Válasz #724. hozzászólásra
Hidraulikus autómata nyitású csak az a rohadt nyelvet becsukáskor nem tudja mindig kinyitni ilyenkor kalapáccsal segítek rá . De ha van kedved 1 órát játszani be lehet állítani és akkor tökéletesen nyit csúk mindig .
Válasz #716. hozzászólásra
Benne van a következő 5 éves tervbe :)) skót vagyok rá áldozni ilyenkor de szezonban meg szívom a fogam hogy miért vagyok ilyen barom
Válasz #713. hozzászólásra
Az enyémbe Grammervan . Nem kell tornászni ott van minden kézre . A legmesszebbi pont olyan mint ha az MTZ hidraulika karjáért nyúlnál de azt rizkán kell használni mert az az ürítő csiga nyitó és záró karja és hát a csigát az első ürítésnél kinyitod és az utolsónál becsukod . Amúgy az elsőkar abból a 3 ból a variátor karja mellette van az asztalt fel le vezérlő kar és a 3.kar aminek van 3 variációja az a motolla fel le , előre hátra meg az ürítő csiga ki be
Válasz #709. hozzászólásra
Nem kell csak ha sebességet vagy irányt váltasz amúgy vissza variálsz és akkor lassan be tudsz fordulni vele és már lehet is tolni neki . Kocsira is ráállok aztán ha végeztem visszatszem 2.-ba é megyek előre . A fogást vagy a kocsi mögött kezdem meg vagy viszza fordulok . Nem szokás magunk mellé fordulni vele hanem körbe fogunk egy kisebb területet és azt járjuk körbe
nem az ülésre gondolok a kényelem szmpontjából, mert azt lehet venni bele
az érdekel, hogy mennyire zajos és, hogy mennyire kell tornászni a kezelés közben
az E 514 egyszerű mint egy fakocka (ahogy te mondanád). egy ilyen szerelésével még talán én is megbírkoznék
egy dolog zavar, az pedig a keleti kényelem
sajnos már nem vagyok 20 éves és kinöttem a ralliból
Válasz #697. hozzászólásra
A német vasipar se olyan rossz ( lásd: Claas , Fendt ...) A perkins motor meg egy fasza megbízható kis doxa óra csak Jopek azért szidja mert kicsi a gépjébe de erről nem a motor tehet .
a sampo elönyére válik, hogy északon van rendes vasipar meg anyagminőség
a motor jó, a meghajtás jó,
csapágyat, ékszíjat, gumit lehet venni bárhol
nem hinném, hogy olyan nagy alkatrészigénye lenne
lehet, hogy még a régi mf alkatrészek is jók lennének bele
Meg kell nézni azokat is és majd kiderül melyik ajobb de az biztos hogy a 14-eshez bármi kell szinte azonnal tudsz szerezni és elég jó áron , amúgy ha rendbe van akkor van olyan megbízható mint egy claas . Én is mindig a két szezon köszti javítgatásokon csúszok el mert nincs időm egyszer rendesen rendbe rakni tavasszal .
Válasz #679. hozzászólásra
Úgy emlékszem hogy nincs benne de ha tévedek akkor bocs . A hirdetés amit feltettél arról a bontott 106-osról van mert nem tudom megnyitni ?
Válasz #676. hozzászólásra
Az átszerelés egy délelőtt meg van kényelmesen csak kell egy segítség hozzá :
Gabona ferde felbakolása olyan helyre ahol ott marad tavaszig vagy spec kocsira rakás , munkahengerek lekötáse + felső biztosító csapok kivéle aztán letolatás róla vagy kocsin kihúzása a gép elől . Dobkosár teljesen leengedése azzal a karral amit a fülkébe beszálláskor kell átlépni utána elől két anyát letekersz a dobkosár tartóról meg hárul is a két anyát letekered utána a kart vissza nyomod eredeti állásba . A dobkosár alá teszel egy fadarabot vagy egy csövet .A dobkosárból kiveszed a csapot amiket el kell egy negyed fordulatot fordítani hogy ki tudd húzni . A jobb hátsó csap a menet variátor meghajtó tárcsája mögött van amit én leveszek az öreg szakik csak fellazítanak és úgy veszik ki a csapot . Utána kiemelitek a gabona dobkosarat és beteszitek a helyére a kuki dobkosarat de annak is legyen valami alatta ami megemeli kicsit hogy a csapokat belehessen tenni . Berakod a csapokat utána vissza illeszted a meneteket és újból felemeled a kart a fülke ajtajában így rátudod tenni az anyákat . Az anyák rákapatása után megint eredeti helyzetbe nyomod a kart és a menetek segítségével beállítod a dobhézagot nagyjából amit a fülkéből tudsz majd finomítani ha kell . A finom állító azon a karon van amit eddig mozgattunk . Ha eddig megvagy akkor ráállsz a géppel vagy kocsin alátolod a kuki ferdefelvonót berakod a felső biztosítókat és bekötöd a munka hengereket .
Hátul kiveszed a z állítható rostákat ( zsalu rosta ) és kicserélrd alatta az osztályzó rostát majd vissza a zsalu rostákat és kész .
Válasz #676. hozzászólásra
Abba homok világban csak bérmunkáznak velük mert kevés területen dolgoznak de olyan hozamok mellett nincs nagyon kihasználva a gép .
Lehet nekem azért nem nehéz benyomni mert megszoktam . Nincs semmi rásegítő .
13927 hozzászólás
Válasz #725. hozzászólásra
a kukorica asztalnál kompletten kell cserélni a ferdefelhordót is?
Válasz #723. hozzászólásra
300-ba mondta a Domaszéki srác hogy neki annyi volt a telephelyen beszerelve
Válasz #724. hozzászólásra
Hidraulikus autómata nyitású csak az a rohadt nyelvet becsukáskor nem tudja mindig kinyitni ilyenkor kalapáccsal segítek rá . De ha van kedved 1 órát játszani be lehet állítani és akkor tökéletesen nyit csúk mindig .
Válasz #722. hozzászólásra
elvileg igen, ezért nem értem a dolgot
Válasz #718. hozzászólásra
mennyiért rakják bele kompletten?
ez az ujjabb fülkés mennyiben különbözik a tiedtől?
Válasz #721. hozzászólásra
A 14esé hidraulikus már nem?
Válasz #719. hozzászólásra
nekem is ez járt a fejembe!
én meg föleg tele vagyok oszloppal
Válasz #718. hozzászólásra
200ból max megvan egy autóé, de ez már nagyon a plafon.
Válasz #717. hozzászólásra
Közbe meg kidöntöd az összes villanoszlopot:)) (a csigával)
Válasz #716. hozzászólásra
Benne van a következő 5 éves tervbe :)) skót vagyok rá áldozni ilyenkor de szezonban meg szívom a fogam hogy miért vagyok ilyen barom
Válasz #713. hozzászólásra
Az enyémbe Grammervan . Nem kell tornászni ott van minden kézre . A legmesszebbi pont olyan mint ha az MTZ hidraulika karjáért nyúlnál de azt rizkán kell használni mert az az ürítő csiga nyitó és záró karja és hát a csigát az első ürítésnél kinyitod és az utolsónál becsukod . Amúgy az elsőkar abból a 3 ból a variátor karja mellette van az asztalt fel le vezérlő kar és a 3.kar aminek van 3 variációja az a motolla fel le , előre hátra meg az ürítő csiga ki be
Válasz #714. hozzászólásra
Rakjá má bele 1 klímát!
Válasz #714. hozzászólásra
a csiga aratás közben folyamatosan kint van?
Válasz #709. hozzászólásra
Nem kell csak ha sebességet vagy irányt váltasz amúgy vissza variálsz és akkor lassan be tudsz fordulni vele és már lehet is tolni neki . Kocsira is ráállok aztán ha végeztem visszatszem 2.-ba é megyek előre . A fogást vagy a kocsi mögött kezdem meg vagy viszza fordulok . Nem szokás magunk mellé fordulni vele hanem körbe fogunk egy kisebb területet és azt járjuk körbe
Válasz #707. hozzászólásra
tiedbe is grammer van?
Válasz #705. hozzászólásra
nem az ülésre gondolok a kényelem szmpontjából, mert azt lehet venni bele
az érdekel, hogy mennyire zajos és, hogy mennyire kell tornászni a kezelés közben
Válasz #705. hozzászólásra
De ha jól nézem az se ifa csak van rajta egy huzat .
Válasz #701. hozzászólásra
Naaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Válasz #706. hozzászólásra
mesélnél ennek a kuplungpedálnak a müködéséről? mert nem világos
mikor fordulsz nem kell pedál?
Válasz #707. hozzászólásra
Igaz nem légrugós de kényelmes .
Válasz #705. hozzászólásra
Abba lehet de a kékekben amiket láttam belülről mind grammer
Válasz #703. hozzászólásra
Nem keményebb a kuplungja mint az MTZ-é bár nem sokat kell használni csak az ürítéseknél
Válasz #701. hozzászólásra
hát ha a Web IFA grammer ,akkor igazad van nézd gelu képét W50-es ülés
Válasz #702. hozzászólásra
az 514?
Válasz #701. hozzászólásra
sajnos elszoktam a kuplungtól
még autóban is automataváltóst veszek
Válasz #700. hozzászólásra
A legcsöndesebb kombájn!!!!!
Válasz #700. hozzászólásra
Az MDW-k mind grammer üléssel vannak és ha van benne kondi akkor nics baj a 14-esben sem ezt a Domaszéki csávó mondta nekem
Válasz #699. hozzászólásra
az E 514 egyszerű mint egy fakocka (ahogy te mondanád). egy ilyen szerelésével még talán én is megbírkoznék
egy dolog zavar, az pedig a keleti kényelem
sajnos már nem vagyok 20 éves és kinöttem a ralliból
Válasz #696. hozzászólásra
A megbízhatóságon szerintem lehetne vitatkozni.
Persze ennek ára is van!
Válasz #697. hozzászólásra
A német vasipar se olyan rossz ( lásd: Claas , Fendt ...) A perkins motor meg egy fasza megbízható kis doxa óra csak Jopek azért szidja mert kicsi a gépjébe de erről nem a motor tehet .
Válasz #696. hozzászólásra
a sampo elönyére válik, hogy északon van rendes vasipar meg anyagminőség
a motor jó, a meghajtás jó,
csapágyat, ékszíjat, gumit lehet venni bárhol
nem hinném, hogy olyan nagy alkatrészigénye lenne
lehet, hogy még a régi mf alkatrészek is jók lennének bele
Válasz #693. hozzászólásra
Meg kell nézni azokat is és majd kiderül melyik ajobb de az biztos hogy a 14-eshez bármi kell szinte azonnal tudsz szerezni és elég jó áron , amúgy ha rendbe van akkor van olyan megbízható mint egy claas . Én is mindig a két szezon köszti javítgatásokon csúszok el mert nincs időm egyszer rendesen rendbe rakni tavasszal .
Válasz #692. hozzászólásra
Meg gondolom zabált is rendesen!
Gondolom akkor bonyolultabb lehet a karbantartása a sok henger miatt. Nekem fura hogy ilyen olcsó.
Válasz #682. hozzászólásra
most, hogy megismertem az mdw-t és az árát, az mellett nagyon megfontolom a sampo-t
annyiért tudnám megvenni, mint egy jó mdw-t szecskázóval
Válasz #690. hozzászólásra
itt a környéken egy 116 cs volt ami hatládás méret,nagyon brutál volt, csak a szalma nem nagyon maradt meg ,mert a sok henger összetörte,
Mondjuk ha úgyis szecskázol, akkor még jól is jöhet, hogy töri.
Válasz #687. hozzászólásra
miért nem?
Válasz #687. hozzászólásra
Nagyon töri a szalmát ? Ezek Commaderek voltak ?
Akkor lehet hogy nem vált be annyira ez a technika?
Válasz #684. hozzászólásra
ez egy ötládás gép mérete,nagyon jo teljesitménnyű, csak bálázni nem lehet utána
Válasz #684. hozzászólásra
van benne 8-10 cséplő dob még plusszba
Válasz #679. hozzászólásra
Úgy emlékszem hogy nincs benne de ha tévedek akkor bocs . A hirdetés amit feltettél arról a bontott 106-osról van mert nem tudom megnyitni ?
Válasz #681. hozzászólásra
nincs szalmarázóládája ,hengerek vannak helyette
Válasz #681. hozzászólásra
Én se tudom milyen lehet, de furcsa hogy olyan rövid.
Mindenesetre látszik, hogy a fiatalságát nem Mo-on töltötte...
Válasz #676. hozzászólásra
Az átszerelés egy délelőtt meg van kényelmesen csak kell egy segítség hozzá :
Gabona ferde felbakolása olyan helyre ahol ott marad tavaszig vagy spec kocsira rakás , munkahengerek lekötáse + felső biztosító csapok kivéle aztán letolatás róla vagy kocsin kihúzása a gép elől . Dobkosár teljesen leengedése azzal a karral amit a fülkébe beszálláskor kell átlépni utána elől két anyát letekersz a dobkosár tartóról meg hárul is a két anyát letekered utána a kart vissza nyomod eredeti állásba . A dobkosár alá teszel egy fadarabot vagy egy csövet .A dobkosárból kiveszed a csapot amiket el kell egy negyed fordulatot fordítani hogy ki tudd húzni . A jobb hátsó csap a menet variátor meghajtó tárcsája mögött van amit én leveszek az öreg szakik csak fellazítanak és úgy veszik ki a csapot . Utána kiemelitek a gabona dobkosarat és beteszitek a helyére a kuki dobkosarat de annak is legyen valami alatta ami megemeli kicsit hogy a csapokat belehessen tenni . Berakod a csapokat utána vissza illeszted a meneteket és újból felemeled a kart a fülke ajtajában így rátudod tenni az anyákat . Az anyák rákapatása után megint eredeti helyzetbe nyomod a kart és a menetek segítségével beállítod a dobhézagot nagyjából amit a fülkéből tudsz majd finomítani ha kell . A finom állító azon a karon van amit eddig mozgattunk . Ha eddig megvagy akkor ráállsz a géppel vagy kocsin alátolod a kuki ferdefelvonót berakod a felső biztosítókat és bekötöd a munka hengereket .
Hátul kiveszed a z állítható rostákat ( zsalu rosta ) és kicserélrd alatta az osztályzó rostát majd vissza a zsalu rostákat és kész .
Válasz #680. hozzászólásra
ez tényleg jó és az ára is
de milyen az a 114? nem hallottam róla
Ehhez mit szóltok?
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert11664969.html
Válasz #669. hozzászólásra
Honnan tudod, hogy nincs benne klima?
Válasz #676. hozzászólásra
Abba homok világban csak bérmunkáznak velük mert kevés területen dolgoznak de olyan hozamok mellett nincs nagyon kihasználva a gép .
Lehet nekem azért nem nehéz benyomni mert megszoktam . Nincs semmi rásegítő .
Jól néz ki élőben is és tető alatt volt tárolva