Gázolaj árak 606 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 396.83 Ft USD 340.6 Ft CHF 421.59 Ft GBP 457.25 Ft

Fórum

Fortschritt E-514 kombájn

Létrehozta: Vendég , 2008-02-16 21:05:54

Kedvencekhez Segítség

13925 hozzászólás
#1675 medikus
2011-08-13 16:09:44

Mikor az olajszivattyú cseréről irtam akkor csak a fogaskerekeket cseréltem a házban,akkor nem kell vonalba fúrni.Természetes hogy egy vonalba fúrt csapágycsészét ne lehet külön cserélni.

Nincs profilkép
#1674 szoltán
2011-08-13 11:38:45

Válasz #1674. hozzászólásra

A nívópálcát egyszerű leellenőrizni:Be kell tölteni az előírt olaj mennyiséget,és meg kell nézni mit mutat a pálca.

Nincs profilkép
#1673 szoltán
2011-08-13 11:26:55

Válasz #1668. hozzászólásra

Üdv!Az IFA motor hajtókarja a nyugvó csapágytól kapja az olajat.Előfordult,már,hogy a nyugvócsapágyhoz bejövő csatorna dugult el,de nem 100%-ban ezért a nyugvó nem ment ki csak a hajtókar csapágy.Az olajszivattyú,valóban minden motorhoz egyedileg van fúrva,csak vonalba fúrással egybekötve lehet cserélni.

#1672 jani6
2011-08-13 10:58:51

Válasz #1668. hozzászólásra Én is sokat szoptam az Ifa motorral! Nézd meg az olajszintet a pálcán ---én a fabrikált pálcával szoptam,mert nem annyi olaj volt benne,mint amit mutatott,hanem jóval kevesebb ! A másik nem lehet csak úgy cserélgetni az olaj szivattyút,hanem "Vonalba kell fúratni" nekem két készlet csapágyat + a frissen köszörült főtengelyemet tették tönkre emiatt a balfasz szerelők,mikor jött egy hozzáértő szakember és azzal kezdte,hogy megnézte a főtengelybe beütött számot és szivattyúba ütött számot.A két lyuk nem passzol,akkor kevesebb olajat kap a motor(főleg a 4.henger csapágya).Olvasd el,hogy mit szenvedtem a Zt303 és 323 oldalakon.Ez nekem 200eft-ba került!!!smile hammer

Nincs profilkép
#1671 joci2323
2011-08-13 09:55:41

Üdv. mindenkinek!
Fortschritt E-514-es hez keresek első gumikat,vagy alkatrészeket Somogyban,vagy az országban.Ha valaki tud infót,írja meg.Előre is köszönöm!

#1670 Zoli 63
2011-08-11 20:59:27

Somkórómat kellene aratnom E-514-el ,beállitásokat és hasznos tippeket kérek,h mire vigyázzak !

#1669 Claastra
2011-08-10 07:42:54

Válasz #1668. hozzászólásra

hajtókar ovalitást mértetek,Ifa motornál az a legkényesebb alkatrész,a nagyfuratnál nemhogy százados de tizedes is lehet az ovalitás

#1668 medikus
2011-08-10 07:28:45

Szivattyú nem vette fel az olajat.Öntsd fel a szűrőház felől.Jártam ln is így,háromszor szedtük szét egy nap nem találtunk baját,és igy lett jó.Pedig még szivattyút is cseréltünk.

Nincs profilkép
#1667 bagi0616
2011-08-09 23:09:08

Üdv tudna vki segíteni?Munka közben a motor bekopogott,kiment a hajtókar csapágy hazahúztuk de még otthol is volt olajnyomás.Köszörült főtengelyt tettünk bele indítottuk 5perc járás és ugyanaz a hajtókarcsapágy kiment.Hoztunk egy bontott főtengelyt eredeti DDR 000 csapágyakkal ami szemre is látszott hogy mit sem ment,de nem tudjuk az előéletét.Most indítottuk szépen járt de nincs egyáltalán olajnyomás.Új az olaj a szűrő,átfújtuk a furatokat, néztük szivattyút de nem láttunk semmi problémát.Segítség!

Nincs profilkép
#1666 lac*
2011-08-01 21:28:07

Válasz #1664. hozzászólásra

Én a szecskázóra értettem

#1665 medikus
2011-08-01 21:26:55

A 14-es leg kényesbb része a motor!Nem szabad meg melegíteni.

Nincs profilkép
#1664 jambo
2011-08-01 21:22:45

Válasz #1664. hozzászólásra

Akkor mégiscsak motorfüggö a dolog

#1663 medikus
2011-08-01 21:20:53

Nekem zúzós asztalom volt,semmi gond nélkül vitte,ráadásul még meghajtó szíjat sem cseréltem.

Nincs profilkép
#1661 lac*
2011-08-01 20:53:02

Válasz #1661. hozzászólásra

A zúzó már búzában is sok neki,kukoricában nem is próbáltam

Nincs profilkép
#1660 jambo
2011-08-01 20:49:36

Válasz #1660. hozzászólásra
Nem tudom miért,de ugy gondoltam,hogy sokmindent nem lehet hozzá kapni.Ezekszerint tévedtem.Hátsó zuzó,plussz szártépős kuk asztalhoz nem kevés a 120 ló?gondolom toppon kell lenni a mocinak.

Nincs profilkép
#1659 lac*
2011-08-01 19:55:11

Válasz #1658. hozzászólásra

Én több mint egy millát ráköltöttem,de minden ki van cserélve és már stabil a gép.

#1658 medikus
2011-08-01 19:53:09

Van hozzá minden. Kérdés hogy mi az a közép állapot!

Nincs profilkép
#1657 jambo
2011-08-01 09:38:50

Válasz #1657. hozzászólásra
Üdv hozzáértők.Érdeklödnék hogy egy közép állapotu 14-st mennyi ráforditással lehet megbizhatóvá javitani?Vannak alkatrészek amit nem lehet hozzá kapni?

#1656 Hús Futár
2011-07-31 22:26:48

Válasz #1655. hozzászólásra
Zolinál vannak ? Lehet érdekelnek majd főleg az excenterek de lehet mind is akár . Napokban kereslek majd

Nincs profilkép
#1655 szoltán
2011-07-31 22:23:16

Válasz #1651. hozzászólásra

Látni én sem láttam még,Csak Ikoticstól,és egy Jánoshalmán dolgozó ismerősömtől tudom.

Nincs profilkép
#1654 szoltán
2011-07-31 22:20:53

Válasz #1652. hozzászólásra

Meg vannak még,csak el vittem Bajára,de ha kell belőle valami akkor vissza lehet hozni.

#1652 Czanik Sanyi
2011-07-31 22:14:40

Válasz #1651. hozzászólásra

Mert csak bulizni jártál át.smile lolsmile biggrin

#1651 Hús Futár
2011-07-31 22:14:22

Válasz #1650. hozzászólásra
Meg vannak még a claas alkatrészeid ?

#1650 Hús Futár
2011-07-31 22:13:44

Válasz #1650. hozzászólásra
Még nem is hallotam soha hogy Jankón lene 524-es pedig volt nálam egyik illető a 14-est nézegetni mert neki is olyan van és nem akart jól szuperálni neki .

Nincs profilkép
#1649 szoltán
2011-07-31 22:11:32

Válasz #1631. hozzászólásra

Üdv!Egy kicsit pontosítanék:Az MDW-525,és az 525-H,között a motor és a járószerkezet meghajtás a különbség.A cséplőszerkezet mind kettőben egyforma:3-dobos,5-ládás,axiál ventilátoros,3,lépcsős rostarendszerrel.524-es is létezett PERKINS motorral.Az IH-525 teljesen ugyanaz mint az MDW-525-H,csak piros színben,kicsit jobb minőségben,és persze lényegesen drágábban.Jánoshalmán ma is van 524-es kombájn úgy tudom nem is 1.

#1648 Czanik Sanyi
2011-07-31 22:05:48

Válasz #1648. hozzászólásra

Balogh ha jól tudom. Tudod arra jártam néha láttam még Kkhalas környékén is.

#1647 Hús Futár
2011-07-31 22:02:41

Válasz #1647. hozzászólásra
A Petőfi Tsznek volt kinn telepe ott Terézhalmon

Ki az a B

#1646 Czanik Sanyi
2011-07-31 21:57:13

Válasz #1646. hozzászólásra

Nem arra gondoltam. Balról volt 1 major meg jobbról a B.nek is volt.

#1645 Hús Futár
2011-07-31 21:54:21

Válasz #1642. hozzászólásra
A szakiskolának 514-ese volt vagy van is egy kék perkinszes

#1644 Hús Futár
2011-07-31 21:53:40

Válasz #1644. hozzászólásra
1218 azt tudtam mit jelent csak azt hittem turbós azért fütyül úgy

#1643 Claastra
2011-07-31 21:48:31

Válasz #1640. hozzászólásra

oldalán 1218 felirat 12 tonna 180 ló, sima szivó

#1641 Czanik Sanyi
2011-07-31 21:47:53

Válasz #1641. hozzászólásra

Ott a Terézhalmi iskola környékén.

#1640 Hús Futár
2011-07-31 21:45:53

Válasz #1639. hozzászólásra
Hol volt Jhalmán 524 nem tudok hogy lettek volna .

#1639 Hús Futár
2011-07-31 21:44:48

Válasz #1638. hozzászólásra
Úgy tudtam az turbós

#1638 Czanik Sanyi
2011-07-31 21:44:08

Válasz #1634. hozzászólásra

Ami felétek volt Jhalmán az mind MDW524 volt.

#1636 Czanik Sanyi
2011-07-31 21:43:09

Válasz #1633. hozzászólásra
A kérdést itthonra értettem.
Amiket én láttam itthon Tamásék környékén volt vagy 6 azokban minden Ifa motor volt, máshová nem kellett az csak a szoci országokban, utólag hozhattak be használtam azokból nem láttam csak az Axiálnál 525-öst pirost. Meg Zalában hirdettek 1 kéket.

#1635 Hús Futár
2011-07-31 21:42:10

Válasz #1635. hozzászólásra
De turbó nélkül van benne ha jól tudom

#1634 Claastra
2011-07-31 21:40:53

Válasz #1632. hozzászólásra

Csak ne keverjétek a 6 hengeres silózó motorral ami az ifa v50-es motorjának a 6 hengeres változata ,az 524-ben az L60-as ifa motor van

#1633 Hús Futár
2011-07-31 21:39:16

Válasz #1633. hozzászólásra
Hát hallod soha nem is hallotam olyanról hogy 524-es lett volna MDW-ben de úgy látszik csak létezik olyan valahol

#1631 Hús Futár
2011-07-31 21:33:34

Válasz #1630. hozzászólásra
az 524-ben csak ifa motor volt

#1630 Hús Futár
2011-07-31 21:33:05

Válasz #1629. hozzászólásra
Nem az 524-es az Fortschritt MDW-524 volt utána lett az ernte meister MDW-525 és 525H ami hidrós volt a meghajtása a sima az motoron kívül ugyan az mint az 524.

Az IH pedig megvette az MDW-gyárat így lett belőlük IH kombájn csak a 14-es maradt abból lett a Hemas 220

#1629 Mézga
2011-07-31 21:31:56

91 után perkins volt az 524-bensmile hammer

#1628 jozef19
2011-07-31 21:27:42

Válasz #1628. hozzászólásra

Ez rendszerváltás után volt és Erntemeister MDW524
Az IH koppintás és piros volt

#1627 Hús Futár
2011-07-31 21:17:24

Válasz #1627. hozzászólásra
Jól mondod Sanyi azok már 525-ösök

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


A szakember kimondta, mi a baj a hazai burgonyaágazattal
A szakember kimondta, mi a baj a hazai burgonyaágazattal
A következő 5–7 év kiemelkedően nehéz időszak lesz a magyar burgonyatermelés...
Sajtóközlemény
Elbukhatja a támogatást, aki nem tartja be ezt az új szabályt
Elbukhatja a támogatást, aki nem tartja be ezt az új szabályt
Már csak az kaphat agrártámogatást, aki szabályosan foglalkoztat – életbe lépett...
LONCIN 550 Quad ajándék hátsó tárolódobozzal
LONCIN 550 Quad ajándék hátsó...

2.100.000 Ft

Horsch PRONTO 4 DC vetőgép - ÚJ állapot
Horsch PRONTO 4 DC vetőgép - ÚJ állapot

69.500 Ft

Monosem 6 soros vetőgép NG Plus 4
Monosem 6 soros vetőgép NG Plus 4

7.600.000 Ft

Szász kacsa
Szász kacsa

5.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]