Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak619 FtEUR408.83 FtUSD389.56 FtCHF436.3 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Siasztok 514 hàtso guminak mi a pontos mèrete esetleg mbp 9x20 (Kamaz mintàs)nem jo rà?a gumis szerint nemlehet felteni a felnire vagy joàron hozzà gumi? Kösszöm.
Válasz medikus #9934. hozzászólásáraHűha...ott olyan ferodolnak kell lennie?? ,az enyémnek megsincs ez félkör alakja hanem csak két 1cm2 darab van rajta,ott lessz akkor a gond,lehet még olyat venni??
Válasz medikus #9929. hozzászólásáraA borda nem kopott,de lehet hogy a régi kuplung tarcsákat kellet volna vissza raknom,mert egy régivel meg egy újjal raktam ossze,kb 2hete,de csak ma ált össze a gép hogy kilehessen próbálni és le is volt tapadva a kuplung,ráindítottam kinyomott kuplungal hármasban és helyre ált
Válasz Gyurkesz1 #9927. hozzászólásáraA kuplungnál lenni kell legalább 2mm-nek a csapágy és a lamellák között!!!Lehet nem emel rendesen a kuplung! Akkor a nyelestengely fék,nem fogja meg!Lehet kopott a nyelestengely bordája!!!!Teljes gázon,roppanás nélkül kell hogy tudj váltani! Csak akkor jó! Különben leesztergálod a fogaskerekeket!
Válasz medikus #9926. hozzászólásáraÁllítani,ellenőrizni,minden kuplung beállítás után kell! A hajtóműfék állítása a 2db M10 anyával történik!Nyugalmi állapotban a fékbetét és féktárcsa közötti távolság 1mm!!
A rúdnak a villafejben,(laposvas) 12mm hosszan benne kell lenni! A rugó felőli anyával a fékbetét nyomó erejét tudod állítani.A hátul levő 2 anya,egyik kontra,ha lefelé hajtod,közeledik a fékpofa a tárcsához!A rugó felől annyit mindig után kell csavarni!
Válasz medikus #9926. hozzászólásáraEzt nemtudtam h teljesen megkell álitania,de csak akkor tudja lefékezni ha a szerkezet kiemel ,nem??....a kinyomó csapágyat teljesen ráálítottam,eppen csak hogy nem éri a kinyomó szerkezetet,de ha inditottam kinyomot kuplungal sebeségbe rakva akkor még mozdít egy igen picit a kombájnnal,aztán megál.
Válasz medikus #9922. hozzászólásáraÚgy néz ki hogy valaki előttem megtömte azt a házat zsírral.De akkor ha olaj lehet ott akkor szerintem nemgond a zsír sem
Segítsetek már,kinyomó szerkezet és nyelestengely fék beálitásban,probáltam már mindféle képpen,de bisztos van annak sorrendje hogy mit hogy kell.....a nyelestengely fék házban kell lennie zsírnak??
Válasz medikus #9918. hozzászólásáraértem,nemgondoltam en pontosan mm-re ,csak nagyjábol.....jó az úgy ha éppen hogy a szimeringtől picit kiljebb van levariált álapotban??
Válasz medikus #9914. hozzászólásáraVissza vittem,adtak helyette másikat,,abba pedig azért kellett egy picit ütni is a csapágyat,nem pedig csak beletenni,ugyhogy hibás volt.
Válasz Gyurkesz1 #9912. hozzászólásáraIgen jó. Ott laza illesztés van, mert ezek a csapágyak nagyon feltudnak melegedni ergo a hőtágulás miatt laza illesztés kell legyen. Legalábbis engem ezzel a szöveggel kábítottak.
Segitsetek már,normális az ha az újj menetvariátor házban forog a külső csapágy?? éppen csak hogy szorul benne,tudom hogy az öntvényt nemcsinálják szorosra de akkor is,jó ez igy?? Vagy megszorul az ha hozzá huzatom az agyat??
Válasz medikus #9907. hozzászólására
Hogy olyan széles legyen mint a zéger?? ,mert megvan az eredeti is csak elvan kopva,annak a kétoldalán van perem is ,akkor elég ha csinálok oda egy sima távtartot mint a külső csapágy elé??
Másik dolog,az normális ha az újj öntvény csapágyházba elég könyen belemegy a csapágy,alig kellet ütni,a külső csapágy külseje meg meg meg is fordult a házban,minden újj ugyhogy nem értem
Válasz medikus #9908. hozzászólásáraSzerintem megtolta az új éket, befeszült és azért nem megy.
Belereszeltem az agyba 14es reteszhornyot.
Üresen pont színel.
Köszönöm.
Lenne egy ékszíjas kérdésem.
Szóval lenne egy 32-es ékszíj, aminek a külsején 443, 446 cm-öt mértünk. Ahogy épp sikerült.
Ennek szerintetek mi lehet a mai ékszíj mérete?
A szíj nem 514-és de valami NDK gyártmány.
Válasz Gyurkesz1 #9890. hozzászólásáraMint mondom!!!!!Hiába mérsz,meg hézagolsz!A csapágyházat nem tudod visszatenni az eredeti helyére!A lényeg hogy a csapágyház össze legyen húzva a távtartó,és a variátor agy közé!!Azt mérheted!
13739 hozzászólás
Siasztok 514 hàtso guminak mi a pontos mèrete esetleg mbp 9x20 (Kamaz mintàs)nem jo rà?a gumis szerint nemlehet felteni a felnire vagy joàron hozzà gumi? Kösszöm.
Válasz Gyurkesz1 #9938. hozzászólásáraNyelestengely fékpofa! Vadkert,Bócsa Nagytraktor,van mindenütt!
Válasz medikus #9937. hozzászólásárami annak annak a pontos neve?? Nemlelek neten sehol egy képet rola
Válasz Gyurkesz1 #9935. hozzászólásáraAz újabbak 2ből állnak!Lényeg hogy legyen ferrodol rajta!
Válasz Gyurkesz1 #9935. hozzászólásáraTermészetesen lehet!!
Válasz medikus #9934. hozzászólásáraHűha...ott olyan ferodolnak kell lennie?? ,az enyémnek megsincs ez félkör alakja hanem csak két 1cm2 darab van rajta,ott lessz akkor a gond,lehet még olyat venni??
Válasz Gyurkesz1 #9930. hozzászólásáraKépen!
Válasz medikus #9931. hozzászólásáraJáj igen,ott a fůlke alatt nem??
Válasz medikus #9929. hozzászólásáraA borda nem kopott,de lehet hogy a régi kuplung tarcsákat kellet volna vissza raknom,mert egy régivel meg egy újjal raktam ossze,kb 2hete,de csak ma ált össze a gép hogy kilehessen próbálni és le is volt tapadva a kuplung,ráindítottam kinyomott kuplungal hármasban és helyre ált
Válasz Gyurkesz1 #9930. hozzászólásáraA működtető rudazaton!Ami rudazat jön a kuplung harangtól!
Válasz medikus #9928. hozzászólásárahol van ott rugó??
Válasz Gyurkesz1 #9927. hozzászólásáraA kuplungnál lenni kell legalább 2mm-nek a csapágy és a lamellák között!!!Lehet nem emel rendesen a kuplung! Akkor a nyelestengely fék,nem fogja meg!Lehet kopott a nyelestengely bordája!!!!Teljes gázon,roppanás nélkül kell hogy tudj váltani! Csak akkor jó! Különben leesztergálod a fogaskerekeket!
Válasz medikus #9926. hozzászólásáraÁllítani,ellenőrizni,minden kuplung beállítás után kell! A hajtóműfék állítása a 2db M10 anyával történik!Nyugalmi állapotban a fékbetét és féktárcsa közötti távolság 1mm!!
A rúdnak a villafejben,(laposvas) 12mm hosszan benne kell lenni! A rugó felőli anyával a fékbetét nyomó erejét tudod állítani.A hátul levő 2 anya,egyik kontra,ha lefelé hajtod,közeledik a fékpofa a tárcsához!A rugó felől annyit mindig után kell csavarni!
Válasz medikus #9926. hozzászólásáraEzt nemtudtam h teljesen megkell álitania,de csak akkor tudja lefékezni ha a szerkezet kiemel ,nem??....a kinyomó csapágyat teljesen ráálítottam,eppen csak hogy nem éri a kinyomó szerkezetet,de ha inditottam kinyomot kuplungal sebeségbe rakva akkor még mozdít egy igen picit a kombájnnal,aztán megál.
Válasz Gyurkesz1 #9925. hozzászólásáraMi a baj vele? Ha benyomod a kuplungotFékeznie kell a nyelestengelyt!Teljesen állóra!!!!!!!!!
Válasz medikus #9924. hozzászólásáraA bealitásal kapcsolatban adjon már valami észt nekem
Válasz Gyurkesz1 #9923. hozzászólásáraNem!Max nem látsz tőle semmit!Az olaj át jön a csapágyon,minek oda bár mi is!
Válasz medikus #9922. hozzászólásáraÚgy néz ki hogy valaki előttem megtömte azt a házat zsírral.De akkor ha olaj lehet ott akkor szerintem nemgond a zsír sem
Válasz Gyurkesz1 #9921. hozzászólásáraMit keresne ott zsír? Olaj,az van!
Segítsetek már,kinyomó szerkezet és nyelestengely fék beálitásban,probáltam már mindféle képpen,de bisztos van annak sorrendje hogy mit hogy kell.....a nyelestengely fék házban kell lennie zsírnak??
Válasz Gyurkesz1 #9919. hozzászólásáraJó!
Válasz medikus #9918. hozzászólásáraértem,nemgondoltam en pontosan mm-re ,csak nagyjábol.....jó az úgy ha éppen hogy a szimeringtől picit kiljebb van levariált álapotban??
Válasz Gyurkesz1 #9917. hozzászólásáraAnnyira,amennyire ki áll! Nincs mérete!
Jo estét,menetvariátor házból menyire kell kiálni a dugattyűknak levariált álapotban,amikor a tárcsák közt megvan az a 90mm
Válasz medikus #9914. hozzászólásáraVissza vittem,adtak helyette másikat,,abba pedig azért kellett egy picit ütni is a csapágyat,nem pedig csak beletenni,ugyhogy hibás volt.
Válasz Gyurkesz1 #9912. hozzászólásáraIgen jó. Ott laza illesztés van, mert ezek a csapágyak nagyon feltudnak melegedni ergo a hőtágulás miatt laza illesztés kell legyen. Legalábbis engem ezzel a szöveggel kábítottak.
Válasz Gyurkesz1 #9912. hozzászólásáraJó!Mind olyan!Rakd össze és menjél már aratni!!
Válasz Gyurkesz1 #9912. hozzászólásáraÜdv
Szerintem ha a csapágy is új, akkor nem lenne baj ha szorulna jobban
Segitsetek már,normális az ha az újj menetvariátor házban forog a külső csapágy?? éppen csak hogy szorul benne,tudom hogy az öntvényt nemcsinálják szorosra de akkor is,jó ez igy?? Vagy megszorul az ha hozzá huzatom az agyat??
Csak visszavettem, befeszült az ék, de most felment szépen, kis finomítás után.
Már a kasza készül
Válasz medikus #9907. hozzászólására
Hogy olyan széles legyen mint a zéger?? ,mert megvan az eredeti is csak elvan kopva,annak a kétoldalán van perem is ,akkor elég ha csinálok oda egy sima távtartot mint a külső csapágy elé??
Másik dolog,az normális ha az újj öntvény csapágyházba elég könyen belemegy a csapágy,alig kellet ütni,a külső csapágy külseje meg meg meg is fordult a házban,minden újj ugyhogy nem értem
Válasz medikus #9908. hozzászólásáraSzerintem megtolta az új éket, befeszült és azért nem megy.
Belereszeltem az agyba 14es reteszhornyot.
Üresen pont színel.
Köszönöm.
Válasz ...:::Pisti:::... #9906. hozzászólásáraRakd össze és indulj vágni az árpát!Nem ezen fog múlni!!!!!!
Válasz Gyurkesz1 #9904. hozzászólásáraMinimum zéger! Vagy +0,5mm!
6mm kéne még
Üdv.
Nagy baj ha az agy csak eddig megy fel?
Szinelnie kell?
Nem akarom szétverni.
Köszönöm előre is
A menet variátor házban a két csapágy közt milyen széles a hézagoló nemtudja valaki?? Nekem azt is megrágta a tengely
Válasz Sanyee #9902. hozzászólásáraMiért?Nincs spanoló?Az 1cm!!!
Válasz medikus #9901. hozzászólásáraJa azt kihagytam, hogy 20 éves használt szíj.
Lehetett-e 440-és vagy inkább vegyem a 445-öst.
Válasz Sanyee #9900. hozzászólásáraLi belső,Lp közép,La külső méretet jelöl!Akkor 4430vagy 4460La a mérete!
Sziasztok!
Lenne egy ékszíjas kérdésem.
Szóval lenne egy 32-es ékszíj, aminek a külsején 443, 446 cm-öt mértünk. Ahogy épp sikerült.
Ennek szerintetek mi lehet a mai ékszíj mérete?
A szíj nem 514-és de valami NDK gyártmány.
Válasz atisgyulai #9898. hozzászólásáraFag-ot kapott, és csodálkoztam, volt benne zsír.
Válasz ...:::Pisti:::... #9892. hozzászólásáraJajj!
Az se látott mostanában zsírt!
Valai jó minőségűt neki.
Az új csapágyba is érdemes belenézni, mert nem viszik túlzásba a kenésüket.
Válasz ...:::Pisti:::... #9896. hozzászólásárahogyan tudom legegyszerűbben kikeresni hol szív farsot ?
Válasz lovasnorbi #9895. hozzászólásáraNekem a vastag gumicső mellett szívott, magasnyomású bilincs megoldotta
Válasz ...:::Pisti:::... #9894. hozzászólásáraNem tudom , szerintem nem . Vagy a fene tudja , az is okozhatja ?
Válasz lovasnorbi #9893. hozzászólásáraNem szív farsot?
tettem fel egy 517-esről lebontott szervó szivattyút a 14-esre , de néha nehezen , szinte rágósan lehet tekerni a kormányt , mi lehet a probléma ?
Ismerkedünk a géppel
Mai program
Válasz Gyurkesz1 #9890. hozzászólásáraMint mondom!!!!!Hiába mérsz,meg hézagolsz!A csapágyházat nem tudod visszatenni az eredeti helyére!A lényeg hogy a csapágyház össze legyen húzva a távtartó,és a variátor agy közé!!Azt mérheted!