Gázolaj árak 606 Ft Benzin árak 588 Ft EUR 395.57 Ft USD 339.56 Ft CHF 420.17 Ft GBP 456.83 Ft

Fórum

HW 60-11 pótkocsi

Létrehozta: Traktoros Jani , 2009-01-05 16:37:10

Kedvencekhez Segítség

1071 hozzászólás
#421 drenthe evo
2010-05-17 19:06:50

Válasz #418. hozzászólásra

hát ha jól látom ez 40x40 es zártszelvény , az kevés...

Nekünk 60X80 as a magsító alja és a alap oldal teteje + kötél és így is hajladozik!!!

#419 drenthe evo
2010-05-17 19:03:29

Válasz #415. hozzászólásra

A kettő-ért ne adj többet 2.2-nél !smile nonono

Igaza van Gábornak , ezek inkább csak mutatósak... Bár a kötél az erősebb oldalnál is kell...

Mond már a Barom tul.-nak , hogy ennyiért a Gyuris Gyula is ad rá sokkal komolyabb új gyári felépítményt...HW Conov

Nincs profilkép
#418 Konrád
2010-05-17 19:00:44

Válasz #417. hozzászólásra

biztos vagy benne ?? nézd meg jobban ITT


(én nem értek hozzá csak érdeklődök)

#417 Claas mániás
2010-05-17 18:56:20

Válasz #416. hozzászólásra
A zártszelvények méretéből,és a dupla kötél,amit rátettek
smile madsmile mad

Nincs profilkép
#416 Konrád
2010-05-17 18:53:02

Válasz #414. hozzászólásra

honnan látod , hogy gyenge az anyag ??

Nincs profilkép
#415 Konrád
2010-05-17 18:51:36

Válasz #413. hozzászólásra

az eladó nem így gondolja , 1.5 misit kér értük smile thumbdownsmile thumbdownsmile thumbdownsmile thumbdownsmile thumbdownvan neki még 1

#414 Claas mániás
2010-05-17 18:49:15

Válasz #412. hozzászólásra

nem sokat mert nagyon gyenge anyagból csinálták,raksz bele 15tonnát és azonnal gömbölyű leszsmile biggrin

#413 drenthe evo
2010-05-17 18:44:23

Válasz #412. hozzászólásra

900- 1100ezer... Most mivel nincs szezonja: -10 %

#411 Diesel Tibor
2010-04-23 21:25:48

Válasz #410. hozzászólásra

A 60-11-es pótkocsi alapjába véve egy könnyű pót, a maga 26q önsúlyával a szűk 6 tonna raksúly,ha traktorral húzod a 900-1000-es gumi elég alá.Viszont a kamion gumival jobban bírja a túlsúlyt,az biztos.De ha sokat szállítasz közúton és túlsúllyal akkor előbb vagy utóbb venni kell egy HW 80-11-est,és az alá kamion gumi és mehetsz bátran 13-14tonnával,amíg a KPM-es meg nem MÉRRRRRRR.smile thumbupsmile thumbup

#410 Ricsi1994
2010-04-23 18:36:34

kamion gumival biztonságosabb lenne

#409 Diesel Tibor
2010-04-21 21:03:24

Válasz #408. hozzászólásra

Ha teszel még hozzá két lapot még jobban táncol,a 6011-esnek ez egy sajátossága illeg billeg de bírja a súlyt és mellesleg nem esnek ki a kerekei minden agyastól.smile cowboy

#408 Ricsi1994
2010-04-21 20:18:09

nekünk130cm magasító van rajta 10t szoktam vinni vele meg is látszik mert a jobb hátsó gumi szét csatant idén meg akarom pótolni féderel 2db ja meg nagyon rosz menni vele úton mert a pótkocsi ide oda táncol könyen felborítja a trakeszt őszel meg akart előzni egy mtz nagyon keménykedet úgyhogy lelasítottam mert az életbe nem előzött volna meg fele anyi tengeri nem volt rajta mint az enyémen

#407 Tóth Ferenc
2010-04-11 13:46:03

Válasz #406. hozzászólásra

Üresen nem kellene hogy hozzá érjen, de amelyik kocsi gyárilag gumi bakkal jött az úgy van tervezve hogy a féderrel együtt viselje a terhet teljes terhelésnél.

#406 tibcsi1
2010-04-11 11:27:52

Válasz #401. hozzászólásra

Üdv mindenkinek!

Csak annyit szeretnék hozzászólni a témához hogy nekünk van egy HW-6011-es pótkócsink 77-es gyártású, 22 éve van nálunk. Gyári 6 lap+1 gumibak van alatta, most cseréltem gumibakokat mert egy kicsit már rehültek, de a 80-90 mázsa tyúkganét simán viszi 900-as gumikon, 60 lóerős Zetorral. Még annyit hogy nekem a gumibak üresen hozzáér a rugóhoz.

Nincs profilkép
#405 t.peti
2010-04-11 10:22:13

Válasz #393. hozzászólásra

ez így nem igaz, most lett felujjítva a rugóköteg + 1 lap beletéve és 20-25mázsánál ül rá a gumibak,lehet a nyugati komolyabb pótkocsikon úgy van de ezeken nem.

Nincs profilkép
#404 jocó22
2010-04-10 21:43:35

értem és köszi az infókat már így tudom naggyából mennyi a tűrőképessége:)
jó éjt mindenkinek!

#403 Diesel Tibor
2010-04-10 21:26:02

Válasz #401. hozzászólásra

Max 9tonna ,de már ez is hosszú távon nagy mérvü károsodáshoz vezet.Folyamatos 9tonnával hamar elszálnak a gumik aztán jön az,hogy kicseréled 1000-re akkor meg hamarabb felborul viszont jobban bírja a túlsúlyt.Sokkal hamarabb szét hasadnak a gumibakok,ekkor tesznek alá még több gumi bakot lehet ezt íberelni a jó ég tudja meddig.smile thumbup

#402 Diesel Tibor
2010-04-10 21:14:09

Válasz #393. hozzászólásra

Szabi rosszul tudod, a 60-11-es pótkocsi új korában a gumibak és a féder közt 1-2cm van,ráteszel 20g-át és az összes gumi bakra rá ül.smile pimp

Nincs profilkép
#401 jocó22
2010-04-10 21:11:35

igen ebben igazad van! és a 6011 es re mennyit lehet rakni mennyi sulyt?smile biggrin

#400 Diesel Tibor
2010-04-10 21:06:07

Válasz #397. hozzászólásra

A régi 5/2-es német fixes pótkocsi alatt nincs gumibak viszont jóval több a féder lapok száma,és húztál már ilyen pótkocsit na az bedől a kanyarokba főleg körbálával megrakva,kel az a gumibak,hogy rá űljön a teher.

#399 Diesel Tibor
2010-04-10 20:58:13

Válasz #394. hozzászólásra

Az enyémen is 1000-es gumik vannak,egy gumibak 6db féder és még soha nem volt megívelve.Akkor borul hamarabb ha neméri a gumibakot,ez tapasztalat minden évben télen két hónap erdőből fa szállítás.

Nincs profilkép
#398 jocó22
2010-04-10 20:53:24

ja utológ tette fel de a környéken csak neki van így mindenki ahogy kijött a gyárból ugy van.
de szerintem nem tesz jót neki a túlterhelés.

#397 Tóth Ferenc
2010-04-10 20:52:59

A gumi baknak és a fédernek eggyütt kell viselnie a terhet külömbenn nem kellene rá mind a kettő.smile cool

Nincs profilkép
#396 jocó22
2010-04-10 20:51:10

köszi megnyugodtam akkor fogja bírni szerintem így is rámenne kukoricából 85q bár ez csak tipp.
Az viszont biztos jobban gurul mint az MBP 6,5 gondolom a nagyobb csapágyak miatt.

#395 Diesel Tibor
2010-04-10 20:50:22

Válasz #391. hozzászólásra

Ha többet akar vele szállítani venni kel 80-11-est és arra rakhat 14tonnát,jelzem arra is elég 2db gumi bak.Akinek 3db van rajta annak gyárilag 1 volt és mellé tett két óldalról 1-1db-ot.smile biggrin

#394 drenthe evo
2010-04-10 20:47:27

Válasz #392. hozzászólásra

Nálunk a kinyúlt rugó rajta ülve a gumibakon ha belemegyek egy gödörbe annyit se csillapít , hogy bele ér a billentő fül a kerékbe mert 1000-res gumik vannak rajta. Ja múltkor felborúlt 2 bigzsákkal kanyarodás közben (ezt még valamennyire tartott a köteg soha nem tette szűk fordulóban se).

Nincs profilkép
#393 .Szabi.
2010-04-10 20:46:30

Válasz #392. hozzászólásra
a gumibakhoz csak érhet a rugó,ha túl van terhelve a pót,vagy szar elfáradt a laprugó!ENNYI!smile pimp

#392 Diesel Tibor
2010-04-10 20:41:35

Válasz #390. hozzászólásra

Ha alá teszel 3db gumi bakot akkor mi szerepe van a fédernek?

#391 drenthe evo
2010-04-10 20:38:10

Válasz #388. hozzászólásra

Felétek akkor így megy...

Nincs profilkép
#390 .Szabi.
2010-04-10 20:37:52

Válasz #388. hozzászólásra

akkor az nem rugó,hanem írányító kar,mint a légrugosokon!smile lolsebaj húzzad csak,de ne butítsd a népet!smile thumbupcool

#389 drenthe evo
2010-04-10 20:36:18

Válasz #387. hozzászólásra

Helyileg én se tudom még , de megkérdem és majd ide írom . Te meg eldöntöd kell e ...

Ha egy héten belül nem írom be szólj mert elfelejtettem!

#388 Diesel Tibor
2010-04-10 20:35:07

Válasz #382. hozzászólásra

24 éve húzom a 60-11-est újkora óta ugyan az a 6db féder van alatta,semmi köze a teherbíráshoz csak azért van alatta,hogy el ne maradjon a tengely és legyen egy kis rugósmile lolzás.

Nincs profilkép
#387 jocó22
2010-04-10 20:34:14

nálunk van aki tehermentesítőt rakott alá minden keréknél 3 gumibak van és így már 1,4m oldal van szerintem kukoricához elég 1m igaz léalma hordáskor jó lessz még 40cm magossítás! drenthe evo hát nem tudom hogy tudjuk megoldani jó lenne kicserélni attól függ hogy hova kellene vinnem a rugókötegeket. Én szabolcsi vok Kisvárda mellől!

#386 drenthe evo
2010-04-10 20:34:00

Válasz #385. hozzászólásra

Nem is igazán a pót mérete számít , hanem a rugó állapota! Ha jó és még kellően feszes akkor nem érhet a bakhoz .

Nincs profilkép
#385 .Szabi.
2010-04-10 20:29:57

Válasz #383. hozzászólásra

nagy pótkocsikon teljes raksúlynál hozzá sem ér a rugó a bakhoz vazze!smile hammer

#384 drenthe evo
2010-04-10 20:28:08

Válasz #382. hozzászólásra

Ráadásul senki se 6-7 tonnát hord velük... + 30-40%

#383 Diesel Tibor
2010-04-10 20:26:39

Válasz #381. hozzászólásra

Szerinted a terhet kel neki vinni?

#382 drenthe evo
2010-04-10 20:26:04

Válasz #380. hozzászólásra

Ez azért nem teljesen így van. Ha a rugó kimerül tejesen a gumibak szét repedezik magában mint a xar..

Nincs profilkép
#381 .Szabi.
2010-04-10 20:24:07

Válasz #380. hozzászólásra

te tudsz valamit! laprugó,mint lengéscsillapító!smile scared

#380 Diesel Tibor
2010-04-10 20:20:11

Válasz #378. hozzászólásra

Üdv:A60-11-es pótkocsikon a féder lapnak nem az a funkciója,hogy tartja a terhet hanem üres állapotban lengés csillapítóként szerepel.Van alatta gumibak annak kel elviselni a terhet.60-70g nyugodtan rárakhatol repülhetsz vele az úton bírni fogja.smile pimp

#379 drenthe evo
2010-04-10 20:06:05

Válasz #378. hozzászólásra

Haveromék most tettek alá 10-eset és nem is ártott rá... A mieink is csak 6 osak és régiek is , ezért szeretnénk is tuningolni rajta.

Ha akarod megszerzem a kovácsműhely számát ahol kicserélik 10 esre a tiéd is...

Nincs profilkép
#378 jocó22
2010-04-10 20:03:08

sziasztok!
Olyan gonom szeretném veletek megosztani amire remélem tudtok megoldást. Sikerült vennem egy jó állapotú 6011 est 1m oldallal és az szeretném megtudni hogy gyárilag 6 laprugó van és egy tehermentesítő gumibak van alatta kukoricához nem kell e bővíteni ezeket mert üresen és kb 5 cm és eléri a fédert a tehermentesítő aki találkozott már ilyennel kérem írjatok valami okosságot!

#377 satyesz
2010-01-12 17:07:21

Válasz #376. hozzászólásra

Persze hogy meg volt!!Én ahogy halotam Az NDk ban ezeket útépitésnél használták és oda kellet talán az hogy ijen tulajdonsága is legyen a kocsinak!!Én igy halotam és igy tudom..smile scared

Nincs profilkép
#376 rsándor
2010-01-12 17:02:21

Válasz #375. hozzászólásra Nekem volt egy hk-5-ös, a forgozsámolyon lévő két rugót kivettem és két u vassal kiváltottam igy kevésbé billegett nem tudom mi a fsznak csinálták rugósra gyárilag biztos meg volt az oka de én még nem jöttem rá

#375 Roland Polgár
2010-01-12 16:34:27

Válasz #374. hozzászólásra

Helló!Ha szereted a rakományt 2szer,3szor pakolni,akkor jó lesz ez is!Ennek az a baja,h magasan van a felépitmény raksúlya,s szeret borúlni!!!!smile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#374 István331
2010-01-12 14:47:15

És milyen az IFA HK 8 típusú pótkocsi? Azt hiszem ez is 8-t raksúlyú,de a hirdetésekben feltűnően olcsó a HW-s "testvéréhez" képest.

Nincs profilkép
#373 v. gabesz
2009-12-27 15:05:35

Válasz #356. hozzászólásra

Pedig van eb 8 as kocsiból is tandemes, magasra emelő kivitel.
A felépitmény ugyan az mint a normál eb 8 asnak meg a váz is 99%ban. Csak ez alatt 2 tengely van. Szeintem közúton sokkal kényelmesebb húzni mint az 1 tengelyest de rossz földutakon a megasra emelő kivitel miatt nagyon borulékony. Magtári használat során pedig a szűk fordulókban rakottan szétszakadnak rajta a gumik mert ezen nem 20as hanem csak 18as kerekek vannak.

#372 Géza
2009-12-27 10:17:22

Válasz #361. hozzászólásra

bocsi, nem bántásból írtam. csak feltünt és megkérdeztem

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Aflatoxin: A kukorica aratásáig nem dőlhetnek hátra a somogyi gazdák
Aflatoxin: A kukorica aratásáig nem dőlhetnek hátra a somogyi gazdák
Tavaly határérték feletti toxinszintet mértek, idén az időjárás és a védekezés...
Ez a gabona hódít Zalában – Miért vetik egyre többen ezt a gluténmentes növényt?
Kühne eke eladó
Kühne eke eladó

350.000 Ft

Rendképző eladó
Rendképző eladó

300.000 Ft

Sup21 gabonavetőgép eladó
Sup21 gabonavetőgép eladó

260.000 Ft

Permetező 600 liter
Permetező 600 liter

430.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]