Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen traktort érdemes venni? új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Kukorica várhatóan........! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Poénok új
- Mezőgazdasági traktorgumi új
- Köles új
- Napraforgó-termesztés új
Cikkajánló
Hirdetés

Ezért nem elég már a régi műtrágyázási technológia
Folyékony vagy szilárd, szerves vagy szervetlen legyen az alaptrágya?
1507 hozzászólás
Válasz #706. hozzászólásra
Semmi rendellenes viselkedés.Szerintem még nagyon az elején vagyunk a dolgoknak.Pont munkagépet váltottam amikor nyikogó hangra lettem figyelmes meg egy morránasra vagy mire.Leakasztottam és lemostam.Fék rendben Elsőhajtás rendben tlt rendben.Működik mindene.Még.
Válasz #705. hozzászólásra
rángatás, csattanás gyorsításkor, elinduláskor?
Válasz #704. hozzászólásra
nemtudom valami műanyag csapágy.Szétszedve még nincs az majd holnap derül ki hogy a szomszéd gépműhely vagy csorna lesz a befutó.Ami biztos hogy a váltóolajban megtalálható bronz és öntvény darált keveréke, valamint műanyag csapágy 3-1 cm es darabjai.Még mozgásképes a gép 535 előre 539 bar hátra a nyomás meg gőzöl az váltó olajbeöntő nyílása.Meg valami nyikogó hangot ad.Eddig ennyit tudunk meg látunk.
Válasz #703. hozzászólásra
melyik csapágy?
3863 nál szanaszétvariálta a múanyagcsapágyat.Egyébként 3.3 ér adnak bele egy új váltót.
Válasz #699. hozzászólásra
az elég nemfasza és elég vészes
mennyi óra hm?
Válasz #696. hozzászólásra
az elég fasza nem vészes
Válasz #699. hozzászólásra

Részvétem.
Mennyibe kerül?
Válasz #696. hozzászólásra

Az eddig felsoroltakhoz most csatlakozik egy vario váltó.Mai napi diagnosztika szerint 99%hogy jöhet bele az új.Nem volt örömhír
Gergő: szia, mi szabolcs megyében, Nyíregyháza mellett gazdálkodunk, tavasszal hoztuk, 420 óra körül van benne, még egy 130 hektárt kell kiszántanunk és ennyi az évre. Eddig természetesen semmi gond nemvolt, nagyon szeretjük, eddig meggyőző. A fogyasztás nagyon jó, most 22 literből megvan 1 ha. Neked mióta van meg? mennyi óra van benne, gond volt valami?
Válasz #693. hozzászólásra
helló!
az ország melyik részén dolgoztok a 818 al?
nekem is ilyen trakim van , hogy vagytok vele megelégedve?
Válasz #694. hozzászólásra
HM bácsi nekünk annyi mákunk volt hogy póttankot, egy baloldali első rugószenzort, a klíma fúvókák 2 terelőjét, tlt szimeringet de az nem a gép hibájából adódott meg whyskó ventillátort. kellett cserélni.GARANCIA IDŐ UTÁN. Előtte nagyonsokmindent de azt már részleteztem. Olyan 360-400e huf 2-5 éves koráig.DE ha kell akor pontosan összeszámolhatom a kedvedért.
Válasz #693. hozzászólásra
Az esetek 90%ban állóhelyzetben.Ha mégsem akkor kuplung benyom és úgy de csak 5km/h alatt, de ezek igen kirívó esetek.Fogyasztáskülömbséged a kerékcsúszás miattvan, mivel számolt érték alapján méri a heki számláló.Ha a 900 asnál radarral mérek,nehéz munkánál kb 2 liter külömbség simán összejön a kerékcsúszásból adódó külömbség miatt.Üzemi fordulata 1700-1800 tehát ott eszik a "legjobban".820 nál annyire nem nézegetem a dolgot mert a 936 ot hajtom.Annál meg ha 1700-1800 ra állítom be a fordulattartományt kb 1600 at pörög max a motor mert nem kap több anyagot.Könnyebb munkánál beállítom 1450-2330 ra aztán döntse el mi neki a jó.1 es gyorsítót eddig aszfaltmarónál használltam azon kívül csak ha tényleg nagyon minimális gyorsulás kellett Földmunkában 2 es országúton meg 3 ba szokott lenni.1,4 nagyon ritkán van használva.
Nincs valakinek összeszámolva mennyit lóvét vert rá alkatrészre az újabbfajta 900asára?
Értem, köszi szépen. most 14% on van a határterhelés. Aztmondta a szervizes, hogy első 100 óráig 10 utánna tekerjem fel 14-re. De érdekes, hogy hiába megadtam a felső határt neki az 1900-at, még egyszer se pörgött annyit, mindig ha "szarban" van, akkor 1800 ra pörgeti magát. Fogyasztás is olyan 1700-1800 körül lett a legjobb szántásban. Nemtudom te figyelted e, hogy hol a legoptimálisabb. 5 fejes gregoire ekével szántunk, most a monitor 22 litert ír, de ahogy utánna számolunk 23-24 től tényleg nem több, nagyjából reális. Van egy 5 méteres joker rövidtárcsa, azzal 5,5-6 liter, frakombbal ugyanez, kis hoki könnyű kombinátorral 4 liter. igen észrevettem, épp tegnap, hogy irányváltásnál olyan kis lomha volt, öregesen lelassított utánna kapcsolta az ellenkező irányt. 1-es állásba volt, átkattintottam 2 re, azonnal fürgébb lett, meg tempomat ráadásnál is már rendesen húzott. 1-esbe hogy teszed a váltót? állóhelyzet, neutral gomb és kuplung?
Most kerülte el a 4000-et.Azon kívül amiket nem jött elő rajta problem szerencsére.
A max lovat egyébként 2000 nél adja le. 1450 és 2300 ra állítsd a tms-t.ha kell neki még erő akkor had kapjon, ne fojtsd vissza a motort.Én azt vettem észre hogy a tms-es 12% on dolgozik úgy mint a tms nélküli.Határterhelés 9-14% közötti értéken lesz jó (én olyan 11 re tippelem)(ha kinyitod a tetőablakot és nekiállsz fülelni, hallani fogod hogy 1%válltoztatásával is mennyire másabb lesz a traktor hangja.Akkor jó amikor folyamatosan duruzsol nincsen " hullámzás" a hangjában).Vonóerő szabályzást meg úgy állítsd be, hogy 1 mp alatt lehetőleg 1et villanjon a szintezőnél a zöld/piros nyil.Hydromotor intezitása 2esben legyen, akkor egyből nem fog úgy torpanni meg meglódulni a szekér.
Itt az új Fendt! ;)
Válasz #689. hozzászólásra

az adagolót meg a porlasztót is nézd meg
1. hozzászólás, MFM küldte be 2012-08-17 15:29:59-kor

Tudna nekem segíteni valaki hogy Fendt farmer 2d MWM motoros 1963-mas évjáratu traktorom nagyon nehezen indul pedig régen pöccre ment és nincs semmi ereje a motornak. Gázolaj van kipucoltam az üzemanyagszűrőt meg a légszűrőt is de nem lett jobb.
Válasz #687. hozzászólásra

Én nem rendelek! Gondolom a tízezres üzemóra mégdrágább! Így legalább ha eladom akkor sem tudják meg hogy hányszázezer az üzemóra!
Válasz #686. hozzászólásra

A mostani steyrbe már 3000 párszáz óránál feladta a küzdést az üzemóraszámláló, így 50 euróért kell majd rendelni ausztriából
Válasz #685. hozzászólásra
Volt ismerős akihez elvittük festetni a két sárhányót meg a motorh.tetőt.
A másik farmer2d-jét. Azon ez a legnagyobb hiba a festés! Pedig pár h-t lenyomott, amikor mi megvettük 8950,0 üóra volt benne, és már meg volt akadva az óra!!!
Pedig mi évente legalább 200üórát megyünk vele! Kicsit eszi az olajat, de hát 62-es évjáratu uhogy nem egy mai gyerek!
Mink egyszerübben megoldottuk!
Válasz #684. hozzászólásra

Akkor probléma egy ideig megoldva
Mi meg benne vagyunk a festésbe már vagy 5 napja minden nap festünk
Lassan kezdem unni pedig holnap is kell még utána már csak legalább a lemezek maradnak csak 
Válasz #683. hozzászólásra
Egyenlőre megoldottuk amennyire lehet kitekertük, uhogy kaptam egy kis haladékot.
Válasz #682. hozzászólásra



Aha azúgy már más, én is útálok kint szerelni jó lenne egy műhely de majd egyszer meglesz az is remélem
Válasz #681. hozzászólásra
Hja, de még egy négyzetm-nyi szabad betonfelületem sincs!
Válasz #679. hozzászólásra
Szerintem nem lehet az egy túlbonyolított valami 
Te is szétbírnád azt kapni?? Nem??
Válasz #678. hozzászólásra

Jó egy gép keveset fogyaszt, de a homlokrakodó rajt nem emel elég magasra, nem összkerekes, és kellene a ZS!
Van egy másik ugyan ilyenem h.rakodó nélkül, azt megtartom. Ez meg fel van javítva, csak úgy csillog, de a hlye osztrák megbabrálta a kupplungját!
Válasz #677. hozzászólásra

Gondoltam!
Pedig már kezdtem örülni!
Válasz #676. hozzászólásra

Amúgy nekem is volt egy fendtem hasonló mint a tied csak léghűtéses. Fendt Fix 2 brutál jó gép volt sajnálom is hogy eladtam. Rakd rendbe és tardt meg
Válasz #676. hozzászólásra

Csak heccből írtam 

Most nincs rá lóvé
Válasz #675. hozzászólásra

1.3-1.4mft homlokrakodóstul!!!
Válasz #674. hozzászólásra

Mennyit fizetsz???
Válasz #673. hozzászólásra

add el nekem
#1. hozzászólás, MFM küldte be 2012-06-13 12:51:07-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
MFM
Nem tudja valaki hogy Fendt Farmer 2d kupplungolásához honnan és milyen szerelőt érdemes hívni?
Válasz #670. hozzászólásra
Reméljük, hogy gumigyűrűs különben a nem lehet átpakolni.
Amúgy a főtengely sem egy egyszerű valami spéci röpsúlyos ami hozzáértő mestert igényel különben egy nap után eltörik.
Válasz #668. hozzászólásra
itt a hüvelykészlet http://www.ebay.de/itm/Zylindersatz-MWM-TD-226-B-2-3-4-6-Fendt-Farmer-304-309-Favorit-509-611-/250850707300?pt=Ersatzteile_Zubeh%C3%B6r_Landtechnik&hash=item3a67de0764#ht_1212wt_905
Válasz #668. hozzászólásra
Amit belinkeltem ott volt a hüvely rajta, ha görgeted.
Válasz #668. hozzászólásra
attol még lehet furni,hogy nedveshüvelyes
Válasz #667. hozzászólásra
Én is annak néztem a képeken.
Ezen a videon viszont a gyerek furást és honolást végez rajta:
Válasz #665. hozzászólásra
gumigyűrűs hüvelyek,nézz rá a www.e-bay.de re üsd be a motor tipust és hoz alkatrészeket árakkal
Válasz #665. hozzászólásra
Itt a képeket nézd, úgy látom átlehet pakolni, de majd jönnek itt akik láttak már szétszedve.http://www.google.hu/search?q=mvvm+td+226-4+motor&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:hu:official&client=firefox-a
A döntés már megvan a cser mellet. Állítólag németből tudnak hozni bontott üres blokkot 200-300 juró körül.
Mostmár a kérdés az, hogy milyen ez a MWM TD 226-4 blokk száraz hüvelyes vagy normál, hogy át lehet simán pakolni mindet?
nekünk van olyan kombájn blokkunk amin kinézett a hajtókar és a srác aratott vele egész nap.Arra panaszkodott hogy gyenge a gép.Be lett hegesztve utána még 3 évig aratott gond nélkül.Most a garázsban áll de nem a motornak van baja.
Válasz #662. hozzászólásra




profi munka,mis meneteltük
Válasz #661. hozzászólásra
Még a fagyás miatt is lehet. Régen Skoda motort csináltunk úgy hogy körbe lett fúrva 6-os menetre, s egy lemez /2-3?/ tömítés és csavarozva. De ott jó volt mert nagy sík felületnél repedt.
Válasz #659. hozzászólásra
Valószínűleg valahol és valamikor fagyás okozhatta és most kezdett szivárogni a blokk alján van és a második és a harmadik henger mellet.
Hegesztő szakinak mutattam azt mondta meglehet de csak hogy ne folyjon a víz de később ismét elreped ráadásul ki kell szerelni és szétszedni az egészet, akkor már kicserélném egy másikra.
Válasz #658. hozzászólásra

A repedés hűtőfolyadék utántöltés miatt, vagy anyaghiba?
Válasz #658. hozzászólásra



hol,hegeszteni esetleg
Válasz #656. hozzászólásra
Blokkot kellene cserélni mert elrepedt.