Ha az úton nem lehet, körbe pedig mindenhol kapások vannak nem lehet máshol.. de utána simán felszedte a gép a letaposottat... Ez sajna így van felénk... szűk minden... a 6.6-as asztal nem fér el sehol..
Lényege az akadálymentes anyagáramlás adott terményben. Így még a crosshaker-ben is akadhat. Mivel gondolom ebben még nem szeparátor van a ládák Felett. Tehát gabona után. Szétszerelés. A szivacsos szárú napra dettó mint a zöld száron érő szója. Van konstrukció mi nehezen kezeli.
Válasz #4492. hozzászólásra
Ezen szerintem a legnagyobb lukú takaróbetét van, csak az a gond ha rendelnék hozzá kissebb lukút ( szerintem a békaszálynyílásdú lenne a legjobb a naprához) kb fél kombájn ára lenne.
Válasz #4491. hozzászólásra
Nekem így nem törte és tiszta is volt, szórás sem volt a jó naprában , gyenge tizenmázsásokban volt mert a levegő kivitte a szinte üres szemeket aminek csíraképessége azért még volt, legalább is ez jött le tavaj a határszemlén aratás és eső után.
Az özikéhez van pár fajta láda takaró betét...mivel lemezcsavarral van medoldva. Nyilván nagy áteresz képességű betétek vannak benne így nyilván jobban berakodhat. Valamint a láda feletti szalmafogó ponyvát szedd ki ilyenkor, hogy könnyen mennyen az anyag hátra. Ne tudjon boltozódni. Volt típusa a JD-nek szójában is ki kellet venni a pnyvát hogy ne (bálázzon)
A láda dugulással nincs,de tőri és szórja és még szemetes is.
Nem bírom beállítani szerintem nem is lehet.Már kivettem az után
verő dobkosarát is,és olyat csináltam helyette mint a 1188-ban van
de nem lett jobb.
Válasz #4488. hozzászólásra
Az műanyag Wazze!!!!!!! , csak barazil digók lefestették aztán jön le róla ,meg úgy általában még nincs letakarítva, porolva , annak a jövőhéten lesz az ideje.
Válasz #4486. hozzászólásra
Kurva nagyok a nyílások a szalmarázó lemezén ,lehet a naprához másfajta lemez kellene rájuk, de lehet szűkebb kosárréssel vagy nagyobb dobfordulatal is lehetne próbálkozni hogy jobban összegyűrje a szárat csak flő hogy akkor töri a szemet. Neked nincs ilyen gond?
Válasz #4482. hozzászólásra
Nem biztos hogy jól értetted, a ferdét egy nagy 3-as szíj hajtsa és azon a szíjtárcsán van egy fogaskerék (persze racsnis kuplungal) ahonnan egy hosszú lánc megy le a ferde mellett és hajtsa az éppen aktuális asztalt, na ez a lánc közel van mindenhez és hosszú is, ha nem jól van beállítva belever a szíjtárcsába meg mindenbe, arra nem is merek gondolni hogy mi lesz ha véletlen elszakad , nem tudom miért nem lehetett ezt ékszíjjal megoldani mint a claasokon.
Válasz #4478. hozzászólásra
Az ennek is gyenge pontja , az előző tulaj már megerősítette, ami még gyenge pontja a szelelő tengelyen lévő rugós variátor ékszíjtárcsa az nagyon idétlenül van megoldva, meg még amit utálok hogy az asztalok meghajtása a ferdén láncos.
Válasz #4474. hozzászólásra
Igen, csak tavaly kezdőként betakartuk a dobot , aztán a zöldet nem nagyon csipázta, meg figyelni kellett a rázóládákat mert szépen beleálltak a napraszárak és eldugították, nem tudom mit kéne ez ellen tenni.
Én csak gyűrűst tudok mögő akasztani szét is akar peregni, röges a talaj nem bír mélyre menni közel sem úgy mint a tiéd itt a képen.
Külön ráhúzzuk a dalbo cambridge-t ahová a gyűrűst nemtudom kihúzni de jobb is a pálya utána
8348 hozzászólás
https://www.youtube.com/watch?v=Ju4JpTOUm4Y
https://www.youtube.com/watch?v=Ju4JpTOUm4Y
Válasz #4499. hozzászólásra


Schumacher ?
Válasz #4501. hozzászólásra
Értem!Elég jó tempóval etette a gépet a kezelő.
Válasz #4500. hozzászólásra
Ha az úton nem lehet, körbe pedig mindenhol kapások vannak nem lehet máshol.. de utána simán felszedte a gép a letaposottat... Ez sajna így van felénk... szűk minden... a 6.6-as asztal nem fér el sehol..
Válasz #4499. hozzászólásra
Az álló búzában veszitek fel az asztalt?
Na csak összejött normálisan beilleszteni bocsi!
http://youtu.be/u4Mb4U5BoYY
http://youtu.be/u4Mb4U5BoYY
http://youtu.be/n5lErEyWvZ0
Aratásunk...
Válasz #4494. hozzászólásra
Lényege az akadálymentes anyagáramlás adott terményben. Így még a crosshaker-ben is akadhat. Mivel gondolom ebben még nem szeparátor van a ládák Felett. Tehát gabona után. Szétszerelés. A szivacsos szárú napra dettó mint a zöld száron érő szója. Van konstrukció mi nehezen kezeli.
Válasz #4492. hozzászólásra
Ezen szerintem a legnagyobb lukú takaróbetét van, csak az a gond ha rendelnék hozzá kissebb lukút ( szerintem a békaszálynyílásdú lenne a legjobb a naprához) kb fél kombájn ára lenne.
Válasz #4492. hozzászólásra
Köszönöm a tippet, egyébként azt most is teljesen hátra állítottam mert nagy szalmák voltak a gabonákban.
Válasz #4491. hozzászólásra
Nekem így nem törte és tiszta is volt, szórás sem volt a jó naprában , gyenge tizenmázsásokban volt mert a levegő kivitte a szinte üres szemeket aminek csíraképessége azért még volt, legalább is ez jött le tavaj a határszemlén aratás és eső után.
Válasz #4489. hozzászólásra
Az özikéhez van pár fajta láda takaró betét...mivel lemezcsavarral van medoldva. Nyilván nagy áteresz képességű betétek vannak benne így nyilván jobban berakodhat. Valamint a láda feletti szalmafogó ponyvát szedd ki ilyenkor, hogy könnyen mennyen az anyag hátra. Ne tudjon boltozódni. Volt típusa a JD-nek szójában is ki kellet venni a pnyvát hogy ne (bálázzon)
Válasz #4489. hozzászólásra
A láda dugulással nincs,de tőri és szórja és még szemetes is.
Nem bírom beállítani szerintem nem is lehet.Már kivettem az után
verő dobkosarát is,és olyat csináltam helyette mint a 1188-ban van
de nem lett jobb.
Válasz #4488. hozzászólásra
,meg úgy általában még nincs letakarítva, porolva , annak a jövőhéten lesz az ideje.
Az műanyag Wazze!!!!!!! , csak barazil digók lefestették aztán jön le róla
Válasz #4486. hozzászólásra
Kurva nagyok a nyílások a szalmarázó lemezén ,lehet a naprához másfajta lemez kellene rájuk, de lehet szűkebb kosárréssel vagy nagyobb dobfordulatal is lehetne próbálkozni hogy jobban összegyűrje a szárat csak flő hogy akkor töri a szemet. Neked nincs ilyen gond?
Válasz #4487. hozzászólásra


Pl.. a gázolajtank.
Válasz #4485. hozzászólásra
ha nem tetszik ne nézd
Nem tudom hol látsz rajta rozsdát
Válasz #4477. hozzászólásra
Régen az e kombájnok ládájába raktunk egy hosszú ékszíjat ami végig
ért és az mindig le piszkálta a cuccot,annál bevált.
Válasz #4473. hozzászólásra



Mitől ilyen okádék a festése?????? Tiszta rozsda de mitől???????
Válasz #4483. hozzászólásra
A régebbi laverdán is így van megoldva, kapta az olajzást és semmi gond nem volt vele. De mondjuk nekem sem szimpi a megoldás.De ez van.
Válasz #4482. hozzászólásra
, nem tudom miért nem lehetett ezt ékszíjjal megoldani mint a claasokon.
Nem biztos hogy jól értetted, a ferdét egy nagy 3-as szíj hajtsa és azon a szíjtárcsán van egy fogaskerék (persze racsnis kuplungal) ahonnan egy hosszú lánc megy le a ferde mellett és hajtsa az éppen aktuális asztalt, na ez a lánc közel van mindenhez és hosszú is, ha nem jól van beállítva belever a szíjtárcsába meg mindenbe, arra nem is merek gondolni hogy mi lesz ha véletlen elszakad
Válasz #4479. hozzászólásra
Értem. A fede fömegjajtás láncos.....tegyél rá csepegtető olajzást, más típúson is bevállt és megnövelte az élettartamát.
https://www.youtube.com/watch?v=Ju4JpTOUm4Y
Egy kis retró a sok jó gép után,
Válasz #4478. hozzászólásra
Az ennek is gyenge pontja , az előző tulaj már megerősítette, ami még gyenge pontja a szelelő tengelyen lévő rugós variátor ékszíjtárcsa az nagyon idétlenül van megoldva, meg még amit utálok hogy az asztalok meghajtása a ferdén láncos.
Válasz #4476. hozzászólásra
Remélem a rázóasztal meghajtáson is erősítettek. Mivel az elődje szerette tördelni a tengelyt.
Kicsit átdolgozták a vasat
Válasz #4474. hozzászólásra
Igen, csak tavaly kezdőként betakartuk a dobot , aztán a zöldet nem nagyon csipázta, meg figyelni kellett a rázóládákat mert szépen beleálltak a napraszárak és eldugították, nem tudom mit kéne ez ellen tenni.
Válasz #4475. hozzászólásra

A beilleszt elmaradt, itt a motor
És végül a motor

Válasz #4472. hozzászólásra
Szerintem örülj neki az univerzális kosár olyan mint a 4 évszakos gumi
elmegy mindenütt,de nem tökéletes sehova.A naprát szépen vágja?
Üdv. Papa maci itt egy pár kép az ördögről, még annyit hogy ebbe nem univerzális dobkosár van sajna cserélni kell kukira és naprára.




Válasz #4470. hozzászólásra
,a gépről.
Szóval küldjed már a színes, gyors, fájdalommentes fotót.
Válasz #4451. hozzászólásra

hangzás után..
Látom tetszenek a kombájnok...
Látom itt más nyelven is írnak..
akkor én is.."fotó color expressz akagyéla"..
Válasz #4452. hozzászólásra
Wenn, du so gescheid bist, dann schreib richtig.
Válasz #4465. hozzászólásra

tájegységenként eltérő de 2000-5000 négyzetméter területet jelent.
Válasz #4466. hozzászólásra
Valamivel kevesebb...
Válasz #4465. hozzászólásra
Az valami terület mértékegység, arra emlékszek, csak nem tudom mekkora, nincs egy holdnyi.
Válasz #4464. hozzászólásra
Van még morgen is azt is következteted???
Válasz #4463. hozzászólásra
gondolom kiváncsi volt mire megyünk vele. 
hát nem egy nálunk elterjedt mértékegység az biztos.
Válasz #4462. hozzászólásra
Csak én a q-hoz vagyok szokva 
Közben kikövetkeztettem.
a dt=100kg. németben használják úgy mint decitonna. tehát a tonna 10-ed része. magyarán 24t/óra amiről szó volt. 240 dt/ó=24 t/ó


Válasz #4459. hozzászólásra
Én csak gyűrűst tudok mögő akasztani szét is akar peregni, röges a talaj nem bír mélyre menni közel sem úgy mint a tiéd itt a képen.
Külön ráhúzzuk a dalbo cambridge-t ahová a gyűrűst nemtudom kihúzni de jobb is a pálya utána
Válasz #4457. hozzászólásra
Nincs elöirva...
Válasz #4455. hozzászólásra


Mi is így adjuk elő
Válasz #4451. hozzászólásra




Majd ha ekkora földjeink lesznek
Válasz #4452. hozzászólásra

Szerintem rossz oldalon vagy!Itt magyar a beszélt nyelv.
Válasz #4452. hozzászólásra
Nein aber du bist eine grose Asch.