Válasz lovasnorbi #2126. hozzászólásáraSzerintem jovo heten hetvegen,mert akkor mar beugrok az aszonnyal az arkadba,holnap meg korulnezek mi van hozza mert lattam,hogy egy könyök van meg hozza,hogy csak egyenes csővel megtudd oldani.
Válasz dr.T #2117. hozzászólásáraNem sürgetni akarlak , csak meg szeretném kérdezni , hogy akkor mikor tudnád elhozni az alkatrészeket ?
kellene :- 2db fékmunkahenger
-vágóasztalhoz az a takaró lemez
-ez a levegőszűrő amit felraktál , ha megvan a tartója is .
Válasz medikus #2122. hozzászólására Serintem alrébb tették az első csapáhyházat borda a tengelyre és mehet rá a kardán,de így több minden tud elromlani. Az biztos, ha valami működik nem kell b@szogatni.
Válasz vasvarikriszta #2118. hozzászólására Van mi kellene?? Nem azt mondtam hogy clas kombájné hanem hogy a classokon van így megoldva az asztalhajtás.De mit akarsz valójában ha így is jól működik akkor minek alakítgatni?
Válasz dr.T #2105. hozzászólásáraaz előző hozzászóló azt írta az alsó tárcsa talán class kombájné és látom te ott is jelen vagy nem tudnál nekem eben segíteni?
Válasz dr.T #2115. hozzászólásáraén olyanokat láttam ahol a magtartály mögé van téve és ott kötötték be . csak azért kellene a fénykép , hogy mégis lássam mit hogyan hova kötöttek .
Válasz lovasnorbi #2109. hozzászólására De jó hogy kib@sztam a kukába egy ilyet, mikor a fortshritt 323a -ra feltettem egy olajtükrös talán liaz levegőszűrőt
Válasz vasvarikriszta #2102. hozzászólásáraNekem a spanolo az elorebb volt es ha joll emlekszem felfele kellett spanolni az ekszílyat,na meg a kerek az asztalon volt nem a ferden,de ha megcsinallod kardanosra akkor igy egyszerubb es gyorsabb lessz a felrakasa.
Válasz rsándor #2098. hozzászólásáraNem egyszer vettem már ki a belsőt is és nem volt por a csőn se,te meg ne 10 évente cseréld a filtert mert akkor olyan is lessz
Válasz Cutler gazda #2096. hozzászólására Egyszer vedd már ki a belső filtert és töröld nár ki a port az ujadal a szivócsőből és akkor fogod látni hogy mit enged át.
Válasz medikus #2094. hozzászólásáraNa akkor hozzászólok,eleve ha bejelez a jelző h koszos az nagyon nagy barom aki akkor takarítja mert addigra már 20 kg por van benne már, és a beső filter meg szüri a finom port,de azt soha nem szokott koszis lenni ha van fújatva rendesen,amúgy is minden évbe csere az összes filter mert szerintem annyit megérdemel
Válasz lovasnorbi #2085. hozzászólásáraLátom,megy a vita a levegő szűrőről.Nos az én véleményem hogy egy olajos jobban szűr.A papírszűrő viszont könnyebben takarítható.Már amennyiben takarítható!Egy másik oldalon már kitárgyalták hogy hívatalosan nem is takarítható,mert csak a port,homokot lazítod benne fel,a fúvatással!Amikor a karbantartás jelző világít,hogy a szűrő tömődött,akkor csere!Ezeket a papír szűrőket állítólag nem tudják úgy megcsinálni hogy tökéletesen zárjon,ezért nem szabad fúvatgatni!Persze mindenki úgy csinálja ahogy tudja,vagy akarja.
Válasz lovasnorbi #2090. hozzászólásáraOk,kivancsi vagyok,de amugy ha megakarod nezni,hogyan van felszerelve nezd meg a google ,enis most ott neztem e512 motor,ott van par kep rola.
Válasz rsándor #2083. hozzászólásáraDe szerintem azzal a szimpla szűrőssel sincs baj,mert akkor már rég nemlennének 514 meg 512. De az biztos,hogy jobb a dupla szűrős az tény.
Válasz Cutler gazda #2081. hozzászólására Nekem is van papírszűrős gépem több, azért van annyi eszem hogy nem nyitott szűrőháznál fuvatok gép mellett, mert pl nem a kombájn tetejére húzom fel a kompresszor csövet, hanem leviszem a levegő szűrőt!!!!Arrol beszélek hogy amikor fuvatod, szál a por minden felé, pl a szűrő belsejébe is akár.Mondjuk ilyenkor tesz jó szolgálatot a belső szűrő ami csak egyik papírszűrős gépemben van, egy valtrán.
4927 hozzászólás
Válasz lovasnorbi #2126. hozzászólásáraSzerintem jovo heten hetvegen,mert akkor mar beugrok az aszonnyal az arkadba,holnap meg korulnezek mi van hozza mert lattam,hogy egy könyök van meg hozza,hogy csak egyenes csővel megtudd oldani.
Válasz vasvarikriszta #2119. hozzászólásáraMit szeretnel pontosabban?
Válasz dr.T #2117. hozzászólásáraNem sürgetni akarlak , csak meg szeretném kérdezni , hogy akkor mikor tudnád elhozni az alkatrészeket ?
kellene :- 2db fékmunkahenger
-vágóasztalhoz az a takaró lemez
-ez a levegőszűrő amit felraktál , ha megvan a tartója is .
Válasz rsándor #2123. hozzászólásáraMeg a kardánra rátekeredni.Jó az az eredeti,semmivel nem lehet ez így előrébb!
Válasz rsándor #2120. hozzászólásáravan egy másik kombájnunk is és azt szeretnénk ilyenre alakítani
Válasz medikus #2122. hozzászólására Serintem alrébb tették az első csapáhyházat borda a tengelyre és mehet rá a kardán,de így több minden tud elromlani. Az biztos, ha valami működik nem kell b@szogatni.
Válasz rsándor #2120. hozzászólásáraJó lenne látni,hogy van megoldva az asztal meghajtás!Hogy áll a támolygó tengely?
Válasz vasvarikriszta #2119. hozzászólásáraMit akarsz az alsó szíjtárcsával?
Válasz vasvarikriszta #2118. hozzászólására Van mi kellene?? Nem azt mondtam hogy clas kombájné hanem hogy a classokon van így megoldva az asztalhajtás.De mit akarsz valójában ha így is jól működik akkor minek alakítgatni?
Válasz dr.T #2105. hozzászólásáraaz előző hozzászóló azt írta az alsó tárcsa talán class kombájné és látom te ott is jelen vagy nem tudnál nekem eben segíteni?
Válasz rsándor #2106. hozzászólásáranincs belőle eladó alkatrész?
Válasz lovasnorbi #2116. hozzászólásáraJa igen iz is odavolt kotve,a szivotorkokra van kotve egy nagy csovel.
Válasz dr.T #2115. hozzászólásáraén olyanokat láttam ahol a magtartály mögé van téve és ott kötötték be . csak azért kellene a fénykép , hogy mégis lássam mit hogyan hova kötöttek .
Válasz dr.T #2114. hozzászólásáraNezd meg azt amit a med haver kuldott,az olajtartaly melle van felteve es a szivocsonkra van rakotve,nagyon egyszeru.
Válasz rsándor #2112. hozzászólásáraVan ez igy!
És valaki tudna küldeni közelebbi képet , hogy ez a fajta levegőszűrő hogyan van bekötve ?
Válasz lovasnorbi #2109. hozzászólására De jó hogy kib@sztam a kukába egy ilyet, mikor a fortshritt 323a -ra feltettem egy olajtükrös talán liaz levegőszűrőt
Válasz lovasnorbi #2109. hozzászólásáraHa joll emlekszem megvan hozza meg a konzol is ami tartja ezt a hazat es fellehet csavarozni.
Válasz lovasnorbi #2109. hozzászólásáraIgen el,45 euro.
Válasz dr.T #2108. hozzászólásáraés azt eladnád ? Ha igen mennyiért ?
Válasz lovasnorbi #2107. hozzászólásáraIgen,miert?
Válasz dr.T #2087. hozzászólásáraamit tettél fel levegőszűrőről képet az a tied ?
Válasz Jakabjóska #2104. hozzászólására Igazad van. Itt áll az udvaron egy bontott 12-es mégis hülyeséget írok.a 14-esé ékszíjas.
Válasz vasvarikriszta #2102. hozzászólásáraNekem a spanolo az elorebb volt es ha joll emlekszem felfele kellett spanolni az ekszílyat,na meg a kerek az asztalon volt nem a ferden,de ha megcsinallod kardanosra akkor igy egyszerubb es gyorsabb lessz a felrakasa.
Válasz rsándor #2103. hozzászólásáraAz 512 nem láncos volt? Én az 514-nél emlékszek szíjas ferde felhordóra, az 516-nál meg kardánosra.
Válasz vasvarikriszta #2102. hozzászólásáraFelül ilyen ,alul a meghajtó ékszijtárcsa az asztalon van nem a ferdén.Talán a class kombájnokon van ilyen meghajtás.
Így néz ki az 512-es kombájnunk ferdéje. Az lenne a kérdésem, hogy a gyári is ilyen?
Válasz Cutler gazda #2100. hozzászólására OK.
Válasz rsándor #2098. hozzászólásáraNem egyszer vettem már ki a belsőt is és nem volt por a csőn se,te meg ne 10 évente cseréld a filtert mert akkor olyan is lessz
Válasz rsándor #2098. hozzászólásáraHat enis evente cserelem komplettan a trakikban,es fujatom ha olyan dolgozok,de nekem patyolat tiszta!
Válasz Cutler gazda #2096. hozzászólására Egyszer vedd már ki a belső filtert és töröld nár ki a port az ujadal a szivócsőből és akkor fogod látni hogy mit enged át.
Válasz Cutler gazda #2096. hozzászólásáraHat szerintem is,de ezen kar is irkallni,a nagy tsz ben a johnykban ha olyan munka van minden nap fujatjak!
Válasz medikus #2094. hozzászólásáraNa akkor hozzászólok,eleve ha bejelez a jelző h koszos az nagyon nagy barom aki akkor takarítja mert addigra már 20 kg por van benne már, és a beső filter meg szüri a finom port,de azt soha nem szokott koszis lenni ha van fújatva rendesen,amúgy is minden évbe csere az összes filter mert szerintem annyit megérdemel
Válasz medikus #2094. hozzászólásáraAkkor szerinted is maradjon az olajos ?
Válasz lovasnorbi #2085. hozzászólásáraLátom,megy a vita a levegő szűrőről.Nos az én véleményem hogy egy olajos jobban szűr.A papírszűrő viszont könnyebben takarítható.Már amennyiben takarítható!Egy másik oldalon már kitárgyalták hogy hívatalosan nem is takarítható,mert csak a port,homokot lazítod benne fel,a fúvatással!Amikor a karbantartás jelző világít,hogy a szűrő tömődött,akkor csere!Ezeket a papír szűrőket állítólag nem tudják úgy megcsinálni hogy tökéletesen zárjon,ezért nem szabad fúvatgatni!Persze mindenki úgy csinálja ahogy tudja,vagy akarja.
Válasz lovasnorbi #2092. hozzászólásáraOk,nezted a neten a kepeket?
Válasz dr.T #2091. hozzászólásárabocsi de csak vasárnap tudok képet küldeni . De akkor mindenképpen küldök .
Válasz lovasnorbi #2090. hozzászólásáraOk,kivancsi vagyok,de amugy ha megakarod nezni,hogyan van felszerelve nezd meg a google ,enis most ott neztem e512 motor,ott van par kep rola.
Válasz dr.T #2089. hozzászólásáraGyárilag van rajta , délután küldök képet.
Válasz lovasnorbi #2088. hozzászólásáraHat akkor en meg nemlattam olyat,szerintem akkor azt mihamarabb csereld ki.
Válasz dr.T #2086. hozzászólásáraképet azt most nem tudok küldeni de majd megpróbálok . az enyém az lent van a hűtő alatt.
Válasz lovasnorbi #2085. hozzászólására
Válasz lovasnorbi #2085. hozzászólásáraAmilyet feltett a medikus,kuldj kepet a tiedrol,mert nemtudom a tied hol van,a hűtőnél van a tied is?
hogyan nézne ki akkor a papírszűrős megoldás ? hová kell azt beszerelni ? hol lehet kapni ?
Válasz rsándor #2083. hozzászólásáraDe szerintem azzal a szimpla szűrőssel sincs baj,mert akkor már rég nemlennének 514 meg 512. De az biztos,hogy jobb a dupla szűrős az tény.
Válasz Cutler gazda #2081. hozzászólására Nekem is van papírszűrős gépem több, azért van annyi eszem hogy nem nyitott szűrőháznál fuvatok gép mellett, mert pl nem a kombájn tetejére húzom fel a kompresszor csövet, hanem leviszem a levegő szűrőt!!
!!Arrol beszélek hogy amikor fuvatod, szál a por minden felé, pl a szűrő belsejébe is akár.Mondjuk ilyenkor tesz jó szolgálatot a belső szűrő ami csak egyik papírszűrős gépemben van, egy valtrán.
Nekem is papírszűrős van,de nemvolt még vele problémám.
Válasz rsándor #2076. hozzászólásáraHa kiveszed a filtert akkor visszacsukod a fedelet és már nem is megy be a por a filterházba ennyire egyszerű
Válasz csoppika #2079. hozzászólására524-es. Csak a papírszűrő hatékonyságát akartam érzékeltetni (a külső szűrô is az)
Válasz Berente Antal #2078. hozzászólásáraHa dupla, akkor oké, vagy ciklonnal kombinált...