Válasz apuci #26793. hozzászólásáraApucikám" ne szórakoz velem mert reggel hétkor 40 dsrabot kell még vennem!
A "falusi vetőgepeid" Unia és ez meg úri-muris vederes :)(feltöltesű
Az mar' biztos hogy én a gömbölyüt "szeretem" és nem a "laposat"!!
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #26787. hozzászólásáraKöszönöm!!
Kicsibe nem látom most a számokat csak majd a gépen és nézd már meg hogy az Axiálos cikkszámot amit írtam az íves tárcsát hasznalja valamelyik variacióban a vető karokon is??
18-000-5272-05 katalógus szám:451372
Válasz Mézga #26775. hozzászólásáraSzia!
Kie volt ez a Puffié Dobszán Barányaban??
Jó gyerek!
Mindig cserélgették a csapagyakat de mit vettek helyette?
A Puffi biztos nem cserélte saját kézzel egyiket sem mert az csak a "kamionjait cserélgeti havonta"! :)))
Ugye "Pofikám" öö Puffikám!?Üdvözletem!
A kocka Magnumot ha eladod szólj!
(Itt van biztosan mert ő is olvas minket mindig ugyaúgy mint mindenki
Válasz Mézga #26778. hozzászólásáraA nem létező részét azt nem . Nincsenek rajta az adagoló részek . Csöveket kaptam hozzá meg tengelyt de a többi része nincs rajta . Bár nekem nem is kell mert nekem a nagy tartály volt lényeg műtrágyát meg kidobom hagyományosan .
Válasz apuci #26772. hozzászólásáraDe kár hogy nem "fordítva domború" vagyis homorú ahová illeszkedne a csoroszlya és egyből képtelen lenne eldugulni az a vékony kis vetőcső vég!
Válasz apuci #26770. hozzászólásáraDe az Uniának is a külső domború felületéhez illeszkedik a csoroszlya? Mert ezen az ívesen igy illeszkedik de van egy pici hézag közte és a szárdarab bemehet közé??
Hmm az íves talán a homokban jobban foroghat és nem tolja meg a tárcsát ha pld vakoló homok"??
Eddig is egyenes volt mar ezer egy éve de kívancsi vagyok hátha valaki ilyennel dolgozik(bár nem hinném)
De akkor meg miért vetőtárcsa?
(Vagy inkább helyesen: Rapid vetőgép tárcsa előre!?)
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #26768. hozzászólásáraNem kell katalogus mert betelefonalok a vedernek és küldik de most nem volt idő és vettem mindegyikből.
De az axinal csak valamiért vetőtárcsának írják az axialos vaderstatos szórólapon meg az adatbázisban is ez van!
De hogy lehet vetni az ívessel hmm??
Válasz Pilátus" #26767. hozzászólásáraÜdv.!
Nincs katalógusod?
Ott írja hogy pontosan hova milyen cikkszámú kell!
Szerintem hátra a vető részbe csak egyenes megy, elöl a művelő tárcsáknál ívesek, de azok között valahol van 1db egyenes is gyárilag.
Üdv!
Cserélem a Rapid vetőtárcsákat és nem jöttem rá(ill akiket kérdeztem sem tudják) hogy az Axiálnál miért van ill mire jó az íves vetőtárcsa!?????
Mert eddig egyenes volt de az ívesre is illeszkedik valahogy a vetőcsoroszlya???
Vagy ez az íves nem is vetőcsoroszlya ahogy az Axiálnál írják hanem csak a Rapid vetőgép előmunkáló tarcsasorának a tárcsája??
Szerintetek ezt a fészket milyen állat hozhatta létre? Kb. 1,5-2 m átmérőjű szinte csak vékony nádszálakból áll, amit nagyjából körbe-körbe rakott, a közepén egy kb.30 cm átmérőjű kráterrel.Már aratás előtt is ott volt, lábnyomokat nem nagyon találtam még az esők előtt készülhetett.
Válasz Nyomasek Bobo #26760. hozzászólásáraSok milliós gép volt így is de pontos szám már nincs a fejemben . Ha jól tévedek akkor 4+fa volt a bemutatógép amiről lecsúsztam .
Válasz Nyomasek Bobo #26760. hozzászólásáraMár nem emlékszem pontosan de mire mindent kicseréltem volna ami rossz volt addigra annyi volt az ára mint a demógépé amiről lecsúsztam .
Válasz SCHLEPPER #26755. hozzászólásáraPontosan nem tudom, de huszon pár ezer az eleje, kb 10ezer egy rotor penge, meg 5ezer egy csapágy, ha csapágy boltból veszed.
Lánc is egy tízes meg az orrkerék is hozzávetőlegesen.
Válasz bandigh #26753. hozzászólásáraÉn is csak 8-at soronként
Hátul meg a legjobbak kerültek fel, meg volt is régebbről maradt új dereje vágó, azok is mentek fel szépen.
Hátul is fontos ám, mert ott bár igazából már nincs mit zúzni, de azok pucolják a törő hengereket, ami ha nem üzemel jól akkor racsnizik majd a sorkuplung.
Elől meg úgy elvoltak kopva azok a porvédő hüvelyek vasak hogy kb kilátszott a csapágy, így ezeket is megkapta komplett készletben, meg természetesen a C3-as új csapágyakat is.
Illetve, egy garnitúra új füles láncot,alájuk a koptató műanyag kockákat, meg kb a fele orrkereket is cseréltem, továbbá egy szuszogót hajtóházon, meg egy gázteleszkópot ami nem bírt megállni koporsó.
Válasz mtz1221 #26749. hozzászólásáraNekem az egyik 82-en diagonál voltyre van. Senki meg nem mondaná hogy nem radiál, ha dolgozna vele. Kövesúton se ráz jobban mint a radiál. Sokkal jobb a tartása, a vf.eke súlya a radiálhoz képest alig látszik rajta.
Válasz VMisi #26748. hozzászólásáraMár megrendeltem meglássuk . Én bízom benne hogy a sűrű bordák miatt jobb lesz mint az orosz radiál. Van pár kis mahindra a falúban sűrű bordás,azokkal úgy hajtanak mint az állat föld úton is.
Válasz mtz1221 #26742. hozzászólásáraNagyon régen a zetoron 4 új diagonál gumi volt, de abban a gépben meg nem lehetett maradni. Szörnyű volt! Plusz még az a szerencsétlen kis ablak hátul, így egy üvegházban pattogtam. Soha többet!
A mtz jött ki voltyre gumival, 2000 üó-nál 5 évesen még volt rajta minta, de szanaszét volt repedve.
Válasz mtz1221 #26742. hozzászólásáraSzerintem a diagonál gumik jobban ràznak. Én 1,5-1,8 fölé nem fújom, pedig mindkettőnek rugózik az eleje (820-as, és 550-es van) és levegős ülés van bennük.
31292 hozzászólás
Válasz apuci #26793. hozzászólásáraApucikám" ne szórakoz velem mert reggel hétkor 40 dsrabot kell még vennem!

A "falusi vetőgepeid" Unia és ez meg úri-muris vederes :)(feltöltesű
Az mar' biztos hogy én a gömbölyüt "szeretem" és nem a "laposat"!!
Válasz apuci #26793. hozzászólásáraMajd képet csinálhatnál. Vagy hogy ki mit ért domború alatt.
Válasz Bobo77 #26791. hozzászólásáraElhiszem,itt a faluban van vagy 5 db mind domború tárcsával van szerelve.
Válasz Pilátus" #26790. hozzászólásáraA Vadernál 11+áfa körül volt kb 1 hónapja a csoroszlyák meg 15+ áfa körül.
Ugyan ez az Axinál kb 30% több!
Válasz apuci #26770. hozzászólásáraAz enyémen egyenes a vetőtárcsa.
Válasz bandigh #26789. hozzászólására10 évente cserélgettem de ma már minden 3 év után a no-till miatt...
(Gyári most mennyi tudja valaki??Axis 8 alatt)
Na meg most jöön a striippen-tiill!
Válasz Pilátus" #26788. hozzászólásáraSzerintem a vető az csak egyenes lehet, és a gyári új mocskos sokat kibír, azzal érdemes foglalkozni hosszútávon
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #26787. hozzászólásáraKöszönöm!!
Kicsibe nem látom most a számokat csak majd a gépen és nézd már meg hogy az Axiálos cikkszámot amit írtam az íves tárcsát hasznalja valamelyik variacióban a vető karokon is??
18-000-5272-05 katalógus szám:451372
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #26786. hozzászólására

Válasz Pilátus" #26769. hozzászólására
Válasz Pilátus" #26784. hozzászólásáraIgen, jó arc a koma. Azt hiszem horschot akart venni
Válasz Mézga #26775. hozzászólásáraSzia!

Kie volt ez a Puffié Dobszán Barányaban??
Jó gyerek!
Mindig cserélgették a csapagyakat de mit vettek helyette?
A Puffi biztos nem cserélte saját kézzel egyiket sem mert az csak a "kamionjait cserélgeti havonta"! :)))
Ugye "Pofikám" öö Puffikám!?Üdvözletem!
A kocka Magnumot ha eladod szólj!
(Itt van biztosan mert ő is olvas minket mindig ugyaúgy mint mindenki
Válasz Mézga #26782. hozzászólásáraÖsszeségében nem rossz gép de még szoknom kel kicsit meg kell idő még összecsiszolódunk .
Válasz Hús Futár #26780. hozzászólásáramegnéztem, de megijedtem tőle. fényképen szebb volt. nem alkudtam rá, de úgy tűnt 4ért elhozható
Válasz Mézga #26778. hozzászólásáraTélen dobom szét az egész gépet és átnézés meg javítás vár rá
Válasz Mézga #26778. hozzászólásáraTán tied volt a gép anno ?
Válasz Mézga #26778. hozzászólásáraA nem létező részét azt nem . Nincsenek rajta az adagoló részek . Csöveket kaptam hozzá meg tengelyt de a többi része nincs rajta . Bár nekem nem is kell mert nekem a nagy tartály volt lényeg műtrágyát meg kidobom hagyományosan .
Válasz Hús Futár #26777. hozzászólásárabeüzemelted a műtrágya részét?
Válasz Mézga #26775. hozzászólásáraIgen ez . Fogjuk rá repce vetés nem sikerült fullosan vele e gabonában már azért kezdünk össze szokni .
Válasz buti #26763. hozzászólásáraElvileg a vaddisznó csinál ilyen fészket.
Válasz Hús Futár #26774. hozzászólásáraEz volt Nagydobszán? Bevált a masina?
Válasz Mézga #26766. hozzászólására4,5+fa
Válasz apuci #26772. hozzászólásáraDe kár hogy nem "fordítva domború" vagyis homorú ahová illeszkedne a csoroszlya és egyből képtelen lenne eldugulni az a vékony kis vetőcső vég!
De nem is kopna hanem csak a tárcsa...
Válasz Pilátus" #26771. hozzászólásáraNem-nem,belül van,szerintem az axinál elírhatták ahogy írod és vetőgép tárcsáról van szó nem vetőtárcsáról!
Válasz apuci #26770. hozzászólásáraDe az Uniának is a külső domború felületéhez illeszkedik a csoroszlya? Mert ezen az ívesen igy illeszkedik de van egy pici hézag közte és a szárdarab bemehet közé??
Hmm az íves talán a homokban jobban foroghat és nem tolja meg a tárcsát ha pld vakoló homok"??
Eddig is egyenes volt mar ezer egy éve de kívancsi vagyok hátha valaki ilyennel dolgozik(bár nem hinném)
De akkor meg miért vetőtárcsa?
(Vagy inkább helyesen: Rapid vetőgép tárcsa előre!?)
Válasz Pilátus" #26769. hozzászólásáraA Lengyel Unia vetőgépeken íves a tárcsa,és szépen vet,de szerintem neked oda csak az egyenes kell!
Válasz >>>>Cs.Gazda>>>> #26768. hozzászólásáraNem kell katalogus mert betelefonalok a vedernek és küldik de most nem volt idő és vettem mindegyikből.
De az axinal csak valamiért vetőtárcsának írják az axialos vaderstatos szórólapon meg az adatbázisban is ez van!
De hogy lehet vetni az ívessel hmm??
Van valami trükk amiről nem tudok?
Passzol mid a kettő...
Válasz Pilátus" #26767. hozzászólásáraÜdv.!
Nincs katalógusod?
Ott írja hogy pontosan hova milyen cikkszámú kell!
Szerintem hátra a vető részbe csak egyenes megy, elöl a művelő tárcsáknál ívesek, de azok között valahol van 1db egyenes is gyárilag.
Üdv!
Cserélem a Rapid vetőtárcsákat és nem jöttem rá(ill akiket kérdeztem sem tudják) hogy az Axiálnál miért van ill mire jó az íves vetőtárcsa!?????
Mert eddig egyenes volt de az ívesre is illeszkedik valahogy a vetőcsoroszlya???
Vagy ez az íves nem is vetőcsoroszlya ahogy az Axiálnál írják hanem csak a Rapid vetőgép előmunkáló tarcsasorának a tárcsája??
Íves vetőtárcsa cikksz 18-000-5272-05
Válasz Hús Futár #26762. hozzászólásáratume mennyi volt?
Válasz Földönfuto #26764. hozzászólásáraNem tudom, de csak a föld felett alkotott.Csak a dudvát hordta egy kupacba, a borz a föld alatt is aktívkodik.
Válasz buti #26763. hozzászólásáraBorz nem lehet?
Szerintetek ezt a fészket milyen állat hozhatta létre? Kb. 1,5-2 m átmérőjű szinte csak vékony nádszálakból áll, amit nagyjából körbe-körbe rakott, a közepén egy kb.30 cm átmérőjű kráterrel.Már aratás előtt is ott volt, lábnyomokat nem nagyon találtam még az esők előtt készülhetett.
Válasz Nyomasek Bobo #26760. hozzászólásáraSok milliós gép volt így is de pontos szám már nincs a fejemben . Ha jól tévedek akkor 4+fa volt a bemutatógép amiről lecsúsztam .
Válasz Nyomasek Bobo #26760. hozzászólásáraMár nem emlékszem pontosan de mire mindent kicseréltem volna ami rossz volt addigra annyi volt az ára mint a demógépé amiről lecsúsztam .
Válasz Hús Futár #26757. hozzászólásáraPrivibe meg lehet tudni, hogy kis szerencsevel mennyiért lehetett egy lepusztult gepet megakaprintani?
Rotadischez van körkéseim és banán késeim ha esetleg érdekel valakit.
Válasz SCHLEPPER #26755. hozzászólásáraPontosan nem tudom, de huszon pár ezer az eleje, kb 10ezer egy rotor penge, meg 5ezer egy csapágy, ha csapágy boltból veszed.
Lánc is egy tízes meg az orrkerék is hozzávetőlegesen.
Válasz Nyomasek Bobo #26756. hozzászólásáraSzolnoki Unia kereskedők . Talán az Ihász kereskedőház ?
Válasz Hús Futár #26745. hozzászólásáraKi ez a cég?
Válasz szanberg #26754. hozzászólásáraSzia kb mibe fáj egy sorra az eleje csapágy tartók?
Válasz bandigh #26753. hozzászólásáraÉn is csak 8-at soronként
Hátul meg a legjobbak kerültek fel, meg volt is régebbről maradt új dereje vágó, azok is mentek fel szépen.
Hátul is fontos ám, mert ott bár igazából már nincs mit zúzni, de azok pucolják a törő hengereket, ami ha nem üzemel jól akkor racsnizik majd a sorkuplung.
Elől meg úgy elvoltak kopva azok a porvédő hüvelyek vasak hogy kb kilátszott a csapágy, így ezeket is megkapta komplett készletben, meg természetesen a C3-as új csapágyakat is.
Illetve, egy garnitúra új füles láncot,alájuk a koptató műanyag kockákat, meg kb a fele orrkereket is cseréltem, továbbá egy szuszogót hajtóházon, meg egy gázteleszkópot ami nem bírt megállni koporsó.
Válasz szanberg #26752. hozzászólásáraÍgy már lehet hozzá bízni

Én csak 2 újat raktam az elejére legutóbb
Válasz bandigh #26738. hozzászólására
Válasz B.Bali #26750. hozzászólásáraÍgy legyen itt is.
Válasz mtz1221 #26749. hozzászólásáraNekem az egyik 82-en diagonál voltyre van. Senki meg nem mondaná hogy nem radiál, ha dolgozna vele. Kövesúton se ráz jobban mint a radiál. Sokkal jobb a tartása, a vf.eke súlya a radiálhoz képest alig látszik rajta.
Válasz VMisi #26748. hozzászólásáraMár megrendeltem meglássuk . Én bízom benne hogy a sűrű bordák miatt jobb lesz mint az orosz radiál. Van pár kis mahindra a falúban sűrű bordás,azokkal úgy hajtanak mint az állat föld úton is.
Válasz mtz1221 #26742. hozzászólásáraNagyon régen a zetoron 4 új diagonál gumi volt, de abban a gépben meg nem lehetett maradni. Szörnyű volt! Plusz még az a szerencsétlen kis ablak hátul, így egy üvegházban pattogtam. Soha többet!
A mtz jött ki voltyre gumival, 2000 üó-nál 5 évesen még volt rajta minta, de szanaszét volt repedve.
Válasz mtz1221 #26742. hozzászólásáraSzerintem a diagonál gumik jobban ràznak. Én 1,5-1,8 fölé nem fújom, pedig mindkettőnek rugózik az eleje (820-as, és 550-es van) és levegős ülés van bennük.
Válasz Mézga #26743. hozzászólásáraMinden csapágy SKF benne