Válasz #130. hozzászólásra
Én nem azt mondottam hogy állandóan 2200- kel vele járni csak azt ha nagyon kell a le-rő akkor ki lehet belőle csalogatni a plussz pacikat!!!!!!! Én az összes T-150-sen megpöcköltem az adagolókat nem fordulatra hanem a nyomatékra állítottam a regulátoron és sokkal rugalmasabbak lettek a motorok!!!!!
Válasz #124. hozzászólásra
Mivan hogy ad neki az elsőkerék még 30-lovat?????? Az ifa motr tudomásom szerint 120le gyárilag netán tévedek???????? Az az gyári paraméter 88.5 kw én erre emlékszem a forgalmiból.
Összel majd teszek fel videot zt szántásrol 3-as ih ekével, álltalában nálunk a tiszai hullámtérbe a barázda végén szakad meg a föld addig meg ugy fordul át mint egy vastag szalag
Üdv mindenkinek!
Nem a témához tartozik, csak édreklődni szeretnék nem-e lenne vkinek egy esetleg kettő db zt-re való hátsó(18,4 - 30) abroncsa. Teljesen lefutott is érdekel, csak ne legyen kirepedezve. Elég sürgős lenne, mert kombájnra tennénk.
Azért kérdeztem az elsö hidat mert egy 300 as akarok átalakitani és ijet még nem csináltam Még azt kéne tudnom ahoz hogy a első lehajtást feltudjam rakni a váltonál kel e valami átalakitást csinálnom?
A traktoradagolón nincs elotöltésszabályzó,így a legegyszerűbb megkülömböztetni az adagolókat.De a traktoradagolóból is van több féle, pl a kombájnon is más van(elméletileg jó a trakira is),van még stabilmotorra való is(agregátor,szivattyú) stb.A típusszámot nem árt megnézni.
Bocs hogy beleszolok de az adagolót felteheted max 2300-at fog pörögni 1800 helyett az enyémen is az van vagy ha ragaszkodsz hozzá tedd át a szabályzoházat a zt-ről az ifáéra
Helló!
A két híd annyiban különbözik, hogy a zt-jén van királycsap az ifáén nincs, vagyis 1:1ben nem.
Az adagolót se tudod használni, mert más a szabályzója.
Nem buzeráltunk semmit, betettük az akksikat és ezt csinálta. Már önindítót is cseréltünk és így se jó.
A párhuzamkapcsolónál néztem a biztiket is. Nem tudjuk mi lehet a baja de holnap már okosabbak leszünk.
886 hozzászólás
Válasz #135. hozzászólásra
kipufogó csonk, olajzás, olajhűtő,+hűtő a hőcserélő előtt, nagyobb hűtőventilátor, még több szellőzőnyillás a hűtőelőtt,meg még néhány apróság.
Válasz #134. hozzászólásra
Mi volt az a pár átalakítás ????? Ha nem titok kíváncsi lennék.
Válasz #133. hozzászólásra
eddig igen, de kellet pár átalakítás, de ROHADTUL megy!
Válasz #132. hozzászólásra
Az sem rossz megoldás!!!! Azt birja az IFA moci????
Válasz #131. hozzászólásra
én meg megturbóztam. az az igazi nem a pörgetés ;)
Válasz #130. hozzászólásra
Én nem azt mondottam hogy állandóan 2200- kel vele járni csak azt ha nagyon kell a le-rő akkor ki lehet belőle csalogatni a plussz pacikat!!!!!!! Én az összes T-150-sen megpöcköltem az adagolókat nem fordulatra hanem a nyomatékra állítottam a regulátoron és sokkal rugalmasabbak lettek a motorok!!!!!
Válasz #129. hozzászólásra
Akkor többet eszik, meg qva hangos.
Válasz #128. hozzászólásra
Aztán annak mi azértelme, én adnék neki 2200- és ezáltal sokkal rugalmasabb lenne a motor!!!!!
Válasz #127. hozzászólásra
A ztbe le van véve a fordulat 1800ra és ezért 100as.
Válasz #124. hozzászólásra
Mivan hogy ad neki az elsőkerék még 30-lovat?????? Az ifa motr tudomásom szerint 120le gyárilag netán tévedek???????? Az az gyári paraméter 88.5 kw én erre emlékszem a forgalmiból.
Válasz #124. hozzászólásra
Aztaqwa4
MOST AKKOR EZ HOGY IS VAN?????
Válasz #123. hozzászólásra
Én is 3mal szántok vele, elég is neki, de itt is randa feka föld van.
egy közép kötötten simán elvisz 4 fejet.
Válasz #122. hozzászólásra
Nem egészen 100 lóerős. A motor csak 90Le és az összkerék
ad neki+30Le-t, de a motor nem lesz erősebb
Összel majd teszek fel videot zt szántásrol 3-as ih ekével, álltalában nálunk a tiszai hullámtérbe a barázda végén szakad meg a föld addig meg ugy fordul át mint egy vastag szalag
Válasz #121. hozzászólásra
jó, hát nyilván nem úgy m1 vele, mint 1 rába, meg érteleszerűen nem is 1 cudar kötött föld, de ez csak 1 száz lovas traktor...
Akkor legyen úgy , de szerintem kapar a bal elsőn tisztán látszik és még meg is áll visszakapcsolni.
Válasz #119. hozzászólásra
Ebben a videóban momentán pont az a poén, hogy nem sok neki.
Nem kapar nem is erőlködik, sőt, még elmunkálót is húz.
Hát igen még ilyen laza talajon is sok neki az 5*4 -es eke! Elég volna abbol 3 vagy 4
ZT 303 Probepflügen Teil 2 - MyVideo
Mein ZT nimmt Form an Teil 2 - MyVideo
Válasz #70. hozzászólásra
Akkor én mit mondjak, tárcsával széthúzni
egy rizsföldgátat, na erre mit szóltok?
Üdv mindenkinek!
Nem a témához tartozik, csak édreklődni szeretnék nem-e lenne vkinek egy esetleg kettő db zt-re való hátsó(18,4 - 30) abroncsa. Teljesen lefutott is érdekel, csak ne legyen kirepedezve. Elég sürgős lenne, mert kombájnra tennénk.
Előre is köszönöm.
Válasz #113. hozzászólásra
Ezt már nem igen lehet cáfolni, vagy igazolni :)
úgy, hogy passz bármi lehet, de jó ha van fent rajta, főleg, ha többet forog 1800nál.
Válasz #109. hozzászólásra
És gyári, mert feltenni fellehet a teherautóét is.
Azért kérdeztem az elsö hidat mert egy 300 as akarok átalakitani és ijet még nem csináltam Még azt kéne tudnom ahoz hogy a első lehajtást feltudjam rakni a váltonál kel e valami átalakitást csinálnom?
Válasz #110. hozzászólásra
Le van vaxolva a kocsi, kint az udvaron a fele elektromos szerszám, meg í frissen festett ablakok, de semmi eső csak dörög.
Szal nem rajtam múlik :)))
Válasz #109. hozzászólásra
Ázol????????? (úgy néz ki)
Válasz #108. hozzászólásra
Igen, az enyémen is van, meg már láttam másikon is, igaz elég ritka.
Válasz #107. hozzászólásra
Forschritt traktoron?
Válasz #104. hozzászólásra
Van, amelyik traktoron van előtöltés szabályzó.
Válasz #105. hozzászólásra
Na,ezt nemtudom fejből.Az adatáblán van,van az adagolón és a szabályzón is.
Válasz #104. hozzászólásra
Stabilmotrosnál, milyen típusszámot kell keresnem és az adagoló melyik részére van írva?
Válasz #103. hozzászólásra
A traktoradagolón nincs elotöltésszabályzó,így a legegyszerűbb megkülömböztetni az adagolókat.De a traktoradagolóból is van több féle, pl a kombájnon is más van(elméletileg jó a trakira is),van még stabilmotorra való is(agregátor,szivattyú) stb.A típusszámot nem árt megnézni.
Kérdés:
Annak az adagolónak (link) aminek ilyen "szögletes" a szabályozója az stabil adagolós? Vagy ilyen módon nem lehet megkülönböztetni?
Válasz #101. hozzászólásra
Nem a fordulatszám miatt nem jó.
Bocs hogy beleszolok de az adagolót felteheted max 2300-at fog pörögni 1800 helyett az enyémen is az van vagy ha ragaszkodsz hozzá tedd át a szabályzoházat a zt-ről az ifáéra
Válasz #99. hozzászólásra
Helló!
A két híd annyiban különbözik, hogy a zt-jén van királycsap az ifáén nincs, vagyis 1:1ben nem.
Az adagolót se tudod használni, mert más a szabályzója.
Hello Janix azt szeretném megtudni hogy a 300 zt re rá e tudom tenni a terepes IFA első hídját Meg hogy az IFA adagoló jó e hozá
Nem buzeráltunk semmit, betettük az akksikat és ezt csinálta. Már önindítót is cseréltünk és így se jó.
A párhuzamkapcsolónál néztem a biztiket is. Nem tudjuk mi lehet a baja de holnap már okosabbak leszünk.
Válasz #96. hozzászólásra
Az addig stimmel, csak itt nem erről van szó.
Már írta, hogy rá is indít közben a fülkéből.
Válasz #95. hozzászólásra
vezetsd le nekem ,alapesetben 12 volt van az inditómotoron,tehát ha összezárja és jól hajt ott 24 van,valamit nagyon nem jól kötöttek be
Válasz #94. hozzászólásra
Ezt inkább nem kellet volna! :D
Válasz #92. hozzászólásra
ha összezárásnál teker jól akkor a vastg akkuvezetékek nem jol vannak bekötve
Válasz #92. hozzászólásra
Cseréld ki a vezetéket a párhuzam kapcsoló és az önindító között!
Már mint a vékonyat,a mi kapcsolja az önindítót.
Válasz #90. hozzászólásra
Hát nem mindegyiknek!
Válasz #89. hozzászólásra
akkor 1xű!
Válasz #88. hozzászólásra
1 nagy túrót!
Egy villamossági szerelőnek olyan 1xerű egy ilyen párhuzamkapcsoló, mint kőművesnek a tégla.
Szart bele az egészbe.
Válasz #85. hozzászólásra
Összezárom és indítok.
Válasz #87. hozzászólásra
Ez megbízható jó szerelő,jól is volt bekötve,de valami gyárilag benne nem állhatott jól.Vagy ami kiesett belőle,az lehet,hogy nemengedte összezárni.
Válasz #86. hozzászólásra
Szerelő az ilyen?!