Sziasztok
A csolyosi eken eljött az idö, hogy az ekevasakat lecseréljem. Nézegetem a neten és sokfélét találtam.
Melyikre érdemes lecserélni?
kovácsolt vagy élhegesztett
orrbetétes vagy sima
16' vagy 18'
Válasz #629. hozzászólásra
Gjoni!A segítségedet kérném,hogy kell ezt a kerékméretet értelmezni? 400-6120 15-24 B31 A 25-öshöz adták, csak keresgélek hol lehet ezt a méretet kapni, akár használtan is.Ami a felnin van eléggé repedezett.
Sziasztok!
Mi a véleményetek a régebbi Lajta ekékről? Ugyanis most akarok venni egyet. MTZ 50 után kellene. Mennyire üzemanyagtakarékos? A 3 fejest elbírja az 50-es, vagy elég neki csak a 2 fej? Előre is köszi a válaszokat!
Üdv: Rönó
Válasz #615. hozzászólásra
Köszi!Remélem nem lesz rá szükség,bár a magassága is határeset(75cm).Amúgy lehet,hogy a képen nem látszik de ez nem hidros hanem csavarrugós bár az elv ua.
azok erre a terhelésre vannak kitalálva, a kő és gyökér elleni védelmet hidroakkuk segitségével oldották meg, csak a legvégső esetben szakadnak a nyírócsavarok, egy jóember vett egy ilyen ekét, ugy döntött, h túl alacsony a gerendely, a szárakat egy ügyes kovácsmesterrel kicserélte hosszabbra, a felfogató konzolokon a csuklópontokatlevarratta... egyszer csak elhajolgattak a szárak, eltöredezett a gerenda kötött földön... ugyhogy az a zártszelvényszár könnyebbé teszi az ekét, de tartós is, ha nem megfelelő mi tudunk extra szilárd szárat gyártani magasabb kivitelben
Válasz #610. hozzászólásra
Legyen úgy! Érdekes,hogy az ekeszárak nem tömör anyagból vannak! Jóformán zártszelvény. Vajon bírják a strapát? /Elméletileg 200Le-ig/
ezért nem kell beleugrani semmibe akármilyen jó árat mondanak...nekem 140.000-be van az ekém(+ekevas),ennyiért vettem egy kétfejes Lajtát amit elcseréltünk egy 3 fejes Vogelre
8296 hozzászólás
Válasz #643. hozzászólásra
Igen erre gondoltam ,jó az minél nagyobb annál drágább !
Válasz #644. hozzászólásra

az orosz garnitúrába bruttó 205.000.-
van egy olcsóbb is, garnitúrába 10PR-es Bruttó: 158.700 Ft.
Válasz #643. hozzászólásra
ha már így offolunk akkor 360/70 és 16.9 R38 mit kóstál
Válasz #642. hozzászólásra
15,5 R38-asra gondoltál?
Válasz #641. hozzászólásra
A voltyre gyári 82 nem a 16,9.
Válasz #639. hozzászólásra
melyik méretű?
Válasz #638. hozzászólásra
És a Kühne negyvenes ekevas?
Válasz #638. hozzászólásra
Az nagyon jó ár a sima orosz hátsó mennyi most az MTZ- hez ?
Válasz #632. hozzászólásra
szeva!
nálam kapható olyan, hogy 14,9-24 8 Pr-es, szerintem ez is jó lenne, az ára belsővel együtt bruttó 105.000.-Ft!!!
Válasz #635. hozzászólásra

Ez nem jött össze.
Válasz #635. hozzászólásra
Moderátorok ,635 Hsz re törlést kérek.
Köszönöm.
Válasz #633. hozzászólásra
Üdv CNHS
Moderálta: Mf-es (3146) 2013-02-27 15:11:35
Válasz #621. hozzászólásra
Üdv Joshi hát nem tudom mit lehet érte kérni de szerintem meg tudunk egyezni!!!
Sziasztok
A csolyosi eken eljött az idö, hogy az ekevasakat lecseréljem. Nézegetem a neten és sokfélét találtam.
Melyikre érdemes lecserélni?
kovácsolt vagy élhegesztett
orrbetétes vagy sima
16' vagy 18'
A földünk kötött agyagos homok.
Válasz #628. hozzászólásra

Mezőgazdasági (traktor, kombájn stb.) gumi SINOPT KFT csak ezt találtam . 360/70 R 24 Voltyre 112000 bruttó.
Válasz #630. hozzászólásra
15-24 B31
Szerintem ezt a számot üsd be a keresőbe ,hát ha hoz rá valamit
Válasz #629. hozzászólásra
Gjoni!A segítségedet kérném,hogy kell ezt a kerékméretet értelmezni? 400-6120 15-24 B31 A 25-öshöz adták, csak keresgélek hol lehet ezt a méretet kapni, akár használtan is.Ami a felnin van eléggé repedezett.
Válasz #628. hozzászólásra
Oké eladtam ,vettem másikat!
Válasz #627. hozzászólásra
Üdv Gjoni!Oké majd teszek föl képet.A 82-est eladtad?
Válasz #624. hozzászólásra

Ez meg volt trágyázva ,és kukorica volt rajta ,és RZ kétsoros zúzóval volt szártépőzve!
Válasz #624. hozzászólásra

Itt a kép!Ez nagyon fáintosan dolgozik!
Válasz #624. hozzászólásra
Vagy a két fejes negyvenes deszkás ,mint nekem a hármas az brutálisan dolgozik most csinálok egy kétfejeset is!
Köszi!
Üdv: Rönó
Válasz #622. hozzászólásra
Fasza eke a 35 deszkásat biztos elbírja! Apósom 15évig szántott vele kötött talajon.
Sziasztok!
Mi a véleményetek a régebbi Lajta ekékről? Ugyanis most akarok venni egyet. MTZ 50 után kellene. Mennyire üzemanyagtakarékos? A 3 fejest elbírja az 50-es, vagy elég neki csak a 2 fej? Előre is köszi a válaszokat!
Üdv: Rönó
Válasz #618. hozzászólásra
az ára?
Üdv én meg ilyen ekét keresek! Mennyi lenne
Eredeti és utángyártott alkatrészek
Új gépek, munkagépek lízing,-és hitellehetőség
Válasz #618. hozzászólásra
Ahój , erre én is kíváncsi lennék , nekünk is van egy hasonló német eke csak picivel kisebb.
üdv!egy ilyen ekét menyiért lehet eladni?

Válasz #611. hozzászólásra
OK,holnap lefényképezem...
Válasz #615. hozzászólásra
Köszi!Remélem nem lesz rá szükség,bár a magassága is határeset(75cm).Amúgy lehet,hogy a képen nem látszik de ez nem hidros hanem csavarrugós bár az elv ua.
Válasz #614. hozzászólásra
szia ! 1400Mpa szakitó szilárdságú anyagból
Válasz #613. hozzászólásra
Köszönöm! Ezt megjegyzem de gondolom ez nem lenne túl olcsó játék.Amúgy az miből és hogyan készülne?/Ha nem titkos/
Válasz #612. hozzászólásra
azok erre a terhelésre vannak kitalálva, a kő és gyökér elleni védelmet hidroakkuk segitségével oldották meg, csak a legvégső esetben szakadnak a nyírócsavarok, egy jóember vett egy ilyen ekét, ugy döntött, h túl alacsony a gerendely, a szárakat egy ügyes kovácsmesterrel kicserélte hosszabbra, a felfogató konzolokon a csuklópontokatlevarratta... egyszer csak elhajolgattak a szárak, eltöredezett a gerenda kötött földön... ugyhogy az a zártszelvényszár könnyebbé teszi az ekét, de tartós is, ha nem megfelelő mi tudunk extra szilárd szárat gyártani magasabb kivitelben
Válasz #610. hozzászólásra
Legyen úgy! Érdekes,hogy az ekeszárak nem tömör anyagból vannak! Jóformán zártszelvény. Vajon bírják a strapát? /Elméletileg 200Le-ig/
Válasz #608. hozzászólásra
Szia!Esetleg tudnál képeket küldeni?
veszi.attila@freemail.hu
Válasz #609. hozzászólásra

ha ép rajta minden, akkor sok évig fogtok barátságban együtt dolgozni
Sziasztok!
Vélemények erről?http://www.agroinform.com/aprohirdetes/3318058/Eke-rabe-werk-vario.html
Válasz #607. hozzászólásra
Két fej balos meg két fej jobbos van 25-ös fogással meg egy nyuszi váz hozzá,meg nem is Regent...
Sziasztok!
Nincsen véletlenül valakinek Regent Saturn ekéhez való alkatrésze, gondolok itt ekeszárra előhántóra, művelőkerékre, nagyon kéne.
Ha tud valaki kérem segítsen!
Köszönöm
Válasz #605. hozzászólásra

Heló az utak tiszták Csak nagyon fúj a szél ,majd megcsörgetsz mikor aktuális.
Üdv Gjoni! Felétek járhatók az utak? Amikor enyhülést mond az időjós ,mennénk az ekéért.Sajnos a fuvaroshoz kell igazodnom.
Válasz #574. hozzászólásra



Na találtam képeket,így dolgozik az M-40 Kühne.
Válasz #602. hozzászólásra
szia! kérlek irj egy megkeresést a mail cimemre! köszi!
Válasz #577. hozzászólásra Ilyen ekét forgalmaztok?Mennyi az új ára 3-4 fejesnek? Alkatrész van hozzá?
Válasz #595. hozzászólásra
ezért nem kell beleugrani semmibe akármilyen jó árat mondanak...nekem 140.000-be van az ekém(+ekevas),ennyiért vettem egy kétfejes Lajtát amit elcseréltünk egy 3 fejes Vogelre
Válasz #587. hozzászólásra
visszaolvasol itt pár métert itt és találsz telefonszámot akik gyártanak,őket kérdezd ár ügyben
ilyen adtam el 2012ben januárban!
60eft!
Jobban jártam volna ha ujat vettem volna 2011ben februárban,Törötöl IH eke 3mas 280eft körül! vagy máshol,és ott moóinden uj!
100eft ih müanyag kormánylemezes eke.Most fagyal jovizes földbe gyönyörüen szántott és nem ragadt be a fém testvére meg állandoan.
