Válasz Gyurkesz1 #6423. hozzászólásáraEnis most adtam el nemreg 2 drb 120 euroert ,elkapkottak mindt a pinty,szerintem vegyel bontoban inkabb ha tudsz,a nagy fogaskerek csak 200 euro.
Válasz Gyurkesz1 #6423. hozzászólására Elég sokba bele kerülhet (attól függ mi kell hozzá) ha csak a két csapágy az 40-50 ...ha a tengely is kell az + 15 körül ha fogaskerekek is vagy öntvény ház is az már méreg drága....akkor érdemesebb egy bontottat nézni !
Válasz janihida #6421. hozzászólásáraÉrtem...amugy menyi csapágy van a lehajtásban ?? 2?? Es nemtudod veletlenül hogy kb menyibe kerülhet egy lehajtás generálozás??
Válasz Gyurkesz1 #6420. hozzászólására Még előfordulhat ,hogy a tengely végén van egy nagy alátét amit két csavar biztosít +biztósító lemez a csavar fejét.... ha az meglazul akkor is tud mozogni és kihalad megeszi az önvényházat is idővel! Én azt vettem észre ,hogy nem bírják a csapágyak a kombájn súlyát ....pláne ha teli tartállyal lejtőn , útkanyarulatban ,árok szélén az egyik oldalt terheli az egész súly ....na akkor lehet gubanc !
Válasz Gyurkesz1 #6420. hozzászólásáraÜdv! Az egyik csapágy biztosan össze van törve a lehajtás tengelyén (a nagyobb jó drága!!!) .....hamarosan kitörik a kerék mint a pinty!! (nekem 3x tört ki minden előzmény nélkül 16 év alatt!) ....ill. előtte már nekem is így állt a kombájn csak nem figyeltem eléggé!
Sziasztok ...mi lehet kimenve a lehajtásban hogy ilyen csampásan ál a kerék?? Vagy mi csinálja ezt?? Ezen a képen eléggé látni lehet.Eddig nem ált igy ..vagy legaláb is én nemvettem észre . Szezon végén figyeltem fell rá hogy elég furán ál.
Válasz medikus #6413. hozzászólásáraA 6403 nál látható a tengelyen levő anya,azon lesznek a küllők,amivel központosan fel lesz hegesztve,a burkolaton levő nyílásra.
Válasz medikus #6413. hozzászólásáraA szita tengelyvég,a keverőtál külső felénél 19 kulcsnyílású.Onnan lehet felcsavarozni szorosra.Belül a burkolat tetején van nyílás,ahonnan a tengelyvégre tudok tenni kontra anyát a biztonság kedvéért!A képen látható U profilban tömítő szalag van,és a szitán levő ellen darabban is.forgás közben azok tömítenek.Egyszerű purfix,ajtó tőmítő.
Válasz dr.T #6408. hozzászólásáraÉs ha nem jönne össze,akkor ki a hibás!Csuklanék éjjel nappal!A képeket azért teszem fel,hogy ha valaki gondolkodik rajta,tudja mibe vág!
Válasz medikus #6399. hozzászólásáraSzinte ELKÉSZÜLT!Utolsó lépés a vákuum záró lemez elkészítés,beszerelés!Következik majd a meghajtás,és hűtő burkolat.
Nem tüzihorganyra gondoltam..egy hete horganyoztattam gépalkatrészeket ott bemártásos technológia van...
Ennél sokkal kisebb lyukú szűrőt is szerintem jó lett..
Nem tüzihorganyra gondoltam..egy hete horganyoztattam gépalkatrészeket ott bemártásos technológia van...
Ennél sokkal kisebb lyukú szűrőt is szerintem jó lett..
Válasz Magister #6389. hozzászólásáraA horganyzas nem lenne jo mert vekony az anyag es nagy hovel dolgoznak eldeformallodna,galvanizallni lehetne csak,meg a horgany vastagabb reteget vinne fel a feluletre a galvanizallas nem,tudom mert koporeszeket nagyon sokat hordok galvanizallni.
Válasz dr.T #6384. hozzászólására30 körül,de sajnos csinálnom kell a hűtő mind két oldalára burkolatot,mert magasabb hűtő van benne(silózó),és csak az eredeti burkolatok vannak rajta,ezáltal felül ki van a hűtő tetejéből 10-12 centi.A motorról lesz meghajtva,a kurbli köröm helyéről,ezért még kell egy tengelyt beépíteni,a hidraulika szivattyú alá.
13922 hozzászólás
Válasz Gyurkesz1 #6423. hozzászólásáraEnis most adtam el nemreg 2 drb 120 euroert ,elkapkottak mindt a pinty,szerintem vegyel bontoban inkabb ha tudsz,a nagy fogaskerek csak 200 euro.
Válasz Gyurkesz1 #6423. hozzászólására Elég sokba bele kerülhet (attól függ mi kell hozzá) ha csak a két csapágy az 40-50 ...ha a tengely is kell az + 15 körül ha fogaskerekek is vagy öntvény ház is az már méreg drága....akkor érdemesebb egy bontottat nézni !
Válasz janihida #6421. hozzászólásáraÉrtem...amugy menyi csapágy van a lehajtásban ?? 2?? Es nemtudod veletlenül hogy kb menyibe kerülhet egy lehajtás generálozás??
Válasz Gyurkesz1 #6420. hozzászólására Még előfordulhat ,hogy a tengely végén van egy nagy alátét amit két csavar biztosít +biztósító lemez a csavar fejét.... ha az meglazul akkor is tud mozogni és kihalad megeszi az önvényházat is idővel! Én azt vettem észre ,hogy nem bírják a csapágyak a kombájn súlyát ....pláne ha teli tartállyal lejtőn , útkanyarulatban ,árok szélén az egyik oldalt terheli az egész súly ....na akkor lehet gubanc !
Válasz Gyurkesz1 #6420. hozzászólásáraÜdv! Az egyik csapágy biztosan össze van törve a lehajtás tengelyén (a nagyobb jó drága!!!) .....hamarosan kitörik a kerék mint a pinty!! (nekem 3x tört ki minden előzmény nélkül 16 év alatt!) ....ill. előtte már nekem is így állt a kombájn csak nem figyeltem eléggé!
Sziasztok ...mi lehet kimenve a lehajtásban hogy ilyen csampásan ál a kerék?? Vagy mi csinálja ezt?? Ezen a képen eléggé látni lehet.Eddig nem ált igy ..vagy legaláb is én nemvettem észre . Szezon végén figyeltem fell rá hogy elég furán ál.
Válasz Buvargabi #6417. hozzászólásáraOk nyugodtan hivj.
Válasz dr.T #6416. hozzászólásáraVagfuzesen sikerult akiktol foldet is berlek.
majd felhivlak ha elvetettunk,segitseg kellene.
Válasz Buvargabi #6411. hozzászólásáraNa ennek orulok,merre sikerult berelned,csak az egerekre ugyelj mert szeretnek belemaszni!?

Válasz medikus #6413. hozzászólásáraA 6403 nál látható a tengelyen levő anya,azon lesznek a küllők,amivel központosan fel lesz hegesztve,a burkolaton levő nyílásra.
Válasz medikus #6413. hozzászólásáraA szita tengelyvég,a keverőtál külső felénél 19 kulcsnyílású.Onnan lehet felcsavarozni szorosra.Belül a burkolat tetején van nyílás,ahonnan a tengelyvégre tudok tenni kontra anyát a biztonság kedvéért!A képen látható U profilban tömítő szalag van,és a szitán levő ellen darabban is.forgás közben azok tömítenek.Egyszerű purfix,ajtó tőmítő.
Válasz Buvargabi #6412. hozzászólásáraA forgó hűtőmaszk tengelye,bele van hajtva a hűtő előtt levő burkolat csavar anyájába! Ide!!!

Válasz medikus #6410. hozzászólásáraAzzal márt megbirkoznék!
A tengely végén milyen csapágy lessz?hogy lessz biztositva a tengely?
Válasz dr.T #6409. hozzászólásáraSzevasz! Persze,hogy bent áll!Sikerült bérbe venni egy magtárt,oda hurcolkodtam be mindennel!
Válasz dr.T #6408. hozzászólásáraÉs ha nem jönne össze,akkor ki a hibás!Csuklanék éjjel nappal!A képeket azért teszem fel,hogy ha valaki gondolkodik rajta,tudja mibe vág!
Válasz Buvargabi #6405. hozzászólásáraMi a helyzet Gabi,bent all szegeny mar a sopa alatt?
Válasz medikus #6407. hozzászólásáraHat azt elhiszem,jo babras melo! En a hejedben biztos csinallnam eladasra,a tobbit meg oldjak meg hozza!
Válasz Buvargabi #6405. hozzászólásáraEz idáig csak fele munka!A többi részét helyszínen kell csinálni!Nem könnyű ám!!!!!
Válasz Buvargabi #6405. hozzászólásáraEz idáig csak fele munka!A többi részét helyszínen kell csinálni!Nem könnyű ám!!!!!
Válasz medikus #6403. hozzászólásáraRendelni lehet?ha igen,vevő vagyok rá!!!
{:thumbup:Válasz medikus #6403. hozzászólására
Válasz medikus #6402. hozzászólásáraLemaradt.

Válasz medikus #6399. hozzászólásáraSzinte ELKÉSZÜLT!Utolsó lépés a vákuum záró lemez elkészítés,beszerelés!Következik majd a meghajtás,és hűtő burkolat.

Valaki Szabolcs megyében nem tud 4 soros kukorica asztalt eladót E-514-re?
Az asszony rozsdamentes tála is helyére került,mint csapágyház!

Válasz Magister #6397. hozzászólásáraAkkor az valoszinuleg galvanizallas volt.
Nem tüzihorganyra gondoltam..egy hete horganyoztattam gépalkatrészeket ott bemártásos technológia van...
Ennél sokkal kisebb lyukú szűrőt is szerintem jó lett..
Nem tüzihorganyra gondoltam..egy hete horganyoztattam gépalkatrészeket ott bemártásos technológia van...
Ennél sokkal kisebb lyukú szűrőt is szerintem jó lett..
Válasz Cutler gazda #6394. hozzászólásáraÉs van benne kihívás!!!!!
Válasz medikus #6392. hozzászólásáraLátom szerecc ütyködni nagyon jó munka és okos megoldás
Válasz medikus #6392. hozzászólásáraEzt nem is volna ertelme galvanizallni,nem hogy gyartanad sorozatban,nagyon szep munka le a kalappal.
Válasz dr.T #6391. hozzászólásáraA régi is festve volt,bírta!

Válasz Magister #6389. hozzászólásáraA horganyzas nem lenne jo mert vekony az anyag es nagy hovel dolgoznak eldeformallodna,galvanizallni lehetne csak,meg a horgany vastagabb reteget vinne fel a feluletre a galvanizallas nem,tudom mert koporeszeket nagyon sokat hordok galvanizallni.
Válasz Magister #6389. hozzászólásáraA szita furata 2mm.Mi maradna belőle?
Válasz medikus #6388. hozzászólásáraLesz felület kezelve? Egy horganyzás jót tenne neki....
Válasz medikus #6379. hozzászólásáraA meghajtó szíjtárcsa készítése.



Válasz Magister #6386. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz medikus #6385. hozzászólásáraSzép munka!!!
Látom szeretsz fémmel dolgozni, egyre kevesebben vagyunk ilyenek..
Gratula!!
Válasz dr.T #6384. hozzászólására30 körül,de sajnos csinálnom kell a hűtő mind két oldalára burkolatot,mert magasabb hűtő van benne(silózó),és csak az eredeti burkolatok vannak rajta,ezáltal felül ki van a hűtő tetejéből 10-12 centi.A motorról lesz meghajtva,a kurbli köröm helyéről,ezért még kell egy tengelyt beépíteni,a hidraulika szivattyú alá.
Válasz medikus #6381. hozzászólásáraAz nemsok,mennyibe fog beallni?
Válasz vasvarikriszta #6382. hozzászólására
minden fortschritt kombájn kaszasín mérete egyforma?
Válasz dr.T #6380. hozzászólásáraIdáig 20 ezer+ a munka!Esztergálás,szerszám készítés.
Válasz medikus #6379. hozzászólásáraKb mennyibe fog kerulni ugy kb nem szamoltad ossze?
Elkezdtem legyártani a forgó hűtőmaszkot.Jelen állása!
És ami kell hozzá!



Válasz vasvarikriszta #6377. hozzászólásáraAz új nem 20000-ám!
Válasz Hús Futár #6376. hozzászólásáraérdekelne ha tudsz benne segíteni köszi a segítséget
Válasz vasvarikriszta #6375. hozzászólásáramert tompán tudok egy 514-es ládát eladót ha jól tudom új láda