Egy sima spanoló ami spanolja a motorról lehajtó szíjat. Nekem a cséplővel együtt indul a szecskázó mikor bekapcsolom ( igaz a szecskázó kicsit előbb).
Iszonyat sok hibát mondanak erről az elektromos kuplungról, hogy pl simán ki bir kapcsolni akár menet közben is....hát még pont ez hiányozna....ugyhogy átalakitjuk mechanikussá.Mostmár rájöttünk hogy lehetett volna.....merthogy sikerült letörnünk, de az sem volt egészen norma aki ezt igy kitalálta.
elektromos kuplungos szecskázóm van az e514esemre egy sötétkék mdw kombájnról való, svéd. Annak a tengelynek a végén ami a 7 m-res szijat hajtja van aza a műanyag ház amiban vannak az elektromos érintkezők, szénkefe,stb. Tudja valaki hogy lehet ezt a házat levarázsolni a tengelyről? Ui ettől a háztól nem lehet levenni az ékszijtárcsákat, meg a kuplungrészt. Köszönöm Pista
Ez a tető a javítószínnél szerencsére négy méteresre sikerült, befér alá a gép, de a betonozásnál kicsit bizonytalan voltam de amint beállhattam vele megnyugodtam .
Azthittem ez szélesebb gép de ha négy soros asztallal megy akkor ez is csak 3 méter körül van. http://www.agroinform.com/aprohirdetes/4514614/Fortschritt-MDW-525-H.html
Jaaaah, hogy úgy. Felénk törekasztal a neve, de így már értem. Az viszont lehet, hogy kimegy hátrafelé is. A tartókarokról le csavarozva szerintem a rostaszekrény felett kihúzható. Egy kicsit lehet, hogy körülményesebb, mint előre, de megoldahtó. Benyúlik hátra a rosták fölé, ott ha kell is bontani, akkor egy keresztmerevítőt merevítőt kell kiszedni maximum a rosták felett, meg a hátadra mocskosul vigyázni, mert kellemetlen, mikor a szalmarázó csapágyházai bökdösik a gerinced.
Amire én gondolok az a dobkosár alat van , ugy nez ki mint egy nagy rosta csak nemhuli át rajta a mag és a kalász hanem hátra rázza a valodi rostákra, mifelénk ugy hívják hogy vakrosta .
Szerintem köznyelven a dobkosárra gondolsz. Esélytelen. Első akadály az a menet variátor tengelye. Eleve azt kiszedni tovább tart, mint leemelni a ferdét. Rögtön utána ott vannak a ládák, amik alatt még talán (de csak talán) át lehetne bújtatni. Még ezek után is hátra kellene vonszolni a rosta szekrényhez, amin aztán össze is törne mindent és végül a leghátulján jönne ki a gépnek. Nem férsz hozzá más irányból csak elölről.
Még azt szeretném kerdézni hogy a vakrostát (vagy nemtudom ti felétek hogy hívják azt-a dobkosár alat az a nagy vakrosta) hogy azt nem e lehet hatrafelé kiszedni valahogyan hogy nekéne leveni a ferdét.
A kosarat az adott növényhez kell állitani mindig.Én átszerelésnél mindig beállitom az alapot kalászos 15-20mm elöl hátul 7-10mm kukori-napra 30-20 és középre a finom állitoz hogy lehessen menetközbe álligatni.
Válasz #3594. hozzászólásra 7-10 l az nagyon jo , lehet hogy nekem is anyi lene hogy ha kettesel csépelnék.A dobhézag az is nagyon fontos beálítas nem?? Mert nekem ahogyan beálitották mikor megvedtuk azota nem volt hozzá nyulva.A kabinba van a dobkosár mozgato karjánal azok a kis bevágások amiket lehet álitgatni aszerint a kis mérce szerint annak buzában es tritikáléban egyformának kel lenie?? Ahogyan néztem nekem a 2. es a 3. bevágas kozot van es mar 3 éve ugy vágunk minden kalászost.
Attol fügetlenül egy szar de M.A.N licence kb 50 éves konstrukcio.Ami most már korszerütlen de viszont gazadaságos fogyasztás hasonlo mmint a mai menö kombájnoké.Az én gépembe ahhoz képest szép barnás az olaj,pedig nyuzva van szegény.Üzemmelegen söt full melegen megy heteken keresztül egésznap.Full gázon és ez jo a mocinak.Az mtz-ékbe pedig van turbos is ami semmit nem füstöl szinte tök fekete a cucc.
Válasz #3583. hozzászólásra A telefonszám +42190-el kell kezdeni ha jol tudom azért kérdeztem a neved meg a korod mert lehet a kinti rokonságból ismer is valaki, mint írtam a feleségem királyhelmeci.
13927 hozzászólás
Válasz #3629. hozzászólásra
Egy sima spanoló ami spanolja a motorról lehajtó szíjat. Nekem a cséplővel együtt indul a szecskázó mikor bekapcsolom ( igaz a szecskázó kicsit előbb).
Iszonyat sok hibát mondanak erről az elektromos kuplungról, hogy pl simán ki bir kapcsolni akár menet közben is....hát még pont ez hiányozna....ugyhogy átalakitjuk mechanikussá.Mostmár rájöttünk hogy lehetett volna.....merthogy sikerült letörnünk, de az sem volt egészen norma aki ezt igy kitalálta.
Válasz #3626. hozzászólásra
Tegyél róla képet,és majd kitaláljuk.Volt ilyenem,de már nem emlékszem rá!
Nincs valakinek erről az elektromos kuplungrészről valami gépkönyve esetleg?
elektromos kuplungos szecskázóm van az e514esemre egy sötétkék mdw kombájnról való, svéd. Annak a tengelynek a végén ami a 7 m-res szijat hajtja van aza a műanyag ház amiban vannak az elektromos érintkezők, szénkefe,stb. Tudja valaki hogy lehet ezt a házat levarázsolni a tengelyről? Ui ettől a háztól nem lehet levenni az ékszijtárcsákat, meg a kuplungrészt. Köszönöm Pista
Válasz #3619. hozzászólásra
Vagy kisebb vagy ugyanaz,mint a búza,mivel nehezen csépelhetö.A fordulat 950 körül,ez mind fajta+körülmény függö...
Válasz #3622. hozzászólásra
A motor miatt tud valamivel többet,mint az 514!
Ez a tető a javítószínnél szerencsére négy méteresre sikerült, befér alá a gép, de a betonozásnál kicsit bizonytalan voltam de amint beállhattam vele megnyugodtam .

Azthittem ez szélesebb gép de ha négy soros asztallal megy akkor ez is csak 3 méter körül van. http://www.agroinform.com/aprohirdetes/4514614/Fortschritt-MDW-525-H.html
Rosszra emlékeztem
Lemértem:
375cm magas 18.4x30 gumival, villogó nélkül
310cm széles kifordított felnivel
720cm hosszú ferdefelvonó nélkül
Válasz #3619. hozzászólásra
Majd a tartály,és a tarló megmutatja.
Tritikáléban és rozsban a dobhézagnak nagyobnak vagy kissebnek kell lenie a buzához képest?
Az enyém 377cm-en befér sárga villogó nélkül. Azt mindig le kell venni.
Válasz #3614. hozzászólásra
Ha jól emlékszem 360cm villogó nélkül, plusz mínusz 5cm gumitól függően.
Ha nagyon kel holnap lemérem?
Válasz #3614. hozzászólásra
Majdnem 4 méter
valaki megtudná mondani milyen magas egy 514 -es,mekkora ajtón ér be, köszi
Válasz #3612. hozzászólásra
Hálám üldözni fog.
Válasz #3611. hozzászólásra
Liaz hátsólámpa
Sziasztok!
Keresek Fortschritt asztalkocsiba kör alakú lámpát. Valakinek esetleg nincs jó állapotú? Vagy Borsodban boltot vagy bontót ahol találhatok?
Válasz #3609. hozzászólásra
Mostmár értem! Köszönöm!
Válasz #3608. hozzászólásra
Multikár M25
Lehet tudatlan vagyok mert nem értem?
Válasz #3606. hozzászólásra
M25!
Szevasztok! Az 514-es fékje melyik autóból való?
Válasz #3602. hozzászólásra
Vagy lépcsős rázóasztal!
Válasz #3595. hozzászólásra
nem ezt irtam
524-esben van l60,a rába motor meg a rábánkban volt
Válasz #3601. hozzászólásra
Jaaaah, hogy úgy. Felénk törekasztal a neve, de így már értem. Az viszont lehet, hogy kimegy hátrafelé is. A tartókarokról le csavarozva szerintem a rostaszekrény felett kihúzható. Egy kicsit lehet, hogy körülményesebb, mint előre, de megoldahtó. Benyúlik hátra a rosták fölé, ott ha kell is bontani, akkor egy keresztmerevítőt merevítőt kell kiszedni maximum a rosták felett, meg a hátadra mocskosul vigyázni, mert kellemetlen, mikor a szalmarázó csapágyházai bökdösik a gerinced.
Válasz #3601. hozzászólásra
Talán gyüjtőasztal hehe?
Válasz #3600. hozzászólásra
Amire én gondolok az a dobkosár alat van , ugy nez ki mint egy nagy rosta csak nemhuli át rajta a mag és a kalász hanem hátra rázza a valodi rostákra, mifelénk ugy hívják hogy vakrosta .
Válasz #3599. hozzászólásra
Szerintem köznyelven a dobkosárra gondolsz. Esélytelen. Első akadály az a menet variátor tengelye. Eleve azt kiszedni tovább tart, mint leemelni a ferdét. Rögtön utána ott vannak a ládák, amik alatt még talán (de csak talán) át lehetne bújtatni. Még ezek után is hátra kellene vonszolni a rosta szekrényhez, amin aztán össze is törne mindent és végül a leghátulján jönne ki a gépnek. Nem férsz hozzá más irányból csak elölről.
Még azt szeretném kerdézni hogy a vakrostát (vagy nemtudom ti felétek hogy hívják azt-a dobkosár alat az a nagy vakrosta) hogy azt nem e lehet hatrafelé kiszedni valahogyan hogy nekéne leveni a ferdét.
Válasz #3596. hozzászólásra
A kosarat az adott növényhez kell állitani mindig.Én átszerelésnél mindig beállitom az alapot kalászos 15-20mm elöl hátul 7-10mm kukori-napra 30-20 és középre a finom állitoz hogy lehessen menetközbe álligatni.
Válasz #3595. hozzászólásra szerintem o az 524-es be gondolta az L60-as motrot
Válasz #3594. hozzászólásra 7-10 l
az nagyon jo , lehet hogy nekem is anyi lene hogy ha kettesel csépelnék.A dobhézag az is nagyon fontos beálítas nem?? Mert nekem ahogyan beálitották mikor megvedtuk azota nem volt hozzá nyulva.A kabinba van a dobkosár mozgato karjánal azok a kis bevágások amiket lehet álitgatni aszerint a kis mérce szerint annak buzában es tritikáléban egyformának kel lenie?? Ahogyan néztem nekem a 2. es a 3. bevágas kozot van es mar 3 éve ugy vágunk minden kalászost.
Válasz #3591. hozzászólásra
514-be l60 meg rába motor??????????
Válasz #3592. hozzászólásra
7-10l,szecskázva 10-13l kalászos.Napra 10-15l,tengeri 12-20l.
Válasz #3592. hozzászólásra
Fogyasztás szecskázás nelkul .. bocsanat elirtam
Válasz #3589. hozzászólásra
Menyire jon ki neked a fogyastás ha kettesel mégy seczkázás nelkul??
az mienkben ifa l60-as motor van,na az a motor,szerintem a rábától sokkal jobb,mert volt rába is.
Válasz #3588. hozzászólásra

Hetente bekap egy litert.
Válasz #3588. hozzászólásra


Attol fügetlenül egy szar de M.A.N licence kb 50 éves konstrukcio.Ami most már korszerütlen de viszont gazadaságos fogyasztás hasonlo mmint a mai menö kombájnoké.Az én gépembe ahhoz képest szép barnás az olaj,pedig nyuzva van szegény.Üzemmelegen söt full melegen megy heteken keresztül egésznap.Full gázon és ez jo a mocinak.Az mtz-ékbe pedig van turbos is ami semmit nem füstöl szinte tök fekete a cucc.
Válasz #3586. hozzászólásra


IFA power engine a king.Hehe.
Igen a telefonszám +421 918325411. A nevem Kulcsár Gyuri 37 éves vagyok . Röfik : a motort még nem szedtuk szét de gyűrű torés-re gyanakszom.
Válasz #3583. hozzászólásra A telefonszám +42190-el kell kezdeni ha jol tudom azért kérdeztem a neved meg a korod mert lehet a kinti rokonságból ismer is valaki, mint írtam a feleségem királyhelmeci.
Válasz #3583. hozzászólásra Kiírod a teljes neved meg hogy hány éves vagy
A korona étterem kapujábol Őrös felé látni a kombajnt. It egy szám 0918325411 , ha erre jársz csorogj be .
A korona étterem kapujábol Őrös felé látni a kombajnt. It egy szám 0918325411 , ha erre jársz csorogj be .
A korona étterem kapujábol Őrös felé látni a kombajnt. It egy szám 0918325411 , ha erre jársz csorogj be .