Gázolaj árak 589 Ft Benzin árak 584 Ft EUR 401.61 Ft USD 364.03 Ft CHF 427.9 Ft GBP 478.7 Ft

Fórum

Claas traktorok

Létrehozta: Vendég , 2007-12-21 10:09:25

Kedvencekhez Segítség

4773 hozzászólás
#722 lothár
2010-08-08 16:03:13

Válasz #721. hozzászólásra

Egy gond volt vele eddig,szoftverprobléma a sebválto vezérlésben, azota semmi. Jo gépnek tartom,a nagyságát tekintve a 9-es sorozatu Fendtnek a legkisebb teljesitményü megfelelöje ami árában nézve közel sem annyi. Nem tartom szervizigényessebbnek a többi márkához képest. Mi nem bántuk meg annyit el tudok mondani összefoglalva.smile smile

Nincs profilkép
#721 .Szabi.
2010-08-08 14:01:52

Válasz #717. hozzászólásra

vannak-e széria hibák?
tud-e jd annyival többet,mint amennyivel drágább?
üzembiztos?
szervíz,alkatrész?smile surrender

Nincs profilkép
#720 tm155
2010-08-08 12:50:11

Válasz #719. hozzászólásra
Amit itt a környékben láttam komoly gépet az az egyik egy bühler versatile volt,a nagyobbak közül,ezt a kezelők is dicsérték,cat motor mech váltóval.Sokkal kevesebbet evett mint az stx és jóval erősebb volt.
Meg tavaly láttam demózni itt egy R es jd-t a számára nem emlékszek,de lényeg az hogy 2x olyan gyorsan huzta a 6 os ekét mint ami 8000 ek vannak erre.Először azt hittem hogy rosszul látok hogy mennyire megy.Közelebb mentem aztán akkor láttam hogy milyen mélyen szánt,Mondták az emberek ott hogy 400 ló körül van de az le is adta a teljesítményt!

#719 .Feco.
2010-08-08 11:27:05

Válasz #718. hozzászólásra

mondjuk az sem normális, aki elhiszi, hogy egy 8-10 tonnás középkategóriás traktor le tud adni 250 LE-t...

Ilyen szempontból nagyon szemetek a hazai kereskdők! Még midig nem jutottunk el odáig, hogy beismerjék, hogy nem a LE mondja meg, hogy mire való a traktor. Simán eladják a 7530-as JD-ket, meg az Axion 850-et, és társait olyan helyekre, ahol talajt kell csinálniuk, meg tárcsázni. A gazda meg elhiszi, hogy ő 200-250 LE-s gépet vett. Utána meg csodálkozik, hogy mégsem viszi ugyanazt, mint a Rába...Az nem gyanús senkinek, hogy sok gyártónál a teljesítményben óriási átfedés van modellcsaládok között? Vagy mindenki elhiszi, hogy a JD vagy a Fendt mérnökei hülyék, hogy ugyanazt 200 lovas traktort csinálnak 20 és 30 millióért is?

Nyugat-Európában van igény egy közbülső géptipusra. Ezek súlyukban még a kisebb gépekkel egyeznek meg, méreteik olyanok, hogy azzal lehet bújkálni szűk utakon, meg pici földeken, de motorteljesítményben sokkal nagyobbak, hogy TLT-vel hajtott eszközöket tudjanak vinni, és marha nagy pótkocsikat húzzanak a hegyeken át. Elsősorban azért akkorák, amekkorák, mert Európában 40 tonna össztömeget engedélyeznek, így akkora pótkocsival, amivel éppen belefér ebbe a súlyba könnyedén megy fel a nagyobb emelkedőkön is. Könnyedén visz 8-9 méter széles kaszákat, aprítós, csomagolós kombi bálázókat, vagy iszonyatosan nagy kocka bálázókat. Nyugaton a legalapvetőbb talajművelő gép a forgóborona, ami szintén a TLT-n teher, előre majdhogynem tolja a traktort, viszont ott is kényes téma a súly, hogy a puha szántásba minél kevéssé süllyedjen bele. Amikor meg szántani kell, tudja, hogy neki közepes méretű traktora van, és úgy is kezeli. (a grubernél és a rövidtárcsánál kevéssé jön ki a kisebb súly hátránya, mert a nagyobb sebesség miatt kisebb súly is elegendő)

Ezeknek a gépeknek egy része úgy éli le az életét kinn, hogy pótkocsin kívül szinte nem is húz semmit.

Itthon egyfelől még most terjed a nagy traktor a pótkocsizásban, szálastakarmányozásban, (forgóborona meg inkább csak a nyugatról használtan beimportált kisebb szélességűek vannak). A kereskedők viszont nagyon szeretik ezeket a gépeket eladogatni, mert nagyságrendekkel olcsóbb pl. egy 7530-as JD, mint egy 7730-as, és lóerőben gyakorlatilag megegyeznek. Az meg, hogy kb. 4 tonna súlykülönbség van köztük, és teljesen más az elrendezésük simán kidumálható....

#718 szanberg
2010-08-08 09:32:20

Válasz #713. hozzászólásra

Szabi!
Tegnap félreértettél, itt a szomszédoknál is zsírúj 250lovas nagy Claas traktor volt demózni!!! tavaly ősszel, szóval nem első szériából vagy ilyesmi.
Erőben nem volt az rosz, viszont nagyon könnyű volt! úgy pattogott -és nem csak váltásoknál- mint a nikkelbolha!
plusz ami még eszembejutott,hogy 3nap demózás közben javítani kellett valami elektromos kütyü. Persze ez bárhol megeshet, sőt egy újgépnél inkább előjön mint egy bejárt beállt gépnél azthiszem, de akkor is kicsit leszerepelt.
Így vettek egy 6495-öt. A 99-es kellett volna szerintem, csak ez olcsóbb volt meg éppen volt valahl egy ilyen és gyorsan tudtak rá hitelt kapni, nomeg a kereskedő persze aztmondta,hogy ennek bírnia kell a rába eszközeit jobban mint az... hát dolgoznak is a nagy tárcsákkalsmile cowboy

Amit én is láttam a nagy 7,2-es nehéz IH-val, azaz,hogy a Claas tényleg pattogott előtte, ez meg simán megy, persze valamivel lasabban tudja húzni mint amaz,dehát 50lóerővel rövidebb és itt a pont.

Ha nekem hiszel, 4000óra(illetve ha a kettőt összeadom 5000) Dyna6váltó tapasztalat után olyan kell néked!
Persze a Varió ügyesebb okosabb kényelmesebb, de sokkal drágább és hoszabbtávon szerintem, illetve felhasználók szerint is még kevésbé strapabíró lehet, de ezt majd 5-10évek múlva látjuk a mostani gépek kifutásakor.

A Dyna egyszerű, tudsz 6-ot kapcsolni a 4 csoporton belül(mint a Claas,csak sokkal finomabb és még kalibrálni sem kellett soha) van automata funkció is, fogyasztása nagyon kellemes. Lóerőben meg a 6,6 süsüdízel 6495-el meglennél elégedve.

dehát nem erőszak a disznótor! viszont nézd meg gondold át, leg olcsóbban legjobb alternatívát ez fog nyújtani Neked!
Fendt sokkal drágább és csak a kényelmével jobb, aztán ahogy mondtad a 7000-es JD nem a hűdejóságáról híre plusz még mindig drágábban vagyunk, és mindezeknél kamatos hiteles lízinges mittudomén..... konstrukciókat kell igénybe vennedsmile nonono

#717 lothár
2010-08-08 09:09:14

Ha van kérdés az Axion-rol szivessen válaszolok. smile rolleyes

#715 Mézga
2010-08-04 21:47:30

Válasz #714. hozzászólásra

nálatok mennyiért megy a 150*120 lucernabála?

Nincs profilkép
#714 Szabi.
2010-08-04 21:36:12

Válasz #713. hozzászólásra

Varióst támogatom egyenlőre, de talán már a jövő héten igazán meg tudom majd faggatni az enyém.....smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#713 .Szabi.
2010-08-04 21:28:29

Válasz #711. hozzászólásra

több,mint ami van.{:lol:)
180,kb.

Nincs profilkép
#712 Szabi.
2010-08-04 21:26:15

Válasz #710. hozzászólásra

Mindig az a legdrágább eszköz aminek a megvásárlását húzod-halasztod és közben minden egyéb szart megveszünk !!!!smile sweatdropsmile sweatdropsmile sweatdrop

Nincs profilkép
#711 Szabi.
2010-08-04 21:21:51

Válasz #710. hozzászólásra

Ne hogy azt hidd !!!!!!!!!smile hammersmile hammersmile hammersmile hammer

Mekkora erő kell ?????????

Nincs profilkép
#710 .Szabi.
2010-08-04 21:20:46

Válasz #708. hozzászólásra

nem nekem való azsmile nonono

Nincs profilkép
#709 .Szabi.
2010-08-04 21:19:41

Válasz #707. hozzászólásra

még nem ,de ki lehetne........

Nincs profilkép
#708 Szabi.
2010-08-04 21:17:32

Válasz #702. hozzászólásra

Ne szarolj !!!! Vari váltó és............





















........ FENDT !!!!!!!!!!!!!!!!!!smile thumbupcool

Nálad örök lenne !!!!!!!smile pimp

Nincs profilkép
#704 .Szabi.
2010-08-04 20:51:36

a claas axion 820 cis 78000 eur+ kormányzós gps gratis!smile oops

#703 papa maci
2010-08-03 22:13:03

Válasz #702. hozzászólásra

Nem. CSak ez is eggy kategória. Ha neked tetszik és megfelel vedd meg.

Nincs profilkép
#702 .Szabi.
2010-08-03 22:07:33

akkor az axion felejtős?smile confused

#701 hajtós
2010-08-03 22:03:11

Válasz #698. hozzászólásra

Én azt gondolom hogy sok alkatrész felhasználnak a renault gyárban még az új szériákban is!!! A mai gépgyártás a legolcsóbb költségből a legnagyobb profitról szól!!!!!!smile hammersmile hammersmile hammer

#700 papa maci
2010-08-03 22:01:08

Válasz #694. hozzászólásra

Én is( vario ) párti vagyok ! Nem kell tőle félnismile loveye FENDT 924-simba 5 késes lazitó. Közepes-kötött talaj 50cm mélyen,átlag 6km/h (28 l/ha)Átlag 1800 ford/perc.Mértem az adatok valósak.

#698 Málna
2010-08-03 21:56:40

Válasz #690. hozzászólásra

Az axionoknak mi köze a renaulthoz?
A fékek is megegyeznek a fergusonnal kérdezd mf pistit.
Mai fejjel csak cebist vennék, alapból benne van az Ls szivattyú /állítható funkciókkal/, és a sorvezető fillérekből megoldható, infra- tolatókamera csatlakoztatható.

Nincs profilkép
#697 t.peti
2010-08-03 21:55:14

Válasz #692. hozzászólásra

lothár fórumtársnak van egy john deere melett ,őt kérdezd

#696 hajtós
2010-08-03 21:53:49

Válasz #689. hozzászólásra

Mit kell rajta havonta kalibrálni?????smile confusedsmile confused

#695 Mézga
2010-08-03 21:53:48

Málna! szerződtél szabadegyházával kukira?

#694 Sz.Gyula
2010-08-03 21:52:03

Válasz #690. hozzászólásra

2 évesek van neki fendt is az mondta ég és föld a két
gép szántásba 10 liter hekiként a külömbség

#693 papa maci
2010-08-03 21:50:25

Válasz #690. hozzászólásra

Ja föleg az burkolat és a szine változott,ja és persze a fojamatos frissités az "agyában". Eggyetlen eggy értéket látok benne a JD motor !!!!!!!!!!

Nincs profilkép
#692 .Szabi.
2010-08-03 21:49:41

Válasz #691. hozzászólásra

azért kipróbálom!

#691 papa maci
2010-08-03 21:46:10

Válasz #689. hozzászólásra

Igaz ! És kalibrácio ide-oda. Szerintem váltáskor úgy ugrál mint a bakkecske.smile lolsmile lolsmile lolA fék igen gyenge pontja,és a ferodol darabok hajlamosak bekerülni a váltóba. Na akkor van galiba.smile scaredSzéthúzás tisztitás ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!! Undoritó,sajna volt benne részem.

Nincs profilkép
#690 .Szabi.
2010-08-03 21:45:05

Válasz #689. hozzászólásra

mikori,mert állítólag az elsőkkel gondok voltak(renault),de utána átdolgozták és faxa!
a cebis-t se ajánlják,inkább a cis verziót adnák.(egyszerű).smile thumbupcool

#689 Sz.Gyula
2010-08-03 21:39:07

Válasz #688. hozzászólásra

Hali

Én is ma érdeklődtem egy kollégánál 850 axion van neki de azt mondta inkább ne vegyek elkezdte sorolni mért ne vegyek 1. sokat eszik
2. szarul fordul
3. havonta kalibrálni kell
4.a féket 1 éve nem tudja beállitani az axiál csak egymásra mutogatás megy

Nincs profilkép
#688 .Szabi.
2010-08-03 21:16:00

Válasz #677. hozzászólásra

te,mint bennfentes mesélj már nekem az axion-okról,de csak az igazat!smile thumbupcool
(más is mesélhet,ha van tapasztalat)

#687 Heccmaster
2010-07-22 22:47:35

Válasz #681. hozzászólásra

Nem mindenki ám olyan antitálentum mint mi h. 3 méteres gazt kénytelen lepusztítani......smile lolsmile lolsmile lolsmile aikidosmile aikidosmile aikido

Nincs profilkép
#686 BIO
2010-07-22 22:41:42

Jó kis gépezetsmile thumbup

#685 Heccmaster
2010-07-22 22:39:05

Válasz #684. hozzászólásra

Hogy egyengessen vlm.t az elszúrásokon meg a nyomokon...... stbbbbbbstbbbb
Ha párhuzamba menne elhagyna elhagyhatna........

Nincs profilkép
#684 Szacsi
2010-07-22 22:06:32

Válasz #680. hozzászólásra

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne. A videón látszik, hogy a traktor a tárcsával valahogy szögben v. átlósan megy az előző művelésre. Egyre több helyen látom út közben, és mivel még nem nagy tapasztalatom ezért kérdezném a dolog miértjét.

Előre is köszi

#683 FRANKENSTEIN
2010-07-22 19:52:57

Válasz #682. hozzászólásra

Ja! De akkor a traktor sül be smile biggrin

#682 Mf-es
2010-07-22 19:42:54

Válasz #681. hozzászólásra

Őszintén,a tárcsa munkája 0 volt.Az összes munkahenger,határoló gyűrűvel ellátva.Vonólapot úszóba,kereket kiemelni,az lett volna az igazi.

#681 FRANKENSTEIN
2010-07-22 19:15:19

Válasz #680. hozzászólásra

Ezt tényleg nagyon meggyőző beutató, ami a tárcsát illeti!!
Valóban 1 sorral kivágja a 3centis gazt puha talajon smile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lolsmile lol

#680 Mf-es
2010-07-22 18:14:26

Nincs profilkép
#679 Batka
2010-05-14 21:32:13

Válasz #677. hozzászólásra

Ezt írtam én is! Lehet szemüveg kell a kollégának, mert a pontot már nem lássa.

Nincs profilkép
#678 Batka
2010-05-14 21:32:09

Válasz #677. hozzászólásra

Ezt írtam én is! Lehet szemüveg kell a kollégának, mert a pontot már nem lássa.

#677 ClaasMan
2010-05-14 13:16:49

Sziasztok!

Mellékesen jegyzem meg hogy a Boardinfo nem mér össz motorüzemórát....smile nonono
Két üzemóraszámláló rész van benne, egy részmunkaidő, és egy összmunkaidő. Az összmunkaidő része a részmunkaidő. Mindkettő nullázható. Ha csak a részmunkaidőt nullázod, az összmunkaidő marad, ha az összmunkaidőt nullázod, a részmunkaidő is nullázódik. A részmunkaidő 99,9 -ig mér, az összmunkaidő 999-ig

#676 hajtós
2010-05-13 16:06:45

Válasz #675. hozzászólásra

Még akkor is gyártottak sárgát is a hazai piacukra, de nyomatták már zöldben is. Az enyém kicsi 556-os ares 2005-ös gyártású és sárga Renault!!smile huhsmile huh

#675 Málna
2010-05-13 09:12:38

Válasz #669. hozzászólásra

2005-től zöld az ares!

Nincs profilkép
#674 Batka
2010-05-12 22:41:01

Válasz #673. hozzászólásra

Még nem nagyon nézegettem, de ha odaérek lefotózom.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Dohányágazat: végre megállt a termőterület csökkenése
Dohányágazat: végre megállt a termőterület csökkenése
Öntözéssel kell stabilabb termelési körülményeket teremteni.
Minden idők legnagyobb haltelepítése várható
Minden idők legnagyobb haltelepítése várható
A minőségi, friss hazai halak jóval egészségesebb táplálékok egyes tengeri...
Gallykitoló
Gallykitoló

640.000 Ft

Manitou MT1840 Comfort / 2019 / 4200 óra / Lízing 20%-tól
Manitou MT1840 Comfort / 2019 / 4200 óra...

63.900 EUR

Eladó 6,3 méteres könnyű tárcsa
Eladó 6,3 méteres könnyű tárcsa

1.150.000 Ft

Liebherr LTM 1300-6.1 / 2007 / 11 400 ó / Lízing 20%-tól
Liebherr LTM 1300-6.1 / 2007 / 11 400 ó...

756.000 EUR

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]