Válasz rtamas76 #29585. hozzászólásáraNekem UG3000 van 24m-es S2-es kerettel, félodali csukás, 7 szakasz, keretdöntés, amaspray+ monitor, két szivattyú. 7dik szezonja minden gond nélkül. Ennyit romlott a minőség pár év alatt?
Válasz Gandhy #29583. hozzászólásáraA keretnyitást nyomassa addig még ahidroakkumulátor megnem telik és felog nyílni a rögzítő.
Egyébként jógép.
De ha nem akkor a rögzítő potmétere lehet nemjó.
Ha új miért nem hívja
Amazóniát?
Válasz Lipi #29576. hozzászólásáraCsipegette, 1-2mm/ nap.
Nagyon hidegben xarul, normál időben jól, melegen is.
Terhelve nyomta a fekete füstöt, látszott hogy erőlködik, de nem bírt.
Szellőző füstölt terhelve, de nem csühögött, igaz mikor nyomtam neki a fülkében voltam, nem láttam. Sor végén nem nagyon
Válasz später77 #29575. hozzászólásáraazt nem tudom. annyit látok, hogy itt van egy új az osztráknak, azzal szoktak a szántóföld közepén megállni, várakozni, aztán újraindulni, hogy mi történik olyankor, azt nem tudom. de közelről is láttam régebben egyet, az ment, azt szerették, mert lehetett vele repeszteni, nem tiltott le, mind a dammann.
Válasz später77 #29572. hozzászólásáraJó!
Viszont a gyári monitor az kelene hozzá. Így nem minden gépre rakható! Nálunk az 1050es monitor irányítja.
A fúvókák gagyik,nem porcelános.
11 szakaszos a legnagyobb szivattyúval.
A gyerekbetegségeit majd kinövi.
Válasz rtamas76 #29570. hozzászólásáraGondolom vagy technikai hiba történt vagy pedig ellopták előle a vezető drótot. Felénk már volt olyan hogy a helyi sötétek elvitték és a végén belement a kunsági csatornába.
Válasz ND #29562. hozzászólásáraNem drága,NAGYON JÓ ÁR !!!
A puch x50-4 motorom felújítására amit rendeltem a
labancoktól,csak az volt tavaly 950 euró !!!
Válasz Lipi #29559. hozzászólásáraMiskolc 2, Kak 1 hetet mondott.
Elment az erő. Fél-egy óra munka után kezdett esni a fordulat, full gázon is 1200-1400 max, meg vele együtt gyengült.
A végén alig bírta húzni a permetezőt, majdnem megállt a sorban.
Németektől rendeltem dugót, gyűrűt, nyers hüvelyt (szárazperselyes, 2mm a hüvely fala újonnan, helyén kell készre fúrni/hónolni), hűtőt, kuplungtárcsát, szelepeket, meg ezt-azt (1400Eur).
Ezek után hátha elmegy még 30 évet.
Meg ha már így szét lett borítva kap egy festést is valószínűleg
Válasz mandlirobert #29555. hozzászólásáraha azt mondta, hogy fölejelnt, akkro föl fog jelenteni. nem adnak a helyszínen semmit, nincs jegyzőkönyv, nincs papír, semmi. fényképez, és kész. elkérte az adataidat, abba a telefonszerű szarba rögzítette, a gép adatait is, a fényképeket is, aztán már ment is a rk-ra az anyag. nem ismerem aszabályokat, lehet, nem lehet így járni? a szélességgel önmagában nem lehet gondja, kombájn sincs már 4,5 m alatt, igaz útvonalengedély kell neki. lehet azt hiányolta? meg a felvezető autót? kilámpázca ki volt a szélső kerék helyzetjelzőkkel, piroscsíkos táblával?
Válasz rtamas76 #29553. hozzászólásáraNem írtam alá semmit, csak fényképezett, de én jómagam sem álltam a gép mellé.
Akkor nem kell izgulnom már ez miatt sem
Válasz mandlirobert #29535. hozzászólásáraJegyzőkönyvet kaptál?
Aláírtad?
Ha nemkaptál nemlessz belőle semmi.
Utólag azt írhatbele amit akar.
Ez támadható és bebukta szerv.
Válasz Sk Laci #29551. hozzászólásáraAmúgy ha valamit visz a gèp, akkor nincs rajta a vonofej,így mivel azzal műszakizik,így úton sem közlekedhet,mert le van szedve,át van alakítva.
Válasz mandlirobert #29535. hozzászólásáraAzt hiszem, hogy a traktor a müszakira biztosan nem jár minden munkagéppel, amik fel vannak rá akasztva. Vagy a rendőr szerint a traktor csak magában mehet az úton, ahogyan a müszakira van víve?
Szerintem nem kell megijedni, de valamit azért írásban adhatott volna, amivel fel akar jelenteni, nehogy a papíron az legyen az ok, hogy a traktorból dőlt az olaj......
Válasz Koczka József #29545. hozzászólásáraItt először egy állító orsó lazult meg. Nemzártbe a keret. Most egy hidraulika cső esett le anélkül, hogy előtte egycsepp olaj jelezte volna.
31292 hozzászólás
Válasz Georgosz #29590. hozzászólásáraErre is igaz !
Minél újabb annál szarabb!
Válasz später77 #29586. hozzászólásáraCommander, én kicsiben tolom, nekem a Ranger is tette a dolgát, de hamarosan egy Mega-ra váltok.
Válasz rtamas76 #29585. hozzászólásáraNekem UG3000 van 24m-es S2-es kerettel, félodali csukás, 7 szakasz, keretdöntés, amaspray+ monitor, két szivattyú. 7dik szezonja minden gond nélkül. Ennyit romlott a minőség pár év alatt?
Válasz Drisa #29588. hozzászólásáraEgy hidraulika cső nemvolt valőszínű meghúzva.
Kipattant, becsukódott a keret. Nemlett baja.
Borsod
Válasz rtamas76 #29541. hozzászólásáraHol vagytok? Én is tudok egy ilyen gépet ami szaggatja a szárnyát.
Virágzó mezőgazdaság!
Válasz Gandhy #29583. hozzászólásáraMelyik modellt?
Válasz Gandhy #29583. hozzászólásáraA keretnyitást nyomassa addig még ahidroakkumulátor megnem telik és felog nyílni a rögzítő.
Egyébként jógép.
De ha nem akkor a rögzítő potmétere lehet nemjó.
Ha új miért nem hívja
Amazóniát?
Válasz rtamas76 #29541. hozzászólásáraCseréld le egy Hardi-ra és jó lesz.
Válasz später77 #29575. hozzászólásáraBarátom hozott ki egyet a precíziósból azt mondja, hogy bármit csinál, a vízszintesből nem enged a keret
Válasz ND #29580. hozzászólásáraVanbelőle 3, mindhárom teljesen külömböző
Válasz ND #29580. hozzászólásáraBigarreau
Válasz rtamas76 #29578. hozzászólásáraMilyen fajta?
Válasz Lipi #29576. hozzászólásáraCsipegette, 1-2mm/ nap.
Nagyon hidegben xarul, normál időben jól, melegen is.
Terhelve nyomta a fekete füstöt, látszott hogy erőlködik, de nem bírt.
Szellőző füstölt terhelve, de nem csühögött, igaz mikor nyomtam neki a fülkében voltam, nem láttam. Sor végén nem nagyon
Vacsora fa!

Válasz später77 #29575. hozzászólásáraazt nem tudom. annyit látok, hogy itt van egy új az osztráknak, azzal szoktak a szántóföld közepén megállni, várakozni, aztán újraindulni, hogy mi történik olyankor, azt nem tudom. de közelről is láttam régebben egyet, az ment, azt szerették, mert lehetett vele repeszteni, nem tiltott le, mind a dammann.
Válasz ND #29562. hozzászólásáraOlajat ette? Hidegen és melegen hogy indult? Füstölt? Karternyomás mekkora volt? Nagy ,kicsi?
Válasz envagyok2 #29574. hozzászólásáraJól hangzik. Horsch nem csinál ilyet?
Válasz später77 #29572. hozzászólásáraa keretet szereti földre baszni, ott és akkor ahol és amikor az neki tetszik... ezen kívül jó gép.
Válasz später77 #29572. hozzászólásáraJó!
Viszont a gyári monitor az kelene hozzá. Így nem minden gépre rakható! Nálunk az 1050es monitor irányítja.
A fúvókák gagyik,nem porcelános.
11 szakaszos a legnagyobb szivattyúval.
A gyerekbetegségeit majd kinövi.
Válasz rtamas76 #29546. hozzászólásáraEzeket leszámítva milyen a gép, hogy tetszik? Eddig csak jót hallottam róla.
Válasz rtamas76 #29570. hozzászólásáraGondolom vagy technikai hiba történt vagy pedig ellopták előle a vezető drótot. Felénk már volt olyan hogy a helyi sötétek elvitték és a végén belement a kunsági csatornába.
Válasz Gatti #29565. hozzászólásáraTúlmelegettek a sinek?


Meglocsolták?
Bajnait idézném
"FÁJNI FOG"
NEM KICSIT NAGYON!
EZ DRÁGA LOCSOLÁS LESSZ!
Válasz Balázs. #29564. hozzászólására1970es Ford3000
Válasz zoli6886 #29567. hozzászólásáraSchlepper-teile.de
Sok márkához van alkatrész és eddig korrektnek tűnnek. Részletek ha megjön a cucc
Válasz ND #29562. hozzászólásáraNem drága,NAGYON JÓ ÁR !!!
A puch x50-4 motorom felújítására amit rendeltem a
labancoktól,csak az volt tavaly 950 euró !!!
Válasz Gatti #29565. hozzászólásáraVasútra akarták tenni mert ott olcsóbb a szállítás.
Nagytőke és Kunszentmárton között. (Forrás:MÁV oldal)


Válasz ND #29549. hozzászólásáraMilyen gép ez?
Válasz rtamas76 #29561. hozzászólásáraKöszönöm, már beszéltem velük
Válasz Lipi #29559. hozzászólásáraMiskolc 2, Kak 1 hetet mondott.
Elment az erő. Fél-egy óra munka után kezdett esni a fordulat, full gázon is 1200-1400 max, meg vele együtt gyengült.
A végén alig bírta húzni a permetezőt, majdnem megállt a sorban.
Németektől rendeltem dugót, gyűrűt, nyers hüvelyt (szárazperselyes, 2mm a hüvely fala újonnan, helyén kell készre fúrni/hónolni), hűtőt, kuplungtárcsát, szelepeket, meg ezt-azt (1400Eur).
Ezek után hátha elmegy még 30 évet.
Meg ha már így szét lett borítva kap egy festést is valószínűleg
Válasz ND #29554. hozzászólásáraHernádkak
A számot átküldöm privátban!
Válasz ND #29549. hozzászólásáraÓ jaj! Mi történt?
Válasz ND #29557. hozzászólásáraMind a kettő profi. Csak több 7re vállalnak annyi melójuk van.
Válasz mandlirobert #29555. hozzászólásáraha azt mondta, hogy fölejelnt, akkro föl fog jelenteni. nem adnak a helyszínen semmit, nincs jegyzőkönyv, nincs papír, semmi. fényképez, és kész. elkérte az adataidat, abba a telefonszerű szarba rögzítette, a gép adatait is, a fényképeket is, aztán már ment is a rk-ra az anyag. nem ismerem aszabályokat, lehet, nem lehet így járni? a szélességgel önmagában nem lehet gondja, kombájn sincs már 4,5 m alatt, igaz útvonalengedély kell neki. lehet azt hiányolta? meg a felvezető autót? kilámpázca ki volt a szélső kerék helyzetjelzőkkel, piroscsíkos táblával?
Válasz Traktoros007 #29556. hozzászólásáraKöszönöm.
Maya99 Hengerfej Kft-t (Mátyus Csaba) ismeri valaki Hernádkakon?
Válasz ND #29554. hozzászólásáraRobCo Motors Kft Miskolc Besenyői ut 3
06705566931
Válasz rtamas76 #29553. hozzászólásáraNem írtam alá semmit, csak fényképezett, de én jómagam sem álltam a gép mellé.
Akkor nem kell izgulnom már ez miatt sem
Válasz rtamas76 #29550. hozzászólására Ez van. Miskolcon vagy a környéken hol lehet / szabad hengert fúratni és hengerfejet síkoltatni?
Válasz mandlirobert #29535. hozzászólásáraJegyzőkönyvet kaptál?
Aláírtad?
Ha nemkaptál nemlessz belőle semmi.
Utólag azt írhatbele amit akar.
Ez támadható és bebukta szerv.
Válasz Sk Laci #29551. hozzászólásáraAmúgy ha valamit visz a gèp, akkor nincs rajta a vonofej,így mivel azzal műszakizik,így úton sem közlekedhet,mert le van szedve,át van alakítva.
Válasz mandlirobert #29535. hozzászólásáraAzt hiszem, hogy a traktor a müszakira biztosan nem jár minden munkagéppel, amik fel vannak rá akasztva. Vagy a rendőr szerint a traktor csak magában mehet az úton, ahogyan a müszakira van víve?
Szerintem nem kell megijedni, de valamit azért írásban adhatott volna, amivel fel akar jelenteni, nehogy a papíron az legyen az ok, hogy a traktorból dőlt az olaj......
Válasz ND #29549. hozzászólásáraNemszertnék a bőrödben lenni!!!
Szűklenne rám.
Szétszaladt a ménes

Válasz mandlirobert #29539. hozzászólásáraJelentsen fel.
Bukni fogja.
Munkámból adódóan, voltak hasonló eseteim.
Egyik sem lett bírság.
Kellett volna neki a pénz.
Válasz Koczka József #29545. hozzászólásáraLassan elhasználódik vanbenne vagy 300ha.

Válasz Koczka József #29545. hozzászólásáraItt először egy állító orsó lazult meg. Nemzártbe a keret. Most egy hidraulika cső esett le anélkül, hogy előtte egycsepp olaj jelezte volna.
Válasz rtamas76 #29541. hozzászólásáraNekem a hidraulika csövek nem voltak meg húzva de bevoltak csomagolva a john deere alján.
Válasz mandlirobert #29535. hozzászólásáraSapka voltrajtad?
Na látod ilyen a hülye.
Válasz mandlirobert #29542. hozzászólásáraMi lett volna,ha nem jársz arra? Fejre ugrik az útra?