosoltam az új csapokon.
Tipikus hiba, hogy a főcsapok kopásából adódóan a szélső tagok sekélyebben járnak a középsőnél. Mindegyik munkahenger vége menetes, utána lehet állítani a nagy nyitó munkahengernél, de célszerűbb a csapokat is cserélni, ha kopottak. Az 500-as tárcsán a fővázon lévő vályúkat, amibe a szélső tagok hengeres váznyúlványai illeszkednek teleszórja földdel, főleg a bal oldalit, emiatt is tud sekélyebben járni a széle, mint a közepe, mert a vájúban összegyűjti a földet és eltartja a hengeres váznyúlványt. Egy védő lemezt kéne oda gyártani az megoldaná.
Cseréltük a 2008-as évjáratú 500-as tárcsánkon a váz főcsapokat és perselyeket, a 10kg-os kalapás alig indította meg a csapokat, a sárkaparók tartókonzolját felfogató 30as laposvasakból meg menetesszárból összeraktunk egy kengyelt amibe befogtuk a 16tonnás olajemelőt és azzal nyomattuk ki a csapokat, perselyeket a vázból és vissza az újakat.
A csap asszem 80ezer a persely 25 nettó volt akciósan (2020-ban).
A többi zsírzási pontot is naponta, max 1,5naponta kell zsírozni, különben már be sem veszi. Mondjuk akkora a hézag a váz kengyeleknél is, hogy mindenhova simán bemegy a por, csak azért zsírzom, mert így nyugodt vagyok, hogy nem rajtam múlik.. :D
Ha a tárcsakarok gumibakjai elöregszenek, a karok elcsúsznak a vázon, még nem cseréltünk, de úgy számoltam, hogy milliós összeg az összes gumiprofilt cserélni.
A csapágyak jól bírják, ha nem járatják agyig a földben és a karok nincsenek elkopva ahol a porvédő illeszkedik, vagy nem fordulnak leengedett tárcsákkal.
2006-tól az újabb öntvény tárcsatartó karosat érdemes megvenni, elvileg csak azon fér el a CrossCutter lap és talán a Truecut is, de ebben nem vagyok biztos.
Érdemes beállítani az első tárcsasort, hogy a teljes felületet átdolgozza. Amit mi vettünk arról egy 450 és egy 470 Truecut garnitúrát koptattak le, de a hátsó tárcsasor az első nyomában futott, nem volt rendesen beállítva. A könyve írja a beállításokat, letölthető magyar nyelven a Vaderstad oldaláról.
Két évig néztem a hirdetéseket mire olyat találtam, amit érdemes volt egyáltalán megnézni és ráment még majdnem nettó 2millió úgy, hogy kapott új vonószemet, 5db csapágyat, 40db CC lapot, cseréltük az egyik szélső tag hengerének a tengelyét csapágyakkal szimeringekkel, szimering futógyűrűkkel, a váz főcsapokat és perselyeket és a henger sárkaparókat.
Így most ugyanolyan jól dolgozik, mint az új, viszont az új gép ára a duplája, mint amennyiben ez van eddig.
Ahogy néztem a hirdetéseket a régiek is egy árban vannak az újabb jó felújítási alapokkal, szóval jól meg kell nézni, hogy mit vesz az ember. Gazdasági totálkáros "felújított" új lapokkal felszerelt is van 6 millióért és a még menthető is lehet 7,5 ért amire ugyanúgy rá mehet 1-2év alatt nettó 2-3millió alkatrész költség.
Szerintem, ha valaki normális 500-as Carriert szeretne és nem akar vásárlás után sem csalódni, akkor a 2023-as árakkal legalább nettó 10 milliót rá kell szánni.
Akkor vegyél ilyet, ha elfogadod a nyűgjeit, hogy néha állítgatni kell, hogy a szélső tagok vízszintben legyenek. Főleg, ha pl. egyszer nehezebb ikerkerekes traktor húzza és rá vannak feszítve a szélső tagok, hogy a keréknyomba is egyformán belemenjen, ezután egy kisebb szimpla kerekes traktorral húzva már sokkal mélyebben járnak a szélső tagok. Ott hozzá kell állítani a különböző kapcsolási magassághoz a vonórudat és a szélső tagokon a kis munkahengerek szárát.
A CCD munkája nagyon talajnedvesség függő. Az erősebb árvakelést és a parlagfüvet nem nagyon bántja. Glifot használunk így ez nem probléma.
Nem univerzális eszköz, viszont amire kitalálták, a nagy sebességű 16-20km/h-s sekély művelésre talán a legjobb.

Előzmény: mimre #5603 hozzászólása



"Árpa után rába+fralaz után tárcsa és megy bele köztes növény pl mustár olajretek. Ezt sekélyen bedolgoz(grúber v tárcsa)"
Mustár olajretek helyett valami mást tennék (semmiképpen sem pohánkátsmile sweatdrop)és kora ősszel totálissal lefújnám. Tavasszal pedig egy tárcsával és kombinátorral lehetne magágyat készíteni.

"Napra után grúber könnyebb földeken
Fralaz +,tárcsa kötöttbe megy bele az árpa." Így csináljuk mi is, egy 20cm terrano után carrier és vetés.

"Kukorica utan vogel terra dig + tárcsa kötöttbe
Gruber lazább földbe
Ezek utan téli takaró vetése."
Kukorica után nem próbáltam még takarót vetni, ott valószínűleg a tavaszi glifozásnál kell észnél lenni, hogy jól sikerüljön, Feco írt erről nemrég.
smile thumbup

Előzmény: mimre #5601 hozzászólása



Szia!
Én ezt értem, csak azt írtam, hogy jobb híján próbára megfelelne a 3m-es is két felhajtott kapával, de ha tudsz 2,7-est szerezni kiróbálni az a legjobb.
Sok sikert a vásárláshoz! smile wink

Előzmény: Agronomus #5679 hozzászólása



Nálam ugyan ez van most a CC lapos 500-asnál, hogy szimpla kerekű MF 8140-el húzom és a közepe sekélyebben jár. Eddig mindig a JD 8310-el húztam hátul ikerkerékkel, akkor a taposott nyomokba nem akart a két szélső tag belemenni, a közepe járt mélyebben, ezért rövidebbre állítottam a nagy munkahenger szárát, hogy jobban ráfeszítse a szélső tagokat és így egyforma lett a szint. Viszont most a grubberezett talajon a szimpla keskenyebb kerekű traktor keréknyomába könnyedén belemennek a szélső tagok ezért a közepe van feljebb pár centivel, most a kis munkahengerek szárát tekertem be koppra, így most jobb a helyzet, de nem tökéletes. A nagy munkahengert nem akartam piszkálni, csőfogóval meg vascsővel szoktam állítani mert nincs akkora kulcsom, de muszáj lesz beszerezni, mert ezek szerint mindegyik traktorhoz hozzá kell finomítani.
Ez a tárcsa ilyen, el kell fogadni, hogy vannak ilyen nyűgjei. smile sweatdrop

Előzmény: mimre #5544 hozzászólása



Szia! Szerintem kérd el demora a 3m-es NorAnt, próbáld ki különböző talajtípusokon, ha van lehetőséged akkor mindkét traktorral és a kicsinél ha nem viszi a kötöttben akkor a két szélső kapát fel lehet hajtani, vagy levenni. Ezek után már tisztábban látnál, hogy milyen széles és hány kapás grubberre lenne szükséged.
Szerintem megéri a szállítás árért ennyi tapasztalatot gyűjteni. smile smile
Persze, ha van rá idő, mert ha vetés és aratás is menne egyszerre akkor nehéz ügy. smile wacko

Előzmény: Hús Futár #24697 hozzászólása



Szia!
Itt a fórumon korábban GCastle írt egy ilyen traktorról, a motorral voltak gondok, lehet, hogy ott az előző tulaj hibája miatt, de a facebook fórumban is olvastam már, hogy hamar lecserélték 8R-re, vagy 7030-8030-ra, mert mindenféle gondja volt. Én inkább 78-7930-at néznék, vagy 81-8230-at, bár árban lehet, hogy több mint a 7R.
Kistelekről pedig max juhtúrót vennék. Bár dicséret illeti a takarító, fényező és fényképész részleget, amit kihoznak a legkopottabb gépekből is az valami csoda. smile laugh

Előzmény: nyonyesz #8192 hozzászólása


Szia! Ki ad érte ennyit és milyen minőségért? Köszi!

Előzmény: hasutas1 #52589 hozzászólása


Valamelyik biztos. smile laugh
Nem láttam még ilyet, érdekes.

Nézegettem a Windyt és ráakadtam erre smile huh
1234

Előzmény: Büresz #5594 hozzászólása



Ez így van, ha száraz a talaj akkor nem nagyon megy bele pár centinél jobban és nem viszi ki teljesen a gyomokat. A kapillárisokat elvágja, az elhullott magokat csízázási helyzetbe hozza, de a mechanikus gyomirtási hatásfoka az erősen talajnedvesség függő.
Mi kalászosok után Carrierrel tarlóhántást végzünk, aztán amikor kigyomosodik akkor totális gyomirtóval tarlókezelést. (4l glifo + 5-8l/ha nitrosol, vagy egy kis pH csökkentő és visz mindent)
Napraforgó után megy a homlokrakodós MTZ egy RZ szárzúzóval ami ledönti és nagyjából eldönti a szárat, aztán a Carrier összevágja a szárat, ezután grubber, műtrágyaszórás, megint Carrier és búza vetés (Kuhn Premia vetőgépen nincs elmunkáló tárcsasor, hogy egy menetben menjen). Kukorica után Komáromi zúzó megy aztán grubber. A grubberezett kukoricatarlókat február-márciusban meghúzzuk a Carrierrel, addigra kevesebb a szármaradvány, jó munkája van, síma felszínt hagy.
Nekünk nem hiányzik a V tárcsa a technológiából, ezt egyénileg kell eldönteni. smile smile

Előzmény: ..,-:) #5595 hozzászólása



Azt írja a hirdetés, hogy a tárcsalapok csapágyait cserélte egy éve a lapok azok lehetnek régebbiek.

Előzmény: Büresz #5593 hozzászólása



Ez már az újabb öntvény tàrcsatartó karos ami pozitívum és még jónak tűnik a henger is, látszanak a ponthegesztések rajta. Ha nincs elhajolva a váza akkor megvenném.

Előzmény: Büresz #5590 hozzászólása


Szia! 5200-as hozzászólásban írtam a Carrier 500-ról bővebben, vannak előnyei és hátrányai amikkel együtt lehet élni. Én Cross cutter lapokkal használom, 14-19km/h közötti tartományban húzom 160-235lóval, egyenletes felszínt hagy maga után. A száraz talajba nem nagyon megy bele, most nálunk így néz ki a tarlóhántás ledőlt árpa után, nekem tetszik, de van aki feketére szereti művelni.
1

Sziasztok!
Hallott valaki HO napra aktuális árat?

Előzmény: robinson #15 hozzászólása



Köszi, hogy ilyen hosszan leírtad a problémákat! smile flowers
Pont mostanában gondolkodtam rajta, hogy egy ugyanilyen rendszert be kéne szerezni, mert ár érték arányban tök jó és mindenki dicséri, de ezek szerint túl szép volt, hogy igaz legyen. smile glare
Maradok inkább az eredetileg tervezett Trimble GFX 750 automata kormányzás + Field IQ kijuttatás vezérlésnél, igaz az majdnem háromszor annyiba kerül, viszont a környékemen több is üzemel hibátlanul évek óta.

Előzmény: wanted #312 hozzászólása



1

Előzmény: wanted #312 hozzászólása



Kore Zsoltot hívd fel, ha nem veszi fel akkor írj neki messengeren, szerintem tud segíteni. smile thumbupcool

Előzmény: kajszi_71823 #5190 hozzászólása



Helti Al 3x70 + MF 8140 160Le 45-50cm 5-6,5km/h
1234

Előzmény: kajszi_71823 #5154 hozzászólása



Helti Al, Framest Fralaz

Előzmény: szanberg #2521 hozzászólása



Nem akarsz egy harmadikat is a gyűjteménybe? smile laugh
Ezt most láttam a piactéren. smile thumbupcool

Előzmény: Géza15 #22692 hozzászólása



Szia! A Wuxal bevált anyag, a VitaFer hasonló, idén kezdtük használni.
A VitaFer oldalán m/m%-ban és g/literben is meg van adva a tápanyag tartalom.

Előzmény: istenes98 #3049 hozzászólása



SoilGuard 1,5 GR olcsóbb.

Előzmény: Lajos #24594 hozzászólása



Szia!
Az már fél siker, ha dolgozni lehet vele.
Szerintem hívd fel a korábbi hozzászólásomban említett úriembert, biztos tud tanácsot adni, hogy merre tovább.

Előzmény: Lajos #24567 hozzászólása



Akkor valószínűleg ahogy melegszik a gép és "tágulnak" az alkatrészek úgy kezd kontakt hibás lenni. Akkor dobja ki üresbe a váltót, ha nem kap sebesség jelet.
Én a jeladó vezetékét, csatlakozóit nézném meg első körben, aztán ha nem látszik rajta szakadás vagy egyéb hiba akkor a jeladó cserével folytatnám, ha ezután a hiba továbbra is fennáll akkor pedig a vezérlőt küldeném el átnézetni, amit a kolléga is írt.
Lehet, hogy egy forrasztás lazul ki a meleg hatására és amiatt szórakozik. Bosszantó dolog, ha szerencséd van akkkor a jeladó csere megoldja.
Nem tudom mennyire van közel hozzád, de ha komolyabb segítségre lenne szükséged, akkor Agócs Ferenc szekszárdi volt Kités villamossági szerelőt tudom ajánlani, googleba beírod akkor kihozza az elérhetőségét. Akár csak megkérdezni, hogy szerinte merre lenne érdemes elindulni a hibafeltárásban. smile smile

Előzmény: Peti 8310 #24563 hozzászólása



Az ábrán a 6-os számú alkatrész a sebesség szenzor.

Előzmény: Lajos #24561 hozzászólása



Szia!
Sebesség jeladó hiba is tud ilyen problémát okozni, egy ismerős 8100-on a cseréje megoldotta. A bal hátsó lehajtás fölött van a fülke alatt. Normálisan mutatja a km/h-t, vagy összevissza? Hibakódot ír?
Alkatrész katalógus oldal

Előzmény: Lackó #1727 hozzászólása



Nincs mit! smile smile

Előzmény: Lackó #1725 hozzászólása



Szia!
Nekem a Noran injektálón ilyen szivattyú van:

https://www.kramp.com/shop-hu/hu/p/ar-115-bp-sp-blueflex--16263AR

Ezzel a kardánra felfogató szettel:
https://www.kramp.com/shop-hu/hu/p/kard%C3%A1ntengelyhez-r%C3%B6gz%C3%ADt%C5%91k%C3%A9szlet--AR1511

Látom van hozzá hidromotor felfogató készlet is:
https://www.kramp.com/shop-hu/hu/p/szerel%C5%91k%C3%A9szlet-hidromotorhoz--AR5350

Előzmény: vargap023 #3404 hozzászólása



Szia! 2019-óta használjuk, minőségi átgondolt gép. Nekünk csak a mögötte lévő szolgáltatással voltak gondjaink, maga a gép nem érkezett meg időben, mert ez volt az első eladott új vázas gép és nem készült el időben. Emiatt júliusban már csak a fele területet tudtunk injektálni mert megnőtt a kukorica. 2020-ban már mindent megcsináltunk vele, akkor mikroelem gondok miatt csak 100q/ha átlag jött össze és a zárókerék hiánya miatt szerintem a nitrosol egy része elillant. 2021-re megrendeltük hozzá a zárókerekeket és egy 1100l-es tartályt, mert eredetileg 660-as volt rajta. A tartály késve érkezett meg és nem passzolt teljesen a gépre, mert már fejlesztettek rajta addigra. Viszont ez többszöri egyeztetés után sem derült ki, csak amikor próbáltuk felszerelni, még egy napig kellett alakítanom mire minden a helyére került. A télen rendelt zárókerekek pedig egyáltalán nem érkeztek meg, pedig azt ígérték, hogy a tartállyal együtt fognak. Ezért pár napig a kukoricatábláink körül lehetett érezni a párolgó ammóniát, mivel nem volt lezárva az árok ahova a nitrosolt injektálta a gép. Végül az aszály tett be a kukoricának, 6t átlagunk lett, kb egy autónyi nitrosolt kidobtunk. Idén már nem vettünk nitrosolt a kukoricára. Közben lett egy 12 soros JD vetőgépünk, 12 soros injektálót és sorközművelőt tervezünk, emiatt is lett eladó az injektáló. A hirdetéseimnél megtalálod, ha érdekel, minimálisan alkuképes az ára.

Ezeket akkor megpanaszoltam Norbinak és úgy tudom azóta vett is fel több embert akik a logisztikával foglalkoznak, most már valószínűleg
a szolgáltatás színvonala is felért a gépek minőségéhez.

Előzmény: vereszs #24473 hozzászólása



Szia!
Agrodernertől veszem pár éve. JDTechnikánál, Agroparknál, Kiténél, Axiálnál, AcKernél eddig olcsóbb volt. Olajon kívül minden kapható, JD feliratos és a gyári beszállítók nevével feliratozott szűrők is, ezek olcsóbbak, mert a JD felirat és szarvas logó drágítja pár ezerrel. smile biggrin
JD feliratú motorolajszűrőt használok, de csak azért mert jobban mutat a fekete alapon fehér JD feliratos szűrő a blokk oldalán, mint a fehér alapon kék Donaldson feliratos. Ha szerencsém van akkor a szarvasos oldala van kifelé amikor meghúzom. smile pimp
A hidraulika, levegő és gázolajszűrők pedig Donaldson vagy Mann Filter, mindkettő gyári minőségű.
A Vapormatic szűrőkkel nincs tapasztalatom.

Előzmény: Gandhy #5996 hozzászólása



Kore Zsoltot keresd! 20-22ért jó állapotú 4-5-6ezer órás francia 68-6930 Premiumok vannak, ha nem feltétlenül kell a rugózott fülke, vagy az elektromos hidraulikaszelep vezérlés (E-SCV).

Előzmény: B.Bali #4213 hozzászólása



233ezer helyett 185, talán ennél engednek a legtöbbet, a többinél 9-15%-ot láttam. Két hete majdnem megrendeltem 233ért, most örülök, hogy vártam vele.

Sziasztok!
Jó áron vannak Milwaukee cuccok. smile thumbup
Regisztráció után látszanak az akciós árak.
MILWAUKEE AKKUS ÜTVECSAVAROZÓ M18 ONEFHIWF34-502X 18V 2X5,0AH

Előzmény: GREVEN #12194 hozzászólása



Kicsit több Ft. smile biggrin

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Visszatértek a gazdák a kukoricához
Támogatott tartalom
Fontos! Nem bukja a gazda a támogatást, ha a kútja nem rendelkezik vízjogi engedéllyel
Fontos! Nem bukja a gazda a támogatást, ha a kútja nem rendelkezik vízjogi engedéllyel
A támogatási szabályokat is hozzáigazították a kútamnesztiához.
Vemhes tehenek és egy vemhes üsző eladó
Vemhes tehenek és egy vemhes üsző eladó

5 Ft

GöweLL 60200 Hydraulikus Bálacsipesz
GöweLL 60200 Hydraulikus Bálacsipesz

440.000 Ft

Bcs Rotex 5 Diszkes Kasza" -> "BCS Rotex 5 diszkes kasza
Bcs Rotex 5 Diszkes Kasza" -> "BCS Rotex...

565.000 Ft

Lieto 1kg
Lieto 1kg

28.346 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]