Válasz ZZZEEE #3894. hozzászólására3. Hidraulika
A képre nézve balról jobbra:
A három egymás melletti karból az első kettő a kihelyezett hidraulika. A 3. a hárompontot emeli, süllyeszti. Az amelyiken nincs gomb a kar végén az a mésység állító. A másik kettő, ami egy más mellett van, azok szabályzó karok. Ezek től balra van 2 db tekerős gomb. Az üléshez közelebbivel lehet nyomást állítani. A másik meg a háromponthoz tartozik azzal lehet a szabályzás módját kiválasztani. Nem egyszerű, de ha valaki ráérez, akkor nem okoz gondot. Pl az úszó álláshoz el kell forgatni a gombot koppanásig jobbra. Vigyázz, mert a gombot függőleges irányban is kell mozgatni. Ha megnézed jobban, akkor van a palástján kivágás, amiben van egy kis pöcök. Ha ránézel, akkor tudod miről beszélek. Na szóval! Forgasd el a gombot teljesen jobbra, majd a hárompont karját egy pillanatra nyomd el teljesen a sárhányó felé. A kar visszatér alap állásba, de az úszó helyzet működik.
Válasz ZZZEEE #3894. hozzászólásáraHeló.
1. Az elsőhajtásnak 2 módja van. Ha a hátsó tengely megcsúszik, akkor az elsőhajtás autómatán bekapcsol. Szabadonfutó van benne. A második módja amikor a műszerfalon bekapcsolod. Ilyenkor mindig hajtásban van.Mellette lévő gombbal tudod a difit kapcsolni. Meglátod a gombok alatt a jeleket. A műszerfalra ránézve (jobbról balra!) a 3. 4. gombok ezek.
2. TLT
A kuplungot teljesen benyomva a kézigáz melletti kart kell hátrahúzni. 540 es fordulat. Előre van az ezres, de ahhoz szerelni kell. Mégpedig egy másik tengelyt kell betenni. Vagy a tengely végéből kell leesztergálni. Ezt én sosem használtam. Nem tudom mennyit kell leszedni belőle.
Sziasztok ! Egy nagy segítséget szeretnék kérni ! Alapjáraton mtzkkel dolgozom , de most úgy adta a sors , hogy beleszaladtam egy zt 323A felújításba. A kérdésem az lenne , hogy a vezérműtömb karjairól valakinek nincs e véletlen rajza/képe , hogy melyik mit kapcsol . Illetve ezzel együtt az összes kezelőszervről ....
A tlt-t hol kell bekapcsolni illetve fordulatszámot váltani rajta , és a difizárat ?
Az első meghajtás kapcsolható , vagy csak ez az automata hajtás létezik .
MINDEN SEGÍTSÉGET ELŐRE IS KÖSZÖNÖK !!!
Szépnapot kívánok mindenkinek! Segítséget kérnék,kuplung alsó munkahengerrel kapcsolatba! ZT 323 trakin szerintem nem az eredeti van! Ha valaki tudna egy közeli képet küdeni róla4 Köszi elöre is!
Válasz musits #3875. hozzászólásáraPécs alatt Bogádmindszent.Itt senki nemjavított zt.t! Illetve aki értett hozzá az elhunyt. Ezért kérdem tőletek esetleg nem e találkoztatok evvel a jelenséggel? Én javítottam sok gépet,de ezt még nem! Elmenterm vele dolgozni,és mire haza kellet volna mennem nemvolt 3!
Válasz musits #3872. hozzászólásáraItt senki nem ért hozzá,nemrégen vettem,azt sem tudom hogy álljak neki!Le kell e venni a váltót,nagy van e más megoldás?Mit is lehet tenni vele?
Válasz sopronijano #3871. hozzászólásáraKézzel is könnyen kell tudni megmozdítani. Ha nem megy, akkor lehet, hogy egy borda lepattant, és beszorult a hüvelyhez. Látni kellene.
Szép napot kívánok! Van egy zt 323-asom. Nem tudom miért de az országúti fokozatot nem tudom kapcsolni! Úgy láttam az alsó kapcsoló gyűrü meg sem mozdul! Esetleg ha valaki tudna valami megoldást rá,vagy találkozott ilyennel,kérem ossza meg velem mi is lehet az oka!
Válasz musits #3863. hozzászólásáraIgen az kell ☺ nagyon köszi a gyors választ
Esetleg tudnál ajánlani olyan helyet ahol be lehet szerezni és megbízható bolt?!
Sziasztok, van egy zt 325 tipusú traktorom és cserélni szeretnék gázolajszűrőt,de azt a fajtát nem tudom beszerezni ami a tank alatt( tank közvetlen mellett) található. Tudna nekem abban valaki segíteni,hogy milyen helyettesítő szűrő jó bele?
Köszi a segítséget.
Válasz musits #3859. hozzászólásáraA szelepekkel tud baj lenni. Én vettem rá újakat. Gyárival megegyező nincs. De találtam olyant, ami ugyan úgy működik.
Válasz Classjaguar #3858. hozzászólásáraAkkor a szelepeket kell megnézni, vagy az elektromos részét. A szelepek a bal hátsó kerék mellett vannak. 4 db összesen. De érdemes megnézni az, hogy megy e áram a szelepekre. 24 voltosak.
A munkahenger nyújtása (kép): 3,53 tonna (a 180 bar-nál) és 4,91 tonna (a 250 bar-nál)
A munkahenger teljesítményének összehúzódása: 2,26 tonna (a180 bar-nál) és 3,14 tonna (a 250 bar-nál)
Maximális nyomás: 250 bar ez van rajta
4195 hozzászólás
Válasz ZZZEEE #3894. hozzászólására3. Hidraulika
A képre nézve balról jobbra:
A három egymás melletti karból az első kettő a kihelyezett hidraulika. A 3. a hárompontot emeli, süllyeszti. Az amelyiken nincs gomb a kar végén az a mésység állító. A másik kettő, ami egy más mellett van, azok szabályzó karok. Ezek től balra van 2 db tekerős gomb. Az üléshez közelebbivel lehet nyomást állítani. A másik meg a háromponthoz tartozik azzal lehet a szabályzás módját kiválasztani. Nem egyszerű, de ha valaki ráérez, akkor nem okoz gondot. Pl az úszó álláshoz el kell forgatni a gombot koppanásig jobbra. Vigyázz, mert a gombot függőleges irányban is kell mozgatni. Ha megnézed jobban, akkor van a palástján kivágás, amiben van egy kis pöcök. Ha ránézel, akkor tudod miről beszélek. Na szóval! Forgasd el a gombot teljesen jobbra, majd a hárompont karját egy pillanatra nyomd el teljesen a sárhányó felé. A kar visszatér alap állásba, de az úszó helyzet működik.
Válasz ZZZEEE #3894. hozzászólásáraHeló.
1. Az elsőhajtásnak 2 módja van. Ha a hátsó tengely megcsúszik, akkor az elsőhajtás autómatán bekapcsol. Szabadonfutó van benne. A második módja amikor a műszerfalon bekapcsolod. Ilyenkor mindig hajtásban van.Mellette lévő gombbal tudod a difit kapcsolni. Meglátod a gombok alatt a jeleket. A műszerfalra ránézve (jobbról balra!) a 3. 4. gombok ezek.
2. TLT
A kuplungot teljesen benyomva a kézigáz melletti kart kell hátrahúzni. 540 es fordulat. Előre van az ezres, de ahhoz szerelni kell. Mégpedig egy másik tengelyt kell betenni. Vagy a tengely végéből kell leesztergálni. Ezt én sosem használtam. Nem tudom mennyit kell leszedni belőle.
Sziasztok ! Egy nagy segítséget szeretnék kérni ! Alapjáraton mtzkkel dolgozom , de most úgy adta a sors , hogy beleszaladtam egy zt 323A felújításba. A kérdésem az lenne , hogy a vezérműtömb karjairól valakinek nincs e véletlen rajza/képe , hogy melyik mit kapcsol . Illetve ezzel együtt az összes kezelőszervről ....
? 


A tlt-t hol kell bekapcsolni illetve fordulatszámot váltani rajta , és a difizárat
Az első meghajtás kapcsolható , vagy csak ez az automata hajtás létezik .
MINDEN SEGÍTSÉGET ELŐRE IS KÖSZÖNÖK !!!
Válasz sopronijano #3892. hozzászólásáraA németeknél van 230 euró, meg a posta. De ha küldöd nekik a régit, akkor 110 eurót visszautalnak.
Hol lehet venni rávalót,és mennyiért?
Válasz sopronijano #3890. hozzászólásáraSajnos én sem tudom.
Válasz musits #3882. hozzászólásáraCsináltam képet,de nemtudom mié lehet.
Válasz k.tom0402 #3862. hozzászólásáraNekem ott zetor(6211) gázolajszűrő van.
Így néz ki
Kep1
Sok idöbe tellett!
Válasz sopronijano #3883. hozzászólásáraHa feltöltötte, a beillesztet is nyomd meg...
Ez van rajta
Válasz sopronijano #3881. hozzászólásáraCsinálj róla képet légyszíves.
Köszönöm! Az enyém nem is hasonlít rá!
Válasz sopronijano #3879. hozzászólásáraItt van.


Szépnapot kívánok mindenkinek! Segítséget kérnék,kuplung alsó munkahengerrel kapcsolatba! ZT 323 trakin szerintem nem az eredeti van! Ha valaki tudna egy közeli képet küdeni róla4 Köszi elöre is!
Megpróbálom,csak összeraktam mert akadály volt a traki!Kössz a tanácsot!
Válasz sopronijano #3876. hozzászólásáraPróbáld forgatni a fogaskerekeket. Meg finoman eltolni a gyűrűt. De csak érzéssel. Nehogy nagy baj legyen .
Válasz musits #3875. hozzászólásáraPécs alatt Bogádmindszent.Itt senki nemjavított zt.t! Illetve aki értett hozzá az elhunyt. Ezért kérdem tőletek esetleg nem e találkoztatok evvel a jelenséggel? Én javítottam sok gépet,de ezt még nem! Elmenterm vele dolgozni,és mire haza kellet volna mennem nemvolt 3!
Válasz sopronijano #3873. hozzászólásáraHol vagy helyileg?
Válasz sopronijano #3873. hozzászólásáraLátnom kellene. Így nem lehet azt mondani, hogy vedd ki a váltót. Mindenképpen keress egy jó szerelőt.
Válasz musits #3872. hozzászólásáraItt senki nem ért hozzá,nemrégen vettem,azt sem tudom hogy álljak neki!Le kell e venni a váltót,nagy van e más megoldás?Mit is lehet tenni vele?
Válasz sopronijano #3871. hozzászólásáraKézzel is könnyen kell tudni megmozdítani. Ha nem megy, akkor lehet, hogy egy borda lepattant, és beszorult a hüvelyhez. Látni kellene.
Levettem a váltó tetejét,kiemeltem a villákat,leengedtem az olajat,igazából nemtudtam a kapcsológürüt arrébtolni!
Válasz sopronijano #3869. hozzászólásáraVedd le a váltó fedelét. Lehet, hogy csak a kapcsolóvilla lazult meg a rudazaton.
Szép napot kívánok! Van egy zt 323-asom. Nem tudom miért de az országúti fokozatot nem tudom kapcsolni! Úgy láttam az alsó kapcsoló gyűrü meg sem mozdul! Esetleg ha valaki tudna valami megoldást rá,vagy találkozott ilyennel,kérem ossza meg velem mi is lehet az oka!
Válasz k.tom0402 #3867. hozzászólásáraSok sikert!
Válasz musits #3866. hozzászólásáraOké köszi megnézem
Válasz k.tom0402 #3865. hozzászólásáraÉn szombathelyen veszek ilyen dolgokat. A SZET kft-nél. Multicaros dolgokat meg a Multarg-tól lehet rendelni.
Válasz musits #3863. hozzászólásáraIgen az kell ☺ nagyon köszi a gyors választ

Esetleg tudnál ajánlani olyan helyet ahol be lehet szerezni és megbízható bolt?!
Moderálási elveink miatt törölve: 2018-03-16 07:35:38
Válasz k.tom0402 #3862. hozzászólásáraAz a rövid kell? Multicar szűrője jó bele.
Sziasztok, van egy zt 325 tipusú traktorom és cserélni szeretnék gázolajszűrőt,de azt a fajtát nem tudom beszerezni ami a tank alatt( tank közvetlen mellett) található. Tudna nekem abban valaki segíteni,hogy milyen helyettesítő szűrő jó bele?
Köszi a segítséget.
Válasz musits #3859. hozzászólásáraKöszönöm holnap megnézem
Válasz musits #3859. hozzászólásáraA szelepekkel tud baj lenni. Én vettem rá újakat. Gyárival megegyező nincs. De találtam olyant, ami ugyan úgy működik.
Válasz Classjaguar #3858. hozzászólásáraAkkor a szelepeket kell megnézni, vagy az elektromos részét. A szelepek a bal hátsó kerék mellett vannak. 4 db összesen. De érdemes megnézni az, hogy megy e áram a szelepekre. 24 voltosak.
Válasz musits #3857. hozzászólásáraKapcsoltam én de nem akkar müködni mert elakadtam vele és csak 1 kerek hajtott
Válasz Classjaguar #3855. hozzászólásáraA mūszerfal jobb oldalán lévō 4 kapcsoló közül az egyik kapcsolja a hátsó difit, meg az elsōkerékhajtást.
Válasz herry 74 #3853. hozzászólásáraIgazad van.
Sziasztok most vettünk egy zt323 ast az lenne a kérdésem hogy müködik a difizár a hátsókereknél
Válasz Gepi #3852. hozzászólásáraAz a baj a felújitás pont egy új mtz orbit ára )
Válasz musits #3835. hozzászólásáraAzt sokan nem tudják megfizetni
Válasz szaz100 #3851. hozzászólásáraBiztos, hogy 160 cm³/ford
, hiszen kisebbet minek tennének rá?
Amúgy miért nem viszed el felújítani?
Válasz szaz100 #3850. hozzászólásáraEgyébként ezekből tudja valaki mekkora az orbitom?


Válasz Janbá #3845. hozzászólásáraA golyonak felül kell lenni, az enyémben már nincs ilyen
Válasz csoppika #3839. hozzászólásáraEredeti iranyitokaros megoldással is rohadt nehéz volt kormányozni,
Válasz csoppika #3840. hozzászólására50×30x300
A munkahenger nyújtása (kép): 3,53 tonna (a 180 bar-nál) és 4,91 tonna (a 250 bar-nál)
A munkahenger teljesítményének összehúzódása: 2,26 tonna (a180 bar-nál) és 3,14 tonna (a 250 bar-nál)
Maximális nyomás: 250 bar ez van rajta
Sorry a sok képért.