Arra. Csak ebbe 3 lavór van egy körbe kapcsolva, nyomatékot is módosít nem csak kuplungol. Megy a gép de nem eléggé agresszív, langyoskás, illetve nehezen indul ha már elindult akkor megy. Utána érdeklődtem felújításnak. Azt mondja a faszi hogy esztergán szétszúrják, átcsapágyazzák a harmadik lavór egy szabadonfutón van az szokott kikopni és akkor nem módosít nyomatékot. Ezt a szabadonfutót kicserélik összehegesztik, kicentírozzák és kész. Viszont van néhány tipus amihez nem lehet szabadonfutót kapni hogy ez olyan e az csak szétszedés után derül ki. Ha olyan akkor kuka. Ha megtudják csinálni akkor 60-65e ft ba fáj ez nem lenne vészes. Ha tudom hogy jó lesz utána de ha szétesztergálják és vissza adják két darabban hogy nincs hozzá alkatrész akkor cumi van.
Érdeklődnék esetleg rakodógép vagy más egyéb gép hidrodinamikus váltóját vagy kuplungját újíttatta e már fel valaki vagy van e ilyesmivel bármiféle tapasztalata?
vegyél ifa hidraulika utváltót az a legolcsóbb(7-8000ft)egy cső megy be és két irényba osztja az olajat egyikre kötöd a rakodót másikra a pót billentést karral lehet váltani a kettő között
akkor a potkocsin is egy csatlakozo van akkor csak kell egy tömlő hosszabito megfelelő végekkel egyik re rádugod és kész! az egyirányú ha minden igaz!!! mert a szivattyu csak felfele nyom lefele csak saját sulya miatt jön!
Úgy van, hogy a szivattyúból kijön egy fémcső az kettékágazik a jobb meg a bal oldalra a fémcső végén van egy-egy gyorscsatlakozó utánna meg egy-egy tömlő ami a két munkahengerhez meg így érthető? Amugy az avataromon van az illető
A szabad visszafolyást old meg valahogy vagy amikor engeded lefelé a platót nyekeregni a fog a szivattyúd. A rakodód az rgy vagy kétirányú munkahengerekkel van? Mert ha egy irányúval csak emelésre akkor simán a helyére kötöd a billentést és kész. Ha kétirányú akkor kell egy kicsit okoskodni de akkor is kivitelezhető simán.
Az lenne a kérdésem, hogy van eg y40 LE-s kistrakim amin hátulra nincs hidraulika kivezetés, de elöl van homlokrakodója. Meglehet azt oldani hogy elölről hátravezetek egy csövet és ha billenteni akarok akkor azt kötöm be ha meg rakodni akkor azt?
Szanberg: Nekem nincs a White-hoz szivattyú, azt is a traktor hidraulikájáról hajtom. Pont azért jó a JD-vel vetni, mert alapjárati fordulton is megfelelő a nyomás a rendszerben! É pont ebbéli jó tapasztalatok miatt akarom a frontkaszát is TLT helyett így hajtatni.
dobos kasza más téma. Egy 165-ös dobos RK megficogtat egy 60 lovas gépet, míg ugyanaz a gép repül a 3 m-es tárcsással...
Amúgy traktortól függ! Pl. a kis 6030 JD hidraulikája 110 litert szállít, a nagyobb 167-et, míg a 8530-as meg 227-et (ezzel mondjuk nem akarok kaszálni), és mivel állandó folyadékárama van, már olyan permetezőt is veszek most, amelyiknek hidromotor hajtja a szivattyúját (is)...
éértem! köszönöm! és ez ugy fog működni, ha kicsit van húzva akkor az 1. be enged olajat ha jobban akkor a másodikba is? csak az bizonytalanított el hogy levegővel ha belefújok akkor nem áramlik sehova vagy valami biztonsági szelep miatt?
az alsókettő a vékony a hidr bemenet vastag a kimenet,egy kétkörös hengert bármelyik felső párra csatlakoztathatsz ,1 cső a henger egyik,a másik a henger másik csatlakozójára
http://racing-bazar.hu/alkatresz/egyeb/veztomb itt megtekinthető sajna máshogy nemtudom föltenni szóval bekötésekre lennék kíváncsi a karokhoz közelebb eső csonkokat levegővel próbálgattam de semmi összeköttetést nem vettem észre más csatornákkal de a dugyattyú látszik benne meg az nyit! valami szelep lenne benne? ezek úgy működnek, hogy ha a kart kicsit húzom akkor az előtte levőbe enged és csak utána a karhoz közelebbibe?
Hátt én nem tudom. egyszer kínáltak egy kétdobos kaszát ami valami kpm-s gépen volt rézsűnyírásra. Két hidromotor pörgette a két dobot. de ahhoz volt egy kb 50literes olajtartály hűtővel. És a tlt hajtotta a szivattyúját. Lehet hogy odabaxna a traki hidraulikájának a hidromotoros front kardán.
Na ezt nem tudtam bocs. Mikor én vettem a claast, akkor is volt velük egy csörtém, mindenáron hauer fronthidraulikát akartak szerelni a gépre, én meg mondtam nekik, hogy vagy zuidberg vagy elmehetnek a ...-ba. Zuidberg lett. De ez azért már genyóság a harsányi részéről. Esetleg ha a zuidberg szlovák importőrénél próbálkoznál be?
Látott már valaki olyat, hogy front-TLT-t hidromotorral hajtott valaki? Egy tárcsás kaszát gondolnék vele hajtani, a melső függesztő megvan, viszont a TLT-re iszonyatos összeget mond a kereskedő (FENDT).
Egy tárcsás kasza teljesítményigénye nem jelentős, olyan 40-50 LE-nél megáll. Valakinek ötlete?
helló! kcr vezértömb be jártas valaki? hogyan kell bekötni rá 2 utas munkahengert? a nagy kérdés az lenne hogy a karokhoz közelebbi csatlakozó lenne az 1 ik irányú? hogyan is működik ez? ott valami szelep van?
A Jumz és T-25-ötnél a munkahenger emeléskor kitolja a szárat. Ott nem kell figyelembe venni a dugattyú szárát emeléskor. MTZ-nél az le kell vonni a felület számításakor.
Egyébként a nyomás az erő és a felület szorzata.
A számítás:
Munkahengernél a henger sugarának a négyzete X 3,14 X a rendszer nyomása. Ha cm-ben számolod,a nyomást barban- Az erő kg/négyzetcentiméter lesz.(Kis eltéréssel) De a rendszer veszteségeit sem vetted ebben az esetben figyelembe.
Például egy C100-as munkahenger(nem a szár felőli oldalon) kitoláskor 160 báros nyomáson:
5 X 5 X 3,14 (Ez a felület, ami négyzetcentiméterben lesz) X 160bar (ami 1.0197162129779282 kg/ négyzetcentiméter) - Az eredményt kilogrammban kapod!
12807 kg ami 12,8 tonna - Ennyit tud egy az MTZ-be beépített munkahenger nyomni! De ott a szár miatt az emelés során kevesebb.
1230 hozzászólás
Válasz #129. hozzászólásra
megvan a tuti,egy ricnit át kell tenni az adagolót +ba,a mester javasolta,mert épp a multhéten volt ilyennel dolga
Válasz #128. hozzászólásra
Szia Gabi bácsi a labanc járgánnyal mi újság?????
Válasz #127. hozzászólásra



desta,és balcancar jöhet szóba,azokhoz olcsó az alkatrész,hogy van e benne szabandonfutó,hát kérdezd meg aki ért hozzá
Válasz #126. hozzászólásra

Milyen targoncába van olyan? Azokba is van sztátor is vagy csak szivattyú és turbina? Mert akkor az nekem nem lenne jó azt hiszem.
Válasz #125. hozzászólásra
nézz rá egy targoncáéra,hátha beépíthető
Válasz #124. hozzászólásra

Arra. Csak ebbe 3 lavór van egy körbe kapcsolva, nyomatékot is módosít nem csak kuplungol. Megy a gép de nem eléggé agresszív, langyoskás, illetve nehezen indul ha már elindult akkor megy. Utána érdeklődtem felújításnak. Azt mondja a faszi hogy esztergán szétszúrják, átcsapágyazzák a harmadik lavór egy szabadonfutón van az szokott kikopni és akkor nem módosít nyomatékot. Ezt a szabadonfutót kicserélik összehegesztik, kicentírozzák és kész. Viszont van néhány tipus amihez nem lehet szabadonfutót kapni hogy ez olyan e az csak szétszedés után derül ki. Ha olyan akkor kuka. Ha megtudják csinálni akkor 60-65e ft ba fáj ez nem lenne vészes. Ha tudom hogy jó lesz utána de ha szétesztergálják és vissza adják két darabban hogy nincs hozzá alkatrész akkor cumi van.
Válasz #123. hozzászólásra




a két egymásrafordított lavórra gondolsz
Érdeklődnék esetleg rakodógép vagy más egyéb gép hidrodinamikus váltóját vagy kuplungját újíttatta e már fel valaki vagy van e ilyesmivel bármiféle tapasztalata?
Válasz #121. hozzászólásra
Rendben megfogadom a tanácsot
Válasz #120. hozzászólásra
vegyél ifa hidraulika utváltót az a legolcsóbb(7-8000ft)egy cső megy be és két irényba osztja az olajat egyikre kötöd a rakodót másikra a pót billentést karral lehet váltani a kettő között
Válasz #119. hozzászólásra
Igen ugyanott megy visszafele is az olaj, én is úgy gondoltam Köszönöm szépen!
Válasz #118. hozzászólásra
akkor a potkocsin is egy csatlakozo van akkor csak kell egy tömlő hosszabito megfelelő végekkel egyik re rádugod és kész! az egyirányú ha minden igaz!!! mert a szivattyu csak felfele nyom lefele csak saját sulya miatt jön!
Válasz #117. hozzászólásra

Úgy van, hogy a szivattyúból kijön egy fémcső az kettékágazik a jobb meg a bal oldalra a fémcső végén van egy-egy gyorscsatlakozó utánna meg egy-egy tömlő ami a két munkahengerhez meg így érthető? Amugy az avataromon van az illető
Válasz #115. hozzászólásra
hány cső megy a rakodora 1 vagy 2 a traktorbol?
Válasz #114. hozzászólásra
így van!
nekem a kistraktoron csak egy irányú hidraulikám van és ugyanazon az ágon folyik vissza mint amin nyom.
Válasz #114. hozzászólásra

Huuh, a visszafolyás mit jelent? a homlokrakodó felfele is emel meg lefele is mit kell okoskodni?
Köszönöm
Válasz #113. hozzászólásra
A szabad visszafolyást old meg valahogy vagy amikor engeded lefelé a platót nyekeregni a fog a szivattyúd. A rakodód az rgy vagy kétirányú munkahengerekkel van? Mert ha egy irányúval csak emelésre akkor simán a helyére kötöd a billentést és kész. Ha kétirányú akkor kell egy kicsit okoskodni de akkor is kivitelezhető simán.
Csak?
Mire kell vigyázni?
Válasz #111. hozzászólásra
megoldható!
Az lenne a kérdésem, hogy van eg y40 LE-s kistrakim amin hátulra nincs hidraulika kivezetés, de elöl van homlokrakodója. Meglehet azt oldani hogy elölről hátravezetek egy csövet és ha billenteni akarok akkor azt kötöm be ha meg rakodni akkor azt?
Válasz #109. hozzászólásra


És azt ugye te sem gondolod komolyan, hogy nem hamarabb kérdeztem a gyártót, mint az Axiált?
Válasz #93. hozzászólásra

Amit ide leirtál.............nos ugye ezt Te sem gondolod komolyan
Válasz #107. hozzászólásra
bocs arrol nem volt szó,hogy elöl átul kaszálni akarsz
Válasz #104. hozzászólásra
???
ott egy másik kasza van...
Szanberg: Nekem nincs a White-hoz szivattyú, azt is a traktor hidraulikájáról hajtom. Pont azért jó a JD-vel vetni, mert alapjárati fordulton is megfelelő a nyomás a rendszerben! É pont ebbéli jó tapasztalatok miatt akarom a frontkaszát is TLT helyett így hajtatni.
Válasz #104. hozzászólásra

Ott a White szivattyúja helló!!!
Válasz #104. hozzászólásra
tltre tegyél +hidr szivattyút és azzal működtetsd a kaszát
Válasz #96. hozzászólásra
dobos kasza más téma. Egy 165-ös dobos RK megficogtat egy 60 lovas gépet, míg ugyanaz a gép repül a 3 m-es tárcsással...
Amúgy traktortól függ! Pl. a kis 6030 JD hidraulikája 110 litert szállít, a nagyobb 167-et, míg a 8530-as meg 227-et (ezzel mondjuk nem akarok kaszálni), és mivel állandó folyadékárama van, már olyan permetezőt is veszek most, amelyiknek hidromotor hajtja a szivattyúját (is)...
éértem! köszönöm! és ez ugy fog működni, ha kicsit van húzva akkor az 1. be enged olajat ha jobban akkor a másodikba is? csak az bizonytalanított el hogy levegővel ha belefújok akkor nem áramlik sehova vagy valami biztonsági szelep miatt?
Válasz #100. hozzászólásra

ennyi
ohh köszönöm MF es így már látható a tömb
Válasz #95. hozzászólásra
az alsókettő a vékony a hidr bemenet vastag a kimenet,egy kétkörös hengert bármelyik felső párra csatlakoztathatsz ,1 cső a henger egyik,a másik a henger másik csatlakozójára
http://racing-bazar.hu/alkatresz/egyeb/veztomb itt megtekinthető sajna máshogy nemtudom föltenni szóval bekötésekre lennék kíváncsi a karokhoz közelebb eső csonkokat levegővel próbálgattam de semmi összeköttetést nem vettem észre más csatornákkal de a dugyattyú látszik benne meg az nyit! valami szelep lenne benne? ezek úgy működnek, hogy ha a kart kicsit húzom akkor az előtte levőbe enged és csak utána a karhoz közelebbibe?
Válasz #95. hozzászólásra

Válasz #95. hozzászólásra

Én a galériádat se látom.
Válasz #90. hozzászólásra

Hátt én nem tudom. egyszer kínáltak egy kétdobos kaszát ami valami kpm-s gépen volt rézsűnyírásra. Két hidromotor pörgette a két dobot. de ahhoz volt egy kb 50literes olajtartály hűtővel. És a tlt hajtotta a szivattyúját. Lehet hogy odabaxna a traki hidraulikájának a hidromotoros front kardán.
látható a vezértömb a galériámba??
Válasz #93. hozzászólásra
Na ezt nem tudtam bocs. Mikor én vettem a claast, akkor is volt velük egy csörtém, mindenáron hauer fronthidraulikát akartak szerelni a gépre, én meg mondtam nekik, hogy vagy zuidberg vagy elmehetnek a ...-ba. Zuidberg lett. De ez azért már genyóság a harsányi részéről. Esetleg ha a zuidberg szlovák importőrénél próbálkoznál be?
Válasz #92. hozzászólásra
már kérdeztem, de nem adhat el a Fendt-re.... (Harsányi keze messzire elér)
Válasz #90. hozzászólásra
Kérdezd meg a deraland-nál, foglalkoznak utólag felszerelhető tlt-t, hátha olcsóbb, mint a gyári.
Válasz #90. hozzászólásra
A rába 180-ason volt megoldva a tlt hidraulikusan. Egy olyat kéne szerezned,azt csak fel kéne raknod,a megfelelő olajáramlást meg be tudod állítani.
Ha már van ilyen topic gyorsan meg is kérdezem:
Látott már valaki olyat, hogy front-TLT-t hidromotorral hajtott valaki? Egy tárcsás kaszát gondolnék vele hajtani, a melső függesztő megvan, viszont a TLT-re iszonyatos összeget mond a kereskedő (FENDT).
Egy tárcsás kasza teljesítményigénye nem jelentős, olyan 40-50 LE-nél megáll. Valakinek ötlete?
most a saját galériába sikerült föltenni
nem akarja föltölteni
ez lenne
Válasz #85. hozzászólásra
mutass képet. De nem bonyolult, értelemszerűen adja magát.
helló! kcr vezértömb be jártas valaki? hogyan kell bekötni rá 2 utas munkahengert? a nagy kérdés az lenne hogy a karokhoz közelebbi csatlakozó lenne az 1 ik irányú? hogyan is működik ez? ott valami szelep van?
Válasz #83. hozzászólásra
A Jumz és T-25-ötnél a munkahenger emeléskor kitolja a szárat. Ott nem kell figyelembe venni a dugattyú szárát emeléskor. MTZ-nél az le kell vonni a felület számításakor.
Egyébként a nyomás az erő és a felület szorzata.
Válasz #82. hozzászólásra
A számítás:
Munkahengernél a henger sugarának a négyzete X 3,14 X a rendszer nyomása. Ha cm-ben számolod,a nyomást barban- Az erő kg/négyzetcentiméter lesz.(Kis eltéréssel) De a rendszer veszteségeit sem vetted ebben az esetben figyelembe.
Például egy C100-as munkahenger(nem a szár felőli oldalon) kitoláskor 160 báros nyomáson:
5 X 5 X 3,14 (Ez a felület, ami négyzetcentiméterben lesz) X 160bar (ami 1.0197162129779282 kg/ négyzetcentiméter) - Az eredményt kilogrammban kapod!
12807 kg ami 12,8 tonna - Ennyit tud egy az MTZ-be beépített munkahenger nyomni! De ott a szár miatt az emelés során kevesebb.
üdv!
Mit jelent pontosan hogy egy hidraulikus gép valahány tonnás és hogy lehet ezt kiszámolni?
Válasz #79. hozzászólásra
Szia!
Nekem lenne egy eladó hidromotorom szerintem bobcat vagy hasonló csúszókormányos géphez! SAUBER DUNFOSS OMS 80
kis segítség:
http://mikrontehservis.by/goods/OMS.HK.13.B1.02.pdf