Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak589 FtBenzin árak584 FtEUR401.61 FtUSD364.03 FtCHF427.9 FtGBP478.7 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Egy gond volt vele eddig,szoftverprobléma a sebválto vezérlésben, azota semmi. Jo gépnek tartom,a nagyságát tekintve a 9-es sorozatu Fendtnek a legkisebb teljesitményü megfelelöje ami árában nézve közel sem annyi. Nem tartom szervizigényessebbnek a többi márkához képest. Mi nem bántuk meg annyit el tudok mondani összefoglalva.
Válasz #719. hozzászólásra
Amit itt a környékben láttam komoly gépet az az egyik egy bühler versatile volt,a nagyobbak közül,ezt a kezelők is dicsérték,cat motor mech váltóval.Sokkal kevesebbet evett mint az stx és jóval erősebb volt.
Meg tavaly láttam demózni itt egy R es jd-t a számára nem emlékszek,de lényeg az hogy 2x olyan gyorsan huzta a 6 os ekét mint ami 8000 ek vannak erre.Először azt hittem hogy rosszul látok hogy mennyire megy.Közelebb mentem aztán akkor láttam hogy milyen mélyen szánt,Mondták az emberek ott hogy 400 ló körül van de az le is adta a teljesítményt!
mondjuk az sem normális, aki elhiszi, hogy egy 8-10 tonnás középkategóriás traktor le tud adni 250 LE-t...
Ilyen szempontból nagyon szemetek a hazai kereskdők! Még midig nem jutottunk el odáig, hogy beismerjék, hogy nem a LE mondja meg, hogy mire való a traktor. Simán eladják a 7530-as JD-ket, meg az Axion 850-et, és társait olyan helyekre, ahol talajt kell csinálniuk, meg tárcsázni. A gazda meg elhiszi, hogy ő 200-250 LE-s gépet vett. Utána meg csodálkozik, hogy mégsem viszi ugyanazt, mint a Rába...Az nem gyanús senkinek, hogy sok gyártónál a teljesítményben óriási átfedés van modellcsaládok között? Vagy mindenki elhiszi, hogy a JD vagy a Fendt mérnökei hülyék, hogy ugyanazt 200 lovas traktort csinálnak 20 és 30 millióért is?
Nyugat-Európában van igény egy közbülső géptipusra. Ezek súlyukban még a kisebb gépekkel egyeznek meg, méreteik olyanok, hogy azzal lehet bújkálni szűk utakon, meg pici földeken, de motorteljesítményben sokkal nagyobbak, hogy TLT-vel hajtott eszközöket tudjanak vinni, és marha nagy pótkocsikat húzzanak a hegyeken át. Elsősorban azért akkorák, amekkorák, mert Európában 40 tonna össztömeget engedélyeznek, így akkora pótkocsival, amivel éppen belefér ebbe a súlyba könnyedén megy fel a nagyobb emelkedőkön is. Könnyedén visz 8-9 méter széles kaszákat, aprítós, csomagolós kombi bálázókat, vagy iszonyatosan nagy kocka bálázókat. Nyugaton a legalapvetőbb talajművelő gép a forgóborona, ami szintén a TLT-n teher, előre majdhogynem tolja a traktort, viszont ott is kényes téma a súly, hogy a puha szántásba minél kevéssé süllyedjen bele. Amikor meg szántani kell, tudja, hogy neki közepes méretű traktora van, és úgy is kezeli. (a grubernél és a rövidtárcsánál kevéssé jön ki a kisebb súly hátránya, mert a nagyobb sebesség miatt kisebb súly is elegendő)
Ezeknek a gépeknek egy része úgy éli le az életét kinn, hogy pótkocsin kívül szinte nem is húz semmit.
Itthon egyfelől még most terjed a nagy traktor a pótkocsizásban, szálastakarmányozásban, (forgóborona meg inkább csak a nyugatról használtan beimportált kisebb szélességűek vannak). A kereskedők viszont nagyon szeretik ezeket a gépeket eladogatni, mert nagyságrendekkel olcsóbb pl. egy 7530-as JD, mint egy 7730-as, és lóerőben gyakorlatilag megegyeznek. Az meg, hogy kb. 4 tonna súlykülönbség van köztük, és teljesen más az elrendezésük simán kidumálható....
Szabi!
Tegnap félreértettél, itt a szomszédoknál is zsírúj 250lovas nagy Claas traktor volt demózni!!! tavaly ősszel, szóval nem első szériából vagy ilyesmi.
Erőben nem volt az rosz, viszont nagyon könnyű volt! úgy pattogott -és nem csak váltásoknál- mint a nikkelbolha!
plusz ami még eszembejutott,hogy 3nap demózás közben javítani kellett valami elektromos kütyü. Persze ez bárhol megeshet, sőt egy újgépnél inkább előjön mint egy bejárt beállt gépnél azthiszem, de akkor is kicsit leszerepelt.
Így vettek egy 6495-öt. A 99-es kellett volna szerintem, csak ez olcsóbb volt meg éppen volt valahl egy ilyen és gyorsan tudtak rá hitelt kapni, nomeg a kereskedő persze aztmondta,hogy ennek bírnia kell a rába eszközeit jobban mint az... hát dolgoznak is a nagy tárcsákkal
Amit én is láttam a nagy 7,2-es nehéz IH-val, azaz,hogy a Claas tényleg pattogott előtte, ez meg simán megy, persze valamivel lasabban tudja húzni mint amaz,dehát 50lóerővel rövidebb és itt a pont.
Ha nekem hiszel, 4000óra(illetve ha a kettőt összeadom 5000) Dyna6váltó tapasztalat után olyan kell néked!
Persze a Varió ügyesebb okosabb kényelmesebb, de sokkal drágább és hoszabbtávon szerintem, illetve felhasználók szerint is még kevésbé strapabíró lehet, de ezt majd 5-10évek múlva látjuk a mostani gépek kifutásakor.
A Dyna egyszerű, tudsz 6-ot kapcsolni a 4 csoporton belül(mint a Claas,csak sokkal finomabb és még kalibrálni sem kellett soha) van automata funkció is, fogyasztása nagyon kellemes. Lóerőben meg a 6,6 süsüdízel 6495-el meglennél elégedve.
dehát nem erőszak a disznótor! viszont nézd meg gondold át, leg olcsóbban legjobb alternatívát ez fog nyújtani Neked!
Fendt sokkal drágább és csak a kényelmével jobb, aztán ahogy mondtad a 7000-es JD nem a hűdejóságáról híre plusz még mindig drágábban vagyunk, és mindezeknél kamatos hiteles lízinges mittudomén..... konstrukciókat kell igénybe venned
Én azt gondolom hogy sok alkatrész felhasználnak a renault gyárban még az új szériákban is!!! A mai gépgyártás a legolcsóbb költségből a legnagyobb profitról szól!!!!!!
Én is( vario ) párti vagyok ! Nem kell tőle félni FENDT 924-simba 5 késes lazitó. Közepes-kötött talaj 50cm mélyen,átlag 6km/h (28 l/ha)Átlag 1800 ford/perc.Mértem az adatok valósak.
Az axionoknak mi köze a renaulthoz?
A fékek is megegyeznek a fergusonnal kérdezd mf pistit.
Mai fejjel csak cebist vennék, alapból benne van az Ls szivattyú /állítható funkciókkal/, és a sorvezető fillérekből megoldható, infra- tolatókamera csatlakoztatható.
Igaz ! És kalibrácio ide-oda. Szerintem váltáskor úgy ugrál mint a bakkecske.A fék igen gyenge pontja,és a ferodol darabok hajlamosak bekerülni a váltóba. Na akkor van galiba.Széthúzás tisztitás ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!! Undoritó,sajna volt benne részem.
Én is ma érdeklődtem egy kollégánál 850 axion van neki de azt mondta inkább ne vegyek elkezdte sorolni mért ne vegyek 1. sokat eszik
2. szarul fordul
3. havonta kalibrálni kell
4.a féket 1 éve nem tudja beállitani az axiál csak egymásra mutogatás megy
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. A videón látszik, hogy a traktor a tárcsával valahogy szögben v. átlósan megy az előző művelésre. Egyre több helyen látom út közben, és mivel még nem nagy tapasztalatom ezért kérdezném a dolog miértjét.
Mellékesen jegyzem meg hogy a Boardinfo nem mér össz motorüzemórát....
Két üzemóraszámláló rész van benne, egy részmunkaidő, és egy összmunkaidő. Az összmunkaidő része a részmunkaidő. Mindkettő nullázható. Ha csak a részmunkaidőt nullázod, az összmunkaidő marad, ha az összmunkaidőt nullázod, a részmunkaidő is nullázódik. A részmunkaidő 99,9 -ig mér, az összmunkaidő 999-ig
4773 hozzászólás
Válasz #722. hozzászólásra
mennyi óra ez ?
Válasz #721. hozzászólásra
Egy gond volt vele eddig,szoftverprobléma a sebválto vezérlésben, azota semmi. Jo gépnek tartom,a nagyságát tekintve a 9-es sorozatu Fendtnek a legkisebb teljesitményü megfelelöje ami árában nézve közel sem annyi. Nem tartom szervizigényessebbnek a többi márkához képest. Mi nem bántuk meg annyit el tudok mondani összefoglalva.
Válasz #717. hozzászólásra
vannak-e széria hibák?
tud-e jd annyival többet,mint amennyivel drágább?
üzembiztos?
szervíz,alkatrész?
Válasz #719. hozzászólásra
Amit itt a környékben láttam komoly gépet az az egyik egy bühler versatile volt,a nagyobbak közül,ezt a kezelők is dicsérték,cat motor mech váltóval.Sokkal kevesebbet evett mint az stx és jóval erősebb volt.
Meg tavaly láttam demózni itt egy R es jd-t a számára nem emlékszek,de lényeg az hogy 2x olyan gyorsan huzta a 6 os ekét mint ami 8000 ek vannak erre.Először azt hittem hogy rosszul látok hogy mennyire megy.Közelebb mentem aztán akkor láttam hogy milyen mélyen szánt,Mondták az emberek ott hogy 400 ló körül van de az le is adta a teljesítményt!
Válasz #718. hozzászólásra
mondjuk az sem normális, aki elhiszi, hogy egy 8-10 tonnás középkategóriás traktor le tud adni 250 LE-t...
Ilyen szempontból nagyon szemetek a hazai kereskdők! Még midig nem jutottunk el odáig, hogy beismerjék, hogy nem a LE mondja meg, hogy mire való a traktor. Simán eladják a 7530-as JD-ket, meg az Axion 850-et, és társait olyan helyekre, ahol talajt kell csinálniuk, meg tárcsázni. A gazda meg elhiszi, hogy ő 200-250 LE-s gépet vett. Utána meg csodálkozik, hogy mégsem viszi ugyanazt, mint a Rába...Az nem gyanús senkinek, hogy sok gyártónál a teljesítményben óriási átfedés van modellcsaládok között? Vagy mindenki elhiszi, hogy a JD vagy a Fendt mérnökei hülyék, hogy ugyanazt 200 lovas traktort csinálnak 20 és 30 millióért is?
Nyugat-Európában van igény egy közbülső géptipusra. Ezek súlyukban még a kisebb gépekkel egyeznek meg, méreteik olyanok, hogy azzal lehet bújkálni szűk utakon, meg pici földeken, de motorteljesítményben sokkal nagyobbak, hogy TLT-vel hajtott eszközöket tudjanak vinni, és marha nagy pótkocsikat húzzanak a hegyeken át. Elsősorban azért akkorák, amekkorák, mert Európában 40 tonna össztömeget engedélyeznek, így akkora pótkocsival, amivel éppen belefér ebbe a súlyba könnyedén megy fel a nagyobb emelkedőkön is. Könnyedén visz 8-9 méter széles kaszákat, aprítós, csomagolós kombi bálázókat, vagy iszonyatosan nagy kocka bálázókat. Nyugaton a legalapvetőbb talajművelő gép a forgóborona, ami szintén a TLT-n teher, előre majdhogynem tolja a traktort, viszont ott is kényes téma a súly, hogy a puha szántásba minél kevéssé süllyedjen bele. Amikor meg szántani kell, tudja, hogy neki közepes méretű traktora van, és úgy is kezeli. (a grubernél és a rövidtárcsánál kevéssé jön ki a kisebb súly hátránya, mert a nagyobb sebesség miatt kisebb súly is elegendő)
Ezeknek a gépeknek egy része úgy éli le az életét kinn, hogy pótkocsin kívül szinte nem is húz semmit.
Itthon egyfelől még most terjed a nagy traktor a pótkocsizásban, szálastakarmányozásban, (forgóborona meg inkább csak a nyugatról használtan beimportált kisebb szélességűek vannak). A kereskedők viszont nagyon szeretik ezeket a gépeket eladogatni, mert nagyságrendekkel olcsóbb pl. egy 7530-as JD, mint egy 7730-as, és lóerőben gyakorlatilag megegyeznek. Az meg, hogy kb. 4 tonna súlykülönbség van köztük, és teljesen más az elrendezésük simán kidumálható....
Válasz #713. hozzászólásra
Szabi!
Tegnap félreértettél, itt a szomszédoknál is zsírúj 250lovas nagy Claas traktor volt demózni!!! tavaly ősszel, szóval nem első szériából vagy ilyesmi.
Erőben nem volt az rosz, viszont nagyon könnyű volt! úgy pattogott -és nem csak váltásoknál- mint a nikkelbolha!
plusz ami még eszembejutott,hogy 3nap demózás közben javítani kellett valami elektromos kütyü. Persze ez bárhol megeshet, sőt egy újgépnél inkább előjön mint egy bejárt beállt gépnél azthiszem, de akkor is kicsit leszerepelt.
Így vettek egy 6495-öt. A 99-es kellett volna szerintem, csak ez olcsóbb volt meg éppen volt valahl egy ilyen és gyorsan tudtak rá hitelt kapni, nomeg a kereskedő persze aztmondta,hogy ennek bírnia kell a rába eszközeit jobban mint az... hát dolgoznak is a nagy tárcsákkal
Amit én is láttam a nagy 7,2-es nehéz IH-val, azaz,hogy a Claas tényleg pattogott előtte, ez meg simán megy, persze valamivel lasabban tudja húzni mint amaz,dehát 50lóerővel rövidebb és itt a pont.
Ha nekem hiszel, 4000óra(illetve ha a kettőt összeadom 5000) Dyna6váltó tapasztalat után olyan kell néked!
Persze a Varió ügyesebb okosabb kényelmesebb, de sokkal drágább és hoszabbtávon szerintem, illetve felhasználók szerint is még kevésbé strapabíró lehet, de ezt majd 5-10évek múlva látjuk a mostani gépek kifutásakor.
A Dyna egyszerű, tudsz 6-ot kapcsolni a 4 csoporton belül(mint a Claas,csak sokkal finomabb és még kalibrálni sem kellett soha) van automata funkció is, fogyasztása nagyon kellemes. Lóerőben meg a 6,6 süsüdízel 6495-el meglennél elégedve.
dehát nem erőszak a disznótor! viszont nézd meg gondold át, leg olcsóbban legjobb alternatívát ez fog nyújtani Neked!
Fendt sokkal drágább és csak a kényelmével jobb, aztán ahogy mondtad a 7000-es JD nem a hűdejóságáról híre plusz még mindig drágábban vagyunk, és mindezeknél kamatos hiteles lízinges mittudomén..... konstrukciókat kell igénybe venned
Ha van kérdés az Axion-rol szivessen válaszolok.
Ez vajon mi lesz???
http://app.claas.com/countdown/de/
Válasz #714. hozzászólásra
nálatok mennyiért megy a 150*120 lucernabála?
Válasz #713. hozzászólásra
Varióst támogatom egyenlőre, de talán már a jövő héten igazán meg tudom majd faggatni az enyém.....
Válasz #711. hozzászólásra
több,mint ami van.{:lol:)
180,kb.
Válasz #710. hozzászólásra
Mindig az a legdrágább eszköz aminek a megvásárlását húzod-halasztod és közben minden egyéb szart megveszünk !!!!
Válasz #710. hozzászólásra
Ne hogy azt hidd !!!!!!!!!
Mekkora erő kell ?????????
Válasz #708. hozzászólásra
nem nekem való az
Válasz #707. hozzászólásra
még nem ,de ki lehetne........
Válasz #702. hozzászólásra
Ne szarolj !!!! Vari váltó és............
........ FENDT !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nálad örök lenne !!!!!!!
Válasz #692. hozzászólásra
Kipróbáltad ?
Válasz #705. hozzászólásra
nem hinném!
Válasz #704. hozzászólásra
Vegyél 1-et
a claas axion 820 cis 78000 eur+ kormányzós gps gratis!
Válasz #702. hozzászólásra
Nem. CSak ez is eggy kategória. Ha neked tetszik és megfelel vedd meg.
akkor az axion felejtős?
Válasz #698. hozzászólásra
Én azt gondolom hogy sok alkatrész felhasználnak a renault gyárban még az új szériákban is!!! A mai gépgyártás a legolcsóbb költségből a legnagyobb profitról szól!!!!!!
Válasz #694. hozzászólásra
Én is( vario ) párti vagyok ! Nem kell tőle félni FENDT 924-simba 5 késes lazitó. Közepes-kötött talaj 50cm mélyen,átlag 6km/h (28 l/ha)Átlag 1800 ford/perc.Mértem az adatok valósak.
Válasz #695. hozzászólásra
Nem szerződtem.
Válasz #690. hozzászólásra
Az axionoknak mi köze a renaulthoz?
A fékek is megegyeznek a fergusonnal kérdezd mf pistit.
Mai fejjel csak cebist vennék, alapból benne van az Ls szivattyú /állítható funkciókkal/, és a sorvezető fillérekből megoldható, infra- tolatókamera csatlakoztatható.
Válasz #692. hozzászólásra
lothár fórumtársnak van egy john deere melett ,őt kérdezd
Válasz #689. hozzászólásra
Mit kell rajta havonta kalibrálni?????
Málna! szerződtél szabadegyházával kukira?
Válasz #690. hozzászólásra
2 évesek van neki fendt is az mondta ég és föld a két
gép szántásba 10 liter hekiként a külömbség
Válasz #690. hozzászólásra
Ja föleg az burkolat és a szine változott,ja és persze a fojamatos frissités az "agyában". Eggyetlen eggy értéket látok benne a JD motor !!!!!!!!!!
Válasz #691. hozzászólásra
azért kipróbálom!
Válasz #689. hozzászólásra
Igaz ! És kalibrácio ide-oda. Szerintem váltáskor úgy ugrál mint a bakkecske.A fék igen gyenge pontja,és a ferodol darabok hajlamosak bekerülni a váltóba. Na akkor van galiba.Széthúzás tisztitás ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!! Undoritó,sajna volt benne részem.
Válasz #689. hozzászólásra
mikori,mert állítólag az elsőkkel gondok voltak(renault),de utána átdolgozták és faxa!
a cebis-t se ajánlják,inkább a cis verziót adnák.(egyszerű).
Válasz #688. hozzászólásra
Hali
Én is ma érdeklődtem egy kollégánál 850 axion van neki de azt mondta inkább ne vegyek elkezdte sorolni mért ne vegyek 1. sokat eszik
2. szarul fordul
3. havonta kalibrálni kell
4.a féket 1 éve nem tudja beállitani az axiál csak egymásra mutogatás megy
Válasz #677. hozzászólásra
te,mint bennfentes mesélj már nekem az axion-okról,de csak az igazat!
(más is mesélhet,ha van tapasztalat)
Válasz #681. hozzászólásra
Nem mindenki ám olyan antitálentum mint mi h. 3 méteres gazt kénytelen lepusztítani......
Jó kis gépezet
Válasz #684. hozzászólásra
Hogy egyengessen vlm.t az elszúrásokon meg a nyomokon...... stbbbbbbstbbbb
Ha párhuzamba menne elhagyna elhagyhatna........
Válasz #680. hozzászólásra
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. A videón látszik, hogy a traktor a tárcsával valahogy szögben v. átlósan megy az előző művelésre. Egyre több helyen látom út közben, és mivel még nem nagy tapasztalatom ezért kérdezném a dolog miértjét.
Előre is köszi
Válasz #682. hozzászólásra
Ja! De akkor a traktor sül be
Válasz #681. hozzászólásra
Őszintén,a tárcsa munkája 0 volt.Az összes munkahenger,határoló gyűrűvel ellátva.Vonólapot úszóba,kereket kiemelni,az lett volna az igazi.
Válasz #680. hozzászólásra
Ezt tényleg nagyon meggyőző beutató, ami a tárcsát illeti!!
Valóban 1 sorral kivágja a 3centis gazt puha talajon
Válasz #677. hozzászólásra
Ezt írtam én is! Lehet szemüveg kell a kollégának, mert a pontot már nem lássa.
Válasz #677. hozzászólásra
Ezt írtam én is! Lehet szemüveg kell a kollégának, mert a pontot már nem lássa.
Sziasztok!
Mellékesen jegyzem meg hogy a Boardinfo nem mér össz motorüzemórát....
Két üzemóraszámláló rész van benne, egy részmunkaidő, és egy összmunkaidő. Az összmunkaidő része a részmunkaidő. Mindkettő nullázható. Ha csak a részmunkaidőt nullázod, az összmunkaidő marad, ha az összmunkaidőt nullázod, a részmunkaidő is nullázódik. A részmunkaidő 99,9 -ig mér, az összmunkaidő 999-ig
Válasz #675. hozzászólásra
Még akkor is gyártottak sárgát is a hazai piacukra, de nyomatták már zöldben is. Az enyém kicsi 556-os ares 2005-ös gyártású és sárga Renault!!
Válasz #669. hozzászólásra
2005-től zöld az ares!
Válasz #673. hozzászólásra
Még nem nagyon nézegettem, de ha odaérek lefotózom.