LEnne egy kérdésem. Szójához miket kellene átszerelni? Azt mindenképp az "új" géppel kéne vágnom, már csak tesztelés miatt is...(1.5ha van, úgyhogy csak lemegy valahogy)
Válasz horesz01 #7216. hozzászólásáraGondolom szójára is maradhat? Règen a kis Johnnynál sem volt mire kicserélni borsónál... Vagy törheti gabona kosárral?
Jó estét mindenkinek tanácsot szeretnék kérni kukorica adaptert szeretnék venni e514-hez milyet venni szárzúzósat vagy anélkülit esetleg mire kell oda figyelni?előre is köszönöm a válaszokat
Még annyi kérdésem lenne, hogy a doblassító nagyon kicsit járkál a helyén az szokott gondot okozni? A tengely nem görbe, viszont a hajtúmű oldalon kicsit kopott a hüvely. Na de a külső rész amin a két köröm van nem ér össze teljesen a variátor aggyal, nem annak kellene egyenesbe tennie? A belső hüvely előbb nekifekszik a peremnek amin a két kiscsapágy van.
Válasz SanyóÓ #7200. hozzászólásáraFel tudod tenni, mi is úgy húztuk. Inkább a földre nem egyszerű lerakni mert az alátámasztások a tálcák alatt vagy húsz centit lenyúlnak.
Válasz Buvargabi #7191. hozzászólásáraNem esztergalltattal egy ujjat valami normalis anyagbol? azt mondtad elvitted bevizsgalltatni milyen anyagbol volt az oreginal sikerult megtudni?
Válasz rsándor #7190. hozzászólásáraErre is gondoltam,pöckölgetni szoktam.de ha visszagondolok nèha mikor fel van variàlva megnyomom a kart főleg mikor màrt fàradtabb vagyok.
Válasz Buvargabi #7175. hozzászólására Lehet tul egyszerüt mondok : Nem az a baj hogy a variátort nem csak pöckölöd hanem nyomod egyfolytában? Nekem azt mondták az "öregek" hogy a variátort csak pöcköljem főleg felfelé mert ha egyfolytában nyomom akkor hamar szétmegy.Nem is volt vele bajom 4 év alatt soha.
Válasz medikus #7178. hozzászólásáraAz anya biztositva van.a szijhoz a spanolo epp,h hozzà èr.èn is erre gondoltam,h ezt kellene kicserèlni.tavalyi szezonban 2 tengely most 1. 2x a csapàgyhàz mögött törött el 1x meg a vèkony menetes rèsz törött le.
Válasz csoppika #7181. hozzászólásáraRégebben a karteron elől volt egy regiszteres "csöves" hőcserölő ami közvetlen a szűrőházzal volt összekötve utána jött a eolvenses kör alakú hőcserölő ez nem közvetlen a szűrőházzal kapcsolódik ilyen az IFA motor is csak az sokkal mélyebb ezért nem lehet karter csere nélkül be építeni ,és ahogy Medi is írja az alacsony fedelű szűrőház szita szűrős a papír betétesé nagyából egy forma magas alja és teteje .
Válasz Myrrdin #7184. hozzászólásáraNincsenek meg ezek vhol pdf-ben??? Nincs facebookom...nem is nagyon akarózik belépni... Így is elég sokat netezek...
Válasz Szabolcsi #7168. hozzászólásáraHmmm...
Nem tudom miért emlékeztünk haverral rosszul... Ezen is dupla szűrő van... Talán csak elektronyos jeladók nincsenek...
A karteron az alsó púp minden ott van? Abban van a hőcserélő?
Válasz medikus #7170. hozzászólásáraA régi Csepel motorokban is szitatárcsás szűrő volt,Főáramlású szűrő volt és van is plusz kombinált is több fajta .
13927 hozzászólás
Válasz dr.T #7227. hozzászólásáraHello!mèg nem foglalkoztam vele.majd jövő hèten
Válasz Buvargabi #7223. hozzászólásáraCso Gabi sikerult megoldanod a problemat a kombajnon?
Válasz csoppika #7224. hozzászólásáraLáda lemezt árulnak!Ha jól emlékszem,4-5000/
LEnne egy kérdésem. Szójához miket kellene átszerelni? Azt mindenképp az "új" géppel kéne vágnom, már csak tesztelés miatt is...(1.5ha van, úgyhogy csak lemegy valahogy)
Srácok. Dob(esetleg láda) lemezelése nincs vkinek fölös?
Válasz MIHI10045 #7220. hozzászólásáraNekem egy ürge emlitette,hogy eladnà,zùzò nèlküli. Komàrno mellett.
Válasz horesz01 #7216. hozzászólásáraGondolom szójára is maradhat? Règen a kis Johnnynál sem volt mire kicserélni borsónál... Vagy törheti gabona kosárral?
Válasz MIHI10045 #7220. hozzászólásáraMFKA 4011SA!
Jó estét mindenkinek tanácsot szeretnék kérni kukorica adaptert szeretnék venni e514-hez milyet venni szárzúzósat vagy anélkülit esetleg mire kell oda figyelni?előre is köszönöm a válaszokat
Még annyi kérdésem lenne, hogy a doblassító nagyon kicsit járkál a helyén az szokott gondot okozni? A tengely nem görbe, viszont a hajtúmű oldalon kicsit kopott a hüvely. Na de a külső rész amin a két köröm van nem ér össze teljesen a variátor aggyal, nem annak kellene egyenesbe tennie? A belső hüvely előbb nekifekszik a peremnek amin a két kiscsapágy van.
Válasz medikus #7217. hozzászólásáraköszönöm
Válasz lemezlovas #7215. hozzászólásáraEz 2db egyforma lánckerék,tengelyen ékre feltolva,és duplex lánccal összekötve.Gondolom ahol Oros alkatrész van,ott lenni kell!
Válasz atti212. #7209. hozzászólásáraMaradhat a gabona, azon is áthullik a szem és ha csak ősszel azt vág a kombájn nem kell emelgetni a kosarakat.
Válasz medikus #7213. hozzászólásáraköszönöm a képet. hol tudnék ilyen alkatrészeket venni hozzá Győr környékén
Válasz atti212. #7209. hozzászólásáraCserélni szoktuk!

Válasz lemezlovas #7210. hozzászólásáraValahogy így!
Válasz atti212. #7208. hozzászólásáraArra gondoltam,hogy úgy kezd a felrakást,hogy ott tudd befejezni,ahol az utolsónak a felhegesztett anyák vannak!
Válasz lemezlovas #7210. hozzászólásáraDuplex lánc talán a legjobb, legegyszerűbb ( ha már átalakítás) Nekünk két mtz kardánkereszt van.
jó estét. kinek hogy van megoldva a kukorica asztalon a hajtás ferde és az asztal között ?

Válasz medikus #7206. hozzászólásáraA gabonakosár és a napra kijön egymással? Vagy mindenképpen kuki kell hozzá?
Válasz medikus #7206. hozzászólásáraArra gondolsz, nehogy oda is anyát tegyek ? Komoly meló lenne.
Válasz medikus #7205. hozzászólásáraElég volt a régieket leszedni, jó hosszú csavarok végigrohadva, letekerni esélytelen volt.
Válasz atti212. #7202. hozzászólásáraAz utolsó helyén anyák vannak belül,el ne feledd!!!
Válasz atti212. #7204. hozzászólásáraJól mutat az új dobléc!
Válasz medikus #7203. hozzászólásáraHa jó akkor jó
Köszi
Válasz atti212. #7202. hozzászólásáraJó!
Ez a dobtakaró jó így, hogy ekkora rés marad vagy ez a lemez nem erre a gépre való ?

köszi
Válasz SanyóÓ #7200. hozzászólásáraFel tudod tenni, mi is úgy húztuk. Inkább a földre nem egyszerű lerakni mert az alátámasztások a tálcák alatt vagy húsz centit lenyúlnak.
Sziasztok! Napraforgóra feltálcázott asztalt fel birom tenni az asztalszállító kocsira szerintetek, vagy próbálta már valaki?
Válasz Buvargabi #7197. hozzászólásáraAz hogy nincs ki rádiuszolva a tengely,mint ahogy szó volt már róla többször!
Válasz Buvargabi #7197. hozzászólásáraCsináltass hozzá valami nooormális helyen.. mondjuk valami : 42CRMo 4T-ből---azt jó lesz
Válasz dr.T #7192. hozzászólásáramèg nem vittem el,de előbb meg kell oldani,h mi töri àlandoan.
Válasz medikus #7195. hozzászólásáraköszönöm!!
Válasz lemezlovas #7194. hozzászólására24 voltos!
Jó estét.Valaki megtudná nekem mondani milyen index relé van az 514-esben ?
Válasz Buvargabi #7191. hozzászólásáraAz azt nem befolyásolja!Főleg ha jól áll minden!Nem lötyög,lóg.
Válasz Buvargabi #7191. hozzászólásáraNem esztergalltattal egy ujjat valami normalis anyagbol? azt mondtad elvitted bevizsgalltatni milyen anyagbol volt az oreginal sikerult megtudni?
Válasz rsándor #7190. hozzászólásáraErre is gondoltam,pöckölgetni szoktam.de ha visszagondolok nèha mikor fel van variàlva megnyomom a kart főleg mikor màrt fàradtabb vagyok.
Válasz Buvargabi #7175. hozzászólására Lehet tul egyszerüt mondok : Nem az a baj hogy a variátort nem csak pöckölöd hanem nyomod egyfolytában? Nekem azt mondták az "öregek" hogy a variátort csak pöcköljem főleg felfelé mert ha egyfolytában nyomom akkor hamar szétmegy.Nem is volt vele bajom 4 év alatt soha.
Válasz Buvargabi #7188. hozzászólásáraA következő tengelyt közelről fotózd le,ott ahol el szokott törni!szerintem gyártási hibás!
Válasz medikus #7178. hozzászólásáraAz anya biztositva van.a szijhoz a spanolo epp,h hozzà èr.èn is erre gondoltam,h ezt kellene kicserèlni.tavalyi szezonban 2 tengely most 1. 2x a csapàgyhàz mögött törött el 1x meg a vèkony menetes rèsz törött le.
Válasz csoppika #7181. hozzászólásáraRégebben a karteron elől volt egy regiszteres "csöves" hőcserölő ami közvetlen a szűrőházzal volt összekötve utána jött a eolvenses kör alakú hőcserölő ez nem közvetlen a szűrőházzal kapcsolódik ilyen az IFA motor is csak az sokkal mélyebb ezért nem lehet karter csere nélkül be építeni ,és ahogy Medi is írja az alacsony fedelű szűrőház szita szűrős a papír betétesé nagyából egy forma magas alja és teteje .
Válasz csoppika #7185. hozzászólásárafeltöltöttem a 512 fórumba

Válasz Myrrdin #7184. hozzászólásáraNincsenek meg ezek vhol pdf-ben??? Nincs facebookom...nem is nagyon akarózik belépni... Így is elég sokat netezek...
Válasz csoppika #7177. hozzászólásáratermészetesen
. a másik topicban megtalálod ha kicsit vissza olvasol, már többször linkeltem
. De ha nem akkor itt megtalálod
.
Mezőgazdasági Könyvek Gépkönyvek Prospektusok Ismertető anyagok
Válasz csoppika #7181. hozzászólásáraez a szitatárcsás szűrő lehet,mert a papír szűrő háza az magasabb!De csak a teteje!
Válasz csoppika #7181. hozzászólásáraNem abban van,az a hőcserélő öntvénye,az egész a kartel aljába van körbe csavarozva!
Válasz Szabolcsi #7168. hozzászólásáraHmmm...


Nem tudom miért emlékeztünk haverral rosszul... Ezen is dupla szűrő van... Talán csak elektronyos jeladók nincsenek...
A karteron az alsó púp minden ott van? Abban van a hőcserélő?
Válasz cashnetcity1 #7176. hozzászólásáraModerátorok hol vagytok ?
Válasz medikus #7170. hozzászólásáraA régi Csepel motorokban is szitatárcsás szűrő volt,Főáramlású szűrő volt és van is plusz kombinált is több fajta .