Amúgy a Zt-vel igy is lehet dolgozni, igaz nem a leg szuperabb gép de azért nem is rossz. Nekem 2,5m-es nehéz tárcsám van(vontatott), 25cm mélyen vág. És viszi mint a rongyot!
De nem gyanús, hogy soha senki nem ért ezzel a tapasztalattal 1et?
Nem éppen a világ legjobb trakija az tuti, de a DDR-es technikának pon az átlaga, vagy a java.
Válasz #665. hozzászólásra
10% az, hogy 2000re van állítva az adagoló.
A legmerészebb fantáziámban se szerepelt ilyen lórugás, amit kapott.
Tehát megértem a hitetlenkedésed, de a számok nem hazudnak, legfeljebb, aki számol:)
Válasz #656. hozzászólásra
Azért egy kicsit durva lenne az 50%-os teljesítménynövekedés így elsőre.Szerintem 10-20% között lehet az.
Mostmár legalább lehet dolgozni is a ZT-vel,leteheted majd az ekét is,nem csak karistolod a földet ezentúl! :)
Most még 2vel is mert bejáratós:)
De még kérdés, hogy a kuplung mit szól hozzá?
Mindenesetre leterhelve nem szabad elindulni vele, mert nem fullad le, hanem inkább le kapná a ferrodort.
Hali!
Szóval tekertem másfél fordulatot az üzemanyagadag állító csavaron, és mintha leakasztottam volna a 2 szárnyát a kombinak.
2 sebességgel húzza gyorsabban!
Ami számokban annyit tesz, hogy 4.2es terrakombit beleengedve a hantos fekete agyagba a gyári 1800as fordulaton turbó nélkül 6.5el húzta, turbóval 2000res fordulaton 11km/h-val
(nem igazán lehet megmaradni a fülkében a hantos szántáson sokáig)
0.7 bár nyomással húzza a kombit, de ha rálépek a fékre közbe akkor fel megy 1 bárig is, de még nem füstöl, tehát nem itt van a vége.
Hát mi is ma fékeztük meg a traktort, bontott robur főfékhengert raktunk fel hát kiváncsi leszek hogy milyen mert az olajcsere miatt már csak holnap tesztelünk de az előző főfékhengert mi is hiába karmantyúztuk.
Sehol nincs, se elöl se hátúl. Mikor légtelenítem sehol nincs levegő a rendszerben és a fék kemény is lesz addíg amíg a gépet elnem indítom és a rásegítő nem kezd dolgozni.
Figyusztok, elszált a fékem,vagyis a főfékhengerem. Levettem és felújítattam és kilégtelenenítettük az egész rendszert, mégis csak két fékezésig jó. Szerintetek mit kellene még megnéznem?
Fejér.Kűld el a címed.petsudo@citromail.hu
De elöbb meg kell keresnem és időm sajna nincs sok,de igérem szakítok azért rá.Csak ne máról hólnapra.Meg lemásolom én és úgy küldöm.
Létezett külön olajhűtős IFA motor.A motor elejére volt felszerelve,alumínium házban csöves rendszerű hűtőeggység.Ezeknek a motoroknak,ahogy Cimbi is írta más volt az olajszűrőjük is.Szétszedhető mosható szűrőbetétje volt.
Heló! Volt ilyen! Nekem a ZT-met így hozták be Németországból. Persze nem az eredeti motor volt már benne, hanem valami jó "avas". Gondolom a hetvenes évek elejéről. Az olajhűtő kint van az olajteknő alatt. Ráadásul össze van kombinálva az olajszűrő-centrifuga egységgel (öntvény alu cső),ami szintén nem olyan. A papírszűrő helyett sok UFO alakú fémszövetszűrő van mint a ruszki gépeken. Ráadásul nem veszi be a papírszűrőt, mert a háznak "húsosabb" a fala.(a rota szűrő ugyanaz) A kompresszor és az adagoló sem volt bekötve a központi olajzásba.Az üreges csavar helye ki sem volt fúrva,a kompresszor alaplapján gyárilag nem volt luk. Úgyhogy az volt az első hogy ezeket visszaalakítottam.
http://www.eco-invest.hu/g01.htm
Ezen az oldalon meg tudod venni a magyart.
Nekem német nyelvű és elektronikus gépkönyv,de ezzel szinte semmire se mennél.
4222 hozzászólás
Válasz #665. hozzászólásra
Amúgy a Zt-vel igy is lehet dolgozni, igaz nem a leg szuperabb gép de azért nem is rossz. Nekem 2,5m-es nehéz tárcsám van(vontatott), 25cm mélyen vág. És viszi mint a rongyot!
Válasz #663. hozzászólásra
Végig néztük a teljes féket, de sehol nem marad benne levegő.Lehet igaza van a kollegának, hogy nem jó karmanytyukat raktak bele.
Válasz #669. hozzászólásra
De nem gyanús, hogy soha senki nem ért ezzel a tapasztalattal 1et?
Nem éppen a világ legjobb trakija az tuti, de a DDR-es technikának pon az átlaga, vagy a java.
Válasz #668. hozzászólásra
Csak a tapasztalatomat írom le.Nehogy valaki rászaladjon és később megbánja.Amúgy szeretem a keletnémet technikát de ez nem jött össze nekik.
Válasz #665. hozzászólásra
Kiváncsi lennék mitől ez a nagy ZT utálat hogy így nyiltan leszólod más traktorát?!
Válasz #666. hozzászólásra
Akkor igencak megtáltosodott a paripád .
Válasz #665. hozzászólásra
10% az, hogy 2000re van állítva az adagoló.
A legmerészebb fantáziámban se szerepelt ilyen lórugás, amit kapott.
Tehát megértem a hitetlenkedésed, de a számok nem hazudnak, legfeljebb, aki számol:)
Válasz #656. hozzászólásra
Azért egy kicsit durva lenne az 50%-os teljesítménynövekedés így elsőre.Szerintem 10-20% között lehet az.
Mostmár legalább lehet dolgozni is a ZT-vel,leteheted majd az ekét is,nem csak karistolod a földet ezentúl! :)
Válasz #640. hozzászólásra
A kormányfék útváltójában sem maradt levegő?
Válasz #660. hozzászólásra
Van cucc máshol is.
Ahol csak kívánja. :-)))
Válasz #661. hozzászólásra
:-)))))
Válasz #660. hozzászólásra
Lehet, többe lenne, mint az átalakítás.
Válasz #659. hozzászólásra
odysis ?
Válasz #658. hozzászólásra
Mérettesed le!
Szánj rá.
Q. kíváncsi vok. én is...
Válasz #657. hozzászólásra
azt nem tom megmérni, de a teljesítmény különbség az arányaiban mérhető.
Válasz #656. hozzászólásra
a nyomatékára lennék kíváncsi ! ott derül ki a 150 le.
Válasz #655. hozzászólásra
Hát szerényen számolva is 100ról 150re.
Azért az nem ugyan az a terhelés, főleg hogy amúgy sincs túlméretezve a kuplungja.
Válasz #654. hozzászólásra
akkor megizmosodott rendesen !
Válasz #653. hozzászólásra
Most még 2vel is mert bejáratós:)
De még kérdés, hogy a kuplung mit szól hozzá?
Mindenesetre leterhelve nem szabad elindulni vele, mert nem fullad le, hanem inkább le kapná a ferrodort.
Válasz #652. hozzászólásra
egyel vissza kapcsolsz, mint amiben vinné.
Válasz #651. hozzászólásra
Ha bírni fogja, akkor igen :).
Sztem majd kánikulába kevés lesz neki a hűtője:(
Válasz #650. hozzászólásra
beválik a turbózás ??????????,
Válasz #648. hozzászólásra
Hali!
Szóval tekertem másfél fordulatot az üzemanyagadag állító csavaron, és mintha leakasztottam volna a 2 szárnyát a kombinak.
2 sebességgel húzza gyorsabban!
Ami számokban annyit tesz, hogy 4.2es terrakombit beleengedve a hantos fekete agyagba a gyári 1800as fordulaton turbó nélkül 6.5el húzta, turbóval 2000res fordulaton 11km/h-val
(nem igazán lehet megmaradni a fülkében a hantos szántáson sokáig)
0.7 bár nyomással húzza a kombit, de ha rálépek a fékre közbe akkor fel megy 1 bárig is, de még nem füstöl, tehát nem itt van a vége.
Egyébként ha fel szeretném javítattni a váltót azt hól lehetne megtenni?
Válasz #637. hozzászólásra
Hello!
Mid van? Minden érdekel!
Kicseréltem a szimeringeket a rásegítőkben és akuplung ugyan olyan kemény de hidegen meg mint az álom.
Válasz #644. hozzászólásra
95 megy bele.
Válasz #642. hozzászólásra
Hát mi is ma fékeztük meg a traktort, bontott robur főfékhengert raktunk fel hát kiváncsi leszek hogy milyen mert az olajcsere miatt már csak holnap tesztelünk de az előző főfékhengert mi is hiába karmantyúztuk.
Lecseréltük a váltóban az olajat ahogyan tanácsoltad"multifunkcione JD/F" 80litert vettünk és a szintjelző szerint félig van.Hány literes a váltó?
Válasz #642. hozzászólásra
A rásegítőnek nem valószínű, hogy bele szól.
Viszont valszeg ne jó karmantyúkat raktak bele.
Próbálj meg venni bele 1 vatta új robur fékmunkahengert!
Válasz #641. hozzászólásra

Sehol nincs, se elöl se hátúl. Mikor légtelenítem sehol nincs levegő a rendszerben és a fék kemény is lesz addíg amíg a gépet elnem indítom és a rásegítő nem kezd dolgozni.
Válasz #640. hozzászólásra
Se elől, se hátul nincs féked?
Figyusztok, elszált a fékem,vagyis a főfékhengerem. Levettem és felújítattam és kilégtelenenítettük az egész rendszert, mégis csak két fékezésig jó. Szerintetek mit kellene még megnéznem?
Válasz #638. hozzászólásra
Én meg Zala.Köszönöm, én sem úgy gondoltam, majd ha lessz időd, most én is elvagyok havazva.És küldöm a címem.
Válasz #637. hozzászólásra
Fejér.Kűld el a címed.petsudo@citromail.hu
De elöbb meg kell keresnem és időm sajna nincs sok,de igérem szakítok azért rá.Csak ne máról hólnapra.Meg lemásolom én és úgy küldöm.
lac* vagy?
Ha érdekel még, akkor van adat a a turbósításról.
Válasz #635. hozzászólásra
Azt megköszönném, ha elküldenéd. Lemásolom és vissza küldöm. Amúgy melyik régióbol vagy?
Válasz #632. hozzászólásra
Igen cd-s.Előkeresem és ha gondolod elkűldhetem.
Köszi a segítséget!
Akkor nem létezik papírszűrővel? :(
Válasz #627. hozzászólásra
Létezett külön olajhűtős IFA motor.A motor elejére volt felszerelve,alumínium házban csöves rendszerű hűtőeggység.Ezeknek a motoroknak,ahogy Cimbi is írta más volt az olajszűrőjük is.Szétszedhető mosható szűrőbetétje volt.
Válasz #625. hozzászólásra
Köszi a címet, megtaláltam.
Az mit jelent hogy a tiéd elektroniku,CD-n van? Engem a német nyelv nem igazán zavar, faterom perfekt.
Sziasztok igen volt külön olajhűtős, az enyém is az. De lehet már variáltak rajt valamit.
Válasz #629. hozzászólásra
Heló! Volt ilyen! Nekem a ZT-met így hozták be Németországból. Persze nem az eredeti motor volt már benne, hanem valami jó "avas". Gondolom a hetvenes évek elejéről. Az olajhűtő kint van az olajteknő alatt. Ráadásul össze van kombinálva az olajszűrő-centrifuga egységgel (öntvény alu cső),ami szintén nem olyan. A papírszűrő helyett sok UFO alakú fémszövetszűrő van mint a ruszki gépeken. Ráadásul nem veszi be a papírszűrőt, mert a háznak "húsosabb" a fala.(a rota szűrő ugyanaz) A kompresszor és az adagoló sem volt bekötve a központi olajzásba.Az üreges csavar helye ki sem volt fúrva,a kompresszor alaplapján gyárilag nem volt luk. Úgyhogy az volt az első hogy ezeket visszaalakítottam.
Válasz #628. hozzászólásra
Mint ha hallottam volna ilyet.
De lehet, hogy álmodtam!
Válasz #627. hozzászólásra
Biztos de én még nem találkoztam vele.
Igaz hogy volt külön olajhűtős, nem hőcserélős olajhűtő ifához, vagy ezt csak én álmodtam?????????
Válasz #620. hozzászólásra
Hát erre voltam kiváncsi.Köszönöm
Válasz #623. hozzászólásra
http://www.eco-invest.hu/g01.htm
Ezen az oldalon meg tudod venni a magyart.
Nekem német nyelvű és elektronikus gépkönyv,de ezzel szinte semmire se mennél.
Válasz #619. hozzászólásra
Szia jól hallom, hogy neked van gépkönyved? Én 1éve azt keresek,nem lehetne valahogy megszereznem? Vissza juttatom!