Válasz mtz zoli #3323. hozzászólásáraHát eléggé sokban. A teherautóé egytárcsás. A traktoré kéttárcsás, kettős működésű. Ja, meg a ház is közel se egyforma.
Válasz Berente Antal #3318. hozzászólására Szia bocs hogy megint zavarlak azt kérdezném hogy ifa w50kuplugja szerkezet tárcsa ugyan az e mit zt 323 é e vagy másabb köszi
Sziasztok hol álitcsak hogy könnyebben lehessen váltani zt323 vagy mid egyiknél ijen nehéz ja meg ahátulján a fék betétet ha cserélni kel szétkel szedni a hátuját az egészet mert nem fog a fék köszi a választ
Szijasztok ez a csö megy előre az első híd fele de nem tudom hová mert elvan szakadva a párját nem találom 10mm körl van az átméröje gumi külseje fémszálas köszi
Válasz mtz zoli #3302. hozzászólásáraSzia, valószínű gázolaj van a motorolajban. Az olcsóbb lehetőség: lecseréled az AC-t (kínait ne vegyél! nálam a lengyel bevált) az adagolón. Ha ez nem segít adagoló csere.
Válasz mtz zoli #3296. hozzászólásáraSzia!Találsz a tartályon jelölést is,de a tartály tetején lévő szürőházat leveszed'4db m8-as csavar' és feltöltöd a jelig.Érdemes a szürőt cserélni és a a kormányét pedig kimosni.
Válasz herry 74 #3295. hozzászólására Jobb oldali lépcső alatt van egy tartály azon van egy szitjezö cső gondolom ere mondod a szintjezöt de hol lehet feltölteni mert ezen nem találok betöltőt köszi
Válasz herry 74 #3279. hozzászólásáraEz lett toldva igen csak szakember csinálta olyanra mint a gyári! Kompresszor volt gyárilag a silózón. A szűrőháznál is úgy lett megcsinálva mint a gyári mellékelek egy képet is hozzá amit egy német oldalon találtam! Mi még azt változtattuk rajta hogy az első híd meg a váz közti gyári ,,vázerösítő"(merevítő) helyet vastagabbat tettünk bele! Sajnos nemtudok arról hogy valakinek lenne itt zalában!
Válasz gyurko19 #3276. hozzászólásáraSzüröháznál el kellett vékonyitani a vázat?Ugy hiszem ezen a motoron gyárilag nincs kompresszor nekem is van egy 6hengeres csak nincs meg sajnos az adattábla igy még mindindig kételkedek benne,hogy gyári hathengeres a váz nagyon szakszerüen van toldva jo volna ha valakinek volna ilyen talán zalában mindha lenne valakinek
Válasz gyurko19 #3276. hozzászólásáraMivel nagyobb bent a motor igy a régi motorháztető nem jó rá és idő hiányában nem készült meg rá de dolgozni igy is tudtunk vele!
Az ár:1.800.000 lenne
Válasz herry 74 #3269. hozzászólásáraItt vannak az ígért képek. Annyi változás még van a gépen hogy kormánymű helyett munkahenger van és egy másik szervoszivattyú került fel ami a képeken is látszik. Így egy újjal lehet kormányozni.Ha bármi kérdés lenne szívesen válaszolok!
4222 hozzászólás
Válasz mtz zoli #3323. hozzászólásáraHát eléggé sokban. A teherautóé egytárcsás. A traktoré kéttárcsás, kettős működésű. Ja, meg a ház is közel se egyforma.
Válasz zt tomi #3322. hozzászólására Szia és sokba külömbözik?
Válasz mtz zoli #3320. hozzászólásáraSajnos a Zt kuplungja nem olyan.
Válasz mtz zoli #3320. hozzászólásáraSzia, nem gond :)). Én még szerencsére nem láttam az enyémet, de úgy tudom nem egyforma.
Válasz Berente Antal #3318. hozzászólására Szia bocs hogy megint zavarlak azt kérdezném hogy ifa w50kuplugja szerkezet tárcsa ugyan az e mit zt 323 é e vagy másabb köszi
Válasz Berente Antal #3318. hozzászólására Igen majd holnap próbálom a kuplugot is lég teleleniteni de köszi szépen
Válasz mtz zoli #3317. hozzászólásáraItt a kuplung is olajos. Azt is érdemes légteleníteni. Gondolom a munkahengert megtaláltad.
Válasz Berente Antal #3316. hozzászólására Szia még nem azért kérdezem mert kicsit nehezen veszi a sebeséget előtte mtz volt nekem még szokatlan köszi
Válasz mtz zoli #3315. hozzászólásáraA fékhez a komplett kihajtásokat le kell venni. Előbb próbáld meg légteleníteni.
A kuplungon állítottál?
Sziasztok hol álitcsak hogy könnyebben lehessen váltani zt323 vagy mid egyiknél ijen nehéz ja meg ahátulján a fék betétet ha cserélni kel szétkel szedni a hátuját az egészet mert nem fog a fék köszi a választ
Válasz Berente Antal #3313. hozzászólására Köszi szépen!!
Válasz mtz zoli #3312. hozzászólásáraLevegő cső. Az első hídon levő munkahangerre megy( diffizár)
Szijasztok ez a csö megy előre az első híd fele de nem tudom hová mert elvan szakadva a párját nem találom 10mm körl van az átméröje gumi külseje fémszálas köszi
Válasz mtz zoli #3308. hozzászólására Nincs valakinek ilyen csöve?
Válasz herry 74 #3309. hozzászólására Egyet akartam de a gép megbolóndult!
Válasz mtz zoli #3308. hozzászólásáraJo sok képet küldtél egy is elég lett volna
Válasz mtz zoli #3307. hozzászólására Holnap felhivlak mert ma nem tudlak köszi








Válasz herry 74 #3305. hozzászólására
Ere a csöre lenne szükségem képet kűltem köszi!!
Válasz mtz zoli #3304. hozzászólásáraHivj bátran megbeszéljük
Sziasztok nincs véletlenül valakinek zt323 motor ba ami összeköti a szivatyút a szűrővel csö ez a cső kelene a olajteknöbe köszi
Válasz mtz zoli #3302. hozzászólásáraSzia, valószínű gázolaj van a motorolajban. Az olcsóbb lehetőség: lecseréled az AC-t (kínait ne vegyél! nálam a lengyel bevált) az adagolón. Ha ez nem segít adagoló csere.
Válasz Berente Antal #3301. hozzászólásáraSzia vizet nem látok de elég híg és büdös mit a ferodon szagú !
Válasz mtz zoli #3300. hozzászólásárakb 17 liter. nem gázolajszagú az olaj? víz nem volt benne?
Sziasztok zt 323 motorba hány liter olaj megy bele mert nekem 23 liter jött le mikor le engedtem köszi!
Az apróhírdetésekhez tettem fel! Fortschritt ZT Traktor pótkocsi vonófej eladó! Az én traktoromé volt de itt maradt.
Válasz petsudo #3297. hozzászólására Köszi !
Válasz mtz zoli #3296. hozzászólásáraSzia!Találsz a tartályon jelölést is,de a tartály tetején lévő szürőházat leveszed'4db m8-as csavar' és feltöltöd a jelig.Érdemes a szürőt cserélni és a a kormányét pedig kimosni.
Válasz herry 74 #3295. hozzászólására Jobb oldali lépcső alatt van egy tartály azon van egy szitjezö cső gondolom ere mondod a szintjezöt de hol lehet feltölteni mert ezen nem találok betöltőt köszi
Válasz Berente Antal #3289. hozzászólásáraSzerintem nem kell annyi bele
Válasz mtz zoli #3291. hozzászólásáraNivoja a tartály oldalán találod egy átlátszo szilikoncsö
Válasz herry 74 #3288. hozzászólására köszi!!
Válasz herry 74 #3288. hozzászólására köszi!!
Válasz Berente Antal #3290. hozzászólására Szia és hol a nivoja tudsz képet küldeni köszi!!
Válasz Berente Antal #3289. hozzászólásáraFontos, hogy a nívó felett legyen mindíg!
Válasz mtz zoli #3287. hozzászólásáraNagyságrendileg 80-90l olaj
Válasz mtz zoli #3287. hozzászólására323 teljes 24 v nincs párhuzam kapcsolo
Válasz herry 74 #3286. hozzászólására Szia menyi olaj megy a váltóba mivel egybe van a hidrolikával és minden 24v vagy csak indításnál? köszi
Válasz mtz zoli #3285. hozzászólásáraJo döntés volt

Válasz herry 74 #3282. hozzászólásáraSzia az a baj hogy most vetem egyet zt 323 és nem tudok róla semmit köszi!!
Zt323-as ból lett a zt 423! Zt 303 ból lett a zt 403 és azon a képen egy zt 403-as látszik.

Válasz gyurko19 #3280. hozzászólásáraMiért 303 as a motortarobakk
Válasz mtz zoli #3281. hozzászólásáraMire lenne szükséged lehet tudok szóban segiteni
Sziasztok nem tud valaki szerelési karbantartási utmutatót zt 323 hoz köszi!!
Válasz herry 74 #3279. hozzászólásáraEz lett toldva igen csak szakember csinálta olyanra mint a gyári! Kompresszor volt gyárilag a silózón. A szűrőháznál is úgy lett megcsinálva mint a gyári mellékelek egy képet is hozzá amit egy német oldalon találtam! Mi még azt változtattuk rajta hogy az első híd meg a váz közti gyári ,,vázerösítő"(merevítő) helyet vastagabbat tettünk bele! Sajnos nemtudok arról hogy valakinek lenne itt zalában!

Válasz gyurko19 #3276. hozzászólásáraSzüröháznál el kellett vékonyitani a vázat?Ugy hiszem ezen a motoron gyárilag nincs kompresszor nekem is van egy 6hengeres csak nincs meg sajnos az adattábla igy még mindindig kételkedek benne,hogy gyári hathengeres a váz nagyon szakszerüen van toldva jo volna ha valakinek volna ilyen talán zalában mindha lenne valakinek
Válasz gyurko19 #3276. hozzászólásáraMivel nagyobb bent a motor igy a régi motorháztető nem jó rá és idő hiányában nem készült meg rá de dolgozni igy is tudtunk vele!
Az ár:1.800.000 lenne
Jó néz ki és mi lenne az ára? motorháztető hová lett? köszi!!
Válasz herry 74 #3269. hozzászólásáraItt vannak az ígért képek. Annyi változás még van a gépen hogy kormánymű helyett munkahenger van és egy másik szervoszivattyú került fel ami a képeken is látszik. Így egy újjal lehet kormányozni.Ha bármi kérdés lenne szívesen válaszolok!



Válasz Magister #3266. hozzászólásáraGarázsban készült. Dugó gyűrű hüvely csapágyak! hengerfej felújítva!