Üdv. Mindenkinek! Ma kipróbáltam élesben is a burgonya szedőmet. YANMAR+Pöttinger burgonya szedés. + még vannak képeim Yanmar RS 1300 talajmaró felújításról, és egy RM 30-as lengéscsillapítós ülés behelyezésről (összébnyomás, ülőlap keskenyebbre kápitozása) majd ezeket is hamarosan megosztom.
Válasz Lali86 #24899. hozzászólásáraA kérvényezéssel nem hiszem hogy gond lesz az első nyilvántartásba vételnél mert hál istennek ismerős van a kmp-nél.
Válasz psycho #24902. hozzászólásáraIgen, így írtam én is az első hsz-ban ami erről szólt, hogy az A,C-től a hatóság igazolásával lehet csak eltérni.
Mondjuk a környékemen én eddig ahány állami vagy önkormányzati bürokratikus szervezethez mentem ott vagy tök sötétek voltak, vagy full bunkók. A legrosszabb az ha a kettő együtt van és egy kis munkaundor is párosul hozzá.
Úgyhogy egy kicsit arrébb szoktam menni ügyeket intézni. Ezért gondoltam hogy nem lehet egyszerű egy ilyet elintézni, de úgy néz ki akkor nem így van.
Válasz Lali86 #24901. hozzászólására35/2000. (XI. 30.) BM rendelet
a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és
visszavonásáról
"(4) Ha a rendszámtábla felszerelésére nincs elegendő hely, vagy ha a rendszámtábla az átlagosnál nagyobb sérülési veszélynek van kitéve (pl. autóversenyzés), a közlekedési hatóság igazolása alapján engedélyezhető a B típusú rendszámtábla felszerelése, illetve a D típusú rendszámtáblának a jármű elején történő alkalmazása.
(5) A közlekedési igazgatási hatóság a forgalmi engedély hivatalos feljegyzések rovatába és a
nyilvántartásba a "B, illetve D típusú frsz. engedélyezve" záradékot jegyez be. A D típusú
rendszámtáblára vonatkozó záradék bejegyzése a gyártásról szóló igazolás bemutatása után végezhető el."
Szóval megfelelő indoklással igényelhető a B típus, persze ez ügyintéző és egyéb bürokrata finomságok függvénye is.
Válasz BanDom #24900. hozzászólásáraHmm, érdekes. Lehet akkor nem mindenhol vaskalaposak, úgy tudtam hogy B méretet csak motorra adnak. Nekem a kistrakin elöl A, hátul C.
Válasz pepitamotors1984 #24898. hozzászólásáraNem az határozza meg a rendszámtábla méretét, hogy mekkorát tart az ember elégnek. Rendelet szabályozza. Lassú járműre A típusút kell felszerelni előre, ha hátul elég hely áll rendelkezésre akkor oda is A, ha nem akkor C típusú.Ettől eltérni csak a közlekedési felügyelet igazolásával lehet, ami gondolom nem egyszerű történet.
Válasz Radzsip #24897. hozzászólásáraHa erre is ugyan annyi forgalmi meg a törzskönyv mint a személykocsira akkor nem egyszerű és nem kis összeg. Mennyibe kerül most egy rendszámtábla mivel ezekre véleményem szerint elég 1 db kicsi kocka is nem kell rá a C típusú nagy kocka.
Válasz AGROKID #24873. hozzászólására
Szia!
Semmit, nem volt paraszolvencia, ha erre gondolsz. Valóban megnézték a vasat, és már ragasztották is az új matricát. Nagyjából 30 percig tartott a vizsgáztatás, az út, míg a vizsgabázisra értem, hosszabb volt.
Piros rendszámmal csak erdőn keresztül tudom megközelíteni, ezért egy kicsit kerülni is kell, meg ugye a traki nem egy versenyló, hiába van benne 23 paci...
Az első forgalomba helyezés valóban sok pénz, nem azt csináltad néhány éve?
Nem hiszitek el mit találtam.
A Valter barátunk, aki alázta a traktorjainkat, hogy el tudja adni a kínai csodáit, végre ember lett és vett egy japán gépet a sok xar kínai árán
Kérhetnék egy szívességet?!
Nem csinálnál nekem képet, a középső orsóról? Illetve nem mérnéd meg, hogy milyen hosszú?
Kiváncsi vagyok hogy néz ki.
Nagyon szépen köszönöm.
Válasz jamaka73 #24876. hozzászólásáraCsatlakozva az elöttem szolohoz, alapos hibafeltárás elözze meg a javitást! Pl: ékszij megvan-e, milyen az állapota. Milyen aksi van benne, mert ha az eredeti japán akkor annak a folyadék szintjét figyeli a gép és azt is visszajelezheti. Ha már europai szabványu az akkud és eddig nem világitott a visszajelzö kieshetett a vezeték csatlakozobol a rövidre záro egység. És nem utolso sorban egy multiméterrel ellenörizd a generátorbol jön e ki szabályozatlan töltöáram. Majd természetesen a feszültség szabályozo egységet is mérd ki.
Válasz jamaka73 #24876. hozzászólásáraÜdv!Azért mielőtt valamit cserélnél, vagy javitanál,nézd végig a vezetékeket,a kötéseket!Egy kis lazulás, vagy korrodálás is okozhat galibát!
Válasz Radzsip #24860. hozzászólásáraEzen kívül még mit fizettél?
Én ha jól emlékszek kb. 5-6 évvel ezelőtt a piros rendzsám nekem több mint 100000-be volt.
Válasz Radzsip #24861. hozzászólásáraAkkor én egy picit eltúloztam . De azt mondták minden világítás kell. (a prizmát is, csak azt elfelejtettem említeni lentebb)
35470 hozzászólás
Mai meló. Az utolsó kép mutatja vagyis amire hasonlít, hogy milyen a termés!



Válasz lakatosr66 #24917. hozzászólásáraÜdv!

A közmunka program megalázása!
Válasz Balu2 #24913. hozzászólásáraSziasztok

Köszi Balu az új vasat.Majd igyekszem képet csinálni,esetleg videót amint használni fogom.
Pont ilyenre vágytam...
Jövőre az F1, Mogyoródi pályát takarító, új szerkezet !

Moderálási elveink miatt törölve: 2015-09-22 11:10:00
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-09-22 11:09:40
Válasz Balu2 #24913. hozzászólásáraVadakkal=vasakkal
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-09-22 11:07:37
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-09-22 11:06:31
Válasz BanDom #24910. hozzászólásáraSzép munka!
Üdv. Mindenkinek! Ma kipróbáltam élesben is a burgonya szedőmet. YANMAR+Pöttinger burgonya szedés. + még vannak képeim Yanmar RS 1300 talajmaró felújításról, és egy RM 30-as lengéscsillapítós ülés behelyezésről (összébnyomás, ülőlap keskenyebbre kápitozása) majd ezeket is hamarosan megosztom.
Mikor megérkezett az új lakó
Ezt láttátok Már?
Válasz Balu2 #24851. hozzászólásáraSzia! Megkérdezhetem hogy milyen anyagból készült a kormánylemez?
Válasz --Geri-- #24887. hozzászólásáraSzia!
Ha a hárompont felső orsójára gondolsz az 24cm és az egyik fele menetes a másik fix.
Válasz Lali86 #24899. hozzászólásáraA kérvényezéssel nem hiszem hogy gond lesz az első nyilvántartásba vételnél mert hál istennek ismerős van a kmp-nél.
Válasz Radzsip #24897. hozzászólásáraJa, sima műszakira gondoltál én meg az első forgalomba helyezését írtam ennyinek.
Válasz psycho #24902. hozzászólásáraIgen, így írtam én is az első hsz-ban ami erről szólt, hogy az A,C-től a hatóság igazolásával lehet csak eltérni.


Mondjuk a környékemen én eddig ahány állami vagy önkormányzati bürokratikus szervezethez mentem ott vagy tök sötétek voltak, vagy full bunkók. A legrosszabb az ha a kettő együtt van és egy kis munkaundor is párosul hozzá.
Úgyhogy egy kicsit arrébb szoktam menni ügyeket intézni. Ezért gondoltam hogy nem lehet egyszerű egy ilyet elintézni, de úgy néz ki akkor nem így van.
Válasz Lali86 #24901. hozzászólására35/2000. (XI. 30.) BM rendelet
a közúti közlekedési igazgatási feladatokról, a közúti közlekedési okmányok kiadásáról és
visszavonásáról
"(4) Ha a rendszámtábla felszerelésére nincs elegendő hely, vagy ha a rendszámtábla az átlagosnál nagyobb sérülési veszélynek van kitéve (pl. autóversenyzés), a közlekedési hatóság igazolása alapján engedélyezhető a B típusú rendszámtábla felszerelése, illetve a D típusú rendszámtáblának a jármű elején történő alkalmazása.
(5) A közlekedési igazgatási hatóság a forgalmi engedély hivatalos feljegyzések rovatába és a
nyilvántartásba a "B, illetve D típusú frsz. engedélyezve" záradékot jegyez be. A D típusú
rendszámtáblára vonatkozó záradék bejegyzése a gyártásról szóló igazolás bemutatása után végezhető el."
Szóval megfelelő indoklással igényelhető a B típus, persze ez ügyintéző és egyéb bürokrata finomságok függvénye is.
Válasz BanDom #24900. hozzászólásáraHmm, érdekes. Lehet akkor nem mindenhol vaskalaposak, úgy tudtam hogy B méretet csak motorra adnak. Nekem a kistrakin elöl A, hátul C.
Válasz Lali86 #24899. hozzászólásáraÜdv.! Én "B" kaptam (240*135) elölre, hátulra.
Nem variáltak semmit.
Válasz pepitamotors1984 #24898. hozzászólásáraNem az határozza meg a rendszámtábla méretét, hogy mekkorát tart az ember elégnek. Rendelet szabályozza. Lassú járműre A típusút kell felszerelni előre, ha hátul elég hely áll rendelkezésre akkor oda is A, ha nem akkor C típusú.Ettől eltérni csak a közlekedési felügyelet igazolásával lehet, ami gondolom nem egyszerű történet.
Válasz Radzsip #24897. hozzászólásáraHa erre is ugyan annyi forgalmi meg a törzskönyv mint a személykocsira akkor nem egyszerű és nem kis összeg. Mennyibe kerül most egy rendszámtábla mivel ezekre véleményem szerint elég 1 db kicsi kocka is nem kell rá a C típusú nagy kocka.
Válasz AGROKID #24873. hozzászólására
Szia!
Semmit, nem volt paraszolvencia, ha erre gondolsz. Valóban megnézték a vasat, és már ragasztották is az új matricát. Nagyjából 30 percig tartott a vizsgáztatás, az út, míg a vizsgabázisra értem, hosszabb volt.
Piros rendszámmal csak erdőn keresztül tudom megközelíteni, ezért egy kicsit kerülni is kell, meg ugye a traki nem egy versenyló, hiába van benne 23 paci...
Az első forgalomba helyezés valóban sok pénz, nem azt csináltad néhány éve?
Válasz quonqreet #24895. hozzászólásáraGondolom cserélte és ráfizetett az új tulaj

Nem hiszitek el mit találtam.
A Valter barátunk, aki alázta a traktorjainkat, hogy el tudja adni a kínai csodáit, végre ember lett és vett egy japán gépet a sok xar kínai árán
Valte úr végre nem szidja a traktorjainkat
Válasz krizol #24888. hozzászólásáraEz igen!



Válasz krizol #24888. hozzászólásáraA hogy elnézem lazára van állítva , feszíteni kellene rajta nem is kicsit.
Válasz krizol #24888. hozzászólására



Zolikám ne kevergesd annnyiszor a cefrét árthat a gőze:))
Válasz krizol #24888. hozzászólására


Válasz krizol #24888. hozzászólásáraNagy vagy Krizol!!!



Válasz --Geri-- #24887. hozzászólásáraÜdv!Nem nekem cimezted, de azért elküldöm a fotót a középső Orsósról
Válasz patek75 #24883. hozzászólásáraSzia!
Kérhetnék egy szívességet?!
Nem csinálnál nekem képet, a középső orsóról? Illetve nem mérnéd meg, hogy milyen hosszú?
Kiváncsi vagyok hogy néz ki.
Nagyon szépen köszönöm.
Válasz jamaka73 #24876. hozzászólásáraCsatlakozva az elöttem szolohoz, alapos hibafeltárás elözze meg a javitást! Pl: ékszij megvan-e, milyen az állapota. Milyen aksi van benne, mert ha az eredeti japán akkor annak a folyadék szintjét figyeli a gép és azt is visszajelezheti. Ha már europai szabványu az akkud és eddig nem világitott a visszajelzö kieshetett a vezeték csatlakozobol a rövidre záro egység. És nem utolso sorban egy multiméterrel ellenörizd a generátorbol jön e ki szabályozatlan töltöáram. Majd természetesen a feszültség szabályozo egységet is mérd ki.
Válasz jamaka73 #24876. hozzászólásáraÜdv!Azért mielőtt valamit cserélnél, vagy javitanál,nézd végig a vezetékeket,a kötéseket!Egy kis lazulás, vagy korrodálás is okozhat galibát!
Válasz patek75 #24807. hozzászólásáraKöszi a segítséget
sikerült feltennem 1 pár képet
Egy kis kényelmi tuning.
20x20-as zártszelvény magasítás
Végre május óta sikerült feltennem a képeket
Kék sárkány
Válasz jamaka73 #24876. hozzászólásáraValószinű a feszültség szabályzód ment tönkre.
A japán kistraktoromon nem alszik el a töltést jeljő lámpa valaki tudna segíteni?
Előre is Köszönöm
Nekem friss élményeim vannak a vizsgáztatásról,ami 180000- magyar forintba fájt!!
Válasz AGROKID #24873. hozzászólásárarendszám
Válasz Radzsip #24860. hozzászólásáraEzen kívül még mit fizettél?
Én ha jól emlékszek kb. 5-6 évvel ezelőtt a piros rendzsám nekem több mint 100000-be volt.
Válasz BanDom #24825. hozzászólásáraÜdv:BanDom
Köszi a segitséget
Válasz Radzsip #24861. hozzászólásáraAkkor én egy picit eltúloztam
. De azt mondták minden világítás kell. (a prizmát is, csak azt elfelejtettem említeni lentebb
)