Gázolaj árak 588 Ft Benzin árak 581 Ft EUR 397.46 Ft USD 341.88 Ft CHF 423.91 Ft GBP 460.19 Ft

Fórum

Claas traktorok

Létrehozta: Vendég , 2007-12-21 10:09:25

Kedvencekhez Segítség

4865 hozzászólás
#1265 Czanik Sanyi
2011-05-13 13:33:14

Válasz #1264. hozzászólásra

Sok busz is használja.

#1263 Czanik Sanyi
2011-05-13 13:30:55

Válasz #1261. hozzászólásra

Az AdBlue-re gondolsz?

#1262 Drisa
2011-05-13 13:27:09

Válasz #1260. hozzászólásra

Először nézd már meg mire reagálva írtam...
És utána olvasd el még egyszer amit én írtam és átértékeled a jelzők jelentését...

#1261 Szabi5
2011-05-13 13:25:57

Válasz #1260. hozzászólásra

Mostmár kötelező az adalék egy bizonyos teljesitményszint felett. A tied is ilyen kellene hogy legyen már. Pl. a valtránál azt hiszem 180 ló fölött már SCR-ek a motorok. Azzal próbálják meg eladni, hogy igy jobb lessz a fogyasztás. Pont most olvastam a DLG uj tesztjét ahonnan kiderül, hogy pontosan mennyi ammoniumvegyület(magyarul van más neve issmile thumbup hozzáadásával mennyi üzemanyag spórolható. Aztán hogy ez mennyire lessz megbizható nem tudom de a kamionok már rég használják.

Nincs profilkép
#1260 borda77 (Joe)
2011-05-13 13:15:07

Válasz #1259. hozzászólásra

Miért a régi az szar?? Szerintem nem. Ez is tévhit aki azt mondja!!! Attól mert Tier 3/b pl. attól nem lesz jobb egy motor pl. Max mint az új NH-ba nyomahtják majd az adalékokat a gázolajba...

#1259 Drisa
2011-05-13 12:59:11

Válasz #1240. hozzászólásra

Eddig is CR-es volt az össze kis claasban a jd motor 2009es 520 arionban legalábbis az van. Az tév hit hogy a Jd csak a saját traktorjaiba rakja az új motorokat, a többieknek meg régi szarokat ad...

Nincs profilkép
#1258 borda77 (Joe)
2011-05-13 11:55:16

Válasz #1257. hozzászólásra

Köszönöm már alig várom nyomathassam vele. Itt nálunk a faluban van egy ennél egy szériával régebbi gép, de nagyon jól üzemel, nyilván kipróbáltam , meg utánajártam. Amúgy tényleg szörnyű, hogy Deutz, MF, Valtra, cat alig vannak a sok másikakhoz képest PEDIG....

De ez oylan mitn a landini MCcormick, vagy Case, new holand egyikből mitn a tenger a másikból fele sem...

#1257 Szabi5
2011-05-13 11:51:14

Válasz #1256. hozzászólásra

Sok szerencsét hozzá.

Nincs profilkép
#1256 borda77 (Joe)
2011-05-13 11:41:04

Válasz #1246. hozzászólásra

Na már megkötöttük a boltot. Ezt a traktort németországba szerelik össze olaszba a kicsik vannak. Német cuccokból...a lényeg benne.

1400 kg fronthidraulikás orrsúlylal és 9400 kg-al nem hinném hogy pattogna, összehasollítottam a méreteket is nem rövid, nem keskeny, jó súlyelossalással is.

7150m3-s motorral van és sok plusszal, olcsóbbra jöttem ki mint a 6499-es MF-el, amit szállítani sem tudnának csak novemberre. Az meg nem nem volt jó.

Én azt mondom a mi 15-25 AK-s földjeinkre BŐVEN elég ez, van tartalék is mögötte lóerőbe. Szóval remélem én is, hoyg szerencsénk lesz vele, amúgy meg ez a kevés van belőle , olyan gáz. A ZF cuccos gépek mind jók, az hogy az Axiál vagy IKR nem ezt árulja azért nem iylen színűa fél ország, és uygan ez a téma az MF-el is. Azért mert a forint hitelekbe és a relatív alacsony árba belugrasztanak sok embnert azért még nem biztos hoyg a az annyit is ér.

Szóval AUGra jön a gép!!!! Majd küldök képet róla!

#1255 Szabi5
2011-05-13 11:33:47

Válasz #1254. hozzászólásra

Annyit tennék hozzá, hogy legtöbb helyen univerzálisan használják a traktorokat. Vagyis néha nem kell annyi suly. Ha meg kell akkor ráteszel még. Mi pl legtöbbször forgóboronázunk, szállitunk vagy burgonya sort marunk. Oda minek a mostani 7,5 tonnánl több. 5-ös ekével is jól boldogul 30 centi mélyen. Ja és a SISU nem benne van hanem eredetileg az övé. A Fergába csak kölcsön adták.
Ha meg nehezebbek a körülmények akkor veszel ökörtraktort 8 az JD-t mint Grün vagy 900-as Fendtet. Azokat viszont már nem lehet univerzáslisan használni.

#1254 szanberg
2011-05-13 11:20:09

Hangsúlyozom, hogy neki megfelelő munkákhoz!!!! jó lenne és ahogy mondod főleg mert Sisu motor van bennesmile thumbupcool

de továbbra is fenntartom, hogy nehéz taljmunkára nem jó választás, mert amikor a nagygép a nagyobb gumijaival, 30centi+ tengelytávjával plusz 30mázsa súlyával sem tud rendesen dolgozni a nehéz körülmények miatt, olyankor nem az a megoldás

#1253 Szabi5
2011-05-13 11:00:34

Válasz #1251. hozzászólásra

Tudod. Utolső reggel velünk Valtrásokkal reggelizett

#1252 Szabi5
2011-05-13 11:00:01

Válasz #1251. hozzászólásra

Szia. Hát te? Mi a helyzet a nyugati végeken?

Nincs profilkép
#1251 .grün
2011-05-13 10:56:01

Válasz #1250. hozzászólásra


........de csak azért mert süsü motor van bennesmile lolsmile cowboy

(lehet rosszul emlékszek de a múltkorában még nagyon leszóltad a Valtrát)smile confusedsmile confused

#1250 szanberg
2011-05-13 10:43:34

Válasz #1244. hozzászólásra

A barátomék duplakerekeznek T180-al elejétő kezdve, féltengelycsapágyakkal híddal baj nemvolt 3500óa körül van benne azthiszem. Szimering ilyesmi volt cserélve de az nem érdekes.
A kabin nem zajos sőt tök jó volt benne ülni. No nem is űlni, mert a segídvezetőnek szánt hely inkább egy kis polc lenne nem ülés, de a kabin akkor is jó.
A kabinrúgó, hídrúgó az tényleg gagyi, folyamatosan lekoppan ekkor nagyot üt, le is van fixálva nekik rajta talajmunkánál.
Egyébként nekem teccik mint traktor, hozzávaló munkákra elfogadnám a nagyobb ferga mellé

#1249 Szabi5
2011-05-13 08:14:39

Válasz #1244. hozzászólásra

Biztos igy van. A mienk hozzá sem ér a talajhoz. A levegőben lebeg azért nincs semmi baja.

#1248 Szabi5
2011-05-13 08:10:58

Válasz #1246. hozzászólásra

Jó lessz az. Én ki nem állhatom de állitólag nem olyan rosszak. Bár az igaz, hogy manapság már inkább olasz mint német de ez van(Same, Lambo). Egyvalami gyanus. Árban ezek általában nagyon magasan hordják az orrukat. Pont az utolsó trekker magazinban tesztelnek egy 420-as TTV-t vagy mit és alig 1-2 ezer juróval olcsóbb mint a 412-es fendt. Valami 110 ezer körül van mindkettő. Hogy lehet, hogy errefele ilyen jó áron kinálják?

#1247 Claastra
2011-05-13 08:02:16

Válasz #1246. hozzászólásra

figyelj Máté,ő pénze ő tudja ,majd rájön,hogy milyen,nem nagyon van elterjedve a márka nálunk,némethonban piacvezetők közt van,az borit ki ha valaki elkezdi fikázni a másik márkáját,pedig fogalma siscs róla,na akkor kiborul a bili és tudok keményen irkálni,egy biztos egyik márka sem a régi,de direkt ugy csinálják nehogymá kibirjon huszon ezer órátsmile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

#1246 szanberg
2011-05-13 06:43:24

Válasz #1239. hozzászólásra

Te tudod koma!

Csak nekem feltűnő amikor a felsorolt extrák maguk sokmillió Ft-ba kerülnek és a legolcsóbb a gép, de nem leszóltam félre ne érts!!!! hány lovas lesz az a traki???
Ültem munka közben múltkor egy Deutz 265-ben, azt azért tudd, hogy nagyon magas és rövid a gép, jár kezelába és pattog, pedig csak egy busa eszközt húzott azt a forgómorgó 5,6méteres vakarót.
3000üzemórás volt, igaz fődarabot még nem cseréltek rajta, de hangsúlyozom ez lehet megint csak egy gépre szól, többet nem is láttam belőle a környéken sem, olasz gépek ezek ugyanaz mint a lamborghini-same miegymás ahol tényleg jó nagytraktor csak akkor volt amikor az amerikai White-ot forgalmazták saját színben annakidején.

Legyen szerencséd legyen jó választás kívánom!
de azért még fussál is ebben egy kört. Annakidején ez volt itt, apára tukmáltak egy Same Laser gépet, nagyon olcsón, jó kamat jó finanszírozás, deutz motor miegymás... Alig volt belőlük hát nem is lett sok, csak sokk mert amit szívatott bennünketaz már nem volt emberi

#1245 Claastra
2011-05-12 21:03:43

Válasz #1244. hozzászólásra

de azért a classt simán leveri a Valtra,class traki 1 van a xerion a többi szar rönósmile cursingsmile cursingsmile cursing

Nincs profilkép
#1244 Csencsóka
2011-05-12 20:33:17

A LEXIONokban MAN motor lesz!És a JAGUÁRBAN is!A SISU motor tényleg az egyik legjobb motor,de a VALTRA traktor messze nem a legjobb felénk van egy pár db.méghozzá az uj T szériábol van sok,de nincsenek velük megelégedve talajon!Elsö difi összeetört nem is egybe,féltengely csapágyakkal volt baj!Hidraulika szaroskodott(elektronika).Panaszkodnnak a fülkére zajos,rázkodik!smile wink

#1243 Szabi5
2011-05-12 14:27:32

Válasz #1242. hozzászólásra

Ne viccelődjél már itt velem. Nem is egyszer jártam a gyárban Süsüéknél finnországban. Szegény finnek ha meghallanák, hogy ledeutzoztad a büszkeségüket.

#1242 ClaasMan
2011-05-12 13:05:38

Válasz #1241. hozzászólásra
Azok nem az AGCO-é, sima Deutz motorok, lehetett volna bennük az is akár...
Az lesz még érdekes hogy a Lexion-ban mire váltanak (ha váltanak :-)

#1241 Szabi5
2011-05-12 08:41:22

Válasz #1240. hozzászólásra

Vagyis valószínű, hogy nem maradt más ezért szerelik be a Fiat motort. Mert az AGCO sem esett a fejére, hogy eladja a claasnak a legujabb SCR motorjait.

#1240 ClaasMan
2011-05-12 08:36:23

Válasz #1237. hozzászólásra
Mert a JD-nek szerinted jó ha a konkurenciába ugyanaz a motor van mint a saját gépébe? Eddig más volt a helyzet mert a kis Claas-okba a JD-nek csak a régebbi motorjai voltak (nem CR-es), míg az övébe addig a Common Rail-es mocik futottak (ez mondjuk nem feltétlenül baj!). Most más a helyzet mert a Jan 1.től életbe lépett Tier III/B miatt nem lehet beépteni ezeket a motorokat, sőt a JD-kbe eddig szerelt motorok sem tudják már az új szabványt tehát csak a jelenleg is a JD-kbe futó szériákat tudná eladni a JD a claas-nak ha akarná...

Nincs profilkép
#1239 borda77 (Joe)
2011-05-12 05:30:32

Válasz #1238. hozzászólásra

99%-k, hogy nem MF lesz és nem is Claas. Egy 7-es szériás Deutz Fahr lesz valszínű, olyan árban van, és olyan finanszírozással. és felszereltséggel...

7150 cm3-s trakesz, ZF váltóval, mellső frtonnttal és nagy súlylal belseje is a nagy monitor kivételével fullos, 6700m3-s többi trakesz árban van , ÉS Áfamentes EUR finanszírozással megy, EUR törlesztéssel, "jó" kamatokkal.. Szóval befutott a nevető sokadik. Én végigzongoráztam mindenkit tényleg a Fendt kivételével, mert az már nekem messze van, ez jött ki győztesen, nyilván ebben benne volt az is ettől a cégtől már vettünk eszközöket, és ebből a méretből a környéken nicnsen gépeladva referencia is nekik, de nekem mindegy, a lényeg ez lesznagy valószínüséggel. 3 hónap a legyártás némettbe szerelik.

#1238 szanberg
2011-05-11 21:18:04

Válasz #1201. hozzászólásra

Na mi a helyzet Borda???

Hogy néz ki a géppiac?

Azért egy Sisu motoros sárkányt tekintsél meg én aztmondom, a motorok királya a királyok motora, meg fordítva is igazsmile whistlingsmile cowboy

Nincs profilkép
#1237 Csencsóka
2011-05-11 20:33:51

Kiváncsi vagyok mit fog tudni az FPT motor az új AXIONban!Nemértem miért veszi ji a JD motort?Ha valami beválik miért kell rajta változtatni?Pedig jol muzsikál benne a JD motor,legalább is mindenki dicséri felénk,többekközt én is!smile cursingsmile thumbup

#1236 Szabi5
2011-05-06 08:38:42

Válasz #1224. hozzászólásra

Ez egy kissé zavaros. Milyen rendszer hova állt vissza? Pár másodpercig tudta a 190 lóerőt? Azt hogy? Ha a megfelelő fordulaton(kb 4000 szokott lenni) 190 lóerőt ad le most akkor pár másodpercen belül miért gondolja meg magát?

#1235 ClaasMan
2011-05-06 08:36:06

Mindkét cég számára szállította ugyanazt a váltót a GIMA. Ugyanúgy ahogy ezer más alkatrész azonos más-más márkájú gépekben pl. hidrosztatika cuccok stb.
Az új Eksön-ben tényleg FPT motor lessz. Nem nehéz kitalálni hogy miért nem JD (és nem elsősorban a Claas-on múlott...)

#1234 Drisa
2011-05-05 07:50:58

Válasz #1222. hozzászólásra

Mondjuk ezeken a nyugati gépes oldalalakon ha minden igaz lenne akkor jó vétel lenne ott sok gép.
Csak 115 ló az a gép és nem kerül a duplájába, de utána jól közelítetted az árat.
Minden esetre elég hasonló a váltó működése a claasban és mfben. Szerintem kérjünk hivatalos állásfoglalást a gyárakból smile smile

#1233 hajtós
2011-05-04 22:56:47

Válasz #1229. hozzászólásra

Anno mikor a claas megvette a renault részvényeket és többségi tulajdonos lett az agco cég perelte őket mert a váltót ők fejlesztették, volt is cikk a mezőgazdasági technikában róla akit érdekel megkeresheti!!! A jobb oldali féltengely házon (ares 826 van nekem)rajta is van a kis táblácska a cég nevével, minden röncsis meg is nézheti a gépén, holnap lefényképezem és felteszem ide!!smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#1232 Csencsóka
2011-05-04 22:11:17

Gondolkodtam de ugy rémlik hogy 32/32 dyna4 van a fergába.Az Ares-ban ugyanez a válto van,GIMA jelzéssel.smile cool

Nincs profilkép
#1231 Csencsóka
2011-05-04 21:59:55

Azt most nemtudom pontosan mi a száma a mf-nak!De egy évjáratú az én ares-ommal.

Nincs profilkép
#1230 .Szabi.
2011-05-04 21:57:25

Válasz #1229. hozzászólásra

elég rosszul......

Nincs profilkép
#1229 Csencsóka
2011-05-04 21:56:35

Állitólag amikor megvette a claas a rönót,a GIMA-t is megvette ami a rönónak szállitott váltot meg az mf-nak.Igy most a claas az mf-nak szállit váltot!Én igy hallottam!smile rolleyes

#1227 szanberg
2011-05-04 21:37:28

Válasz #1226. hozzászólásra

820 axionról beszélsz???

Nincs profilkép
#1226 4964
2011-05-04 21:34:44

Válasz #1222. hozzászólásra
ezek kb 15%-al olcsóbbak mint az azonos kaliberű sötétzöldek, már ha a legalsó árakat vesszük alapul. Láttam szántani 820-ast és szerintem nagyon jól vitte az ekét, 8 km fölött ugye az már 227 lovat tud, csak az a kérdés hogy mennyire tartós az egész.

#1225 szanberg
2011-05-04 21:29:04

Válasz #1223. hozzászólásra

Fordítva!
Milyen mf a kolégádé?

#1224 jedi
2011-05-04 21:28:30

Válasz #1221. hozzászólásra

Nem akartam ennyire belemenni,meg a témába sem akarok belevágni.Azt a teljesítményt egy pár másodpercig tudta csak produkálni , a rendszer meg mikorra visszaállt a gazdaságos euro értékre iszonyatos fogyasztást produkállt,(mondjuk ez a ford-tól nem ujdonság).Egy bmw 320d-vel volt a teszt verseny ,lényegesen alulmaradt.

Nincs profilkép
#1223 Csencsóka
2011-05-04 21:27:29

A rönóba is már a GIMA szállitott váltot,meg az arion,axionba is!A MF-ba ami a kolegámnak van ugyanaz a váltojo mint az én ARES-oménak!smile thumbupcool

#1222 Hartmy
2011-05-04 21:24:49

Válasz #1213. hozzászólásra

Szerintem ha jól csalódok akkor a feltüntetett bruttó ár duplája lehet kb az új ára (esetleg egy 10000-15000 Euróval kevesebb)... De csak tipp. MOndjuk kb annyiért Drisáék 140-LEst vettek. smile huh

#1221 szanberg
2011-05-04 21:23:36

Válasz #1219. hozzászólásra

Ekkora erőhöz már kell az anyag amit már megflelőre "emisszionálni" nem képes az a rendszer ami alapból 140lóerős kocsiként fut vagy ilyesmi

#1220 szanberg
2011-05-04 21:20:35

Válasz #1217. hozzászólásra

Adta hozzá aztán pár év után kihajintotta a rönó vonalat és kapta a Fergusonból való hajtáslácot többékevésbé...
smile tonguesmile whistlingsmile lol

de a nyuszis gondolatoddal egyetértek

#1219 jedi
2011-05-04 21:19:14

Jó estét Mindenkinek!
Egy kis off.Három éve reklámozta a ford a mondeó-ját a kétliteres tdci -190 lóerővel .Letesztelte az adac ,tudja a 190 le-t ,de olynakor mikor ki van használva ez a teljesítmény euro 2-es besorolásban van! Lényegesen rosszabb a hatásfoka.

#1218 Hartmy
2011-05-04 21:17:28

Válasz #1214. hozzászólásra

Úgy is megsértődik aki akar smile lolsmile lolsmile lol
Ellenben ha látatlanba beleültetsz valakit egy CR és egy sima adagolós gépbe úgyis a CR-t választaná. Most meg hogy már nem a gyártás elején járnak úgyis csak javul a helyzet CR vonalon is majd ahogy kezdik kirúgni az esetleges gyerek betegségeket.

Nincs profilkép
#1217 Csencsóka
2011-05-04 21:17:04

Nem véletlen merte a CLAASpapa adni hozzá a nevét!smile thumbup

Nincs profilkép
#1216 Csencsóka
2011-05-04 21:12:47

A Renault kiveri a taknyot a New Holland orrából!smile tongue

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Ezek a búzafajták hozamban és minőségben is bizonyítottak
Ezek a búzafajták hozamban és minőségben is bizonyítottak
A jelenlegi piaci és időjárási viszonyok között nagyon fontos a megfelelő...
Sokkoló árak a kávépiacon – drága lesz a reggeli frissítő
Sokkoló árak a kávépiacon – drága lesz a reggeli frissítő
Az USA által bevezetett 50%-os vám Brazília ellen hatalmas áremelkedést indított...
Friss befőzni való paradicsom eladó házi kertészetből
Friss befőzni való paradicsom eladó házi...

800 Ft

Eladó sorba került 2 db 2 éves merinó anyabirka
Eladó sorba került 2 db 2 éves merinó...

110.000 Ft

He-Va Top Cutter Solo 3, 5m száraprító adapter - demo gép
He-Va Top Cutter Solo 3, 5m száraprító...

2.900.000 Ft

Amalgerol 25 literes növénykondicionáló eladó
Amalgerol 25 literes növénykondicionáló...

80.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]