Válasz #1173. hozzászólásra
Vagy olajnyomás miatt , vagy a levegő szűrő miatt jelzett be a leírás alapján. A régi motorokban volt a szétszedhetős finom szűrő, takarítottam egy párat, elhiheted.
Ha a levegőszűrő jó,akkor, két olaj szűrő van egy centrifugál, meg egyfinom szűrű.A cantrifugált szétszeded teli lesz olajsárral, a finom szűrőt is szedd szét laponkjét mosd ki gázolajba, utánna össze majd próba! Vissza jelzést adhatnál mi a helyzet?
Kb egy felorat fujtam, addig, ameddig mar nem jott ki belole semmi por. Eloszor en is a levegoszurore gondoltam, viszont az olajnyomasmero ora felett levo "jel" is egy lefektetett E betu....
Ma arats kozben kigyult ez az ego a kombajn muszerfalan. Minek a jele ez? Olajnyomas jo, olajszint jo. Levettem a levegoszurot is kifujattam, de semmi sem valtozott.
Elore is koszonom a valaszokat!
Sziasztok! Van elado SZALMARÁZOLÁDÁM E-514-be és E-512 -be /mivel ugyanaz/ még 3darab van 35E/db. De viszont én meg hHIDRAULIKA-szivattyut keresek a nagyot E-514-re.!!
Szevasztok.Olyan kérdésem lehhe hogy mi a különbség a barna Fortschritt 514 és a Libafos zöld Fortschritt-MDW 514 között?Mert láttam már mind a kettőt de az utóbbit mindig drágábban adják.
Hát emberek nem tudom, de az én véleményem az E szériáról nem egységes.Volt anno apumnak egy 12-ese ez kb 11 éve lehetett.Nagyon jó gépnek bizonyult,németből lett behozva akkor kb 400 ezerért a vágóasztala 6 méteres volt ami ehhez a géphez nem igazán passzol, főleg nem 120le-nek
ezért aztán vettünk hozzá egy bontóból 4.2 eset amiből hiányzott a motolla meg még pár dolog szal a két asztalból lett összehozva 1jó, meg pár csapágy,szíj csere és nekivágtunk a szezonnak.A gép
4 évig szolgált nálunk aztán eladtuk, akkora már elég jól rendbe hoztuk,megbízható volt így
sikerült 1.2ért eladnunk ez kb 97-98 ban volt.
A 12-es jó gép csak a baja az hogy gyenge a kasza hajtása(nem szilentes,láncos hajtás),a dob laposszíjjal van hajtva,kisebb a magtartály,ürítő csiga nem munkahengeres.
Válasz #1136. hozzászólásra
Az egyik maszeknak is 106-osa van és jóba vagyok a kombájosával vagy őt viszem vagy egy ismerősöm aki 208-ast hajtott a Tsz-ben .
Nézd meg,hogy a ferdefelhordó alsó tengelye mekkorát üt,a dobverőlécek és a dobkosár kopását,a rosták lamellái mennyire lógnak,a szalmarázóláda facsafágyainak lógását,a magfelhordó csigák kopotságát.A motor környéke hűtő eredeti-e külső nyomok,pl.repedés ,hegesztés az első híd felett a vázon.Milyen linde van rajta,stb hirtelen ennyi.De ha mész nézni,vigyél egy dominátoros szakit,aki látja mi az eredeti,és mi nem eredeti benne.
13927 hozzászólás
Válasz #1176. hozzászólásra

Kettő volt rajtuk, finom és centrifugál, ami ha tiszta hallod hogy pörög, mikor leállitod a motort!
Válasz #1173. hozzászólásra
A régi motorokban volt a szétszedhetős finom szűrő, takarítottam egy párat, elhiheted.
Vagy olajnyomás miatt , vagy a levegő szűrő miatt jelzett be a leírás alapján.
Válasz #1175. hozzászólásra
Én láttam olyat is amin nem volt centrifugálszűrő.
Válasz #1174. hozzászólásra
szerintem a 14-esek mind papirszűrővel jöttek ki
Válasz #1171. hozzászólásra

A régiekben szétszedhetős is van, nen tudni mi van benne?
Válasz #1172. hozzászólásra
Nem, a papír szűrő eltömődésére jelez.
Válasz #1170. hozzászólásra
Igen csak az olajnyomás is kicsi ilyenkor ,s annak van.
Válasz #1169. hozzászólásra
Ne kavard meg ,az Ifá-ban a finom szűrőaz papirbetétes párszáz forint
Válasz #1169. hozzászólásra
A mellékáramú centrifugál szűrőnek nincs jeladója.
Válasz #1168. hozzászólásra

Ha a levegőszűrő jó,akkor, két olaj szűrő van egy centrifugál, meg egyfinom szűrű.A cantrifugált szétszeded teli lesz olajsárral, a finom szűrőt is szedd szét laponkjét mosd ki gázolajba, utánna össze majd próba! Vissza jelzést adhatnál mi a helyzet?
Válasz #1164. hozzászólásra
, De az lesz a vege.....
Meg kezdo vagyk sajnos
Válasz #1166. hozzászólásra


nemmondommeeg
MagyarOrszágszűrő.
Válasz #1156. hozzászólásra



Ez motorolaj szuro akar lenni?
Válasz #1164. hozzászólásra



ok
akkor holnap csere az sts en amit vincétől vettünk.......
Válasz #1162. hozzászólásra
Mikor megveszel 1 gépet, mindig olajak szűrők cserések!
Válasz #1160. hozzászólásra
Festeges is kellett, mert a rozsda mar eszegette a gepet....
Válasz #1157. hozzászólásra

Az olaj meg "barna" es nem fekete, azert nem csereltem ki.
Válasz #1155. hozzászólásra
Kb egy felorat fujtam, addig, ameddig mar nem jott ki belole semmi por. Eloszor en is a levegoszurore gondoltam, viszont az olajnyomasmero ora felett levo "jel" is egy lefektetett E betu....
Válasz #1158. hozzászólásra

De Ű festegette, olaj csere helyett
Válasz #1154. hozzászólásra
Van sok melo?
Válasz #1157. hozzászólásra



Látszat majnem mindig csal.
Festett dolgot VENNI NEM SZABAD ez a tanul Ság.
Válasz #1156. hozzászólásra

Na b.ki!
Festegetés helyett cserélni kellet volna!!!
Válasz #1154. hozzászólásra
mo szűrő
Válasz #1154. hozzászólásra
Szerintem,nem elég a kifújás cserélni kell, mert nagyon el van szennyeződve a levegöszűrő.
Ma arats kozben kigyult ez az ego a kombajn muszerfalan. Minek a jele ez? Olajnyomas jo, olajszint jo. Levettem a levegoszurot is kifujattam, de semmi sem valtozott.
Elore is koszonom a valaszokat!
hello! nekem lényegében mind egy hogy melyiké mert jumzra kellene
árba mire tartaná?
meg egybe van?
Válasz #1151. hozzászólásra
Hello! Haweromnak van egy komplett kormányműve ,orbittal,kormányoszloppal ,kormánykerékkel együtt ha érdekel. E -512esen volt.
sziasztok! nekem egy korány orbit mü kellene nem tudtok segiteni?
Sziasztok! Van elado SZALMARÁZOLÁDÁM E-514-be és E-512 -be /mivel ugyanaz/ még 3darab van 35E/db. De viszont én meg hHIDRAULIKA-szivattyut keresek a nagyot E-514-re.!!
Válasz #1148. hozzászólásra
Csak a színe más,semmi újítás.
Ennyi?Semmi újítás?
Válasz #1146. hozzászólásra
A zöld fiatalabb,azért drágább
Szevasztok.Olyan kérdésem lehhe hogy mi a különbség a barna Fortschritt 514 és a Libafos zöld Fortschritt-MDW 514 között?Mert láttam már mind a kettőt de az utóbbit mindig drágábban adják.
Válasz #1144. hozzászólásra
Én csak azért gondoltam újra mert támogatás csak arra van és gondolom szeretnének igénybe venni rá.
Válasz #1143. hozzászólásra
nem ujat csak lecserélni 1 korszerübbre. (bár idén kétséges) de megát(204 ) nézegetnek igaz még csak neten
Válasz #1141. hozzászólásra
Újat akar venni a Csukás? Az új Mega az 360-as, a régi volt 204, 208, 218. A 208-as nagyon jó, egyszerű.
Válasz #1141. hozzászólásra
Az 208-as . Állítólag nagyon jók .
Válasz #1125. hozzászólásra
nekünk ilyen jo állapotu kombájnunk van csak az a baj hogy 96 os (kicsi) nagyobbat akar a gazdaság (asszem 206 os megát ) mit szoltok azok milyenek ?
Hát emberek nem tudom, de az én véleményem az E szériáról nem egységes.Volt anno apumnak egy 12-ese ez kb 11 éve lehetett.Nagyon jó gépnek bizonyult,németből lett behozva akkor kb 400 ezerért a vágóasztala 6 méteres volt ami ehhez a géphez nem igazán passzol, főleg nem 120le-nek
ezért aztán vettünk hozzá egy bontóból 4.2 eset amiből hiányzott a motolla meg még pár dolog szal a két asztalból lett összehozva 1jó, meg pár csapágy,szíj csere és nekivágtunk a szezonnak.A gép
4 évig szolgált nálunk aztán eladtuk, akkora már elég jól rendbe hoztuk,megbízható volt így
sikerült 1.2ért eladnunk ez kb 97-98 ban volt.
A 12-es jó gép csak a baja az hogy gyenge a kasza hajtása(nem szilentes,láncos hajtás),a dob laposszíjjal van hajtva,kisebb a magtartály,ürítő csiga nem munkahengeres.
Válasz #1138. hozzászólásra
Üzemóra nem érdekel ezekben az öreg gépekben már a lelkük is kivan .
Válasz #1137. hozzászólásra
ne hidd el hogy 7-8000óra van bennük
Válasz #1136. hozzászólásra
Az egyik maszeknak is 106-osa van és jóba vagyok a kombájosával vagy őt viszem vagy egy ismerősöm aki 208-ast hajtott a Tsz-ben .
Válasz #1135. hozzászólásra
Ha még pontosabb akarsz lenni,kérd el az alvázszámot,és az axiál kikeresi a pontos évjáratot.
Válasz #1134. hozzászólásra
Nézd meg,hogy a ferdefelhordó alsó tengelye mekkorát üt,a dobverőlécek és a dobkosár kopását,a rosták lamellái mennyire lógnak,a szalmarázóláda facsafágyainak lógását,a magfelhordó csigák kopotságát.A motor környéke hűtő eredeti-e külső nyomok,pl.repedés ,hegesztés az első híd felett a vázon.Milyen linde van rajta,stb hirtelen ennyi.De ha mész nézni,vigyél egy dominátoros szakit,aki látja mi az eredeti,és mi nem eredeti benne.
Válasz #1132. hozzászólásra
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert12721131.html
Válasz #1130. hozzászólásra
Remélem kifogok belőle valami jó egyedet . Anit kinéztem elméletileg nincs baja csak egy festés fétne rá .
Válasz #1131. hozzászólásra
Azon már nagyon jót kaphatsz.
Válasz #1128. hozzászólásra
Ha elviszik a 14-est akkor annak az ára . Max:4 milla
Válasz #1129. hozzászólásra
Általában a tsz. ből kihozott gép,már túlvan egy nagygenerálon.Ha utánna jó volt a gazdálya,nemfogsz csalódni benne.
Válasz #1126. hozzászólásra
Hát pont ez a bajom velük .