Gázolaj árak 601 Ft Benzin árak 581 Ft EUR 399.36 Ft USD 345.3 Ft CHF 427.35 Ft GBP 458.3 Ft

Fórum

Fortschritt E-514 kombájn

Létrehozta: Vendég , 2008-02-16 21:05:54

Kedvencekhez Segítség

13914 hozzászólás
#7164 medikus
2016-08-07 14:40:26

Válasz csoppika #7162. hozzászólásáraA centrifugál szűrő melletti házban(hosszabb)kell lenni a papír szűrőnek!Az a főáram,ott végez fő szűrést.A centrifuga csak mellékáramú szűrő!

#7163 medikus
2016-08-07 14:38:26

Válasz csoppika #7163. hozzászólásáraA kartel a ZT traktorral megegyezik!

#7162 csoppika
2016-08-07 14:26:45

Válasz csoppika #7162. hozzászólásáraMeg a karterje is talán más...

#7161 csoppika
2016-08-07 14:26:15

Válasz medikus #7161. hozzászólásáraKösz.
Ami itt áll 12-es hátul, abban csak centrifugál szűrő van. Abban van vmi betét?
Vszínű én is 12-es tulaj leszek hamarosan... Úgyhogy lesz kérdés, mert haver volt a szaki... Én utoljára JD 360-as vontatottal arattam 2000-ben...

#7159 csoppika
2016-08-07 13:02:49

Gyerünk Medikus, mi az amit mindenképp érdemes lecserélni kivett motornál?smile helpsmilie

#7158 csoppika
2016-08-07 13:01:34

Válasz Buvargabi #7158. hozzászólásáraAkkor a porlasztó kopogott(töltés elmászott), vagy a vezérlés fogaskerekek?
Gondolom szét kell bombázni a motort(a kartert biztos), a darabokból mehetett mindenhova, nem? Nem vagyok szaki, de ha kivetted a motort, akkor a hőcserélőnél a tömítést kicseréled? Asszondják gyenge pont.... Meg a motor alatti padlóba menő vízcsöveket is?(minket már 2x szivatott az a rész)

#7157 Buvargabi
2016-08-07 11:58:16

Meg van a hiba!az adagolo meghajtasanal a belső csapàgy tönkrement ès ledaràlta a fogaskereket.smile sad ha valakinek volna fogaskereke az adagolo meghajtàshoz akkor èrdekelne!èn Komàromi vagyok!

#7156 medikus
2016-08-06 12:48:52

Válasz Magister #7156. hozzászólásáraAnnyira nem,akkor tényleg dunsztban lenne!

Nincs profilkép
#7155 Magister
2016-08-06 11:29:44

Válasz medikus #7155. hozzászólásáraSzépen le van takarva!!!!

A kerekeket nem szoktad betakarni?

#7154 medikus
2016-08-06 10:16:41

Válasz csoppika #7154. hozzászólásáraA macska,csak biztonsági tartalék!Ha kellően ki van takarítva,nincs miért benne lakni!

#7153 csoppika
2016-08-06 10:14:01

Válasz medikus #7153. hozzászólásáraHavernál nincs macska a kutyák végett...ő méreggel operál... addig kapják, míg fogy...

#7152 medikus
2016-08-06 09:51:57

Válasz horesz01 #7152. hozzászólásáraNincs ott semmi pára!Nincs benne semmi,rosták és rázóasztal kivan szedve,eltakarítva.Át járja a szél!A fülke ajtó nyitva,műszerfal oldal burkolat kivéve,át járható a macskának!!!!
smile lol

#7151 horesz01
2016-08-06 09:44:17

Válasz medikus #7148. hozzászólásáraSzerintem csak a tetejét kellene letakarni hogy a levegő átjárja a gépet, mert így nagyon párás lesz a ponyva alatt a levegő ami ad a rozsdának...

#7150 medikus
2016-08-06 09:40:17

Válasz csoppika #7149. hozzászólásáraCsak a légszűrő tetejét veszem le,és 4db pala lécet végig fektetek a tetőtől a gép faráig,a szalmaláda bebújó nyílásnál kb középen alátámasztva.Utána végig gurítom ,kétoldalt meg lehajtom a ponyvát!Persze sarkokra rakok vastagabb rongyokat,hogy ne szúrja ki a ponyvát.Így hátra felé lejt,nem áll meg a víz rajta!

#7149 medikus
2016-08-06 09:34:01

Válasz csoppika #7149. hozzászólásáraEz egy Kamion ponyva!A szélessége adott,csak a hossz a lényeg!Nehéz,a szél nem emeli meg,közbe meg alatta huzatol.

#7148 csoppika
2016-08-06 09:10:30

Válasz medikus #7148. hozzászólásáraMester, ennek a ponyvának a méreteit igazán publikussá tehetted volna... Ha jól látom, rá van szabva...

#7147 medikus
2016-08-06 08:44:06

Válasz Anicska #7146. hozzászólásáraA takarításra!Mindent kiszedni,amit csak lehet.Ablakokat leszedni,mindenhonnan a magot kifúvatni!Különben beleköltöznek a lakók!Száraz időben lemosni,szárazon elrakni!

#7146 Buvargabi
2016-08-06 08:34:49

Válasz medikus #7145. hozzászólásáraVolt,bàr egy kicsit visszaesett előtte,de gondolom csak a melegedèstől.màskor is visszaesett ennyire.ma elkezdjük kiszedni a motort aztàn meglàtjuk.

#7145 Anicska
2016-08-06 07:20:44

Válasz medikus #7138 hozzászólás

Nagyon jó ,hogy vannak ilyen fórumozó önzetlen segítők ! Rendbe ment az utolsó aratási nap .Az szeretném kérdezni így a végén mire figyeljünk ,hogy jövőre is tudjunk dolgozni,csak egy év múlva lesz munkája .

#7142 Buvargabi
2016-08-05 22:59:06

Válasz Buvargabi #7141. hozzászólásáraLeesett a fordulat aratàs közben 500ra majd bedöglött ujrainditàs utàn gyors üritès ès vège.adagolo meghajtàs meglazult,majd kinlodàsos àlitgatàsok utàn ment egy kicsit,de nagyon kopogott az első hengernèl.hm azthiszem hajtokaros lett.smile cursing

#7140 Buvargabi
2016-08-05 22:39:10

Hm,hm. 3 heki maradt meg aratni,de sajna a motor megadta magàt.smile cursingsmile thumbdown

#7139 medikus
2016-08-05 21:20:17

Válasz SanyóÓ #7139. hozzászólásáraAkkor elég sűrűn ordít az a szíj,mikor 3.-ban indulsz!smile sweatdrop

Nincs profilkép
#7138 SanyóÓ
2016-08-05 18:38:25

Nekem pl. spanolóm sincs!

#7136 Anicska
2016-08-04 22:27:53

Válasz medikus #7134. hozzászólásáraKöszi a választ,nagyon rendes vagy ,hogy időt fordítottál a segítségünkre.

#7135 medikus
2016-08-04 22:24:19

Válasz Anicska #7130. hozzászólásáraLegalább 5 szezon,kukival együtt!!Akkor is max a nyúlás miatt csere!A szakadás jelzi!smile lol

#7134 medikus
2016-08-04 22:21:48

Válasz Anicska #7133. hozzászólásáraMég jó hogy nem tört el valamelyik tengely!Szép ám,mikor a váltóban a nyelestengely eltörik úgy 2000 fordulatnál!Szíjat MINDIG FELVARIÁLT állapotban spanolunk!

#7133 medikus
2016-08-04 22:18:04

Válasz Anicska #7133. hozzászólásáraNos.Van ennek gyári beállítása!Fent van a szíj!!!A spanoló görgő belül van a szíjon,és annyira fent,hogy ne is érje szinte a szíjat!!!Fel variálsz!!!Olyankor a két szíjtárcsa külső fele egyvonalba kell hogy essen!!Ha nem esik egybe,akkor a spanoló görgőn annyit nyomsz lefelé,hogy az egyvonal meg legyen!!DE CSAK ANNYIT!Vagy inkább semmit!

#7132 Anicska
2016-08-04 21:51:27

Válasz Anicska #7132. hozzászólásáraNem szét rongyolja az ékszíjat hanem szét tépte.

#7131 Anicska
2016-08-04 21:49:58

Válasz medikus #7131. hozzászólásáraAz olajtárcsa alapra szétnyomva,a váltó felüli tárcsa alapra össze nyomva ,a feszítő görgő kézzel felnyomva.

#7130 medikus
2016-08-04 21:46:55

Válasz Anicska #7130. hozzászólásáraBiztos túl van spanolva!Hogy szoktátok beállítani?

#7129 Anicska
2016-08-04 21:43:12

Válasz medikus #7129. hozzászólásáraNem csúszik az biztos ,esetleg túl van spanolva ,van valami ami ezt jelzi...eddig nem volt semmi ilyen gond egy szezon egy új ékszíj,az idén a harmadik,fura és nem értjük.

#7127 Anicska
2016-08-04 21:35:53

Válasz medikus #7127. hozzászólásáraElvileg igen ,de lehet valami ami esetleg elkerüli a figyelmünket....spanolásra gondolsz?

#7125 Anicska
2016-08-04 21:20:09

Miért szaggatja a menetvariátor ékszíjakat??5 ha után széttépte az új ékszíjat ,ékszíj vagy gép gond lehet??Van valami tippetek....előre is köszönöm a segítségeteket!!!

#7124 medikus
2016-08-03 20:11:49

Válasz Szeni #7123. hozzászólásáraIgazad van!!Hydro36-20=SAE 20W gépkönyv szerint.Én a 68-ast használtam mindig!

#7123 Kovika84
2016-08-03 20:09:03

Válasz Szeni #7123. hozzászólásáraPontosság német előny smile thumbup Töltöttem rá 68ast ezt a 4 hektárt már letudom vele, utána lecserélem frissre, a "drága" szűrő is meg lett már bele véve. smile lolsmile rolleyes

#7122 Szeni
2016-08-03 19:59:14

Válasz medikus #7122. hozzászólásáraÉn még attól hígabbra saccoltam volna. Max egy 38-asra. Van a vezérlőjében egy olyan folytó, amit senki nem mondana meg, h. azon lyuk van, ha nem ismerné. Már csak innen gondoltam.

#7120 Szeni
2016-08-03 19:39:46

Válasz Kovika84 #7119. hozzászólásáraNem tudom, h. a gyár milyen olajat ajánl bele, de szerintem a motorolaj sűrű bele. Egyszer volt szerencsém szétszedni a tömbjét, hát az nem szereti a sűrű olajat, az biztos, illetve nagyon tiszta olaj kell neki. Tessék fokozottan figyelni a szűrőt, és cserélni, illetve vigyázni az asztal csatlakozásnál a tisztaságra.

#7119 csoppika
2016-08-03 19:29:40

Válasz Kovika84 #7119. hozzászólásáraHa a kombi váltó-hidró olajat tetted bele...és összevesztek...akkor jól kitoltál magaddal... Apámnál 1x volt ilyen...1 hét állás után az mtz hidraulika rendszerből a tartály maradt meg egyedül...a többit szétmarta...vastagon állt a rozsda mindenen belül...

#7118 Kovika84
2016-08-03 18:24:06

Üdv. Mitől éghet meg a hidraulika olaj? Érezhetően ilyen pörkölt illata van és az állaga is zavaros...lehet hogy amit rátöltöttem másik olajat nem fért össze a két fajta? Egyébként hány liter olaj kell a rendszerbe? Esetleg motorolajjal lehetne helyettesíteni, mtzben azt használunk évek óta, valaki tapasztalat?smile whistling

Nincs profilkép
#7117 rsándor
2016-07-29 21:41:58

Értem. mekem is volt olyan gondom hogy összedöltnél az asztal jobb oldalán elkezdett gyülni atzán behuzta egybe a konzolcsiga,

Nincs profilkép
#7116 Szabolcsi
2016-07-29 21:29:47

Válasz rsándor #7114. hozzászólásáraNem csak előre dönti ezért kell kisebb motóla fordulat mint a haladási sebesség , kaparás vagy felborzolás azt a ledőltnél kell a dőlés irányában .

#7115 medikus
2016-07-29 21:22:35

Válasz rsándor #7114. hozzászólásáraA motollát nem kell előre tolni.(én nem szoktam mozgatni,be sem kötöm)

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hiába tikkasztó a nyár: az AKG-kötelezettség nem várhat +VIDEÓ
Hiába tikkasztó a nyár: az AKG-kötelezettség nem várhat +VIDEÓ
Kényszerpályán a gazdák: ilyen, amikor a no-till nem sikerül, de a vállalást...
Ellenség a földeken: feltúrják a magokat, dézsmálják a termést ezek az állatok
Ellenség a földeken: feltúrják a magokat, dézsmálják a termést ezek az állatok
A gazdák mindennapi csatát vívnak a varjak ellen, de a régi fegyverek már nem...
Agrotom ATH Prémium 6
Agrotom ATH Prémium 6

5.800.000 Ft

Pronar T023-as bálaszállító eladó
Pronar T023-as bálaszállító eladó

4.299.000 Ft

Gruber-talajlazító eladó!
Gruber-talajlazító eladó!

450.000 Ft

Hw 6011-es billenős pótkocsi eladó!
Hw 6011-es billenős pótkocsi eladó!

1.399.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]