Mikor az olajszivattyú cseréről irtam akkor csak a fogaskerekeket cseréltem a házban,akkor nem kell vonalba fúrni.Természetes hogy egy vonalba fúrt csapágycsészét ne lehet külön cserélni.
Üdv!Az IFA motor hajtókarja a nyugvó csapágytól kapja az olajat.Előfordult,már,hogy a nyugvócsapágyhoz bejövő csatorna dugult el,de nem 100%-ban ezért a nyugvó nem ment ki csak a hajtókar csapágy.Az olajszivattyú,valóban minden motorhoz egyedileg van fúrva,csak vonalba fúrással egybekötve lehet cserélni.
Válasz #1668. hozzászólásra Én is sokat szoptam az Ifa motorral! Nézd meg az olajszintet a pálcán ---én a fabrikált pálcával szoptam,mert nem annyi olaj volt benne,mint amit mutatott,hanem jóval kevesebb ! A másik nem lehet csak úgy cserélgetni az olaj szivattyút,hanem "Vonalba kell fúratni" nekem két készlet csapágyat + a frissen köszörült főtengelyemet tették tönkre emiatt a balfasz szerelők,mikor jött egy hozzáértő szakember és azzal kezdte,hogy megnézte a főtengelybe beütött számot és szivattyúba ütött számot.A két lyuk nem passzol,akkor kevesebb olajat kap a motor(főleg a 4.henger csapágya).Olvasd el,hogy mit szenvedtem a Zt303 és 323 oldalakon.Ez nekem 200eft-ba került!!!
Üdv. mindenkinek!
Fortschritt E-514-es hez keresek első gumikat,vagy alkatrészeket Somogyban,vagy az országban.Ha valaki tud infót,írja meg.Előre is köszönöm!
Szivattyú nem vette fel az olajat.Öntsd fel a szűrőház felől.Jártam ln is így,háromszor szedtük szét egy nap nem találtunk baját,és igy lett jó.Pedig még szivattyút is cseréltünk.
Üdv tudna vki segíteni?Munka közben a motor bekopogott,kiment a hajtókar csapágy hazahúztuk de még otthol is volt olajnyomás.Köszörült főtengelyt tettünk bele indítottuk 5perc járás és ugyanaz a hajtókarcsapágy kiment.Hoztunk egy bontott főtengelyt eredeti DDR 000 csapágyakkal ami szemre is látszott hogy mit sem ment,de nem tudjuk az előéletét.Most indítottuk szépen járt de nincs egyáltalán olajnyomás.Új az olaj a szűrő,átfújtuk a furatokat, néztük szivattyút de nem láttunk semmi problémát.Segítség!
Válasz #1660. hozzászólásra
Nem tudom miért,de ugy gondoltam,hogy sokmindent nem lehet hozzá kapni.Ezekszerint tévedtem.Hátsó zuzó,plussz szártépős kuk asztalhoz nem kevés a 120 ló?gondolom toppon kell lenni a mocinak.
Válasz #1657. hozzászólásra
Üdv hozzáértők.Érdeklödnék hogy egy közép állapotu 14-st mennyi ráforditással lehet megbizhatóvá javitani?Vannak alkatrészek amit nem lehet hozzá kapni?
Válasz #1650. hozzászólásra
Még nem is hallotam soha hogy Jankón lene 524-es pedig volt nálam egyik illető a 14-est nézegetni mert neki is olyan van és nem akart jól szuperálni neki .
Üdv!Egy kicsit pontosítanék:Az MDW-525,és az 525-H,között a motor és a járószerkezet meghajtás a különbség.A cséplőszerkezet mind kettőben egyforma:3-dobos,5-ládás,axiál ventilátoros,3,lépcsős rostarendszerrel.524-es is létezett PERKINS motorral.Az IH-525 teljesen ugyanaz mint az MDW-525-H,csak piros színben,kicsit jobb minőségben,és persze lényegesen drágábban.Jánoshalmán ma is van 524-es kombájn úgy tudom nem is 1.
Válasz #1633. hozzászólásra
A kérdést itthonra értettem.
Amiket én láttam itthon Tamásék környékén volt vagy 6 azokban minden Ifa motor volt, máshová nem kellett az csak a szoci országokban, utólag hozhattak be használtam azokból nem láttam csak az Axiálnál 525-öst pirost. Meg Zalában hirdettek 1 kéket.
Válasz #1629. hozzászólásra
Nem az 524-es az Fortschritt MDW-524 volt utána lett az ernte meister MDW-525 és 525H ami hidrós volt a meghajtása a sima az motoron kívül ugyan az mint az 524.
Az IH pedig megvette az MDW-gyárat így lett belőlük IH kombájn csak a 14-es maradt abból lett a Hemas 220
13925 hozzászólás
Mikor az olajszivattyú cseréről irtam akkor csak a fogaskerekeket cseréltem a házban,akkor nem kell vonalba fúrni.Természetes hogy egy vonalba fúrt csapágycsészét ne lehet külön cserélni.
Válasz #1674. hozzászólásra
A nívópálcát egyszerű leellenőrizni:Be kell tölteni az előírt olaj mennyiséget,és meg kell nézni mit mutat a pálca.
Válasz #1668. hozzászólásra
Üdv!Az IFA motor hajtókarja a nyugvó csapágytól kapja az olajat.Előfordult,már,hogy a nyugvócsapágyhoz bejövő csatorna dugult el,de nem 100%-ban ezért a nyugvó nem ment ki csak a hajtókar csapágy.Az olajszivattyú,valóban minden motorhoz egyedileg van fúrva,csak vonalba fúrással egybekötve lehet cserélni.
Válasz #1668. hozzászólásra Én is sokat szoptam az Ifa motorral! Nézd meg az olajszintet a pálcán ---én a fabrikált pálcával szoptam,mert nem annyi olaj volt benne,mint amit mutatott,hanem jóval kevesebb ! A másik nem lehet csak úgy cserélgetni az olaj szivattyút,hanem "Vonalba kell fúratni" nekem két készlet csapágyat + a frissen köszörült főtengelyemet tették tönkre emiatt a balfasz szerelők,mikor jött egy hozzáértő szakember és azzal kezdte,hogy megnézte a főtengelybe beütött számot és szivattyúba ütött számot.A két lyuk nem passzol,akkor kevesebb olajat kap a motor(főleg a 4.henger csapágya).Olvasd el,hogy mit szenvedtem a Zt303 és 323 oldalakon.Ez nekem 200eft-ba került!!!
Üdv. mindenkinek!
Fortschritt E-514-es hez keresek első gumikat,vagy alkatrészeket Somogyban,vagy az országban.Ha valaki tud infót,írja meg.Előre is köszönöm!
Somkórómat kellene aratnom E-514-el ,beállitásokat és hasznos tippeket kérek,h mire vigyázzak !
Válasz #1668. hozzászólásra
hajtókar ovalitást mértetek,Ifa motornál az a legkényesebb alkatrész,a nagyfuratnál nemhogy százados de tizedes is lehet az ovalitás
Szivattyú nem vette fel az olajat.Öntsd fel a szűrőház felől.Jártam ln is így,háromszor szedtük szét egy nap nem találtunk baját,és igy lett jó.Pedig még szivattyút is cseréltünk.
Üdv tudna vki segíteni?Munka közben a motor bekopogott,kiment a hajtókar csapágy hazahúztuk de még otthol is volt olajnyomás.Köszörült főtengelyt tettünk bele indítottuk 5perc járás és ugyanaz a hajtókarcsapágy kiment.Hoztunk egy bontott főtengelyt eredeti DDR 000 csapágyakkal ami szemre is látszott hogy mit sem ment,de nem tudjuk az előéletét.Most indítottuk szépen járt de nincs egyáltalán olajnyomás.Új az olaj a szűrő,átfújtuk a furatokat, néztük szivattyút de nem láttunk semmi problémát.Segítség!
Válasz #1664. hozzászólásra
Én a szecskázóra értettem
A 14-es leg kényesbb része a motor!Nem szabad meg melegíteni.
Válasz #1664. hozzászólásra
Akkor mégiscsak motorfüggö a dolog
Nekem zúzós asztalom volt,semmi gond nélkül vitte,ráadásul még meghajtó szíjat sem cseréltem.
Válasz #1662. hozzászólásra
Sejtettem
Válasz #1661. hozzászólásra
A zúzó már búzában is sok neki,kukoricában nem is próbáltam
Válasz #1660. hozzászólásra
Nem tudom miért,de ugy gondoltam,hogy sokmindent nem lehet hozzá kapni.Ezekszerint tévedtem.Hátsó zuzó,plussz szártépős kuk asztalhoz nem kevés a 120 ló?gondolom toppon kell lenni a mocinak.
Válasz #1658. hozzászólásra
Én több mint egy millát ráköltöttem,de minden ki van cserélve és már stabil a gép.
Van hozzá minden. Kérdés hogy mi az a közép állapot!
Válasz #1657. hozzászólásra
Üdv hozzáértők.Érdeklödnék hogy egy közép állapotu 14-st mennyi ráforditással lehet megbizhatóvá javitani?Vannak alkatrészek amit nem lehet hozzá kapni?
Válasz #1655. hozzászólásra
Zolinál vannak ? Lehet érdekelnek majd főleg az excenterek de lehet mind is akár . Napokban kereslek majd
Válasz #1651. hozzászólásra
Látni én sem láttam még,Csak Ikoticstól,és egy Jánoshalmán dolgozó ismerősömtől tudom.
Válasz #1652. hozzászólásra
Meg vannak még,csak el vittem Bajára,de ha kell belőle valami akkor vissza lehet hozni.
Válasz #1651. hozzászólásra


Mert csak bulizni jártál át.
Válasz #1650. hozzászólásra
Meg vannak még a claas alkatrészeid ?
Válasz #1650. hozzászólásra
Még nem is hallotam soha hogy Jankón lene 524-es pedig volt nálam egyik illető a 14-est nézegetni mert neki is olyan van és nem akart jól szuperálni neki .
Válasz #1631. hozzászólásra
Üdv!Egy kicsit pontosítanék:Az MDW-525,és az 525-H,között a motor és a járószerkezet meghajtás a különbség.A cséplőszerkezet mind kettőben egyforma:3-dobos,5-ládás,axiál ventilátoros,3,lépcsős rostarendszerrel.524-es is létezett PERKINS motorral.Az IH-525 teljesen ugyanaz mint az MDW-525-H,csak piros színben,kicsit jobb minőségben,és persze lényegesen drágábban.Jánoshalmán ma is van 524-es kombájn úgy tudom nem is 1.
Válasz #1648. hozzászólásra
Balogh ha jól tudom. Tudod arra jártam néha láttam még Kkhalas környékén is.
Válasz #1647. hozzászólásra
A Petőfi Tsznek volt kinn telepe ott Terézhalmon
Ki az a B
Válasz #1646. hozzászólásra
Nem arra gondoltam. Balról volt 1 major meg jobbról a B.nek is volt.
Válasz #1642. hozzászólásra
A szakiskolának 514-ese volt vagy van is egy kék perkinszes
Válasz #1644. hozzászólásra
1218 azt tudtam mit jelent csak azt hittem turbós azért fütyül úgy
Válasz #1640. hozzászólásra
oldalán 1218 felirat 12 tonna 180 ló, sima szivó
Válasz #1639. hozzászólásra
Kimaradt az E.
Válasz #1641. hozzászólásra
Ott a Terézhalmi iskola környékén.
Válasz #1639. hozzászólásra
Hol volt Jhalmán 524 nem tudok hogy lettek volna .
Válasz #1638. hozzászólásra
Úgy tudtam az turbós
Válasz #1634. hozzászólásra
Ami felétek volt Jhalmán az mind MDW524 volt.
Válasz #1636. hozzászólásra



Az L60 se turbós
Válasz #1633. hozzászólásra
A kérdést itthonra értettem.
Amiket én láttam itthon Tamásék környékén volt vagy 6 azokban minden Ifa motor volt, máshová nem kellett az csak a szoci országokban, utólag hozhattak be használtam azokból nem láttam csak az Axiálnál 525-öst pirost. Meg Zalában hirdettek 1 kéket.
Válasz #1635. hozzászólásra
De turbó nélkül van benne ha jól tudom
Válasz #1632. hozzászólásra
Csak ne keverjétek a 6 hengeres silózó motorral ami az ifa v50-es motorjának a 6 hengeres változata ,az 524-ben az L60-as ifa motor van
Válasz #1633. hozzászólásra
Hát hallod soha nem is hallotam olyanról hogy 524-es lett volna MDW-ben de úgy látszik csak létezik olyan valahol
Válasz #1632. hozzászólásra
eztnézd
Válasz #1630. hozzászólásra
az 524-ben csak ifa motor volt
Válasz #1629. hozzászólásra
Nem az 524-es az Fortschritt MDW-524 volt utána lett az ernte meister MDW-525 és 525H ami hidrós volt a meghajtása a sima az motoron kívül ugyan az mint az 524.
Az IH pedig megvette az MDW-gyárat így lett belőlük IH kombájn csak a 14-es maradt abból lett a Hemas 220
91 után perkins volt az 524-ben
Válasz #1628. hozzászólásra
Ez rendszerváltás után volt és Erntemeister MDW524
Az IH koppintás és piros volt
Válasz #1627. hozzászólásra
Jól mondod Sanyi azok már 525-ösök
Válasz #1626. hozzászólásra


Azok már 525-ök