Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Talajélet! Miért fontos? Mit ad neked? Mivel tudod serkenteni? új
- Claas Medion kombájn új
- Fokhagyma termesztés új
- Napraforgó ára új
- Simítózás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrárjog új
- Claas traktorok új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
_fill_540x300_0.jpg)
Fogyasztóvédelmi razzia a reptéren: veszélyes árukat szűrt ki a NAV
Az ünnepi időszak közeledtével a hatóságok fokozzák az ellenőrzéseket. Már most...
Hirdetés
_fill_540x300_0.jpg)
1256 hozzászólás
Válasz #154. hozzászólásra
Ez igaz,csak az is zsákbamacska lett volna,és nem tudtam volna h. valóban ennyire fel lett újítva.Van amit nem tudtam volna ellenőrizni:pl.váltó . Nem eladásra csináltam,de most alkalom adódik ,h. kicseréljem egy nagyobbra,csak sajnálom.
Válasz #154. hozzászólásra
Ketöt is ...
Válasz #152. hozzászólásra
gondolom 11 mill-ér már tudtál volna egy igen komoly teljesítménnyel rendelkező gépet is venni???
Válasz #152. hozzászólásra
620, és 710-es gumikkal van,és még most jut eszembe az orrhidraulika
Válasz #151. hozzászólásra
Nagyon jó állapotban van. 9000 üó, új gumik,felújított váltó (gyári alkatrészekkel),adagoló,generátor, új hűtő,önindító,hidraulika szivattyú,jó motor, jó légkondi.A legjobb,amit el tudsz képzelni.5M-ért vettem váltóhibásan,és ráköltöttem még 6-ot.
Válasz #150. hozzászólásra

évjárat-üóra-gumik?
csak ezek után tudok tippet adni
Válasz #149. hozzászólásra
A többit még nem ismerem,csak ezt,de ezek kis apró,de kellemetlen gondjai.Most nézegetek egy 8410-est.Az már vinné az öt ekefejet.Mennyiért lehetne eladni egy nagyon jó 4755-öst.
Válasz #148. hozzászólásra

a túl sok erős túlzás!
ki lehet védeni őket s amúgy melyiknek nincs?
Válasz #147. hozzászólásra
Tudod,h. én nem vagyok elmosva a JD-tól.Nagyon sok dolgot csináltam volna máshogy rajta.Ez a bimetál is rosszul van megoldva.Nincs rajta porvédő,tele veri a menetek között porral.Ha melegen nyílna a bimetál,akkor ha telemegy porral,legfeljebb nem zár le tökéletesen,ha lehűl,de ez nem okoz üzemelési gondot.Itt viszont melegedéskor záródnak a menetek,és mikor melegszik,és tele van porral,nem tud összébb húzódni,és nem tudja a kis tengelyt a megfelelő állásba fordítani.Túl sok ilyen elcseszés van ezen a gépen.Ezért nem tetszik igazán.
Válasz #146. hozzászólásra

nem vagy semmi!!!!!!túl jártál a "hülye" jenki eszén!!
Válasz #145. hozzászólásra


Na mondom ez kell nekem!!!!!!!!!! Csavartam a bimetálon vagy 50 fokot,így ha felmelegszik,teljesen nyitott állapotba kerül a tengely,és forog,mint állat.Melegen egy az egyben teker a viszkó,nem késik semmit.2000 fölött is megy teljes gázon.Azóta a zöld elején áll a mutató,bárhogy gyílkolom.



A kar vissza jön,így jól működik,csak egy nagyon picit mehetne gyorsabban is,de ha gyorsítok rajta,akkor átfordításnál a holtponton visszalöki a kart.Fogni meg nem akarom,sem pedig mindíg figyelni rá.Vettem egy infra fordulatmérőt,és bemértem a viszkót. 1000-től többet nem akart fordulni.Szétszedtem,majd hajszárrítóval elkezdtem melegíteni a bimetált.Láttam,h a tengelyt kb 40 fokkal tekeri meg.Na ez volt a kevés.kipattintottam a végét a gumiágyból,a tengely 90 fokot tud teljesen elfordulni,és mikor elfordul,már alig bírom eltekerni az agyat.
Válasz #144. hozzászólásra
ja értem!ha a kar nem jön vissza nem feltétlen a munkagép hidraulika problemája ,lehet gond a SCV-ben lévő visszalökő patron nem működik.
amugy nekünk a rabewerken meghülyült ez a szelep igy kiiktattam s a fordito az egyik SCH-val a memoriahenger meg a másikkal müködik.kicsit odivatú de meg lehet szokni
és a melegedés mitöl volt??
Válasz #143. hozzászólásra
Le van tekerve a kihelyezett kör sebessége,ezért nem adja vissza a kart,de nekem nagyon szúrja az orromat a probléma.Van olyan fordító szelep,amin kivülről lehet állítani az átváltási nyomást.Meg akarom nézni,h. ezen lehet-e állítani, v. a rugót hézagolni.Biztos lehet,mert van egy csomó nyomássorrend szelep is benne,mert először a vázbehúzó munkahengernek adja az olajat,majd a hátsó keréknek,majd a fordítónak.Ezeket sorrendben össze kellett hangolni.
VALAMI INFÓ VALAKITŐL ???????????
Megoldódott a melegedési problémám.
Válasz #142. hozzászólásra
tegyél az ágába fojtó szelepet.
Kérnék egy kis segítséget hidraulikatémában.Szét akarom szedni a váltvaforgató ekém váltó szelepét,mert túl nagy nyomáson vált,egy kicsit állítani akarok rajta lefelé.Hidraulikus a hátsó kerekem,és annak a vezérlését is ez a szelep oldja meg.Ez azt jelenti,h.felemeli a kereket,majd átforduláskor ugyanannyi olajat ad a munkahengernek vissza,amennyit elvett tőle a felhúzáskor,tehát ugyanolyan pozícióba teszi vissza a kereket a másik oldalra.Na ennek az olajmennyiségmérőnek kellene nekem a szerkezeti rajza,v. bármilyen infó a működési elvéről,h. ha szétszedem,könnyen meg tudjam különböztetni a fordító résztől.Minden infót nagyon szívesen veszek.Köszi!
Szia Koaa.Nekem van egy egytengelyes kis pótkocsim,
aminek a platóját hátra tudom bilenteni.A plató mérete
1000mmx2200mm, vittem és billentettem vele tobbszor 1tonnán felul. A munkahenger IFA50-es teherautóból van,
ami három részben tolódik ki.A pótkocsim alváza az RCW3-mas mutrágyaszoróból van átalakítva.Nagyon egyszeru a megoldása.Tisztelettel Kiskér.
Válasz #139. hozzászólásra
nem
1. hozzászólás, MFM küldte be 2012-06-02 14:27:02-kor |
A hidraulika légtelenítőnek nem a lehető legmagasabb ponton kéne lennie?
Hello! Házi készítésű traktorom orbit kormányzású. Bővítés miatt a hidraulika szivattyút 32,7 köbcentisre cseréltem és szerintem ez már sok lenne az orbit kormányműnek... Jelen pillanatban a rendszerem így épül fel sorban: tartály->szivattyú->orbit->vezérlőtömb->tartály. Másképp kellene bekötnöm? Vagy hogy tudnám az átfolyást csökkenteni az orbitra, ugyanakkor a vezérlőtömbre meg szeretném tartani.
Az orbit fejegység targonca kormányműve.
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv.: Gábor
Üdv. Mindenkinek! Egy kis bálagyűjtő kocsi platójának billentését akarnám hidraulikával megoldani. A tömeg olyan 6-700 kiló max 1 tonna. Valakinek van ötlete milyen, vagy mekkora munkahenger lenne optimális, no meg olcsó is???
Válasz #133. hozzászólásra

Én meg vettem egy faxa kis kramert ami nekem minden szempontból tökéletes lesz. Csak rendbe kell rakni. Ha lenne valaki aki már javított ilyet akkor lehet megúsznák pár felesleges kört. De ha nem lesz akkor is működni fog rendesen előbb-utóbb az tuti.
Válasz #134. hozzászólásra

Köszi! Felhívtam a csávót de nem sokat tudott mondani. Másokat javasolt akik jobban értenek hozzá de elérhetőségeiket nem tudta megadni.
Válasz #132. hozzászólásra

Hello, ha a hirdetéseimbe belenézel mind a kettőnek az alján ott van a szakinak a száma. Holnap ha gondolod hívd fel mert rengeteg targoncát szétszedett már és szinte biztos vagyok benne hogy több jó tanáccsal is szolgálni fog. Kb ugy benne van a targoncákban mint G.P. a john deereknen.
Válasz #125. hozzászólásra
hát hallod én kihagytam ezt a felujjitásos dolgot nekem a régi MF kombinált rakodom automata váltos volt 2 pedál előre meg hátra meg 2 sebesség fokozta nyul meg béka aztán a végén már olyan volt hogy a földet is alig akarta eltolni de sikerült eladni ekkor jött bobcat!
hiába nyomtad neki a gázt ha bemelegedettt csak pörgött a motor a gép meg semerre! mindig vissza váltottunk egyesbe
Válasz #131. hozzászólásra
Mármint milyen olajnyomást?
Válasz #127. hozzászólásra
Először meg kellene mérni az olajnyomást.Lehet,hogy az kevés és azért indul nehezen.
Válasz #129. hozzászólásra
megvan a tuti,egy ricnit át kell tenni az adagolót +ba,a mester javasolta,mert épp a multhéten volt ilyennel dolga
Válasz #128. hozzászólásra
Szia Gabi bácsi a labanc járgánnyal mi újság?????
Válasz #127. hozzászólásra



desta,és balcancar jöhet szóba,azokhoz olcsó az alkatrész,hogy van e benne szabandonfutó,hát kérdezd meg aki ért hozzá
Válasz #126. hozzászólásra

Milyen targoncába van olyan? Azokba is van sztátor is vagy csak szivattyú és turbina? Mert akkor az nekem nem lenne jó azt hiszem.
Válasz #125. hozzászólásra
nézz rá egy targoncáéra,hátha beépíthető
Válasz #124. hozzászólásra

Arra. Csak ebbe 3 lavór van egy körbe kapcsolva, nyomatékot is módosít nem csak kuplungol. Megy a gép de nem eléggé agresszív, langyoskás, illetve nehezen indul ha már elindult akkor megy. Utána érdeklődtem felújításnak. Azt mondja a faszi hogy esztergán szétszúrják, átcsapágyazzák a harmadik lavór egy szabadonfutón van az szokott kikopni és akkor nem módosít nyomatékot. Ezt a szabadonfutót kicserélik összehegesztik, kicentírozzák és kész. Viszont van néhány tipus amihez nem lehet szabadonfutót kapni hogy ez olyan e az csak szétszedés után derül ki. Ha olyan akkor kuka. Ha megtudják csinálni akkor 60-65e ft ba fáj ez nem lenne vészes. Ha tudom hogy jó lesz utána de ha szétesztergálják és vissza adják két darabban hogy nincs hozzá alkatrész akkor cumi van.
Válasz #123. hozzászólásra




a két egymásrafordított lavórra gondolsz
Érdeklődnék esetleg rakodógép vagy más egyéb gép hidrodinamikus váltóját vagy kuplungját újíttatta e már fel valaki vagy van e ilyesmivel bármiféle tapasztalata?
Válasz #121. hozzászólásra
Rendben megfogadom a tanácsot
Válasz #120. hozzászólásra
vegyél ifa hidraulika utváltót az a legolcsóbb(7-8000ft)egy cső megy be és két irényba osztja az olajat egyikre kötöd a rakodót másikra a pót billentést karral lehet váltani a kettő között
Válasz #119. hozzászólásra
Igen ugyanott megy visszafele is az olaj, én is úgy gondoltam Köszönöm szépen!
Válasz #118. hozzászólásra
akkor a potkocsin is egy csatlakozo van akkor csak kell egy tömlő hosszabito megfelelő végekkel egyik re rádugod és kész! az egyirányú ha minden igaz!!! mert a szivattyu csak felfele nyom lefele csak saját sulya miatt jön!
Válasz #117. hozzászólásra

Úgy van, hogy a szivattyúból kijön egy fémcső az kettékágazik a jobb meg a bal oldalra a fémcső végén van egy-egy gyorscsatlakozó utánna meg egy-egy tömlő ami a két munkahengerhez meg így érthető? Amugy az avataromon van az illető
Válasz #115. hozzászólásra
hány cső megy a rakodora 1 vagy 2 a traktorbol?
Válasz #114. hozzászólásra
így van!
nekem a kistraktoron csak egy irányú hidraulikám van és ugyanazon az ágon folyik vissza mint amin nyom.
Válasz #114. hozzászólásra

Huuh, a visszafolyás mit jelent? a homlokrakodó felfele is emel meg lefele is mit kell okoskodni?
Köszönöm
Válasz #113. hozzászólásra
A szabad visszafolyást old meg valahogy vagy amikor engeded lefelé a platót nyekeregni a fog a szivattyúd. A rakodód az rgy vagy kétirányú munkahengerekkel van? Mert ha egy irányúval csak emelésre akkor simán a helyére kötöd a billentést és kész. Ha kétirányú akkor kell egy kicsit okoskodni de akkor is kivitelezhető simán.
Csak?
Mire kell vigyázni?
Válasz #111. hozzászólásra
megoldható!
Az lenne a kérdésem, hogy van eg y40 LE-s kistrakim amin hátulra nincs hidraulika kivezetés, de elöl van homlokrakodója. Meglehet azt oldani hogy elölről hátravezetek egy csövet és ha billenteni akarok akkor azt kötöm be ha meg rakodni akkor azt?
Válasz #109. hozzászólásra


És azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy nem hamarabb kérdeztem a gyártót, mint az Axiált?
Válasz #93. hozzászólásra

Amit ide leirtál.............nos ugye ezt Te sem gondolod komolyan
Válasz #107. hozzászólásra
bocs arrol nem volt szó,hogy elöl átul kaszálni akarsz
Válasz #104. hozzászólásra
???
ott egy másik kasza van...
Szanberg: Nekem nincs a White-hoz szivattyú, azt is a traktor hidraulikájáról hajtom. Pont azért jó a JD-vel vetni, mert alapjárati fordulton is megfelelő a nyomás a rendszerben! É pont ebbéli jó tapasztalatok miatt akarom a frontkaszát is TLT helyett így hajtatni.